Verwijderd
Mjah, z'n processor werkt ook niet mee heb3ta schreef op 02 januari 2004 @ 14:35:
Ligt beetje aan de rest van je pc mischien ietsje sneller geheugen erin want 2001 is meer je hele systeem dat telt
Verwijderd
3dMark2k1 draaide bij mij dezelfde snelheid als pifast (2500+@2591 Mhz-235 Mhz FSB). Daarboven is heel windows niet meer stabiel. 3dMark2k3 moest ik ff lager zetten (230 Mhz FSB ipv 235 Mhz= 2536 Mhz). Dit maakt voor de score in 3dMark2k3 echter geen ruk uit! Toen ik bijv. upgrade van m'n Athlon 1000@1230 naar een Barton 2500+ (standaard) werd de score niet veel hoger. Paar 100 punten hooguit. Maar hij hoeft bij mij dus niet veel lager geklokt te zijn voor 3dMark. Misschien is het met pifast bij mij zelfs sneller instabiel.Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 13:37:
[...]
Thanks!
Hoeveel verschil in cpu snelheid zit er bij jullie eigenlijk tussen de snelheid die hij bij pifast draait en die bij 3dmark. Ik heb namelijk het gevoel dat hij veel lager geklokt moet zijn bij 3dmark
Wat lul je nou man.. De score is alleen verwijderd, meer nietVerwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 14:32:
[...]
te triest voor woorde gelijk een ban geven uit contests echt zwaar kinder8ig zoiets

En nu elkaar een handje geven, is het weer allemaal goed
Misschien bedoelt hij het zoals jij zegt, maar er staat toch echt iets andersSyzzer schreef op 02 januari 2004 @ 16:00:
Mr. Hard vindt de valsspeler kinderachtig, niet jullie. Tenminste, zo lees ik het.
En nu elkaar een handje geven, is het weer allemaal goed.

Verwijderd
Welke waren nu weer die drivercheats
edit: oei, ik had de 10427 punten gesaved maar niet gepuplished
Ook lukt het me niet onmiddelijk die score terug te behalen
Of is er toch een manier?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 18:41 ]
Verwijderd
ff voor de duidelijkheid ik ik vind het dus kinder8ig dat mensen gaan cheaten niet dat de score verwijdert word zoals sommige d8en.Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 14:32:
[...]
te triest voor woorde gelijk een ban geven uit contests echt zwaar kinder8ig zoiets
Verwijderd
jij leest het goed haha wat d8en jullie dan dat ik opkom voor valsspelersSyzzer schreef op 02 januari 2004 @ 16:00:
Mr. Hard vindt de valsspeler kinderachtig, niet jullie. Tenminste, zo lees ik het.
En nu elkaar een handje geven, is het weer allemaal goed.

En toch wil ik die 1776 punten laten zien
ID4.1M Honey Yellow
ToegevoegdReseT schreef op 02 januari 2004 @ 17:17:
Ik wil een TNT2 submitten, maar dat staat niet in de dropdown lijstje
En toch wil ik die 1776 punten laten zien
Verwijderd
Idd ik dacht ook da ge de kant van de "slechte" koosVerwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 17:16:
[...]
jij leest het goed haha wat d8en jullie dan dat ik opkom voor valsspelers![]()
hihi swel grappig
btw haalt nu niemand met kick-ass hardware de 25k ?
TuurlijkLosGieros schreef op 02 januari 2004 @ 19:29:
heeft iedereen 3dmark2003 340 gebruikt ofnie?
Ik betwijfel zelfs of je kan submitten als je het niet doet.
Ja, tenzij iemand nog een oude score had staan. (smokeythebandit met zijn radeon 9700?)LosGieros schreef op 02 januari 2004 @ 19:29:
heeft iedereen 3dmark2003 340 gebruikt ofnie?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Heb het gevoel dat ie veel te laag is als ik eens vergelijk met ongeveer dezelfde systemen
Tja, en ik maar denken dat het aan mij lag
haha, en bij mij was hij eerst al zo traagEpsilon schreef op 02 januari 2004 @ 20:08:
"Our servers are down for a short maintenance break. Please check back very soon! We are sorry for the inconvenience. "
Tja, en ik maar denken dat het aan mij lag
Ik heb een paar dagen geleden een kyro toegevoegd aan de 3dmark2001se contest. Echter, daar verschijnt ie niet in de lijst.
Wanneer ik die kyro score edit, en de benchmark op 2003 zet, dan staat ie wel bij 2003 in de lijst.
Een 9600XT en m'n 9500 non-Pro 64MB that isRazkin schreef op 02 januari 2004 @ 20:40:
In 3D Mark 2003 en Aquamark ben ik de snelste van alle 9600 pro'sEnkel ene XT moet ik voor laten...nog wel that is
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Dan moet je hem quoten en niet TheDoctorVerwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 17:14:
[...]
ff voor de duidelijkheid ik ik vind het dus kinder8ig dat mensen gaan cheaten niet dat de score verwijdert word zoals sommige d8en.

Verwijderd
denk dat hij er ff wat eerder bij was als ik he als ik niet op het forum zit en hij wel en hij begreep (het gelukkig) wel goed maarja genoeg tijd verdaan aan deze onzin we gaan weer vrolijk verder met het poste van scores en hopelijk ditmaal dus ook zonder cheats
Verwijderd
rivatuner is dacht ik beste voor gf3?
Mijn kaartje is nog enkele dagen in mijn bezit dus ik wil proberen nog een goede score neer te zetten.
Record is 10427 maar ik heb het niet gepost ,dat doe ik waneer ik de 10600 heb
moet je ff opnieuw inloggen zodat je bovenin ziet staan "Welkom CBA" ipv alleen "Welkom". Das een bugje met de DNS en dan kan ie je cookie niet goed lezen..CBA schreef op 03 januari 2004 @ 00:32:
Hmm waarom kan ik m'n 3D Mark 2003 score niet editten ?
Waarom staat niet in de tabel CPU speed erbij ? (en ik bedoel dus niet bij details)
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
Verwijderd
als ik online results doe krijg ik een foutmelding dat men key ongeldig is

waarom klopt er bij die bioblade iets niet
bij 3dmark01 en 3dmark03 heeft ie een ati kaart en bij auqamark ineens een nvidia kaart
jaaaajaaaaaaaaaaaa
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 10:57 ]
Hmm thanks, 't werkt nuVerwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 03:34:
[...]
moet je ff opnieuw inloggen zodat je bovenin ziet staan "Welkom CBA" ipv alleen "Welkom". Das een bugje met de DNS en dan kan ie je cookie niet goed lezen..
Rapapa...
Ik moet eigenlijk zeggen, dat ik wel wat kan vinden in het standpunt van Gold_leader. Het is een beetje wat je de definitie van valsspelen vindt. Kijk als je een optie kan aanvinken in de drivers van de kaart, van 3d party makers that is, maar die optie, emulate hardware T&L zit er wél in, dus dan is het niet cheaten. Er zit bijvoorbeeld ook en overklok optie in de drivers, die iedereen hier ook gebruikt.Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 17:16:
[...]
jij leest het goed haha wat d8en jullie dan dat ik opkom voor valsspelers![]()
Bovendien scheelt die optie helemaal niet zo veel in prestatie, maar meer in de spellen die je kan spelen. UT 2003 bijvoorbeeld, met die hardware T&L Emulatie, kan je die perfect spelen op 1024x768x32, terwijl dat zonder echt níet te doen is. Zo kan je 3dmark ook beschouwen als een soort spel.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
kheb mijn score weer wat weten op te drijven (van 10.489 naar 10.832) door net wat meer koeling op te zetten, zodat ik CPU en videokaart wat hoger kon zetten...
ben benieuwd of tumor een hogere score kan zetten, als ie ook een luchtgekoeld systeem heeft.
Bio heeft nog maar sinds kort een ATi kaart, dus die Aquamark score zal nog van z´n "oude" nVidia zijnVerwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 10:54:
ik kan geen compare url krijgen:S
als ik online results doe krijg ik een foutmelding dat men key ongeldig is
waarom klopt er bij die bioblade iets niet![]()
bij 3dmark01 en 3dmark03 heeft ie een ati kaart en bij auqamark ineens een nvidia kaart
jaaaajaaaaaaaaaaaa
Verwijderd
hij deed alsof hij een andere kaart had als die hij in werkelijkheid had dat is wel wat anders als een optie aan of uit vinken.sokje schreef op 03 januari 2004 @ 12:11:
[...]
Ik moet eigenlijk zeggen, dat ik wel wat kan vinden in het standpunt van Gold_leader. Het is een beetje wat je de definitie van valsspelen vindt. Kijk als je een optie kan aanvinken in de drivers van de kaart, van 3d party makers that is, maar die optie, emulate hardware T&L zit er wél in, dus dan is het niet cheaten. Er zit bijvoorbeeld ook en overklok optie in de drivers, die iedereen hier ook gebruikt.
Bovendien scheelt die optie helemaal niet zo veel in prestatie, maar meer in de spellen die je kan spelen. UT 2003 bijvoorbeeld, met die hardware T&L Emulatie, kan je die perfect spelen op 1024x768x32, terwijl dat zonder echt níet te doen is. Zo kan je 3dmark ook beschouwen als een soort spel.
Dat is niet waar. Hij heeft gebenched met een Voodoo 5 5500 AGP. Het enige wat hij heeft gedaan is in de drivers Emulate Hardware T&L aangevinkt.Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 13:09:
[...]
hij deed alsof hij een andere kaart had als die hij in werkelijkheid had dat is wel wat anders als een optie aan of uit vinken.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd

nog 3,5 uur en het is aafAstennu schreef op 03 januari 2004 @ 14:25:
v-mod van bio's 9800xt zijn done en midofien's 9700pro ook , vanavond meer...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 14:30 ]
Ben benieuwd. Wie weer veroverd hij ook een plekje in de top 10 van de Orb.Astennu schreef op 03 januari 2004 @ 14:25:
v-mod van bio's 9800xt zijn done en midofien's 9700pro ook , vanavond meer...
Verwijderd
zit nu op de 25e plaats en dan met een 9800se luchtgekoeld, lijkt me niet verkeerd. Moet nog wel wat hoger kunnen komen, zal van de week mij koelblok veranderen van me vgakaart dan kan ik weer wat hoger komen. En moet de memkoelblokjes nog monteren. Maarja feestdagen.. dus winkels waren dicht.. en koelpasta was op..
zit nu toch dicht bij de pro's en enkele verdwaalde XT met me kaartje.. niet verkeerd lijkt me.
http://service.futuremark.com/compare?2k1=7403632
http://service.futuremark.com/compare?2k1=6840901
3Dmark03 6657
http://service.futuremark.com/compare?2k3=1107911
Aquamark 44379 (Met Abit NF-7S)
http://arc.aquamark3.com/arc/arc_view.php?run=1817602665
Dit is nog een benchmark van mijn vorige systeem met een Chaintech 7NJS (Non Ultra) en een Amd 2600+ (Non Barton), een Asetek Waterchill KT12-L20 en Hercules Radeon 9800 Pro.
Zal er binnenkort een maken met m'n huidige systeem. DFI Ultra 2 Rev. B.
[ Voor 12% gewijzigd door DJvL op 03-01-2004 17:57 ]
Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech
Dan moet bio_blade meer dan 8k1 halen. Ik mijn barton gaat i niet echt lekker 7533 was de max daar dat haalde hij al standaart in zijn p4 @ 4.3. Dus ik moet nodig a64sokje schreef op 03 januari 2004 @ 14:34:
[...]
Ben benieuwd. Wie weer veroverd hij ook een plekje in de top 10 van de Orb.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Nee dat ga ik niet kunnen want ik moet de kaart maandag opsturen naar nieuwe eigenaar maar mijn kaart had het zeker gekunnen. Mijn koeling is nu verre van efficient en de cpu kan gemakkelijk de 2500mhz halen tov 2100NewbieNeo schreef op 03 januari 2004 @ 12:26:
woehoe...
kheb mijn score weer wat weten op te drijven (van 10.489 naar 10.832) door net wat meer koeling op te zetten, zodat ik CPU en videokaart wat hoger kon zetten...
ben benieuwd of tumor een hogere score kan zetten, als ie ook een luchtgekoeld systeem heeft.
btw die 10427 was met 235/230
Morgen als de pc lang heeft afgestaan probeer ik nog 1maal om dan mijn record te verbeteren maar zonder betere koeling ,ram of de kaart te modden ga ik de 10800 niet halen
Of... ik kan de cpu de multipers boven 12.5 unlocked... zou dat 500punten geven?
Bweik 5 draadjes zal ik moeten gebruiken, das me net iets teveel... wacht wel op sneller ram
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 21:46 ]
Rapapa...
Blijkbaar niet anders worden ze niet weggehaald heLosGieros schreef op 03 januari 2004 @ 22:18:
huh zomaar 2 scores weggehaald bij mij van sdmark02 en aqua mark terwijl ik dacht toch alles goed te hebben gedaan??
Gewoon ff opnieuw submitten.
ja dat snap ik maar als ik niett weet wat er fout is dan blijf ik bezig......The Doctor schreef op 03 januari 2004 @ 22:46:
[...]
Blijkbaar niet anders worden ze niet weggehaald he![]()
Gewoon ff opnieuw submitten.
Rapapa...
Als je scores pleite zijn dan waren je compare urls niet goed. Kan een van de volgende dingen zijn:LosGieros schreef op 03 januari 2004 @ 22:51:
[...]
ja dat snap ik maar als ik niett weet wat er fout is dan blijf ik bezig......
• Verkeerde url (dus van een andere score)
• Foute url (je moet dus de compare hebben en niet die uit de adres balk)
• Screenshots hebben we niks aan (ja die staan er ook tussen)
Als er iets niet goed is aan de url is het del score.. Is al vaak gezegd en staat ook in de startpost. Daar staat ook hoe je url eruit moet zien. Het is echt heel erg simpel...
Verwijderd
probeer eens de startpost door te lezen [rml]Serenity in "[ Contest] GoT 3DMark Challenge!!"[/rml]
Waarschijnlijk heb je niet voldaan aan de regels.
edit
spuit 11
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 23:31 ]
Zie niet wat ik misdeed, ahja, geen zin om het nog allemaal eens te submitten nu ...Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 23:30:
[...]
probeer eens de startpost door te lezen [rml]Serenity in "[ Contest] GoT 3DMark Challenge!!"[/rml]
Waarschijnlijk heb je niet voldaan aan de regels.
edit
spuit 11
Verwijderd
ja dat moet je natuurlijk zelf wetenCBA schreef op 03 januari 2004 @ 23:31:
[...]
Zie niet wat ik misdeed, ahja, geen zin om het nog allemaal eens te submitten nu ...
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 23:34 . Reden: typo ]
Ja begrijp ik, maar ik zie niks wat ik misdeed, alles standaard ingevuld zoals het ook in m'n compare url stond.Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 23:34:
[...]
ja dat moet je natuurlijk zelf wetenEr zijn nu eenmaal een paar simpele regels om een challange als deze in goed te laten verlopen.

Verder zie je ook scores waar echt zo weinig info in staat dat je er niks aan heb. Die gaan ook pleite.
Een score waar iets ontbreekt is niet erg. Je hoeft niet alles in te vullen, maar de CPU MHzen en mem MHzen is toch wel het minste!! Dat de timings er niet staan oid geeft niet..liever wel natuurlijk, maar we gooien hem dan natuurlijk niet weg.
Scores die weg zijn hebben 99 van de 100x een foute compare of een compare die niet public is. De url is dan wel goed, maar we kunnen hem niet zien (AquaMark).. Gezien het aantal scores dat er gesubmit word is het onmogelijk users te mailen.
Edit:
En dan zwijg ik nog over alle scores die ik heb zitten verbeteren
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 00:04 ]
Verwijderd
iig doet me xt 505core en 410mem AIR COOLED ,
en die 9700pro doet 480/340 (kirjg de mem neit vooruit maakt niet uit hoeveel volt ik erop knal , rev 3 sucks)
Van die DDR snelheden komt volgens mij omdat ATi de snelheid in MHz zet in haar drivers en nvidia doet het in de effectieve snelheid, zo krijg je verwarringen.Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 23:57:
En dan zwijg ik nog over alle scores die ik heb zitten verbeterenEr gaan echt uren in het checken zitten en we doen het met 3 man. Het is echt heeeeel veel werk. Users die bij hun vga clocks niet in DDR zetten..dat doen wij dan...en dat dan 50X ofzo. Want ja, wat heb je eraan als er bij de ene score 350MHz staat en bij de ander 700?? Dan is die hele site waardeloos. Dat word dus allemaal verbeterd. Als we dingen kunnen achterhalen die missen zetten we ze erbij etc etc. Of er moet heel veel missen..dan beginnen we er niet aan. Logisch toch?
Ja maar als je eff mhz in moet vullen dan snap je toch wel dat die 350 die je bij ati ziet nog niet ddr issokje schreef op 04 januari 2004 @ 00:30:
[...]
Van die DDR snelheden komt volgens mij omdat ATi de snelheid in MHz zet in haar drivers en nvidia doet het in de effectieve snelheid, zo krijg je verwarringen.

Verwijderd
Het moet een beetje leuk blijven ! Het begint op vervelend geflame te lijken ! Ik sta al sinds dag 1 of twee in de lijst en ben nog steeds niet verwijderd, daarmee wil ik zeggen dat als je alles gewoon goed invult is alles oké, en hebben de runners van deze contest er ook een beetje lol aan !
Laten we gewoon een beetje serieus de scores submitten, het meeste is toch sleur & pleur uit je ORB, kan niet moeilijk zijn !
En voor ons aller contest starters geld nog steeds:
PS: lijkt het alleen maar zo of winnen de radeons op alle categoriën ?
Je bent vergeten je score van aquamark op public te zetten. Hij staat nu nog op private, verander het maar anders wordt je score weer verwijdertLosGieros schreef op 03 januari 2004 @ 22:18:
huh zomaar 2 scores weggehaald bij mij van sdmark02 en aqua mark terwijl ik dacht toch alles goed te hebben gedaan??
Verwijderd
En geeft je mem-snelheden (3dm03) ff in DDR, is hierboven ook over gediscussieerd. E.e.a. wil zeggen mem-speed uit ORB x 2 (bij jou 350 x 2 = 700)pisart schreef op 04 januari 2004 @ 11:04:
[...]
Je bent vergeten je score van aquamark op public te zetten. Hij staat nu nog op private, verander het maar anders wordt je score weer verwijdert
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 11:16 ]
Ja, maar dit is dus de reden dan mensen hun snelheid niet allemaal in DDR zetten. Vooral de ATi mensen doen dit niet, juist vanwege bovenstaand voorbeeld.The Doctor schreef op 04 januari 2004 @ 00:43:
[...]
Ja maar als je eff mhz in moet vullen dan snap je toch wel dat die 350 die je bij ati ziet nog niet ddr is
Dat bedoel ik duspisart schreef op 04 januari 2004 @ 11:04:
[...]
Je bent vergeten je score van aquamark op public te zetten. Hij staat nu nog op private, verander het maar anders wordt je score weer verwijdert

Als wij erop klikken zien we dit:
En daarom delete ik hem dusAn error has occured.
Please try again.
If this error persits, please contact support.
Error Message:
The user, that has made this measurement, has set it to be private. If you know him, you can tell him to set it to "public" on his overview page.
Edit:
Gelukkig staat er pas 100x dat je hem public moet zetten..ahum..
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 11:52 ]
Verwijderd
Thanx, ik had het gewoon over genome van Rage3d en vergeten aan te passen.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 11:08:
[...]
En geeft je mem-snelheden (3dm03) ff in DDR, is hierboven ook over gediscussieerd. E.e.a. wil zeggen mem-speed uit ORB x 2 (bij jou 350 x 2 = 700)
Verwijderd
edit: en nu doet ie het wel.. grrrrrr
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 12:29 ]
mijn excuses......heb er gewoon overheen gekeken....maar nu is het aangepast...Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 11:50:
[...]
Dat bedoel ik dusZo valt hij niet te checken
Als wij erop klikken zien we dit:
[...]
En daarom delete ik hem dus
Edit:
Gelukkig staat er pas 100x dat je hem public moet zetten..ahum..
Rapapa...
Als je het bericht krijgt dat je hem niet kan uploade, kan het zijn dat je cpu erg schommelt of wat dan ook (een of ander bugje) en daarom moet je ff opnieuw teste en dan opnieuw uploade.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 12:26:
Ik heb een nieuwe high score, maar ik kan em niet uploaden bij madunion, de servers zijn te druk.. mag een screenie ook? aangezien ik binnenkort nog verder ga verbeteren
edit: en nu doet ie het wel.. grrrrrr
Verwijderd
hij wilde em niet pakken, denk probleem van de server. CPU schommelde niet hoordarkdesign schreef op 04 januari 2004 @ 13:03:
[...]
Als je het bericht krijgt dat je hem niet kan uploade, kan het zijn dat je cpu erg schommelt of wat dan ook (een of ander bugje) en daarom moet je ff opnieuw teste en dan opnieuw uploade.
Verwijderd
19784
http://service.futuremark.com/compare?2k1=7408100
clock 425,25 mem 729
niet verkeerd voor een 9800se kaartje
heb hem trouwens net voorzien van een andere koelblok (boxed amd koelblok+fan) alleen de mem blokjes moeten er nog op.
[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 15:45 ]
Voeg ik wel ff toe..Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 11:54:
He, ik wil een score erop zetten maar ik kan geen Radeon 9100 kiezen. Moet ik nu gewoon Radeon 8500 doen ofzo?
Verwijderd
Bedankt, al lukt het mij niet om mijn score erop te krijgen.Als ik dan als ik alles ingevuld heb op de submit knop klik dan gaat hij terug nar de index en dan zie ik mijn score nergens staan
Verwijderd
het submitten/editten werkt nog niet echt lekker. Ik kan ook steeds niet inloggen.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 15:33:
[...]
Bedankt, al lukt het mij niet om mijn score erop te krijgen.Als ik dan als ik alles ingevuld heb op de submit knop klik dan gaat hij terug nar de index en dan zie ik mijn score nergens staan
edit: nu deed ie het wel weer
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 15:40 ]
Verwijderd
ah, dat zal het dan wel zijn. Mijn score van mijn andere systeem was overigens geen probleem om die toe te voegen.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 15:38:
[...]
heel het submitten/editten werkt nog niet echt lekker. Ik kan ook steeds niet inloggen.
Edit:
Damn you Serenity!
vijf dan
[ Voor 31% gewijzigd door Syzzer op 04-01-2004 19:06 ]
Verwijderd
We hadden vandaag wat problemen met het login gedeelte, dit heeft iets met de nieuwe server te maken maar het precieze probleem is nog altijd niet duidelijk. Ik heb de login code op herschreven op een andere manier en nu lijken de problemen de wereld uit.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 15:38:
[...]
het submitten/editten werkt nog niet echt lekker. Ik kan ook steeds niet inloggen.
edit: nu deed ie het wel weer
Als iemand nog problemen heeft ermee dan hoor ik het wel weer.
Ik zal vandaag ook nog ff kijken naar mensen met een alternatieve browser, in eerste instantie zal ik zorgen dat het op de nieuwste firebird ook goed werkt. De meeste andere browsers zullen dan ook werken, maar heb je toevallig een browser waarop het niet werkt dan is het vette pech voor de kabouters
(Mozilla Firebird 0.7 win32)
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 19:49 ]
enkel water op de gpu emmertje van 5 graden en pompen maar
geen v-mods ofzo
7883 3dmark03
[ Voor 3% gewijzigd door petervandamned op 04-01-2004 19:53 ]
netjes peet , maar je krijgt binnen 1-2 weken een antwoord als me xt af ispetervandamned schreef op 04 januari 2004 @ 19:53:
voor hoelang ???
enkel water op de gpu emmertje van 5 graden en pompen maar
geen v-mods ofzo
7883 3dmark03
btw aquamark ook ?
[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 04-01-2004 19:58 ]
Verwijderd
en 3dmark2k1 ?Gipsy King schreef op 04 januari 2004 @ 19:57:
[...]
netjes peet , maar je krijgt binnen 1-2 weken een antwoord als me xt af is
btw aquamark ook ?
laat maar je hebt net al een edit gedaan zie ik
nette score
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 20:01 ]

wel rustig tussen al die ati-es
[ Voor 3% gewijzigd door petervandamned op 04-01-2004 20:05 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Gipsy King op 04-01-2004 20:07 ]
Verwijderd
jeps dat viel mij ook al op, erg weinig geforce kaartjes in de top.petervandamned schreef op 04 januari 2004 @ 20:04:
2001 grrrr kom niet hoger nog
[afbeelding]
[afbeelding]
wel rustig tussen al die ati-es
ja maar nu heb ik een xt dus japetervandamned schreef op 04 januari 2004 @ 20:10:
bioblade heeft ook mooie score met de 5900U staan hoor
al gedaan maar ik post pas aquamark met die xt als me cooling er is
Ik zal deze/volgende week es een mooie score submitten @ 5900
Verwijderd
Het ziet er hetzelfde uit als IE en alle scripts werken ook netjes nu, de cursors kloppen nu ook. Als iemand nog iets heeft met zijn type browser, laat het ff weten dan kijken we er naar.
Ook krijg je nu een melding als je gegevens niet lijken te kloppen ipv dat de submit knop het niet doet.
De compare URL's worden nu ook automatisch gechecked, dit omdat we toch veel scores zien die een screenshot meegeven, of een verkeerde url. Ook af en toe zien we nog als benchmark 2001 ingevuld bij een 2003 score, dit zou ons dus wat werk moeten schelen aangezien het controleren van deze scores een stuk lastiger is als het controleren van de pifast scores. Dit voornamelijk omdat er meer gegevens zijn om te controleren en omdat die futuremark site zo ontzettend traag is en vaak down zijn.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 21:49 ]
Verwijderd
heb m een paar dagen geleden al gesubmit, maar ik sta nog steeds niet in de lijst.. wat doe ik verkeerd ? ik heb alle velden naar behoren ingevuld
Verwijderd
Probeer het nog eens te submitten, je komt meteen in het grijs in de lijst te staan.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 22:04:
mijn Aquamark score: http://arc.aquamark3.com/arc/arc_view.php?run=139877664
heb m een paar dagen geleden al gesubmit, maar ik sta nog steeds niet in de lijst.. wat doe ik verkeerd ? ik heb alle velden naar behoren ingevuld
We hebben vandaag ook een feature toegevoegd, je score kan nu afgekeurd worden, je score staat dan in het rood in de lijst en het staat ook in de popup. Je moet dan zelf de score wijzigen, dan komt ie weer in het grijs te staan. Wij kijken er dan nog eens naar en keuren hem dan goed als de score dan wel correct is.
Blijf je vaker de verkeerde score submitten dan wordt je score verwijderd en krijg je een email (als je tenminste een correct email adres hebt ingevuld)
Dit scheelt jullie dus een hoop werk, je hoeft maar 1x de hele score in te vullen, blijkt dan bijvoorbeeld dat er dingen niet kloppen dan hoef je niet alles opnieuw in te vullen.
Dit topic is gesloten.