Toon posts:

Dataverbruik te hoog. Chello sluit onmiddellijk af!!

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.058 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dr. Cheeks
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 13:31
Termi schreef op 28 juli 2004 @ 11:22:
Heb nog een oude Terayon modem, maar chello zit af en toe ook te gissen naar de statistieken. Hebben ze 2 weken lang geen statisstieken bij gehouden :D.
Zowieso klopt er niks van. In de maanden dat ze in de buurt komen van mijn gegevens zitten ze er nog steeds 20% of meer naast. Dat kan eventueel nog verschillen, omdat ze in een andere netwerklaag bits tellen dan DU meter (al lijkt mij het verschil daarvoor te groot). Maar in andere maanden klopt het in de verste verte niet.

Hieronder wat UPC rapporteerd en wat DU meter rapporteerd (en dan is DU meter alleen nog maar mijn verbruik en niet die van anderen in mijn huishouden, al zal ik wel de grote bulk voor mijn rekening nemen):
code:
1
2
3
4
5
6
7
Maand  Chello  DU meter
-----------------------
Feb     10Gb    33Gb
Mrt     16Gb    27Gb
Apr     11Gb    39Gb
Mei     30Gb    38Gb
Jun     31Gb    42Gb
Vooral februari lijkt er niet op.

[Voor 6% gewijzigd door Dr. Cheeks op 28-07-2004 12:31]

• Dr. Cheeks
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 13:31
Dr.Cheeks schreef op 28 juli 2004 @ 12:30:
[...]

Zowieso klopt er niks van. In de maanden dat ze in de buurt komen van mijn gegevens zitten ze er nog steeds 20% of meer naast. Dat kan eventueel nog verschillen, omdat ze in een andere netwerklaag bits tellen dan DU meter (al lijkt mij het verschil daarvoor te groot). Maar in andere maanden klopt het in de verste verte niet.

Hieronder wat UPC rapporteerd en wat DU meter rapporteerd (en dan is DU meter alleen nog maar mijn verbruik en niet die van anderen in mijn huishouden, al zal ik wel de grote bulk voor mijn rekening nemen):
code:
1
2
3
4
5
6
7
Maand  Chello  DU meter
-----------------------
Feb     10Gb    33Gb
Mrt     16Gb    27Gb
Apr     11Gb    39Gb
Mei     30Gb    38Gb
Jun     31Gb    42Gb
Vooral februari en april lijken er niet op.

• FaceDown
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 14:37

FaceDown

Storende factor.

Ik zou 1,5 week geleden al gecapped zijn. Dat is echter niet gebeurd en ik heb alweer een stuk of 5 a 6 DVD's binnengehaald sinds dien >:) En we gaan lekker door!

Groetjes, FaceDown.

• BacardiBreezer
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Damn....... neem een andere provider zeg. Vanaf dat ik XS4ALL kreeg trek ik 43 GB per maand zeker..... als ik op vakantie ben of weinig thuis ben dan kan dat de helft zijn....... ik heb echt nooit gezeur :)

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• ZiegoM
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 09:16

ZiegoM

Yammie R1

Heb nu ook mijn allereerste brief gehad. Ongeveer op de 36 gb. Maarja tis nu toch al bijna het einde van de maand dus ik kan nog wel ff doorknallen.

\_Specs_/

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18:53
@Dr. Cheeks: had ik ook last van, maar Chello komt steeds dichter bij de DU-meter.
Begon met iets van 160 (du) vs 100 (upc)... nu aardig richting 110/100.

Erg irritant; eerst maakte die limiet me niet zoveel uit, aangezien er toch niet goed geteld werd. Maar nu Chello de meters hebben getuned is de lol eraf.
Heb dus ook opgezegd :D

• sneakertweaker
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 02-12 13:02
Hallo,

Ik ben pas overgegaan van chello classic naar light. De aanleiding hiervoor was een advertentie van Chello waarin stond dat er geen datalimiet meer was voor het light abonnement. Maar zoals jullie ook weten is hier niets van waar. Mijn verbinding is gisteren teruggebracht naar 64kbps zonder ook maar één waarschuwing te krijgen. Mijn dataverbruik stond gisteren op ongeveer 3400 mb. Gisteren de helpdesk gebeld en heb me wijs laten maken dat de limiet 3gb is. Blijkbaar is er wel een datalimiet en is er geen sprake van een aup. Kortom, ik ben de dupe gworden van hun misleidende reclame en wil mijn abonnement meteen opzeggen. Alleen het punt is dat je bij een nieuwe abonnement gebonden bent aan een contract van 12 maanden. Hoe zou ik dit probleem het beste kunnen oplossen? Kan ik mijn abonnement zomaar opzeggen? Ze hebben immers niet gegeven wat ze beloofd hadden en hebben ook mijn verbinding gesloopt zonder eerst te waarschuwen

• Bergen
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-12 01:00

Bergen

Spellingscontroleur

sneakertweaker, volgens mij kun je eerder opzeggen als je niet tevreden bent. Volgens mij staat daar wel iets over geschreven in de AV.

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:52

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

sneakertweaker schreef op 13 augustus 2004 @ 11:33:
Hallo,

Ik ben pas overgegaan van chello classic naar light. De aanleiding hiervoor was een advertentie van Chello waarin stond dat er geen datalimiet meer was voor het light abonnement. Maar zoals jullie ook weten is hier niets van waar. Mijn verbinding is gisteren teruggebracht naar 64kbps zonder ook maar één waarschuwing te krijgen. Mijn dataverbruik stond gisteren op ongeveer 3400 mb. Gisteren de helpdesk gebeld en heb me wijs laten maken dat de limiet 3gb is. Blijkbaar is er wel een datalimiet en is er geen sprake van een aup. Kortom, ik ben de dupe gworden van hun misleidende reclame en wil mijn abonnement meteen opzeggen. Alleen het punt is dat je bij een nieuwe abonnement gebonden bent aan een contract van 12 maanden. Hoe zou ik dit probleem het beste kunnen oplossen? Kan ik mijn abonnement zomaar opzeggen? Ze hebben immers niet gegeven wat ze beloofd hadden en hebben ook mijn verbinding gesloopt zonder eerst te waarschuwen
mmm zij leveren toch niet wat ze horen te leveren. Als ze reclame maken met een abo. zonder datalimiet dan dienen zij dit te leveren. Leveren zij dit niet dan voldoen zij niet aan de verwachtingen (of wat is overeen gekomen) dan kun jij je abo. gewoon opzeggen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Ook
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23-11 13:15

Ook

Yes I can!

Bergen schreef op 13 augustus 2004 @ 13:58:
sneakertweaker, volgens mij kun je eerder opzeggen als je niet tevreden bent. Volgens mij staat daar wel iets over geschreven in de AV.
Idd, "Try & Buy" toch? Als je op tijd bent is er niks aan de hand (heb je die advertentie nog btw?)

Wees consequent, maar niet altijd

• Nuuul
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 27-07-2007

Nuuul

Met een bureau en zo...

Nu werkt datagebruik.chello.nl niet helemaal lekker meer, krijg de volgende error:
1021 , Sun Aug 15 13:40:44 2004
Geen toestemming voor dit verzoek.

:?
Als ik op F5 ram, begint ie te zeuren over cookie's...

Spekjes

• schizofrenic
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-09-2004
Het is niet om het kabelnetwerk te ontlasten, maar omdat er teveel dataverkeer gegenereerd werd is mij verteld. Ook chello moet betalen per mb/gb whatever ze gebruiken op een backbone.

Ik heb nu classic, gelukkig nog niet aangesloten op hun nieuwe netwerk, dus nog geen limieten whatsoever, wil die ook liever niet krijgen, aangezien ik nog wel eens een dvdtje download en zit dus regelmatig aan de 200-250 gb/maand.

Volgende maand switch ik naar dutchweb, stuk sneller voor maar 2,50 meer.

Ze beloven al sinds februari een snelheidsverhoging en nu zeiden ze dat ik rekening moest houden met nog 4!! maanden voordat mijn modem omgewisseld ging worden en ik dus dan pas de nieuwe snelheden krijg..zit nog steeds op 1.5/0.128 :S Nah dan heb ik echt zo iets van FO ;) En dan heb ik na die 4 maanden ook nog het leuke vooruitzicht van een datalimiet.

MI doen ze daar iets goed fout, ze verliezen zo veel klanten daar, maar ach..dat maakt ze niet zoveel uit volgens mij als ze maar hun centen krijgen van de kleine gebruikers.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
schizofrenic schreef op 15 augustus 2004 @ 17:17:
Het is niet om het kabelnetwerk te ontlasten, maar omdat er teveel dataverkeer gegenereerd werd is mij verteld. Ook chello moet betalen per mb/gb whatever ze gebruiken op een backbone.
Volgens mij betalen ze voor bandbreedte (mbit/s), niet dataverkeer (gbyte/maand).

• sneakertweaker
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 02-12 13:02
Hallo,

ik gebeld met UPC maar zonder resultaat. Ze zeggen dat ik vast zit aan het contract en willen mijn abonnement daarom niet beëindigen. Ik heb ze gezegd dat zij fout zitten door misleidende reclame te maken, maar ze zegt dat ik een brief naar ze moet sturen. Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik wil echt zo snel mogelijk af van die hondenlulllen. Weten jullie wat ik het beste kan doen om hier vanaf te komen?

• Mister_X
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 26-05 08:12
Een brief sturen met een geldige reden, net als bij gsm abbo's, zodra de andere partij iets wijzigt wat in het contract staat, mag je hem afsluiten he! dus speurze :)

• schizofrenic
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-09-2004
ze wijzigen je contract in principe...ik las dat er ipv een fup een aup is...als dat echt zo is, wat ik eigenlijk niet weet, dan is dat een wijziging

hoelang ben je al lid van chello btw? ze doen meestal niet zo moeilijk bij chello mbt opzeggen enzo...een boos briefje kan meestal al wonderen doen, zeker als je met legitime argumenten komt, lijkt mij niet al te lastig

ik kan genoeg redenen bedenken...ben ongeveer 5 jaar chello lid heb ik uitgerekend en mijn email heeft nog nooit gewerkt :| altijd gekut, we sturen wel uw nieuwe gegeevns op en nog nooit, ik herhaal NOOIT wat gekregen, ik heb denk ik wel een stuk of 50x gebeld in de tijd dat ik lid ben, ach op een gegeven moment had ik er schijt aan ook, boeide me niet meer, maar toch betaal je wel voor de service die je niet hebt mogen genieten, dat kan al reden zijn

maak gewoon een optelling van alle problemen in het verleden en de problemen die je nu hebt/gaat krijgen en dan kom je er echt wel

en of het nou mbit of gb/maand is, maakt niet zo heel veel uit, dat komt eigenlijk op hetzelfde neer :P

• slappezever
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 25-01-2009
Hoi allemaal
Ik heb nu ook mijn 2e mail gekregen, voor de 2e keer. Ik las dat zelfs na de 3e en laatste mail mensen nog gewoon dezelfde snelheid hadden. Ik kan helaas mijn datagebruik niet checken, maar volgende maand ga ik zelf tellen met netlimiter. Heb het er al opstaan alleen nog niet vanaf het begin van deze maand.

Op zich verbruik ik redelijk veel bandbreedte maar dit kan niet zo erg zijn om me daar voor te knijpen. Bittorrent staat wel vaker aan, maar met normalen snelheden, 50 down, 30 up.

Ik game wel veel maar dat genereert niet gek veel data. Gebruik geen Teamspeak, maar speel zon 3-5 uur per dag. Iemand zei dat die spellen veel data kosten maar dat klopt niet. Je hoeft namelijk niet geluiden, textures en mappen enzo realtime te downloaden. Die staan al op je bak (nieuwe mappen moeten van te voren worden gedownload), het gaat alleen om posities en handelingen die naar elkaar gestuurd moeten worden. Dus waar is x y en z, wat doen ze; lopen schieten of springen.

niemand weet precies wat de datalimiet is en het schijnt nogal verschillend te zijn overal. Zou Chello hier niet op aan te spreken zijn. Waarom mag piet in A, niet zoveel als Henk in B? We betalen hetzelfde, en dat we dingen moeten sharen met anderen is het probleem van Chello, niet van ons. Ze moeten bandbreedte kunnen garanderen. Ik heb nog geen probleem met chello. Als ze me knijpen is dat maar zo. Maar als blijkt dat ik in mijn buurt minder mag als ergens anders zijn ze deze klant kwijt. (En eerlijk gezegd hebben ze dat het liefst, al die gastjes die veel verbruiken kosten hun een hoop geld...). Voor mij letterlijk 10 anderen.

• BartNL
  • Laatst online: 14:06
slappezever schreef op 17 augustus 2004 @ 01:10:
Op zich verbruik ik redelijk veel bandbreedte maar dit kan niet zo erg zijn om me daar voor te knijpen. Bittorrent staat wel vaker aan, maar met normalen snelheden, 50 down, 30 up.
eeeuhm opgeteld is dat 80 KB/s en als je dat een continu hebt lopen trek je 6-7 GB per dag en zit je dus binnen een week boven de waarschijnlijke limiet....

• Tjello_NL
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2010
Chello heeft dus wel een harde datalimiet, gemiddeld is volgens hun het dataverbruik bij een classic abbo 8gb, ik heb nu 3x zoveel verbruikt (wat klopt) en bij 5x zoveel wordt de snelheid gecapped.

Quote van hun mail:

Om uw chello classic verbinding voor u en andere chello gebruikers optimaal te houden hanteert UPC een bovengrens voor de gebruikte data. Het gemiddelde gebruik bij chello classic is 8 GigaByte per maand. Op dit moment is u gebruik meer dan 3 keer dit gemiddelde.

Indien uw gebruik meer dan 5 keer het gemiddelde wordt, kan de snelheid van uw kabelmodem voor het resterende deel van de maand beperkt worden tot 64 Kbps voor zowel het up- als voor het download verkeer (vergelijkbaar met de snelheid van internet via de telefoon). Als u wilt voorkomen dat uw snelheid wordt beperkt, adviseren wij u om uw datagebruik te minderen of over te stappen naar chello plus.

Als in deze maand uw datagebruik boven de 4 keer het gemiddelde komt, ontvangt u een tweede waarschuwing via de e-mail. In een derde en laatste e-mail zal UPC u kennis geven van de snelheidsbeperking die dan onmiddellijk in werking treedt.

AMD XP 2600+ - A7V8X - 1024Mb - Geforce 6600GT - Samsung SyncMaster 930BF - 800 Gb - 52x CD - 8x DVD

• wjcastelijns420
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 26-06-2006

wjcastelijns420

ook bloemkool heeft vitaminen

Goh, leuk dat er in deze topic zo rond de 20ste van iedere maand weer wat gepost wordt.

Conclusie: die gehanteerde limiten zijn goed voor 20 dagen maar gewoon te laag voor een hele maand. >:)

(en ja ook ik heb gisteren weer het bekende mailtje ontvangen, heb hem inmiddels al als spam beschouwd in mijn filter :*) )

Thunderbird 1200@1400 AXIA 266Mhz, Asus A7V133, 512MB Kingston 2-2-2, 17" schermpje, Seagate Barracuda III 40,0 GB 7200, WD 80 GB 7200, Nvidia Chaintech Geforce 4 128Mb, Creative DVD 12x 40x, NEC DVDR ND1300, 3Com 10/100, SB 128.

• Tjello_NL
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2010
Ik heb een dergelijke mail reeds 1x ontvangen, maar er stond nooit een hard getal in, nu wel en daarom vond ik het de moeite waard om te posten (ik schep niet graag op over dataverbruik :D).

Conclusie: ik verhuis binnenkort naar een andere UPC regio, en daar wordt het ADSL :P

AMD XP 2600+ - A7V8X - 1024Mb - Geforce 6600GT - Samsung SyncMaster 930BF - 800 Gb - 52x CD - 8x DVD

• Bergen
  • Laatst online: 03-12 01:00

Bergen

Spellingscontroleur

wjcastelijns schreef op 25 augustus 2004 @ 18:18:
Goh, leuk dat er in deze topic zo rond de 20ste van iedere maand weer wat gepost wordt.

Conclusie: die gehanteerde limiten zijn goed voor 20 dagen maar gewoon te laag voor een hele maand. >:)
...alleen voor de mensen die meer dan 40 GB per maand nodig hebben toch? Mensen die genoeg hebben aan bijvoorbeeld 35 GB zul je hier niet tegenkomen (bij wijze van spreken).

• whocarez
  • Laatst online: 02-12 21:20
Du meter stond vorige maand bij mij op 67gb, dit is dus alleen up en down chello verkeer van mijn pc, daarnaast hangt die van me ouders en die van me zusje ook nog achter de lijn. Deze hebben ieder ook een kleine 10gb vanaf chello gehaald.

Kijk ik heel vrolijk bij chello op de website, er word niet gemeten of er is geen meeting mogelijk. Dat zijn de antwoorden, ik heb btw nog de oude tweakable com21 modem.

Deze maand ff kijke of ik hoger uit kom en kijke of er dan wat gebeurd zit nu al op de 6gb met du meter, we shall see. Keep u posted

• PacinoAllstars
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17:11
whocarez schreef op 02 september 2004 @ 23:22:
Du meter stond vorige maand bij mij op 67gb, dit is dus alleen up en down chello verkeer van mijn pc, daarnaast hangt die van me ouders en die van me zusje ook nog achter de lijn. Deze hebben ieder ook een kleine 10gb vanaf chello gehaald.

Kijk ik heel vrolijk bij chello op de website, er word niet gemeten of er is geen meeting mogelijk. Dat zijn de antwoorden, ik heb btw nog de oude tweakable com21 modem.

Deze maand ff kijke of ik hoger uit kom en kijke of er dan wat gebeurd zit nu al op de 6gb met du meter, we shall see. Keep u posted
Hey BASS ze kunnen alleen met die motorola modems jou data meten en je dus ook cabben!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op 02 september 2004 @ 23:41:
[...]

Hey BASS ze kunnen alleen met die motorola modems jou data meten en je dus ook cabben!
Als je een Terayon modem hebt, kunnen ze het verkeer wel meten, maar niet cappen volgens mij (in ieder geval bij mij).

• whocarez
  • Laatst online: 02-12 21:20
heb geen terryon, heb de allereerste com21 modems die je met telnet kan benaderen en waar je een com kabel aan kan hangen

• fayso
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06-09-2009
heb chello ook opgezegd (na 5 jaar gebruik),

binnenkort krijg ik ADSL :)

• Speedy!!!!!
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22-12-2004
Chello.....weinig goeds te melden over die toko. Heb 6 maanden alleen maar ellende gehad, dan weer geen verbinding, dan weer een k*t verbinding ( onder de opgegeven snelheid ) en als het over service gaat......pffffft Volgens mij komt dat niet eens in hun woordenboek voor. En dan die fijne 'misleidende' reclames die maar over de beeldbuis blijven gaan, :S Ik heb maar 1 advies: GEEN CHELLO !!

Heb nu een 2048 dsl lijntje via KPN, en in alweer 2 jaar nog nooit, maar dan ook nooit geen probleem gehad. Heerlijk.

En dat wou ik nou ff kwijt :P

Cheers !

• marccom
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12:02
Ik weet niet of het al genoemd is, ik heb het zelf ook geen Chello, maar dit kwam ik net tegen op Nu.nl, misschien dat iemand hiermee geholpen is:

http://www.nu.nl/news.jsp?n=390870&c=50

Whoop!

• Rob
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
marccom schreef op 03 september 2004 @ 13:38:
Ik weet niet of het al genoemd is, ik heb het zelf ook geen Chello, maar dit kwam ik net tegen op Nu.nl, misschien dat iemand hiermee geholpen is:

http://www.nu.nl/news.jsp?n=390870&c=50
*kuch* stond op op de frontpage *kuch*

maar toch bedankt

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Duke1970
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20-07-2006
BovenHond schreef op zaterdag 03 juli 2004 @ 13:03:
[...]

Geen enkele provider zal aangeven wat de FUP limieten zijn. Om een paar redenen
• Alle gebruikers die redelijk veel gebruiken zullen keihard naar de limiet toe downloaden en daarmee gaat het totale verkeer omhoog
• Alle wijzigingen in de limiet zullen vervolgens moeten worden gecommuniceerd
• De provider verliest de mogelijkheid om het meten met twee maten te doen (als je in een drukke straat woont is je limiet 20 gb en als je in een rustige straat woont 100 gb)
Is kijken wat hiervan over is gebleven. (zijn inmiddels ook half jaartje verder immers)

- chello heb inmiddels harde limieten. (ben overigens nog geen andere provider tegengekomen die dat ook op deze manier hanteerd.)
- gebruikers gaan natuurlijk tot hun limiet indien nodig (is gewoon logisch gevolg denk ik dan, immers weet je nu pas wat je met je product kan, volgens de ISP dan)
- wijzigingen in limieten. (zullen door chello pas naar buiten komen als ze daar zin in hebben altijd zo gegaan, dus zal wel niet veel veranderen)
- je laatste punt is niet meer van toepassing lijkt me inmiddels
Volgens UPC maakt slechts een kleine groep, namelijk minder dan 1 procent, zich schuldig aan het bovenmatige gebruik.
bron : nieuws: Chello vult fair use policy aan met concrete limieten

Oh mijn god, wat voelde ik me schuldig zeg. Eerst jarenlang makkelijk over de 100 gieg kunnen, vervolgens komen er ineens limieten en cappen ze de boel en dan schuldig moeten voelen, ja daaag :9

- Meuk newsservers
- Meuke limieten

Daar moeten ze eens wat aan doen. classic op 100 gieg en plus op 200 zetten lijkt me een stuk realistischer of zo. Wat heb ik er straks aan om met 500 Kb te downen (is dan pas trouwens op hetzelfde niveau als @home) als je dat amper kunt benutten. Serie-tje startrek enterprise seizoen 1 afleveringen kost me al de helft van mijn limiet en dan moet je ook nog een pay-server nemen omdat die van chello niet eens werkt ?

[Voor 28% gewijzigd door Duke1970 op 01-12-2004 19:38]

AMD Athlon XP 2500+@3500+@1,82v (11x210), 1x512MB PC400/3200, Abit KV7 Raid Rev 1.0, 80GB Maxtor DiamondMax Plus D740X, Sapphire Radeon 9800 Pro (378/337@430/360), Windows Xp Pro, 350Watt Enermax, 3DMark03: 6252 (Omega 2.5.67)

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee