Heb net ook de nieuwe HAM geinstalleerd en ik vind de matchviewer heel aardig. Groot voordeel is dat je, nadat je die viewer hebt opgestart, gewoon andere programma's (geen full-screen progs) kan draaien en HAM geeft je netjes een melding als er nieuws is toegevoegd. Werkt tot nu toe perfekt.
Er is echter 1 ding wat me al een paar HAM versies irriteert. Om de een of andere reden downloadt HAM de matches niet goed (terug te vinden bij view-->matches). Er staat geen wedstrijdverslag bij, geen toeschouwers en geen uitslag. Overigens zijn er enkele oude wedstrijden die wel goed zijn gedownload (van begin vorig seizoen). Hebben meer mensen dit probleem?
2-0 voor FC Zjwame na 45 minuten
Er is echter 1 ding wat me al een paar HAM versies irriteert. Om de een of andere reden downloadt HAM de matches niet goed (terug te vinden bij view-->matches). Er staat geen wedstrijdverslag bij, geen toeschouwers en geen uitslag. Overigens zijn er enkele oude wedstrijden die wel goed zijn gedownload (van begin vorig seizoen). Hebben meer mensen dit probleem?
2-0 voor FC Zjwame na 45 minuten
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943