-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Voor de zekerheid had ik vanmorgen even de modem gereset, en nu is de beloofde snelheid gehaald (Power):
Download: 206.6 kB/s
Upload: 41.2 kB/s
Connection: 1209 conn/min
Ping test Nederland: 12.0 ms
Ik heb overigens niets meer gehoord van Multikabel dat het is opgelost, maar ben blij dat het eindelijk is geregeld.
* wout heeft ook de nieuwe Power snelheid nu
Maar inderdaad, niks van de helpdesk gehoord, terwijl ze toch echt beloofd hadden mij terug te bellen
Via FTP en Mordax kom ik toch weer uit op een gemiddelde van 180KB/s. Ik vind het niet erg hoor maar raar is het wel aangezien dit niet zou moeten kunnen. Download is gemiddeld 480KB/s en dat vind ik wel normaal, jammer alleen dat het van korte duur is.GJ-tje schreef op 21 februari 2004 @ 17:00:
[...]
Speedtest is niet 100% met de tijd meegegaan... http://speedtest.multikabel.nl kan je proberen of anders: http://www.mordax.nl
Ik had nog nooit van Mordax gehoord, maar dit lees ik op die site onder het kopje kabel:GJ-tje schreef op 21 februari 2004 @ 17:00:
[...]
Speedtest is niet 100% met de tijd meegegaan... http://speedtest.multikabel.nl kan je proberen of anders: http://www.mordax.nl
Dat hele buurman effect is er niet voor eurodocsis modems. Dus als er een niet met zijn tijd is meegegaan......Kabelinternet gaat via een shared medium. Dit betekent dat u op dezelfde verbinding zit als alle andere kabelinternetters bij u in de buurt. Dit houdt dus in dat uw verbinding trager wordt, als uw buurman ook online is.
Verwijderd
En dan bedoel ik "echt" uploaden, niet een of andere speedtest van een website.
Dus uploaden naar je webruimte van Multikabel bijvoorbeeld.
Iemand?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 12:25 ]
Ik zit met een 'probleem'
Ik heb voor 2 weken op proef X-lerate gekregen, was ik wel blij mee, maar nu, meer dan een maand later, heb ik het nog steeds.
4mbit voor 43euro!
Hebben meer oude-PowerPlussers hier 'last' van?
Je bent niet de enige...Gromba schreef op 21 maart 2004 @ 22:50:
Hoi
Ik heb voor 2 weken op proef X-lerate gekregen, was ik wel blij mee, maar nu, meer dan een maand later, heb ik het nog steeds.
4mbit voor 43euro!
Vandaag is het tot z'n einde gekomen!
Stroom moest er af (stopcontacten) dus server/modem was uit, echt balen!
Verwijderd
Ja, nu je het zegt gaat het bij mij opeens weer een stuk snellerGromba schreef op 22 maart 2004 @ 14:06:
[...]
Vandaag is het tot z'n einde gekomen!![]()
Stroom moest er af (stopcontacten) dus server/modem was uit, echt balen!![]()
Ik weet het, het is nu al zo'n maand verder, maar ik wil toch graag weten: Heeft iemand het nog?Gromba schreef op 21 maart 2004 @ 22:50:
Hoi
4mbit voor 43euro!
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
http://mgv.multikabel.nl/
Per 1 augustus 2004 nieuwe download snelheden :
Easy verdubbeling van 128 naar 256 kbps
Power 40% omhoog van 1,5 naar 2,5 Mbps
XL-lerate 25% omhoog van 4 naar 5 Mbps
Per 1 november 2004 nieuwe upload snelheden :
Power van 360 naar 512 Kbps
XL-lerate van 768 Kbps naar 1 Mbps
En als klap op de vuurpijl dit najaar :
X-tra van 1,5 Mbps(down) en 1 Mbps (up) nu naar 10Mbps/2Mbps
En dat bij gelijkblijvende prijzen.
Meer bijzonderheden zult u zeer binnenkort van Multikabel ontvangen.
Over de achtergronden en veel meer, kunt u over een paar dagen in het verslag van ons overleg met Multikabel lezen.
Bestuur MGV
Abo Download Upload Prijs
Easy 256 kbps 64 Kbit €19
Family 768 Kbps 128 Kbps €29
Power 2,5 Mbps 512 Kbps €43
XL-lerate 5 Mbps 1 Mbps €69
X-tra 10Mbps 2Mbps €85
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
^_^Geachte XL-lerate abonnee,
We hebben goed nieuws: per 1 augustus 2004 wordt de downloadsnelheid van XL-lerate verhoogd van 4096 Kbps naar 5120 Kbps. Uw uploadsnelheid wijzigt per 1 november van 768 Kbps naar 1024 Kbps. De prijs van uw abonnement blijft hierbij ongewijzigd.
Om van uw nieuwe snelheid te profiteren, dient u het kabelmodem te resetten. Dit doet u door na 1 augustus (en na 1 november) de stekker van het modem circa 10 seconden uit het stopcontact te halen. Daarna geniet u automatisch van de nieuwe snelheid. De snelheidsveranderingen worden in de loop van een aantal dagen doorgevoerd. Indien uw snelheid na een modemreset niet verandert, kunt u dit het beste na een paar dagen nogmaals proberen.
Mocht u nog vragen hebben over deze e-mail of over uw abonnement, dan kunt u gratis contact opnemen met onze klantenservice via 0800-5005. Wij wensen u veel internet!
Met vriendelijke groet,
Nico Rijkhoff
Manager Marketing & Sales
P.S. Dit najaar wordt ook het X-tra abonnement flink aangepast. De downloadsnelheid zal worden verhoogd van 1,5 naar maar liefst 10 Mb, de upload van 1 naar 2 Mb! Voor nieuwe X-tra abonnees komt er een speciale intekenlijst, zodat de introductie van de nieuwe snelheden soepel kan verlopen.
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees
alleen op de internetsite www.multikabel.nl kan ik niets over deze informatie vinden. Beetje vreemd..Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 08:24:
Geachte Power-abonnee,
We hebben goed nieuws: per 1 augustus 2004 wordt de downloadsnelheid van Power verhoogd van 1536 Kbps naar 2560 Kbps. De uploadsnelheid van Power wordt vanaf 1 november van 360 Kbps naar 512 Kbps verhoogd. De prijs van uw abonnement blijft ongewijzigd.
Om van uw nieuwe snelheden te profiteren,........
[ Voor 11% gewijzigd door Hann1BaL op 15-07-2004 08:33 ]
wel super alleen ik vind die port 25 zo zwaar irritant. eigenlijk maar eens een petitie starten
Elect a clown, expect a circus.
Zet jij een netlimiter aan als je het zelf niet helemaal aankan
Bij de persberichten staan dit soort mededelingen normaal gesproken.Hann1BaL schreef op 15 juli 2004 @ 08:31:
hetzelfde geldt ook voor power
[...]
alleen op de internetsite www.multikabel.nl kan ik niets over deze informatie vinden. Beetje vreemd..
http://www.multikabel.nl/...2=10&pp=actueel&persid=69
Verwijderd
* momania nu ineens toch weer erg blij met z'n X-tra abo
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Misschien heeft de tijd van posten te maken..Roeltjuh schreef op 15 juli 2004 @ 15:54:
[...]
Bij de persberichten staan dit soort mededelingen normaal gesproken.
http://www.multikabel.nl/...2=10&pp=actueel&persid=69
Het stond er toen nog niet op. Dat kwam pas later, want ik had al bij de persberichten gekeken.
Verwijderd
Sweet!Geachte X-tra abonnee,
Goed nieuws: dit najaar wordt het X-tra abonnement flink aangepast. Op dit moment heeft u met X-tra een downloadsnelheid van 1536 Kbps. De upload is 1024 Kbps. De nieuwe snelheden bedragen maar liefst 10Mb/2Mb.
De prijs van het abonnement blijft ongewijzigd.
Kan nu al niet wachten
Ik ga heel snel weer terug naar X-tra.
[ Voor 3% gewijzigd door Jopioware op 15-07-2004 23:23 ]
systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human
maar ik blijf lekker bij x-lerate. Geld groeit niet op me rug... helaas
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees
Is altijd nog minder dan eerst die 99 euroJur schreef op 15 juli 2004 @ 23:56:
X-tra kost €85,- dus het scheelt maar €16,-
Dat wordt dus weer upgraden...
Ze hebben ooit de snelheid een weekje rond de 7 Mbit gelaten maar dat ging als een trein.
ik ga eerst even genieten van 5 Mbit en dan in september schakel ik iedergeval over naar de X-tra abbo
[ Voor 32% gewijzigd door Jopioware op 16-07-2004 00:08 ]
en ik krijg eindelijk een nieuw modem dinsdag
Verwijderd
(/me is echt blij dat hij niet in de adsl gekte is opgegaan
Verwijderd
Dat probleem heb ik nu ook al. Dan houdt sweex er gewoon mee op.Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 14:22:
Mensen.. Ik heb een probleem. Welke router kan 10 mbit een beetje normaal route? Mijn sweex heeft al moeite met 4 mbit nu.Iemand tips voor een router met een goede kwaliteits / prijs verhouding voor als ik straks over stap.
Veel mensen hebben met sweex een probleem
maar zal me Us-robotics het wel aan kunnen 10 Mbit
even op gezocht en vond dit
One RJ-45, 10/100 Mbps autosensing and auto-switching Ethernet WAN port.
Dus Jopioware is al gereed voor X-tra van multikabel, laat maar komen
[ Voor 27% gewijzigd door Jopioware op 23-07-2004 19:51 ]
Verwijderd
Maar let op. Dat hij 10/100 Mbps is hoeft niet te betekenen dat hij dat ook kan route. Het is het type aansluiting. Stond bij mijn sweex namelijk ookJopioware schreef op 23 juli 2004 @ 19:40:
[...]
Veel mensen hebben met sweex een probleem
maar zal me Us-robotics het wel aan kunnen 10 Mbit![]()
even op gezocht en vond dit
One RJ-45, 10/100 Mbps autosensing and auto-switching Ethernet WAN port.
Dus Jopioware is al gereed voor X-tra van multikabel, laat maar komen
Ik zag wel een 3com die 20 mbit aankon.. Maar die is 110 euro, dus moet even zeker weten of die goed is. (de 3com 3CR860-95 )
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 16:42 ]
hoezo gebeurt niet? de vorige keer had ik ook al voor de aangegeven datum de nieuwe snelheden
Verwijderd
Anderen die ik ken hebben altijd een ping van minimaal 80, terwijl die ook altijd een goede ping hadden. Dat is het enige minpunt van multikabel op het moment, vind ik. Maar wel een belangrijke !!!!
Verwijderd
Hmmm heb hier ook nog niks... (heerhugowaard) iemand al wel snelheidsverhoging?:|Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 10:10:
Ben benieuwd wanneer ze het hier gaan doorvoeren, is namelijk al 1 Augustus.
je moet wel je modem resetten, maar ik heb ook nog geen verhoging. Maar 23.55u is ook nog 1 augustus. Ze hebben dus nog even de tijd.Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 10:42:
[...]
Hmmm heb hier ook nog niks... (heerhugowaard) iemand al wel snelheidsverhoging?:|
Zelfs als ze het vandaag niet redden, zit ik er niet mee. Als het maar geen weken gaat duren, maar multikabel kennende zal daar ook geen sprake van zijn.
Verwijderd
Ja,Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 11:23:
Nou hier in den helder ook nog nix hoor, werken ze uberhaubt wel op zondag
Dit verwarrende staat trouwens in de Nieuwsbrief
Dus 2 Augustus.Per 1 augustus wijzigen de snelheden van de diverse internetproducten.
U bent eerder persoonlijk geïnformeerd over specifieke veranderingen voor uw abonnement.
Vanaf de genoemde datum worden de downloadsnelheden van Easy, Power en XL-lerate aangepast. Per 1 november worden ook de uploadsnelheden van Power en XL-lerate verhoogd.
Dit najaar wordt tevens het X-tra abonnement flink aangepast. De downloadsnelheid zal worden verhoogd van 1,5 naar maar liefst 10 Mb, de upload van 1 naar 2 Mb!
Voor sommige klanten zal, om van de nieuwe snelheden te kunnen genieten, het modem omgewisseld worden. Multikabel zal er voor zorgen dat iedereen, wanneer nodig, tijdig een nieuwe modem krijgt. U hoeft hier niets voor te doen.
Om te profiteren van de hogere snelheid, dient u na 1 augustus uw modem te resetten. Dit doet u door de stekker van het modem circa 10 seconden uit het stopcontact te halen. Daarna geniet u automatisch van de nieuwe snelheid. De snelheidsveranderingen worden in de loop van een aantal dagen doorgevoerd. Indien uw snelheid na een modemreset niet verandert, kunt u dit het beste na een paar dagen nogmaals proberen.
foutje.
Ja ze verhogen de snelheid op 1 augustus en de gebruiker kan er gebruik van maken vanaf 2 augustus. Dat staat er eigenlijk in de nieuwsbrief...
[ Voor 74% gewijzigd door Hann1BaL op 01-08-2004 11:48 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je kan de stekker er altijd in laten zitten. zelfs in de oude modems (heb er zelf ook 1) zit er een klein resetknopje op die je al dan niet met een pennetje in moet drukken.Gunner schreef op 01 augustus 2004 @ 11:51:
Oh nou dan laat ik de stekker nog maar even in het stopcontact
Al blijft de stekker een makkelijkere oplossing natuurlijk
Reset knopjes kunnen trouwens blijven hangen..vandaar dat ik altijd de stekker gebruik...
Multikabel werkt trouwens 7 dagen / week ja (alleen niet ALLE afdelingen)
[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 01-08-2004 11:57 ]
Verwijderd
Als je een motorola kabelmodem hebt kan je ook resetten zonder naar dat verekte ding toe te lopen via: http://192.168.100.1/config.htmlMaxBurn schreef op 01 augustus 2004 @ 11:56:
Het gaat gefaseerd, een deel vanacht, een deel vandaag, een deel komende nacht.
Reset knopjes kunnen trouwens blijven hangen..vandaar dat ik altijd de stekker gebruik...
Multikabel werkt trouwens 7 dagen / week ja (alleen niet ALLE afdelingen)
Dat scheelt je het nodige lopen
Moet ik met m'n X-tra abo toch nog weer het langst wachten, tot novemberVanaf augustus 2004 verhoogt Multikabel de downloadsnelheden van drie van de vijf internetabonnementen. Het Power abonnement, dat op dit moment een download heeft van 1.536 Kbps, wordt verhoogt naar 2.560 Kbps. Het nu al snelle abonnement XL-lerate gaat per augustus zijn naam nog meer eer aan doen, want de downloadsnelheid gaat van 4.096 naar 5.120 Kbps. De snelheid van het instapabonnement Easy verdubbelt tot 256 Kbps.
In november volgen dan verhogingen van de uploadsnelheden: Power gaat naar 512 Kbps (is nu nog 360) en XL-lerate wordt verhoogd van 768 naar 1.024 Kbps.De meest extreme verhoging voert Multikabel in november door voor de X-tra abonnees. Dit abonnement, gericht op personen die een zeer hoge uploadsnelheid prefereren voor bijvoorbeeld het spelen van online games, krijgt dan een download van 10 Mb en een uploadsnelheid van 2 Mb. Een particulier internetabonnement met deze specificaties is uniek in Nederland.
Maar je krijgt ook het meeste voor terugmomania schreef op 02 augustus 2004 @ 00:36:
Mm, lees dus net dit op de site: In twee fasen worden de snelheden van bijna alle particuliere internetabonnementen verhoogd.. Let vooral op 'bijna', want:
[...]
Moet ik met m'n X-tra abo toch nog weer het langst wachten, tot november
Ik kwam niet boven de 300 KB uit met 1 download en met meerdere connecties (denk aan emule of torrent) zakte dat nog veel verder in tot soms ver onder de 100 K
I.v.m modem vervanging en overschakeling van usaDocsis (?) naar EuroDocsis hadden ze mij alvast veranderd.
Heb nu een lief klein zwart motorola surfboardje i.p.v. dat lelijke grote witte ding
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Verwijderd
probeer het vanavond nog wel een keer.
Hier het zelfde in 1655, kijk vanavond wel weer eensVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 07:26:
ik heb net het modem gereset, zonder enig resultaat helaas.
probeer het vanavond nog wel een keer.
Ik ga vanmiddag nog even een reset doen, maybe dat ie dan wel aangepast is.
MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional
Verwijderd
Daarom moet je ook de stekker uit je modem halen, je kabelmodem haalt namelijk na elke reset de DOCSIS opnieuw op.
Verwijderd
Moet die computer ook uit wanneer ik dat doe?
Verwijderd
Nee niet nodigVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 14:09:
We zijn allemaal zenuwachtige tweakertjes die om het uur hun modem resetten
Moet die computer ook uit wanneer ik dat doe?
Is wel te hopen dat hij voor vanavond weer omgezet is, moet m'n pc opnieuw installeren en dan is het toch wel lekker dat je alle windows update's een beetje rap kan binnenhalen.....
Helemaal mee eens, maar gaat op zich best snel.
(scsi raid opstelling)
[off-topic]
Verwijderd
Hij heeft ivm kabeltelefonie nieuwe modem gekregen, ik heb nog de oude future networks modem, zou hier een verband in liggen
Zo net nog maar is geprobeerd en ben nu ook blij
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 18:02 ]
Door wat kleine technische problemen loopt Multikabel wat vertraging op bij het omzetten van de snelheden in de profielen van haar gebruikers.
De vertraging blijft beperkt, de komende dagen zal Multikabel groepsgewijs alle abonnees overzetten op de nieuwe snelheden.
Geplaatst op Monday 02 August 2004 @ 17:01:25 GMT+1 door commander
dit bericht staat op http://mgv.multikabel.nl
Verwijderd
Stelletje prutsers, dan regel je dat toch goed voor 1 Augustus.Jopioware schreef op 02 augustus 2004 @ 17:05:
Multikabel stuit op wat technische weerbarstigheden.
Door wat kleine technische problemen loopt Multikabel wat vertraging op bij het omzetten van de snelheden in de profielen van haar gebruikers.
De vertraging blijft beperkt, de komende dagen zal Multikabel groepsgewijs alle abonnees overzetten op de nieuwe snelheden.
Geplaatst op Monday 02 August 2004 @ 17:01:25 GMT+1 door commander
dit bericht staat op http://mgv.multikabel.nl
Ik heb de snelheid overigens net gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 17:40 ]
Vanavond als ik terug ben in het mooie west-friesland, zal ik direct me modem een reset geven.
Maar als vast van harte uhm
je was toch sneller aan bod dan je verwacht had
[ Voor 18% gewijzigd door Jopioware op 02-08-2004 17:52 . Reden: typ fouten onder voorbehoud ]
Verwijderd
Thx, en tevens wens ik de andere er succes mee.Jopioware schreef op 02 augustus 2004 @ 17:48:
Ik ben op dit moment in asten, kan het zelf nog niet testen.
Vanavond als ik terug ben in het mooie west-friesland, zal ik direct me modem een reset geven.
Maar als vast van harte uhm![]()
je was toch sneller aan bod dan je verwacht had
Bij de vorige verhoging heb ik ook meer dan een week moeten wachtenVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 17:26:
[...]
Stelletje prutsers, dan regel je dat toch goed voor 1 Augustus.
Ik heb de snelheid overigens net gehad.
Hoop dat het dit keer wat sneller gaat
Verwijderd
Verwijderd
18:32 uur. Nog geen verhoging.
Power Abbo.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 18:33 ]
Verwijderd
Speedtest.nl zegt 260 kb/s, beetje jammer want zou het niet 360 kb/s worden?
Probeer eens http://speedtest.multikabel.nlVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 18:38:
Oke net modem gereset, het is duidelijk sneller.
Speedtest.nl zegt 260 kb/s, beetje jammer want zou het niet 360 kb/s worden?
Nou nog een paar maandjes wachten (1 november) en dan gaat de upload ook weer omhoog
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Hij werktDownload
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 297.2 KByte/sec
(=2378 kbps)
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
He plaatsgenootVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 18:30:
Hoofddorp (2135) is bij deze geslaagd voor zijn upgrade en mag door voor de koelkast. olé!
Verwijderd
Vanaf Alkmaar:
Deze test genereert realtime 4096 KB (4 MB) dataverkeer. Een moment geduld aub..
Uw download snelheid is 2204 kbps (275 KB/s)
Vanaf Amsterdam:
Deze test genereert realtime 4096 KB (4 MB) dataverkeer. Een moment geduld aub..
Uw download snelheid is 2013 kbps (252 KB/s)
Verwijderd
Heb ik ook gehad, gewoon ff bellen met de helpdesk.Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 20:48:
hmz.. ik heb een x-tra en heb m'n nieuwe modem ontvangen, alleen als ik hem aansluit en hem wil registreren zegt ie authorization failed
Ze moeten geloof ik daar eerst nog het mac adres aanmelden op de server oid en dan kan jij je aanmelden
Verwijderd
Ik woon ook op 1782 en had om 4 uur nog nix maar om 6 uur wel. Maatje van me had gister nacht al en das op 1781!!!Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 18:32:
Den Helder, 1782
18:32 uur. Nog geen verhoging.
Power Abbo.
Power is allemaal omgezet
Easy is allemaal omgezet
XL-Rate na/rond 23:00
Verwijderd
Uw download snelheid is 2424 kbps (303 KB/s)
Heerhugowaard (1705)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 21:44 ]
Zodra de 10mbit/2mbit profielen er zijn stap ik over
Nu maar even met 5mbit aan de gang nog, haal je toch ook zo 640K/sec mee...
kabel is echt veel efficienter/minder verlies dan adsl. (ADSL maakt afstand zooooveel uit...)
Waar je bij adsl maar een handvol mensen heb die ook echt dicht bij de theoretische snelheid komen zit je met kabel bijna altijd rond de theoretische snelheid. (bij goeie kabelaars althans)
(ken zoooooveel adsl lui die niet boven de 700K komen met een 8mbit lijn...)
1200K/sec here i come...
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 02-08-2004 21:53 ]
Voor ADSL is dat hoog, bovendien zit je dan al 150K onder de theorie he..Blisterin_Bull schreef op 02 augustus 2004 @ 21:57:
Ik heb anders Cistron 8/1 adsl en haal gewoon 875KB/s hoor.
Je begrijp me misschien verkeerd, ADSL heeft zoveel last van de lijnafstanden dat een hoop mensen gewoon niet boven de 700 komen, puur omdat ze te ver van de centrale wonen, dit weet jij ook wel want ik neem aan dat je wel kenissen heb waar dat ook zo is (ik in ieder geval zat)
Met 4mbit haal ik ~540K/sec (ik neem ook aan dat het modem / profiel hoger staat dan de theoretische 512K/sec) met 5mbit haal ik 640-650 en op 10mbit/2mbit zal ik straks (oktober/november) ongetwijfeld 1200K/sec / 250K/sec halen
[ Voor 59% gewijzigd door Max|Burn op 02-08-2004 22:11 ]
dus ik moet nog ff wachten tje is toch bijna 23:00MaxBurn schreef op 02 augustus 2004 @ 21:44:
Ter info:
Easy is allemaal omgezet
ja in oktober ga ik over naar X-tra, zeker weten
Nou ik nog niet anders (power)MaxBurn schreef op 02 augustus 2004 @ 21:44:
Ter info:
Easy is allemaal omgezet
vtec just kicked in yo!
Vandaar dat er in de email staat enkele dagen na 1 augustus.
Ik had beter kunnen zeggen "de overgrote meererheid is omgezet"
edit: Alles moet nu omgezet zijn, degenen die niet de snelheid halen na modem reset moeten de helpdesk bellen.
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 03-08-2004 13:01 ]
Verwijderd
Hij werkt nu, maar het werkt alleen op m'n laptopmomania schreef op 02 augustus 2004 @ 20:57:
[...]
Heb ik ook gehad, gewoon ff bellen met de helpdesk.
Ze moeten geloof ik daar eerst nog het mac adres aanmelden op de server oid en dan kan jij je aanmelden
met router bedoel ik niet een hardware router maar m'n pc met openbsd erop
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 14:02 ]