Als ik de klantenservice van KPN 2x bel met dezelfde vraag, krijg ik 2x een verschillend antwoord terug, maar wat ik vandaag meemaak is toch wel heel vreemd.
Om dezelfde redenen in deze topic heb ik mijzelf en mijn vriendin bij KPN tijdig opgezegd met nummerbehoud. Allebei hebben wij eenzelfde schriftelijke bevestiging gekregen, waarvan een deel hierboven geciteerd staat.
Mijn vriendin koos voor Vodafone en ik ging over naar T-Mobile. Ik bel momenteel vrolijk rond met beide netwerken (en rond 27 jan wordt nr geporteerd), maar de sim van Vodafone van mijn vriendin is nog niet geactiveerd.
Nagevraagd bij Vodafone en hun verklaring is dat mijn vriendin pas 12 april overgaat met haar huidige nr, omdat KPN een opzegtermijn van 3 maanden hanteert. Hoewel het kontrakt met Vodafone dan ook vanaf die datum ingaat is het toch wel vreemd dat hier geen sprake is van gelijke monniken gelijke kappen. Zou het dan misschien door verschillende personen bij KPN verwerkt zijn en anders uitgevoerd worden?
Hoe dan ook, ik heb Vodafone de brief van KPN gefaxed en zij zouden er nog achteraan gaan.