Volgende probleem.
http://www.xs4all.nl/~wcprins/401at411.htm
Bij stap 6 krijg ik "File size error!". Ik probeer hier de file te laten die uit stap 1 en 2 is gekomen, en die ik bij stap 5 met patcher2.exe (succesvol) bewerkt heb.
Wat doe ik nu fout?
- edit: volgens mij klopt die howto op het laatst niet? Je moet toch op tabblad flash zijn, om de .BIN file in je drive te flashen? Zo heb ik het gedaan in ieder geval en nu wordt ie in windows herkend als 411s. Moet nog ff testen of het branden ook werkt.
- edit2:

SUFKUT die ik ben.. ik ben mijn originele EEPROM en firmware achtereenvolgens gebackupt, maar heb de EEPROM met de firmware overschreven.

Ik heb nu dus geen originele EEPROM meer. Ik heb de 411S-EEPROM van de site hierboven nu erin geflasht. Ik ben nu een DVD aan het fikken en dat lijkt nog goed te gaan. Wat is het nadeel van het gebruiken van die EEPROM eventueel??
- edit3: Branden en verification in Nero ging goed. DVD was gewoon te lezen, ook in mijn laptop, maar niet in mijn XBOX (die overigens de laatste tijd vaker problemen met gebrande DVD's lijkt te hebben).
Probe gedraaid (Platinum 4X):
Heb ik nou gewoon enorm mazzel gehad of wat? Het begin van de PI ziet er wel kut uit trouwens. Ik baal ook dat m'n xbox de DVD niet leest.

Een DVD die ik gisteren gebrand heb pakte m'n xbox we.l, maar de probe chart hiervan is VEEEL slechter. (PI avg. 509, PO avg. 2)
[
Voor 93% gewijzigd door
FaceDown op 18-02-2004 18:01
]
Groetjes, FaceDown.