Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.933 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 13:40
Heb net ook de nieuwe HAM geinstalleerd en ik vind de matchviewer heel aardig. Groot voordeel is dat je, nadat je die viewer hebt opgestart, gewoon andere programma's (geen full-screen progs) kan draaien en HAM geeft je netjes een melding als er nieuws is toegevoegd. Werkt tot nu toe perfekt.

Er is echter 1 ding wat me al een paar HAM versies irriteert. Om de een of andere reden downloadt HAM de matches niet goed (terug te vinden bij view-->matches). Er staat geen wedstrijdverslag bij, geen toeschouwers en geen uitslag. Overigens zijn er enkele oude wedstrijden die wel goed zijn gedownload (van begin vorig seizoen). Hebben meer mensen dit probleem?

2-0 voor FC Zjwame na 45 minuten :)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 22:14
Yup, heb hetzelfde probleem met de matches, inderdaad irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Ronald Koeman schreef op 04 januari 2004 @ 21:01:
Yup, heb hetzelfde probleem met de matches, inderdaad irritant!
Jongens het is weer eens heeel erg gezellig op MIRC!
#ht-got! Kom dus ook nog even langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:18
FC Bospolder
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging: formidabel
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: redelijk

VV Achteruit
Middenveld: matig
Rechter Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: goed
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: uitstekend

5-0 verloren (ben VV ACHTERUIT)

Maarja, nu werd opd e helft mijn beste middenvelder er uit geschopt bij een 4-0 achterstand dus vandaar slechtere middenveld, maar is dit niet iets te veel verschil, gezien de ratings :( achja.. was ervan uitgegaan da tik verloor maar met 5-0!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:33
2-1 gewonnen, helaas is mijn betere middevelder eruit geschopt.
Die ben ik een weekje kwijt. :(
Ben # 5 in VI.858
Mijn youth pull van vanochtend haalde 2 sterren als linkermiddevelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-06 18:04
Anoniem: 34339 schreef op 04 januari 2004 @ 21:16:
[...]

Jongens het is weer eens heeel erg gezellig op MIRC!
#ht-got! Kom dus ook nog even langs!
Welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quakenet :), alleen zijn de meeste al weer weg, wedstrijden zijn afgelopen he :).

Ik heb 4-1 gewonnen met P.I.C. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
4-0

200k inkomsten

en voor het eerst 3 spelers met 3,5 ster :9 (rest 3 sterren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
loona35 schreef op 04 januari 2004 @ 22:01:
4-0

200k inkomsten

en voor het eerst 3 spelers met 3,5 ster :9 (rest 3 sterren)
Ik had ook een nieuw record: 3 met 3,5 sterretjes en de rest 3 (toevallig) :*) en gewonnen met 3-0. Helaas "maar" ongeveer 20.000 toeschouwers...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Zucht... 0-6 voorstaan met PIC... nog paar minuutjes te spelen. En zo gaat het elke week... altijd PICcen, altijd dik winnen. En uiteraard heb ik momenteel op de topscoorderlijst de positie 1, 2 & 4 te pakken. Ik vrees dat volgend seizoen enorm gaat tegenvallen in vergelijking met dit te simpele seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

wat een klotespel is dit toch, slecht voor je hart
In de 89e minuut brak het bezoekende team door aan de rechterkant na slecht verdedigend werk, Mårten Hjertholt kon makkelijk scoren: 3 - 4. Hattricks, dat een balbezit had van 55 procent, domineerde de wedstrijd.
Ik moet alles winnen en de nummer 1 moet er minimimaal eentje verliezen of 1 verliezen en 1 gelijkspelen wil ik nog kunnen promoveren.

Ik weet wel dat ik nog weinig spelers ga kopen want van paradijs op aarde naar tevreden in 1 week is wederom gewoon pech hebben al komt allah, god, jezus, boedha zelf bij me team spelen met divine scoren, dan heeft ie mooi pech gehad.

@Noobje_ zelfde probleem dus, zie hierboven, ik ben nu dus echt aan het sparen voor een topcoachje want die TS is zo gewoon dweilen met de kraan open.

@Frizza LOL, die scouts heb ik maar vast ingehuurd, had ze nog niet eerder opgemerkt in de kantine.

@Aristos, lees ajb nog even de startpost, postings als de jouwe over HAM zijn niet toegestaan en ongewenst. 7,50 euro kan iedereen betalen (en is meer dan de moeite waarde) en als je geen creditcard hebt kun je ook daar een antwoord op vinden in de startpost. ;)

Lees net op het HAM fed forum dat HAM de transfer database sinds de nieuwe versies ook qua gegevens gevuld word door Absolute Manager en Hattrick Buddy. Die transferprijzen gaan echt zeer nauwkeurig worden en er ontwikkelen nu twee, wellicht straks drie zeer ervaring programma-makers aan wat alleen maar nog mooiere features kan opleveren. :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hmm..top coach.. wat versta je onder ene topcoach... Ik wil een redelijk leiderschap met goed coachen, alleen heb nog maar 8 ton, dus duurt nog wel ff.

Maar dat is geen topcoach, alleen wel een erg goede. Beter dan mijjn matige met zwak leiderschap vna nu :(

[ Voor 28% gewijzigd door koentjuh op 04-01-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Koentjuh via HT koop je voor 750K wat jij zoekt, tis idd een goeie, maar geen topcoach, die kost 2.25 miljoen :D
Van: Loke_
Naar: Iedereen 762473.1
2004-01-04 00.40
In connection with todays problems at the Hattrick site, the HT-Live XML pages got improved. Unfortunately this means that the current HAM Matchviewer is unable to work with them (you will get an error report saying that HAM can't connect to the server).

I am currently working on a fix for this, and I hope to have a new beta ready very soon.
Er is twee uur later een beta uitgekomen met een gefixde Matchviewer.
An updated beta version of HAM has been made available for download from the HAM website.

This version is compliant with the new HT-Live XML format wich means that the Matchviewer is working again.

There's a couple of improvements aswell
Matchviewer:
Home and away players colored differently in the matchreport. Colors customizable in the Settings dialog. (this is not working 100% but is still an improvement I think)
Simulate live action of already played matches (optional).
Kleurtjes zijn cool :P

Zag nog ergens iemand die lege velden kreeg bij het binnenhalen van matches. Het kan zijn dat de taalinstellingen in HAM anders zijn dan wat je hebt op HT, die moeten matchen anders krijg je dus die lege velden. Gewoon match deleten en of met historische match of met last matches de boel weer updaten.

[ Voor 23% gewijzigd door yared op 04-01-2004 22:36 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

GODVER!!!!!!
Ik Uitmuntend middenveld, hij zwak...spelen we 3-3 :S
Wat een kutspel...nou moet ik echt mijn best doen om eindelijk eens te promoveren...Eerst een aanvaller kopen...gvd wat een klotespel @ the moment... :(

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

0-7 voor. :)
Nog steeds geen punt verspeeld...de zaken gaan goed, al baal ik dat mijn TS nog steeds slechts bedaard is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoeveel waarde hechten jullie atm aan dat HAM Transfer Price Evaluation?
Ik ging ff bij deze speler kijken
17 jaar, goed vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Vastgestelde waarde: 67 000 Euro

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
En volgens HAM issie 393.000 waard dat kan toch never nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
yared schreef op 04 januari 2004 @ 22:34:
@Koentjuh via HT koop je voor 750K wat jij zoekt, tis idd een goeie, maar geen topcoach, die kost 2.25 miljoen :D
redelijk leiderschap en goed coahc is toch 1,8 miljoen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

BigB schreef op 04 januari 2004 @ 22:43:

[...]

17 jarige solids liggen goed in de markt...Check de transferlijsten er effe op na en je weet ong wat je kan vragen...

@Yared...Wanneer verleng je mijn supporterschap eens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Wat leverd een 17 jarige goede spits op met redelijk passen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Tesse van Strien (22525833)  
17 jaar, redelijk vorm, gezond  
Een gemeen persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit:  Nederland  
Vastgestelde waarde:  122 000  Euro  
Loon:  1 060 Euro/week  
Eigenaar:  VV Achteruit  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    zwak   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    slecht   Passen:    redelijk   
Vleugelspel:    zwak   Verdedigen:    zwak   
Scoren:    goed   Spelhervatting:    waardeloos

En Yared waar haal je voor 750 ton ene goede coach met redelijk leiderschap vandaan?

[ Voor 8% gewijzigd door koentjuh op 04-01-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100871

Denk dat Yared in een tabel gekeken heeft bij een redelijke coach met goed leiderschap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

0-1 verloren
ik had 70 & 71 procent balbezit en een legio aan kansen
vreemd gegeven is wel dat mijn spits die normaal 2.5 nu ineens 1.5 sterren haalt zonder enorm vormverlies ofzo.
ohja, mijn YP had als beste skill conditie, en die was waardeloos :D al het andere was rampzalig.
En, basisspeler met rood van het veld diep in de 2e helft.

volgende week tegen de #1 om op gelijke hoogte qua punten te komen met em.
we zullen zien of het dan beter gaat.

Is dit gewoon puur pech of heb ik dit soort zaken zelf in de hand en doe ik onbewust iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 15:00

^^0nMe

Got Babana's?

Brainpower schreef op 04 januari 2004 @ 22:35:
GODVER!!!!!!
Ik Uitmuntend middenveld, hij zwak...spelen we 3-3 :S
Wat een kutspel...nou moet ik echt mijn best doen om eindelijk eens te promoveren...Eerst een aanvaller kopen...gvd wat een klotespel @ the moment... :(
Het lijkt gewoon vaak te gebeuren als het je eigen wedstrijd is, jij veel meer balbezit dan je tegenstander--> matige uitslag. Tegenstander (iets) meer balbezit dan jou --> ernstige slachting :/

Btw, ik heb een "goede" spits voor je te koop, leasecontract op aanvraag bij de nieuwe technische directeur. :+

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

BigB schreef op 04 januari 2004 @ 22:43:

[...]

uh.. lees je dit forum ook :? kijk eens 5 postings boven je eigen posting ;)

Het exacte cijfer is momenteel:
HAM Transfer Price Evaluation
146541 Transfers in the database

@Noobje jup, je hebt gelijk, die 750K is voor redelijk coach, goed leider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
yared schreef op 04 januari 2004 @ 22:21:
Lees net op het HAM fed forum dat HAM de transfer database sinds de nieuwe versies ook qua gegevens gevuld word door Absolute Manager en Hattrick Buddy. Die transferprijzen gaan echt zeer nauwkeurig worden en er ontwikkelen nu twee, wellicht straks drie zeer ervaring programma-makers aan wat alleen maar nog mooiere features kan opleveren. :D
Dat het in Hattrick Buddy zit weet ik, maar op dit moment zit het nog niet in Absolute Manager, wat dus betekent dat het er binnenkort inkomt.

Vandaag met 2-1 gewonnen terwijl ik op een nederlaag had gerekend. Normaal gesproken haalt mijn tegenstander een world class middenveld, maar vandaag speelde hij 4-4-2 en haalde slechts een excellent/uitstekend middenveld. 8)7 Doordat de nummers 2 en 3 tegen elkaar gelijkspeelden sta ik nu zelfs 3 punten voor terwijl ik voor de 4e plaats ging aan het begin van het seizoen. Mijn beste verdediger is er vandaag wel uitgetrapt, maar hij staat op 2 weken en is voor de volgende competitiewedstrijd gewoon beschikbaar (waarschijnlijk wel met een pleister). >:)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 04 januari 2004 @ 23:14:
[...]
uh.. lees je dit forum ook :? kijk eens 5 postings boven je eigen posting ;)

Het exacte cijfer is momenteel:
HAM Transfer Price Evaluation
146541 Transfers in the database

@Noobje jup, je hebt gelijk, die 750K is voor redelijk coach, goed leider.
Joehoe, hoe zit het met de verlenging van mijn supporterschap??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Gadver zeg. Per ongeluk mijn HAM compleet gewist. Betekend dit nu dat ik nu 2.5 seizoen aan info verkloot heb?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 27-06 17:25

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

damn :( 2x achter elkaar tegen dezelfde nummer 1 van je poule spelen en 2x verliezen met grote cijfers (0-5 en 7-0) is niet goed voor je ego :'( nu sta ik dus dik 6e terwijl ik 2 weken terug 2e stond. grrrr... echt kut. maja, volgende week een WO thuis, dus wel weer geld en een overwinning. dis echt niet koel gewoon. ik moet echt wat aan me middenveld gaan klussen ofzo want die was uiteraard weer bagger.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 19:16

Royz

Kleurenblind!!

The Dolf schreef op 04 januari 2004 @ 23:58:
Gadver zeg. Per ongeluk mijn HAM compleet gewist. Betekend dit nu dat ik nu 2.5 seizoen aan info verkloot heb?
De nieuwe HAM maakt automatisch een back-up, maar ik vrees dat jij die niet gebruikte...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
mijn té stoere nieuwe logo :D *trots*

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.put2/flowerpower.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

@ loona: wow, cool logo! mag je terecht trots op zijn

gisteren 1-3 verloren :( maar wel 6 spelers met 3,5 ster! absoluut record voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

Sandyman538 schreef op 02 januari 2004 @ 20:12:
[...]

Ben jij nog niet aan het trainen geslagen?? Je speelt namelijk in de GoT cup met een identiek team waar je ook de competitie mee speelt. Ik kan je verklappen dat dit zeer onverstandig is, aangezien de grootste inkomstenbron op een gegeven moment toch echt je getrainde jeugdspelers zijn, die je verkoopt.

Mocht je nog niet echt trainen, dan moet je daar toch wel heel erg rap mee gaan beginnen!

En ik schrijf dit bericht niet omdat ik met 4 - 0 verloren heb :Y)
nee want ik ben met hattrick begonnen als absolute noob en zorgde ervoor dat ik
-350.000 kwam te staan zonder te trainen spelers :P ben nu bezig weer wat geld te verzamelen zodat ik kan gaan trainen dus iedereeen zal tegen mijn A eftal moeten spelers want de rest haalt nog geen halve ster :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik twijfel over mijn manier van repositioneren. Ik speel 4-4-2 maar wil wel met 3 gewone middenvelders spelen. Ik heb eventueel een middenvelder met redelijk vleugelspel zodat ik deze 'naar het midden' kan zetten maar ik ook mensen vanuit de spits repositioneren tot centrale middenvelder en m'n vleugelspeler als centrale spits neerzetten. Wat is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wh00t! M'n 28-jarige middenvelder die net naar goed positiespel was gegaan verkocht voor de dubbele waarde! En nu een jonge én betere opsnorren!

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Anoniem: 83760 schreef op 05 januari 2004 @ 10:09:
Ik twijfel over mijn manier van repositioneren. Ik speel 4-4-2 maar wil wel met 3 gewone middenvelders spelen. Ik heb eventueel een middenvelder met redelijk vleugelspel zodat ik deze 'naar het midden' kan zetten maar ik ook mensen vanuit de spits repositioneren tot centrale middenvelder en m'n vleugelspeler als centrale spits neerzetten. Wat is jullie ervaring hiermee?
als ik 4-4-2 speel doe ik altijd het laatste. En ik heb tot nu toe ALLES gewonnen met 4-4-2 op deze manier :) Voordeel is ook dat die spits die terugvalt naar middenveld altijd lijkt te scoren. Ligt natuurlijk ook aan je kwaliteiten. Als je middenveld heel belangrijk is moet je misschien een winger naar het midden halen. Voor mijzelf is middenveld iets minder van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-06 10:43
@ForayNL en MaestroTim:

let wel op dat repositioneren altijd een beetje ten koste gaat van de kwaliteit van de speler... Probeer dat dus zoveel mogelijk te voorkomen... Staat ergens in de regels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ foray: dank je. Middenveld is voor mij ook niet superbelangrijk, dus hou ik het zo aan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OSwimmer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 21:28
Vraagske: Momenteel ben ik op algemeen (vorm) aan het trainen, dus mijn spelers die gisteren gespeeld hebben, hebben al getraind voor deze week. Als ik nu vandaag mijn training verander naar passen, dan trainen mijn spelers die woensdag in een vriendschappelijke wedstrijd spelen, op passen. De spelers die zondag gespeeld hebben trainen die dan op vorm of passen (wetende dat de trainingsupdate van donderdag op vrijdag gebeurd)?

Greetz, OSwimmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
passen: sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
OSwimmer schreef op 05 januari 2004 @ 11:07:
Vraagske: Momenteel ben ik op algemeen (vorm) aan het trainen, dus mijn spelers die gisteren gespeeld hebben, hebben al getraind voor deze week. Als ik nu vandaag mijn training verander naar passen, dan trainen mijn spelers die woensdag in een vriendschappelijke wedstrijd spelen, op passen. De spelers die zondag gespeeld hebben trainen die dan op vorm of passen (wetende dat de trainingsupdate van donderdag op vrijdag gebeurd)?
Je traint dan al je spelers (die op zondag en op woensdag gespeeld hebben) op passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Nog even over mijn vraag op de vorige pagina van dit topic over de 17 jarige goede aanvaller met redelijk passen. Waarom werkt de price datebase in mijjn ham niet :S zo weet ik nooit wat ik er precies voor zou kunnen vangen. Ik train zelf ook spitsen, maar wil een goede coach hebben en daar is 8 ton nog niet genoeg voor, dus moet er wat verkocht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-06 21:31
1337s United - Het Slager Team 2 - 3

1337s United
Rechter Verdediging: briljant
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: redelijk

Het Slager Team
Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging: briljant
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk
Linker Verdediging: formidabel
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: uitstekend
Beetje genaaid.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn ik speel gewoon in de sterkste div4 van NL

19. 37.688*, IV.22

kun je nagaan waarom het zo stroef gaat :D

ik had qua sterren wel de op 9 na beste defense van heel NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Thomas Aichberger (22843861)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit:  België
Waarde:     6 000  Euro
Loon:   520 Euro/week
Eigenaar:   FC Proxi
Waarschuwingen:     0

Conditie:       matig   Keepen:     rampzalig 
Spelmaken:      waardeloos      Passen:     slecht 
Vleugelspel:    slecht      Verdedigen:     slecht 
Scoren:     zwak    Spelhervatting:     slecht 

Doelpunten in carrière:     0 
Hattricks in carrière:      0 
Competitiedoelpunten dit seizoen:   0 
Bekerdoelpunten dit seizoen:    0

Is dit dan een clowntje ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Nee, daarvoor moet hij goed leiderschap hebben. :P
Lees anders de startpost eens. :)

[ Voor 26% gewijzigd door GaMbiNo op 05-01-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GaMbiNo schreef op 05 januari 2004 @ 12:25:
Nee, daarvoor moet hij goed leiderschap hebben. :P
Lees anders de startpost eens. :)
Dat hoefd niet...als hij maar de hoogste leiderschap heeft en niemand anders dit ook heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Brainpower schreef op 05 januari 2004 @ 12:28:
[...]

Dat hoefd niet...als hij maar de hoogste leiderschap heeft en niemand anders dit ook heeft...
Oké maar dit staat er dus in de link in de openingspost:
veel mensen zijn op zoek naar de zogenaamde 'clown', maar hoe herken je die?
Een clown is een populair iemand met solid leiderschap.
En ik dacht dus ook dat dit het geval was... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ja meestal heeft iemand wel een redelijk leider daarom gaat men er altijd vanuit dat je iemand als clown moet kopen die goed leider is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 19:00
Anoniem: 17731 schreef op 05 januari 2004 @ 14:03:
nou ja meestal heeft iemand wel een redelijk leider daarom gaat men er altijd vanuit dat je iemand als clown moet kopen die goed leider is :)
Even een misverstand uit de wereld helpen:

1. Een clown is een benaming voor een persoon die populair is met goed leiderschap.
2. Een teamleider is diegene met de hoogste leiderschap in jouw team. Die heeft dus invloed op de teamgeest. Dit kan een clown zijn, maar dat hoeft dus niet. Het kan net zo goed iemand zijn die redelijk leiderschap heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aristos schreef op 05 januari 2004 @ 11:01:
@ForayNL en MaestroTim:

let wel op dat repositioneren altijd een beetje ten koste gaat van de kwaliteit van de speler... Probeer dat dus zoveel mogelijk te voorkomen... Staat ergens in de regels..
Ow, oké, thanx. Wel grappig dan dat m'n spits die ik gister repositioneerde voor het eerst 3,5 staar haalde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760 schreef op 05 januari 2004 @ 14:23:
[...]
Ow, oké, thanx. Wel grappig dan dat m'n spits die ik gister repositioneerde voor het eerst 3,5 staar haalde :D
dat heb ik dus ook. repositioneren LIJKT bij mij tenminste geen effect te hebben op het aantal sterren. Misschien dat het dus niet uit de ratings blijkt maar door repositioneren zal die speler iets minder bijdragen aan zijn nieuwe plek dan dat hij daar standaard gepositioneerd zou staan.
grooviee17 schreef op 05 januari 2004 @ 14:16:
[...]

Even een misverstand uit de wereld helpen:

1. Een clown is een benaming voor een persoon die populair is met goed leiderschap.
2. Een teamleider is diegene met de hoogste leiderschap in jouw team. Die heeft dus invloed op de teamgeest. Dit kan een clown zijn, maar dat hoeft dus niet. Het kan net zo goed iemand zijn die redelijk leiderschap heeft.
zo bedoelde ik het ook :) het is gewoon sterk dat iemand maar 1 redelijk leider heeft en de rest allemaal lager dus daarom gaat met ervan uit dat het een goede leider moet zijn (en populair) om de TS een beetje te ondersteunen.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 05-01-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
De GoT Ratings van ronde 8 staan online. Deze week hebben we twee nieuwe leden, namelijk MVenneker (BVO-AGOVV) en Wubmaster (Wubmastert). _/-\o_ Ook zijn er twee leden vertrokken, namelijk Mazaxus (Knights of the Hokey Pokey) en Wienus (Fortza Zwelgje). :(

Door het vertrek van Mazaxus stijgt kiddy een plaatsje. Nobbe United stijgt 3 plaatsen en komt de top 10 binnen. Ook gaat het goed met kdbunited (van 18 naar 14), F.C. GoT (van 23 naar 17), Emmer United (van 32 naar 26) en SchlussTor (van 33 naar 26). Opmerkelijk is dat maar liefst 4 ploegen op een gedeelde 26e plek staan met en gemiddelde van van 63 punten per wedstrijd. :D Wubmastert komt binnen op plaats 54 en BVO-AGOVV op plaats 66.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73922

Hey mensen, ik heb twee spelers die ik wil gaan verkopen. Nu vroeg ik me af wat ik voor deze spelers kan vragen??

Giuseppe Cammarata
104 000 Euro, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: matig

EN

Jerome Hoogstrate
225 000 Euro, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Krachtig]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: goed
Spelhervatting: rampzalig

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 73922 op 05-01-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Zonar schreef op 05 januari 2004 @ 15:13:
De GoT Ratings van ronde 8 staan online. Deze week hebben we twee nieuwe leden, namelijk MVenneker (BVO-AGOVV) en Wubmaster (Wubmastert). _/-\o_ Ook zijn er twee leden vertrokken, namelijk Mazaxus (Knights of the Hokey Pokey) en Wienus (Fortza Zwelgje). :(

Door het vertrek van Mazaxus stijgt kiddy een plaatsje. Nobbe United stijgt 3 plaatsen en komt de top 10 binnen. Ook gaat het goed met kdbunited (van 18 naar 14), F.C. GoT (van 23 naar 17), Emmer United (van 32 naar 26) en SchlussTor (van 33 naar 26). Opmerkelijk is dat maar liefst 4 ploegen op een gedeelde 26e plek staan met en gemiddelde van van 63 punten per wedstrijd. :D Wubmastert komt binnen op plaats 54 en BVO-AGOVV op plaats 66.
2 plekjes gestegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Weet iemand waarom de price database in HAM bij mij niet werkt, Als ik hem update doet hij niks:S jah, rechts ondering krijg je wel wat tekst over de database, maar als je later bij value kijkt geen blauwe lijntjes of waarden :(

Ow en nog 1 vraagje. Moet volgende week tegen een team dat CA speelt met deze stats:
Rechter Verdediging: reusachtig
Centrale Verdediging: magisch
Linker Verdediging: bovennatuurlijk
Rechter Aanval: slecht
Centrale Aanval: matig
Linker Aanval: slecht

Zelf heb ik op normaal dit:
Linker Aanval: formidabel

Heb vorige keer met 3-0 uit verloren, speel nu thuis en wil uit mijn negatieve spiraal klimmen (zelfvertrouwen: SLECHT) Adviseren jullie een bepaalde tactiek of gewoon blijven spelen?

[ Voor 62% gewijzigd door koentjuh op 05-01-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
koentjuh schreef op 05 januari 2004 @ 15:56:
Weet iemand waarom de price database in HAM bij mij niet werkt, Als ik hem update doet hij niks:S jah, rechts ondering krijg je wel wat tekst over de database, maar als je later bij value kijkt geen blauwe lijntjes of waarden :(

Ow en nog 1 vraagje. Moet volgende week tegen een team dat CA speelt met deze stats:
Rechter Verdediging: reusachtig
Centrale Verdediging: magisch
Linker Verdediging: bovennatuurlijk
Rechter Aanval: slecht
Centrale Aanval: matig
Linker Aanval: slecht

Zelf heb ik op normaal dit:
Linker Aanval: formidabel

Heb vorige keer met 3-0 uit verloren, speel nu thuis en wil uit mijn negatieve spiraal klimmen (zelfvertrouwen: SLECHT) Adviseren jullie een bepaalde tactiek of gewoon blijven spelen?
welke tacktiek je moet gebruiken kan ik iig zo niet zeggen zonder dat ik je hele team kan zien enz. Ik zou iig kiezen om meer aanvallend te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Speel normaal 3-5-2, maar train spitsen dus kan wel wat bedenken. 4-3-3 zat ik aan te denken, alleen dan is het middenveld zo super slecht. Plus dat ik daar niet echt goed in ben. Hebben ze geen ervaring mee, speel op woensdags 3-4-3 misschien is dat een optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

koentjuh schreef op 05 januari 2004 @ 16:59:
Speel normaal 3-5-2, maar train spitsen dus kan wel wat bedenken. 4-3-3 zat ik aan te denken, alleen dan is het middenveld zo super slecht. Plus dat ik daar niet echt goed in ben. Hebben ze geen ervaring mee, speel op woensdags 3-4-3 misschien is dat een optie...
Als jullie beiden een redelijk middenveld halen, zal hij waarschijnlijk 1 of 2 counters krijgen, dus zeg 6,5 tegen 5 kansen voor hem.
Wanneer jij 3-4-3 gaat spelen en je middenveld naar matig gaat kan hij niet meer counteren en zal de verhouding in kansen naar 5,5 tegen 4,5 oid gaan.
Een iets zwakker middenveld maakt voor je dus niet zo veel verschil.
Hiervoor moet je wel kunnen zorgen dat je met 2 inner midfielders nog matig haalt, of je moet een winger opofferen, en dan geef je dus grotendeels je aanval aan 1 kant op.
Ideaal zou natuurlijk zijn als je 3-4-3 met 2 IM en 2 aanvallende wingers kan spelen. Ook 4-4-2 behoort nog tot de mogelijkheden, hierin is je ervaring iig uitstekend!
Belangrijk is natuurlijk of je wel de spelers ervoor hebt. Als je twee leuke wingers in goede vorm hebt kun je die waarschijlijk beter opstellen, als je goede spitsen hebt zou ik die laten spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Heb momenteel 4 echte topspitsen en 2 goede voor de traing,verder niet van toepassing

2 uitstekende spitsen van 19 en 25, 1 fomidabele spits (alleen tijdleijk uit vorm :() en 1 talent (17 jarige goede spits met redelijk passen)

verder heb ik 1 echte goede vleugelspeler, redelijk positiespel en aanvallen en goed vleugel en 1 wat mindere goed vleugel verder niet veel bijzonders.

Heb ervaingen van 3-4-3 3-5-2 en 4-4-2 allemaal op uitstekend, speel 3-4-3 op woensdag voor de training. 3-4-3 zou dus kunnen mits ik met twee middenvelders een beetje leuk middenveld kan halen. ZIt nu altijd op slecht, maar dat komt omdat er dan 1 prutser (1,5 ster) meespeelt voor de vorm. Is een 18 jarig talent, met positiespel en verdedigen op goed en passen op matig maar met waardelose conditie en die wordt aan het eind van het seizoen pas getraint, amar wil wle dat hij dan al wel in vorm is zodat hij dan meteen mee kan komen. Denk dat het dan misschien 3-4-3 wordt, is wel aanvallend en gezien zijn meesterlijk verdediging is dit wle nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door koentjuh op 05-01-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

De uitslag van de toto is er weer!

De uitslag:
8 hoedjevanpapier
8 Zonar
6+2 Thije
7 MaestroTim
7 -Pjotrski-
7 Frizza
6 Yared
6 grooviee17
6 Brainpower
6 Mankit
6 Ronald Koeman
5 KdB
5 The_Marsmellow
5 !k vl!eg
5 Sandyman538
5 Katala

De stand na ronde 8:
55 MaestroTim
48 Frizza
48 hoedjevanpapier
46 Mankit
46 -Pjotrski-
46 Thije
44 KdB
44 Zonar
43 Katala
43 Yared
42 grooviee17
38 Brainpower
37 Sandyman538
37 The_Marsmellow
35 Ronald Koeman
28 !k vl!eg
22 neudeboules
21 GandalfTheGrey
14 MTM
8 Wao
7 ForayNL

Hoedjevanpapier en Zonar hadden de meeste werdstrijden goed voorspeld dus die krijgen een bonuspunt.
Thije was de enige die de bonuswedstrijd juist heeft voorspeld en hij krijgt 2 bonuspunten! MaestroTim is nog steeds de eenzame 1e, dus de rest moet effe hun best doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

zo dan, gister 5-1 gewonnen tegen de nr 2, voor het eerst met een uitstekend middenveld :) YP heb ik meteen doorgestuurd naar het arbeidsbureau :(
Net ook ff een dikke 4 pagina's leeswerk ingehaald (damn wat gaat dat snel :o )
grooviee17 schreef op 03 januari 2004 @ 22:34:
@j_du_pee Top die ladder, maar een vraagje: Hoe wil je het gaan doen als een team dat nog niet de ladder staat speelt tegen een team dat er wel in staat? Dus hoe doe je het met de nieuwe leden? Die hebben nl. nog geen punten, dus krijgen die punten ofzo...??
iedereen is begonnen met 0 punten. Voor het verdienen van punten is alleen het onderling verschil in punten van belang.
Een nieuwkomer heeft 0 punten en dus automatisch een redelijk groot verschil met alle tegenstanders. Door dit grote verschil krijg hij bij winst meer punten en kan hij sneller inlopen.
De puntentelling heeft dus een nivellerende werking, wel denk ik er aan om punten na een halfjaar te laten verlopen, om het gat voor nieuwelingen niet te groot te laten worden.

edit: ter verduidelijking, je verliest geen punten en pakt ze niet van je tegenstander af. Je kunt alleen punten verdienen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door j_du_pee op 05-01-2004 19:33 ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
't ging zo goed met mij in de toto, maar de laatste weken is echt ene drama :(

Naja... ik had gelukkig me eigen wedstrijd goed voorspeld , 2-0 gewonnen met PIC :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

hoezo? middenveld is niet meer heilig sinds 6.5 ;)
hij versloeg je op aanval en verdediging en je hebt geen idee van welke tactiek hij speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
koentjuh schreef op 05 januari 2004 @ 19:19:Heb ervaingen van 3-4-3 3-5-2 en 4-4-2 allemaal op uitstekend, speel 3-4-3 op woensdag voor de training. 3-4-3 zou dus kunnen mits ik met twee middenvelders een beetje leuk middenveld kan halen. ZIt nu altijd op slecht, maar dat komt omdat er dan 1 prutser (1,5 ster) meespeelt voor de vorm. Is een 18 jarig talent, met positiespel en verdedigen op goed en passen op matig maar met waardelose conditie en die wordt aan het eind van het seizoen pas getraint, amar wil wle dat hij dan al wel in vorm is zodat hij dan meteen mee kan komen. Denk dat het dan misschien 3-4-3 wordt, is wel aanvallend en gezien zijn meesterlijk verdediging is dit wle nodig.
Hoe kun jij in hemelsnaam twee tactieken, te weten de 3 - 4 - 4 en de 3 - 5 - 2, allebei tegelijk op uitstekend krijgen? :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
elke week met twee spelen... soms zakt er wel eens 1tje naar goed.. maar soms ook op uitstekend beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op 05 januari 2004 @ 21:05:
[...]

Hoe kun jij in hemelsnaam twee tactieken, te weten de 3 - 4 - 4 en de 3 - 5 - 2, allebei tegelijk op uitstekend krijgen? :/
Nou 3-4-4 kan niet ;) Maar 3-4-3 theoretisch wel ;)

En weer een nieuw federatielid!

€3,- (362967) Lang leve Tom_Beijer!!! :) Spam zijn gastenboek maar vol!!

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 05-01-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

tis rustig hier.

heeft de nummer 1 eindelijk puntverlies speel ik ook gelijk staat nog steeds 4 punten achter nummer 1 en moet nu tegen nummer 3 die evenveel punten heeft als mij. ik mag wel thuis spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OSwimmer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 21:28
Trainerskwestie:
Momenteel heb ik een trainer met volgende eigenschappen:

Een zwak coach die verdedigend is ingesteld
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.

Nu weet ik ondertussen dat de leiderschap van m'n trainer een invloed heeft op de teamgeest. Als ik een externe coach wil aanstellen die een goed leider is en voor de rest dezelfde eigenschappen heeft, kost mij dat slechts 10000euro. Het enige waarvoor ik nog wat schrik heb is: hoe gaat de nieuwe trainer zijn ervaring zijn? Want dat is momenteel het enige goede aan mijn trainer. Hebben externe coaches ook schitterende ervaring?

Greetz, OSwimmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OSwimmer schreef op 06 januari 2004 @ 10:46:
Trainerskwestie:
Momenteel heb ik een trainer met volgende eigenschappen:

Een zwak coach die verdedigend is ingesteld
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.

Nu weet ik ondertussen dat de leiderschap van m'n trainer een invloed heeft op de teamgeest. Als ik een externe coach wil aanstellen die een goed leider is en voor de rest dezelfde eigenschappen heeft, kost mij dat slechts 10000euro. Het enige waarvoor ik nog wat schrik heb is: hoe gaat de nieuwe trainer zijn ervaring zijn? Want dat is momenteel het enige goede aan mijn trainer. Hebben externe coaches ook schitterende ervaring?
ik zou daar nu niet over inzitten hoor. denk dat je een redelijk nieuw team bent/hebt? nou stel gelijk minimaal een redelijk of goede coach aan want met dit kun je sowieso niets. ik zou voor de rest nog even niet verder kijken (of je hebt heel veel geld). Het gaat nu vooral om training en niet om je team spirit.

vanuit de regels:

Essentially, the coach has three abilities:

* Tactics: "offensive", "defensive" or "neutral", affecting the teams' performance during the game.
* Skill. A talented coach knows the right methods of training, allowing young players to improve their abilities faster. Training (see chapter 17) becomes more effective. The skill can never be better than excellent.
* Leadership. Even if a coach is good at planning training activities, he might be a bad leader, not inspiring players to top performances during games. The team spirit might get spoilt if the coach is a weak leader.

daarnaast is er verder een tool op te kijken hoe duur een mogelijk coach is. (staat denk ik in beginpost. denk dat je leadership en ervaring door elkaar haalt?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 06-01-2004 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Volgens mij maakt de ervaring van je koots niet uit.

Het is alleen belangrijk als je een interne coach maakt, dus van een oude speler, dan bepaald zijn ervaring hoe goed ie kan worden. Dus een speler met redelijk ervaring kan op zijn best een redelijk coach worden.

Maar voor een externe maakt het dus niet uit, omdat jij zelf het coachlevel bepaald!

@ Thije... bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Binnenkort promoveerd een van mijn spelers ook naar coach. Heeft nu redelijk ervaring met redelijk leiderschap. zodra die op goed zit qua ervaring wordt die omgeschoold. Duurt het lang , die omscholing, of is die meteen klaar ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
@koentjuh: de theorie gaat dat je ziet hoever hij tegen goed aanzit als je hem probeert te promover, voordat je moet bevestigen zie je hoeveel hij kost... Hoe verder dat tegen 238.000 zit, hoe beter... Maar mijn toekomstige coach zit zelfs daar al een tijd je tegenaan....

Voor de liefhebbers .../Common/playerDetails.asp?PlayerID=169847

's Hattricks beste middenvelder..... Kost je overigens wel 339 060 Euro/week aan loon.... Daar moet je overigens nog wel 20% bij optellen... Bod staat nu op 6,5 miljoen, wat eigenlijk nog wel meevalt, maar het loon zal er het meeste inhakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm.jah oke..maar dat hou ik wle in de gaten zelf :)

BTW een goede coach bij redelijk ervaring zit toch tegen de 6,5-7,5 ton?

Het beste is dus om hem pas om te scholen als hij zo goedkoop mogelijk is? want dan heb je een hoog goede coach, of sla ik de plank nu volledig mis?

[ Voor 69% gewijzigd door koentjuh op 06-01-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 16:37

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

PREVIEW

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : Frizza

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/FrizzaUnited11.JPG

En de rest komt dus op donderdag. Eerder had ik gezegd dat het gisteren geplaatst zou worden. Ik ben van mening dat het gewoon maar weer naar donderdag moet. Door de drukke kersttijden is alles 1 week verschoven. Zo ook de 8 bits. Helaas, donderdag weer een nieuwe.

Verder zondag met 1-0 uit verloren tegen de nummer 1. Jammer maar helaas, training heeft nu even prioriteit 1. GoT cup gaat ook al weer drama. MAAR...de spelers hebben mij verteld, dat ze morgen gaan vlammen in Nobbe's Achtertuin.
De pollen zullen rondvliegen, en Nobbe zal nooit met tegen HVP willen spelen omdat het veld zo naar de klote is... O ja, speciaal voor het slechte weer, speelt HVP morgen op schoenen met extra grote noppen (5cm)...Sommige spelers zijn al gesignaleerd met schuurpapier, om er scherpe punten aan te maken..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Relluh :) Zal de F-side ook ff langs sturen, die hebben al te lang niet meer geknokt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Wat zijn jullie life-long stats (zie HAM):

Matches played: 88
Won: 63
Draw: 5
Lost: 20
Goals: 286-110 ;)
MOTS: 4
PIC: 21

Godverdomme, heb een 17yo uitstekend winger en redelijk positiespel met vandaag om 18:10 een deadline. Maar niemand wil bieden, staat pas op 500.000... Hoop er toch wel >700.000 voor te gaan krijgen....

[ Voor 46% gewijzigd door Aristos op 06-01-2004 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-06 21:31
yared schreef op 05 januari 2004 @ 20:49:
[...]
hoezo? middenveld is niet meer heilig sinds 6.5 ;)
hij versloeg je op aanval en verdediging en je hebt geen idee van welke tactiek hij speelt :P
Nee maar das wel wennen :P Gemiddeld waren mn stats iets hoger maarja.. Ik gun het hem wel, is beetje mn vriendje in die poule en zit in degradatieproblemen dus ik had al niet zo'n sterke opstelling en PIC gedaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

hmm 102 gespeeld 75 gewonnen 9 gelijk 18 verloren 396 goals 157 tegen. Die verloren wedstrijden waren natuurlijk allemaal friendlys :P

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 06-01-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Matches played: 17
Won: 12
Draw: 2
Lost: 3
Goals: 55-20

Jaja, ik ben nog niet zo lang bezig.. :P
Die draws en losts zijn overigens allemaal friendlies.
In de competitie ziet het er als volgt uit: :P
Matches played: 8
Won: 8
Draw: 0
Lost: 0
Goals: 33-7 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
mijn youth pull van zondag voor 160000 te koop aangeboden
en iemand heeft het zowaar geboden :)

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Matches played: 102
Won: 50
Draw: 22
Lost: 30
Goals: 275-182
MOTS: 6
PIC: 2

Ik voel me ineens heel waardeloos als ik de rest zo eens bekijk.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Matches played: 92
Won: 62
Draw: 7
Lost: 23

Goals:
327-140

All Time Topscorer:
Elias DreBen, 43 goals

Most Hattricks ever:
Elias DreBen, 4 hattricks.

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-01-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

Aristos schreef op 06 januari 2004 @ 11:56:
G*********e, heb een 17yo uitstekend winger en redelijk positiespel met vandaag om 18:10 een deadline. Maar niemand wil bieden, staat pas op 500.000... Hoop er toch wel >700.000 voor te gaan krijgen....
Dan helpt het iig niet als je gaat lopen vloeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 43846 schreef op 06 januari 2004 @ 15:02:
[...]
Dan helpt het iig niet als je gaat lopen vloeken :(
Wel hoor, er heeft iemand op geboden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Ik heb gisteren mijn team gekregen :) Ik heb mijn spelers zorgvuldig geplaatst en nu wou ik eens een vriendschappelijke match spelen om mijn opstelling eens in werking te zien. Ik zoek dus een team dat niet al te goed is. Mijn team id is 189401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

Brainpower schreef op 06 januari 2004 @ 15:13:
[...]

Wel hoor, er heeft iemand op geboden :D
Maar dan nog helpt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Letsnow schreef op 06 januari 2004 @ 15:40:
Ik heb gisteren mijn team gekregen :) Ik heb mijn spelers zorgvuldig geplaatst en nu wou ik eens een vriendschappelijke match spelen om mijn opstelling eens in werking te zien. Ik zoek dus een team dat niet al te goed is. Mijn team id is 189401
Bij een friendly maakt het niet uit of je tegen een goed of tegen een slecht team speelt.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Maar ik wil een spannende match. Niet eentje waar je het resultaat al van tevoren ken. Als ik bv tegen een topteam speel weet ik zeker dat ik ga verliezen, tewijl als ik tegen een minder goed team speel is er misschien nog een kans dat ik win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Letsnow schreef op 06 januari 2004 @ 15:55:
Maar ik wil een spannende match. Niet eentje waar je het resultaat al van tevoren ken. Als ik bv tegen een topteam speel weet ik zeker dat ik ga verliezen, tewijl als ik tegen een minder goed team speel is er misschien nog een kans dat ik win.
Kan ik me wel voorstellen.
Maar volg je het nieuws wel? Je hebt de afgelopen weken overal in de kranten voorbeschouwingen kunnen lezen over de prestigieuze GoT-cup. Vrijwel alle analisten zijn het inmiddels eens: kdbunited gaat hele hoge ogen gooien (al hebben ze wat opstart problemen).
Nu de eerste wedstrijden gespeelt zijn is er een 24/7 videokanaal geopend die alle wedstrijden in z'n geheel uitzend. Gevolg hiervan is helaas dat alle gotters de komende weken geen tijd hebben om oefenwedstrijden te spelen, ze zullen zich volledig op de cup moeten concentreren.
Dus ik zou je adviseren om gewoon een aantal teams uit de 7e en 8e divisie uit te dagen en te kijken wie er toehapt.
Succes met je team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Mijn nieuwe knallers logootje:
Afbeeldingslocatie: http://www.jamal.nl/hattrick/images/knallers.gif
i.p.v.
Afbeeldingslocatie: http://www.jamal.nl/hattrick/images/knallers_logo_sm.jpg

In het nieuwe logo zit wat meer 'eigen inbreng'...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 15:00

^^0nMe

Got Babana's?

Mijn wonderbaarlijke spits zonder noemenswaardige bijstats op conditie na is verkocht voor 3.7m , valt toch een klein beetje tegen, maar was wel te verwachten, ook al was het een zweed die hem kocht.
Oja, even nog wat voorspellingen met betrekking tot de wedstrijd van morgen ala ene Barney:
Als ik 8x tegen F.C. GoT zou spelen, dan speel ik hem 8x ondersteboven, morgen dus ook. Enne , als F.C. Got niet met zijn basisspelers speelt, dan vouw ik Brainpower en zijn team dubbel. :P :+ >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 17:58

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Het is net alsof iedereen een nieuw logo aan het maken is ;) na de kerst is er bij veel mensen toch wat inspiratie los gekomen voor nieuwe creaties...

Tjah die van mij is ook weer aangepast na het rode MUG logo is hij nu totaal veranderd.

Orgineel (1998): Afbeeldingslocatie: http://www.the-tower.demon.nl/MUG3.jpg

Vorige versie: Afbeeldingslocatie: http://www.the-tower.demon.nl/MUG2.jpg

Vers van de pers: Afbeeldingslocatie: http://www.the-tower.demon.nl/MUG.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door The_Marsmellow op 06-01-2004 17:27 ]

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou brainpower, hij vraagt erom he! Dat wordt morgen match of the season, met je A-elftal! Want dit laat je je toch niet zeggen he??? :P

p.s. nieuw lid! :D FC Selwerd

Spam zijn gastenboek maar vol!!! En verwelkom hem maar eens goed!

Matches: 115
Won: 73
Draw: 8
Lost: 34
Goals: 370-193

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 06-01-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
35 played
181 - 37 goals (voor - tegen)
91 (punten)

/edit

da's alleen competitie wedstrijden

[ Voor 31% gewijzigd door Loona35 op 06-01-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

^^0nMe schreef op 06 januari 2004 @ 16:26:
Mijn wonderbaarlijke spits zonder noemenswaardige bijstats op conditie na is verkocht voor 3.7m , valt toch een klein beetje tegen, maar was wel te verwachten, ook al was het een zweed die hem kocht.
Oja, even nog wat voorspellingen met betrekking tot de wedstrijd van morgen ala ene Barney:
Als ik 8x tegen F.C. GoT zou spelen, dan speel ik hem 8x ondersteboven, morgen dus ook. Enne , als F.C. Got niet met zijn basisspelers speelt, dan vouw ik Brainpower en zijn team dubbel. :P :+ >:)
Hoor hem nou...wat een praatjes :O
Uiteraard speel ik morgen met mijn gehele A-team om zo lekker de training mis te lopen!! :+

@Thije, ssst tuurlijk mots ik...ik zet zelfs de verdubbelaar in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Brainpower schreef op 06 januari 2004 @ 18:04:
[...]

Hoor hem nou...wat een praatjes :O
Uiteraard speel ik morgen met mijn gehele A-team om zo lekker de training mis te lopen!! :+

@Thije, ssst tuurlijk mots ik...ik zet zelfs de verdubbelaar in :)
Misschien kun je een hulplijn inschakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Héééééérlijk dit... Sorry voor het vloeken (zie hierboven), maar het heeft (of iets anders) wél geholpen...

Heb vorige week een speler gekocht (300.000)waarvan ik dacht dat hij bijna van solid naar excellent was. De 17yo speelde nog met zijn oude team mee en kon bij mij dus "gratis" meetrainen. En hij steeg meteen!!!

En nu heb ik hem voor 1.084.000 verkocht..... 675600 keiharde winst euro's op mijn bankrekening!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Aristos schreef op 06 januari 2004 @ 18:30:
Héééééérlijk dit... Sorry voor het vloeken (zie hierboven), maar het heeft (of iets anders) wél geholpen...

Heb vorige week een speler gekocht (300.000)waarvan ik dacht dat hij bijna van solid naar excellent was. De 17yo speelde nog met zijn oude team mee en kon bij mij dus "gratis" meetrainen. En hij steeg meteen!!!

En nu heb ik hem voor 1.084.000 verkocht..... 675600 keiharde winst euro's op mijn bankrekening!!
Dat heb ik ook al een keer mee gemaakt met een keeper.. na 1 week steeg ie gelijk naar uistekend. Erg vaag dat iemand zo'n speler dan weg doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
loona35 schreef op 06 januari 2004 @ 18:46:
[...]

Dat heb ik ook al een keer mee gemaakt met een keeper.. na 1 week steeg ie gelijk naar uistekend. Erg vaag dat iemand zo'n speler dan weg doet :)
Mwoah... vaag vind ik het niet. Niet iedereen kan zien dat zijn speler binnen 1 week naar uitstekend of iets dergelijks gaat (hottrick buiten beschouwing gelaten). Ik kan het namelijk ook niet zien... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Sandyman538 schreef op 06 januari 2004 @ 18:56:
[...]

Mwoah... vaag vind ik het niet. Niet iedereen kan zien dat zijn speler binnen 1 week naar uitstekend of iets dergelijks gaat (hottrick buiten beschouwing gelaten). Ik kan het namelijk ook niet zien... :)
mjah in het geval van die keeper vond ik het toch vaag want die keeper was overduidelijk getrained door hem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
loona35 schreef op 06 januari 2004 @ 19:21:
[...]

mjah in het geval van die keeper vond ik het toch vaag want die keeper was overduidelijk getrained door hem..
Dan heb je inderdaad een punt ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.