JA ik heb hem :d Ben hem nu WinXp Pro aan het installen. Maar alvast even de eerste indruk. Later volgt een review.
-Het eerste wat opvalt is dat de notebook toch behoorlijk groot is. Hij is erg breed, een stuk breder dan notebook van mijn huisgenoot. Dus dat valt natuurlijk op.
-De tas die erbij geleverd is is waarschijnlijk de meest waardeloze tas ooit! Je kunt er net zo goed een plastic tas omheen doen. Bij Jewel krijg je een tas erbij geleverd die ook echt doet denken aan een degelijke tas, deze tas duidelijk niet. Maar goed.
-Scherm heb ik nog niet op 1400*1050 mogen aanschouwen, maar ziet er goed uit tot nu toe.
-De notebook lijkt stevig gebouwd te zijn.
-De fan staat tot nu toe continu aan. Het geluid is vergelijkbaar met het geluid dat de notebook van mijn huisgenoot maakt (Jewel Brilliant 2775 met een
echte P4!!!) Dus het verhaal dat een centrino per definitie stiller is dan een P4 is bij deze de wereld uitgeholpen. Wel zal mijn fan waarschijnlijk minder vaak aanstaan.
Edit
Ik trek mijn claim even in. Want volgens mij stond tijdens het formatteren van de schijf de CD-Rom ook gewoon de hele tijd te loeien. Dus dan zou het geluid daarvandaan zijn gekomen.
Edit2
Toch niet. Heb net de cd eruit gehaald, nu kon het. En het geluid kwam niet van de cd.
[
Voor 36% gewijzigd door
Oscar Mopperkont op 03-02-2004 12:06
]