FF wat handigheidjes voor het unlocken. Mischien ietwat overbodig, maar ik lees toch dat er nogal wat mensen problemen hebben met unlocken. Na meerdere processors gemod te hebben, zijn hier mijn bevindingen:
Het scheelt nogal wat voor potlood je gebruikt.
Neem een papiertje, pen, bult potloden en een multimeter. Zet op het papiertje 2 strepen met pen, en zet daartussen met de verschillende potloden steeds bijv 10 strepen over elkaar. Meet nu welke de minste weerstand gebruikt, en gebruik de bijbehordende potlood voor je mod. Dat hielp mij ook bij mijn TB die "maar niet unlocked wou worden". Had ik dus een totaal verkeerd potlood gebruikt.
Zilverlijm wil ook wel eens moeilijk doen. Eerst goed schoonmaken met je moeders nagellakremover, en dan ff laten drogen. Dan de zilverlijm erop en ff een paar uur goed laten drogen.
Het beste kun je gebruik maken van 4 reepjes plakband, en die mooi strak om de bruggen heen plakken. Wel goed aandrukken anders kan de lijm er onder door lopen. ongeveer 1 minuut na de lijm er op gedaan te hebben (dat het al wat harder is, maar nog wel vloeibaar) voorzichtig de plakbandjes er af halen, beginnend bij de bovenste, en deze schuin van de lijm af, van de processor af halen. Als het goed is hou je u een perfecte rechthoekige lijmlaag over .
Bij mij heeft het wel eens een dike 10-20 uur geduurt voor het goed droog was met bison electro. Alle L11 bruggen ingesmeerd,maar het werkte niet. Later die avond kon ik ineens 1,8V kiezen, en de dag erna ook 1,85V.
Met potlood ook genoeg prob's gehad. Mijn L2 brug met potlood bewerkt om de extra cache te unlocken. Werkte niet, dus nog eens gedaan, en het werkte. Toen was mijn PC ineens zomaar instabiel onder windows. Had ik een vastloper, rebooten, en ik had weer het oude aantal cache. Weer een vastlopen, had ikweer alle cache. Alles verwijdert en bison electro erover gesmeerd, en nooit meer last gehad.
[
Voor 21% gewijzigd door
Anoniem: 36275 op 27-01-2004 12:54
]