Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.948 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

jeej 3-4 gewonnen van Oo0nme :P

@Visscher...idd beetje tegenstrijdig..."waardeloos", "succesvol" :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@The Dolf wanneer ben jij begonnen met hattrick? je hebt meer matches gespeeld dan Thije en ik :)

@Marsmellow, vind me logo te plat, niet shiny enough zoals die feestlogoos die je hebt gemaakt.

@dreamtheather, forget it, zijn nivo zakt niet alleen 1 stapje, maar meteen helemaal naar de bodem en je moet hem dus standaard training + aantal jaren = x weken trainen voordat ie weer stijgt en dan nog heb je geen garantie omdat ie tegen die tijd ook weer verzwakt is en zelfs twee stappen gezakt kan zijn (stap waar je was, stap waar je naartoe aan het trainen was, en stap onder waar je was). Bij Renate traint al tijden een oudje mee, situatie als boven.

@dev trooooooost, je hebt in ieder geval een nieuw record gezet voor jezelf en kan denk ik niet klagen over extra inkomsten en ervaring voor je spelers ;)

@xanathorn, feli man, was helaas te laat thuis voor alle wedstrijden :(

[ Voor 16% gewijzigd door yared op 07-01-2004 19:25 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 11:43
Ress schreef op 07 januari 2004 @ 19:14:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk meer de tegenstrijdigheid in die zin....
Ze gebruiken hun waardeloze vaardigheid om succesvol te zijn, dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit ook lukt :+

Je hebt gelijk, 't is een rare zin, post 'm eens op de conference onder "tips aan de vertalers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:16
:) :) Gewonnen

VV Achteruit - Dieptriest 7-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 14:38

^^0nMe

Got Babana's?

Brainpower schreef op 07 januari 2004 @ 19:17:
jeej 3-4 gewonnen van Oo0nme :P

@Visscher...idd beetje tegenstrijdig..."waardeloos", "succesvol" :)
Argh bitches, waar is mijn comeback victory gebleven ! :P
Ik pak je nog wel terug in de finale. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:38

GaMbiNo

1337

Ik (GaMbiNo's VII) heb net 4-1 gewonnen van Tiel United (V) in de GoT cup. :Y)
Ik had wel verwacht om een kans te maken aangezien zijn b team vele malen minder is dan zijn a team maar een 4-1 overwinning. :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

^^0nMe schreef op 07 januari 2004 @ 19:26:
[...]

Argh bitches, waar is mijn comeback victory gebleven ! :P
Ik pak je nog wel terug in de finale. ;)
Haha ja ken je wel 2 spelers geblesseerd trappen!
Kep verdiend gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 17:58

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Auw 2-5 gewonnen wel 2 spelers geblesseerd :S

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Zo, me verwachte nederlaag tegen White Stripes geincasseerd (0-2)en dan vanaf nu gewoon alles winnen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

BZF - 66
Midfield 24
Defence 28
Attack 14

Harlem Hattricks - 63
Midfield 18
Defence 21
Attack 24

Het went... weer onterecht verloren :(
En twee spelers geblesseerd, gelukkig maar 1 week :/

Dus, bij deze: dág GoT-cup 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

hehe gewonnen met 1-2 van BZF die zijn huiswerk niet goed gedaan had..

tip: als je tegenstander de laatste tig wedstrijden een nagenoeg dezelfde defense heeft als jezelf, en jezelf een zwakke/matig aanval hebt, moet je dus nooit door het midden proberen te gaan. Het is nog dat ik vergeten was te counteren anders was je helemaal weggespeeld met deze tactiek :P

BZF
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: uitstekend
Rechter Verdediging: formidabel
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: matig
Centrale Aanval: matig
Linker Aanval: zwak

Harlem Hattricks
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: goed
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: formidabel
Linker Aanval: uitstekend

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 13:40
Ronald Koeman schreef op 07 januari 2004 @ 19:09:
Als ie slim is verkoopt ie 'm op 7,52 omdat je kans hebt dat ie na een week weer naar 7,49 zakt ;)
Precies mijn bedoeling :7
Het kan best zijn dat mijn voorganger dat ook heeft gedaan.
Ik heb echter geen zin om er mijn training aan te verpesten en ga het denk ik tussen de seizoenen in eens proberen (ipv spelhervatting). Het is natuurlijk ook interessant om te zien hoe zo'n ouwe speler hierop reageert...

@The Dolf en Yared:
Ik heb al eens een 30-jarige speler gehad die van redelijk naar goed ging (ik trainde verdedigen en begreep het hele trainingsgebeuren nog niet zo, maar onverwachts pakte het erg goed uit). Het is dus zeker wel mogelijk. Verder denk ik niet dat de speler in kwestie, Geraldo Marañón (7957639), een hele stap is gezakt, maar slechts een klein beetje. Dit is ook te zien aan de waarde, die nauwelijks gezakt is (ongeveer 2000 Euro). Ik weet niet of dat ene weekje (of eventueel 2) training zal helpen, maar ik vind het de moeite van het proberen waard.

Vandaag met 1-0 gewonnen van SandStorm en voor het eerst ooit iets magnificent (centrale verdediging). Komt uiteraard doordat ik nu 4-5-1 speel ipv 3-5-2, maar toch wel leuk.

[ Voor 46% gewijzigd door dreamtheater42 op 07-01-2004 19:43 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Dat er nog steeds mensen zijn die hun stadion met 500 plaatsen uitbreiden...snap ik dus echt niet :? :? Mijn volgende tegenstander (garbage?) heeft dit nl gedaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 07 januari 2004 @ 19:19:
@The Dolf wanneer ben jij begonnen met hattrick? je hebt meer matches gespeeld dan Thije en ik :)
25-12-2002

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mijn teamgeest kelderde omdat ik deze persoon heb aangeschaft! 8)7

Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Je TS kan altijd kelderen, maakt niet uit wat je aanschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Vargo - Watergraafsmeer 2-5 :)

Vargo maakte de cruciale fout om bij 2-2 een spits eruit te schoppen. Mijn (soon-to-be formidable) basisspits viel in en deed waar ik hem voor betaal :P

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Werkt een winst in een oefenpotje ook nog positief op je zelfvertrouwen?? heb na drie nederlagen beetje zelfvertrouwen probleem

[ Voor 3% gewijzigd door koentjuh op 07-01-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 22:14

Xanathorn

Mmorpg addict

Exit Raateland, gewonnen met 3-2 :p. Helaas wel weer een mid erafgestampt voor 3 weken, tis wat met al die blessures. Volgende tegenstander is Racing Selwerd die een stuk zwakker is dan Raateland, dus kwartfinales moet er in zitten :).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 01:26

Quintus

Eg wel! Dus....

VI Knallers 3-4 SC Amsreiw VII

1e minuut 0-1
1e minuut 1-1
3e minuut 2-1
56e minuut 2-2
57e minuut 3-2
58e minuut 3-3
63e minuut 3-4

Vaag verloop hoor, Maar jah eerste winst in de GOT Cup is binnen >:)

Ham voorspelde 3-2, dus helaas voor Knallers

[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 07-01-2004 20:21 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Hier ff snel de stats van deze ronde voor poule A-C. Mail ligt eruit groovie dus ik hoop dat je het ziet.

Hiero

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

POule D-E-F zijn ook bijgewerkt

http://www.the-tower.demon.nl/GoT_Cup.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 11:36
Op aanraden van jullie maar nieuwe keeper gekocht:
Radu Ionescu (17467489)
21 jaar, zwak vorm, gezond
Een gemeen persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: România
Vastgestelde waarde: 650 000 Euro
Loon: 3 390 Euro/week
Eigenaar: 1337s United
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
voor 1.3 miljoen euro... aan zn waarde/vorm te zien is ie redelijk high-formidabel dus die kan iedergeval wel weer een aantal jaartjes mee.. :)

Hijs wel gemeen maar ik ga 'm wel leren lief te zijn O+

Wil iemand voor woensdag een oefenwedstrijd???

[ Voor 10% gewijzigd door .GoO op 07-01-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hoeveel ster haalt ie devv05?

Hij is volgens mij (en volgens hottrick) laag formidable trouwens...

[ Voor 56% gewijzigd door NiMu83 op 07-01-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Brainpower schreef op 07 januari 2004 @ 20:51:
Hoeveel ster haalt ie devv05?

Hij is volgens mij (en volgens hottrick) laag formidable trouwens...
3.5 ster in matig vorm, dus zeker 4, misschien net 4.5 bij goed/uitstekend vorm... en tis voorlopig beter dan mn laag-goede keeper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Thx Dolf en Marshmallow voor de stats, leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Speler met ID 20694 is voor het laatst gezien ruzie makend met zijn vrouw in een restaurant.
Ze worden wel creatief die lui...

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieptriest340
  • Laatst online: 23-03-2024

Dieptriest340

Het is Dieptriest

koentjuh schreef op 07 januari 2004 @ 19:24:
:) :) Gewonnen

VV Achteruit - Dieptriest 7-0
Feli kerel.....

eindstand zegt alles denk ik 8)

...en het regent ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:06

Royz

Kleurenblind!!

Uiteindelijk 5-0 gewonnen van die Argentijnse V divisie club. Hij haalde in totaal 27 sterren en ik 17 lol. Mijn zwak middenveld ownde zijn slechte middenveld! 8)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

Ronald Koeman, je had flink mazzel he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik snap nog steeds vrij weinig van het spel.
Ik probeer er een goed team van te maken maar op de 1 of andere manier wil het maar niet lukken.

Ik heb helaas noodgedwongen bijna mijn hele team moeten verkopen omdat ik een beetje veel schulden had. Was zo goed als falliet, had een schuld van 500.000.

Nu probeer ik mijn team weer een beetje op te bouwen maar gaat nou niet bepaald goed. Nu hoop ik dat sommige mensen mij misschien wat tips kunnen geven.

Dit is mijn team: (149133)

Ik hoor wel steeds overal dat het middenveld het belangrijkste is van je team. Dat is op zich ook niet echt heel gek. De tactiek 3-5-2 wordt het meest gespeeld en is waarschijnlijk ook het sterkst. Verder is investeren in je jeugdopleiding heel belangrijk en dat doe ik dan ook trouw met 20.000 per week en hij staat nu op goed.

Alleen dat trainen daar wordt ik nog niet echt wijs uit. Ik heb hem nu op positiespel staan om zo mijn middenveld te trainen. Maar nu een paar weken later daalt de vorm echt beneden alle pijl. Zijn maar 2 spelers over ofzo die nog een redelijke vorm hebben de rest wordt met de week minder. Is het belangrijk om eerst de vorm te trainen en daarna pas waneer iedereen een goede vorm heeft positiespel etc.... te trainen? Het is zowiezo verstandiger om jonge spelers te trainen dacht ik toch omdat die meer oppakken en sneller stijgen qua vaardigheden dan oude spelers.

Ow ja nog 1 ding over transfers. Ik probeer nu zoveel mogelijk spelers tussen de 19 en 21 te kopen. Die kunnen dan hopelijk in de toekomst beter en beter worden door ze goed te trainen. Maar is het verstandiger om voor bijvoorbeeld de verdediging wat oudere spelers te kopen met wat betere vaardigheden omdat je die plekken toch niet traint als je positiespel traint? Verder als ik jonge spelers koop voor het middenveld dan zullen die in het begin waarschijnlijk minder presteren dan oudere spelers op die plek omdat ze nog weinig ervaring hebben of zie ik dat verkeerd?

Wat kan ik nu eigenlijk het beste doen want begin een beetje de grip te verliezen. Dacht even dat ik het door had maar schijnt toch niet zo te zijn namelijk.

[ Voor 1% gewijzigd door IschaGast op 07-01-2004 22:50 . Reden: team id vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 07 januari 2004 @ 19:34:
hehe gewonnen met 1-2 van BZF die zijn huiswerk niet goed gedaan had..

tip: als je tegenstander de laatste tig wedstrijden een nagenoeg dezelfde defense heeft als jezelf, en jezelf een zwakke/matig aanval hebt, moet je dus nooit door het midden proberen te gaan. Het is nog dat ik vergeten was te counteren anders was je helemaal weggespeeld met deze tactiek :P
volgens mij ging ik niet door het midden (of het moet per ongeluk zijn geweest), het staat iig niet aan het begin van het wedstrijdverslag en dat is normaal wel het geval :z

enneh, noem jij dit 'weggespeeld'? ik noem het '3 gestolen punten' :>

een gelijkspel was nog wel terecht geweest, maar ik had hoe dan ook betere ratings, ondanks de 2 geblesseerden.

maar ja, poep gebeurt, ik hou de GoT-cup voor gezien, stel volgende week mijn echte B-elftal op denk ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:52
IschaGast schreef op 07 januari 2004 @ 22:43:
Ik snap nog steeds vrij weinig van het spel.
Ik probeer er een goed team van te maken maar op de 1 of andere manier wil het maar niet lukken.

Dat is natuurlijk niet zo mooi...

Ik heb helaas noodgedwongen bijna mijn hele team moeten verkopen omdat ik een beetje veel schulden had. Was zo goed als falliet, had een schuld van 500.000.

Je kunt je een betere start wensen...

Nu probeer ik mijn team weer een beetje op te bouwen maar gaat nou niet bepaald goed. Nu hoop ik dat sommige mensen mij misschien wat tips kunnen geven.

Tuurlijk, zijn we voor...

Dit is mijn team: (149133)

Interessant

Ik hoor wel steeds overal dat het middenveld het belangrijkste is van je team. Dat is op zich ook niet echt heel gek. De tactiek 3-5-2 wordt het meest gespeeld en is waarschijnlijk ook het sterkst. Verder is investeren in je jeugdopleiding heel belangrijk en dat doe ik dan ook trouw met 20.000 per week en hij staat nu op goed.

Ik weet niet of dit zo verstandig is als je dik in de min staat, maar dat is mijn mening. Ik investeer nu 2 seizoenen zo'n 20.000, uitgerekend in totaal zo'n 7 ton (ruim gerekend). Heb er nu 2 goede spelers uitgehaald. Die had ik achteraf goedkoper kunnen kopen op de transfermarkt.

Alleen dat trainen daar wordt ik nog niet echt wijs uit. Ik heb hem nu op positiespel staan om zo mijn middenveld te trainen. Maar nu een paar weken later daalt de vorm echt beneden alle pijl. Zijn maar 2 spelers over ofzo die nog een redelijke vorm hebben de rest wordt met de week minder. Is het belangrijk om eerst de vorm te trainen en daarna pas waneer iedereen een goede vorm heeft positiespel etc.... te trainen? Het is zowiezo verstandiger om jonge spelers te trainen dacht ik toch omdat die meer oppakken en sneller stijgen qua vaardigheden dan oude spelers.

Zeker weten. Jonge spelers trainen, en niet teveel algemeen trainen. Je traint daarmee niet de vorm, je kunt alleen de vormlijn van een speler een beetje aanpassen...

Ow ja nog 1 ding over transfers. Ik probeer nu zoveel mogelijk spelers tussen de 19 en 21 te kopen. Die kunnen dan hopelijk in de toekomst beter en beter worden door ze goed te trainen. Maar is het verstandiger om voor bijvoorbeeld de verdediging wat oudere spelers te kopen met wat betere vaardigheden omdat je die plekken toch niet traint als je positiespel traint? Verder als ik jonge spelers koop voor het middenveld dan zullen die in het begin waarschijnlijk minder presteren dan oudere spelers op die plek omdat ze nog weinig ervaring hebben of zie ik dat verkeerd?

Voor positie's die je niet traint zou ik inderdaad geen jonge spelers kopen. Die zijn duurder dan spelers van bijvoorbeeld 25 met dezelfde stats. Ik zou dus alleen voor de positie's die je traint jonge spelers kopen.

Wat kan ik nu eigenlijk het beste doen want begin een beetje de grip te verliezen. Dacht even dat ik het door had maar schijnt toch niet zo te zijn namelijk.

Je moet ervoor zorgen dat je over 2 weken gezien (1 uit en 1 thuiswedstrijd) positief of quitte draait. Anders ga je alsnog failliet. Lukt dit niet, ontsla dan personeel, kort op je jeugdopleiding, verkoop spelers. Je moet namelijk wel een beetje positief draaien over 2 weken gezien! :Y)
Ps.

Graag gedaan ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Ben ik vergeten te vermelden maar op dit moment is mijn economie wel weer aardig bijgetrokken. Als de wekelijkse economische update plaatsvind heb ik nog maar een verlies van 25.000 dus dat valt best mee.

Ben in ieder geval weer een klein beetje wijzer geworden. Maar meer tips zijn uiteraard zeer welkom. Is er verder niet nog een handige site met allemaal goede tips? Ik heb er wel al 1 en dat is deze: http://hem.passagen.se/ha...cs/abc_of_tactics_hol.htm

Verder heb ik bijvoorbeeld deze speler die best goed lijkt maar nou niet bepaald super presteert. Snap daar de ballen van?

Brandon Roland (21256491)
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Sinds wanneer is die lelijke grote banner bovenin er? Win Microsoft bla bla. Ik ben toch supporter of niet :/

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 13:40
IschaGast schreef op 07 januari 2004 @ 23:12:
Ben ik vergeten te vermelden maar op dit moment is mijn economie wel weer aardig bijgetrokken. Als de wekelijkse economische update plaatsvind heb ik nog maar een verlies van 25.000 dus dat valt best mee.

Ben in ieder geval weer een klein beetje wijzer geworden. Maar meer tips zijn uiteraard zeer welkom. Is er verder niet nog een handige site met allemaal goede tips? Ik heb er wel al 1 en dat is deze: http://hem.passagen.se/ha...cs/abc_of_tactics_hol.htm

Verder heb ik bijvoorbeeld deze speler die best goed lijkt maar nou niet bepaald super presteert. Snap daar de ballen van?

Als je aan vraag hebt, kun je die hier natuurlijk stellen, maar lees eerst eens de openingspost door. Hier kun je zeer veel nuttige informatie in vinden, waaronder een aantal links naar pagina's waar nog meer informatie op te vinden is. Ook oude GoT Hattrick topics (nr. 1 t/m 13) zijn een waardevolle bron van info en ik zou je adviseren om de laatste paar eens globaal door te kijken (is ook zeer veel leesvoer ;)).

edit:

En wat die speler betreft, dat lijkt idd een redelijk goede middenvelder (2,5 a 3 sterren in passable vorm). Maar wat noem je niet goed presteren?
Je kan wel de conditie opkrikken naar excellent, dat maakt toch wel wat uit voor een innermid. Ik gebruik zelf geen innermids met een conditie lager dan solid (al zit passable daar natuurlijk niet ver vandaan).

[ Voor 16% gewijzigd door dreamtheater42 op 07-01-2004 23:33 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Dieptriest schreef op 07 januari 2004 @ 22:14:
[...]

Feli kerel.....

eindstand zegt alles denk ik 8)
Tja, vond niet erg hoor,kon mijn team wel gebruiken, want had al 4 wedstrijden achtereen volgens verloren. Maar was zeker niet ontevreden.

Wel dat ze na de 2-0 al rustiger begonne te spelen :( Kun je dat op één of andere manier tegen gaan, dat ze zich terug trekken, zodat de tegenstander meot komen, of zodat ze beter op de verdediging kunnen letten. Dit mag pas bij 3 of 4 nul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
dreamtheater schreef op 07 januari 2004 @ 23:28:
[...]
En wat die speler betreft, dat lijkt idd een redelijk goede middenvelder (2,5 a 3 sterren in passable vorm). Maar wat noem je niet goed presteren?
Je kan wel de conditie opkrikken naar excellent, dat maakt toch wel wat uit voor een innermid. Ik gebruik zelf geen innermids met een conditie lager dan solid (al zit passable daar natuurlijk niet ver vandaan).
Nah ik ga maar weer wat proberen denk ik. Wordt toch maar een 5-3-2 systeem omdat ik veel jonge redelijk goede verdedigers heb. Verder is die tactiek in het verleden best goed bevallen dus stappen we daar maar eens naar terug.

Misschien kan ik zo ook nog wat puntjes halen de laatste wedstrijden zodat ik niet gelijk degradeer. Verder ben ik wel weer wat wijzer geworden en ga ik alle oude topics maar ff doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 03-07 13:03
j_du_pee schreef op 07 januari 2004 @ 19:43:
Vargo - Watergraafsmeer 2-5 :)

Vargo maakte de cruciale fout om bij 2-2 een spits eruit te schoppen. Mijn (soon-to-be formidable) basisspits viel in en deed waar ik hem voor betaal :P
Ja dat kan je wel stelllen :X
Mijn verdedigers zitten hier nog bleekjes na te trillen ;) Weet ik weer waarvoor ik moet gaan sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Eej! Dat is niet de bedoeling. In die Gotcuppagina sta ik al 2x verlies, maar ik heb vandaag gewonnen hoor (jaja, tegen de verwachting in :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik heb zo het gevoel dat er voor de GoT cup Stats niet erg veel interesse blijkt te zijn.

Of heb ik het weer eens radicaal mis?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Anoniem: 23522 schreef op 08 januari 2004 @ 00:54:
Eej! Dat is niet de bedoeling. In die Gotcuppagina sta ik al 2x verlies, maar ik heb vandaag gewonnen hoor (jaja, tegen de verwachting in :)).
is aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 73618 schreef op 07 januari 2004 @ 22:26:
Ronald Koeman, je had flink mazzel he? ;)
Klopt, je was duidelijk het betere team. Wou dat ik in de competitie ook eens een keer zoveel mazzel had, volgens mij is dit m'n eerste overwinning in 15 wedstrijden ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

FC TikTak over rechts - Timberteam 2 - 3

Mooi zo, gewonnen van Zarro. Zijn stats waren beter maar ik ben hem wel dankbaar dat hij counterde, deden we namelijk allebei 8)7 Alleen ik was er goed in en hij zwak, maakte toch het verschil dus. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The Dolf schreef op 08 januari 2004 @ 02:21:
Ik heb zo het gevoel dat er voor de GoT cup Stats niet erg veel interesse blijkt te zijn.

Klopt, ik doe niet mee... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik kom er niet eens in. Ben nu al minstens 3 dagen aan het wachten voordat ik er in kan :? :(
Helaas dat het niet zo vlot loopt. er komen steeds meer mensen in de wachtrij..

@yared..
ik vind dit ongegrond van wat je zegt... :( :X
Ik wil er verder ook niet op in gaan.

[ Voor 47% gewijzigd door Outerspace op 08-01-2004 11:16 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846 schreef op 07 januari 2004 @ 22:52:
[...]

ik hou de GoT-cup voor gezien, stel volgende week mijn echte B-elftal op denk ik ;(
dit zeg ik nu wel, maar is er na twee verliespartijen eigenlijk nog een reële kans voor mij om door te gaan??? er zijn natuurlijk nog wel drie wedstrijden te gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Anoniem: 43846 schreef op 07 januari 2004 @ 22:52:
[...]
volgens mij ging ik niet door het midden (of het moet per ongeluk zijn geweest), het staat iig niet aan het begin van het wedstrijdverslag en dat is normaal wel het geval :z

enneh, noem jij dit 'weggespeeld'? ik noem het '3 gestolen punten' :>

een gelijkspel was nog wel terecht geweest, maar ik had hoe dan ook betere ratings, ondanks de 2 geblesseerden.

maar ja, poep gebeurt, ik hou de GoT-cup voor gezien, stel volgende week mijn echte B-elftal op denk ik ;(
BZF probeert steeds door te breken via het midden, maar liep telkens weer stuk op de verdediging van de bezoekers.
;)

Je 'echte' B-team? Waar denk je dat ik dan meespeelde?
Dit is een friendly cup waar ik mogelijk in de finale nog weleens zou willen skipperen, maar de competitie is en blijft het belangrijkste voor mij.

@Outerspace, welkom, zou je graag willen helpen maar je posting voldoet van geen kanten aan wat erop GoT graag gezien word als een goede posting.
Als je niet snapt wat ik bedoel, en dat is echt aardig bedoeld, lees dan ajb de GoT faq nog even wat een goede posting is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Anoniem: 43846 schreef op 08 januari 2004 @ 10:12:
[...]
dit zeg ik nu wel, maar is er na twee verliespartijen eigenlijk nog een reële kans voor mij om door te gaan??? er zijn natuurlijk nog wel drie wedstrijden te gaan :?
jij ben er zeker zo'n een die als je CS clan aan het verliezen is, je vlug gaat uitloggen ofzo :) .. erg irritant :+

[ Voor 3% gewijzigd door Loona35 op 08-01-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 30-06 11:32

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Wat ben ik toch blij dat ik de GoT cup al op mijn palmares heb staan. Ik denk namelijk dat het de komende 10 jaar niet meer gaat gebeuren...

@Dolf Ik vind de statistieken wel leuk om naar te kijken hoor. Denk alleen wel dat je het in een bericht moet zetten ipv een link naar een Excel sheet

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik ben een beetje begonnen met hattrick en ik zit met 3 spelers die gekwetst zijn. 3,3 en 2 weken. Ik heb 1 dokter & kine staat er ergens meer uitleg hoe je spelers sneller kan doen herstellen of zorgen dat ze minder snel gekwetst raken. Ze waren trouwens goed in vorm allemaal 7,6 en 7.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Tomsworld schreef op 08 januari 2004 @ 11:07:
Ik ben een beetje begonnen met hattrick en ik zit met 3 spelers die gekwetst zijn. 3,3 en 2 weken. Ik heb 1 dokter & kine staat er ergens meer uitleg hoe je spelers sneller kan doen herstellen of zorgen dat ze minder snel gekwetst raken. Ze waren trouwens goed in vorm allemaal 7,6 en 7.
Hoe meer dokters hoe sneller ze beter zijn, hoe meer fysio's hoe minder snel ze geblesseerd raken... Max 10 moet je er aannemen...
Als je trainingsintensiteit 90% is kan je het best 1 fysio aannemen, elke procent hoger dan 90 is 1 fysio erbij...(wordt gezegt dan he). Neem er max 10 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:52
Ik heb trainingsintensiteit op 98% staan, en twee fysio's. Ik heb alleen nog maar kleine blessures gehad 1 tot 3 weken...

Maar misschien als je er dus meer huurt dat je dan ook die kleine blessures niet meer hebt. Maar dan zou ik dus 6 extra fysio's moeten huren, totaal dus 9000 euro per week...

Vind ik wat teveel van het goede.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IschaGast schreef op 07 januari 2004 @ 23:12:

Had ik ook. Had een speler met redelijk conditie, redelijk positiespel, redelijk passen en goed verdedigen, die met redelijke vorm niet hoger kwam dan 2,5 ster. Wellicht dat een uistekende conditie hem een halve ster beter zou maken en ook de ervaring scheelt enorm. Die van mij had rampzalige ervaring, maar een slechte ervaring zou hem ook al een halve ster opleveren.

Edit: kijk bij de aankoop van een speler ook altijd naar zijn beste/laatste wedstrijd. Dan kan je al een goede inschatting maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 08-01-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op 08 januari 2004 @ 11:31:
Ik heb trainingsintensiteit op 98% staan, en twee fysio's. Ik heb alleen nog maar kleine blessures gehad 1 tot 3 weken...

Maar misschien als je er dus meer huurt dat je dan ook die kleine blessures niet meer hebt. Maar dan zou ik dus 6 extra fysio's moeten huren, totaal dus 9000 euro per week...

Vind ik wat teveel van het goede.
Sja idd, tis maar hoe je in het geld zit...
En die regel die ik gaf geldt ook niet altijd...Er zit ook gewoon een random factor in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

100% trainingsniveau, 1 fysio... en ik heb 1 speler die 3 weken geblesseerd is... en that's it. Verder 1 speler gehad die gekneusd was... kon wel trainen en spelen. Dus.. tja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

Alweer gewonnen!!!!!! geheel tegen mijn verwachtingen in heb ik al 6 punten, nu ga hopen dat ik dan de kwartfinales kan bereiken, maar mijn volgende tegenstanders zijn een paar diehart hattrickers dus maar hopen op een gelukje voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm, heb wat ze komen to0ch niet aan spelen toe spelers verkocht en heb nu mede daardoor en door de stunt in de beker (ronde 6) een miljoen op de rekening staan, hier kan ik mijn middenveld toch wel mee opkrikken lijkt me, een 24-28 jarige middenvelder, hoef geen jonkie, want dtrain niet op posisitespel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:28
The Dolf schreef op 08 januari 2004 @ 02:21:

Je hebt het radicaal mis... Zit continu te checken of mijn divisie al is bijgewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:38

GaMbiNo

1337

Aristos schreef op 08 januari 2004 @ 13:26:
[...]

Je hebt het radicaal mis... Zit continu te checken of mijn divisie al is bijgewerkt...
same here. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Even een vraag:

Ik speel zondag met een 3-4-3 opstelling. MAar nu wilde ik weten of het mogelijk is om met 4 inner midfielders te spelen. Zonder natuurlijk training te verliezen. Of is het dan beter om 3 IM op te stellen, met 1 vleugel naar het midden.

Ik weet dit eigenlijk niet, maar misschien heeft iemand er ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

hoedjevanpapier schreef op 08 januari 2004 @ 13:33:
Even een vraag:

Ik speel zondag met een 3-4-3 opstelling. MAar nu wilde ik weten of het mogelijk is om met 4 inner midfielders te spelen. Zonder natuurlijk training te verliezen. Of is het dan beter om 3 IM op te stellen, met 1 vleugel naar het midden.

Ik weet dit eigenlijk niet, maar misschien heeft iemand er ervaring mee.
Laatste, anders krijg je geen training :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Anoniem: 44169 schreef op 08 januari 2004 @ 11:33:
[...]

Had ik ook. Had een speler met redelijk conditie, redelijk positiespel, redelijk passen en goed verdedigen, die met redelijke vorm niet hoger kwam dan 2,5 ster. Wellicht dat een uistekende conditie hem een halve ster beter zou maken en ook de ervaring scheelt enorm. Die van mij had rampzalige ervaring, maar een slechte ervaring zou hem ook al een halve ster opleveren.

Edit: kijk bij de aankoop van een speler ook altijd naar zijn beste/laatste wedstrijd. Dan kan je al een goede inschatting maken.
het is heel normaal om 2.5 sterren te halen met solid verdedigen. PM of passing maakt dan niet uit voor het aantal sterren.

bij mij halen ze meestal dit, vaak al een 1/2 ster erbij als eeen speler hoog is in een skill, dus bv high solid 3 sterren enzo.(trainees van 17-20 jaar):

2.5 solid
3 excellent
3.5 formidable
4 outstanding
4.5 brilliant
5 magni
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

en alweer een nieuw lid wiens gastenboek we mogen spammen!

Fryslan Boppe! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Valt me op, dat sinds Yared weg is als GoTfather, er ineens massas nieuwe leden bij komen. Zit hier een verband in? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

Aristos schreef op 08 januari 2004 @ 13:26:
[...]

*niet lullig bedoeld want ik ben heel tevreden over hoe de GoTcup wordt geregeld*

maar hoe lang gaat het nog duren voordat de poules zijn bijgewerkt want dan hoef ik niet elke 5 min op f5 te drukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Anoniem: 94179 schreef op 08 januari 2004 @ 14:55:
[...]

*niet lullig bedoeld want ik ben heel tevreden over hoe de GoTcup wordt geregeld*

maar hoe lang gaat het nog duren voordat de poules zijn bijgewerkt want dan hoef ik niet elke 5 min op f5 te drukken :+
De poules A t/m F zijn bijgewerkt de laatste 2 poules zijn in handen van Grooviee maarja als ik vanavond thuis ben en niks te doen heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : Frizza

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/FrizzaUnited11.JPG

27 December 2002 was de dag dat alles veranderde voor Frizza United. Hij mocht eindelijk doen, wat zijn grote vriend Nobbe al een tijd deed: Hattrick spelen. Na een knap openingsjaar, waarin hij de tweede plaats bereikte, en de 4e ronde van de beker. Werd het tijd om te promoveren. Dit lukte glansrijk, met ditmaal een 5e ronde beker. In de Ve divisie zakten de moed van de toenmalige 5e klassers in de schoenen. Daar kwam weer zo’n sterk team uit de 6e divisie. Frizza kwam, zag en overwon. Oftewel promotie naar de vierde klasse. Weer werd er een ronde beker verder bereikt dan het jaar doorvoor. Dit jaar wordt het vechten om zonder kwalificatiewedstrijd in de 4e divisie te blijven. En dat moet mogelijk zijn, door de uitgebalanceerde spelersgroep van Frizza. Spam zijn gastenboek deze week helemaal vol, het is niet voor niets een eer om User van de week te zijn.

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Frizza is een naam die ik meestal al gebruikte op het internet en United zie je natuurlijk wel vaker achter voetbalclubs staan vandaar dus Frizza United.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

Toen ik net begon kocht ik allemaal spelers met goed passen voor op het middenveld :-D Verder 1x verloren met een walkover die zeer pijnlijk was maar dat kwam ook mede erdoor dat de ht server er de gehele zaterdag en zondag uit lag.

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Eigenlijk al 2x dit seizoen nog in de beker stond ik 2-0 achter tot de 82e minuut en ik uiteindelijk met 2-3. Nog hoger op de tafel sprong ik met me kwalificatieduel ik stond 3-1 achter en won uiteindelijk met 3-4 in extra tijd.

4. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

De competitiewedstrijden volg ik vrijwel altijd ik heb er 1x 1 gemist toen sms-te thije me de tussenstanden.

5. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?

Ik zou in ieder geval een goed coach goed leiderschap verdedigend ingesteld aanstellen. Een verdedigende coach is zo ontiegelijk beter dan een aanvallende coach....

6. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?

Euh.. Het team van wouter (tikkie terug II.4) is wel erg lekker :D Met zo’n defence hoef je niet bang te zijn veel tegengoals in een match te moeten incasseren.

7. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Leuk, het voegt weer iets toe aan het spel en je kunt nu ook door middel van tactisch inzicht punten pakken dus wint niet altijd het beste team dat maakt het wel leuker. Verder vind ik pressure wel een chille tactiek

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Ik denk dat het eigenlijk eeuwig door zal gaan het zal alleen maar veel mooier en veel beter worden. Zoiets als online championship manager alleen dan heet het hattrick.

De wisselvraag van de vorige week

Zijn er mensen die hun geld sparen, en het bij wijze van spreken op de bank laten staan? En dus niet gaan investeren in een speler, omdat ze hun team wel goed genoeg vinden?

Geld sparen nog niet echt maar me team is al zo gevorderd dat ik wel minimaal 600k nodig heb om een versterking te halen. Aan gezien ik nu op de meeste posities wel een speler met een uitstekende of hogere eigenschap heb lopen.

De nieuwe wisselvraag

Hoe is jullie idee ten opzichte van een europese beker en hoe moet dat verwezenlijkt worden?

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Ronald Koeman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

zozo aan die frizza kan je tenminste zien dat ie verstand van het spelletje heeft! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

yared: Als je het niet eens bent met een post, de TR-knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif) is er ook voor jou. Het is niet zo dat jullie jezelf hoeven te modereren

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 08-01-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Anoniem: 78118 schreef op 08 januari 2004 @ 16:46:
zozo aan die frizza kan je tenminste zien dat ie verstand van het spelletje heeft! :P
Quote: [17:50:33] <@Frizza|>Ik wou dat ik een team zoals Maza had

dan moet je er echt verstand van hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm het kan zijn dat ik er andere keren overheen heb gekeken maar sinds wanneer zijn die matchreports veranderd? rechts zie je nu het doelpunten verloop :) en direct een link naar het team boven de ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

wow beter idd :) plus extra supporterstats bij de wedstrijd :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

verhipt zeg dat zit er net een paar minuten in denk ik een uur geleden iig nog niet... jammer dat ze de minuten er niet meteen bij zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het nog steeds niet toegestaan hier een oproep te doen tot bieden op een 19 jarige brilliant verdediger voor 2,5 miljoen euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

hoedjevanpapier schreef op 08 januari 2004 @ 15:41:
5. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?

Ik zou in ieder geval een goed coach goed leiderschap verdedigend ingesteld aanstellen. Een verdedigende coach is zo ontiegelijk beter dan een aanvallende coach....
Waarom is dit zo? Ik heb een aanvallende matige coach :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
The_Marsmellow schreef op 08 januari 2004 @ 17:23:
verhipt zeg dat zit er net een paar minuten in denk ik een uur geleden iig nog niet... jammer dat ze de minuten er niet meteen bij zetten...
Het is even wennen, de andere opbouw van het wedstrijdverslag, maar wel een goede verbetering lijkt mij :)

[ Voor 71% gewijzigd door -Pjotrski- op 08-01-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:18
***************GoT-Cup***************

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HT_smalllhigh20-1.jpg

Er zijn inmiddels al 2 rondes gespeeld in de poulerondes, dus werd het tijd voor wat statistieken. De stand e.d. kan hier gevonden worden.

Er zijn tot nu toe 44 wedstrijden geweest, waarvan slechts 1 geeindigd is een gelijkspel. In die wedstrijden werd in totaal 94 keer geel gegeven en 2 keer rood, waarvan allebei na 2 keer geel.

De wedstrijd tussen OO0nMe's Dreamteam en F.C. GoT trok 2053 toeschouwers, en was daarme de druk bezochtste wedstrijd. Daarin tegen trok de wedstrijd tussen garbage? en SV - Urk 1 slechts 261 toeschouwers, en was daarmee de minst bezochte wedstrijd. Het gemiddeld aantal toeschouwers dat de wedstrijden bezocht was 1115 toeschouwers. In totaal kwamen er 46832 mensen af op de wedstrijden.

Visscher heeft voorlopig het meest scorend vermogen, met 12 doelpunten voor. SandstorM en Furious Falcon United hebben echter nog niet weten te scoren. De troffee voor de beste keeper gaat naar 3 teams, FC Magic United, White Stripes en FC Zwamje hebben nog geen tegendoelpunt gehad. Dieptriest en Knallers hebben een slechte keeper, met beide 12 tegendoelpunten.

Het eerste doelpunt in de wedstrijd werd gescoord in de 1e minuut, het laatste 1e doelpunt in een wedstrijd viel in de 67e minuut. Gemiddeld wordt er in de 16e minuut het 1e doelpunt gemaakt. De wedstrijd met het grootste verschil was de wedstrijd tussen Harlem Hattricks en Knallers, waar HH won met 8-0. Er waren 4 wedstrijden met 9 doelpunten, waarvan 2 keer een 8-1 en 2 keer een 7-2. Het gemiddeld aantal doelpunten per wedstrijd ligt met 4,95 bijna op 5. In totaal zijn er 208 goals gevallen en er is 7 keer een hattrick gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

-Pjotrski- schreef op 08 januari 2004 @ 17:28:
[...]

Het is even wennen, de andere opbouw van het wedstrijdverslag, maar wel een goede verbetering lijkt mij :)
zeker, ik vraag me alleen wel af of HattrickPoli de wedstrijden nu nog wel wil gaan inlezen :/

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

@Grooviee

Bedankt voor deze leuke stats!!! Grappig dat ik er nergens in voor kom... ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Marsmellow schreef op 08 januari 2004 @ 17:05:
[...]

Quote: [17:50:33] <@Frizza|>Ik wou dat ik een team zoals Maza had

dan moet je er echt verstand van hebben :P
lol ik ontken :P

@royz omdat ik aanvallers train dus me aanval word wel goed en me verdediging zuigt dus wil een verdedigende coach

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 08-01-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118 schreef op 08 januari 2004 @ 17:51:
[...]

lol ik ontken :P

@royz omdat ik aanvallers train dus me aanval word wel goed en me verdediging zuigt dus wil een verdedigende coach
Had je er wel even bij kunnen zetten ja :D

Want wanneer je verdedigers zou trainen is een aanvallende coach gunstiger (vind ik dan :)) (En nee het verschilt niet in skill wat sommige misschien denken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339 schreef op 08 januari 2004 @ 17:55:
[...]

Had je er wel even bij kunnen zetten ja :D

Want wanneer je verdedigers zou trainen is een aanvallende coach gunstiger (vind ik dan :)) (En nee het verschilt niet in skill wat sommige misschien denken)
ja idd vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

hmm bij de matchstat zijn nu ook de tijden en kaarten toegevoegd :P
ze luisteren wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 08 januari 2004 @ 10:14:
[...]

[...]
;)

Je 'echte' B-team? Waar denk je dat ik dan meespeelde?
Dit is een friendly cup waar ik mogelijk in de finale nog weleens zou willen skipperen, maar de competitie is en blijft het belangrijkste voor mij.
Ach, de competitie is momenteel niet zo belangrijk voor me; ik word geen kampioen en voor degradatie hoef ik ook niet bang te zijn. Daarom dacht ik: laat ik er een paar basisspelers in zetten ipv mijn 2e keeper (in het veld), clown etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loona35 schreef op 08 januari 2004 @ 10:18:
[...]

jij ben er zeker zo'n een die als je CS clan aan het verliezen is, je vlug gaat uitloggen ofzo :) .. erg irritant :+
Jij bent er zeker zo een die als je met CS constant voor je flikker geschoten wordt omdat de andere gewoon stukken beter is, die ander gaat lopen betichten van cheaten ofzo :) .. óók irritant :+

Voor de duidelijkheid: ik vroeg me alleen af of er een kans is dat ik de 2e ronde haal; is die kans minimaal, dan zet ik gewoon een minder team neer (echt B-team dus), waarbij ik dus minder kans loop op blessures. Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 08 januari 2004 @ 13:52:
[...]

het is heel normaal om 2.5 sterren te halen met solid verdedigen. PM of passing maakt dan niet uit voor het aantal sterren.

bij mij halen ze meestal dit, vaak al een 1/2 ster erbij als eeen speler hoog is in een skill, dus bv high solid 3 sterren enzo.(trainees van 17-20 jaar):

2.5 solid
3 excellent
3.5 formidable
4 outstanding
4.5 brilliant
5 magni
etc
Ik gebruikte deze speler als middenvelder, maar dat viel dus tegen. Als ik hem als verdediger had gebruikt, begrijp ik dat passen en middenveld er niet toe doen. Zo'n n00b ben ik niet, Foray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 44169 schreef op 08 januari 2004 @ 18:55:
[...]

Ik gebruikte deze speler als middenvelder, maar dat viel dus tegen. Als ik hem als verdediger had gebruikt, begrijp ik dat passen en middenveld er niet toe doen. Zo'n n00b ben ik niet, Foray
passen van Defender is toch wel belangrijk als je naar die speciale tactics kijkt.. B)
Anoniem: 43846 schreef op 08 januari 2004 @ 18:24:
[...]
Jij bent er zeker zo een die als je met CS constant voor je flikker geschoten wordt omdat de andere gewoon stukken beter is, die ander gaat lopen betichten van cheaten ofzo :) .. óók irritant :+

Voor de duidelijkheid: ik vroeg me alleen af of er een kans is dat ik de 2e ronde haal; is die kans minimaal, dan zet ik gewoon een minder team neer (echt B-team dus), waarbij ik dus minder kans loop op blessures. Snappie?
Stoer hoor.... :+

anyway, jouw kans was natuurlijk zo ie zo nihil :>

[ Voor 44% gewijzigd door Loona35 op 08-01-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loona35 schreef op 08 januari 2004 @ 19:11:
[...]

passen van Defender is toch wel belangrijk als je naar die speciale tactics kijkt.. B)

[...]

Stoer hoor.... :+

anyway, jouw kans was natuurlijk zo ie zo nihil :>
Zucht, ik denk nog, zal ik het erbij zetten? Voortaan zal ik zo precies mogelijk zijn :P

Die supporter statistieken bij het wedstrijdverslag zijn wel leuk, maar dan moeten ze ook wel de beste speler neerzetten. Klopt nu niet bij mij. De beste speler in dat rijtje heeft 3 sterren, terwijl de beste een andere speler was van mij met 3,5 sterren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Heb effe een nieuwe spits gekocht... voor 1,27 miljoen eurotjes :)

Lucian Constantin
211 000 Euro, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht

Jammer van het passen, maar hijs wel lekker jong om te trainen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 44169 schreef op 08 januari 2004 @ 19:18:
[...]

Zucht, ik denk nog, zal ik het erbij zetten? Voortaan zal ik zo precies mogelijk zijn :P

Die supporter statistieken bij het wedstrijdverslag zijn wel leuk, maar dan moeten ze ook wel de beste speler neerzetten. Klopt nu niet bij mij. De beste speler in dat rijtje heeft 3 sterren, terwijl de beste een andere speler was van mij met 3,5 sterren
Ik vind dat zo schraal... bij mij is dat ALTIJD mijn keeper omdat ie formidabel is en dus 4 á 4,5 ster haalt. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 18-06 08:23

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ht doet het hier een tijdje al niet echt ofzo...
Maar ook geen hangmatje, hoe zit dat bij andere users?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hier ook niks :(

Weet wle dat ie er deze nacht offline ging, maar toch niet nu al?

[ Voor 69% gewijzigd door koentjuh op 08-01-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Er stond toch een melding dat ze problemen hadden met de tijd en dat daardoor alle lande op 1 Hattrick Time liepen ofzo.. Waarschijnlijk was onderhoud geplanned op 0:00 en dat is het dan misschien nu wel.. HT time dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hmmm..could be right:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 18-06 08:23

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

loona35 schreef op 08 januari 2004 @ 21:35:
Er stond toch een melding dat ze problemen hadden met de tijd en dat daardoor alle lande op 1 Hattrick Time liepen ofzo.. Waarschijnlijk was onderhoud geplanned op 0:00 en dat is het dan misschien nu wel.. HT time dan. :)
Lijkt me sterk, ht time is de tijd in Zweden denk ik en daar is het niet 0:00 op dit moment.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
werkt weer:)

dus het zal wel een foutje zijn geweest....

[ Voor 67% gewijzigd door koentjuh op 08-01-2004 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koentjuh schreef op 08 januari 2004 @ 21:52:
werkt weer:)

dus het zal wel een foutje zijn geweest....
Ja, ik denk dat de vriendin van HT-Björn het even zat was en de stekkers eruit had getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Cool bij je wedstrijd staat nu ook de gebruikte tactiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 08 januari 2004 @ 22:10:
Cool bij je wedstrijd staat nu ook de gebruikte tactiek :)
Geweldig >:) Yared, geloof je het nu? ;)

BZF
Player rating and Team formation
Team Attitude: Normal
Tactic: Normal
Midfield: excellent
Right Side Defence: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: outstanding
Right Side Attack: inadequate
Central Attack: inadequate
Left Side Attack: weak
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste