Het Grote Lego Mod Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 19.225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156750

Ik vind het zo wel kleurrijk, ik zet er wel aan te denken om het een beetje "dichter" te maken, nu is het iets te open imo. Maar ik moet er nog 2 casefans achterin zetten omdat deCPU koeling niet optimaal is met die cdspeler er boven op. Ik wil ook rounded IDE kabels. Naja altijd wat te wensen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:55

Reinier

\o/

Oeh, leuk, maar inderdaad, de kleuren... :)
Overigens moet je zuinig zijn op blauwe rails, is geld waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-03-2020

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Leuk gedaan allemaal heb t s ff door zitten spitten echt mooi spul bij...
Ik zal trouwens maar m'n lego bakken gaan omgaaien die blauwe rails moet ik nog een meter of 30 hebben liggen :9 weet je ook toevallig hoeveel t waard is? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Nouja, echt enorm veel is het niet waard natuurlijk, maar ik zou er toch maar zuinig op zijn omdat het al 30 à 40 jaar oud is! Niet weggooien in ieder geval ;)

eBay

[ Voor 34% gewijzigd door Reinier op 22-02-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die blauwe lego rails pwnt, ik en mn pa hadden er een keer een reuzenrad gemaakt van de bochten en dan de wielen ertussen. Een van mooiste lego creaties ooit die we ooit hebben gemaakt.

Zo, ding afgebroken.
Lego Case v2.0 komt eraan, met betere afwerking e.d.

Hier is Lego Case v2.0! (nog steeds geen ideeen voor de aan/uit knop)

Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/2LegoCasev2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/1LegoCasev2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/LegoCasev2.jpg

Stuk netter vind ik.

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 156750 op 24-02-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hee!, ik wil wel feedback natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-04 15:43

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Het idee is leuk maar het ziet er niet uit :P

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, het dak ben ik niet zo tevreden over, ben nog aan het nadenken hoe dat beter kan (al mn standaard lego blokjes zijn zo ongeveer op :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-05 22:01

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Weet je, ik vind em best mooi !

Weer eens wat anders dan die High-Tech casemods... (denk niet dat dit je eXtreem veel gekost heeft)

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@XplodingForce, het heeft me helemaal niks gekost..., pc had ik al en lego ook.

Dak is bijna verbeterd (mooier), voor aanknop heb ik nog steeds niks bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

lol, kom dit topic weer es tegen :P

ben ik deze hype begonnen 4 jaar terug ja? sta zelfs in de ts! :D

heb nog niets gezien wat mij evenaart :Y)

lol :X O-)

:>

[edit]iedereen bouwt z'n Lego om z'n hardware heen, ik deed andersom, of geef ik nu teveel tips weg :+

[ Voor 32% gewijzigd door Rebels op 26-02-2006 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update, nu is het LegoCase v2.1 (mooier dak).

Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/mooidak3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/mooidak2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/mooidak1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ziet er een stuk beter uit ja. Mensen die zeggen dat het een leuk idee is alleend dat het er niet uitziet: dat kwam grootendeels door het dak, en komt grootendeels doordat het vrij oude lego is, dat is altijd minder mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheZeroorez schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:19:
Ziet er een stuk beter uit ja. Mensen die zeggen dat het een leuk idee is alleend dat het er niet uitziet: dat kwam grootendeels door het dak, en komt grootendeels doordat het vrij oude lego is, dat is altijd minder mooi...
Ja, je zou het kunnen wassen maar daarmee verneuk je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Jammer van die blokjes met ) erop en een oogje. Eigenlijk had je die naar binnen moeten draaien maar om nou die hele case weer af te breken... Ik vind em leuk hoor! Het heeft wel wat dat lego :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je de blokjes met het ")" omdraait krijg je een "(" , wat niet echt handig is, en ik vond dat oogje eigenlijk wel leuk.
Het is trouwens niet moeilijk zon oogje eruit te halen, je kunt in 1 keer een heel stuk muur er uit breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167788

hehe leuk id ook mooi netjes afgewerkt ook is proberen.
alleen damn hoelang ben je hiermee bezig geweest:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalopalyps
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:25
Hup Hup CCFL erin! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Anoniem: 156750 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:13:
Als je de blokjes met het ")" omdraait krijg je een "(" , wat niet echt handig is, en ik vond dat oogje eigenlijk wel leuk.
Het is trouwens niet moeilijk zon oogje eruit te halen, je kunt in 1 keer een heel stuk muur er uit breken.
:D Ik bedoel naar binnen draaien ;) Dat je ze niet meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0rk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-04 20:04
dat bedoelt hij ook... op de achterkant van een ) staat een (...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
8)7 dan heb ik ander lego dan jullie :P Het geeft verder ook niet. Het viel me alleen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lego uit china misschien?
Is toch altijd zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0rk
ik denk dat er 2 verschillende stukjesz ijn: een met een ) aan een kant, en een met een ) en een ( op beide kanten.. misschien en "positieviteits" issue dat ze bij lego alleen nog maar lachende LEGO-System bokjes verkopen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door d0rk op 28-02-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 17:20

xTmPizzaMan

Error

Ik ben ook met een klein projectje begonnen. Maar waar kan ik verschillende powerknoppen/hdd leds vinden? Is hier een winkeltje voor die ze verkoopt? Ik snap best dat je die dingen gemakkelijk zelf kan maken maar ik denk ik niet zo ;) dus vandaar de vraag..

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
d0rk schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:23:
ik denk dat er 2 verschillende stukjesz ijn: een met een ) aan een kant, en een met een ) en een ( op beide kanten.. misschien en "positieviteits" issue dat ze bij lego alleen nog maar lachende LEGO-System bokjes verkopen ;)
Je hebt helemaal gelijk ;) Ik zat er zo mee dat ik het heb opgezocht (google :Y) ) Alleen nu staat het antwoord er alweer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0rk
HDD leds zijn eigenlijk gewone Leds, dus die kun je bij elke electronicaboer kopen, powerbuttons weet ik zo even niet.

[ Voor 14% gewijzigd door d0rk op 01-03-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Powerknop moet ook te maken zijn van een oude powerknop en een legosteentje hoor, gewoon een mooi dingetje maken van lego, en die netjes op de aansluiting van de powerknop maken (echte 'knop' erafhalen, en op dat ding wat je dan hebt die lego lijmen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169818

Na het doorlezen van deze topic kreeg ik ook helemaal zin om een lego-case te maken, dit is het resultaat geworden :)

Afbeeldingslocatie: http://mercury.walagata.com/w/schram/legopc1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://mercury.walagata.com/w/schram/legopc2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://mercury.walagata.com/w/schram/legopc3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://mercury.walagata.com/w/schram/legopc4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://mercury.walagata.com/w/schram/legopc5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://mercury.walagata.com/w/schram/legopc6.JPG

Zoals jullie kunnen zien heb ik aan de zijkant een deur gemaakt zodat je er nog een klein beetje in kan kijken. De bovenkant heeft een beetje een rare vorm, maar ik was bijna door al m'n blokjes heen dus tja :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Mooi gemaakt, ziet er compact uit :) Ik vind de bovenkant wel leuk eerlijk gezegd : ''Modern'' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139463

mijn server gaat binnenkort ook in een mooi lego huisje gestoken worden. Met windows en al .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi, vooral die deur is leuk, persoonlijk zou ik de voeding onderop hebben geplaatst (hoef je minder te ondersteunen). Wat voor hardware zit er in?. Ook zie ik dat je je HDD hebt ondersteund bij de molex wat mij niet zo'n goed plan lijkt. Voor de rest: Erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmerpeter
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-12-2024

Farmerpeter

`'t kan verkeren

Laatst een 2*16 LCD gekocht en aan een oude printerkabel gesoldeerd, om de kabel goed vast laten te zitten, heb ik een lego behuizing gemaakt zodat het zaakje een beetje fatsoenlijk is beet te houden, en we toch zat lego hebben :9

hier een fototje
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/boerderijkool/lcdlego.jpg

Ondertussen heb ik al tijd gehad om hem in m'n kast te bouwen, dus nu zit het LCD in een frontje staat wat meer professioneler 8) had er allemaal informatie opstaan, weer/niews (van T.net natuurlijk ) temps enz. maar het is me echt opgevallen dat je er tijdens het computeren eigenlijk amper naar kijkt, bij games is het wel grappig kan je af en toe is kijken hoe warm je pc wordt.

AM2 X2 3600 @ 3.0Ghz Asrock AliveNF4G-DVI OCZ pc5300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169818

Anoniem: 156750 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:20:
Mooi, vooral die deur is leuk, persoonlijk zou ik de voeding onderop hebben geplaatst (hoef je minder te ondersteunen). Wat voor hardware zit er in?. Ook zie ik dat je je HDD hebt ondersteund bij de molex wat mij niet zo'n goed plan lijkt. Voor de rest: Erg mooi.
De voeding heb ik bovenin geplaatst omdat mij dat beter leek voor de ventilatie(warme lucht stijgt op :)) misschien had het niet veel uit gemaakt, maar misschien voor een volgende keer. Op de foto lijkt het inderdaad alsof de HDD daar ondersteunt word maar in feite steunt de behuizing op dat ene blokje, de molex raakt het verder niet aan :).

De pc zit vol met oud spul uit een Highscreen pc;
-Pentium S 120Mhz
-ATX-moederboard
-48 MB ram
-Ati Rage II+ 4,0mb

-Realtek RTL8139 PCI fast Ethernet NIC
-Generic IDE Disk type 47
-Generic NNEC Floppy Disk
-GoldStrar CD-Rom
+Nog een geluidskaart (weet zo even niet uit m'n hoofd welke, moet ik nog een keer kijken als ik de pc weer een keer aangesloten heb staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155371

Wow.. ziet er goed uit! Vooral mooi LCD-tje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJF5
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-05 22:07
nu nog een microfoon van lego xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DJF5 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 02:10:
nu nog een microfoon van lego xD
Zozo, nuttige kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabo_0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:52
is er maar 1 van 11 dagen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hij is sowiezo doelloos, en al helemaal voor als het 11 dagen geleden is..

Maar zullen we het nu weer over Lego gaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casefan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-04 21:31

casefan

Elektrotechniek!

Wha, eerst wilde ik ook een lego-case gaan maken maar, ik had en teweinig stenen, van allerlei verschillende kleuren (ik had het liefts allen zwart), en ik vind plexiglas beter om mee te werken,

mischien dat ik bij mijn volgende mod wat lego kan gebruiken, (je weet maar nooit)

Btw, ik vind er echt hele mooie en geslaagde lego-mods, bij zitten _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Dit is ook wel een leuke Lego-mod: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=174449
Inclusief LCD en CCFL 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Zoiets kost helaas wel ongelofelijk veel lego, wel cool en zeer strak.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170491

ff een vraagje, DVD-RW recht opzetten zou dat vlotjes werken of zou de DVD er uit vallen als je em open doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer het zou ik zeggen, pc op zn kant en er een dvdtje in stoppen, kijken of ie het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miagieek
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05-2019
is geen goed idee, dan durft hij em wel in te slikken

wanneer de lade toe blijft , dan klemt de cd mooi , maar als je em opendoet creër je een grote ruimte tussen het dik bovenaan en "dat rondje waarop je cd vastligt" , dus schuift hij daar tussen
hij moet dus wel een beetje schuin staan lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 13:44

oshiro

Chill, dude.

Schuin zetten is geen goed idee :)
Op veel spelers zitten van die lipjes, als je die naar buiten klikt kan de cd er niet uit vallen.

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Schuin, lees: rechtovereind, zetten werkt prima, uit ervaring :).

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Godsha
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-03 12:11
Ik was een beetje aan het rondneuzen op internet toen ik dit tegen kwam:
Afbeeldingslocatie: http://www.techpowerup.com/gallery/240/1.jpg
Ik vond dat ik dat maar even hier moest posten en kijken wat jullie ervan vinden :P
Hier het volledige aantal foto's: http://www.techpowerup.com/gallery/240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:14
Wat het beste werkt als je hem op z'n kant wil zetten, is een slotloaded. Dit is echt heel sweet, alleen ja het is niet echt 'budget' :7

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
\o/, was dat op die dingen over de DVD-lezer van ergens in maart? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210746

Hmmmm... Na het zien van deze mods (nouja, diegene waarvan de foto's nog werken ;)) heb ik zelf ook een lego-ideetje... eerst even men huidig project afwerken en daarna beginnen bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177205

Beetje normaal dat er veel foto's niet meer werken als je de datum even nakijkt :p
Veel suc6 ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218986

hoe kan het echt dat het topic bijna een jaar dood is geweest?
ik heb zelf ook een legomod, maar dan anders: ik heb heel peiterpeuterig van legoblokjes een computertje met scherm en bureau gebouwd voor in het lego-huis van mijn zusje.

(voor de duidelijkheid: dat lego-huis is dus gewoon zon speelgoed-huis-boupakket, en die computers zijn 2 cm groot, niks bijzonders verwachten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210746

Anoniem: 218986 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:59:
hoe kan het echt dat het topic bijna een jaar dood is geweest?
ik heb zelf ook een legomod, maar dan anders: ik heb heel peiterpeuterig van legoblokjes een computertje met scherm en bureau gebouwd voor in het lego-huis van mijn zusje.

(voor de duidelijkheid: dat lego-huis is dus gewoon zon speelgoed-huis-boupakket, en die computers zijn 2 cm groot, niks bijzonders verwachten ;) )
Dat is nog kleiner dan een PDA :o ? strak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218986

het zijn geen echte computers
edit: dat was ik dus vergeten te zeggen;)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 218986 op 31-08-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:43
rofl @ kick 8)7

trouwens wel heel vet zo'n lego pc, alleen heb ik niet genoeg blokjes :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:32

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Farmerpeter schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 22:39:
Laatst een 2*16 LCD gekocht en aan een oude printerkabel gesoldeerd, om de kabel goed vast laten te zitten, heb ik een lego behuizing gemaakt zodat het zaakje een beetje fatsoenlijk is beet te houden, en we toch zat lego hebben :9

hier een fototje
[afbeelding]
Leuk gedaan, je zou er een bioscoopje voor lego mannetjes van kunnen maken :D
Met wat voor programma stuur je het aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander886
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 13:29
Lego is toch niet anti-statisch. Volgens mij gaat je hele pc naar de ..... als je hem inbouwt....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Maar als je het normaal gebruikt en even ontlaadt is het ook niet statisch. Daarbij hangt je moederbord natuurlijk altijd nog in een metalen tray, en is je voeding ook gewoon geaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Mijn moederbord hing destijds echt niet in een metalen tray.. :p Voor de volgende keer is dat inderdaad toch wel wat handiger om die uit een bestaande kast te slopen. Ik heb nou alleen geen pc om een lego mod van te maken ;) Het ging overigens prima hoor. Lego geleid natuurlijk niet, maar het moederbord staat altijd nog in contact met de voeding, via de gnd lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander886
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 13:29
Je moet hem continu ontladen......
Dit gaat echt niet lukken zonder een of andere coating op die blokjes te spuiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

??? alle aarde is via de voedingskabels verbonden? je hoeft niets te ontladen.... ook de oogjes op je moederbord (al dan niet vorzien van eilandje om contact te makenmet schroef) zijn ook gewoon via spoortjes verbonden met elkaar en met de zwarte draad naar de voeding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Dat zeg ik, de oogjes zitten op de GND.. :)

Overigens, sander886, je hebt er blijkbaar echt geen kaas van gegeten, want het gaat prima. En aangezien je nieuw bent op GoT is het niet echt normaal om zomaar wat uitspraken in het rond te gooien. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Mojo op 28-10-2007 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-02 14:27
Heeft iemand messchien een leuke LEGO mod??
Want ik vind lego cool. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Subtiele kick :D

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:39
:D

Wil ook nog altijd een PC maken van lego. Enige wat ik mis: Motivatie
Ik heb de blokjes (al ben ik benieuwd of het lukt om een hele case te maken van vierkante blokjes, ik heb meer speciaal :( ), en ook wel een oude PC (Pentium 2). Nu nog even eraan beginnen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:10
Dit is een wat oudere }:O, die gezellig in de sloot ligt. Met een simpele por krijg je die niet meer in gang hoor, daarvoor zal je met lekker mals gras aan moeten komen. Een eigen lego-mod ofzo.

Aangezien ik daar niet teveel aanleiding toe zie, denk ik dat ik best de }:O rustig laat wegzinken, snel nog ff :w want de wei gaat op slot.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.