Pad schreef op 23 december 2003 @ 12:47:
[...]
Heb een andere module geprobeerd, hielp niets. Zie hierboven.
Zou het aan mijn HD kunnen liggen? Ik kan namelijk nu ook geen partities meer aanmaken, dan klapt de install van winXP eruit (zie hierboven)???
GODS@$%!#^!@^%$@^%#!^%
Deze keer niet als grap, je bènt stronteigenwijs...
Tsjongejongejonge
Crashes in de vorm van een complete vastloper, hangend beeld ? Dat suggereert dat je
VOEDING niet zwaar genoeg is. Crashes in 3D applicaties ? Dan trekt niet alleen je CPU maar ook je videokaart veel stroom: en weer is de
VOEDING verdacht. Slecht functionerende harde schijven ? Hee, kijk eens aan, dat kan ook weer door een te zwakke
VOEDING komen. Dat je minder snel een crash krijgt als je services afsluit zegt niets, dat kan ook puur geluk zijn, maar minder geheugen gebruik is...
***tadaaaa*** ... nog steeds een instabiel systeem, het is niet zo dat het je probleem oplost.
Touwens, als memtest86 geen fouten vind,
ga er dan eens vanuit dat het niet met je geheugen te maken heeft.
Overal kan je lezen dat 250 watt voor een gemiddeld of high-end systeem niet genoeg is. En met de grootste verdachte recht voor je neus ga je nog steeds zoeken naar andere oorzaken. Waarom ?
Sorry dat ik hier aan het flamen ben hoor, maar, lieve topicstarter:
Zak maar eens diep in de str.. Zoek het dan lekker helemaal zelf uit.
Wil je een 100% eerlijk antwoord ? Er is een klein kansje dat het heel misschien niet je voeding is. Ja, dat is mogelijk. Maar de kans dat het wèl door je voeding komt, die kans is heel groot. Wees dan niet zo koppig, en regel een A-merk 350 watt (of zwaarder) voeding en ga testen!
* JumpStart reageert pas weer in dit bewuste draadje als de topicstarter een zwaardere voeding getest heeft...
Tot die tijd:
"You're on your own kid!"
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE