F1 Challenge 99-02 & mods - deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.810 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
McLambo schreef op 23 juli 2004 @ 11:24:
Hi Guys,

Ik heb met wat vrienden en collega's ook een competitie waar ik meerijdt.
Ik hoste meestal de server (4 man) met m'n chello kabel abo'tje en een USR routertje. Dit ging altijd perfect, maar sinds kort zit ik op ADSL met een 3com modem/router.

Gisteravond was hockenheim en we kregen het niet voor elkaar om mij te laten hosten.

Pas toen ik alle firewalls uitzetten en m'n eigen pc in een DMZ gooide werkte het. Dit is nogal een security risk, dus ik wil gewoon een aantal poorten openzetten en mappen. Mijn router ondersteund alleen niet het doormappen van port-ranges, en ik heb begrepen dat dit wel nodig is voor F1c 99-2002.

Can anyone advice me? ;(
Check deze draad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:38

McLambo

MTB Junky

thanks, ik zal het van het weekend gelijk proberen.

Ik draai op mijn pc McAfee security centre met de firewall ingeschakeld. Deze gaat uit tijdens het hosten.

Maar in mijn 3com router wordt er onderscheid gemaakt tussen: virtual servers (doormappen van verkeer van buiten af) en Special applications.

Bij special applications kan ik een trigger poort opgeven en een range.
Mij is niet helemaal duidelijk wat hiervan de bedoeling is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zondagmiddag zet ik een host op, welke baan doen we?
Spa, Hockenheim, .........
F1RST2 support zou er iig moeten zijn dit weekend.

En wat voor tijden rijden jullie, kan ik me een beetje ergens op richten. :9
Ik heb alleen op Spa enigszins serieus gereden en daar reed ik hoge 2:31'ers.
McLambo schreef op 23 juli 2004 @ 13:33:
thanks, ik zal het van het weekend gelijk proberen.

Ik draai op mijn pc McAfee security centre met de firewall ingeschakeld. Deze gaat uit tijdens het hosten.

Maar in mijn 3com router wordt er onderscheid gemaakt tussen: virtual servers (doormappen van verkeer van buiten af) en Special applications.

Bij special applications kan ik een trigger poort opgeven en een range.
Mij is niet helemaal duidelijk wat hiervan de bedoeling is.....
Geen rande volgens mij, gewoon een aantal specifieke poorten.
Ik zou je vraag in diezelfde draad/forum stellen als niemand hier het psies weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 23 juli 2004 @ 21:58:
Zondagmiddag zet ik een host op, welke baan doen we?
Spa, Hockenheim, .........
F1RST2 support zou er iig moeten zijn dit weekend.

En wat voor tijden rijden jullie, kan ik me een beetje ergens op richten. :9
Ik heb alleen op Spa enigszins serieus gereden en daar reed ik hoge 2:31'ers.
Misschien dat ik er 's avonds even ben!! Kan vanaf morgenmiddag heel de week behalve zondag overdag..... :(

Lijkt me wel erg leuk om een keer met jullie te racen hoewel ik die Porsche-mod nog niet heb geprobeerd. :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
AMD_er schreef op 22 juli 2004 @ 18:48:
[...]

dit heeft niet echt geholpen,
ze rijden nog steeds in hun 7 een max van 126...
toch bedankt :)
heeft iemand anders nog een id?
Ik heb de oplossing gevonden,
post hem hier ook maar even zodat anderen er misschien nog profeit van hebben :)

je opend het gbd bestand van de track die je eerder hebt toegevoegd aan je F1 Season (is eerder al eens uitgelegd) je scrolt naar beneden en zoekt de regel: "SettingsAI" hierachter staat waarschijnlijk iets als "360cup.svm" dit verander je naar "grip.svm" slaat et op en klaar :) (zonder die aanhalings tekens dus ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
AMD_er schreef op 24 juli 2004 @ 12:01:
[...]

Ik heb de oplossing gevonden,
post hem hier ook maar even zodat anderen er misschien nog profeit van hebben :)

je opend het gbd bestand van de track die je eerder hebt toegevoegd aan je F1 Season (is eerder al eens uitgelegd) je scrolt naar beneden en zoekt de regel: "SettingsAI" hierachter staat waarschijnlijk iets als "360cup.svm" dit verander je naar "grip.svm" slaat et op en klaar :) (zonder die aanhalings tekens dus ;) )
Maar dan heb je dus nogsteeds "Vehicle Specific AI Setups" aan staan.
Dat .svm bestandje is gewoon een setup.

pur_DutchDevils oplossing is iets netter maar dit werkt in principe ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik hou het racen weer voor gezien, hij blijft op het circuit contineu uit centreerpunt vliegen, als ik in de pits sta vlak voor het rijden, doe ik links rechts en naar het midden, dan schakel ik op en rij weg, dat gaat goed voor een paar bochten en dan is het weer weg, als je dan weer een keer helemaal rechts stuurt tot max, lijkt het weer goed te zijn. Misschien is dit nog al vreemd, als ik in het menu sta vlak voordat je de pits in gaat, stuurt ie helemaal naar links, dat is bij -100 tot -0 en hij stuurt auto naar rechts als ie op +0 tot +100 staat en dat hoort volgens mij ook niet, nou ja ik weet het allemaal niet meer ik ben ten einde raad zon beetje.

Als iemand nog een oplossing weet graag!

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy55 op 24-07-2004 14:13 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Op een of andere manier doet ie het nu wel, ja ik heb die momo centerfix gedraaid(of hoe die ook heet) ik ga weer ff oefenen maar wat zijn de tijden op hockenheim, ik rijd 1:49, iedereen anders zo wat ook behalve 1 die rijd 1:44(is dat een bug?), oh ja standaard zit belgie niet in het pakket van PSC, welke versie gebruiken we? die gewone uit f1 challange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Speedy55 schreef op 24 juli 2004 @ 15:11:
Op een of andere manier doet ie het nu wel, ja ik heb die momo centerfix gedraaid(of hoe die ook heet) ik ga weer ff oefenen maar wat zijn de tijden op hockenheim, ik rijd 1:49, iedereen anders zo wat ook behalve 1 die rijd 1:44(is dat een bug?), oh ja standaard zit belgie niet in het pakket van PSC, welke versie gebruiken we? die gewone uit f1 challange?
Ja gewoon die uit F1C, ik heb de textureupdate van JamesPeter eroverheen gezet maar dat hoeft niet.

Hockenheim ligt mij niet zo denk ik, volgens mij reed ik ook steeds in de 1:49 maar toen ben ik er maar mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32
jammer dat ik er morgenmiddag niet even bij kan zijn..maargoed ik zit dan prinsheerlijk langs de baan in Hockenheim (als goed is ;) *D

spulletjes zijn al gepakt, straks de auto in op weg naar de plek waar we gaan overnachten en dan morgenochtend rond 3u / half 4 de auto in naar hockenheim *D

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Nou ik hoop voor je dat het een leuke race gaat worden maar met de vorige races (en de startopstelling) in het achterhoofd lijkt die kans niet zo groot te zijn. Geniet van de sfeer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 24 juli 2004 @ 16:00:
Nou ik hoop voor je dat het een leuke race gaat worden maar met de vorige races (en de startopstelling) in het achterhoofd lijkt die kans niet zo groot te zijn. Geniet van de sfeer ;)
Je kan beter naar de 24H van Spa gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hoe krijg je een circuit in psc erbij? ja ik weet het ben blond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 24 juli 2004 @ 12:50:
[...]

Maar dan heb je dus nogsteeds "Vehicle Specific AI Setups" aan staan.
Dat .svm bestandje is gewoon een setup.

pur_DutchDevils oplossing is iets netter maar dit werkt in principe ook.
die van Pur_DutchDevils werkt hier niet dus ik heb et zo opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Speedy55 schreef op 24 juli 2004 @ 17:10:
Hoe krijg je een circuit in psc erbij? ja ik weet het ben blond ;)
AMD_er in "F1 Challenge 99-02 & mods - deel 3"

deze dus :)
mocht je het zelfde probleem als ik hebben (de autos willen niet harder dan 128 km/u) staat er ook een mogelijke oplossing hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
kNarf schreef op 24 juli 2004 @ 16:00:
ach als je bedenkt dat ik juich als ene M Schumacher wint dan kan je wel begrijpen dat ik waarschijnlijk wel een goede dag zal hebben morgen ;)

ook als iemand anders wint heb ik goede dag hoor :)

en van sfeer geniet ik altijd, word nl 4e x dat ik een race bezoek _/-\o_
en 24u van Le mans is ook iets wat ik nog x wil meemaken

[ Voor 13% gewijzigd door yonexfreak op 24-07-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Er is nog geen update voor f1rst voor de porsche supercup mod, dus hosten word niet echt makkelijk via f1rst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm kan ook wel buiten F1RST2 om maar misschien moeten we t uitstellen.
Volgens mij is er ook niet gek veel animo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Doen we het volgend weekend, misschien een poll maken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja volgend weekend lijkt me beter denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zoals gewoonlijk kan ik weer lekker van Dude op aan. :( Gaat echt lekker zo. En te bedenken dat ik 4 maanden geleden of zo al tracks in f1rst2 zou mogen brengen. Mjaaa als je geluk hebt zit die er volgende week in maar ik zou t niet vreemd vinden als die dan nog steeds niks het toegevoegd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tja Dude is niet de snelste met dit soort dingen meestal.

Naja niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik kwam deze WGTS Trailer net tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ziet er goed uit..
Hopelijk blijft er naast GTR, RBR, LFS S2 en misschien Xpand Rally, Cross Racing Championship en Flatout nog tijd over om WGTS te spelen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 25 juli 2004 @ 23:01:
Ziet er goed uit..
Hopelijk blijft er naast GTR, RBR, LFS S2 en misschien Xpand Rally, Cross Racing Championship en Flatout nog tijd over om WGTS te spelen :7
En dan schijnt rFactor ook al redelijk vergevorderd te zijn ;)
Xpand rally zou idd een (semi-)sim kunnen worden dus misschien is dat wel wat.
Cross Racing en Flatout lijken me minder interessant.
En als Dave Kaemmer zn zaakjes ook nog voor elkaar krijgt..........

Er breken wel mooie tijden aan voor de echte simmers onder ons.
Misschien dat ik voor de afwisseling GT4 ga spelen (wel even nog een PS2 op de kop tikken), zoveel mooie wagens en eindelijk een degelijke Nordschleife, dat wil ik wel proberen ookal is er geen cockpitview en zijn de physics niet echt uitdagend.

Ik zit wel te kijken naar een raceframe met wat betere controllers, dat racen achter mn gewone bureau begint een beetje te vervelen en is niet altijd handig.

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 25-07-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Hehe, het lijkt me ook echt klote om achter een bureau te racen. Moet je steeds je stuur bevestigen als je gaat spelen? Ik heb stuur en shifter voor m'n breedbeeld tv-staan, werkt allemaal perfect met tv-out en ik hoef de boel nooit te verplaatsen. Heb er ook een redelijk goede/lage stoel bij (zou nog wel een echte racestoel willen hebben :D)

Ik heb ook overwogen om een PS2 te kopen voor GT4 maar het is nog maar zeer de vraag of mijn stuur wordt ondersteunt. En eigenlijk hoeft het van mij al niet zonder cockpit-view.. De verleiding is wel groot met zoveel wagens maar de rijervaring gaat denk ik tegenvallen net als in GT1 en 2. (heb een psx gehad)

Trouwens, Cross Racing is wel van de makers van 1Nsane en die had behoorlijk goede physics. Lijkt me wel gaaf dus, net als Xpand rally wat toch een echte sim moet worden. Flatout blijft afwachten, maar het worden idd drukke tijden. 2004 wordt een goed simjaar :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 25 juli 2004 @ 23:34:
Hehe, het lijkt me ook echt klote om achter een bureau te racen. Moet je steeds je stuur bevestigen als je gaat spelen? Ik heb stuur en shifter voor m'n breedbeeld tv-staan, werkt allemaal perfect met tv-out en ik hoef de boel nooit te verplaatsen. Heb er ook een redelijk goede/lage stoel bij (zou nog wel een echte racestoel willen hebben :D)
Ja idd, als ik dan even een paar rondjes wil rijden moet ik alles weer monteren.
Ik zit nu te denken om een Frex frame te nemen inclusief (topmounted) pedalen en stuur. Stoel moet ik nog even naar kijken, heb al wat leuke op ebay en marktplaats gezien.
Ik heb ook overwogen om een PS2 te kopen voor GT4 maar het is nog maar zeer de vraag of mijn stuur wordt ondersteunt. En eigenlijk hoeft het van mij al niet zonder cockpit-view.. De verleiding is wel groot met zoveel wagens maar de rijervaring gaat denk ik tegenvallen net als in GT1 en 2. (heb een psx gehad)
Hmm misschien eens iemand zoeken die een PS2 heeft die ik kan lenen eerst tegen de tijd dat GT4 uit is. Beetje zonde van t geld anders misschien.
Het Frex stuur is gebaseerd op de Logitech DrivingForcePro voor de PS2 dus die zou dat dan moeten ondersteunen.
Trouwens, Cross Racing is wel van de makers van 1Nsane en die had behoorlijk goede physics. Lijkt me wel gaaf dus, net als Xpand rally wat toch een echte sim moet worden. Flatout blijft afwachten, maar het worden idd drukke tijden. 2004 wordt een goed simjaar :7
Makers van 1nsane en ook Street Legal toch?
Tja ik heb er niet al te hoge verwachtingen van maargoed wie weet wordt het wat.
Xpand zou idd een sim worden volgens wat berichten op het BHMS forum.

Maar voorlopig denk ik dat ik enorm zoet ga zijn met GTR, RBR en wat er nog aan mods uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Frex... heb je geld over ofzo :D
En dan moet je er ook nog een aparte monitor voor hebben lijkt me.
Ach ja, als je het geld er voor over hebt moet je het zeker doen maar voor mij voldoet momo + act-labs spul voorlopig nog wel, alleen jammer dat de veertjes om de zoveel tijd breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 26 juli 2004 @ 00:02:
Frex... heb je geld over ofzo :D
En dan moet je er ook nog een aparte monitor voor hebben lijkt me.
Ach ja, als je het geld er voor over hebt moet je het zeker doen maar voor mij voldoet momo + act-labs spul voorlopig nog wel, alleen jammer dat de veertjes om de zoveel tijd breken.
Naja geld over heb ik nooit. :9
Mn Logitech stuur is sowiezo wel een beetje aan vervanging toe, hij doet t nog maar is wel al 6 jaar oud.
Aparte monitor moet ik nog even naar kijken, misschien pak ik een tv en anders gebruik ik mn huidige monitor en koop ik een wat goedkoper scherm voor het gewone werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Is het mogelijk dat je gewoon met de ingame-browser kan hosten? Ja toch? Ik denk dat ik dat vanavond dan maar eens ga proberen. Moet wel eerst nog m'n router instellen, dus dat zal vast wel weer voor problemen gaan zorgen :)

Hoeveel racers is max met een 352kbit/s upload?

Ik ga dan voor de Porsche Supercup mod op Spa, is dat ok??

Naam: iets met GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Undeclinable schreef op 26 juli 2004 @ 09:17:
Is het mogelijk dat je gewoon met de ingame-browser kan hosten? Ja toch? Ik denk dat ik dat vanavond dan maar eens ga proberen. Moet wel eerst nog m'n router instellen, dus dat zal vast wel weer voor problemen gaan zorgen :)

Hoeveel racers is max met een 352kbit/s upload?

Ik ga dan voor de Porsche Supercup mod op Spa, is dat ok??

Naam: iets met GoT :)
Man of 6 moet denk ik wel te doen zijn.
Maar je moet AFAIK wel je IP even doorgeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik heb gister ook maar de PSC mod gedownload.
Opzich een aardige mod maar haalt (nog) niet het niveau van ETCC of GTR2002.

De physics zijn wat simpel maar rijdt verder prima, geluid is mooi. Auto's zijn ook heel mooi.
De menus hebben weinig sfeer, geen foto's etc. (Niet super belangrijk)
De cockpit sja, vind hem niet echt mooi. En dat is jammer want je kijkt er de hele tijd naar. Ook heel jammer is dat de meeste tellers niet werken, kmh en gears. De kmh analoog zal vast een beperking zijn van de engine maar een digitale in de analoge is beter dan niks. Het hoeft niet 100% accuraat te zijn als alles maar werkt imho.

Jammer dat ze geen motec gebruiken :)
Afbeeldingslocatie: http://www.motorsport.com/photos/nasa/2003/th/nasa-2003-th-jh-0157.jpg

Was zelf aan het prutsen met MASstudio maar kon de cockpit graphics niet vinden...

Wat is btw. het verschil tussen de Super Cup en Carrera Cup?
Als je gaat zoeken via Google kom je een beetje van alles door elkaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Aan die foto te zijn klopt de cockpit dus wel aardig, ik vind hem ook best mooi in de mod eigenlijk. De Porsche Supercup en Carrera Cup gebruiken identieke auto's alleen is de PSC een supportklasse van de F1 en de diverse Carrera Cups (Duits, Engels, Australisch etc.) zijn alleen nationale cups.

[ Voor 4% gewijzigd door kNarf_ op 26-07-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
kNarf schreef op 26 juli 2004 @ 13:50:
Aan die foto te zijn klopt de cockpit dus wel aardig, ik vind hem ook best mooi in de mod eigenlijk. De Porsche Supercup en Carrera Cup gebruiken identieke auto's alleen is de PSC een supportklasse van de F1 en de diverse Carrera Cups (Duits, Engels, Australisch etc.) zijn alleen nationale cups.
Hij klopt ook wel aardig maar de uitwerking vind ik wat minder.
Het is denk ik ook voornamelijk een texture probleem en niet zozeer het model, het is allemaal erg donker en bevat weinig detail. Bij ETCC bv. zijn de textures beter, veel detail etc.
Daarom zocht ik ook de graphics in de MAS file maar kon buiten het stuur niet de cockpit vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

In de pscmaps.MAS zit een DASH.bmp DASH1.bmp en DASH2.bmp. Dat zijn de cockpit textures. Met de patch zijn we bezig de cockpit al wat aan te passen.

Dit is trouwens de cockpit:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/Dsc01067s.jpg

Klein verschil. maar er zit wel degelijk een motec display in. :)

Over die simpele physics. Ik vind dat altijd leuk te horen. Sommige mensen denken echt dat een raceauto niet te besturen is. Echt grappig. Net of we geen vooruitgang maken. Merendeel vand e tegenwoordige raceauto's gebruikt zelfs TC standaard. Owh en de Supercup hebben allemaal ABS remmen. Zul de niet snel zien blokerende remmen ind e supercup.
Ik vind e physics zeer goed. Je voelt zeer goed aan wat de auto doet en kan dit corigeren. Als de de auto teveel onderstuur vind hebben moet je de setup wat aanpassen. Defauld staat de setup op veel onderstuur omdat anders de AI auto's er niet mee overweg kunnen.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
pur_DutchDevil schreef op 26 juli 2004 @ 14:42:
In de pscmaps.MAS zit een DASH.bmp DASH1.bmp en DASH2.bmp. Dat zijn de cockpit textures. Met de patch zijn we bezig de cockpit al wat aan te passen.

Dit is trouwens de cockpit:

[afbeelding]

Klein verschil. maar er zit wel degelijk een motec display in. :)

Over die simpele physics. Ik vind dat altijd leuk te horen. Sommige mensen denken echt dat een raceauto niet te besturen is. Echt grappig. Net of we geen vooruitgang maken. Merendeel vand e tegenwoordige raceauto's gebruikt zelfs TC standaard. Owh en de Supercup hebben allemaal ABS remmen. Zul de niet snel zien blokerende remmen ind e supercup.
Ik vind e physics zeer goed. Je voelt zeer goed aan wat de auto doet en kan dit corigeren. Als de de auto teveel onderstuur vind hebben moet je de setup wat aanpassen. Defauld staat de setup op veel onderstuur omdat anders de AI auto's er niet mee overweg kunnen.

GreetZ DD
Die is ook mooi ja, met Motec :)
Zeker zelf genomen?

Dat de physics "simpel" aanvoelen is natuurlijk relatief, bv. aan ETCC of GTR.
Niet dat het lijkt of NFS ofzo... ik denk dat je dat verkeerd begrijpt.

Ik heb gister de hele avond (met plezier ;) ) zitten racen maar ben geen 1x dwars gegaan. Je hebt altijd heel veel controle over de auto. Of dit in het echt ook zo is zou ik niet weten maar nogmaals in vergelijking met andere games is het makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Merendeel vand e tegenwoordige raceauto's gebruikt zelfs TC standaard.
Formule 1... en verder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

In de GT/GTS klasse zitten veel auto's die eens oort van TC gebruiken. Om wielspin en zo te verminderen. Techniek staat niet stil. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

btw de Supercup mod is maar een klein tipje van wat er van speedwerx te verwachten is. De BMW mod zal stukken betere kwaliteit zijn. We zijn blij datd e Supercup eindelijk t licht heeft gezien. Maar de meeste van onze moddelers zijn BMW gek dus daar steken ze veel meer tijd en zo in. Nick die dus de Porsche het gedaan hebben we echt achter zen vodden moeten zitten omd e Porsche te verbeteren (cockpit was echt lelijk paar maanden geleden) Maar dat hoeft voor de BMW's niet. De GTR die die nu maakt is ongekent mooi. En de verassings auto die die af heeft is super. Cockpit daarvan ook. :) :) Jammer dat ik daar geen pics van kan laten zien.

Ik wou dat onze cockpit er uit zag als die van GSFM. Wordt trouwens ook een leuke mod (ruzie tussen GSFM en SpeedWerx is bijgelegd):

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/car2.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
pur_DutchDevil schreef op 26 juli 2004 @ 15:12:
In de GT/GTS klasse zitten veel auto's die eens oort van TC gebruiken. Om wielspin en zo te verminderen. Techniek staat niet stil. :)
Ja zeg kom op nou, dat de physics dichter bij de waarheid kunnen zitten wil ik nog wel geloven. Ik heb zelf nooit in een GT3 gereden.

Maar dit soort argumenten vind ik een beetje slap.
F1 gebruikt TC maar verder praktisch geen enkele serie hoor.

Waar we wel mee geholpen zouden zijn is rondetijden van de echte Supercup op bepaalde circuits waar we mee kunnen vergelijken. Ik heb zelf gezocht maar ze nog niet kunnen vinden.

Die cockpit is idd wel mooi trouwens. Die is dus van GSFM?

[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 26-07-2004 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
http://www.2003.motorracetime.de/supercup/supercup.shtml

Hier kan je wat vinden over de Porsche Supercup, pole op Hockenheim was 1.45.636.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
ZAMoRANo schreef op 26 juli 2004 @ 15:33:
[...]

Ja zeg kom op nou, dat de physics dichter bij de waarheid kunnen zitten wil ik nog wel geloven. Ik heb zelf nooit in een GT3 gereden.

Maar dit soort argumenten vind ik een beetje slap.
F1 gebruikt TC maar verder praktisch geen enkele serie hoor.

Waar we wel mee geholpen zouden zijn is rondetijden van de echte Supercup op bepaalde circuits waar we mee kunnen vergelijken. Ik heb zelf gezocht maar ze nog niet kunnen vinden.

Die cockpit is idd wel mooi trouwens. Die is dus van GSFM?
Die van GSMF is idd mooi, ik had hem al ergens gezien maar kon hem niet meer vinden :)

Een site met PCC tijden is http://www.gt-eins.de/Berichte2004/sonstige/01pcc_d.html
Zal niet zoveel veel verschil in zitten met PSC denk ik.

Zit er btw. nog verschil tussen de teams?
Als ik Olaf Mol hoor rijdt Huisman slecht omdat hij geen goed materiaal heeft.

Wel jammer dat de PSC mod op een laag pitje staat, vind Porsches wel wat hebben, BMW's vind ik weer zo gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ik ben weer terug van Hockenheim en was zeer gaaf om weer eens live F1 bolides te horen brullen *D

maar de baan van hockenheim die ingame zit bij de F1 is NEIT correct met de echte F1 baan, de knik naar rechts na de hairpin is in het echt volgas maar ingame zeer zeker niet!

is er iemand die weet waar ik wél de goede track layout kan downen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

http://tantra.drivingitalia.net/ Daar kan de de versie van tantra. Ik weet niet of die 100% accurate is. Maar die bocht is in ieder geval een stuk minder scherp.

Niet vergeten eerst de hat files uit je LOG\HAT folder te deleten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
bedankt voor de info/url maar helaas de downloads op die site werken niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 20:51
yonexfreak schreef op 26 juli 2004 @ 16:57:
bedankt voor de info/url maar helaas de downloads op die site werken niet :(
Dan moet je hem op F1RST2 spelen. (daar word over het algemeen met die versie gereden, en download hij hem vanzelf als je hem er niet tussen hebt staan.)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 26 juli 2004 @ 10:30:
[...]

Man of 6 moet denk ik wel te doen zijn.
Maar je moet AFAIK wel je IP even doorgeven. ;)
Vanaf 19.30 zal die een tijdje up zijn, dus als je zin hebt, kom gerust langs :)

Track: Hockenheim
Naam: Porsche GoT
IP: 83.116.21.164

Max players: 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik hoop dat er wat meer mensen komen dan. :p
Zal zo iig wel ff joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Shit, Hockenheim is bij mij anders, Spa is anders.........en F1C klapte er ook nog eens zomaar uit?!?! |:(

Welke Spa hebben jullie, want dan regel ik die even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Undeclinable schreef op 26 juli 2004 @ 20:30:
Shit, Hockenheim is bij mij anders, Spa is anders.........en F1C klapte er ook nog eens zomaar uit?!?! |:(

Welke Spa hebben jullie, want dan regel ik die even :)
Vond t al vreemd dat ie zomaar vastliep. :)

Ik heb de Spa van ETCC gebruikt.
2003 is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
ik ook, dat is toch de reguliere??

nogmaals proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja volgens mij was t de goede versie.
Probeer nog maar eens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik zat nog even de replay te kijken van daarnet maar Frank wat is er met jouw gebeurd?
Je startte op het rechte stuk voor La Source zag ik. :?

Das wel jammer anders was t denk ik nog spannender geweest.
Robin was enorm goed weg (zag jij de lichten wel eigenlijk?), maar verremde zich bij Les Combes en raakte Undeclinable bijna nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja ik startte op de F1 startgrid.. had ook geen startlichten.
Blijft jammer dat er zovaak gedoe is met tracks in F1C online. Eigenlijk zou je gewoon niet moeten kunnen joinen als alle trackfiles niet precies hetzelfde zijn als die van de host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 26 juli 2004 @ 22:45:
Ja ik startte op de F1 startgrid.. had ook geen startlichten.
Blijft jammer dat er zovaak gedoe is met tracks in F1C online. Eigenlijk zou je gewoon niet moeten kunnen joinen als alle trackfiles niet precies hetzelfde zijn als die van de host.
Ja das wel wat voor GTR om te verbeteren, een betere check op compatibiliteit van de baan tussen users en host.

Wel nog even wat shots van de race, hopelijk wat meer mensen volgende keer (dit keer 4 man).
Robin was dus goed weg vanaf een 3e (eigenlijk 4e) stek, op het 1e rechte stuk zit ik vlak achter hem en iets verderop Undeclinable. Helaas start Frank een stuk achter ons waardoor hij niet echt een rol kan spelen in de (3 rondes durende) race.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_001.jpg

Maar bij Les Combes verremt Robin zich met de koude remmen en schiet lichtjes rechtdoor.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_003.jpg

Bij het terugkomen op de baan gaat het net goed tussen hem en Undeclinable

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_004.jpg

Helaas verremt hij zich nogmaals bij Rivage waardoor hij al tegen een achterstandje aankijkt.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_006.jpg

De rest van de race blijft het eigenlijk zo, ik blijf steeds een heel klein beetje uitlopen op Undeclinable, die op 5 seconden van mij eindigt en daarachter Robin die na de eerste ronde het tempo wel redelijk kon volgen.

Nog even een paar vergelijkings-shots van het nemen van de busstopchicane.
Zo hoort het dus niet:

Ik

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_007.jpg

Undeclinable

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_012.jpg

kNarf

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_011.jpg

Zo ging het wel goed:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_013.jpg

Wat mij betreft doen we dit vaker met de Porsche SuperCup, hopelijk met meer mensen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

in welke mod was dit? ik had ook wel mee willen doen hou van porsche 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Speedy55 schreef op 26 juli 2004 @ 23:26:
in welke mod was dit? ik had ook wel mee willen doen hou van porsche 8)7
Dit was de Porsche SuperCup mod. Jammer dat je er niet was Speedy, hopelijk volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
lol @ de foute Bus Stop-maneuvres!! :)

Morgenavond ben ik er vanaf tien uur weer ongeveer, evenals woensdag en donderdag.

Trouwens Zamorano, jij hebt zeker een texture-updat gedaan? Of is dat gewoon van de RH2003-pack? Screenshots+cars zien er wel vreselijk goed uit zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik gebruik de textureupdate (voor de meeste gangbare circuits) van JamesPeter, deze is wel te vinden op m4driving als t goed is.

Auto's zijn gewoon standaard maar dit zijn wel hoge resolutie screens met alle grafische opties aan die ik geresized heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Leuke pics van de busstop, mijn jump mocht er ook wezen zie ik :9
Dit is idd een leuke mod om vaker te doen, mits van tevoren goed duidelijk is welke track we gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Kon jammer genoeg niet meedoen. maar was met Dude bezig. Hij had gister een CTD met de mod vandaar dat die er nog niet in zat. Nu gefixed. heb nu paar uur geleden te horen gekregen dat die er binnen 24 uur op zit. :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
pur_DutchDevil schreef op 27 juli 2004 @ 00:47:
Kon jammer genoeg niet meedoen. maar was met Dude bezig. Hij had gister een CTD met de mod vandaar dat die er nog niet in zat. Nu gefixed. heb nu paar uur geleden te horen gekregen dat die er binnen 24 uur op zit. :) :)
Ah das goed nieuws, kunnen we volgende keer gewoon F1RST2 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
aardig lomp, zo'n dubbelpost :)

[ Voor 92% gewijzigd door Undeclinable op 27-07-2004 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Zeker goed nieuws! Trouwens, dat probleem wat Speedfy heeft, dat heb ik dus ook heel erg vaak.......vreselijk irritant!! Ook met die MOMO racing center fix lukt het me niet om hem goed te krijgen.

Edit: Ik ben er achter gekomen dat als je je stuur inplugt terwijl je computer aanstaat, dat je dan die fix nog een keer moet draaien. Ik dacht dat het genoeg was om hem bij startup te laten draaien........ook weer opgelost :)

Die A1-ring is trouwens wel kicke om te rijden zeg! Word een leuke race :) Oh, en er komt een password op + closed quali ;)

password: GoT

[ Voor 9% gewijzigd door Undeclinable op 27-07-2004 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Bij dat uitstapje bij Rivage knalde ik tegen de vangrail waarna de auto een dikke afwijking had en ik toch wel moest af haken... niet dat ik dan wel bij had kunnen blijven maar nu reed het als een krant :D

Die busstop pics ziet er wel stoer uit trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Goed wanneer gaan we rijden, en wat is dan server naam enzo, mail anders maar naar pascal"underscore"laan apenstaartje yahoo punt com, ik heb zin als ik die beelden zo zie, alleen een 2:31 haal ik niet, ik mag blij wezen met een 2:35, en veel instellen kan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Als er vanavond geracet wordt, dan wordt het denk ik wel wat later, maar ik laat het in ieder geval hier weten zodra er wordt geracet!

Servernaam: Porsche GoT
Password: GoT
Track: A1-Ring

Oftewel, geen Spa meer, zorgde voor rare problemen gisteravond. Oh, en er werden gisteren al 2.28's gereden :)

Op de A1-Ring zal je toch wel een 1.35/1.36 moeten rijden ofzo denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Damn wat doe ik dan fout, ik rijdt toch echt wel hard, misschien kan ik iemands setup ff lenen, of moet ik het maar houden bij racen in het echt? ik doe wel mee, lol heb ik toch wel.

Edit; ik denk dat ik voorzichtiger word, als je veel op een echt circuit rijd, hier maakt het niet uit als je op of over de rand rijdt.

[ Voor 28% gewijzigd door Speedy55 op 27-07-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Zelfs met de default setup moet je toch wel sneller kunnen hoor, heb zelf alleen de brandstof behoorlijk verminderd. Nog een mogelijkheid: krijg je wel 100% uitslag op je gaspedaal van je MOMO? Heb zelf wel eens een tijdje met 85-90% uitslag rondgereden en dat resulteert in rondetijden van zo'n 5 sec. minder........

Vanavond gewoon even langskomen en dan kan je ook de anderen in de gaten houden, hoe ze rijden, wat voor lijnen enzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Waar kan je zien dat je met 90 % rijdt? en ik ben er zeker bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Undeclinable schreef op 27 juli 2004 @ 15:23:
Als er vanavond geracet wordt, dan wordt het denk ik wel wat later, maar ik laat het in ieder geval hier weten zodra er wordt geracet!

Servernaam: Porsche GoT
Password: GoT
Track: A1-Ring

Oftewel, geen Spa meer, zorgde voor rare problemen gisteravond. Oh, en er werden gisteren al 2.28's gereden :)

Op de A1-Ring zal je toch wel een 1.35/1.36 moeten rijden ofzo denk ik :)
Ik weet dat de online racejes die ik heb gereden daar er lage 1.34 tot 1.33 werden gereden daar. Dacht dat ik bijd e 1.34 hoorde. ben nooit zo snel op A1 ring. Maar als de geluk het is die vanavond dus op f1rst2. STuk beter dan ingame en geen problemen met verkeerde versies van tracks. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Can I get an oooooooohhhhhh yeaaaaaaahhhh voor pur_dutchdevil? :)

Maar we hebben in ieder geval een doel dus vanavond :) Ben jij er ook dutchdevil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zou wel gaaf zijn als we vanavond in F1RST2 kunnen rijden, ik doe iig wel mee denk ik (als het niet té laat wordt).
Speedy55 schreef op 27 juli 2004 @ 15:28:
Damn wat doe ik dan fout, ik rijdt toch echt wel hard, misschien kan ik iemands setup ff lenen, of moet ik het maar houden bij racen in het echt? ik doe wel mee, lol heb ik toch wel.

Edit; ik denk dat ik voorzichtiger word, als je veel op een echt circuit rijd, hier maakt het niet uit als je op of over de rand rijdt.
Hmm ja als je voorzichtig rijdt moet je uitkomen op een 2:32/33 denk ik toch.
Misschien push je juist te veel, op Spa is vloeiend rijden toch wel aan te raden.

Je mag wel mn setup hebben voor Spa maar echt schokkende dingen staan er niet in. Ik denk dat ik dezelfde setup als basis gebruik voor de A1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

F1rst2 support de Supercup nu. Enige nadeel nog geen F1 tracks kun je kiezen. Maar met Oschers, Donnington, Croft en zo vermaak ik me ook prima.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ZAMoRANo schreef op 27 juli 2004 @ 17:03:
Zou wel gaaf zijn als we vanavond in F1RST2 kunnen rijden, ik doe iig wel mee denk ik (als het niet té laat wordt).

[...]

Hmm ja als je voorzichtig rijdt moet je uitkomen op een 2:32/33 denk ik toch.
Misschien push je juist te veel, op Spa is vloeiend rijden toch wel aan te raden.

Je mag wel mn setup hebben voor Spa maar echt schokkende dingen staan er niet in. Ik denk dat ik dezelfde setup als basis gebruik voor de A1.
Als dat zo is mis ik hier toch echt wat, want ik rijd best wel redelijk denk ik zo, mijn top ligt zo beetje op 240 ofzo misschien zegt dat nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Speedy55 schreef op 27 juli 2004 @ 19:18:
[...]

Als dat zo is mis ik hier toch echt wat, want ik rijd best wel redelijk denk ik zo, mijn top ligt zo beetje op 240 ofzo misschien zegt dat nog wat.
Hmm ff snel getest en vlak voor Les Combes zat ik op 255 in mn outlap.
Heb je gekeken of je gaspedaal zn hele range gebruikt? Kan je ook in F1C zien bij de opties, het balkje van de as die je gebruikt wordt rood. En je rempedaal moet natuurlijk altijd helemaal op nul staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 27 juli 2004 @ 19:30:
[...]

Hmm ff snel getest en vlak voor Les Combes zat ik op 255 in mn outlap.
Heb je gekeken of je gaspedaal zn hele range gebruikt? Kan je ook in F1C zien bij de opties, het balkje van de as die je gebruikt wordt rood. En je rempedaal moet natuurlijk altijd helemaal op nul staan.
hier ongeveer hetzelfde... iets meer dan 250 (en dat is met een toetsenbord en dus 100% gas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Toevallig las ik laatst ook zoiets in het GTR forum op RSC.

Ik gok dat jij hetzelfde hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ZAMoRANo schreef op 27 juli 2004 @ 19:44:
Toevallig las ik laatst ook zoiets in het GTR forum op RSC.

Ik gok dat jij hetzelfde hebt.
Ach we zien wel straks, maar die tijden van jullie haal ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Op een of andere manier, word ik na het kiezen van een auto, dan komt het scherm van het laden van het circuit, daarna vlieg ik terug naar de desktop. Wat moet ik daar nu weer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Speedy55 schreef op 27 juli 2004 @ 20:46:
Op een of andere manier, word ik na het kiezen van een auto, dan komt het scherm van het laden van het circuit, daarna vlieg ik terug naar de desktop. Wat moet ik daar nu weer mee?
Meestal betekent dat een fout in je .SCN bestand van het circuit.
Je kunt hem openen met wordpad en de referenties naar de mappen bovenin het bestand controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik maak vast een room/game aan op F1RST2 anders wordt het wel erg laat. Ik kan sowiezo uiterlijk tot half 11.

Chatroom is up, pass=got

[ Voor 12% gewijzigd door Zamorano op 27-07-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Ben er hoor! Sorry dat het allemaal eventjes duurde, ga zo een race opzetten ok? A1 Ring werd het toch, of gaat die niet lukken Speedy?

Edit: Host draait!

Track: Hockenheim Short (te downloaden via F1RST, gewoon joinen, gaattie hem automatisch downloaden)
Password: got

[ Voor 35% gewijzigd door Undeclinable op 27-07-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm beetje raar op t einde, volgens mij wat lag waardoor e.e.a. misliep.

Start was trouwens wel heel spannend, zo even replay bekijken volgens mij verremde Undeclinable zich. :9

[ Voor 43% gewijzigd door Zamorano op 27-07-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Nee niet kijken!!! Ging helemaal nergens over die eerste ronden :)

Hotlappen gaat nog wel bij mij, maar racen ben ik echt niet 'cool' genoeg voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Undeclinable schreef op 27 juli 2004 @ 22:53:
Nee niet kijken!!! Ging helemaal nergens over die eerste ronden :)

Hotlappen gaat nog wel bij mij, maar racen ben ik echt niet 'cool' genoeg voor :)
lol, dat komt wel met de tijd. :7

Ik post wel even wat screenshots van de start :D

Goed, na een ontzettend spannende practice was de qually, en zeker de race, een beetje een anticlimax.

De startopstelling was:

Undeclinable
ZAMoRANo
Speedy55
PeakPerformance

Bij de start verslikte ThaOne (Speedy55) zich een beetje in de timing :D

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_101.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_103.jpg

Maar daarna kwamen we toch goed weg.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_104.jpg

En de eerste bocht door:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_106.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_111.jpg

Helaas verremde Undeclinable zich bij bocht 2 waardoor de race voor mij al zo goed als in de knip zat.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_107.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_108.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Zamorano op 27-07-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ik zat op die timer te letten, toen die op 0 stond ging ik. Anders was ik zeker 2e geworden achter jou, maar goed ik had lol, maar waarom ik 6 seconden achter lig op zon klein circuit snap ik niet. jullie 2 1:04 en ik 1:10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

Speedy55 schreef op 28 juli 2004 @ 09:05:
ik zat op die timer te letten, toen die op 0 stond ging ik. Anders was ik zeker 2e geworden achter jou, maar goed ik had lol, maar waarom ik 6 seconden achter lig op zon klein circuit snap ik niet. jullie 2 1:04 en ik 1:10.
Die fout maakte ik bij m'n eerste GoT ETCC race ook :X Toen zag ik die teller ook op nul slaan, en dacht ik gas geven maar.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja die teller is idd een beetje verwarrend. Ik zag je in mn spiegel optrekken en weer vol op de rem gaan om vlak achter me tot stilstand te komen.

Ik denk nogsteeds dat je gaspedaal niet de volle range gebruikt.
Als ik je rijgedrag zo bekijk doe je geen rare dingen en echt langzaam lijkt t niet maar als je met 80% gas rijdt dan zal dat wel een handjevol seconden kunnen schelen.

Wat ik wel voor wil stellen is om voortaan een formationlap te gebruiken, er is nu altijd wel iemand die zich verremt in de eerste bochten. Als dat voor me gebeurd vind ik het natuurlijk niet zo erg, maar als iemand vlak achter me zit is dat minder.
En dan blijft het misschien wat spannender. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
En hoe werkt zo'n formation lap precies? Treintje rijden en dan over s/f volgas??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:18
Heeft iemand een link naar die Porsche mod :( want ik kan hem weer eens niet vinden.

Alvast hartelijk dank.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Wanneer is de volgende race? :P Want ik was het gisteren een beetje vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:18
oke gelijk mijn dl aan gezet :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Vanavond maar doen? Ben er vanaf negen uur......

Weet iemand wanneer we ook de F1-tracks kunnen gebruiken in F1RST? De A1-Ring lijkt me namelijk wel heel leuk om te doen!

Oh, en nog iets, Zamorano en ik hadden nog een discussie gisteren over de spring rate settings :) Als je nou hogere waarden gebruikt in F1C+mods, heb je dan een zachtere of een hardere/stijvere afstelling? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Gewoon zoals de opwarmronde bij F1, als de lichten uitgaan ga je rijden, alles opwarmen en terug op SF ga je weer op je plek staan (voorwielen voorbij de gele streep) en als iedereen goed staat begint de startprocedure.
Het is dan wel de bedoeling dat iedereen tijdens de opwarmronde netjes in zn positie blijft rijden.

BTW: Die spring rates, hogere waarde is idd een hardere/stijvere setting volgens mij maar ik zag dit heel slecht terug in het rijgedrag, met 240/200 (extreem hard) kon ik nog vrij makkelijk over de hobbels rijden zonder alle kanten op te stuiteren.

[ Voor 29% gewijzigd door Zamorano op 28-07-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

Woei,

Heb de porsche super cup in echt gezien op Hockenheim, 15 rondjes maar :+
Wel master auto's, ga meteen de mod downen :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

heeft iemand nog linkje van 2003 ctdp voor mij?

damn dubbel. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door R-B op 28-07-2004 19:49 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
R-B schreef op 28 juli 2004 @ 16:49:
Woei,

Heb de porsche super cup in echt gezien op Hockenheim, 15 rondjes maar :+
Wel master auto's, ga meteen de mod downen :)
waar zat je? Ik zat bij spitzkehre waar Huisman nogal wat (vaak negatieve) acties had :9 Was wel mooi, hij haalde er drie driftend in in de spitzkehre, maar knalde wel met zn zijkant op een Duitser waardoor ie eigenlijk heel de race geen goed tempo meer had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ik zat ook bij de spithkehre bij het Olympus bord wat over de baan liep..kleine 150m voor de hairpin :Y) *D

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.