Screenfreezes tijdens nieuwe games

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 16:52
Ik heb nog steeds problemen met mijn computer, namelijk die verdraaide screenfreeze. Het is nooit een "blue screen of death" en alleen een reset helpt nog.

Het gebeurt altijd tijdens het spelen van zware/nieuwere games, bij 3dmark03/2001 en bij 3d visualisatie plugin van winamp. Bij Tactical Ops bijvoorbeeld kan ik 1 uur lang gamen zonder screenfreeze, maar bij 3dmark03 of bij WC3 blijft hij hangen binnen 30 secondes. In windows zelf komt zo'n screenfreeze nooit voor.

Ik dacht dat het probleem eerst lag aan oudere Cpu en mem, maar die heb ik van de week ook allemaal vervangen voor nieuw spul. Maar zelfs met nieuwe processor en mem dezelfde screenfreezes, dus ik weer naar maxpert om mijn GFX te laten testen. Die had ik namelijk ook samen met een nieuw moederboord een maand geleden gekocht. Ze hebben de 9800SE 5 uur getest zonder één enkele screenfreeze, dus ik dacht dat het dan aan mijn voeding lag (250/300Watt). Maar die is nu ook weer vervangen voor een FlowerPower 400Watt. En nog steeds precies dezelfde screenfreeze bij games.

Specs:
Processor: AMD Athlon XP 2800+ (2,08GHz, 512KB) (origineel 2500+ Barton)
Moederbord: Epox EP-8RDA+
Geheugen: TwinMos 512MB PC400/PC3200 Dual Channel Kit (2x256MB)
Videokaart: Club3d Radeon 9800SE 128Mb DDR @ 340/380 Mhz
Harde schijf: Maxtor 80GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm 8MB
CD-ROM & DVD-ROM drives: Samsung DVD 16x48
Geluidskaart: Creative SoundBlaster Live 5.1 (OEM)
Speakers: Trust Soundwave1000P
Netwerkapparatuur: Realtek NIC01 PCI 10/100Mbps UTP
Monitor (CRT): Iiyama A902MT Vision Master Pro 451 19"
Behuizing: AOpen Miditower ATX HQ45
Voeding: Super Flower 400 watt PIV power supply
CPU Koeling: Coolermaster HHC-001 Heat Pipe retail
Overige Koeling: 1 case FAN, 1 pci FAN en 2 HD FAN.
Temps: CPU 44 (idle) 49 (stressed) Case: 33 (case closed)

Ik krijg dus de crashes bij iedere driver van ATI, dus de originele van 9800SE, de nieuwste Cat. speciaal voor SE kaarten van club3d en de nieuwste Cat. drivers.

Ik denk dat ik volgende week mijn complete systeem maar bij de winkel laat testen. Heeft iemand enig idee waar aan het kan liggen??? Misschien aan de Epox/9800SE combinatie??

[ Voor 4% gewijzigd door kiwiplukker op 06-10-2003 22:56 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zet je videokaart eens op 4x AGP, en fastwrites uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
Net getest: 1x/2x/4x/8x fastwrites aan/uit maar elke keer hetzelfde probleem. Ik heb zelfs in de BIOS de kaart op 32/64/128mb gezet om te testen, maar hetzelfde effect.

Ook met de CPU FSB heb ik alles meegedaan; van 100/133/166/200mhz maar nog steeds precies hetzelfde.

[ Voor 31% gewijzigd door kiwiplukker op 04-10-2003 18:17 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal je Geluidskaart + de netwerk kaart er eens uit. Zelf denk ik dan het aan de geluidskaart ligt. Ik heb ook een Soundblaster 5.1 en die dingen geven gewoon vaak problemen met spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
Ik heb het gedaan en getest weer, maar helaas dezelfde screenfreeze.

Wat me dit keer wel opviel was toen ik op mijn keyboard enter-escape ctrl alt del liep te rammen, dat het beeld naar 640-480 schakelde en blauw/grijs werd met vreemde bewegende witte stippen. Maar een reset was weer de enige uitweg.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hetzelfde met mijn radeon 9600 pro in warcraft maar bij mij is het na 3 sec :( kijk in mijn topic voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem, maar dat bleek aan het programma 'Powerstrip' te liggen, want sinds ik het van de pc smeet geen probs meer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD Athlon XP 2800+ (2,08GHz, 512KB) (origineel 2500+ Barton)
klok die eens terug. en waarschijnlijk heb je dan ook je bus overgeklokt, en daar kunnen een hoop agp-, netwerkkaarten en soundblasters niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 00:48:
Ik had hetzelfde probleem, maar dat bleek aan het programma 'Powerstrip' te liggen, want sinds ik het van de pc smeet geen probs meer gehad
ik heb exact hetzelfde, screen freezes.
en als ik powerstrip de-install is alles weer goed.
klote is alleen dat powerstrip het enige programma is wat bij mijn systeem de hz van de monitor op 100 kan zetten, alle andere dingen werken bij mij niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Misschien een stomme vraag, maar ik lees hier helemaal niets over een complete herinstallatie van windows xp. Heb je dit al een keer gedaan ?. de soundblaster drivers kunnen problemen geven je zou eens de NIET microsoft/creative drivers kunnen proberen. De drivers van je chipset, heb je daar al eens mee gespeelt ?.

Heb je al geprobeerd om met een zo kaal mogelijk systeem te draaien ?. Dus zonder netwerkkaart, modem en andere toei ?.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
KaMiKaZe schreef op 06 October 2003 @ 01:58:
Misschien een stomme vraag, maar ik lees hier helemaal niets over een complete herinstallatie van windows xp. Heb je dit al een keer gedaan ?. de soundblaster drivers kunnen problemen geven je zou eens de NIET microsoft/creative drivers kunnen proberen. De drivers van je chipset, heb je daar al eens mee gespeelt ?.

Heb je al geprobeerd om met een zo kaal mogelijk systeem te draaien ?. Dus zonder netwerkkaart, modem en andere toei ?.
welke driver moet je voor je soundblaster gebruiken als je die van creative niet mag gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
Ik heb mijn XP 2 maal opnieuw geinstalleerd, 1 maal met SP1 en 1 maal zonder. Ook heb ik alle overbodige hardware eruit gehaald en alleen met de minimale drivers 3dmark03 gedraait. Binnen 10 seconde screenfreeze. Ik denk dat het echt ligt een mijn Epox die de 9800SE niet leuk vindt. :O

edit:
Powerstrip heb ik nooit gebruikt.
klok die eens terug. en waarschijnlijk heb je dan ook je bus overgeklokt, en daar kunnen een hoop agp-, netwerkkaarten en soundblasters niet tegen.
heb hem zelfs op 1000mhz gedraait met 100mhz FSB; same story |:(

[ Voor 35% gewijzigd door kiwiplukker op 06-10-2003 11:32 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
enige wat dan nog rest is testen met een andere videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
ok zal ik doen

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:20
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Radeon 9700.
Als ik C&C Generals speel krijg ik ook steeds screenfreezes, en als ik Black Hawk Down speel ook alleen dan meestal als het wat warmer is.
Ik heb nix OC'ed, en de max temp van mn cpu is 44graden.
TOEN kwam ik erachter dat het probleem weg was als ik een grote koelvin voor mn kast zetten (dus zijplaat losgemaakt).
Dus bij mij is het een warmteprobleem!.

The one you cant see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
ik ga van de week langs de winkel met mijn complete systeem waar ik de boel gekocht heb, daar zullen ze naar de oorzaak zoeken. Zodra ik meer weet laat ik het weten.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij hielp het als ik AGP op 2X zette(BIOS en in de ATI 'controller', geen idee hoe dat heet), dan deed opeens warcraft3 het weer die het eerst niet deed, maar dan moest ik ook niet de resolutie hoger zetten als 640*480 want dan freezde hij gelijk weer.
misschien moet ik mobo wel flashed ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Welk OS heb je precies?
Windows XP Professional of Home?
Als je Professional hebt raad ik je aan Home erop te zetten...
Hielp bij mij ook, alleen was dat een GeForce 2 MX/400 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:55
Als je Professional hebt raad ik je aan Home erop te zetten...
Ja lekker kan hij daar ook nog eens voor gaan betalen... :/

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Radeon 9600 PRO... en het ligt aan de temperatuur. Houd ik namelijk mijn kast open dan kan ik wel weer C&C Generals spelen die eerst in het menu al vastliep.

Ook met kast open kan ik Neverwinter Nights nog steeds niet draaien, ik kom iets verder dan met kast dicht maar al snel freezed m'n scherm toch. En zo'n mega zwaar grafisch spel is NWN toch ook weer niet :?

Ik ga er maar eens een koeler bij in hangen want ik heb alleen een cpu en gpu koeler dus nog een is wel verstandig.
Maar ik heb de indruk dat het bij jou aan hetzelfde ligt, heb er namelijk ook al weer meerderen over gehoord met hetzelfde probleem en daar lag het ook aan de temp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
kast staat nu al week open en de bovenste heatsick van de 9800SE kan je gewoon aanraken (wel warm). Temps: CPU 44 (idle) 49 (stressed) Case: 33

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
Euhmmm ja, maar de temperatuur van je GPU is natuurlijk bepalend. En die kun je voor zover ik weet nog niet uitlezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
nope idd niet, maar ik denk dat ik ze het in de winkel wel kunnen uitlezen met een temp sensor op de gpu. Ik ben benieuwd.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan uit je posts niet uitmaken of agp oppervlakte acceleratie wel of niet hebt aanstaan in dxdiag->beeldscherm. Mijn ervaring is daarmee dat veel spelen niet (goed) draaien indien dat uitstaat. (kan dit niet in de faq?).

Verder.. IK mag aannemen dat je de mobodrivers voor de videokaartdrivers installeert? Of bij het updaten van de mobodrivers de videokaartdrivers eerst verwijdert (en dan weer installeert + dx9.0b)? Anders worden de mobodrivers niet goed geupdate, waardoor problemen kunnen ontstaan.

Mijn radeon 9700 pro wordt behoorlijk warm tijdens het spelen van games, maar is door de hitte volgens mij nooit vastgelopen.. Meestal was het gegoochel tussen drivers bij mij (alhoewel bijv. dungeon siege het nooit fatsoenlijk heeft gedaan (op hoger dan 640x480) :/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
heb agp oppervlakte acceleratie aanstaan

eerst mobo drivers geinstalleerd, en daarna pas de GFX drivers.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Ik denk ook dat het aan je temperatuur ligt, mijn ati gaf ook heeeele rare kuren toen het fannetje dood was ;) (club3d 9800 pro trouwens :) )
andere koeler dr op en hij vindt het weer heerlijk draaien, ik mag alles :P
dus xou echt me koelblokkie ff voelen :) (indien je je fikken brandt is er dus iets mis :P ) en miss. een andere koeler dr op/ terug voor garantie of ff aan iemand vragen met diezelfde kaart of het ook probs geeft en die kaart miss. lenen? :)

het is namelijk zo dat bij die nieuwe games je vid kaart harder gestressed wordt :) en je videokaart doet hetzelfde als je cpu als ie te warm wordt en zijn biossettings het niet lief meer vinden --> UIT!
wat dus resulteert in dit soort crashes (bij mij dan).

probeer eens even of het erger wordt als je meerdere tests achter elkaar draait, dus --> 3dmark 2001 se draaien, w88 totdat ie hangt, pc rebooten, gelijk weer 3dmark gaan draaien, en kijken of ie sneller hangt, desnoods 2 a 3 x :) tis wat omslachtig, maar ik merkte op die lan waar mijn fannetje dood begon te gaan dat de crashes steeds sneller kwamen... wat dus duid op een hitteprob :)

[ Voor 48% gewijzigd door Henk op 07-10-2003 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CARman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb hier een vergelijkbaar probleem op een ouder systeem .........

KT7 met een 1200 Duron erop. Heb al verschillende grafische kaarten geprobeerd. Inmiddels is XP ook al een keer of 3 schoon geïnstalleerd. Maar op het moment dat ik een 3D game opstart of 3D Mark aanslinger is het zwaar mis.

Ik ben een beetje bang dat het MoBo wat kuren heeft ondertussen. Het leipe is dat ik op een gegeven momente XP opnieuw heb geinstalleerd, omdat Xp zelf instabiel was, vanwege 1 van die vage updates. Nu dus een schone XP erop met alleen SP1 en DX9b, zonder een hoop van die vage 'security updates'. XP draaid nu rock-steady, maar op het moment dat DirectX in actie komt is het mis. Ook al getest met DX8, DX8.1, DX9 en DX9b, maar in alle gavellen hetzelfde resultaat. Ook zonder SP1, tsjakka bang en dan is het of hard hangen, of een spontane reboot ...............

Van dit soort dingen word je niet vrolijk :'(

Asrock Extreme9, AMD9590, Kraken X61, 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
Kan het ook te maken hebben met dit probleem, ik heb ff verder gezocht en vond de volgende link:

http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/8596/

Het vreemde is dus dat ik met mijn kast open een stukje verder kom en Generals weer kan spelen maar Neverwinter Nights niet, dus zou je zeggen het ligt aan de temperatuur.
Gezien het topic waarvan ik de link net gaf ligt het aan de hardware muis acceleratie. Zodar ik dit uitzet bij troubleshoot blijft Neverwinter Nights niet meer hangen. De driver crashed dan wel en krijg ik een melding van vpurecover, maar het is een lichte vooruitgang. Hierdoor lijkt het toch weer niet aan de temperatuur te liggen want dit deed ik gewoon met de kast dicht. Generals moet ik nu nog testen heb m'n pc opnieuw geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het zelfde frustrerende probleem ook lange tijd gehad, ik heb daarvoor de voeding, geheugen, besturingssysteem, geluidskaart en nog meer dingen vervangen, maar uiteindelijk kwam het door een zekere VIA chipset op mijn moederbord, sindsdien heb ik een nieuw moederbord (ook weer VIA) en nu werkt alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
Hmmm over de VIA chipset wordt ook gesproken in dat topic dat ik noemde. Misschien ligt het daar bij mij ook wel aan (heb een MSI K7T Turbo 2 (6330) da's volgens mij ook een VIA chipset), maar was eigenlijk niet van plan mijn moederbord te gaan vervangen. End at was mijn portemonnee ook nog niet van plan... ik zal eens kijken of nieuwe drivers helpen. Ik zal hier de resultaten wel blijven posten, misschien dat iemand anders er (in de toekomst) ook nog wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo uit mijn hoofd was het een KT133Pro chipest (Jetway 663AS Mobo)
*kan er iets naast zitten*
Ik heb het toen nog een tijd weten te 'pluggen' met een zogeheten PCI latency patch, een soort driver voor Windows XP. Maar het werd er allemaal niet vlugger op, die chips hebben een enorm timing defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Laatst online: 10-08 12:38
ik las hier dit topic en heb net hetzelfde probleem met mijn Radeon 9800 SE. Echt klote;
ik had net men computer, startte Call of Duty op en na ongeveer 2 minuten viel men computer gewoonweg uit man. Nu ben ik nog op zoek naar stabiele drivers maar heb nog geen gevonden. Ook Reset ie soms in 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:26
downclocken die vid kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook maar heb zojuist een nieuwe grafische kaart besteld. Men oude grafische kaart is een Hercules 3D Prophet 4000XT 32MB TV-OUT. Naar het schijnt is die Kyro chipset niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
Na het installeren van de nieuwste VIA drivers en ATI Catalyst 3.8 freezed de pc niet meer in Neverwinter Nights maar crashed de VPU wel en krij ik een melding van VPU recover. Problemen dus nog niet opgelost, maar wel weer een stukje verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Probeer eens een Multipier van boven de 10,5.
Ik had het zelfde probleem zowel met een 8RDA+ als met een A-bit NF7-S.
Sinds ik MP11 of hoger draai, heb ik nergens last meer van.

Misschien een optie om te proberen voor je je HDD vlakt. ;)

offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 15:41:
ik heb het zelfde frustrerende probleem ook lange tijd gehad, ik heb daarvoor de voeding, geheugen, besturingssysteem, geluidskaart en nog meer dingen vervangen, maar uiteindelijk kwam het door een zekere VIA chipset op mijn moederbord, sindsdien heb ik een nieuw moederbord (ook weer VIA) en nu werkt alles prima.[/quote]

&

[quote]_grover_ schreef op 13 October 2003 @ 15:45:
Hmmm over de VIA chipset wordt ook gesproken in dat topic dat ik noemde. Misschien ligt het daar bij mij ook wel aan (heb een MSI K7T Turbo 2 (6330) da's volgens mij ook een VIA chipset), maar was eigenlijk niet van plan mijn moederbord te gaan vervangen. End at was mijn portemonnee ook nog niet van plan... ik zal eens kijken of nieuwe drivers helpen. Ik zal hier de resultaten wel blijven posten, misschien dat iemand anders er (in de toekomst) ook nog wat aan heeft.[/quote]

&

[quote]Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 15:50:
Zo uit mijn hoofd was het een KT133Pro chipest (Jetway 663AS Mobo)
*kan er iets naast zitten*
Ik heb het toen nog een tijd weten te 'pluggen' met een zogeheten PCI latency patch, een soort driver voor Windows XP. Maar het werd er allemaal niet vlugger op, die chips hebben een enorm timing defect.[/quote]

Dit gaat allemaal over VIA chipsets, de TS heeft een EPoX 8RDA+,... en dat is een nForce2 bord!!!
Misschien ff lezen voor je post?

[ Voor 77% gewijzigd door _Droopy op 14-10-2003 10:18 ]

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
Dit gaat allemaal over VIA chipsets, de TS heeft een EPoX 8RDA+,... en dat is een nForce2 bord!!!
Misschien ff lezen voor je post?
Misschien dat uit het topic al duidelijk bleek dat VIA chipset niet het enige probleem is? Waarschijnlijk is het dus een combinatie van hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
Nou mensen, ik ben er 100% uit wat de oorzaak was van mijn screenfreezes.

De dag (20 augustus) waarop ik mijn 9800SE kocht, waren er geen normale gfx-en meer te koop. Totdat op het laatste moment de kerel uit de winkel zei dat hij toch nog een kaart had liggen; de 9800SE van club3d in een zakje.

Dus ik met alle vertrouwen die kaart kopen, want hij was niet al te duur; 259 euro. Sinds dien altijd maar screenfreezes. Wat blijkt nou; die kaart was van begin af aan brak. Ik vermoed dat, aangezien het feit dat een 9800SE na het moden zonder succes terug gebracht kan worden naar die winkel, dat ik een 2e handsje heb gekregen. Waarschijnlijk heeft mijn voorganger de 9800SE overgeclockt / gemod naar een 9800pro zonder succes. En die mod heeft waarschijnlijk de kaart beschadigd.

Ik heb nu een nieuwe Club-3d 9800PRO (in dichte verpakking) gekocht en heb nergens meer last van. Dus ik wil hierbij iedereen waarschuwen met kaarten kopen zonder dichte verpakking. Vraag na of de kaart al gebruikt is en test de kaart zodra je thuis bent, want je weet niet wat er allemaal met de kaart gedaan is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
KaMiKaZe schreef op 06 October 2003 @ 11:41:
enige wat dan nog rest is testen me een andere videokaart
;)

[ Voor 3% gewijzigd door KaMiKaZe op 18-10-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
inderdaad, maar lastig om ff een anders gfx uit je mouw te schudden als je 40 per week weg bent. :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een soort van dit probleem, draai al bijna een jaar met mijn Radeon 9700 PRO toen ik dacht he laat ik windows is een lekkere clean setup geven.

heb ik gedaan vervolgens trekt hij 3dmarks, generals wc3 en bijv renegade niet meer; vraag me niet waarom niets overgeklokt zelfs geen poging tot en ineens vertikt ie ut

daarna nog 3 keer windows en drivers opnieuw geinstalleerd maar dat moch niet baten.

voel me niet zo blij; wou dat ie het weer gewoon deed.

Ik hoop dat er binnen kort een oplossing komt;

::Kreeg trouwens een gaar berich toen ie naar me desktop terug sloeg;

VPU Recover heeft uw grafische versneller opnieuw ingesteld omdat het niet langer reageerde op opdrachten van het grafisch beeldschermprogramma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
zet eerst maar eens de agp bussnelheid terug naar 4x en fast writes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ff of je systeem stabiel bljift als je de clock settings van je videokaart eens een flink stuk omlaag zet.
Garantie claimen als je systeem dan niet meer crashed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja uhh aan het begin van dit topic staat dat dit gebeurt bij vrij nieuwe spellen maar ik heb het dus de hele tijd bij counter strike.

het beeld valt weg en je krijgt een pokke geluid te horen van jewelste.
maar ok ik heb een ati radeon 9700 pro maar blijkbaar weet niemand wat je er precies aan mot doen.

ik heb al de catalysator 4.2 ofzo van ati maar dat werd ook geen ene **** :'( .
iemand iedeen voor me. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 12:00:
ja uhh aan het begin van dit topic staat dat dit gebeurt bij vrij nieuwe spellen maar ik heb het dus de hele tijd bij counter strike.

het beeld valt weg en je krijgt een pokke geluid te horen van jewelste.
maar ok ik heb een ati radeon 9700 pro maar blijkbaar weet niemand wat je er precies aan mot doen.

ik heb al de catalysator 4.2 ofzo van ati maar dat werd ook geen ene **** :'( .
iemand iedeen voor me. 8)7
Fastwrites uit?

offtopic:
De problemen met Dungeon Siege zijn nu (grotendeels) opgelost, ik krijg/kreeg(?) alleen wegvallende beelden met Gothic (II) en Arx Fatalis, maar ik heb ze nog niet gehad met fastwrites uit. Dit hoeft niets te zeggen omdat de beelden heel soms voorkomen; indien dat vaker gebeurt open ik wel een topic, maar ik klop nu hard af ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen ouwe }:O schoppen- en sowieso klinkt dit meer als iets voor een van de Spielerij fora...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.