Iedereen zegt wel mik op het hoofd, maar in het echt word een agent/militair/swat watever getraint standaart te mikken op je borst. Waarom? simpel, dat 'doel' is veel groter en dus makkelijker te raken dan een hoofd.
Wat ook kan helpen:
- Neem rust, niet rushen, watever
- Niet sproeien met je wapen, kleine 'beetje' (like 3 kogels), liever nog losse kogels achter lekaar, dat is presieser
- Oefenen
- Drop je sniper, sniper is klote want als je mist duurt reloaden te lang, tevens is het lame

- Vind een goed wapen wat je relaxed vind. Ikzelf speel vietcong, en knal op grote afstand met een m16 (single shot) een sniper dood... meer dan 3 kogels heb ik er niet voor nodig. Een ak47 is ook erg leuk, maar meer een sproeiwapen. groter is niet beter, veel noobs zoeken het zwaarste machinegeweer wat eris, maar die zuigen vaak hard. Ik heb in vietcong echt veel doden gemaakt met een colt, klein pistool, maar echt goed! Dit valt dus ook onder het kopje 'vind je favoriete wapen'.
- Oefen tegen bots, het klinkt lame, maar je leert goed waar je moet lopen, hoe, wat waar, je leert op geluid spelen etc.
Nog een goed voorbeeld:
* leer een andere taktiek...
Ik speel zelf een weekje of 4 vietcong, en mag mijzelf best goed noemen, dit komt omdat mijn taktiek anders is... eerst speelde ik als de rest, terughoudend, veel campen, sniperen, langs de randen, bosjes etc. Nu speel ik anders, door het veld heenrennen, op iemand af rennen, rushen, om de hoek rennen etc. Niet meer stil zitten en wachten. Niet alleen is dit een leukere gameplay, ook blijkt dit (VOOR MIJ!) de beste taktiek te zijn.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Map: HalongPortDM
[VCT] Icey frags: 29 kills: 29 dths: 10
[VCT]QuickSand frags: 12 kills: 13 dths: 19
Sniper03 frags: 11 kills: 11 dths: 4
[VCT] B.A. frags: 6 kills: 7 dths: 17
Dj_Uri frags: 2 kills: 2 dths: 3
Map: ArroyoDM
[VCT] Icey frags: 37 kills: 37 dths: 13
[VCT] B.A. frags: 16 kills: 16 dths: 20
Sniper03 frags: 15 kills: 15 dths: 18
Dj_Uri frags: 13 kills: 13 dths: 27
Radim [CZ] frags: 7 kills: 7 dths: 5
Sgt.Barnes frags: 3 kills: 4 dths: 9
Adry frags: 0 kills: 0 dths: 0 |
Zomaar wat DM gisteren avond, vroeger was ik niet echt de beste, maar gewoon voor de fun (4 weken geleden). Kwestie van kijken wat voor jou van toepassing is, Oefenen en nog meer oefenen