F1 Challenge 99-02 & mods - deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.811 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:59
RSDG.net ligt er volgens mij uit. Iemand nog een link naar een werkende download van SCC toevallig???

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 13:11
Ok, ik heb mijn track loading problemen opgeslost, en die circuits die standaard niet in Le Mans staan, staan er nu ook bij..

Dit doe je als volgt:

In de map ...\SeasonData\Circuits\ staan de circuit voor SCC.

Neem dan een willekeurig circuit, ik neem nu als voorbeeld even Sebring...

In de map van elk circuit zit een bestandje [circuitnaam].sdb

Als je deze met kladblok opent dan zie je bovenaan een regel staan:

bijvoorbeeld:
[code]Filter Properties = 1999, 2000, 2001, 2002[/code]
Hier voeg je het volgende aan toe:

[code]Filter Properties = 1999, 2000, 2001, 2002, scc2001, scc2002, scc2003, scc[/code]
Dan maak je in de map ...\SeasonData\Circuits\Sebring nog eens 3 mapjes.

[code]SCC2001_Sebring
SCC2002_Sebring
SCC2003_Sebring[/code]
In deze 3 mapjes zet je alle bestanden die ook gewoon in de map Sebring staan.

Je hebt dan dus de map Sebring met daarin alle circuitbestanden.
En in de map Sebring heb je nog eens 3 mapjes met daarin dezelfde bestanden als in de map Sebring...

Als je dit allemaal gedaan hebt, heb je het circuit Sebring in je circuit-lijst van SCC, en je F1RST track loading problemen zijn er ook mee opgelost...!! _/-\o_

Ok, het werkt nog niet helemaal foutloos met hosten...

[ Voor 5% gewijzigd door Game-Freak op 25-06-2004 12:23 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Wat wel makkelijk is dat de Dome niet verandert is sinds de SCR mod. Dus de skins van de SCR mod passen er zo op. FF de RFH Dome onder t stof vandaan gehaalt. :) :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/adjustpaint1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/rfhdome2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/rfhdome1.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Watcher heeft vandaag zijn Canada 2004 track released en hij is fantastisch. Alle curbs zijn gefixed, reclame borden, de laatste chicane heeft fantastische curbs en is ook iets rechter waardoor je er echt doorheen kunt raggen :D

Hier kun je hem vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Schumi4ever schreef op 25 juni 2004 @ 22:14:
Watcher heeft vandaag zijn Canada 2004 track released en hij is fantastisch. Alle curbs zijn gefixed, reclame borden, de laatste chicane heeft fantastische curbs en is ook iets rechter waardoor je er echt doorheen kunt raggen :D

Hier kun je hem vinden :)
oh, bedankt voor de link :) is de 2004 baan erg anders dan 2003 ?
pur_DutchDevil schreef op 25 juni 2004 @ 19:50:
Wat wel makkelijk is dat de Dome niet verandert is sinds de SCR mod. Dus de skins van de SCR mod passen er zo op. FF de RFH Dome onder t stof vandaan gehaalt. :) :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
kan je mijn die skin sturen? bedankt :D

[ Voor 37% gewijzigd door R-B op 25-06-2004 23:52 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
R-B schreef op 25 juni 2004 @ 23:46:
[...]

oh, bedankt voor de link :) is de 2004 baan erg anders dan 2003 ?
Niet echt, maar het zit hem in deze update vooral in het feit dat alle curbs nu echt zijn evenals de laatste chicane, echt een genot om daar loeihard doorheen te raggen en de muur op een haar na te missen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Schumi4ever schreef op 26 juni 2004 @ 02:03:
[...]
Niet echt, maar het zit hem in deze update vooral in het feit dat alle curbs nu echt zijn evenals de laatste chicane, echt een genot om daar loeihard doorheen te raggen en de muur op een haar na te missen :9
uhm vol met je neus erin knallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:51
Heeft iemand nog een werkende link voor ETCC 2003 Evolution voor mij?
De huidige links in dit topic werken niet of zijn heel erg langzaam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
is er ook een 2004 seizoen voor F1 Challenge 99-02 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
nog niet...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Laatst online: 16-09 13:11
Kun je er wat meer over vertellen?

Is ie mooi? realistisch?

Heb je misschien wat screenshots?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Grafisch is het allemaal prima :) Cockpit positie alleen een beetje te ver weg misschien, maar goed.. geluid is ook goed.
Of het realistisch is weet ik niet, ik vind het wel een beetje makkelijk rijden (weinig wheelspin) en echt heel erg uitdagend is het niet.
Maar verder wel erg leuk omdat ik deze auto's ook vaak genoeg in 't echt heb zien rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:06
Ik herinner me nog van vroeger dat er een mod in ontwikkeling was met allemaal Trans-am's (de V8 oudere versie, niet KITT :P )

waar kan ik informatie over deze mod vinden? bvd :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:06
Ja, dat is hem, thx!

maar nog steeds onder ontwikkeling? ;(

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:38
kNarf schreef op 29 juni 2004 @ 00:07:
Grafisch is het allemaal prima :) Cockpit positie alleen een beetje te ver weg misschien, maar goed.. geluid is ook goed.
Of het realistisch is weet ik niet, ik vind het wel een beetje makkelijk rijden (weinig wheelspin) en echt heel erg uitdagend is het niet.
Maar verder wel erg leuk omdat ik deze auto's ook vaak genoeg in 't echt heb zien rijden :)
Om het uitdagend te maken moet je gewoon proberen harder te gaan. Dan wordt het vanzelf wel lastig heb zelfs dat de achterkant geregeld uitbreekt wat de bander weer te heet maakt waardoor die weer makkelijker uitbreekt ;) best een uitdaging om een 1:35.xxx te rijden op doni. Het is me namelijk niet gelukt. Cockpit positie is natuurlijk makkelijk aan te passen in de .plr file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Burnfout schreef op 29 juni 2004 @ 16:18:
[...]

Ja, dat is hem, thx!

maar nog steeds onder ontwikkeling? ;(
Zal d'r niet meer op rekenen. Van alle tig aangekondigde mods worden uiteindelijk maar een paar gereleased en dit lijkt me weer een afvaller..

[ Voor 40% gewijzigd door kNarf_ op 29-06-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
paragon schreef op 29 juni 2004 @ 16:20:
[...]

Om het uitdagend te maken moet je gewoon proberen harder te gaan. Dan wordt het vanzelf wel lastig heb zelfs dat de achterkant geregeld uitbreekt wat de bander weer te heet maakt waardoor die weer makkelijker uitbreekt ;) best een uitdaging om een 1:35.xxx te rijden op doni. Het is me namelijk niet gelukt. Cockpit positie is natuurlijk makkelijk aan te passen in de .plr file.
.cfg file ;)
Maar idd het is eigenlijk best een hele aardige mod, zeker na hem wat meer aan m'n eigen wensen aangepast te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

kNarf schreef op 29 juni 2004 @ 16:22:
[...]

Zal d'r niet meer op rekenen. Van alle tig aangekondigde mods worden uiteindelijk maar een paar gereleased en dit lijkt me weer een afvaller..
het mod team dat daaar mee bezig was is uit een gevallen. Nu hadden ze al wel besloten om een wat kleinere mod te maken, genaamd Weekender mod. Die komt wel uit binnekort. Zodra t in een package zit en een server zit kun de die downloaden. Teamleider van Speedwerx zou er een installer voor maken zal is vragen of die de mod al heeft gehad. Dan zal die wel snel uit zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:38
kNarf schreef op 29 juni 2004 @ 16:24:
.cfg file ;)
Maar idd het is eigenlijk best een hele aardige mod, zeker na hem wat meer aan m'n eigen wensen aangepast te hebben.
doh ;)

[ Voor 7% gewijzigd door paragon op 29-06-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

exe doet he tniet en bittorent begin ik niet aan

iemand mirror? :D

lama heb al 1 :P

[ Voor 12% gewijzigd door R-B op 06-07-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

Fuelke

Forza Ferrari

Probeer die EXE versie eens met een ftp client te benaderen, dat lukt hier namelijk wel.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Fuelke schreef op 06 juli 2004 @ 14:52:
Probeer die EXE versie eens met een ftp client te benaderen, dat lukt hier namelijk wel.
ik deed vanaf hun site www.hsw.hu en die werkt wel op 1 of andere manier

[ Voor 6% gewijzigd door R-B op 06-07-2004 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
heeft iemand die RFH livery ergens liggen? Ik kan hem namelijk nergens vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Beetje stil hier nogsteeds.
Volgens mij komt zondag de Porsche Supercup mod uit. (DutchDevil kan dit vast bevestigen ;))

Ik denk dat andere mods allemaal te laat komen, GTR staat al voor de deur en of daar op gemod mag worden is nog maar zeer de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Porsche Supercup :D Hopelijk is hij goed.

Waarom komen andere mods dan te laat? Als GTR niet of beperkt gemod kan worden raak je er immers relatief snel op uitgekeken..
Ook als GTR uit is kijk ik nog steeds erg uit naar WGTS en GTX5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 16 juli 2004 @ 21:37:
Porsche Supercup :D Hopelijk is hij goed.

Waarom komen andere mods dan te laat? Als GTR niet of beperkt gemod kan worden raak je er immers relatief snel op uitgekeken..
Ook als GTR uit is kijk ik nog steeds erg uit naar WGTS en GTX5.
Ik vraag me af of je echt zo snel op GTR uitgekeken raakt. Volgens mij valt dat enorm mee, zeker als de multiplayer goed is.
En laten we hopen dat er iig een aantal goede mods voor kunnen komen. Ian Bell heeft wel gezegd dat alle originele data encrypted moet blijven maar dat wil niet zeggen dat je niets kunt toevoegen.

GTX5 ga ik zeker nog wel proberen idd. WGTS zal ik wel downloaden maar ik denk niet dat het meer biedt dan GTR behalve een paar extra auto's.

Maargoed, ik hoop dat de Supercup een succes is, SCC gaat ook snel vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Qua aantal auto's zal GTR niet snel gaan vervelen maar van de tracks weet ik het niet, het zijn er immers maar een stuk of 10. Als je zelf geen tracks kunt toevoegen gaan die wel snel vervelen vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 16 juli 2004 @ 21:53:
Qua aantal auto's zal GTR niet snel gaan vervelen maar van de tracks weet ik het niet, het zijn er immers maar een stuk of 10. Als je zelf geen tracks kunt toevoegen gaan die wel snel vervelen vrees ik...
Hmm ja er komen wel bonustracks he. Als ze LeMans of The Ring erbij zouden doen zou dat wel schelen. :)

Ik ga zou trouwens nog even de McLaren mod proberen, schijnt wel leuk te zijn. Is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja die Sunday Cup is aardig leuk, vooral met shifter :)
De Ring in GTR zou alle andere tracks overbodig maken :P Maar het zal wel veel te veel werk of te duur zijn om die erin te stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wow ja dat is gaaf zeg.

Clutch assistance, Auto lift en blip allemaal lekker uitgezet, shifter erbij gepakt en de baan op met dat ding. Ik heb nog nooit met een echte McLaren gereden maar dit voelt wel als een echte auto iig.

Ik ga zo ook de GTR maar ff proberen, die schijnt met de (zo goed als) stock versnellingsbak gereden te hebben dus ik houd alle settings zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja gave mod is het eigenlijk, net nog even op de Nordschleife (kvako 1.1, roeleert!) gereden en dat is echt een 'blast' :)
Jammer dat mods als deze nogal snel ondersneeuwen tussen de 'grote' mods als SCC en ETCC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb net even een paar rondes op Spa en Silverstone gereden en dat is echt geweldig. De AI vind ik wat slap maar die staat ook op 75%.

Maar deze mod is qua physics beter dan ETCC en SCC als je het mij vraagt. Dit had ik niet verwacht toen ik m aan t downloaden was. Hier kan je echt lol mee hebben.
Je kan er mee rijden als in GPL, uitremmen, driften, te hard een bocht in maar toch kunnen corrigeren. Auto reageert ook overtuigend over de kerbs, lijkt wat zacht afgesteld maar dat zal best met de straatversie.

Mooie dash trouwens, al die analoge metertjes. En lekkere backfire ook. Alleen de graphics in de cockpit kunnen wel een update gebruiken maar dat is dan ook t enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Porsche Supercup released 8)

http://www.m4driving.sm/download/7184.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Dank je Knarf. Sneller dan mij hier. :) :)

Problemen met de mod. Hier wat antwoorden:

http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=780

Have fun.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ben m ook aan t binnenhalen. Gaat nog niet echt snel alleen.

Ik ben wel benieuwd naar het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:20
NIEUWS

Geen mod maar een nieuw game van de makers van,
Sports Car GT, F1 2002 en F1 Challenge ’99-’02.

rFactor

De developer Image Space Incorporated, welke bekend is van racegames als Sports Car GT, F1 2002 en F1 Challenge ’99-’02, is bezig met een nieuw project. rFactor is het eerste project dat ze onafhankelijk maken van hun oude partner EA.

De game moet een nieuwe Ultimate Racing Sim gaan worden. In deze tijd van ultieme racing simulaties is dit eigenlijk geen verassing, maar ISI lijkt met hun achtergrond toch wel in staat te zijn hier iets moois van te maken. De game zal een mix van weg en circuit auto’s bevatten die op realistische manier over de tracks geracet kunnen worden. Op de ietwat vage scan van een PCGamer artikel is toch al te zien dat deze game grafisch meer dan in orde is. Misschien is dit wel het mooiste wat we op pc racing gebied hebben gezien. Verder is het aan te bevelen om de teaser site voor verder nieuws in de gaten te houden.

Hoewel er nog geen publisher bekend en de licenties van de auto’s en tracks nog niet allemaal binnen zijn, komt de game al binnen een paar maanden uit. De game zal vooral gericht zijn op mensen die gericht zijn op realisme in racing games. Al met al zou de aankomende periode wel eens een prachtige tijd kunnen worden voor liefhebbers van realistische racegames, zoals GTR, Live for Speed en rFactor.

BRON:
http://www.gamer.nl/nieuws/22833

En voor een ingame shot:

http://www.bhmotorsports.com/RFAC/screenshot/12015

Orginele website:

http://www.rfactor.net/

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 18-07-2004 13:42 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Blackhole schreef op 18 juli 2004 @ 13:40:
NIEUWS

Geen mod maar een nieuw game van de makers van,
Sports Car GT, F1 2002 en F1 Challenge ’99-’02.

rFactor

.......

BRON:
http://www.gamer.nl/nieuws/22833

En voor een ingame shot:

http://www.bhmotorsports.com/RFAC/screenshot/12015

Orginele website:

http://www.rfactor.net/
Hmm dit was al vrij lang bekend maar nu het ineens op BHMS staat is het nieuws.
rFactor website staat er ook al een tijdje.

Geluid van de Porsche SuperCup is trouwens errug mooi :9
Ik had alleen gedacht dat een GT3 veel nerveuzer was, vooral tijdens t aanremmen.

[ Voor 49% gewijzigd door Zamorano op 18-07-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik zou niet weten of t nerveuzer moet zijn. Ik vind t in ieder geval lekker rijden. Ben al lang blij dat we physics hebben voor de mod. Weet niet of je t gevolgt hebt maar denk 3 weken geleden wouden we dus al releasen en ineens was Cubits (die was bezig met de physics) verdwenen. BJ (maker SCC physics) heeft toen voor ons deze nieuwe physics gemaakt. In 3 weken nog wel. (mjaa ahij had al wat ervaring met porsches)
Maar over t aanremmen denk dat dat wel realistisch is BJ heeft de laatste week veel contact gehad met e Racer group Porsche (ALMS team). En die hebben vooral op het gebied van de remmen heel veel info gegeven. (zal ook een patch komen voor SCC)

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
ben benieuwd of deze mod voor een nieuwe GoT Cup/League gaat zorgen ;) *D
* yonexfreak gaat vandaag ook eens game testen :Y)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb de "soap" om de physics wel een beetje gevolgd ja. ;)

Physics zijn opzich prima, auto doet geen dingen die je niet zou verwachten. Maar naar mijn smaak iets te simpel in de hand te houden. BJ heeft met SCC heeft precies hetzelfde gedaan bij de GT's.

Maar verder is het een hele goede mod hoor, geluiden zijn goed, cockpit is mooi.
Zal wel close racen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
net gespeeld en idd geluid klinkt lekker ook een analoge toerteller is wel iets wat ik kan waarderen ipv altijd maar digitale toerentellers ;)

maar kan het kloppen dat je geen zicht heb in welke versnelling je staat bij onboard view? ik zie nl nergens staan in welke versnelling ik zit en daardoor sta ik nog weleens in verkeerde versnelling bij terugschakelen :P

ook loopt bovenste gedeelte van stuur net teveel over het toerenteller display..iets wat best lastig is ..maargoed kan ff view veranderen wat denk wel helpt :)

al met al 1e indruk zeker niet negatief :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja wel jammer dat je de toerenteller niet goed kunt zien, de view is standaard sowieso veel te ver naar achteren. Bij alle mods maak ik de viewpoint altijd zo realistisch mogelijk (stuk verder naar voren dus), maar ik krijg het in deze mod niet voor elkaar om de toerenteller echt goed te zien. De meters zijn gewoon een beetje onhandig achter het stuur geplaatst :) Dat je de versnelling niet ziet vind ik niet erg aangezien ik met shifter speel.

Maar overall toch zeer goede mod.. beter dan ik verwacht had. Vooral het geluid en het carmodel zijn echt top. Physics zijn misschien niet van ETCC:Evo kwaliteit maar toch erg leuk om mee te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
kNarf schreef op 18 juli 2004 @ 18:30:
De meters zijn gewoon een beetje onhandig achter het stuur geplaatst :) Dat je de versnelling niet ziet vind ik niet erg aangezien ik met shifter speel.
ja dan maakt het idd niet uit als je een shifter heb maar als je zoals mij schakelt met knoppen achter het stuur (Microsoft Precision Wheel) dan heb je al snel een versnelling verkeerd :)

nouja oefening baart kunst zal ik maar denken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Naja op een gegeven moment weet je echt wel wanneer je waar in welke versnelling zit.
Ik ga ook niet elke keer naar mn shifter kijken om te zien waar ik in zit.

Maar dat die toerentellertjes achter het stuur zitten is idd wel jammer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

als ik start krijg ik scherm daarna staat er proudly presents en dan 1sec later valt ie er uit

en ja ik heb .net geinstalleerd en kweet neit of t uit maak er staan nog meer mods geinstaleerd in me f1 spel zoals scc formule renault 2003rh

update heb m aan de praat draau server

porsche supercup genaamd

[ Voor 57% gewijzigd door BruceLee op 18-07-2004 20:37 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BruceLee schreef op 18 juli 2004 @ 20:10:
als ik start krijg ik scherm daarna staat er proudly presents en dan 1sec later valt ie er uit

en ja ik heb .net geinstalleerd en kweet neit of t uit maak er staan nog meer mods geinstaleerd in me f1 spel zoals scc formule renault 2003rh
Ik denk zelf dat je eerst via de launcher een nieuwe profile aan moet maken.

Kijk anders even in de threads op RSC waar DD hierboven de link al van gaf.
Ik meen daar ook een dergelijk probleem gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 18 juli 2004 @ 20:29:
[...]

Ik denk zelf dat je eerst via de launcher een nieuwe profile aan moet maken.

Kijk anders even in de threads op RSC waar DD hierboven de link al van gaf.
Ik meen daar ook een dergelijk probleem gezien te hebben.
Dit klopt 100% zeker, had ik nl ook.

Verder vind ik het een aardige game, remmen zijn 2x niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 21:56:
[...]

Dit klopt 100% zeker, had ik nl ook.

Verder vind ik het een aardige game, remmen zijn 2x niks...
Nou wat die remmen betreft, zo rijdt een 911 echt. Ze hebben een hele lange remweg. Dat is iets aan de physics wat wel klopt. Ik verrem me wel constant, maar als ik dan een andere Porsche succesvol uitrem heb ik wel een grijns op mn gezicht.

AI vond ik wel een tikkie slap, ze gingen gewoon elke keer opzij. De agressie moet wel een stukje hoger lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

is er niet een manier zodat ik die hele rpm teller kan zien ?

ik vind dat ding zo cool

je moet gewoo nbij dat .net menu bij launch moving steerwheel uitzetten dan werkt het wel goed :) dan heb je wel een goedstuurwiel die er neit voorhangt maar die beweegt ook gewoon mee als je stuurt :)

[ Voor 54% gewijzigd door BruceLee op 19-07-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
geen id....heb al geprobeerd view wat te verschuiven maar helpt niets nog en idd ik vind analoge teller stuk leuker dan een digitale :)

wel heb ik gemerkt dat het opschakelen best een klapper geeft en in een bocht betekend het best snel veel overstuur of een spin ghehe

maar idd verbeteringen die ik wel zou willen zien

*toerenteller volledig in beeld
*versnelling aanduiding waarin je zit
*snelheidsaanduiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ZAMoRANo schreef op 18 juli 2004 @ 22:10:
[...]

Nou wat die remmen betreft, zo rijdt een 911 echt. Ze hebben een hele lange remweg. Dat is iets aan de physics wat wel klopt. Ik verrem me wel constant, maar als ik dan een andere Porsche succesvol uitrem heb ik wel een grijns op mn gezicht.

AI vond ik wel een tikkie slap, ze gingen gewoon elke keer opzij. De agressie moet wel een stukje hoger lijkt me.
Hoe bedoel je dat een porsche een lange remweg heeft, ik rijdt al heel wat jaren porsche (ja ook over het circuit) en die remmen wel degelijk en goed ook, ik vind dat het niet heel lang duurt. Ja het is geen formule 1 auto ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy55 op 19-07-2004 14:32 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Speedy55 schreef op 19 juli 2004 @ 14:31:
[...]

Hoe bedoel je dat een porsche een lange remweg heeft, ik rijdt al heel wat jaren porsche (ja ook over het circuit) en die remmen wel degelijk en goed ook, ik vind dat het niet heel lang duurt. Ja het is geen formule 1 auto ofzo.
Maar het gaat hier specifiek over de 911 GT3 cup car, heb je daar ook in gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik ben afgelopen weekend nog op zandvoort geweest, er was een heel porsche weekend, ik rijd dan zelf niet in zon gt3, maar goed ze remmen op precies hetzelfde punt als ik rem, het was nat dus 140 meter voor tarzan, zijn gaan harder daar en remmen op precies hetzelfde punt. Om aan te geven hoeveel harder ze rijden, ik rijd 200 (op nat) en zij tegen de 250 denk ik kan harder zijn. op 140 remmen is niet echt vroeg ofzo in natte omstandigheden, als het droog is remmen ze op 100 meter. en dan komen ze nog harder aan ook.

Maar goed het is geen aanval hoor, ik wil alleen behulpzaam zijn, mijn excuses als het verkeerd overkomt.

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy55 op 19-07-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
Ik vind het nogal crappy dat de forcefeedback van m'n stuur een kant op hangt zeg maar, dus zodra je iets uit het midden komt wil ie vol een kant op waar je heen stuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De 911 (n)GT's remmen hebben nou eenmaal een langere remweg dan de meeste andere (n)GT's.
Dit komt mede omdat het gewicht voornamelijk achterin ligt, de balans daardoor ver naar voren gezet wordt en de remmen om blokkeren te voorkomen ook niet heel krachtig mogen zijn.
Het verschil is niet groot en de wagen remt opzich wel prettig aan maar je merkt het meteen aan je rempunten.

Dus ja je kan wel 911 hebben gereden maar welke remmen zaten eronder en welk type 911 en welke vergelijkbare auto's heb je als referentie?

Ik zeg ook niet dat de remweg perfect is alleen in vergelijking met andere auto's uit andere sims/mods klopt dit vrij behoorlijk, ook als ik vergelijk met beelden van de GT3 op diverse banen.
_-= Erikje =-_ schreef op 19 juli 2004 @ 15:34:
Ik vind het nogal crappy dat de forcefeedback van m'n stuur een kant op hangt zeg maar, dus zodra je iets uit het midden komt wil ie vol een kant op waar je heen stuurt
FF een negatieve waarde geven in het opties menu.

[ Voor 32% gewijzigd door Zamorano op 19-07-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
Dat ga ik ff proberen, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ZAMoRANo schreef op 19 juli 2004 @ 15:51:
De 911 (n)GT's remmen hebben nou eenmaal een langere remweg dan de meeste andere (n)GT's.
Dit komt mede omdat het gewicht voornamelijk achterin ligt, de balans daardoor ver naar voren gezet wordt en de remmen om blokkeren te voorkomen ook niet heel krachtig mogen zijn.
Het verschil is niet groot en de wagen remt opzich wel prettig aan maar je merkt het meteen aan je rempunten.

Dus ja je kan wel 911 hebben gereden maar welke remmen zaten eronder en welk type 911 en welke vergelijkbare auto's heb je als referentie?

Ik zeg ook niet dat de remweg perfect is alleen in vergelijking met andere auto's uit andere sims/mods klopt dit vrij behoorlijk, ook als ik vergelijk met beelden van de GT3 op diverse banen.
..............
Ik heb zowat elke race auto als vergelijking met de porsche, ik kom vaak genoeg op het circuit en een maat van mij ook, maar goed daar gaat het me niet om ik denk dat in de ngt klasse de ferrari en de porsche kwa remkracht en remweg vrij dicht bij elkaar liggen, en ja ik kan niet zeggen dat die remweg lang is. Al moet ik zeggen dat spellen hoe realistische ze ook denken te zijn, misschien zijn ze zelf 100% realistisch, dan nog valt er niet mee te rijden, want je hebt te weinig gevoel, in je kont. Maar goed dit is een beetje offtopic, ik vind deze mod wel aardig om mee te spelen en het lijkt me ook leuk om dit is online te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Speedy55 schreef op 19 juli 2004 @ 20:04:
[...]

Ik heb zowat elke race auto als vergelijking met de porsche, ik kom vaak genoeg op het circuit en een maat van mij ook, maar goed daar gaat het me niet om ik denk dat in de ngt klasse de ferrari en de porsche kwa remkracht en remweg vrij dicht bij elkaar liggen, en ja ik kan niet zeggen dat die remweg lang is.
Ja misschien heb je gelijk hoor, je hebt er blijkbaar meer ervaring mee dan ik maar ik heb dan toch een andere indruk meegekregen, volgens mij heb ik het zelfs een coureur zien zeggen in een interview.
Al moet ik zeggen dat spellen hoe realistische ze ook denken te zijn, misschien zijn ze zelf 100% realistisch, dan nog valt er niet mee te rijden, want je hebt te weinig gevoel, in je kont. Maar goed dit is een beetje offtopic, ik vind deze mod wel aardig om mee te spelen en het lijkt me ook leuk om dit is online te doen.
Dat ben ik iig 100% met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ZAMoRANo schreef op 19 juli 2004 @ 20:31:
[...]

Ja misschien heb je gelijk hoor, je hebt er blijkbaar meer ervaring mee dan ik maar ik heb dan toch een andere indruk meegekregen, volgens mij heb ik het zelfs een coureur zien zeggen in een interview.

[...]

Dat ben ik iig 100% met je eens.
Nog maals ik hoop niet dat je dit als flame ziet, er zijn zat auto's die beter remmen als porsche, kijk maar naar dtm en formule klasse, en de echte GT's want een porsche kan je niet echt een GT auto noemen. Ik hoop wel een keer tegen je te racen, want ongetwijfeld ben je daar beter in, want ik rijd bijna nooit op de computer heb wel een momo force, maar die blijft nooit langer als een ronde in de nul positie staan. En dan vind ik er niet zoveel meer aan.

Ach meningsverschillen zijn niet erg als je er maar geen ruzie om maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Speedy55 op 19-07-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Speedy55 schreef op 19 juli 2004 @ 20:48:
[...]

Nog maals ik hoop niet dat je dit als flame ziet, er zijn zat auto's die beter remmen als porsche, kijk maar naar dtm en formule klasse, en de echte GT's want een porsche kan je niet echt een GT auto noemen. Ik hoop wel een keer tegen je te racen, want ongetwijfeld ben je daar beter in, want ik rijd bijna nooit op de computer heb wel een momo force, maar die blijft nooit langer als een ronde in de nul positie staan. En dan vind ik er niet zoveel meer aan.
Nee ben je gek, prima juist om een beetje feedback te krijgen van iemand die wat meer op echte circuits racet.

Ik zou zeggen, doe eens mee als we met een aantal mensen hier van GoT een race houden met de Porsche SuperCup of een andere mod/spel.
Die Momo Force is toch wel redelijk vast te krijgen met die klemmen dacht ik?
Ach meningsverschillen zijn niet erg als je er maar geen ruzie om maakt.
Vertel mij wat, heb er net een punt achter gezet met een meisje omdat ze dat niet door schijnt te hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ZAMoRANo schreef op 19 juli 2004 @ 21:04:
[...]

Nee ben je gek, prima juist om een beetje feedback te krijgen van iemand die wat meer op echte circuits racet.

Ik zou zeggen, doe eens mee als we met een aantal mensen hier van GoT een race houden met de Porsche SuperCup of een andere mod/spel.
Die Momo Force is toch wel redelijk vast te krijgen met die klemmen dacht ik?

[...]

Vertel mij wat, heb er net een punt achter gezet met een meisje omdat ze dat niet door schijnt te hebben. :D
Ik zal zeker is een keer meedoen, het gaat erom dat die momo wel vast staat, maar zodra ik ga rijden, zomaar ineens blijft het stuur uit het midden staan niet gecentreerd dus, das balen, niet dat ik daar niet mee kan rijden maar ik haat dat, me spullen moeten werken, als me porsche niet werkt wordt ik ook kriegel, gelukkig gebeurd dat niet zo vaak. Misschien moet ik maar eens een nieu stuur kopen, hij is al vrij oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ik heb dat stuur ook, wat je moet doen is voordat je gaat rijden (als je dus al wel in het spel zit, in de pits of op de startgrid) het stuur even helemaal naar links en rechts sturen. Als je dat niet doet is hij idd niet gecentreerd als je gaat rijden.

Je hoeft zeker geen nieuw stuur te kopen, het is nog steeds een van de beste sturen die er zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 21:48
Ik heb een Guillemot Ferrari Force GT en voordat ik ga racen doe ik, in de pits of voor de start, het stuur ook even helemaal naar links en naar rechts. Het stuur staat dan tijdens het racen ook in het midden.

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Tnx Guys zal dat ff proberen.....

Shit nog steeds gaat ie tijdens het rijden uit het midden, das echt zwaar irri tand, heb al nieuwe wingman profiler geprobeerd en zonder, maar niks schijnt te helpen maar in windows staat ie goed en in het spel bij assen selectie, gaat hij met jullie truk wel weer gecentreerd staan, hoop dat jullie kunnen helpen, greetz

[ Voor 84% gewijzigd door Speedy55 op 20-07-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Wanneer komt er eigenlijk weer een online race, en zie mijn addon bij vorige bericht, ik word daar echt ziek van dat die momo niet funktioneerd!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Speedy55 schreef op 20 juli 2004 @ 21:44:
Wanneer komt er eigenlijk weer een online race, en zie mijn addon bij vorige bericht, ik word daar echt ziek van dat die momo niet funktioneerd!!!!
Download anders even DxTweak 2 om te calibreren. Kun je ook zien of er een afwijking is in je bereik.

Misschien moet er wel een pot vervangen worden alhoewel ik niet psies weet hoe dit bij het stuursysteem van een Momo Force in elkaar zit.

Dat centreren in de pitsstraat doe ik ook altijd, hebben veel Logitechs "last" van.

Laten we anders gewoon een keer een Porsche SuperCup vrije practice en race houden met iedereen hier die zin heeft.
Ik denk dat ik best kan hosten voor een man of 6-8(?) via F1RST2.
Anders doe ik dat gewoon vrijdagavond of anders zondag (dan kan het langer) als er interesse is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 20 juli 2004 @ 22:04:
[...]

Download anders even DxTweak 2 om te calibreren. Kun je ook zien of er een afwijking is in je bereik.

Misschien moet er wel een pot vervangen worden alhoewel ik niet psies weet hoe dit bij het stuursysteem van een Momo Force in elkaar zit.

Dat centreren in de pitsstraat doe ik ook altijd, hebben veel Logitechs "last" van.

Laten we anders gewoon een keer een Porsche SuperCup vrije practice en race houden met iedereen hier die zin heeft.
Ik denk dat ik best kan hosten voor een man of 6-8(?) via F1RST2.
Anders doe ik dat gewoon vrijdagavond of anders zondag (dan kan het langer) als er interesse is.
Ik kan ook wel hosten voor een man of 10 maar ik ben vanaf zaterdag middag weg lekker 3 weken op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik wil voor zondag :P

mijne wijkt ook een pixel op scherm af :P
(me momo stuur)

[ Voor 65% gewijzigd door BruceLee op 21-07-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Vrijdagavond is in ieder geval geen probleem voor mij, alleen weet ik niet of zondag ochtend en begin van de middag kan later zal wel geen probleem zijn denk ik. btw DX tweak werkt gewoon correct, dat zwarte pijltje wijkt soms een milimeter af van die rode, maar das echt minimaal, ach ik kan er wel mee rijden met die afwijking, maar liever had ik gezien dat het opgelost was.

Als jij host via F1RST2, moet ik me dan ook daar inschrijven ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy55 op 21-07-2004 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja even registreren als je het de eerste keer start.

Maar weet je zeker dat je dat centreren in de pits goed doet? Dus naar links en rechts totdat het stuur echt niet verder kan...
Anders misschien bij de instellingen van je stuur de centreerveer aan of uitzetten, misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik was van plan zondag dan eind van de middag te beginnen met hosten.
Misschien ff met onderbreking voor t avondeten. :9

Ja meestal krijg ik 'm goed gecentreerd als je eerst echt helemaal naar links stuurt, dan in 1 beweging helemaal naar rechts en dan loslaten, als t goed is staat en blijft ie dan gecentreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, ik ga op CZ wel kijken of er een host draait / animo is o.i.d. ben er vanaf zaterdag t/m vrijdag, daarna heb ik tijd om mee te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Oh ja als ik vlak voordat ik de knop drive(vlaggetje) indruk, me stuur los laat gaat ie een kant op (naar links, waarde force -0 tot -100) zet ik de forcefeedback waarde naar +1 tot +100 stuurt ie automatisch naar rechts, misschien is dit nog iets belangrijks, of moet ik daarvoor de centreerveer gebruiken.

Je zegt dat je je stuur moet loslaten, dat kan ik nog wel eens proberen, dat links en naar rechts moet je doen als je nog op drive moet drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Volgens mij hoort de FF in F1C bij de Momo Force op -100 te staan.
De centreerveer moet je instellen met de Wingman software.

En dat centreren doe ik altijd als ik al op race heb gedrukt en ook daadwerkelijk in de pits sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Speedy55 schreef op 21 juli 2004 @ 15:13:
Oh ja als ik vlak voordat ik de knop drive(vlaggetje) indruk, me stuur los laat gaat ie een kant op (naar links, waarde force -0 tot -100) zet ik de forcefeedback waarde naar +1 tot +100 stuurt ie automatisch naar rechts, misschien is dit nog iets belangrijks, of moet ik daarvoor de centreerveer gebruiken.

Je zegt dat je je stuur moet loslaten, dat kan ik nog wel eens proberen, dat links en naar rechts moet je doen als je nog op drive moet drukken?
De force moet idd op -100 staan, en de centreerveer heb ik uitstaan.
Dat naar links en rechts sturen moet pas nadat je op drive hebt gedrukt, als je daadwerkelijk in de pits bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Sommigen zullen m al gezien of gespeeld hebben maar Watkins Glen voor F1C + mods is uitgebracht door RSDG.

En aangezien de standaard texturing niet al te spannend is heeft CyrusCloud er een update voor uitgebracht.

Enorm leuke baan, ook met de PSC, grappig om te zien dat de layout niet eens echt veranderd is sinds '67, alleen die Porsches willen niet glijden. :7

[ Voor 18% gewijzigd door Zamorano op 21-07-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Leuk baantje, en die texture update is wel nodig idd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Welke mod wou je eigenlijk zondag doen, neem aan de porsche cup mod, en welk circuit, zo goed ben ik nog niet, wil eigenlijk nog ff oefenen, tnx voor het helpen met het stuur btw werkt goed. Oh ja heb net de client gedownload van F1RST2. Dus die zal ik ff installen. Hoe heet de game in F1RST2? (er staat wel sportcar tussen maar hoe heet de supercup)

Wel een buggy program dat f1rst2 client venster die niet helemaal zichtbaar zijn enzo. Maar goed als het hosten maar werkt.

Sorry moet leren lezen heet zeker gewoon PSC? die kan ik alleen nog niet vinden.

[ Voor 39% gewijzigd door Speedy55 op 21-07-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zal wel gewoon PSC heten o.i.d. ja.
Ik moet F1RST2 ook nog ff opnieuw installeren, heb weer ff een verse Windows geinstalleerd.

Ik weet eigenlijk nog niet welke baan, suggesties zijn welkom.
Zelf vind ik Spa altijd wel een leuke baan, Imola en Hockenheim (vanaf 2002) zijn ook ok.
En dan hebben we nu The Glen, de GP baan is geweldig IMHO. Verschrikkelijk veel bochten met camber, mooie lang recht stuk, genoeg punten om in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Net even een race gedaan op Hockenheim en das erg leuk met de PSC mod, wel Tantra's versie. Is misschien ook wel leuk om deze baan te kiezen met het oog op de F1/echte PSC race die daar verreden wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Lijkt em leuk. Dude (F1rst2 maker/updater) heeft me net laten weten dit weekend PSC aan f1rst2 toe te voegen. (zou eigenlijk eerder gebeuren maar wat kleine probleempjes geweest)
Wat ook trouwens een zeer leuke track is met PSC is Indianapolis.

btw. Hier wat screens van de Engels Porsche cup. Die tegelijk met de patch zal uitkomen (als 1 pakket) Patch zal wel wat verbeteringen hebben. :) :)

Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=208770

Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=209292

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik vind Spa ook een hele mooie optie, ik "hoop" het alleen zaterdag te weten, want ik moet hem ook nog afstellen, en ik ben een noob wat racen op de computer betreft. Ik kan het wel zal jullie er niet uitrammen hoor, rem meestal veel te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
pur_DutchDevil schreef op 22 juli 2004 @ 06:58:
Lijkt em leuk. Dude (F1rst2 maker/updater) heeft me net laten weten dit weekend PSC aan f1rst2 toe te voegen. (zou eigenlijk eerder gebeuren maar wat kleine probleempjes geweest)
Wat ook trouwens een zeer leuke track is met PSC is Indianapolis.

btw. Hier wat screens van de Engels Porsche cup. Die tegelijk met de patch zal uitkomen (als 1 pakket) Patch zal wel wat verbeteringen hebben. :) :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Ah ik dacht dat het al toegevoegd was aan F1RST2.
Wat voor verbeteringen kunnen we in de patch verwachten?

Screens zien er goed uit BTW. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Speedy55 schreef op 22 juli 2004 @ 09:22:
Ik vind Spa ook een hele mooie optie, ik "hoop" het alleen zaterdag te weten, want ik moet hem ook nog afstellen, en ik ben een noob wat racen op de computer betreft. Ik kan het wel zal jullie er niet uitrammen hoor, rem meestal veel te vroeg.
Nou ik rem vaak extreem laat, dat je t ff weet als ik achter je rijd. :D

Ik denk dat we dan moeten kiezen tussen Hockenheim en Spa.
Beide zijn erg leuk vind ik maar mijn voorkeur zou uitgaan naar Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Ik heb even een andere vraag :)

Ik heb nu de F360 Mod geinstalleerd, daar zitten een hoop leuke tracks bij.
nou wil ik die tracks ook graag kunnen rijden met een echte F1 wagen.
waar moet je dat instellen? of kan dit simpel weggewoon niet?

in de map seasondata wordt ik niet echt veel wijzer, maybe dat iemand mij hier kan helpen, alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Alles kan :o Gewoon de map van het betreffende circuit openen (bv. Seasondata/Circuits/360c_Donington), dan het .gdb bestand openen, en bij game filters naast 360c ook bv. 2000, 2001, 2002, 2003RH toevoegen. Ligt eraan in welke seizoenen je hem wilt hebben.

Over die race: Spa vind ik ook goed maar die heb ik al echt zo vaak gedaan, wordt een beetje afgezaagd. Maar als de rest dat wil prima hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
ik zal er zondag niet bij zijn omdat ik komend weekend bij de F1 in Duitsland zit *D
ga met de auto heen dus zal zondag pas paar uurtjes na de race ofzo weer eens richting huis gaan rijden ;)

kortom heb wel stuur in mn handen en ik race over de weg maar niet ingame :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
kNarf schreef op 22 juli 2004 @ 10:47:
Alles kan :o Gewoon de map van het betreffende circuit openen (bv. Seasondata/Circuits/360c_Donington), dan het .gdb bestand openen, en bij game filters naast 360c ook bv. 2000, 2001, 2002, 2003RH toevoegen. Ligt eraan in welke seizoenen je hem wilt hebben.

Over die race: Spa vind ik ook goed maar die heb ik al echt zo vaak gedaan, wordt een beetje afgezaagd. Maar als de rest dat wil prima hoor..
tnx dit werkt goed, tot op deze hoogte:

De overige auto's kunnen niet harder dan 127, 126 rijden... dit doen ze dan in hun 7de versnelling...
weet iemand hoe dit kan?
dit is echter alleen op de circuits die uit de 360 mod komen.
heeft iemand hier een oplossing voor of zit ik weer eens te klooien.. :P

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ga naar de save\jouw naam folder. Daar vind je een jouw naam.plr file. Open die met kladblok. Zoek dan naar de volgende regel:

Vehicle Specific AI Setups="0" Maak van de 0 een 1.

Owh jah en om t beste uit de nieuwe physics van Mark (SImBIn member) te krijgen zou ik in dezelfde PLR ook deze twee opties aan zetten. Maak van:

Half Rate="1" van de 1 een 0

Tire Sampling="0" van de 0 een 1

GreetZ DD

[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 22-07-2004 16:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Hmm goed dat je het zegt van die physics, ik wist dat Mark ze ging releasen maar niet dat dat al ruim een maand geleden gebeurd is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
pur_DutchDevil schreef op 22 juli 2004 @ 16:00:
Ga naar de save\jouw naam folder. Daar vind je een jouw naam.plr file. Open die met kladblok. Zoek dan naar de volgende regel:

Vehicle Specific AI Setups="0" Maak van de 0 een 1.

Owh jah en om t beste uit de nieuwe physics van Mark (SImBIn member) te krijgen zou ik in dezelfde PLR ook deze twee opties aan zetten. Maak van:

Half Rate="1" van de 1 een 0

Tire Sampling="0" van de 0 een 1

GreetZ DD
dit heeft niet echt geholpen,
ze rijden nog steeds in hun 7 een max van 126...
toch bedankt :)
heeft iemand anders nog een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Net nog weer even wat rondjes gereden maar nu met sequentiele shifter.
Dat scheelt nog best wel eigenlijk, was een flinke hap sneller.

Komt voornamelijk omdat je later kan remmen want je schakelt veel sneller terug, blippen is ook makkelijker en sneller.
Ik kan met de ActLabs pedalen nogsteeds niet lekker heel-and-toe'en alhoewel het in GPL wel goed gaat. Tijd voor top-mounted pedalen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Of 't veel sneller gaat weet ik niet, met handmatige shifter kun je immers in 1 keer 2 of meer versnellingen terug.
Als je ik je trouwens een tip mag geven :o Doe dat sequentiele shiften niet te vaak, daar wordt een van de veertjes in de shifter nog sneller lam van dan bij normaal gebruik. Bij normaal gebruik gaat hij trouwens ook wel kapot, heb net voor de tweede keer nieuwe veertjes besteld (en meteen maar 2 setjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 22 juli 2004 @ 21:34:
Of 't veel sneller gaat weet ik niet, met handmatige shifter kun je immers in 1 keer 2 of meer versnellingen terug.
Als je ik je trouwens een tip mag geven :o Doe dat sequentiele shiften niet te vaak, daar wordt een van de veertjes in de shifter nog sneller lam van dan bij normaal gebruik. Bij normaal gebruik gaat hij trouwens ook wel kapot, heb net voor de tweede keer nieuwe veertjes besteld (en meteen maar 2 setjes)
Ja dat heb ik vaker gelezen.
Ach ja als t veertje vervangen moet worden dan moet dat maar.
Misschien dat ik ze vast een keer bestel zodat ik niet straks ineens zonder shifter zit. ;)

Maar in 1 keer van 5 naar 2 is niet altijd verstandig, zeker als je vergeet genoeg gas bij te geven. :9
Dan is sequentieel bij mij toch ietsjes sneller, zeker over een lange baan waar je veel schakelt, zoals Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Damn he hoevaak spelen jullie dit, dat heel toe werk niet echt op een momo, mede omdat je geen shifter heb, en geen lange pedalen en te ver uit elkaar, maar goed red het zo wel, ik ga jullie niet bijhouden denk ik alleen, maar dat maakt niet uit.

Als ik maar lol heb. En jullie mogen ook wel lol hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Speedy55 schreef op 22 juli 2004 @ 22:02:
Damn he hoevaak spelen jullie dit, dat heel toe werk niet echt op een momo, mede omdat je geen shifter heb, en geen lange pedalen en te ver uit elkaar, maar goed red het zo wel, ik ga jullie niet bijhouden denk ik alleen, maar dat maakt niet uit.

Als ik maar lol heb. En jullie mogen ook wel lol hebben ;)
Hmm op een MOMO niet nee, wel redelijk op ActLabs pedalen en met een ActLabs H-shifter. ;)
Maar goed zelfs dan kan het beter, misschien binnenkort eens upgraden naar betere pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 19:38

McLambo

MTB Junky

Hi Guys,

Ik heb met wat vrienden en collega's ook een competitie waar ik meerijdt.
Ik hoste meestal de server (4 man) met m'n chello kabel abo'tje en een USR routertje. Dit ging altijd perfect, maar sinds kort zit ik op ADSL met een 3com modem/router.

Gisteravond was hockenheim en we kregen het niet voor elkaar om mij te laten hosten.

Pas toen ik alle firewalls uitzetten en m'n eigen pc in een DMZ gooide werkte het. Dit is nogal een security risk, dus ik wil gewoon een aantal poorten openzetten en mappen. Mijn router ondersteund alleen niet het doormappen van port-ranges, en ik heb begrepen dat dit wel nodig is voor F1c 99-2002.

Can anyone advice me? ;(
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.