LDW-401S flashen naar LDW-411S/811S

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.478 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren dus ook mijn 401 naar 811 geflashed. De eerste keer lukte het niet. Dan heb ik alles weer naar originele staat gebracht, daarna mijn firmware (altijd netjes geupdate) vervangen door oudere firmware ( bedankt zabazz ) en er opnieuw tegenaan gegaan.
Daarna heeft het mij 20 minuten tijd gekost, ik heb een uur of 3 alles wat ik voor mogelijk hield liggen testen..... hij werkt perfect @ 811s !!! :9

Bedankt aan iedereen die hier nuttige informatie gepost heeft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 15:01
Ik zat zo eens na te denken over dat utillity van lite-on waarmee je de booktype kunt wijzigen.

Kun je als je de booktype verandert eventueel xbox games branden zonder dat dat problemen gaat geven.

Ik ga het in ieder geval uitproberen maar moet eerst een game downloaden en fikken.
Maar als er iemand is die een game al heeft en het lite-on proggie en er dus ervaring mee heeft dan wacht ik graag op antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Tundreq schreef op 11 februari 2004 @ 12:47:
Ik zat zo eens na te denken over dat utillity van lite-on waarmee je de booktype kunt wijzigen.

Kun je als je de booktype verandert eventueel xbox games branden zonder dat dat problemen gaat geven.

Ik ga het in ieder geval uitproberen maar moet eerst een game downloaden en fikken.
Maar als er iemand is die een game al heeft en het lite-on proggie en er dus ervaring mee heeft dan wacht ik graag op antwoord :)
Op me PS2 werken de dvd+r niet echt lekker (wel booten, niet booten, lange laadtijden de ene keer, en de andere keer weer niet), met een tooltje die de booktype veranderd (niet die van lite-on zelf, maar volgens mij van de maker van LTNFlash)
naar DVD-ROM werken al me ps2 games perfect, ook DVD films die ik gebrand heb verander ik de booktype naar DVD-ROM en die draaien dan ook vlekkeloos in de PS2, dus dit zal bij de XBOX ook wel het geval zijn, het is idd het proberen waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tundreq schreef op 09 februari 2004 @ 20:49:
[...]

Het is niet al te moeilijk, als je hem al hebt gehacked is het erg simpel.
Je gaat naar je prompt en tikt in wat er in de readme.txt staat waarbij jezelf de bestandsnamen dan bepaald.

Doe dit met je nieuwe of eventuele oude 411S eeprom.
Deze flash je terug met ltnflash en daarna kun je gewoon updaten met de nieuwste firmware.

Om dit uit te proberen moet je wel de HS0K firmware erin hebben anders zal hij aangeven dat je al dezelfde HS0P firmware erin hebt staan.

Maar voor dit hele kleine procesje komt binnenkort wel even een korte guide op mijn website maar omdat ik het nogal druk heb met stage kom er bijna niet aan toe.

Maar als alles meezit dan pruts ik morgen wel even een korte guide inelkaar en zal ik hier wel posten dat de guide up is :)
Ik heb hetzelfde probleem. Heb alles geupgrade met versie 3. Hoe kan ik ook met de originele ongepatchte versies werken? Is er een guide hierover?
Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Even een b-tje offtopic vraagje.
Mijn 411S wil niet updaten naar nieuwste firmware, nu heb ik m al gehacked naar 811S met de eerder genoemde site, maar kan iemand die laatste firmware van de 411S (dus die met booktype) hierzo posten of emailen? (zie profiel). Heb zelf nog geen 8x gebrand, m'n -R Princo's willen ook niet lekker op 4x. En heb hierzo geen +R's liggen, morgen maar is 1tje van halen oid.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-08 10:22
ik heb zo ongeveer alle versie geprobeerd en werk nu met 401s @ 811s v4.
werk altijd gewoon vanuit je originele eeprom versie. dus die standaard in je drive zat en die je hopelijk hebt gebackupt :)

zie ftp://savale.xs4all.nl voor de v4 mod + gui dit maakt alles ff een stuk eenvoudiger! met dank aan zebra

[ Voor 4% gewijzigd door savale op 12-02-2004 11:44 ]

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

kijk op deze site staat alles voor de 401s @ 811s v4. ook een forum aanwezig. je moet je op het forum wel registreren! om de bestanden te kunnen downloaden, anders is het forum gedeelte waar zich de bestanden vinden niet te zien

• savale
agaam schreef op 12 februari 2004 @ 11:03:
kijk op deze site staat alles voor de 401s @ 811s v4. ook een forum aanwezig. je moet je op het forum wel registreren! om de bestanden te kunnen downloaden, anders is het forum gedeelte waar zich de bestanden vinden niet te zien
zie mijn link anders :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:22
SlinkingAnt schreef op 11 februari 2004 @ 21:03:
Even een b-tje offtopic vraagje.
Mijn 411S wil niet updaten naar nieuwste firmware, nu heb ik m al gehacked naar 811S met de eerder genoemde site, maar kan iemand die laatste firmware van de 411S (dus die met booktype) hierzo posten of emailen? (zie profiel). Heb zelf nog geen 8x gebrand, m'n -R Princo's willen ook niet lekker op 4x. En heb hierzo geen +R's liggen, morgen maar is 1tje van halen oid.
Je hebt waarschijnlijk de oude patcher gebruikt denk ik? Je moet patcher v4 gebruiken :)

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Cutebritney schreef op 12 februari 2004 @ 11:51:
[...]

Je hebt waarschijnlijk de oude patcher gebruikt denk ik? Je moet patcher v4 gebruiken :)
Ik heb gewoon de originele firmware updater van lite-on gedownload, en deze geeft aan dat er zich geen 411S in mijn pc bevindt. De v4 patcher werkt wel, maar ik zoek dus de .bin van de laatste firmware.
Het vreemde is dat een vriend van me dezelfde heeft (1 serienummertje hoger/lager), en daarzo werkt het wel.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Bij de v4 patcher zit ook een progje waarmee je die beveiligde firmware updates kan uitshakelen zodat je hem wel gewoon ermee kan flashen. kijk er nog maar eens goed naar.

• lucky me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

lucky me

Otaku

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:25:
Hallo allemaal,

Er zijn hier veel mensen geweest die getest hebben om de LDW-401S te veranderen naar zijn grotere broertje: de LDW-411S.
Ik heb de topics bjigehouden, maar veel heb ik er niet meer over gehoord.

- Wat zijn jullie ervaringen met deze flash? Werkt dit altijd zonder problemen?
- Wat zijn jullie ervaringen met de geflashde drive? -stabiliteit enzo
- Wat zijn jullie ervaringen met de toekomst? -voortaan gewoon updaten met een firmware van de LDW-411S of die van de 401S en dan weer die flash doen?

Ik heb deze drive sinds een tijdje en wil dit ook graag doen, maar ik lees niets meer over jullie bevindingen.

Bedankt voor de info mensen _/-\o_
- Ik heb mijn 401s geflashed naar 411s. Geen problemen met de originele firmware. van 411s naar 811s heb ik met de originele firmware geflashed, maar zoals de meeste weten werkt het niet. Daarvoor heb ik de cracked version gebruikt. Het heeft dan wel gewerkt.

- 1 opmerking: na een paar DVD-burns hangt mijn brander op 99~100%. Ik weet niet wat de oorzaak is. Zelf heb ik het vermoeden dat ik teveel multi-task, maar daarvoor heb ik het altijd gedaan.

-Ik ben nog aan het twijfelen om terug te flashen naar 411s wat wel alles stabiel loopt. 8x schrijven is dan niet zo belangrijk meer.

i7 3770K, 24 GB RAM, Asrock Z77 Extreme 4, Asus Strix GTX970 OC, Samsung Evo 840 250GB, Samsung 320 GB 7200rpm 16MB, WD green 2 TB, Asus DVD-writer

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-08 12:58

Ryudo

Daily dose~

wat ik me nou wel ff afvraag is het volgende.
welke brander brand over het algemeen nou beter.

een 411s met z'n FS0J firmware
een 411s@811s met de officiele HS0p firmware.

iemand een idee?
want als de eerste beter blijkt te branden stap ik weer terug omdat ik nogal belangrijke dingen op dvd heb staan en zo die absoluut niet kwijt wil.

• Cyrus-The-Virus
mijn 401S@811S brand veel beter dan dat ik hem orgineel 401S had, voor de 411S weet ik het niet

• savale
xpBox schreef op 12 februari 2004 @ 20:04:
wat ik me nou wel ff afvraag is het volgende.
welke brander brand over het algemeen nou beter.

een 411s met z'n FS0J firmware
een 411s@811s met de officiele HS0p firmware.

iemand een idee?
want als de eerste beter blijkt te branden stap ik weer terug omdat ik nogal belangrijke dingen op dvd heb staan en zo die absoluut niet kwijt wil.
op 4x zal het weinig uitmaken denk ik...anders zelf ff testen met kprobe :) (ja I know is veel werk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
Ik heb nu een Philips dvd+r met media code Ricoh R04 volgens mij.
Deze heb ik nu met de booktype tool als DVD-ROM gebrand en nu kan de film wel worden afgespeeld op een Medion dvd speler.

Dit kon dus eerst niet toen ie als dvd+r werd gebrand.

Dus major improvement met de booktype tool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 20:45:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Heb alles geupgrade met versie 3. Hoe kan ik ook met de originele ongepatchte versies werken? Is er een guide hierover?
Greetz
Kan niemand helpen of me zeggen wat ik het best doe?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 15:57:
[...]

Kan niemand helpen of me zeggen wat ik het best doe?

Bedankt!
download de versie 4: zie ergens ff terug in dit topic en pak je originele 401s firmware en doe wat die patch zegt en klaar is kees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 21:23

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Toch even een vraagje, ik heb mijn 401@411@811 in een barbone zitten
en nooit zo op de kleur van het ledje gelet.
Groen/oranje/rood. Is de kleur weggave anders geworden door het flashen?
Groen is nog het zelfde : lezen
Oranje is bij mij nu branden
Rood tijdens het branden af en toe maar bijna niet. Deze middag 4 dvd op
4 en 8 speed gebakken maar dan brandt er hoofdzakkelijk de oranje. Alle DVD zijn
perfect gebrand. Dus.. het maakt niets uit. De vraag is puur nieuwsgierigheid.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Montana schreef op 14 februari 2004 @ 19:41:
Toch even een vraagje, ik heb mijn 401@411@811 in een barbone zitten
en nooit zo op de kleur van het ledje gelet.
Groen/oranje/rood. Is de kleur weggave anders geworden door het flashen?
Groen is nog het zelfde : lezen
Oranje is bij mij nu branden
Rood tijdens het branden af en toe maar bijna niet. Deze middag 4 dvd op
4 en 8 speed gebakken maar dan brandt er hoofdzakkelijk de oranje. Alle DVD zijn
perfect gebrand. Dus.. het maakt niets uit. De vraag is puur nieuwsgierigheid.
Branden is normaal rood, maar als er een buffer underrun optreed wordt ie oranje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 21:23

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Xandrios schreef op 14 februari 2004 @ 21:36:
[...]

Branden is normaal rood, maar als er een buffer underrun optreed wordt ie oranje...
Je heb gelijk, bij Nero is het wel constant rood, vanmiddag bij DVD shrink was er heel veel oranje. Dus dat zal ik nog eens verder testen.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
  • Laatst online: 18-07 12:31
k*t k*t en nog eens k*t mijn harde schijf is door een virus gewist, EEPROM Backup kwijt.. wat nu? kan ik nog iets doen om mijn geflashste 401S (naar 811S) weer terug te flashen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door het patchen is de inhoud van je eeprom niet echt veranderd, alleen de 8 speed calibraties zijn toegevoegt, dus in principe zouden die ook weer weggehaald kunnen worden. Correct me if i'm wrong.

Mocht het nou niet lukken,
>:) h*tp://www.fotolwowska.pl/liteon/eeprom.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
  • Laatst online: 18-07 12:31
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 01:34:
Door het patchen is de inhoud van je eeprom niet echt veranderd, alleen de 8 speed calibraties zijn toegevoegt, dus in principe zouden die ook weer weggehaald kunnen worden. Correct me if i'm wrong.

Mocht het nou niet lukken,
>:) h*tp://www.fotolwowska.pl/liteon/eeprom.html
Thnx *D alleen welke moet ik gebruiken er zijn er zoveel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn allemaal eeprom's van verschillende 401 schrijvers. Stel dat het schrijven slecht is met eeprom 1, dan probeer je gewoon eeprom 2. Het beste blijft natuurlijk je eigen eeprom maar als je die niet meer hebt dan is dit een aardige optie.
Het zijn er een stuk of 30, dus er zal altijd wel een tussen zitten die het goed doet met jou brander.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Appie

F1RST Racing

Heb de 401S nu naar 811S met patcherv4. Alleen nu constant het probleem dat ongeveer de eerste 3gb goed leesbaar is, daarna wordt het horten en stoten. Verschillende media geprobeerd (imation, memorex, fuji). Voorheen nooit een probleem mee (moet zeggen dat de dvd's niet uit dezelfde verpakking komen)

Nog iets: met me stomme kop zit ik nog wel eens te swappen met firmwares wanneer er nog een dvd in de drive zit. Hoe schadelijk kan dit zijn?

edit: terug naar orginele firmware maakt geen verschil uit.

edit2: pic's i.v.m Kprobe toegevoegd (is gemaakt op basis van orginele eeprom en firmware)

Gebrandt met 811S(aangepast eeprom (patcher_v4, HS0P)
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~terrahe/kprobe.jpg
Mediacode: RICOHJPNR01 (Imation DVD+R 4x)

gebrandt met 401S (orgineel) (firmware zie pic)
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~terrahe/kprobe2.jpg
Mediacode: MBIPG101R03 (Memorex DVD+R 4x)

Eerlijk gezegd vermoed ik stiekum dat me brander langzaam het loodje aan het leggen is.

[ Voor 85% gewijzigd door Appie op 16-02-2004 17:31 ]

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
@Tundreq

ff offtopic, maar is je Medion DVD-speler toevallig niet een Cyberhome?
Kan je wel DVD+RW afspelen? Zo ja, dan is er een firmware-update van je DVD-speler waarschijnlijk de oplossing om normaal DVD+r af te spelen.
Ik vergeet nl. zelf vaak om mijn booktype util te starten voor het branden.

[ Voor 22% gewijzigd door GrrRon op 16-02-2004 11:29 ]

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
GrrRon schreef op 16 februari 2004 @ 11:25:
@Tundreq

ff offtopic, maar is je Medion DVD-speler toevallig niet een Cyberhome?
Kan je wel DVD+RW afspelen? Zo ja, dan is er een firmware-update van je DVD-speler waarschijnlijk de oplossing om normaal DVD+r af te spelen.
Ik vergeet nl. zelf vaak om mijn booktype util te starten voor het branden.
Het apparaat is van een maat van me en die kan bijna +rw lezen.
Hij probeert hem in te lezen en dan gaat het fout, maar ik ben vanplan om alleen nog maar als rom te branden want dan kan mijn dvd speler in mijn pc ook beter de dvd's lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring is dat het branden na het flashen naar een 411S prima gaat.
Ik heb nadien geen coasters meer gehad. :) Voorheen kwam dat om onbekende reden nog wel eens voor. Dat is meteen de reden dat ik tot nog toe alles op +RW's heb gebrand.

Als je maar genoeg coasters brand dan worden RW's vanzelf goedkoper :P

Oh en da's ook leuk, ik kan nu eindelijk m'n booktype setten, ik was het wachten tot lite-on dit voor de 401s bracht beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Laatst online: 08-08 14:15

FaceDown

Storende factor.

Pff ik sla ook weer eens aan het tweaken hoor. :{ Zoals hierboven vaak is gezegd is het beter om de ES0G-firmware te flashen als je aan het mod-gebeuren begint.

Dat probeer ik dus ook (heb momenteel de ES0J-firmware. Maar als ik het officiele firmware flashtooltje start krijg ik de melding:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/firmware_error.JPG

Wat nu?? :?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-08 12:58

Ryudo

Daily dose~

je moet met het programma'tje flashfix dat exe bestand aanpassen zodat je terug kunt flashen naar een oudere firmware
flashfix is wel te vinden via 1 van de links in dit topic. kun je het niet vinden laat het ff weten en dan stuur ik het je wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

xpBox schreef op 18 februari 2004 @ 15:51:
je moet met het programma'tje flashfix dat exe bestand aanpassen zodat je terug kunt flashen naar een oudere firmware
flashfix is wel te vinden via 1 van de links in dit topic. kun je het niet vinden laat het ff weten en dan stuur ik het je wel even.
Thanks :) Dat was het. Oke.. ff rebooten en dan kunnen we beginnen. 8)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

:'( Volgende probleem. http://www.xs4all.nl/~wcprins/401at411.htm

Bij stap 6 krijg ik "File size error!". Ik probeer hier de file te laten die uit stap 1 en 2 is gekomen, en die ik bij stap 5 met patcher2.exe (succesvol) bewerkt heb.

Wat doe ik nu fout?

- edit: volgens mij klopt die howto op het laatst niet? Je moet toch op tabblad flash zijn, om de .BIN file in je drive te flashen? Zo heb ik het gedaan in ieder geval en nu wordt ie in windows herkend als 411s. Moet nog ff testen of het branden ook werkt.

- edit2: :( SUFKUT die ik ben.. ik ben mijn originele EEPROM en firmware achtereenvolgens gebackupt, maar heb de EEPROM met de firmware overschreven. :{ |:(
Ik heb nu dus geen originele EEPROM meer. Ik heb de 411S-EEPROM van de site hierboven nu erin geflasht. Ik ben nu een DVD aan het fikken en dat lijkt nog goed te gaan. Wat is het nadeel van het gebruiken van die EEPROM eventueel??

- edit3: Branden en verification in Nero ging goed. DVD was gewoon te lezen, ook in mijn laptop, maar niet in mijn XBOX (die overigens de laatste tijd vaker problemen met gebrande DVD's lijkt te hebben).

Probe gedraaid (Platinum 4X):

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/fucked_up_eeprom.JPG

Heb ik nou gewoon enorm mazzel gehad of wat? Het begin van de PI ziet er wel kut uit trouwens. Ik baal ook dat m'n xbox de DVD niet leest. :( Een DVD die ik gisteren gebrand heb pakte m'n xbox we.l, maar de probe chart hiervan is VEEEL slechter. (PI avg. 509, PO avg. 2)

[ Voor 93% gewijzigd door FaceDown op 18-02-2004 18:01 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik mijn 401s rechtstreeks naar 811s patchen met patcher4 of moet ik eerst patcher2 gebruiken om naar de 411s te gaan?

• GrrRon
Je kan met versie 4 direct patchen van een 401s naar 811s.

Voor al je vragen over kan je ook surfen naar www.speedlabs.org
Het forum voor 401@811s!

PS aanmelden via het forum!

[ Voor 10% gewijzigd door GrrRon op 19-02-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tundreq schreef op 09 februari 2004 @ 20:49:
[...]

Het is niet al te moeilijk, als je hem al hebt gehacked is het erg simpel.
Je gaat naar je prompt en tikt in wat er in de readme.txt staat waarbij jezelf de bestandsnamen dan bepaald.

Doe dit met je nieuwe of eventuele oude 411S eeprom.
Deze flash je terug met ltnflash en daarna kun je gewoon updaten met de nieuwste firmware.

Om dit uit te proberen moet je wel de HS0K firmware erin hebben anders zal hij aangeven dat je al dezelfde HS0P firmware erin hebt staan.

Maar voor dit hele kleine procesje komt binnenkort wel even een korte guide op mijn website maar omdat ik het nogal druk heb met stage kom er bijna niet aan toe.

Maar als alles meezit dan pruts ik morgen wel even een korte guide inelkaar en zal ik hier wel posten dat de guide up is :)
Ik heb net hetzelfde probleem, maar snap de uitleg niet goed.
Is er al een duidelijke guide?
Wat moet ik juist downloaden en hoe gebruik ik de files?

Bedankt en Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 411s
nu heb ik met patcher 4 mij eeprom aangepast en erin gezet
daarna de nieuwste originele firmware van de 811s erin gezet
wel heel stoer enzo geeft die ook 811s aan
maar met nero kan ik gewoon niet sneller branden als 2x
( als brander helemaal leeg is kan ik bij speed max 2,4 selecteren )
en als ik mij dvd -r schrijfe erin doe wordt het max 2x
is toch niet normaal ofwel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je 8x maal schijfjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 11:05

n00bs

Het is weer Zomer!

Wie hebben er goede ervaringen met 401->411->811? ik heb alleen nog van mijn 401 een 411 gemaakt... en werkt nog steeds erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 22:14:
Ik heb een 411s
nu heb ik met patcher 4 mij eeprom aangepast en erin gezet
daarna de nieuwste originele firmware van de 811s erin gezet
wel heel stoer enzo geeft die ook 811s aan
maar met nero kan ik gewoon niet sneller branden als 2x
( als brander helemaal leeg is kan ik bij speed max 2,4 selecteren )
en als ik mij dvd -r schrijfe erin doe wordt het max 2x
is toch niet normaal ofwel
Ligt aan je schijfje misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
FaceDown schreef op 18 februari 2004 @ 16:36:
:'( Volgende probleem. http://www.xs4all.nl/~wcprins/401at411.htm

Bij stap 6 krijg ik "File size error!". Ik probeer hier de file te laten die uit stap 1 en 2 is gekomen, en die ik bij stap 5 met patcher2.exe (succesvol) bewerkt heb.

Wat doe ik nu fout?

- edit: volgens mij klopt die howto op het laatst niet? Je moet toch op tabblad flash zijn, om de .BIN file in je drive te flashen? Zo heb ik het gedaan in ieder geval en nu wordt ie in windows herkend als 411s. Moet nog ff testen of het branden ook werkt.

- edit2: :( SUFKUT die ik ben.. ik ben mijn originele EEPROM en firmware achtereenvolgens gebackupt, maar heb de EEPROM met de firmware overschreven. :{ |:(
Ik heb nu dus geen originele EEPROM meer. Ik heb de 411S-EEPROM van de site hierboven nu erin geflasht. Ik ben nu een DVD aan het fikken en dat lijkt nog goed te gaan. Wat is het nadeel van het gebruiken van die EEPROM eventueel??

- edit3: Branden en verification in Nero ging goed. DVD was gewoon te lezen, ook in mijn laptop, maar niet in mijn XBOX (die overigens de laatste tijd vaker problemen met gebrande DVD's lijkt te hebben).

Probe gedraaid (Platinum 4X):

[afbeelding]

Heb ik nou gewoon enorm mazzel gehad of wat? Het begin van de PI ziet er wel kut uit trouwens. Ik baal ook dat m'n xbox de DVD niet leest. :( Een DVD die ik gisteren gebrand heb pakte m'n xbox we.l, maar de probe chart hiervan is VEEEL slechter. (PI avg. 509, PO avg. 2)
Ik ga ook denk ik dat EEPROMetje proberen zeg! Wat een goede score!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Richie_ schreef op 08 maart 2004 @ 21:15:
[...]

Ligt aan je schijfje misschien.
Ja klopt
kwam er ook al achter :)
veel voordeel heb ik hier dus nog niet aan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Ik heb nu ook de EEPROM geprobeerd (zie paar posts naar boven). Verschil is dramatisch!

Voor:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.unimaas.nl/r.oei/standaardeeprom.jpg

Na
Afbeeldingslocatie: http://www.student.unimaas.nl/r.oei/packeteeprom.jpg

Ik heb een LDW-401S uit Augustus 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hebh eel erg netjes deze site aan gehouden en alles gedaan wat er stond voor
411s & 811s

http://www.xs4all.nl/~wcprins

ging in eerste instantie....erg goed...tot dat ik op een gegeven moment een fout kreeg....en sinds dien kan ik dezelfde dvd+r (philips) niet meer op 8x en alleen maar op 4x branden.
branden van cd naar cd wil tie niet meer komtie met read errors.
en op me systeem mag ik dus helemaal niets meer doen tijdens het branden.
terwijl me proc maar 1% tot 10% verbruik is en me mem maar +/-280 mem van de 512.

Beetje vaag allemaal....ben er nog neit achter wat het allemaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 12:38:
Ik hebh eel erg netjes deze site aan gehouden en alles gedaan wat er stond voor
411s & 811s

http://www.xs4all.nl/~wcprins

ging in eerste instantie....erg goed...tot dat ik op een gegeven moment een fout kreeg....en sinds dien kan ik dezelfde dvd+r (philips) niet meer op 8x en alleen maar op 4x branden.
branden van cd naar cd wil tie niet meer komtie met read errors.
en op me systeem mag ik dus helemaal niets meer doen tijdens het branden.
terwijl me proc maar 1% tot 10% verbruik is en me mem maar +/-280 mem van de 512.

Beetje vaag allemaal....ben er nog neit achter wat het allemaal is.
ff voor zekerheid cd code ook verglijken of die wel hetzelfde zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb mijn LDW-401S maar weer van 811S naar 401S terug geflashed... ik wou onlangs een DVD branden, maar elke keer kreeg ik op het einde een "burn failed" melding. Ongeacht welk DVD+RW schijfje ik gebruikte.

Als 401S ging het branden probleemloos... dus toch iets niet helemaal lekker met mijn 401S @ 811S... :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik laat de mijne dus lekker 411 na al deze negatieve resultaten :)
Wildfire maak er gewoon een 411 van :) dat werk prima en - fikken gaat bij mij subliem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK ben nog steeds zeer tevreden over mijn 410-411-811 doet het nog steeds prima,zowel DVD+R(W) als CD,DVD-R heb ik niet geprobeerd,ook geen behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook alles OK. Eerst een 411 van de 401 gemaakt. Toen maar met de laatste Patcher een 811 gemaakt. Alles prima. Go for it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Nu online

Appie

F1RST Racing

Wildfire schreef op 12 maart 2004 @ 22:42:
Ik heb mijn LDW-401S maar weer van 811S naar 401S terug geflashed... ik wou onlangs een DVD branden, maar elke keer kreeg ik op het einde een "burn failed" melding. Ongeacht welk DVD+RW schijfje ik gebruikte.

Als 401S ging het branden probleemloos... dus toch iets niet helemaal lekker met mijn 401S @ 811S... :(
Had dit ook. Hierna opniew met patcher v4 811S EEPROM gemaakt en weer naar 811S gegaan, nu brand ik iig wel behoorlijk goed. Alleen heb gewoon vage PI en PO scores ("extreem" hoog met Platinum en Philips media). Kan misschien ook wel liggen aan een wat minder schone windowsinstall, maar geen zin om me pc te herinstalleren.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep al een maand of 3 de 411s maar ik d8 ik flash die rotzooi nog wel es zodra ik begin te branden van dvd`s :) gister een paar dvd`s gebrand... dus ik denken hmm je kon toch flashen, net ff halve topic door gelezen en kom op dit uit :)
http://www.xs4all.nl/~wcprins/

beter kan het bijna niet uitgelegd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Heb ook met 401 gepromoveerd tot 811, en gistern paar 4x speed dvd op 8x gefikt.. netjes. Moest wel overstappen op (dat vreselijke) Nero, want Stomp RecordNow Max was niet zo blij met de setup. Bleef maar BadDisk geven.. vanavond eens speuren naar een update voor dat pakket, want nero met al die toeters en bellen vin'k maar een crappy pakketje.

edit: recordnow-max uninstalled, reinstalled, geupdate, en nu gaat ie weer perfect. 8x speed fikken met m'n 401@811 op 4x speed +R Arita diskjes. Jummie :)

[ Voor 21% gewijzigd door bstard op 20-03-2004 11:59 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op 19 maart 2004 @ 12:35:
Heb ook met 401 gepromoveerd tot 811, en gistern paar 4x speed dvd op 8x gefikt.. netjes. Moest wel overstappen op (dat vreselijke) Nero, want Stomp RecordNow Max was niet zo blij met de setup.
Dan vindt ik eerder recordblabla vreselijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn bakje nu ook op 8 speed staan(via speedlabs zebra patcher). Ik heb echter op 8 speed wel last van continue(ongeveer elke seconde) buffer underruns. Op 6 speed brand hij een dvd zonder problemen, maar op 8 speed blijven er bufferunderruns komen. De dvd's zelf mislukken overigens niet maar de tijd die ik er bij opschiet ten opzichte van 6 speed is bijna niets.
Iemand anders die dit probleem ook heeft? Het lijkt me dat mijn harde schijf makkelijk die 11 MB per seconde kan aanleveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 22-07 21:47
wat voor schijf is het dan? En wel goed gedefragmenteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb ook deze coole mod gedaan, werkt prima. Nergens problemen mee en hoop k ook zo te houden. Als iemand nog een orginele 401S firmware nodig heeft, meld je je maar even. tho_mazz_juh88@hotmail.com

GrEeTzzzzz thomazzjuh

ff nog een vraagie:

Lees ik nou goed dat er ook mensen zijn die nu 8x kunnen fikken met een 401S?
Ik kan dat niet, er staat nu alleen 4x of 2,4x.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 13:48:
Hey,

Ik heb ook deze coole mod gedaan, werkt prima. Nergens problemen mee en hoop k ook zo te houden.

GrEeTzzzzz thomazzjuh

ff nog een vraagie:

Lees ik nou goed dat er ook mensen zijn die nu 8x kunnen fikken met een 401S?
Ik kan dat niet, er staat nu alleen 4x of 2,4x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ja dat kan dus, als je m mod naar 811..

Alleen: de nieuwe firmware hsoq krijg ik er niet in, krijg elke keer een oranje knipperend lampje. Iemand ook problemen, of een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Laatst online: 17:59
Hier het zelfde..maar ik heb dan ook m'n 401@411@811 op de "oude" manier gedaan , dus niet met de V4.
Heb dus een gehackte bin versie nodig van deze hsoq firmware.
He getracht de bin eruit te halen met x-flash-x ook gelukt uiteindelijk, maar zelfs na bewerken met readhack en speedhack nog steeds niets/nada/nop. :X
Flashen gaat natuurlijk wel maar blijft ook hier oranje knipperen = niet goed

Iemand die wel een goede bin voor ons heeft, k zal hem dan direct proberen.

Anders kunnen we het natuurlijk ook zo laten ..hsop werkt ten slotte goed hier :7

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ja bij mij ook, maar ik heb dan weer betere ervaringen met hsok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 20:55

Blauw

De Schreeuw

Goed, ik ben even bezig gegaan met het upgraden van mijn 401S naar de 411S maar het wil niet zo goed lukken. Ik heb nu een oranje knipperend lampje.

gedaan tot nu toe:

1) http://www.xs4all.nl/~wcprins/401at411.htm . Precies uitgevoerd zoals beschreven
2) dit topic doorogekeken en gelezen. Toch niet echt de ideale oplossing gezien
3) de backup van de EEPROM proberen terug te zetten. Ltnflash 1.24.exe blijft echter staan op: writing EEPROM en doet verder niets? :?

Ok. Oude firmware teruggezet, lampje uit. Maarree...hoe moet het nu WEL goed? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Blauw op 28-04-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

nou ik heb de hsoq firmware ook gedaan in 1 keer goed. maar had al de 411 upgrade naar 811. flash er over klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozzz schreef op 28 april 2004 @ 20:34:
...

Ok. Oude firmware teruggezet, lampje uit. Maarree...hoe moet het nu WEL goed? :)
Je EEPROM door Patcher v4 halen en die laden met LTNFlash => dan heb je direct een 811s.
En dan nog een bin-versie van een firmware van de 811s laden met LTNFlash

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb iets raar,

ik heb een hele tijd geleden mijn 401 geflasht naar 411 en vervolgens naar 811 meteen. heb me er nooit aan gestoord, maar laatste tijd vindt ik het wel lastig, mijn brander schrijft immers tegen 4 speed aangezien het 4 speed media is maar ik krijg steeds eel lege buffer.

buffer vult zich, begint te branden en bijna metene is dat spul leeg. en is het dus vervolgens heel de tijd lichtje groen, lichtje oranje, lichtje groen, lichtje oranje ...

duurt dus langer dna normaal om een dvd te branden, het rare is, bij cd's ken ik geen problemen.

iemand enig advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
De laatste gepatchte firmware versie HS0Q kan je hier downloaden....

http://217.123.100.248/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op 09 mei 2004 @ 02:28:
De laatste gepatchte firmware versie HS0Q kan je hier downloaden....

http://217.123.100.248/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=2
heb hem geflashed naar die firmware maar het helpt ook niet ...

het rare is,
ik heb nu bij copytodvd het taakbeheer eens opgeroepen om de processen weer te geven. en wat is me opgevallen? ondanks dat ik de prioriteit hoger dan normaal of hoog instel, kent het veel verschillen. het verspringt van 12, 25, 5, 67, 90, .... maar ook soms voor ene fractie van een seconde naar 0 !

daar tegenover zijn dan were enkel de niet actieve systeemprocessen die echt cpugebruik vragen met soms wel pieken van 99 ???

ik kan er echt niet aan uit ana wta het zou kunnen liggen dat mijn buffer steeds leeg loopt en dus constant de brander switcht tussen lezen, schrijven, lezen, schrijven ...

<edit> ik heb hem ondertussen terug naar een 401 geflashed en in copytodvd brandt hij probleemloos op 2.4x zonder bufferproblemen op een dvd+rw.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Zou dus kunnnen betekenen dat je pc de data niet snel genoeg aan kan leveren aan de brander op 4x laat staan op 8x ;)

je kan proberen om een iso op een lege partitie te zetten alles af te sluiten en dan te branden, misschien draait er op de achtergrond iets wat veel pc kracht vreet......

er moet iets actief zijn wat HDD activiteit met zich meebrengt.... of de brandersoftware is niet OK..... heb je al andere brandsoftware geprobeerd????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij nero heb ik het ook, daar loopt de bufer vol en vervolgens vrijwel meteen leeg wanneer ik begin te branden.

ik dacht ook steeds aan het niet snel genoeg kunnen aanleveren van de gevraagde data. maar ik vraag me echt af waaraan het juist zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
misschien even een verse install op een apparte partitie maken met alleen winxp en copy2dvd of nero en kijken wat hij dan doet, als het dan nog zo is dan lijkt me de datatoevoer niet lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me happy,

had eerst ene geprobeerd door dvdspeler die op dezelfde kabel zit als harde schijf te verwijderen en daarna automatisch te laten detecteren. dat hielp dus niet. zat nog steeds in PIO. dus het zou ook niet helpen bij de harde schijf. rare is dat dvd schrijver op de tweede kabel dus wel in DMA staat.

wat heb ik dus gedaan?

wel, de primaire IDE controller verwijderd en opnieuw pc dus opgestart, vervolgens werd het gedetecteerd het IDE kanaal en nogmaals opnieuw opgestart. --> beiden stonden nu in een DMA mode :D

vervolgens dvd gebrand op 4 speed zelfs en het werkte, zonder bufferproblemen ... :9~ eenmaal geflast naar nen 811 zal dien 8 speed ook wel lukken zeker :Y)

allemaal bedankt mensen toch voor de hulp !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Mooi dat het opgelost is, XP heeft vreemde dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik kwam toevallig op een forum http://www.slo-tech.com/s...sitemo.php?threadID=85559 tegen, dat het mogelijk was om je read snelheid van de 411 te verhogen. Gaat om een post van "Dr_M"
(deze link: http://www.geocities.com/softwareacenz/index.html )

Weet iemand of het nou ook mogelijk is van een 411 naar 832 te gaan :)?

[ Voor 13% gewijzigd door n00bs op 04-06-2004 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 04 juni 2004 @ 11:05:

Weet iemand of het nou ook mogelijk is van een 411 naar 832 te gaan :)?
Nee, je kan helaas alleen maar van de 812 naar de 832 gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 401 naar 811 begint raar te doen,tijdens het branden klinkt het mechanisch niet echt lekker en loopt ook vast en nu sluit de lade ook niet meer goed.
Dit alles gebeurde nadat ik een slechte audio cd wou kopieeren omdat deze steeds bleef hangen maar dat lukte niet want ook in de 401 bleef hij hangen,daarvoor deed hij het prima als 811.
Is het mogelijk om hem opnieuw te calibreren dmv van software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Calibreren? nee.

Heb je wel je eigen EEPROM image behouden? Of een kant en klare EEPROM erin geflashed?

In dat laatste geval kun je inderdaad je drive gedrag zeggen nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb mijn eigen EEprom image nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje raar maar heb de EEPROM opnieuw geflashed(mijn originele EEPROM blijkt een 801 te zijn) en de 811S Firmware(HS0P)HACK erop gezet en zo te horen en te zien doet die het weer gewoon,ik heb een DVD+rw zonder problemen op 4 speed kunnen branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn getweakte 811S terug krijg naar een 401S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
Amien90 schreef op 28 juli 2004 @ 22:39:
kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn getweakte 811S terug krijg naar een 401S?
Orginele EEPROM terugzetten met LTNFLASH, daarna windows opnieuw opstarten een BIN firmware voor de 401S flashen met LTNFlash en windows opnieuw opstarten en de drive is weer een 401S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
En weer een nieuwe firmware voor de 811s HS0R

en je kan hem weer downloaden

http://217.123.100.248/mo...ads/visit.php?cid=2&lid=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 10:30
Wat bedoelen ze met die speed bin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
-Fallout- schreef op 05 september 2004 @ 19:39:
Wat bedoelen ze met die speed bin?
Wat ik bedoel met de speed bin (het is namelijk mijn eigen site :)) het is de gekraakte HS0R bin met de readspeed hack eroverheen.

ik zal de omschijving wel ff aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Ik heb gisteravond de officiele nieuwe even geflased; bevalt tot nu toe prima. Nog geen testjes gedraait though. Maar de media is in ieder geval nog goed leesbaar door m'n brakke standalone (En dat is al heel wat :+ )

Verwijderd

Ik heb mijn 411s geflashed naar een 811s en het cd branden werkt prima...alleen de dvds pakt ie niet.

Nu wil ik m gewoon terug flashen maar de ltnflasher tool ziet de brander niet meer.
Kan iemand helpen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bump :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 11:51:
Ik heb mijn 411s geflashed naar een 811s en het cd branden werkt prima...alleen de dvds pakt ie niet.

Nu wil ik m gewoon terug flashen maar de ltnflasher tool ziet de brander niet meer.
Kan iemand helpen? :(
Welke stappen heb je allemaal uitgevoerd?
En kijk eens in Windows control panel bij je system devices of je daar wel je DVD fikker ziet? Zoja verwijder hem en restart je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die flash nu ook gedaan,maar er blijft nu steets een oranje lampje knipperen.
Als ik alles weer orgineel doe ,dan knippert hij niet meer.
Ik heb de volgorde aangehouden van
http://www.xs4all.nl/~wcprins/401at411.htm

Wat kan ik er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
deze versie uitvoeren :)

http://217.123.100.248/mo...ic.php?topic_id=1&forum=5

je probeert een orginele firmware op een gekraakte drive te zetten, daarom gaatie knipperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die net geprobeerd,ik had geprobeerd om even backup weer terug te zetten,dit werkte en hij werd weer 401 en lampje knipperde niet meer.
Nu moest ik eeprom 2 keer opslaan met mod enz..
Dit heb ik gedaan,en dan moest je de hex veranderen,maar het programma zei dat die hex er niet in stond.
Heeft iemand het complete setje om te flashen,en niet dat je zelf de hex moet verandern,of heeft iemand die nog toevallig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
die hex moet er in staan. de eeprom kan niemand voor je maken die is driver-uniek, weet je zeker dat je alleen naar de hex string gezocht hebt en niet de ' ervoor en erachter? (dat gaat nog wel eens mis met copy/paste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
IK heb 2 weken geleden mijn 401@411 geflashed naar 811, en dit ging perfect! Ik heb maar ff gewacht omdat ik het niet vertrouwde, maar hij doet het prima op 8x! Meteen lege dvd's @ 4x besteld dit ook op 8x te branden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 16:06:
ik heb die net geprobeerd,ik had geprobeerd om even backup weer terug te zetten,dit werkte en hij werd weer 401 en lampje knipperde niet meer.
Nu moest ik eeprom 2 keer opslaan met mod enz..
Dit heb ik gedaan,en dan moest je de hex veranderen,maar het programma zei dat die hex er niet in stond.
Heeft iemand het complete setje om te flashen,en niet dat je zelf de hex moet verandern,of heeft iemand die nog toevallig _/-\o_
Kijk op http://www.speedlabs.org/ en meld jezelf aan, kijk dan in http://forums.speedlabs.org/index.php/board,12.0.html en download Zebramod v4 en alles zal goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 07 oktober 2004 @ 12:45:
[...]

Welke stappen heb je allemaal uitgevoerd?
En kijk eens in Windows control panel bij je system devices of je daar wel je DVD fikker ziet? Zoja verwijder hem en restart je pc.
Ik heb gedaan wat je zei maar nog steeds pakt ie geen dvds en nog steeds zie ik m niet tevoorschijn komen in ltnflash

ik heb een tutorial gevolgd op een site die ik hier ergens gevonden heb.

kzal m ff zoeken wanneer ik m kan vinden.

twas volgens mij een zwarte site met aan de linkerkant zo'n menuutje met langwerpige blokjes met ronde hoeken.

*edit* gevonden:

http://www.xs4all.nl/~wcprins/411at811.htm

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-08 12:25
Ik heb mijn 411s naar een 811s geflashed volgens de site http://www.xs4all.nl/~wcprins/index.htm

DVD's branden doet die perfect alleen toen ik een cd'tje erin gooide kon die hem niet lezen. Ook het branden van een cd is tot nu toe (nog maar 1 keer geprobeerd) niet gelukt.

waar kan dit aan liggen?

[ Voor 8% gewijzigd door Ecke op 27-10-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder het mom van "beter laat dan nooit" heb ik mijn 401@411s naar een 811s gegooid.
Gaat prima met de hacked 811S_flash_HS0K-crack.bin.
Alleen het is een HS0K er is nu al een R.
Alleen elke site die ik hier aantref "http://217.123.100.248 etc etc" bv is ermee opgehouden :{

Wie weet nog sites, of hackprogramma's voor orginele firmwares.
Of wie wil een gehackte R.bin voor de "prins manier" naar mij opsturen r-w@wanadoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:33:
Onder het mom van "beter laat dan nooit" heb ik mijn 401@411s naar een 811s gegooid.
Gaat prima met de hacked 811S_flash_HS0K-crack.bin.
Alleen het is een HS0K er is nu al een R.
Alleen elke site die ik hier aantref "http://217.123.100.248 etc etc" bv is ermee opgehouden :{

Wie weet nog sites, of hackprogramma's voor orginele firmwares.
Of wie wil een gehackte R.bin voor de "prins manier" naar mij opsturen r-w@wanadoo.nl
hier staat hij nog : http://84.27.139.74/dl/HS0Rpatched.bin (zelfde server ander ip ;))

en je hebt mail :)

[ Voor 6% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 28-11-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-08 10:09

smv

need help

ik ben mijn firmware versie kwijt van mijn 401s
en ik was nu aan flashen naar 411s maar nu knippert mijn lichtje nu wil ik terug flashen maar bent mijn firmware versie kwijt

kan iemand mij bin versie toe mailen

oneour@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smv schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:10:
need help

ik ben mijn firmware versie kwijt van mijn 401s
en ik was nu aan flashen naar 411s maar nu knippert mijn lichtje nu wil ik terug flashen maar bent mijn firmware versie kwijt

kan iemand mij bin versie toe mailen

oneour@hotmail.com
check ff de site van Codeguys

http://codeguys.rpc1.org/firmwares.html

Daar staat ie tussen :Y) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
pppppffff ik haat @home, alweer een ander IP :(

de patched HS0R firmware voor de 811s staat nu hier

http://84.27.142.7/dl/HS0Rpatched.bin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 21:16

M_V

Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:25:
pppppffff ik haat @home, alweer een ander IP :(

de patched HS0R firmware voor de 811s staat nu hier

http://84.27.142.7/dl/HS0Rpatched.bin
Ik ben dus op zoek naar deze gehackte HS0R firmware, maar deze link werkt niet meer. Heeft iemand hem nog staan?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste