[KPN Mobile] Wijziging tarieven

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.702 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Zo het abbo van mijn vriendin is afgesloten zag ik vanmorgen. Ze heeft een week geleden de brief op de bus gedaan. Ook had ze nog geen brief met een bevestiging gekregen dat het zou worden afgesloten.

Kortom alles is goedgekomen, ze heeft al een abbo van Telfort afgesloten, een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:18

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

pven schreef op 06 januari 2004 @ 18:42:
Soms krijg ik bijna spijt dat ik weg ga bij KPN. Ik had een erg vriendelijke man van de klantenservice aan de lijn die zeer behulpzaam was

Ik heb gevraagd of de brief aan is gekomen en of duidelijk is dat ik op wil zeggen met nummerbehoud; de beste man zit wat te bladeren in de computer en geeft me de antwoorden die ik wil horen! De brief is naar me onderweg en daarin is bevestigd dat mijn abonnement wordt beëindigd, waarbij rekening wordt gehouden met het door mij gewenste nummerbehoud.

Keurig! _/-\o_
Hoe kun je nummerbehoud hebben zonder dat je een abonnement hebt dan? :? Dan ben je je nummer toch kwijt?

Kan er trouwens vandaag nog opgezegd worden? :{

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:03
Ja, ik heb net gebeld, en je kunt vandaag nog opzeggen. Per fax althans, omdat het vandaag nog binnen moet zijn.
Ik kies denk ik voor die 50 euro creditering, ben heel tevreden met mijn Hi Profile 30 abonnement, alleen zit ik tot tot april 2005 aan mn abonnement vast...
Als ik mijn abonnement zou opzeggen wil ik weer hetzelfde abonnement ervoor terugnemen, maar dan een 1-jarig abonnement, enige verschil is dat ik dan een leuk telefoontje krijg en 4 maanden eerder kan opzeggen. Denk niet dat het de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
HaaZ schreef op 07 januari 2004 @ 10:48:
[...]

Hoe kun je nummerbehoud hebben zonder dat je een abonnement hebt dan? :? Dan ben je je nummer toch kwijt?
Geen idee; ik hoop dat dat duidelijk in de brief staat die ik vanavond pas kan gaan lezen. Mijn abbo doet het momenteel nog gewoon!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

pven schreef op 07 januari 2004 @ 12:41:
[...]

Geen idee; ik hoop dat dat duidelijk in de brief staat die ik vanavond pas kan gaan lezen. Mijn abbo doet het momenteel nog gewoon!
Ik weet niet of je duidelijk in de brief hebt aangegeven te willen migreren naar prepaid of naar een andere provider :?
Zo niet, dan denk ik dat ze je aansluiting gewoon zullen opheffen, en dan ben je je nummer dus kwijt.

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23

Zjemm

...

die van mij is iig vandaag uit de lucht gehaald.

nu nog ff op de brief wachten en dan ben ik helemaal gelukkig :)

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik meteen gebeld toen ik dit las en ze deden er helemaal niet moeilijk over heb 15uur gebeld en ben om 16.30 afgesloten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:39
Ik had in m'n brief vermeld dat ik graag of telefonisch of per email of per brief op de hoogte zou willen worden gesteld wanneer ze me definitief zouden afsluiten.

Werd ik vanmiddag gebeld door een KPN mevrouw, ik ben per vandaag afgesloten.
Maar ik had nog tot 10 uur vanavond om me te bedenken >:)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zoiets had ik ook in mijn brief willlen zetten, bedacht ik toen ik hem dus al gefaxt had. Zoiets van "graag ontvang ik een SMSje op het moment dat ik afgesloten wordt" ofzoiets.

Maar goed, gisteren dus nog ff vlug brief en kopie paspoort doorgefaxt, want de envelop was ik vergeten op de bus te doen, dus dan maar zo.
Vanmorgen meteen gecontroleerd of ik nog bereikbaar was.
Ik was vandaag iig nog tot 13.45 te bereiken op mijn KPN-abo, net om 16.30 nog een keer geprobeerd en nu was ik wel afgesloten.

Ben ik lekker van dat dure abo af, heb namelijk al een tijdje een nieuwe van Telfort waar ik gratis een Nokia 7250i bij kreeg.
KPN Mobile120 = 120 belminuten voor € 23,50 (-->25,00)
Telfort 100 = 100 belminuten voor € 15,00

Ik vind sowieso dat je bij KPN geen leuke aanbiedingen krijgt voor een nieuw toestel als je je abo wilt verlengen.
Dat was voor mij de belangrijkste reden om eens naar andere providerste gaan kijken.
Je moet zelfs voor de simpelste toestelletjes een kapitaal bijleggen.
Zelfs een Nokia 3310 vragen ze nog geld voor als je een nieuw 2 jarig Mobile60 abo afsluit, terwijl die dingen tegnwoordig gratis weggegeven worden bij 3 pakjes boter (figure of speach)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Ik ben vandaag ook afgesloten. :Y)
Normaalgesproken zat ik nog tot oktober 2005 eraan vast maar nu dus niet meer. :+

Meteen maar ff een prepaid kaartje gehaald en in mijn Nokia 6610 gestopt. B)
En nu maar ff iets minder gaan bellen dan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op 07 januari 2004 @ 17:13:
En nu maar ff iets minder gaan bellen dan.... :)
Of ergens een lekker voordelig sim-only abo'tje bestellen natuurlijk... :Y) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:15

thaMini

Tool !!

Ik ben nu ook naar Prepay omgezet, kreeg keurig een smsje. Meteen de brief Naar Orange gefaxt voor nummer-portering. En nu eens kijken hoe snel dat gaat.

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
DeverauX schreef op 07 januari 2004 @ 13:19:
[...]

Ik weet niet of je duidelijk in de brief hebt aangegeven te willen migreren naar prepaid of naar een andere provider :?
Zo niet, dan denk ik dat ze je aansluiting gewoon zullen opheffen, en dan ben je je nummer dus kwijt.
Ik heb ze gebeld en dat gesprek was vrij helder; zie ook [rml]pven in "[ KPN Mobile] Wijziging tarieven"[/rml].

Vandaag lag er trouwens geen brief van KPN in de bus ... :/

Momenteel ben ik het nummerbehouds-formulier van Orange in aan het vullen. Iemand enig idee wat ik bij 'Einddatum van het contract' en 'Opzegtermijn' in kan vullen? :?

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 07-01-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:52
Ik ben wel afgesloten nu nog de bevestiging. Heeft iemand eigenlijk een idee hoe ze met dat imode omgaan? Wordt dat wel een afkoopsom of vervalt dat gewoon met je abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb eindelijk de brief ontvangen! Daar wordt in gemeld dat ik t/m 21 januari de tijd heb om mijn nummer bij mijn nieuwe provider te krijgen, lukt dat niet binnen die tijd dan moet ik drie maanden abbo betalen tegen het nieuwe tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Ik heb vandaag mijn brief ontvangen met daarin dat ik mijn abo (hi40) niet kon opzeggen omdat ik niet buiten mijn bundel was gekomen, en dus niks nadeligs voor mij was.

Kan ik hier nog wat aan doen?

b.v. nu ruim buiten me bundel vallen deze maand en dan volgende maand weer een brief schrijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
I_am_akira schreef op 10 januari 2004 @ 19:10:
Ik heb vandaag mijn brief ontvangen met daarin dat ik mijn abo (hi40) niet kon opzeggen omdat ik niet buiten mijn bundel was gekomen, en dus niks nadeligs voor mij was.

b.v. nu ruim buiten me bundel vallen deze maand en dan volgende maand weer een brief schrijven ?
Ik denk niet dat je er iets aan kan doen. Je moet dus blijkbaar echt aan kunnen tonen dat je met de nieuwe voorwaarden duurder uit bent; in jouw geval gaat dat bklijkbaar niet op. Wanneer loopt je contract af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
pas over 1.3 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
kickje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat wil je nu bereiken met je 'kickje'? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Hoezo een kickje :? Het lijkt me logisch dat je de reden van afwijzing moet weerleggen, en dus moet aantonen dat de wijziging per saldo nadelig voor jou uitpakt. :)

Is dit niet het geval (zoals KPN kennelijk voor jou al heeft uitgerekend) dan is het dus niet mogelijk vervroegd je contract te beëindigen, en zit je dus nog gewoon vast aan je contractstermijn. Helaas. :O :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Ik ben nog steeds aan het proberen onder mijn conrtract uit te komen.. Ik ben volgens de kpn te laat met opzeggen, maar daar ben ik het dus echt niet mee eens...

Je moet wel te tijd krijgen dit te doen en sinds wanneer staan daar data voor.. Waarom voor de 7e? Wat een onzin :|

Mooi een fax gestuurd dat ze me onmiddelijk af moeten sluiten :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het zal me benieuwen of mijn nummerbehoud op tijd gaat lukken. Zojuist heb ik met Orange gebeld om te vragen wat de status is; zij wisten me te melden dat zij het formulier door hebben gestuurd naar KPN en dat zij sindsdien nog geen update hebben ontvangen. Ik heb nog negen dagen de tijd om het rond te krijgen, daarna kost het met drie maanden KPN-abonnement. Morgen toch maar eens bellen met KPN om te vragen hoe het ermee staat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
DeverauX schreef op 12 januari 2004 @ 20:59:
[...]

Hoezo een kickje :? Het lijkt me logisch dat je de reden van afwijzing moet weerleggen, en dus moet aantonen dat de wijziging per saldo nadelig voor jou uitpakt. :)

Is dit niet het geval (zoals KPN kennelijk voor jou al heeft uitgerekend) dan is het dus niet mogelijk vervroegd je contract te beëindigen, en zit je dus nog gewoon vast aan je contractstermijn. Helaas. :O :)
Tja zij kunnen ook echt uitrekenen wat jij nog moet gaan bellen. Dat vind ik altijd erg knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

VinnieWeiss schreef op 12 januari 2004 @ 23:46:
[...]

Tja zij kunnen ook echt uitrekenen wat jij nog moet gaan bellen. Dat vind ik altijd erg knap.
Ook hier lijkt het me logisch dat je zelf wel kan bedenken dat dit gebeurd op basis van je belgedrag in het verleden. :O ;)

Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
Het ging me vooral om deze vraag die ik stelde en nog geen antwoord op gehad had.

dan krijg ik eind deze maand een rekening en die stuur je mee met de brief om aan te tonen dat het wel nadelig voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

I_am_akira schreef op 13 januari 2004 @ 08:31:
Het ging me vooral om deze vraag die ik stelde en nog geen antwoord op gehad had.

dan krijg ik eind deze maand een rekening en die stuur je mee met de brief om aan te tonen dat het wel nadelig voor mij is.
Sorry hoor, maar denk je dat ze daar bij KPN op hun achterhoofd zijn gevallen ofzo?

Net zoals jij elke kans aangrijpt om onder je contract uit te komen, zullen zij ook elke kans aangrijpen om jou aan je contractstermijn te laten houden. (volkomen terecht overigens).

Aangezien de wijziging voor jou niet nadelig uitpakt, mag je kennelijk geen gebruik maken van de mogelijkheid je abonnement te beëndigen, erg jammer maar zo is het nou eenmaal. :)

Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
DeverauX schreef op 13 januari 2004 @ 08:06:
[...]

Ook hier lijkt het me logisch dat je zelf wel kan bedenken dat dit gebeurd op basis van je belgedrag in het verleden. :O ;)
het verleden is noch een garantie voor het heden noch voor de toekomst.
Ik vind dat zulke lulkoek, volgens mij kunnen zij nooit bewijzen dat jij er uiteindelijk niet nadelig vanaf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

VinnieWeiss schreef op 13 januari 2004 @ 10:06:
[...]

het verleden is noch een garantie voor het heden noch voor de toekomst.
Ik vind dat zulke lulkoek, volgens mij kunnen zij nooit bewijzen dat jij er uiteindelijk niet nadelig vanaf komt.
Wat je er ook van mag vinden, er staat duidelijk in de Algemene Voorwaarden dat het vervroegd opheffen van de aansluiting alleen mogelijk is wanneer de tariefswijziging per saldo negatief voor de contractant uitpakt.

Als jij van mening bent dat KPN niet in staat is dit voor jou te berekenen, moet je met tegenargumenten komen en zelf maar uitrekenen of dit daadwerkelijk het geval is.
Doe je dit niet, of kan je dit niet, dan moet je ook niet zeuren, en gewoon de overeengekomen contractsduur 'uitzitten'.

Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Zijn er hier nog meer mensen die nog geen bevestiging hebben gekregen? Ik heb mijn opzegging bijna twee weken terug gefaxed omdat dat sneller zou zijn, maar heb nog helemaal niets gehoord.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 13 januari 2004 @ 15:34:
Zijn er hier nog meer mensen die nog geen bevestiging hebben gekregen? Ik heb mijn opzegging bijna twee weken terug gefaxed omdat dat sneller zou zijn, maar heb nog helemaal niets gehoord.
Wat dacht je van ff met de klantenservice te bellen? 8)7 En is wel een late reactie je brief moest uiterlijk de 7e binnen zijn. Als je slim was geweest had je de 6e of 7e ff met kpn gebeld en was de brief niet aangekomen kon je nog altijd faxen en dat is nu te laat :X
Providers raken wel vaker brieven en/of faxen kwijt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 16:32:
[...]

Wat dacht je van ff met de klantenservice te bellen? 8)7 En is wel een late reactie je brief moest uiterlijk de 7e binnen zijn. Als je slim was geweest had je de 6e of 7e ff met kpn gebeld en was de brief niet aangekomen kon je nog altijd faxen en dat is nu te laat :X
Providers raken wel vaker brieven en/of faxen kwijt O-)
Ik heb het afgelopen week nogal druk gehad, vandaar dat ik het nog niet gedaan heb, ook is er een paar reacties terug te lezen dat meerdere mensen nu pas ongeveer een reactie krijgen.

EDIT: Ik heb net gebeld, KPN heeft een bevestigingsbrief verstuurd, maar deze is waarschijnlijk kwijt geraakt met de post. Dat laatste is heel goed mogelijk, de postbezorging bij mij in de buurt is de laatste tijd verschrikkelijk slecht, een pakketje dat ik al heb horen te ontvangen is ook nog niet binnen.

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 13-01-2004 18:55 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 13 januari 2004 @ 17:50:
[...]

Ik heb het afgelopen week nogal druk gehad, vandaar dat ik het nog niet gedaan heb, ook is er een paar reacties terug te lezen dat meerdere mensen nu pas ongeveer een reactie krijgen.

EDIT: Ik heb net gebeld, KPN heeft een bevestigingsbrief verstuurd, maar deze is waarschijnlijk kwijt geraakt met de post. Dat laatste is heel goed mogelijk, de postbezorging bij mij in de buurt is de laatste tijd verschrikkelijk slecht, een pakketje dat ik al heb horen te ontvangen is ook nog niet binnen.
Nou dat is geen excuus want je bent er zelf verantwoordelijk voor. En hoe lang duurt dat bellen ook alweer met de klantenservice? Ja heb je inderdaad uren voor nodig 8)7 Maarjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 18:56:
[...]

Nou dat is geen excuus want je bent er zelf verantwoordelijk voor. En hoe lang duurt dat bellen ook alweer met de klantenservice? Ja heb je inderdaad uren voor nodig 8)7 Maarjah
Ik dacht dat het bellen langer ging duren dan dat het eigenlijk duurde. Ik heb in het verleden wel meer met de klantenservice voor ADSL van KPN moeten bellen, daarvoor moest je toendertijd toch minimaal 3 uur in de wacht.

Het kwijtraken van een fax is met de fax-systemen die KPN gebruikt volgens mij al onmogelijk, tenzij de fax moedwillig is kwijtgeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Als je tegenwoordig met de klantenservice belt, heb je eigenlijk altijd een 'echt' persoon binnen een paar minuten aan de lijn. (De meeste tijd gaat hem in het doorlopen van de menu's zitten :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
pven schreef op 12 januari 2004 @ 23:10:
Het zal me benieuwen of mijn nummerbehoud op tijd gaat lukken. Zojuist heb ik met Orange gebeld om te vragen wat de status is; zij wisten me te melden dat zij het formulier door hebben gestuurd naar KPN en dat zij sindsdien nog geen update hebben ontvangen. Ik heb nog negen dagen de tijd om het rond te krijgen, daarna kost het met drie maanden KPN-abonnement. Morgen toch maar eens bellen met KPN om te vragen hoe het ermee staat ...
Citaat uit de brief in kwestie:
... Om uw Nummerbehoud aanvraag op goede wijze te kunnen behandelen dient u zich, indien u dit nog niet heeft gedaan, te melden bij een verkooppunt van uw nieuwe aanbieder.
Deze aanbieder doet vervolgens bij KPN een verzoek tot overname van uw mobiele nummer(s). Dit verzoek van uw nieuwe aanbieder dient uiterlijk op 21 januari 2004 bij KPN binnen te zijn....
Uit deze alinea leest ik toch dat het verzoek vóór die datum binnen moet zijn bij KPN en niet de feitelijke portering zelf. Ik heb vandaag mij laten aansluiten bij t-mobile en zij hanteren standaard 14 dagen voor de afhandeling van nummerbehoud. Op het formulier staat dat ik dan rond de 27e van deze maand geporteerd zal worden en dan zou ik volgens de interpretatie van pven een week te laat zijn en alsnog minimaal 3 maanden moeten
uithi(jg)en? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Als ik de klantenservice van KPN 2x bel met dezelfde vraag, krijg ik 2x een verschillend antwoord terug, maar wat ik vandaag meemaak is toch wel heel vreemd.

Om dezelfde redenen in deze topic heb ik mijzelf en mijn vriendin bij KPN tijdig opgezegd met nummerbehoud. Allebei hebben wij eenzelfde schriftelijke bevestiging gekregen, waarvan een deel hierboven geciteerd staat.

Mijn vriendin koos voor Vodafone en ik ging over naar T-Mobile. Ik bel momenteel vrolijk rond met beide netwerken (en rond 27 jan wordt nr geporteerd), maar de sim van Vodafone van mijn vriendin is nog niet geactiveerd.

Nagevraagd bij Vodafone en hun verklaring is dat mijn vriendin pas 12 april overgaat met haar huidige nr, omdat KPN een opzegtermijn van 3 maanden hanteert. Hoewel het kontrakt met Vodafone dan ook vanaf die datum ingaat is het toch wel vreemd dat hier geen sprake is van gelijke monniken gelijke kappen. Zou het dan misschien door verschillende personen bij KPN verwerkt zijn en anders uitgevoerd worden? :?

Hoe dan ook, ik heb Vodafone de brief van KPN gefaxed en zij zouden er nog achteraan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vandaag hebben zowel Orange als KPN bevestigd (nadat ik beiden had gebeld :X) dat ze 21 januari mijn nummer over gaan zetten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
En vandaag is mijn nummer zonder problemen overgezet van KPN naar Orange! _/-\o_

Kortom: ik ben een blij mens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telefoon is al sinds de 7de afgesloten maar nog steeds geen brief ontvangen
Moet ik dan bellen of gewoon vanuit gaan dat alles geregeld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bellen kan natuurlijk nooit kwaad; kost je niets en ze zijn (bijna :X) altijd vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lost-Viking
  • Laatst online: 18-12-2024

Lost-Viking

Log off, Live Life

Van de afgelopen SMS heb ik deze brief opgesteld :

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze reageer ik op uw verzonden SMS van 25 februari 2004 waarin u aangeeft dat de tarieven voor FlexiBel abbonementen worden gewijzigd. Ik ga niet akkoord met deze prijswijziging en wil via deze brief mijn Flexibel abonnement laten migreren naar een ander abbonement bij jullie, een KPN- MobielPlus 18,50 abbonement.

Dit abbonement zou ik graag willen afsluiten voor de komende 2 jaar. Bij het afsluiten van dit abbonement wil ik tevens een nieuwe telefoon ontvangen. Mijn interesse gaat uit naar een Nokia 6800 (zilver 796800). Ik verneem graag dat mijn jarenlange keuze en vetrouwen voor KPN, en ook nu weer de keuze voor een ander KPN abbonement meeweegt in de (eventuele) prijsbepaling voor deze telefoon.

De eventuele (migratie)kosten mogen verrekend worden op de eerstvolgende factuur.

Mijn gegevens luiden als volgt:
naam is: Lost-Viking
klantnummer:
telefoonnummer:

Ik zie uw schriftelijke bevestiging van deze migratie gaarne tegemoet via een mailbericht en/of schriftelijk schrijze.

Met vriendelijke groet,

Lost-Viking

Handtekening

bijlage:
Kopie legitimatiebewijs

* Lost-Viking meld dat personen in deze brief fictief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik even eerlijk moet zijn vind ik de bonussen die momenteel voor de nieuwe Mobiel Plus abonnementen staan erg interessant. Je kan tot wel 400 euro bonus vangen op deze abonnementen en dat is ongekend hoog voor KPN! Overigens ben ik ook door KPN geinformeerd dat wij vanaf heden de KPN Mobile abonnementen niet meer kunnen verlengen en dat wij de klant standaard moeten laten migreren naar KPN Mobiel Plus of een andere abonnementsvorm binnen KPN behalve KPN Mobile...
Pagina: 1 2 Laatste