If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Of er een bluetooth headset bij zou zitten, kon ie me niet zeggen, aangezien zij nog niets binnen hadden.
Vraag: weet iemand of dat ding ergens in Amsterdan en/of omstreken te verkrijgen is? BC, Phone House, T for telecom, het maakt me allemaal niet uit, zolang ie maar 150 of goedkoper is...
In eerste instantie zat ik te kijken naar de V600, maar toen ontdekte ik de plaatjes van de V80...
Als ik ze naast elkaar zie, wordt de keuze misschien juist wel moeilijker
Er zit trouwens 6.5 MB aan vrij geheugen op.
Headsetje werkt ideaal, dit is echt een heel comfortabel headsetje en hij weegt niets...
(als iemand intresse heeft in de headset, mail me dan, want ik doe hem namelijk weg, kheb er al 1)
[ Voor 5% gewijzigd door Sur_G op 06-07-2004 00:54 ]
Verwijderd
(als iemand intresse heeft in de headset, mail me dan, want ik doe hem namelijk weg, kheb er al 1)[/quote]
Wat voor setje is het precies? Hangt ie aan je oor of een goedkoop oor-setje?
Edit: de Motorola Buetooth headset HS820, zeker een mooi dingetje.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 11:59 ]
- Is het een bluetooth headset?Sur_G schreef op 06 juli 2004 @ 00:53:
Ik heb hem vandaag aangeschaft... En hij bevalt me tot nu toe goed ( ik ben eigenlijk een SE man) dit is dan ook mn eerste motorola ooit... Wat ik minder vind, is dat niet alles zomaar via BT te versturen is. Ook het versturen van een foto of MP3 naar de V80 is me nog niet gelukt. Het zal hetzelfde zijn als bij een v600(v525/500). Iemand enige tips voor mij??
Er zit trouwens 6.5 MB aan vrij geheugen op.
Headsetje werkt ideaal, dit is echt een heel comfortabel headsetje en hij weegt niets...
(als iemand intresse heeft in de headset, mail me dan, want ik doe hem namelijk weg, kheb er al 1)
- Wat voor kosten heb je gemaakt en in combinatie met welk abbo?
- Waar heb je 'm gehaald?
Ik heb de volgende kosten gemaakt: E489,99
In combinatie met dit abonnement: geen
Gehaald bij: Belcompany
Thanks... sorry voor beetje botte vraagstelling... was op werk, maar wilde het toch wel ff snel wetenSur_G schreef op 06 juli 2004 @ 21:19:
Jah het is een Bluetooth headset...
Ik heb de volgende kosten gemaakt: E489,99
In combinatie met dit abonnement: geen
Gehaald bij: Belcompany
Ik ga dan zekers ff checken of ie in Amsterdam/Amstelveen te verkrijgen is.
Geeft nix joh, zo kwam het bij mij niet eens over. Jij stelde directe vragen en ik gaf directe antwoorden, thaz all!eduardtee schreef op 06 juli 2004 @ 21:43:
[...]
Thanks... sorry voor beetje botte vraagstelling... was op werk, maar wilde het toch wel ff snel weten
Ik ga dan zekers ff checken of ie in Amsterdam/Amstelveen te verkrijgen is.
Maar ik kan jullie nu wel laten weten, dat ik er helemaal weg van ben!!
Damnz een leuk ding.... En dan die rhytem lights, echt relax dan gaan de lichtjes knipperen op de muziek of op je stem...
Min punten, te weinig geheugen en je kan bijvoorbeeld geen clip van 3/4 MB af draaien dat red ie niet(zover ik weet) geeft ie een error melding...
Verderz mooi dingetje hoor!!
Dit is mijn eerste motorola en ik moet zeggen een PRACHT toestel. Had hiervoor een 6610 van nokia en ik vind de menu indeling nog simpeler bij deze.
bij belcompany(goes) gehaalt hadden er maandag 1 binnen gekregen..
i.c.m. orange 40 1 jaar abbo was hij 69.99eurotjes
Verwijderd
Na in eerste instantie erg geinteresseerd geraakt te zijn over dit toestel, kwam ik er achter dat je alleen SMSjes op de SIM kaart kan opslaan!
Dit is overigens al wel een hele verbetering op de V70, waar je rond de 7 smsjes kan opslaan!?!
Het kan toch niet meer dat je tegenwoordig maar 20 smsjes kan opslaan op een GSM!!! Dan houdt het voor mij al gelijk op.
Ik heb hem namelijk nog steeds niet in het echt gezien, dus tell me.. show meeeeeee please?
Hier zijn ze dan
Motorola V80
En hier wat filmpjes, omdat fotos het DISCO effect niet zo makkelijk kunnen laten zien heb ik ff wat filmpjes gemaakt... Enjoy!!
1- SCREENSAVER 5MB
2- DISCOMODE 64MB
3- CAMERAMODE 29MB
[ Voor 164% gewijzigd door Sur_G op 08-07-2004 01:44 ]
Verwijderd
gemaakt met de N6230

Deze is van een digi cam

Deze zijn gemaakt met de MotoV80

@profdexter ga naar berichten>>INBOX>>SETUP>>AUTOM. LEGEN>>Eigen Profiel>>>Kies 99 berichten en je kan dan 99 berichten opslaan....
Mss is het handig deze pics te gebruiken voor de start post.....
Voor de rest deze foon is gewoon te vet voor woorden...
Geeft disco wanneer er geluid is ....caller id...mp3 ringtones...Screensavers...BT headset...makkelijk menu...relaxte foto's...gewoon vet!!!!
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 00:40 . Reden: meer meer meer ]
Hey wat doe jij hierNanax schreef op 07 juli 2004 @ 21:24:
@prof dexter, dat is zo te fixen, kan met de v500/600 ook. tot 200 smsjes dan.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Heb zelf ook nog een vraagje mss dat iemand het weet of je de kabel van de V600/525 ook op deze kan gebruiken??
Zou wel handig zijn
Verwijderd
Edit: zelfde gedachte op dezelfde tijd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 13:10 ]
Verwijderd
Het is wel in te stellen dat als je gebeld wordt en je m openflipt dat ie je eerst nog op een knop moet drukken.
Alle andere functies zijn wel te gebruiken als ie dicht is...ook de camera functie...
Verwijderd
En thnx 4 tha movie!! belsignaal reageert op geluid wat vettt zeg!
Alleen jammer van het interne geheugen. Wat voor software krijg je allemaal erbij? Is er een soort van een audiograbber voor het knippen mp3's
Ik vind hem wel dik zeg
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
Verwijderd
je kunt hem ook voor andere telefoons gebruiken.Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 14:19:
Kan je met de blue tooth handsfree van de v80 ook met andere gsm's gebruiken of is het voor Motorola gsm's only?
[ Voor 73% gewijzigd door Sur_G op 09-07-2004 19:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hahah, dat zou inderdaad wel een mini titel edit zijn...
Maar goed gezien hoor Xandrios
Anyway, vinden jullie ook dat het erg lang duurt voordat de telefoon helemaal is opgeladen... Dus tot het moment dat ie dus een melding geeft( en dus neit wanneer er 3 streepjes zijn berijkt)
Een min punt van het toestel vind ik toch echt wel de Volume knoppen aan de zijkant... die zijn echt moeilijk in te drukken. Ikzelf doe het met mn nagels....
Jaa, de puntjes op de i heSur_G schreef op 10 juli 2004 @ 02:23:
Wat heb je gedaan? v-> V?
Hahah, dat zou inderdaad wel een mini titel edit zijn...![]()
Maar goed gezien hoor Xandrios
Nee, eigenlijk was het een tip in een topicreport. Mijzelf zou het niet opgevallen zijn
Verwijderd
Gaat het lekker soepel en snel als bij de Nokia? dus ook op t9 gebied.
Grafics user interface van de V80 is ie net zo mooi als bij de t610? of lelijker?
Zit zwaar te twijfelen of ik een V80 of een k700i moet halen.
Probeer mij eens over te halen dat ik een v80 moet aanschaffen
De interface is echt net zo goed en naar mijn mening beter dan een t610
Verwijderd
De v80 heeft geen T9 maar iTap een soort variant en net zo makkelijk...je hoeft worden niet toe te voegen aan het woordenboek als je eenmaal een woord maakt door het in te tikken slaat ie deze automatisch op. En herkent ie m als je later hem intikt op de T9 manier...
De foto's zijn bter als de t610....hier kan je tenminste wel mee in de zon staan en nogwat zien op je scherm...
Verwijderd
Ik had een hele oude motorola beeld van de tijd dat ik nog een star tac had. Wat een klote menu was dat zeg, zo onduidelijk als het maar kon zijn.
Kennelijk is het stukken beter geworden
jammer dat k700 volgende week uitkomt, want anders had ik niet getwijfeld en gelijk de v80 genomen....
Ff rond snuffelen op de review sites van de v80 en k700
Trouwens hoe zit het met de themes van de v80. kan je net als bij de k700 zelf themes maken en uploaden naar je pc?
Je ziet er ongelooflijk veel SE themes sites, maar van motorola nauwelijks
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 19:53 ]
Verwijderd
Bij een motorola valt minder aan de layout te wijzigen. maar geluid, achtergrond en kleur vallen aan te passen op een v500/v600 (ook zelf te maken). de v80 heeft daar op nog wat extra's deze moeten alleen nog benut worden. dingen als operator en datum kun je (zeer waarschijnlijk net als bij de v600) van je scherm krijgen. rest je een strax scherm met een mooie achtergrond een mooi (evt deels transparante) menubalk en batterij en onvangst icoontjes... het is maar wat je mooi vind...
Verwijderd
Verwijderd
4233440@student.inholland.nl
Alhowel ik zag op het forum van de V525 dat er een soortgelijke site wordt aan geprezen in de startpost zelfs...dus bij deze
www.motclub.com is wel in t spaans maar zeer de moeite waard
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 22:49 ]
Verwijderd
Hoop dat ik geen spijt van krijg, dat ik de k700i links heb laten liggen
Maar wel fijn dat je een BT handsfree krijgt, los zijn die krengen zo duuuur......
Ik moet wel oppassen voor de politie, wegens verboden wapenbezit
Verwijderd
Verwijderd
:):)
en anders moet je me maar een PM sturen
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 16:47 ]
Verwijderd
en nog iets.. Ik heb net de telefoonnummers van mijn simkaart naar de telefoon gekopierd. Maar nu krijg ik dus bij het openen van de telefoonlijst dus dubbele nummers. Hoe kan ik ervoor zorgen ik alleen de telefoonnummers van de gsm geheugen te zien krijg?
kan iemand mij hiermee helpen?
[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 16:57 ]
Had ik eerst ook, hierna maar eens de handleiding gelezen. De handleiding is volgens mij niet helemaal correct. Je moet de bluetooth headset eerst goed opladen (ca. 2 uur). Daarna moet je de belknop van de bluetooth headset ingedrukt houden tot het blauwe lampje blijft branden. Hierna zou je (als het goed is) de headset moeten kunnen vinden.Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 14:56:
Pfff ik kan maar geen verbinding maken met mijn BT handsfree van Motorola. Ik heb gedaan wat in het boekje stond. Maar ik mijn v80 kan de handfree maar niet vinden.
kan iemand mij hiermee helpen?
[ Voor 17% gewijzigd door artharpe op 14-07-2004 19:00 ]
Verwijderd
Er zit een fout in de manual. Bij 5 sec inhouden knippert hij, maar het lampje moet volledig aanbranden, pas na 10 sec gebeurt dat.
Stomme fout van motorola
Verwijderd
Verwijderd
Height 99 99 103
Width 45 47 44
Depth 19 20 20
Weight 100 93 97
Conclusie absoluut niet, het lijkt alleen zo omdat het smal is.
Trouwens ik vind de v80 qua uiterlijk ook mooier dan de k700i. Over een half jaar lopen tig mensen met de k700, de v80 niet.
Dat laatste is voor mij ook de reden om de V80 te nemen. Hiervoor had ik de T610 en die had voor mij afgedaan nadat ik Patty Brard met dit ding had zien lopen.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 19:11:
Model V80 K700 6230
Height 99 99 103
Width 45 47 44
Depth 19 20 20
Weight 100 93 97
Conclusie absoluut niet, het lijkt alleen zo omdat het smal is.
Trouwens ik vind de v80 qua uiterlijk ook mooier dan de k700i. Over een half jaar lopen tig mensen met de k700, de v80 niet.
Verwijderd
2 jarig Orange 30 en hij is gratis bij Bel Company!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 19:12 ]
Verwijderd
Ik noem op T100 (samsung) 7650, E700, 6230
Met de V80 heb je tenminste eens iets in handen wat niet ieders smaak is maar wel zeker de mijne en geweldig ding
Verwijderd
Kijk maar naar de forums van de k700i en de v80 hoeveel posts er zijn. Ik durf te wedden dat er veel meer k700i's verkocht worden dan v80's.
Kijk maar naar de v70 en de t610. iedereen loopt met een t610 en stukken minder de v70.
Weet trouwens iemand of je de berichtgeluid aan kan passen?
Verwijderd
Maar de clublight van de v80 vind ik wel way cool
Ik moet wel zeggen dat de games soepel lopen en grafisch ziet het goed. Splinter cell en prince of persia lopen als een tiet!
Verwijderd
Vraagje voor: john-hendriks
zou jij mij die link even kunnen mailen waar je de Phone tools 2.0 vandaan hebt? Werkt toch gewoon met bluetooth of moet je data kabeltje hebben?
Vraagje voor: Sur_G
Waar heb je toch die mooie screensaver van dat vrouwtje vandaan?
Mijn mail is A_stroeve@hotmail.com
TNX alvast
Verwijderd
Maar toen ik de klantenservice heb gebeld en me Orange World geactiveerd zei hij dat de v80 nog niet geschikt is voor Orange World. En zelfs v600 is nog in een testfase.
Daarom vraag ik het maar hier, aangezien hier al duizend problemen zijn opgelost (waarom heb ik dit forum niet eerder ontdekt
Tevens is mijn V80 al kapot, de joystick is achter blijven hangen in mijn broekzak. Die fragiele joystick is vast gemaakt dmv een soort flexibele rubber! Ik heb hem pas 1 maand.
Verwijderd
Ik heb de telefoon nu ongeveer 1,5 maand en ik moet zeggen dat ik echt heel erg tevreden ben dat ik deze telefoon heb gekocht. Tering, wat een juweeltje, qua uitstraling 1 van de mooiste telefoons naar mijn mening. De originele clublights die precies op de beat flikkeren, geeft erg veel bekijks in discotheken/bars moet ik zeggen. Of als je in de trein zit en de helemaal naar eigen smaak ingestelde mp3 ringtone gaat af, je haalt hem uit je zak en mensen zien ineens al die lichtjes. Sommige oudjes weten niet wat ze zien en dan komt er ook nog bij dat hij open flikt als een stilleto. Ik ben er zoals je leest helemaal weg van, het is zo origineel. En mijn advies luidt dan ook, als je twijfelt of je gaat voor 1 of andere Nokia troep, ga die dan maar halen, dan blijft deze v80 tenminste origineel.
Ook qua prestaties ben ik dik tevreden, die mp3 ringtones klinken loepzuiver. Even zelf mp3 ringtone maken en op je telefoon zetten is ook geen probleem, nooit meer van die ringtones ontvangen via sms of 0900 lijn waar je je de pleuris betaalt.
Er passen genoeg Java games, zitten trouwens echt leuke spellen tussen, alleen een kwestie van goed zoeken op het net, er zijn genoeg sites waar je ze gratis kunt downen (geldt ook voor de mp3 ringtones).
De foto's zijn ook van goeie kwaliteit, veel en veel beter dan de nokia opnames, ik spreek uit ervaring. Hierbij ook dus het beeldscherm, de v80 beeldscherm is erg groot, qua verhouding met de afmetingen van de telefoon zelf (klein). En de resolutie/weergave is goed, geen problemen mee gehad.
En heb er ook een paar fimpjes opgezet, zo ook een muziekvideoclip van 4:12 minuten, dat maar 1,212 kb in beslag neemt (nogmaals; ff goed zoeken op het net). De kwaliteit van de filmpjes zijn ook prima, je ziet nauwelijks/geen blokjes itt de nokia videoprestaties. De kleur is goed, alleen het geluid is op de een of andere manier wat minder bij de video's. Niet schrikbarend, maar wel een verschil met de mp3 ringtones.
Verder, tja de voicedial doet het prima, de gratis bijgeleverde bluetooth headset doet het prima, de caller id photo ofzo (je ziet een foto wie je belt) is vet. Accu gaat twee dagen mee, vindt ik ook prima.
Kortom ik ben zwaar tevreden met deze telefoon.
Oja, 1 ding nog: Een datakabel erbij aanschaffen is een must!
Ik ben wel benieuwd hoe de rest hem vindt, want in deze topic wordt maar zelden geschreven. Laat ff wat horen en zijn jullie nog steeds tevreden?
Kwa menu is ie het zelfde volgens mij als de v600 maar hij ziet er gewoon veel vetter uit
Niet
Verwijderd
Motorola gaat trouwens de komende weken actie voeren voor hun "MP3 phones" (V600, Mpx200 en V80)--> "Who needs Polyphonic when u have MP3"
Dus misschien zal de telefoon wat meer verkocht gaan worden aan de hand van deze promotie.. Wat ik overigens niet hoop, hoop dat hij lekker exclusief blijft, echt nog niemand gezien die hem ook heeft!
[ Voor 4% gewijzigd door Sur_G op 02-09-2004 22:59 ]
Verwijderd
hoop dat er wel wat leuk spul voor ons tussenzit in de actie (gratis dingen, acc. met korting ofzo) maar hoop idd ook nie dat ie nu rete goed verkocht wordtSur_G schreef op 02 september 2004 @ 22:58:
Ik vind zelf dat de volume knopjes aan de zijkant ook een nadeel zijn... erg moeilijk in te drukken.
Motorola gaat trouwens de komende weken actie voeren voor hun "MP3 phones" (V600, Mpx200 en V80)--> "Who needs Polyphonic when u have MP3"
Dus misschien zal de telefoon wat meer verkocht gaan worden aan de hand van deze promotie.. Wat ik overigens niet hoop, hoop dat hij lekker exclusief blijft, echt nog niemand gezien die hem ook heeft!
Maar eh.... ik heb em nu meer dan een uur opgeladen en met de lader eraan of zonder ook eigenlijk doet ie vrij weinig....
Aangezet, dan vraagt ie om pincode. Die vul ik in en vervolgens zegt 'zoekt netwerk'. Daarna gaat ie gewoon weer uit en dan zie ik 'batterij laadt'.
Iemand een idee? moet ik geduld hebben? Je zou verwachten dat ie het met de stroom eraan sowieso wel moet doen toch??
Verwijderd
hehe zoals jij het apparaat beschijft hoort ie thuis in een grijpautomaat op de kermisVerwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 16:59:
Even uppen deze topic.
Ik heb de telefoon nu ongeveer 1,5 maand en ik moet zeggen dat ik echt heel erg tevreden ben dat ik deze telefoon heb gekocht. Tering, wat een juweeltje, qua uitstraling 1 van de mooiste telefoons naar mijn mening. De originele clublights die precies op de beat flikkeren, geeft erg veel bekijks in discotheken/bars moet ik zeggen. Of als je in de trein zit en de helemaal naar eigen smaak ingestelde mp3 ringtone gaat af, je haalt hem uit je zak en mensen zien ineens al die lichtjes. Sommige oudjes weten niet wat ze zien en dan komt er ook nog bij dat hij open flikt als een stilleto. Ik ben er zoals je leest helemaal weg van, het is zo origineel. En mijn advies luidt dan ook, als je twijfelt of je gaat voor 1 of andere Nokia troep, ga die dan maar halen, dan blijft deze v80 tenminste origineel.
ik haalde me v80 uit me broekzak en zag een ijzeren knop zitten.,..flink balen de joystick knop was gewoon afgebroken...Dat was minder ik zoeken even later vond ik m terug in me broekzak heb ik m er maar weer op gedrukt sindsdien is ie er niet meer af geweest. Jammer dat er geen firmwares te verkrijgen zijn...Ook stoort mij dat je er maar 15 berichtjes in op kan slaan...heb Motorola hier al over gmeailt die vertellen mij dat je dan je smsprofiel naar 99 berichten moet zetten...Dat werkt helemaal niet....Iemand hier een oplossing voor???
Vooral hier (ook goede hoor).
Na het doorlezen van dit topic ben ik alweer positiever gaan denken, maar kan iemand me het laaste zetje geven?
Ik las nog even voor de gein de reacties op kieskeurig.nl
Wat zijn de mensen die daar reacties achterlaten toch DOM?!?
Meneer klaagt over een telefoon die hij misschien niet eens TWEE minuten in zijn handen heeft gehad, en dan maar klagen over het sluitingsmechanisme, speling blablabla. Nou, ik heb de telefoon al bijna 4 maanden, en alles werkt nog picobello.
Tja, de batterij, die houdt niet echt lang nee, maar dat wist ik al vantevoren. maar iedereen vraagt me waar heb je te telefoon vandaan, wat is het voor een?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Het jammere blijft dat standaard het toestel maar 15 smsjes ken opslaan...Dat vind ik het grootste minpunt...de korte standytijd stoort mij daarvoor nog iets minder...maar het lichtjes effect maakt alles weer goed
Ik zit nog te twijfelen tussen de Nokia 7610 en deze (V80).
De 7610 is nog niet te verkrijgen in de vodafone winkels maar via bv belcompany wel. Hoe zit dat dan met de kosten van die telefoon?
Heb ik dan gewoon de volledige aanschafkosten van de telefoon? of krijg ik ook de korting die ik in de vodafone winkel zou krijgen? (zou mooi zijn)
De keuze is iig niet makkelijk.... kies ik voor de 1 MegaPixel-telefoon of voor die ultra vette V80?
update: Hmm, bij de belcompany moest ik nog 345 euries bij betalen..... Dat gaan we dus mooi niet doen!
Motorola V80... here I come!!
update 2: Wohoo!! Gisteren de V80 gehaald (was de laatste in de winkel
Wat een stoer ding zeg!
Wel een beetje lastig te volgen boekje... heb het idee dat het slecht vertaald is. Verder een prachtapparaat.
[ Voor 26% gewijzigd door nowell op 14-09-2004 08:17 ]
knoopjelos apestaartje heteman punt com
Verwijderd
Bluetooth headset die erbij zit doet het prima, ook op mijn 3650.
Ik ben tevens in het bezitvan het Logitech Dinovo toetsenplank, en de daar bijbehorende Bluetooth Hub, inc de laatste updates en drivers.
Maar wat wil het geval.
Windows herkent mijn V80 als Audio Device, en niet als "Cellular Phone'
Hierdoor kan ik in andere programma's, die terugvallen op deze toewijzing de telefoon niet gebruiken...
Meer mensen hier ervaring mee?
Oja, de audio gateway werkt ook, maar half. Datwil zeggen, ik kan de mensen hore over mijn speakers, maar ik kan mijn microfoon (ingebouwd in webcam (clicksmart 510)) niet gebruiken of het volume oid aanpassen, maar op een of andere manier horen de mensen aan de andere kantvan de lijn wel 'iets' vaags op de achtergrond, maar ik heb niet het idee dat dat geluid via mijn mic gaat...
Klinkt bekend bij iemand toevallig?
Voorderest super telefoon, de kleurtjes zijn zwaar de top, en de foto's en het display lekker scherp.
[edit]
Hmm, met de headset gekoppeld, geeft hij bij mij een ander beltoontje dan degene die ik bij het profiel heb ingesteld... Ik kan nergens vinden waar dit te veranderen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 20:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een kort vraagje, hoe maak de Motorola V80 open? In de handleiding staan 4 plaatjes maar dat is me alles behalve duidelijk. Ik zit nu al een tijdje te prutsen maar hij gaat maar niet open..
http://direct.motorola.co...1_570_dut.pdf?country=NLD Pagina 18
-sh33pz
Iemand die dit wel al aan de praat heeft gekregen?
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:01:
komt hier nog een opvolger binnekort van?
hij ligt nu voor 200 euries bij de BC

Razr V3. Dat is volgens mij de opvolger..
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon, zat te denken aan de V3 maar ik vind deze wat exclusiever. Alleen had ik vroeger met Motorola het gezeur dat de telefoon niet tegelijk kon bellen en trillen. Kan iemand mij vertellen of de V80 dit wel tegelijk kan??