ja hallo allemaal ben nieuw hier maar gaat morgen en nieuwe videokaart kopen nou had ik een vraag wat is het verschil tussen de 5900sp of se xt de sp is 330 euro dat scheelt weer 130 euro maar als de sp beter is neem ik die maar waar een review alvast thx
hoi ik heb ook nog nooit van interpunctie gehoord maar dat maakt niet uit want ik maak altijd gewoon een lange zin dus dan kan ik altijd in een zin antwoord geven op een vraag wat ik nu ook zal doen want de XT en SP verschillen namelijk minimaal omdat het enige verschil de core is die bij de SP 10MHz hoger staat geklokt ofwel het is dus geldverspilling om een meer dan 100 euro duurdere videokaart te kopen die eigenlijk hetzelfde presteert tenzij er op andere gebieden zoals software wel grote verschillen zitten die het de moeite waard maken om toch de duurdere SP te kopen
Ehm, ik snap geen bal van je topicstart sebas1. Ga eens rustig http://gathering.tweakers.net/forum/faq doorlezen, en dan ook nog Welke videokaart moet ik kopen? dan komt heus alles goed. Gebruik voortaan wat meer punten enzo in je zinnen, dat maakt de boel heel wat leesbaarder
[ Voor 16% gewijzigd door Remy op 29-12-2003 17:02 ]
Dit topic is gesloten.
![]()