We zijn ook maar es begonnen met een Lego mod, het front is al redelijk af en zal vandaag foto's posten hoe het eraan toe gaat
Ben benieuwd 
Legoland California heeft ook iets in elkaar geknutseld

[ Voor 1% gewijzigd door Mojo op 09-04-2004 14:14 . Reden: Typfoutjes ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

ik ga misschien op school ook een legomod maken maar dan eentje met een handvat ofzo dat ik m mee kan nemen
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
dan zul je het moeten vast lijmen/smelten want lego is niet zo sterk
blaap
Als je het geheel in een constructie van lego technics balkjes hangt zou het wel mogelijk kunnen zijn zonder lijm oid. Je moet dan trouwens wel echt een heel stevige onderkant maken wil je niet dat alles er opeens uit dondert.
die laatste lijkt net een ouderwets DOS-graphicMojo schreef op 09 april 2004 @ 14:14:
Ben benieuwd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Assumption is the mother of all failures
Misschien is het wel de eerste fotobewerking?Lord Victor schreef op 09 april 2004 @ 18:28:
[...]
die laatste lijkt net een ouderwets DOS-graphic. alleen de auto dan, neit de omgeving
Anoniem: 15682
update : helaas heb ik mn camera bij mn broer laten liggen
maar het komt erop neer dat het echt een hele kleine case gaat worden (klein moederbord gelukkig
) en dat het een soort van chieftec achtige look gaat krijgen (dus ook met een deurtje erin, maar dan met het welbekende hydroulische pompje)
front is erg mooi geworden, 2 intake cooler vlak boven elkaar, wat perfect past in het design. 80x80mm en lego is ook per halve cm dacht ik, dus gaat perfect
morgen komen de pics eraan

maar het komt erop neer dat het echt een hele kleine case gaat worden (klein moederbord gelukkig
front is erg mooi geworden, 2 intake cooler vlak boven elkaar, wat perfect past in het design. 80x80mm en lego is ook per halve cm dacht ik, dus gaat perfect
Als jij een fan hebt van 80 mm breed. Dan past deze nét niet in een stuk van 10 puntjes lego breed. Met wat aandrukken gaat het dus wel en zit hij meteen goed klemAnoniem: 15682 schreef op 10 april 2004 @ 00:57:
update : helaas heb ik mn camera bij mn broer laten liggen![]()
maar het komt erop neer dat het echt een hele kleine case gaat worden (klein moederbord gelukkig) en dat het een soort van chieftec achtige look gaat krijgen (dus ook met een deurtje erin, maar dan met het welbekende hydroulische pompje)
De hoogte is volgens mij 6 blokken + 2/3 ofzo.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
inderdaad daar kwamen wij dus ook achter, en als je die cases van chieftec een beetje kent zitten er van die lelijke fanguards bij ( die heb ik er meteen vanaf gehaald ) , maar passen perfect bij de case die wij gaan makenMojo schreef op 10 april 2004 @ 01:29:
[...]
Als jij een fan hebt van 80 mm breed. Dan past deze nét niet in een stuk van 10 puntjes lego breed. Met wat aandrukken gaat het dus wel en zit hij meteen goed klem
De hoogte is volgens mij 6 blokken + 2/3 ofzo.
Das toch alleen maar mooi heh
Ik ben benieuwd naar je pics. Het is wel cool aan de lego mods dat ze _altijd_ anders zijn.
Wat zijn je specs?
Wat zijn je specs?
offtopic:
en wie is wij?
en wie is wij?
Ik gok op M4rt! en z'n broer.
Zou die lego volvo trouwens massief zijn of hol?
Ik denk dat hij gewoon hol is. Met een stalen frame erin voor wat extra stevigheid. Anders zou het wel érg veel blokjes kosten natuurlijk. En hij is natuurlijk aan elkaar gelijmd, zodat ie tegen weer en wind kan 
offtopic:
Hoi M4rt!'s broer!
Hoi M4rt!'s broer!
Zoals beloofd hier de pics van ons lego-projectje.
Tips altijd welkom

Complete PC gestripped zodat je alleen een backplate + mobo overhoudt

Poging to voorkantje maken, floppy-drive past precies

Voorkant gemaakt met 2 antec fans (van werk gekregen) boven elkaar

Achterkant van het frontje

Nog een keer de voorkant alleen nu met een powerknop erbij (naast de floppydrive)

Nu de zijkanten eromheen bouwen (was een test, we gaan het waarschijnlijk anders doen)

Voorkant nu met CD-Rom speler erin gebouwd
(zit als een huis)

En ja, je krijgt er wel een teringzooitje van
Tot dusver onze lego-mod, we zijn er nog druk mee bezig, dus ik hou jullie op de hoogte
edit : de specs zijn :
Tips altijd welkom

Complete PC gestripped zodat je alleen een backplate + mobo overhoudt

Poging to voorkantje maken, floppy-drive past precies

Voorkant gemaakt met 2 antec fans (van werk gekregen) boven elkaar

Achterkant van het frontje

Nog een keer de voorkant alleen nu met een powerknop erbij (naast de floppydrive)

Nu de zijkanten eromheen bouwen (was een test, we gaan het waarschijnlijk anders doen)

Voorkant nu met CD-Rom speler erin gebouwd

En ja, je krijgt er wel een teringzooitje van
Tot dusver onze lego-mod, we zijn er nog druk mee bezig, dus ik hou jullie op de hoogte
edit : de specs zijn :
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Pentium 2 350@500Mhz 64MB SD-Ram Standaard Intel moederbordje Soundblaster AWE 64 Gold (mijn grote trots :P) 20gb seagate hdd Cd-rom drive Floppy drive |
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 15682 op 10-04-2004 20:11 ]
Anoniem: 109605
Ziet er gelikt uit.. props..
Alleen vraag ik me dan af (ik ben een geboren perfectionist) waarom je bijv. die CD-rom speler niet stealth, en een klepje voor die floppy maakt.. dat ziet er dan gelijk 20 keer beter uit..
mja.. dat zou ik doen, cker als de rest van mun kast net zo mooi was..
Alleen vraag ik me dan af (ik ben een geboren perfectionist) waarom je bijv. die CD-rom speler niet stealth, en een klepje voor die floppy maakt.. dat ziet er dan gelijk 20 keer beter uit..
er komt een deurtje a la chieftec voorAnoniem: 109605 schreef op 10 april 2004 @ 22:54:
Ziet er gelikt uit.. props..
met een pompje zodat je em met 1 rag op de knop open kan maken
offtopic:
Zijn er mensen geinteresseerd om een (kleine) inkoopactie te regelen ivm de aankoop van legoblokjes direct vanaf de Lego site? Zo ja mail me dan eventjes op meeuwissen53 -at- zonnet -punt- nl, dan kan ik iets opzetten. Doe het dan ook alleen via mail, want hier op GoT mag het niet meer
Zijn er mensen geinteresseerd om een (kleine) inkoopactie te regelen ivm de aankoop van legoblokjes direct vanaf de Lego site? Zo ja mail me dan eventjes op meeuwissen53 -at- zonnet -punt- nl, dan kan ik iets opzetten. Doe het dan ook alleen via mail, want hier op GoT mag het niet meer
Zelf ga ik dus wel iets bestellen. Er is weer hoop voor mijn Lego mod
Mijn duron 1600 komt één deze dagen terug RMA. Én mijn mobo is in goede handen bij Terw_dan. Wie weet kan hij er nog wat van maken en anders koop ik wel een nieuwe
Anoniem: 46308
Waarom doe je niet een animo check en daarna evt een inkoopactie via www.inkoopacties.net (Laupro)
Hoe lang zouden ze daar over gedaan hebbenMojo schreef op 09 april 2004 @ 14:14:
Ben benieuwd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik voel de inspiratie al opborrelen.
1 vraagje: Is alles automatisch al geaard op deze manier, of moet ik daar iets speciaals voor doen?
1 vraagje: Is alles automatisch al geaard op deze manier, of moet ik daar iets speciaals voor doen?
Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.
offtopic:
Als je die volvo kan maken ben je ten eerste erg goed met lego.
ten tweede veel inzicht.
ten derde erg ZIEK ik je hoofd als je hiermee komt en het ook maakt.
PS: wie meel die mensen om te vragen hoeveel blokjes het zijn
Ik doe wel een schatting:
768.541.153.154 Blokjes.
zevenhondertachtenzestigmiljard.
vijfhondertéénenveertigmiljoen.hondertdrieenvijftigduizend.honderdvierenvijftig.
Das een mond vol
ten tweede veel inzicht.
ten derde erg ZIEK ik je hoofd als je hiermee komt en het ook maakt.

PS: wie meel die mensen om te vragen hoeveel blokjes het zijn
768.541.153.154 Blokjes.
vijfhondertéénenveertigmiljoen.hondertdrieenvijftigduizend.honderdvierenvijftig.
Das een mond vol

[ Voor 4% gewijzigd door Griffin op 14-04-2004 19:16 ]
Griffin schreef op 14 april 2004 @ 19:14:
offtopic:
ten tweede veel inzicht.
ten derde erg ZIEK ik je hoofd als je hiermee komt en het ook maakt.![]()
PS: wie meel die mensen om te vragen hoeveel blokjes het zijn![]()
768.541.153.154 Blokjes.
Das een mond vol
offtopic:
Ik gok dat dat ding hol is van binnen en je dus veel minder blokjes nodig hebt.
Ik gok dat dat ding hol is van binnen en je dus veel minder blokjes nodig hebt.
Maar verder, wel een stoer kastje. Ook mooi dat die CPU zover kan oc-en. Mijn P2 350 houdt er bij 390 al mee op. De CPU temp is dan opgeklommen naar 47 graden Celsius. Standaard is dat 35
Je hoeft het niet te aarden, heb ik ook niet gedaan. Wat je kan doen is een stukje van een mobo schroefgat in verbinding brengen met de behuizing van je voeding, dan is hij al geaard. Mits je een geaard stopcontact gebruikt.Dionysus007281 schreef op 14 april 2004 @ 16:37:
Ik voel de inspiratie al opborrelen.
Voor een lego inkoopactie, klik hier
Geen Animo
[ Voor 5% gewijzigd door Mojo op 15-04-2004 09:39 ]
@mojo
maar dan moet de powersnoer wel verbinding maken met de aarde lipjes in het stopcontact. (wat meestal wel is)
maar wat je ook kan doen is: een stroom draad in een schroefgat van je moederbord doen (ff laten connecten met het metaal daar) en dan buiten je legokast laten komen en de draad aansluiten op een aarde lip je in een stopcontact.
(correct me if i'm wrong)
PS: ik weet dat er een qoute tag is maar die heb ik niet gebruikt omdat ik nog iets over het gehele topic wou zeggen.
maar dan moet de powersnoer wel verbinding maken met de aarde lipjes in het stopcontact. (wat meestal wel is)
maar wat je ook kan doen is: een stroom draad in een schroefgat van je moederbord doen (ff laten connecten met het metaal daar) en dan buiten je legokast laten komen en de draad aansluiten op een aarde lip je in een stopcontact.
PS: ik weet dat er een qoute tag is maar die heb ik niet gebruikt omdat ik nog iets over het gehele topic wou zeggen.
[ Voor 18% gewijzigd door Griffin op 15-04-2004 12:54 ]
Die Volvo is gewoon een blok piepschuim al in de vorm met paar lego blokjes aan de buitenkant erop geplakt
Eeh... De behuizing van de voeding zit vast aan de aarde draad van het snoer. Altijd. Die zit dan weer aan een aarde lipje in het stopcontact. Mits die daar is aangesloten natuurlijk. Dat is niet altijd namelijk.Griffin schreef op 15 april 2004 @ 12:53:
@mojo
Ik heb me duron 1600 terug
ik wist wel dat het bij de meeste was. maar niet allemaal.Mojo schreef op 15 april 2004 @ 14:07:
[...]
Eeh... De behuizing van de voeding zit vast aan de aarde draad van het snoer. Altijd. Die zit dan weer aan een aarde lipje in het stopcontact. Mits die daar is aangesloten natuurlijk. Dat is niet altijd namelijk.
Ik heb me duron 1600 terugNu alleen het mobo nog
Bedankt voor de info
Hij bestaat iig niet uit massief legoblokjes. Er zit iets in. Piepschuim zou kunnen. Zat zelf eigenlijk meer te denken aan een metalen geraamte.Erikjuuh schreef op 15 april 2004 @ 13:21:
Die Volvo is gewoon een blok piepschuim al in de vorm met paar lego blokjes aan de buitenkant erop geplakt
Ik gok ook dat de alle blokje erop gelijmd zijn.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
ik gok op een echte volvo
Greetz SA

Greetz SA
www.weefab.com
Ik heb gezogd in GOT maar ik kan het niet vinden.
Ik wil namelijk ook met een legomod beginnen maar ik heb even geen ingeving hoe ik het moederbord vast moet zetten aan de lego kast (in iedergeval dat het niet gaat schuiven.)
Hoe doe ik dit.
Dit probleem doet zich ook voor bij de HDD en de CD-rom.
want deze gaan (als ze niet goed vast zitten) trillen en zo dus extra geluid maken.
Alvast bedankt voor de aandacht aan mijn vraag
Ik wil namelijk ook met een legomod beginnen maar ik heb even geen ingeving hoe ik het moederbord vast moet zetten aan de lego kast (in iedergeval dat het niet gaat schuiven.)
Hoe doe ik dit.
Dit probleem doet zich ook voor bij de HDD en de CD-rom.
want deze gaan (als ze niet goed vast zitten) trillen en zo dus extra geluid maken.
Alvast bedankt voor de aandacht aan mijn vraag
Lego blokjes zijn er in alle soorten en maten. Je kunt je spulletjes vast wel vastzetten.Griffin schreef op 16 april 2004 @ 09:27:
Je kan lego blokjes met gaatjes pakken, zogenoemde technisch lego
.
Daar prop je een schroefje in, en je kan hem vast zetten. Klemmen werkt anders ook heel goed.
Het beste kan je het mobo op de grontplaat leggen, dat schuift het wat minder snel enzo..
Daar prop je een schroefje in, en je kan hem vast zetten. Klemmen werkt anders ook heel goed.
Het beste kan je het mobo op de grontplaat leggen, dat schuift het wat minder snel enzo..
ik met me grote mond, schreeuwen dat ik ook Lego-mod ging maken
kga het nog wel doen hoor
heb gedult 
alleen is, OF ik ga een Lego mod maken, met 2 pc's tegelijk, dus in 1 case... alleen word hij denk ik dan on-ver-plaats-baar.... is dit haalbaar denken jullie ? want als hij verplicht op 1plek moet blijven staan, omdat hij anders breekt... dan ga ik het niet doen. want ik wil dus een AMD 900 & AMD 1800+ in 1 bouwe
...gaat dit echter niet, dan pakken we een 486, heb ik ook nog ergens, maar dan heb ik er maar weining aan, aangezien ik die dus niet meer gebruik
kan wel voor good old dos games natuurlijk
maar daarvoor ga ik niet weer een extra pc in me kamer zette 
zou het mogelijk zijn, 2pc's in 1 Lego case ?

alleen is, OF ik ga een Lego mod maken, met 2 pc's tegelijk, dus in 1 case... alleen word hij denk ik dan on-ver-plaats-baar.... is dit haalbaar denken jullie ? want als hij verplicht op 1plek moet blijven staan, omdat hij anders breekt... dan ga ik het niet doen. want ik wil dus een AMD 900 & AMD 1800+ in 1 bouwe

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Lego-wieltjes eronder?Yohann!s schreef op 21 april 2004 @ 08:28:
*knip*
alleen word hij denk ik dan on-ver-plaats-baar.... is dit haalbaar denken jullie ?
*knip*
Ja, het is maar net hoe je het hele zaakje opbouwt. En of genoeg LEGO blokjes hebt natuurlijk.Yohann!s schreef op 21 april 2004 @ 08:28:
[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 21-04-2004 08:40 ]
kga gewoon lego blokjes kopen 
maar ik denk dat ik het wel ga proberen
tword dus een case, met 2moederboardden dan plat, naast elkaar op de grond, zegma, 2xa4papier op de grond, maar kmoet um even goed uitdenken, dan contructie bouwen en dan berekenen het aantal lego blokjes en dan kopen
ik denk dus niet dat ik um kan verplaatsen....
spontaan idee
waarom zou ik me case niet zetten op een houten plaat
dan kan ik hem simpel verplaatsen, door gewoon de plaat op te tillen
kan hij nooit breken
alleen ervanaf schuiven als je tijdens het lopen um schuin gaat houde
zou het wat zijn ?
maar ik denk dat ik het wel ga proberen

de kast word dan wel... 70-80cm bij 40-50 schat ik zo.... en met wieltjes word dat dan...
_____________________________ [ <-- Vooraanzicht ]
o o o o o o o o o o o o o o o o o o
______________ [ <-- Zijaanzicht ]
o-o o-o o-o o-o
dan zijn pokke veel wieltjes
en als ik kleine wieltjes doe, kan ik alleen maar in me kamer rijden, en niet over deurpost heen
, moet ik brug ofzo erbij bouwe 
ben btw, nu ff me schets aan het tekenen
...dit gaat me echt TE veel blokjes kosten.....
de muur word al 4nopjes dik
vanavond even inscannen en posten me schets
o-o o-o o-o o-o
dan zijn pokke veel wieltjes

ben btw, nu ff me schets aan het tekenen

[ Voor 10% gewijzigd door Dutchie! op 21-04-2004 11:41 ]
Ook vet: je lego mod op van die treinstellen bouwen en op je spoorlijn zetten
mijn muurtjes zijn maar1 blokje dik , maar wel allemaal kruisverbindingen naar - tegenover- zodat het niet in een _woesh_ weg is ... gewoon een verijdbaarplatformpje maken/kopenbijgamma ... dan kan je het verplaatsen...
Ewald
Ewald
valt mee tochAnoniem: 109158 schreef op 21 april 2004 @ 18:07:
ik ga nooit een lego mod beginnen word mij na een paar daagjes te stoffig
Je kan heel makkelijk een houten plaat pakken en daar alles op bouwen. Daaronder zet je dan je wieltjes/handvaten/whatever.Yohann!s schreef op 21 april 2004 @ 11:38:
de kast word dan wel... 70-80cm bij 40-50 schat ik zo.... en met wieltjes word dat dan...
o-o o-o o-o o-o
dan zijn pokke veel wieltjesen als ik kleine wieltjes doe, kan ik alleen maar in me kamer rijden, en niet over deurpost heen
, moet ik brug ofzo erbij bouwe
ben btw, nu ff me schets aan het tekenen...dit gaat me echt TE veel blokjes kosten.....
de muur word al 4nopjes dik
![]()
vanavond even inscannen en posten me schets
Lekker makkelijk en er kan weinig gebeuren met het transport.
waarschijnlijk komt er ook houten plaat onder ja
lijkt me wel handig...
en hier me scan
niet oplette, op de vorm/kleur/whatever
tgaat even om het idee
schets 
EDIT: de echte onderdelen (voeding/fans/cd-rom/hd e.d.) heb ik nog niet erbij gedaan, moet ik eerst ff goed verzinnen
kga nu eerst slape, morgen toets
en hier me scan
EDIT: de echte onderdelen (voeding/fans/cd-rom/hd e.d.) heb ik nog niet erbij gedaan, moet ik eerst ff goed verzinnen
kga nu eerst slape, morgen toets

[ Voor 55% gewijzigd door Dutchie! op 22-04-2004 00:43 ]
Ben je inmiddels al verder gegaan met je mod? En zijn er al enige voorderingen? 
De schets ziet er wel leuk uit, maar ja in het echt is het natuurlijk anders, verder moet je natuurlijk ook goed nadenken over de stevigheid. Succes
De schets ziet er wel leuk uit, maar ja in het echt is het natuurlijk anders, verder moet je natuurlijk ook goed nadenken over de stevigheid. Succes
Ik heb ook een lego-modje gemaakt
Foto's:

Vooraanzicht

Zijaanzicht

Schuin boven

Achteraanzicht

Alles aangesloten

Koeler (er zit er ook eentje recht boven de processor, zodat er lucht wordt uigeblazen
)

De aansluitingen

De aanknop

Windows starten

Winamp (met de llama-demo
)
En de specs:
Als het goed is krijg ik binnenkort een 'oud' pIII mobo met proc, dus dan upgraden we de lego pc ff
Foto's:

Vooraanzicht

Zijaanzicht

Schuin boven

Achteraanzicht

Alles aangesloten

Koeler (er zit er ook eentje recht boven de processor, zodat er lucht wordt uigeblazen

De aansluitingen

De aanknop

Windows starten

Winamp (met de llama-demo
En de specs:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Intel pentuim I 133 mhz 32 mb edo-ram 10/100 mbit realtec netwerkkaartje q-tec 555s 5.1 geluidskaartje (zo'n goedkoop ding) matrox mga millenium pci (of iets in die richting) 8 gb hd floppy drive GEEN cd-rom speler (wegens gebrek aan een werkende) |
Als het goed is krijg ik binnenkort een 'oud' pIII mobo met proc, dus dan upgraden we de lego pc ff
edit:
ff de images kleiner gemaakt, ze vernaggelden de layout
ff de images kleiner gemaakt, ze vernaggelden de layout

[ Voor 5% gewijzigd door XiN-eViL op 05-05-2004 12:01 ]
leuke mods hier, mja
ik is weer bezig geweest

Wat is het nou?!

Vaag heh?

Der komen 2 snoertjes uit. (Ja, ik moet nog snoertjes weg tapen)

Ah, tis een webcam!

En dit zit er boven in... Een IR ontvanger, home build. (Is ook niet moeilijk ;p)

En dit is de statief voor de cam, zodat hij ook in een hoek geplaatst kan worden

Totaal plaatje
ik is weer bezig geweest

Wat is het nou?!

Vaag heh?

Der komen 2 snoertjes uit. (Ja, ik moet nog snoertjes weg tapen)

Ah, tis een webcam!

En dit zit er boven in... Een IR ontvanger, home build. (Is ook niet moeilijk ;p)

En dit is de statief voor de cam, zodat hij ook in een hoek geplaatst kan worden

Totaal plaatje
[ Voor 18% gewijzigd door Pinkelmans op 20-05-2004 12:06 ]
Zier wel lollig uit. Heb nu ook weer een leuk idee
Hmmm ja, dat soort dingen zijn inderdaad ook allemaal de modden
Ik moet maar eens mijn wekker modden ofzo 
Verder komt volgende week een keer het mobo binnen voor mijn lego mod, zodat ik éindelijk een keer kan beginnen.
Verder komt volgende week een keer het mobo binnen voor mijn lego mod, zodat ik éindelijk een keer kan beginnen.
Anoniem: 52354
kben nu ook ma begonne met mijn lego mod
specs:
pentium 233 MMX
Oud s3 kaartje
Mijn diamond monster 3dfx kaartje....
4 mb
zo'n 64 mb aan ram
en een chrystal geluidskaartje:)
hdd moet ik nog over nadenken:)
pics kome binnekort
specs:
pentium 233 MMX
Oud s3 kaartje
Mijn diamond monster 3dfx kaartje....
zo'n 64 mb aan ram
pics kome binnekort
Wat is er mis met een 1337 3dfx kaartje?Anoniem: 52354 schreef op 13 mei 2004 @ 17:06:
kben nu ook ma begonne met mijn lego mod
specs:
pentium 233 MMX
Oud s3 kaartje![]()
Mijn diamond monster 3dfx kaartje....4 mb
zo'n 64 mb aan ram
pics kome binnekort
In de mijne zit een Voodoo 5
Hier alvast mijn Specs:
AMD Duron 1600 @ ?
MSI KT3 Ultra ARU
3dfx Voodoo 5 5500 AGP
256 MB DDR S-DRAM (Notatie goed zo Dion_B?
3 + 7 GB HDD
40x CD-player
En dat was het al weer
Leuk gedaan. Het is nu nog wachten op de eerste lego-muizen en toetsebordenPinkelmans schreef op 12 mei 2004 @ 19:46:
leuke mods hier, mja
ik is weer bezig geweest
[..blaat en plaatjes..]
Effe uit de HK gejat 
Tsja, zo af en toe moet je wat anders doen dan je toetsenbord smerig maken, even de aandacht ergens anders bij. Veel mensen doen dit met een bakje koffie, ik dus ook.
Dan komt er een nadeel van ons huishouden naar boven: we hebben veel te weinig theelepeltjes. Omdat roeren met een vork ook niet alles is, heeft deze 30-jarige tweaker zijn lego erbij gepakt, om de ultieme uitbreiding voor de Senseo Crema te maken: een roer-robot.
clickable
En het apparaat in actie:
DIVX5.1, ~3.5Mb
Extra 'kansloos' punten voor diegene die raad waar het geluidschema van dit ding op gebaseerd is (en het klopt helemaal, komt niet goed over door lullige cam-mic
)
Tsja, zo af en toe moet je wat anders doen dan je toetsenbord smerig maken, even de aandacht ergens anders bij. Veel mensen doen dit met een bakje koffie, ik dus ook.
Dan komt er een nadeel van ons huishouden naar boven: we hebben veel te weinig theelepeltjes. Omdat roeren met een vork ook niet alles is, heeft deze 30-jarige tweaker zijn lego erbij gepakt, om de ultieme uitbreiding voor de Senseo Crema te maken: een roer-robot.
Bent u het ook zo zat om veel te sterke koffie te drinken? Altijd dat laagje suiker onder in uw kopje als u de koffie op heeft? Sleept uw vrouw zich een hernia aan de pakken suiker?
Wanhoop niet langer, de redding is nabij! Met deze microprocessor-gestuurde, koffie-smaakmaker, brengt u uw koffie in no-time heerlijk op smaak. Als extra bonus klopt deze machine dankzij zijn gepatenteerde dubbelvoudige roer-werking het romige schuimlaagje op uw koffie extra luchtig op.
Door zijn uitgekiende ontwerp is deze machine geschikt voor alle formaten kopjes, van espresso tot een flinke mok.
Dankzij het smaakvolle design is het apparaat een echte aanwinst voor uw keuken. U zult uw gasten verbaasd doen staan en laten genieten van het lekkerste kopje koffie wat zij ooit gehad hebben!

DIVX5.1, ~3.5Mb
Extra 'kansloos' punten voor diegene die raad waar het geluidschema van dit ding op gebaseerd is (en het klopt helemaal, komt niet goed over door lullige cam-mic
edit:
de programmacode
de programmacode
Dan heb je echt tijd overMojo schreef op 14 mei 2004 @ 17:23:
Effe uit de HK gejat
[...]
[afbeelding] clickable
DIVX5.1, ~3.5Mb
Extra 'kansloos' punten voor diegene die raad waar het geluidschema van dit ding op gebaseerd is (en het klopt helemaal, komt niet goed over door lullige cam-mic)
edit:
de programmacode
--@Mojo--
hahaha, geniaal dat ding! vooral dat filmpje, met die dubbele klopwerking
cool dit! *stevenp zit nog steeds ne laggen
*
//edit: zo beter generaal?
hahaha, geniaal dat ding! vooral dat filmpje, met die dubbele klopwerking
//edit: zo beter generaal?
[ Voor 81% gewijzigd door stevenP op 14-05-2004 18:17 ]
OMG, Humor en nuttig tegelijk, haha
tis alleen dat ik me koffie altijd zwart drink
[ Voor 66% gewijzigd door Pinkelmans op 14-05-2004 18:22 ]
Anoniem: 25556
Qua tijd heeft het me denk ik iets van 8 uur gekost in totaal, in de 'verloren' uurtjes als je even iets anders wil doen..
Even een klein verzoekje: aub niet een hele post quoten, om er 1 regel onder te zetten.. knip dan even in de tekst, anders wordt het zo'n onnodig lange pagina
Even een klein verzoekje: aub niet een hele post quoten, om er 1 regel onder te zetten.. knip dan even in de tekst, anders wordt het zo'n onnodig lange pagina
Het origineel trouwens, maar dan alleen voor de mensen met HK-XS 
Senseo-lego: stirred, not shaken...
(c) De Generaal
* Mojo gaat ook iets bedenken
Senseo-lego: stirred, not shaken...
(c) De Generaal
* Mojo gaat ook iets bedenken
kijk ff pag 7 van dit topicBertrand schreef op 13 mei 2004 @ 20:20:
[...]
Leuk gedaan. Het is nu nog wachten op de eerste lego-muizen en toetseborden
daar zijn deze plaatjes
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/18a.jpg
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/17a.jpg
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/17b.jpg
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/17c.jpg
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/17d.jpg
en deze site
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/
te vinden
dus ze zijn er al die muis en toetsenbord
volgende keer beter zoeken
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Waar kan ik dat ding kopen? Scheelt me RSI van 't roeren
die roerrobot is echt phatte sjit!
Anoniem: 23009
Dit vond ook heel gaaf om te gaan bouwen, dat is een droom hoor, ik kwam hem tegen op internet, ik zat te zoeken op google.nl voor iets apparts en ik kwam dit geweld tegen:

en hier vergeleken met een 5 Liter 7-Up achtige fles:

en ja ik ken wel zo door gaan, hier is de bron:
http://www.gomberg.com/legos.html
Wat dachten jullie van om in die Imperial Star Destroyer je PC bouwen !!!
Leuk voor een nieuwe Lego Case Mod dus.
Met gratis Hyper Drive ook

en hier vergeleken met een 5 Liter 7-Up achtige fles:

en ja ik ken wel zo door gaan, hier is de bron:
http://www.gomberg.com/legos.html
Wat dachten jullie van om in die Imperial Star Destroyer je PC bouwen !!!
Leuk voor een nieuwe Lego Case Mod dus.
Met gratis Hyper Drive ook
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 23009 op 16-05-2004 14:45 ]
lol. Dat dat ding nog niet in elkaar zakt van die lego blokkies
idd daar zat ik ook naar te staren, maar als Lego PC mod, zou dit ontwerp mogelijk zijn, met een beetje ombouwen binnen de constructie van deze Imperial Star Destroyer ?AMDathlonxp schreef op 16 mei 2004 @ 16:07:
lol. Dat dat ding nog niet in elkaar zakt van die lego blokkies
hier de foto van de binnenkant, ruimte zat voor , Mobo, Voeding + HDD's en CD/DVD spelers, of gaat dat krap worden?

Check eerst eens dat flesje, leg 'r daar in de lengte twee en een halve neer... Idem voor grootte. Dat ding is echt niet zo groot hoor
dat "flesje" is 5 liter, das volgens mij toch best beoorlijk, of heb ik dat mis
heb je die starwars ding nu ook echt gebouwd, of wil je het alleen maar gaan doen??
heb je die starwars ding nu ook echt gebouwd, of wil je het alleen maar gaan doen??
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Ik wil het alleen maar gaan doen en kijken of het nou wel echt wel mogelijk is, en die fles is idd een 5 Liter fles. Dit ding is echt huge, bijna even lang als een 4 personen eet tafel als je de foto's goed bekijkt.Johannusvanudos schreef op 17 mei 2004 @ 22:19:

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 23009 op 17-05-2004 22:43 ]
Deze Star Destroyer is bijna een meter. Ik heb hem zelf hier ook staan namelijk. En hij is zeker
Als Casemod is hij echter 'out of the box' niet echt geschikt.
Het geraamte is goed stevig, maar de 4 bedekkingsplaten (2 onder, 2 boven) zijn behoorlijk losjes bevestigd. Aan de zijkant met slechts enkele steentjes en onder in het midden met magneetjes.
Bij mij is dan ook de onderkant wel eens half losgeschoten.
Ook is de vorm niet bepaald ATX natuurlijk en denk ik dat zelfs een m-ATX bordje er niet inpast vanwege de driehoekige opbouw.
Verdere constructie vragen zijn altijd welkom, ik kan het makkelijk bestuderen hier.
als iemand het wel lukt, wil ik het zeker weten, dan maar ik er ook gelijk een pc van, want strak is ie zeker wel
Het geraamte is goed stevig, maar de 4 bedekkingsplaten (2 onder, 2 boven) zijn behoorlijk losjes bevestigd. Aan de zijkant met slechts enkele steentjes en onder in het midden met magneetjes.
Ook is de vorm niet bepaald ATX natuurlijk en denk ik dat zelfs een m-ATX bordje er niet inpast vanwege de driehoekige opbouw.
Verdere constructie vragen zijn altijd welkom, ik kan het makkelijk bestuderen hier.
als iemand het wel lukt, wil ik het zeker weten, dan maar ik er ook gelijk een pc van, want strak is ie zeker wel
Taru tossing moet een olympische sport worden
* Jgsvuden gaat op zoek in een oude stoffige bak, vol met lego; hier kan een leuke casemod uit voortkomen...
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Een mini-itx moederbord gaat er wel in passen, die zijn maar 17 bij 17cm. Een leuke vga kaart er in en je hebt een htpc voor bij de tv.Shin_Alu schreef op 18 mei 2004 @ 11:38:
Deze Star Destroyer is bijna een meter. Ik heb hem zelf hier ook staan namelijk. En hij is zeker![]()
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.
Ik zal het eens opmeten, met beetje mazzel kan ie net op de balk in het midden.Grubeater schreef op 18 mei 2004 @ 12:37:
[...]
Een mini-itx moederbord gaat er wel in passen, die zijn maar 17 bij 17cm. Een leuke vga kaart er in en je hebt een htpc voor bij de tv.
Wordt dan alleen wel een onboard vga denk ik, zo hoog is ie niet.
Maar ja voor zo'n Imperial Star Destroyer ben ik zeker 400+ kwijt aan euri's of nie?Shin_Alu schreef op 18 mei 2004 @ 11:38:
Deze Star Destroyer is bijna een meter. Ik heb hem zelf hier ook staan namelijk. En hij is zeker![]()
Ik wil het echt doen, het is mogelijk dat denk ik dan. Zijn er ook Super Star Destroyers verkrijgbaar of Calamari Cruisers?
Super Star Destroyers:
http://www.wolfsshipyard....rawings/SW/SuperSDs.gif">

Calamari Cruisers:

zo ja waar moet ik wezen om dit te gaan zoeken of wel bouwen?
een Super Star Destroyer lijkt me nog het mooist om te bouwen van Lego en dan als PC mod gebruiken.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 23009 op 18-05-2004 20:59 ]
5 liter?? lijkt me een beetje stug.. 2 liter lijkt me realistischer...Johannusvanudos schreef op 17 mei 2004 @ 22:19:
Kijk maar eens op http://shop.safeway.com/superstore/default.asp?page=g
Dat mountain dew vind ik trouwens niet te zuipen
Desondanks een flinke lego doos
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
de ISD: http://shop.lego.com/prod...B18%2D9D06%2D6124A1D78027
Prijs: bijna 400 eurootjes inderdaad, gelukkig hadden ze bij de introductie korting
3104 stukjes
37" lang
Enige andere die ze hebben zijn de Corellian Corvette, X-wing en Tie Interceptor. Weet niet of ze nog allemaal leverbaar zijn.
Prijs: bijna 400 eurootjes inderdaad, gelukkig hadden ze bij de introductie korting
3104 stukjes
37" lang
Enige andere die ze hebben zijn de Corellian Corvette, X-wing en Tie Interceptor. Weet niet of ze nog allemaal leverbaar zijn.
Anoniem: 87107
lego is pijnlijk als je al vijf jaar twee steentjes aan elkaar hebt zitten en precies eentje nodig hebt voor het ondersteunen van je beeldscherm = haal atoomkraker uit de kast anders handen kapot...
Anoniem: 99691
Blijft nog steeds leuk dat lego! Hopen dat het voor altijd blijft! Kan ik het doorgeven aan me kinderen (als ik die krijg)
Ik denk het wel. Kijk maar eens hoe lang LEGO al bestaat. Kan er nog lang ge-LEGO-casemod wordenAnoniem: 99691 schreef op 19 mei 2004 @ 12:46:
Blijft nog steeds leuk dat lego! Hopen dat het voor altijd blijft! Kan ik het doorgeven aan me kinderen (als ik die krijg)
Daar hebben ze (serieus waar) van lego zelf een oplossing voor gemaakt, een, god hoe heet zo'n ding nou ook alweer, klikker ofzo?Anoniem: 87107 schreef op 19 mei 2004 @ 12:29:
lego is pijnlijk als je al vijf jaar twee steentjes aan elkaar hebt zitten en precies eentje nodig hebt voor het ondersteunen van je beeldscherm = haal atoomkraker uit de kast anders handen kapot...
was een soort handeltje dat je op 2 op elkaar geplaatste lego blokjes kon plaatsen en dan door schuin te bewegen ze van elkaar af kon klikken.
ovrigens, zit er onder jouw monitor geen voet?
uit ervaring spreekt stevenp:kingjotte schreef op 20 mei 2004 @ 12:27:
[...]
Daar hebben ze (serieus waar) van lego zelf een oplossing voor gemaakt, een, god hoe heet zo'n ding nou ook alweer, klikker ofzo?
was een soort handeltje dat je op 2 op elkaar geplaatste lego blokjes kon plaatsen en dan door schuin te bewegen ze van elkaar af kon klikken.
ovrigens, zit er onder jouw monitor geen voet?
zo'n ding werkt nog steeds neit altijd perfect hoor!
maargoed, kep er al allemaal manieren voor gevonden zodat het beter werkt
//edit: je bedoelt zo'n ding?
[ Voor 17% gewijzigd door stevenP op 20-05-2004 17:07 ]
Met je tanden werkt ook goed
. Daarnaast als je 2 van die dingen hebt; een op het onderste blokje en de andere op de bovenste, gaat het altijd wel los. Ook bij die zwaar irritante dunne blokjes
.
Zelf moet ik wachten op mijn Mobo wederom
ding was dood voordat hij verzonden was, de verkoper wacht op een reactie van MSI

Ik heb ook altijd pech
Trouwens kan ik me lego toch niet gebruiken, hek nodig voor een projectje op school
EDIT:
MIJN 1337'e post
Zelf moet ik wachten op mijn Mobo wederom
Ik heb ook altijd pech
Trouwens kan ik me lego toch niet gebruiken, hek nodig voor een projectje op school
EDIT:
MIJN 1337'e post
[ Voor 5% gewijzigd door Mojo op 20-05-2004 17:07 ]
Misschien zou het gan lukken met zo'n super klein moederbordje (hoe heten die ookal weerAnoniem: 23009 schreef op 17 mei 2004 @ 21:57:
[...]
idd daar zat ik ook naar te staren, maar als Lego PC mod, zou dit ontwerp mogelijk zijn, met een beetje ombouwen binnen de constructie van deze Imperial Star Destroyer ?
hier de foto van de binnenkant, ruimte zat voor , Mobo, Voeding + HDD's en CD/DVD spelers, of gaat dat krap worden?
[afbeelding]

Misschien zou je de onderdelen van een laptop erin kunnen zetten, dat zou misschien nog net lukken (denk niet het LCD-scherm)
Ik weet niet of ik hem al gepost heb, maar deze lego kraan is echt ongelofelijk om te zien. Dat ding is werkelijk gigantisch!
clicque
Hebben jullie eigenlijk ook nog Lego modellen?
Ik heb de volgende belangrijke:

Vooral die space shuttle en die blauwe truck zijn errug vet
clicque

Hey, die gele kraan heb ik ookMojo schreef op 23 mei 2004 @ 12:18:
Superklein bordje? Epia bordjes misschien?AMDathlonxp schreef op 20 mei 2004 @ 18:01:
[...]
Misschien zou het gan lukken met zo'n super klein moederbordje (hoe heten die ookal weer)
[ Voor 48% gewijzigd door Irby op 23-05-2004 13:00 ]
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Anoniem: 114343
ik heb zown zooi ik weet niet eens meer welke precies. Overigens vooral technisch lego omdat dat wel weer leuker was dan gewoon lego. Maar ik zou nog steeds wel een cybermaster setje willen hebben, of in ieder geval iets draadloos richting de computer
Subtiel schopjeAnoniem: 114343 schreef op 23 mei 2004 @ 13:28:
ik heb zown zooi ik weet niet eens meer welke precies. Overigens vooral technisch lego omdat dat wel weer leuker was dan gewoon lego. Maar ik zou nog steeds wel een cybermaster setje willen hebben, of in ieder geval iets draadloos richting de computer
Je bedoelt dat Mindstorms ding? Dat is inderdaad wel cool
Verder is mijn nieuwe lego mod af, hij is echt erg vet geworden en heeft best lompe hardware. Ik heb nóg geen pics, maar die komen nog wel.
Specs 3dfx-lego bak
AMD Duron 1600 @ 2000 MHz
MSI KT3 Ultra ARU
256 MB DDR PC 2700
Q-Tec 300 Watt
Sony 40x16 DVD speler
Western Digital 40 GB 8 MB Cache
Ledjes in de case
Anoniem: 115174
Die Scanner Truck hebt ik ook!Mojo schreef op 23 mei 2004 @ 12:18:
Ik weet niet of ik hem al gepost heb, maar deze lego kraan is echt ongelofelijk om te zien. Dat ding is werkelijk gigantisch!
clicque
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 90809
Ik heb ook deelfde truck. Lang geleden gekocht in legoland in denemarken. Natuurlijk niet kunnen wachten toto thuis dus in de auto alvast beginnen met bouwen
en natuurlijk allemaal blokjes in de auto kwijtraken.
Weet nog dat ik thuis lang in de auto heb gezocht naar al die blokjes
.
maar lego blijft leuk.
Heb btw die gele kraan ook en een gele shovel met zon luchttank achterin.
En heb ook nog zon grote zwarte sportauto. die was echt gaaf.
Weet nog dat ik thuis lang in de auto heb gezocht naar al die blokjes

maar lego blijft leuk.
Heb btw die gele kraan ook en een gele shovel met zon luchttank achterin.
En heb ook nog zon grote zwarte sportauto. die was echt gaaf.
Schop, ik heb eindelijk de picsVerder is mijn nieuwe lego mod af, hij is echt erg vet geworden en heeft best lompe hardware. Ik heb nóg geen pics, maar die komen nog wel.
Specs 3dfx-lego bak
MSI KT3 Ultra ARU
3dfx Voodoo 5 5500 AGP
![]()
256 MB DDR PC 2700
Q-Tec 300 Watt
Sony 40x16 DVD speler
Ledjes in de case
Lego bak

En de gelukkige eigenaar

Nog een keertje

Raampje met Voodoo 5

Overzichtje
Bovenkant
CPU Cooler en binnekant:
Stukje bovenkant
Rechterdeel is HDD compartiment en inkijk voor op de Voodoo 5
[ Voor 47% gewijzigd door Mojo op 14-06-2004 14:08 ]
Lezen is ook een vak:Anoniem: 103453 schreef op 14 juni 2004 @ 13:59:
Wat zijn de specs van dat coole ding?
Mojo schreef op 09 juni 2004 @ 22:11:
[...]
Subtiel schopje
Je bedoelt dat Mindstorms ding? Dat is inderdaad wel cool. Cybermaster ís ook cool
Verder is mijn nieuwe lego mod af, hij is echt erg vet geworden en heeft best lompe hardware. Ik heb nóg geen pics, maar die komen nog wel.
Specs 3dfx-lego bak
MSI KT3 Ultra ARU
3dfx Voodoo 5 5500 AGP
![]()
256 MB DDR PC 2700
Q-Tec 300 Watt
Sony 40x16 DVD speler
Ledjes in de case
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
/me Schop
Jammer dat er weinig gereageerd wordt... Dan maar wat nieuwe pics
De binnenkant:
Overzichtje:

Check de ruimte tussen HDD en Cd-rom speler, helemaal 0
+ Kabelmeuk 

CPU Cooler

Bovenkant: Voodoo5 steekt uit het moederbord, Speling tussen Mobo en voeding is 0,3 CM

Afblijven heh! Mijn lego

Én? Is het wat?
Jammer dat er weinig gereageerd wordt... Dan maar wat nieuwe pics
De binnenkant:
Overzichtje:
Check de ruimte tussen HDD en Cd-rom speler, helemaal 0

CPU Cooler
Bovenkant: Voodoo5 steekt uit het moederbord, Speling tussen Mobo en voeding is 0,3 CM

Afblijven heh! Mijn lego
Én? Is het wat?

Leuk gemaakt 
De raampjes zijn wel leuk zodat je nog naar binnen kan gluuren.
De raampjes zijn wel leuk zodat je nog naar binnen kan gluuren.
39
Even offtopic, in wat voor ruimte zit jij? 't Ziet er namelijk lekker ruim uit... ik zoek zoiets om b.v. te huren
Over die ruimte, deze foto's zijn gemaakt op X-Life. Dat is een LAN in een sporthal
Dat wil ook meteen zeggen dat het daar erg warm is. Zoals je al gelezen hebt is het een Duron 1600 @ 2000 MHz. Hij was daar een graad of 38 met omgevingstemp 30 denk ik. Hij draaide daar als CoD Public Dedicated. Hele LAN stabiel gedraaid en niet uitgevallen. Tevens 2 uur Prime stabiel. De fan in het dak blaast frisse lucht in de CPU fan en tegen de achterkant van een Voodoo 5 (Een voodoo 5 is een heethoofd
) De andere (LED-fan) blaast frisse lucht tegen mijn Harde schijf aan. Ik heb nog ruimte voor een 2e Hardeschijf
Met een beetje geluk zelfs een 3e. En laat ik nou net RAID hebben 
Er zitten ook Ledjes bij de ramen, zodat je nog beter naar binnen kan gluren.
Momenteel draait hij thuis als internetbak van me ouders. Maar op LAN's als CoD Public dus.
Misschien stop ik er een keer een tv kaart in en netwerkje thuis aanleggen als DivXbak. Maar ik heb dus geen TV-Uit op mijn Voodoo 5.
Die Voodoo 5 gaat er trouwens nooit en te nimmer uit
Deze bak is mijn 3dfx/lego-bak
Er zitten ook Ledjes bij de ramen, zodat je nog beter naar binnen kan gluren.
Momenteel draait hij thuis als internetbak van me ouders. Maar op LAN's als CoD Public dus.
Die Voodoo 5 gaat er trouwens nooit en te nimmer uit
Coole legomod trouwens!
lang aan gewerkt?
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Mjoah, ik had er al 2 eerder gebouwd. Ik denk dat ik er in totaal 18 uur aan heb gebouwd. nclusief al het herbouwen omdat hij niet goed was

Note: Nu istie superstevig
Wat bouwen jullie altijd van die ruime bakkies , ik maak ze altijd zo krap mogelijk
en stil ook , jammer genoeg is mijn voodoo3 tehoog(en te warm) anders gaat ie in mijn 'work in progess' lego bak. Verwacht binnenkort maar wat pics , ( bij mij is er meestal ook geen ruimte voor led,ccfl enzo )
Dit topic is gesloten.