Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 21:57:
Ik zelf dat dat de hardware niet zo belangerijk is, Ik speel al aardig lang unreal tournament (2 jaar online) en ik hem met zowat alle muizen gespeelt (van 3 knops balmuis zonder scroll tot mx500) en ik speel met de mx500 niks beter dan een balmuis uit 1993. .
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens, ik dacht namelijk ook dat mijn logitech balmuis helemaal het einde was, bleek dus niet zo te zijn, aagezien je met een balmuis geen snelle draaibewegingen kan maken, omdat het balletje dan in zijn "kast" ronddraait, en dus geen goeie coordinaten doorgeeft, aangezien ikzelf ook met een lage mousesens speel, moest ik dus wel een optical kopen, die erg snelle bewegingen aankon. De MX-serie van logitech dus. Ikzelf heb een logitech mx500, en ging laatst weer es proberen met mn ouwe muis, werkte dus mooi niet he. Ik raakte nix, en snel ronddraaien was onmogelijk, je keek letterlijk alle kanten lop.
Nu wil ik niet zeggen dat een balmuis slecht is, maar een feit is gewoon dat hij GEEN snelle bewegingen aankan.
Over je stukje Sniper : low sens, Rocket : high sens, ben ik het wel met je eens.
Ben ik met je eens, alleen het is gewoon wel lekkerder om met een goeie gfx kaart te gamen, aangezien je gewoon veel meer fps krijgt, en nix is zo vervelend als een pc die gaat lopen zeuren als er meer dan 3 rockets op je afkomen ( hiermee bedoel ik dus : fps drops )
zo heb ikzelf dus (wat ik al eerder zei ) mijn UT compleet getweaked.
voorbeelden : shockcombo = wit , in plaats van blauw, rockets hebben geen smoke trail meer, flak cannon heeft blauwe stukken met een gloed eromheen, zodat ,je kan zien of ze om de hoek aan het schieten zijn, Kill messages veranderd, kleiner en compacter etc etc etc,
zoals beloofd ga ik morgen screenshots posten hoe het eruit ziet, op aanvraag kan ik dan ook mijn " add-on" online zetten.
Misschien vinden mensen het cheaten, en er lopen ook erg veel discussies over dit fenomeen rondom UT op clanbase.com.
Maar persoonlijk vind ik gewoon dat dit moet kunnen, aangezien IEDEREEN dit kan doen, alleen moet je er wel een beetje script-skills voor hebben.
Aimbot is iets anders, dat is gewoon cheaten, en ECHT voordeel hebben.
Met deze tweaks heb ik geen voordeel ten opzichte van anderen, alleen ik vind het fijner spelen
[
Voor 38% gewijzigd door
Verwijderd op 03-01-2004 23:04
]