Het is gewoon zo dat alleen je snelste score erbij komt te staan, voor de rest is aan het invulsysteem niets veranderd, alleen kun je nu per benchmark invullen ipv 1x alle benchmark. Het probleem met 1x alle benchmarks was dat mensen vanwege luiheid en/of onduidelijkheid niet de juiste specs invulden.
Mensen die klagen over verdwijnende scores of scores die niet in de lijst komen te staan nadat zijn een 2e systeem hebben toegevoegd. Met uitzondering van de 3dfx klasse kun je maar met 1 systeem in de lijst staan (de snelste, maar dit werkt niet altijd goed zoals sommige mensen al gezien hadden, dit werkte bij PiFast ook al niet goed en was bekend, maar niemand had het gezien)
Mensen die klagen over niet in kunnen loggen?
Zeggen "Ik kan niet inloggen" is net zoiets als zeggen "M'n PC is kapot"
Geef me ff wat info, en voor bugs hebben we eigenlijk de mail natuurlijk, maar omdat niemand mailt maar wel hier aan het klagen is reageer ik hier toch maar ff erop.
Volgens mij is het probleem dat mensen inloggen, dat lijkt goed te gaan, ze komen terug in de lijst, maar blijken daar niet ingelogd te zijn (hun naam komt niet bovenaan te staan).
Ik heb het op verschillende PC's getest maar kan het hier niet reproduceren, geef eens wat info over de gebruikte browser, OS en een precieze beschrijving van wat er gebeurt. Anders kan ik alleen maar gissen wat het probleem is.
[
Voor 51% gewijzigd door
Anoniem: 53253 op 08-01-2004 00:04
]