Weet trouwens iemand of je de berichtgeluid aan kan passen?
Verwijderd
Maar de clublight van de v80 vind ik wel way cool
Ik moet wel zeggen dat de games soepel lopen en grafisch ziet het goed. Splinter cell en prince of persia lopen als een tiet!
Verwijderd
Vraagje voor: john-hendriks
zou jij mij die link even kunnen mailen waar je de Phone tools 2.0 vandaan hebt? Werkt toch gewoon met bluetooth of moet je data kabeltje hebben?
Vraagje voor: Sur_G
Waar heb je toch die mooie screensaver van dat vrouwtje vandaan?
Mijn mail is A_stroeve@hotmail.com
TNX alvast
Verwijderd
Maar toen ik de klantenservice heb gebeld en me Orange World geactiveerd zei hij dat de v80 nog niet geschikt is voor Orange World. En zelfs v600 is nog in een testfase.
Daarom vraag ik het maar hier, aangezien hier al duizend problemen zijn opgelost (waarom heb ik dit forum niet eerder ontdekt
Tevens is mijn V80 al kapot, de joystick is achter blijven hangen in mijn broekzak. Die fragiele joystick is vast gemaakt dmv een soort flexibele rubber! Ik heb hem pas 1 maand.
Verwijderd
Ik heb de telefoon nu ongeveer 1,5 maand en ik moet zeggen dat ik echt heel erg tevreden ben dat ik deze telefoon heb gekocht. Tering, wat een juweeltje, qua uitstraling 1 van de mooiste telefoons naar mijn mening. De originele clublights die precies op de beat flikkeren, geeft erg veel bekijks in discotheken/bars moet ik zeggen. Of als je in de trein zit en de helemaal naar eigen smaak ingestelde mp3 ringtone gaat af, je haalt hem uit je zak en mensen zien ineens al die lichtjes. Sommige oudjes weten niet wat ze zien en dan komt er ook nog bij dat hij open flikt als een stilleto. Ik ben er zoals je leest helemaal weg van, het is zo origineel. En mijn advies luidt dan ook, als je twijfelt of je gaat voor 1 of andere Nokia troep, ga die dan maar halen, dan blijft deze v80 tenminste origineel.
Ook qua prestaties ben ik dik tevreden, die mp3 ringtones klinken loepzuiver. Even zelf mp3 ringtone maken en op je telefoon zetten is ook geen probleem, nooit meer van die ringtones ontvangen via sms of 0900 lijn waar je je de pleuris betaalt.
Er passen genoeg Java games, zitten trouwens echt leuke spellen tussen, alleen een kwestie van goed zoeken op het net, er zijn genoeg sites waar je ze gratis kunt downen (geldt ook voor de mp3 ringtones).
De foto's zijn ook van goeie kwaliteit, veel en veel beter dan de nokia opnames, ik spreek uit ervaring. Hierbij ook dus het beeldscherm, de v80 beeldscherm is erg groot, qua verhouding met de afmetingen van de telefoon zelf (klein). En de resolutie/weergave is goed, geen problemen mee gehad.
En heb er ook een paar fimpjes opgezet, zo ook een muziekvideoclip van 4:12 minuten, dat maar 1,212 kb in beslag neemt (nogmaals; ff goed zoeken op het net). De kwaliteit van de filmpjes zijn ook prima, je ziet nauwelijks/geen blokjes itt de nokia videoprestaties. De kleur is goed, alleen het geluid is op de een of andere manier wat minder bij de video's. Niet schrikbarend, maar wel een verschil met de mp3 ringtones.
Verder, tja de voicedial doet het prima, de gratis bijgeleverde bluetooth headset doet het prima, de caller id photo ofzo (je ziet een foto wie je belt) is vet. Accu gaat twee dagen mee, vindt ik ook prima.
Kortom ik ben zwaar tevreden met deze telefoon.
Oja, 1 ding nog: Een datakabel erbij aanschaffen is een must!
Ik ben wel benieuwd hoe de rest hem vindt, want in deze topic wordt maar zelden geschreven. Laat ff wat horen en zijn jullie nog steeds tevreden?
Kwa menu is ie het zelfde volgens mij als de v600 maar hij ziet er gewoon veel vetter uit
Niet
Verwijderd
Motorola gaat trouwens de komende weken actie voeren voor hun "MP3 phones" (V600, Mpx200 en V80)--> "Who needs Polyphonic when u have MP3"
Dus misschien zal de telefoon wat meer verkocht gaan worden aan de hand van deze promotie.. Wat ik overigens niet hoop, hoop dat hij lekker exclusief blijft, echt nog niemand gezien die hem ook heeft!
[ Voor 4% gewijzigd door Sur_G op 02-09-2004 22:59 ]
Verwijderd
hoop dat er wel wat leuk spul voor ons tussenzit in de actie (gratis dingen, acc. met korting ofzo) maar hoop idd ook nie dat ie nu rete goed verkocht wordtSur_G schreef op 02 september 2004 @ 22:58:
Ik vind zelf dat de volume knopjes aan de zijkant ook een nadeel zijn... erg moeilijk in te drukken.
Motorola gaat trouwens de komende weken actie voeren voor hun "MP3 phones" (V600, Mpx200 en V80)--> "Who needs Polyphonic when u have MP3"
Dus misschien zal de telefoon wat meer verkocht gaan worden aan de hand van deze promotie.. Wat ik overigens niet hoop, hoop dat hij lekker exclusief blijft, echt nog niemand gezien die hem ook heeft!
Maar eh.... ik heb em nu meer dan een uur opgeladen en met de lader eraan of zonder ook eigenlijk doet ie vrij weinig....
Aangezet, dan vraagt ie om pincode. Die vul ik in en vervolgens zegt 'zoekt netwerk'. Daarna gaat ie gewoon weer uit en dan zie ik 'batterij laadt'.
Iemand een idee? moet ik geduld hebben? Je zou verwachten dat ie het met de stroom eraan sowieso wel moet doen toch??
Verwijderd
hehe zoals jij het apparaat beschijft hoort ie thuis in een grijpautomaat op de kermisVerwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 16:59:
Even uppen deze topic.
Ik heb de telefoon nu ongeveer 1,5 maand en ik moet zeggen dat ik echt heel erg tevreden ben dat ik deze telefoon heb gekocht. Tering, wat een juweeltje, qua uitstraling 1 van de mooiste telefoons naar mijn mening. De originele clublights die precies op de beat flikkeren, geeft erg veel bekijks in discotheken/bars moet ik zeggen. Of als je in de trein zit en de helemaal naar eigen smaak ingestelde mp3 ringtone gaat af, je haalt hem uit je zak en mensen zien ineens al die lichtjes. Sommige oudjes weten niet wat ze zien en dan komt er ook nog bij dat hij open flikt als een stilleto. Ik ben er zoals je leest helemaal weg van, het is zo origineel. En mijn advies luidt dan ook, als je twijfelt of je gaat voor 1 of andere Nokia troep, ga die dan maar halen, dan blijft deze v80 tenminste origineel.
ik haalde me v80 uit me broekzak en zag een ijzeren knop zitten.,..flink balen de joystick knop was gewoon afgebroken...Dat was minder ik zoeken even later vond ik m terug in me broekzak heb ik m er maar weer op gedrukt sindsdien is ie er niet meer af geweest. Jammer dat er geen firmwares te verkrijgen zijn...Ook stoort mij dat je er maar 15 berichtjes in op kan slaan...heb Motorola hier al over gmeailt die vertellen mij dat je dan je smsprofiel naar 99 berichten moet zetten...Dat werkt helemaal niet....Iemand hier een oplossing voor???
Vooral hier (ook goede hoor).
Na het doorlezen van dit topic ben ik alweer positiever gaan denken, maar kan iemand me het laaste zetje geven?
Ik las nog even voor de gein de reacties op kieskeurig.nl
Wat zijn de mensen die daar reacties achterlaten toch DOM?!?
Meneer klaagt over een telefoon die hij misschien niet eens TWEE minuten in zijn handen heeft gehad, en dan maar klagen over het sluitingsmechanisme, speling blablabla. Nou, ik heb de telefoon al bijna 4 maanden, en alles werkt nog picobello.
Tja, de batterij, die houdt niet echt lang nee, maar dat wist ik al vantevoren. maar iedereen vraagt me waar heb je te telefoon vandaan, wat is het voor een?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Het jammere blijft dat standaard het toestel maar 15 smsjes ken opslaan...Dat vind ik het grootste minpunt...de korte standytijd stoort mij daarvoor nog iets minder...maar het lichtjes effect maakt alles weer goed
Ik zit nog te twijfelen tussen de Nokia 7610 en deze (V80).
De 7610 is nog niet te verkrijgen in de vodafone winkels maar via bv belcompany wel. Hoe zit dat dan met de kosten van die telefoon?
Heb ik dan gewoon de volledige aanschafkosten van de telefoon? of krijg ik ook de korting die ik in de vodafone winkel zou krijgen? (zou mooi zijn)
De keuze is iig niet makkelijk.... kies ik voor de 1 MegaPixel-telefoon of voor die ultra vette V80?
update: Hmm, bij de belcompany moest ik nog 345 euries bij betalen..... Dat gaan we dus mooi niet doen!
Motorola V80... here I come!!
update 2: Wohoo!! Gisteren de V80 gehaald (was de laatste in de winkel
Wat een stoer ding zeg!
Wel een beetje lastig te volgen boekje... heb het idee dat het slecht vertaald is. Verder een prachtapparaat.
[ Voor 26% gewijzigd door nowell op 14-09-2004 08:17 ]
knoopjelos apestaartje heteman punt com
Verwijderd
Bluetooth headset die erbij zit doet het prima, ook op mijn 3650.
Ik ben tevens in het bezitvan het Logitech Dinovo toetsenplank, en de daar bijbehorende Bluetooth Hub, inc de laatste updates en drivers.
Maar wat wil het geval.
Windows herkent mijn V80 als Audio Device, en niet als "Cellular Phone'
Hierdoor kan ik in andere programma's, die terugvallen op deze toewijzing de telefoon niet gebruiken...
Meer mensen hier ervaring mee?
Oja, de audio gateway werkt ook, maar half. Datwil zeggen, ik kan de mensen hore over mijn speakers, maar ik kan mijn microfoon (ingebouwd in webcam (clicksmart 510)) niet gebruiken of het volume oid aanpassen, maar op een of andere manier horen de mensen aan de andere kantvan de lijn wel 'iets' vaags op de achtergrond, maar ik heb niet het idee dat dat geluid via mijn mic gaat...
Klinkt bekend bij iemand toevallig?
Voorderest super telefoon, de kleurtjes zijn zwaar de top, en de foto's en het display lekker scherp.
[edit]
Hmm, met de headset gekoppeld, geeft hij bij mij een ander beltoontje dan degene die ik bij het profiel heb ingesteld... Ik kan nergens vinden waar dit te veranderen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 20:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een kort vraagje, hoe maak de Motorola V80 open? In de handleiding staan 4 plaatjes maar dat is me alles behalve duidelijk. Ik zit nu al een tijdje te prutsen maar hij gaat maar niet open..
http://direct.motorola.co...1_570_dut.pdf?country=NLD Pagina 18
-sh33pz
Iemand die dit wel al aan de praat heeft gekregen?
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:01:
komt hier nog een opvolger binnekort van?
hij ligt nu voor 200 euries bij de BC

Razr V3. Dat is volgens mij de opvolger..
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon, zat te denken aan de V3 maar ik vind deze wat exclusiever. Alleen had ik vroeger met Motorola het gezeur dat de telefoon niet tegelijk kon bellen en trillen. Kan iemand mij vertellen of de V80 dit wel tegelijk kan??