[Multiplatform]Need For Speed Underground Deeltje 6

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
NewbieNeo schreef op 16 januari 2004 @ 18:28:
[...]

tja, tis maar de vraag of dit sportief te noemen valt... ;)

ikzelf laat de anderen gewoon erlangs gaan, als ik zelf crash..
wel zo sportief vind ik.. :P

natuurlijk niet als 't een cheater betreft of iemand die MIJ daarvoor een keer expres geprobeerd heeft te crashen, die mensen block ik natuurlijk wel hard.. })
Bij mij zitten ze meestal gewoon in de muur als ze er langs willen O-) om de doodsimpele reden dat ze precies hetzelfde bij jou doen :P

Maakt het nog een beetje leuk ook trouwens, als ik met mijn broer over LAN race doen we niet anders als me kaar in de muur rammen als we elkaar proberen te passeren :P

[ Voor 14% gewijzigd door Henk op 16-01-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 16:54
Vraagje,

ik heb XP opnieuw moeten installeren en was al blij dat m'n profile nog bestond in nfsu.

nu wil ik de music importer gebruiken, maar deze "zegt: dan: NFSU is niet juist geinstalleerd. Lijkt mij een registry issue. Kan ik dat verhelpen zonder nfsu weer opnieuw te installeren?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Met nfs: hp2 had ik dat vaak, zo'n error en de enigste oplossing was het opnieuw te installeren. Maar opnieuw installeren kan toch geen kwaad, je kan toch profile en savedgames enzo toch saven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff. wat een elleende, zeg... Ik dacht, laat ik eens een keertje online gaan racen. Nou, als je bijvoorbeeld BF1942 via ASE gewend bent is dit dus echt een nachtmerrie! Je zit uren te wachten tot er eindelijk iemand gaat racen. En na elke race moet je weer helemaal opnieuw inloggen. Tjonge, wat zuigt dat zwaar... Kan dat nou echt niet anders...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nou ga vertellen weten jullie allemaal wel, maar als je dus lighttrails aan heb bij je videokaart instellingen enzo dan werkt anti aliasing niet in Need for Speed underground. Als je lighttrails uit zet dan werkt het wel. Beetje vreemd.

Als ik de game dan op 1024x768 heb met alles hoog en lighttrails dan draait de game perfect en het ziet er ook nog mooi uit. Toch wel 1 van de mooiere race games op het moment.

Maar ik ondekte net dat als je lighttrail uit zet en ik anti aliasing gebruik dat de game er dan in 1 keer veel mooier word. Ik vond het al mooi zoals ik het eerst speelde, maar nu ik lighttrails uit heb staan en nu 6x anti aliasing aan heb dat de game er echt veel beter uitziet. De auto ziet er ook mooier en strakker uit en nu heb je ook niet meer van die gekartelde randen op je spoiler van de achterkant. De omgeving word strakker weergegeven en de game loopt misschien 5 frames langzamer als normaal. Het spel draait nog steeds vloeiend.

Wel jammer dan anti aliasing niet werkt met lighttrails aan, of zijn er wel mensen die dit kunnen? Ik zou wel eens weten hoe het er dan uitziet met AA aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Motion blur en Light trails uit staan omdat anders het spel er lelijk uit ziet en de fps heel erg laag is (Penitum 4 3.0 met Radeon 9800 Pro). Ik vind sowieso spelen zonder FSAA niet echt mooi meer, moet ik zeggen... Ik heb m'n nieuwe computer nog maar anderhalve maand, maar als ik nu een spel speel waarin de FSAA niet werkt speel ik het eigenlijk liever niet meer... NFSU ziet er inderdaad SCHITTEREND uit met FSAA: retestrak, geen enkele kartel, echt te mooi om waar te zijn: alsof die auto's echt zijn! :) FSAA verschilt nogal per spel, vind ik, maar in NFSU wordt het wel heel erg mooi allemaal met FSAA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 22:17:
Pffff. wat een elleende, zeg... Ik dacht, laat ik eens een keertje online gaan racen. Nou, als je bijvoorbeeld BF1942 via ASE gewend bent is dit dus echt een nachtmerrie! Je zit uren te wachten tot er eindelijk iemand gaat racen. En na elke race moet je weer helemaal opnieuw inloggen. Tjonge, wat zuigt dat zwaar... Kan dat nou echt niet anders...?
moet je drukke room pakken en dan in room pijltje naar rechts indrukken, daar staan meestal genoeg dingen waar je in kan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Eff een vraagje: Waar kun je in godsnaam die optie catch up uit of aan zetten :?
ik wordt er namelijk helemaal gek van dat een auto die 20 seconden geleden snoerhard tegen een muur bots me weer vrolijk inhaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aurelium schreef op 17 januari 2004 @ 13:55:
Eff een vraagje: Waar kun je in godsnaam die optie catch up uit of aan zetten :?
ik wordt er namelijk helemaal gek van dat een auto die 20 seconden geleden snoerhard tegen een muur bots me weer vrolijk inhaald :(
In de Underground mode kan je dat niet uitzetten... Alleen in de Quick race mode (dan staat het bij de opties die je te zien krijgt als je de race instelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..:: Peugeot 206 | 31 / 112::..

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1622.jpg

..:: Peugeot 206 | 31 / 112::..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Wat ik net meemaakte...

Race ik een potje OS 10 laps online, haal ik als tijd 6:50.76:
Afbeeldingslocatie: http://www.divxstart.com/overig/saegos/pics/nfs_os65076.jpg

Volgende potje, weer een 10 laps, rijd ik 2 honderdste sneller 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.divxstart.com/overig/saegos/pics/nfs_os65074.jpg

Dit vond ik wel ietswat vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
OMG, wat is dit klote! Ik was net bezig met race 99 en toen liep het spel opeens vast. Ik heb opnieuw opgestart en toen ik mijn savegame selecteerde bleek dat ik in de underground mode helemaal opnieuw moet beginnen :r Heeft er iemand een savegame voor mij? (niet helemaal uitgespeeld)
Mijn email adres is iceman_85_01@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar es begonnen deze week.

My baby :)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.ansink/supra.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janssen schreef op 18 januari 2004 @ 12:58:
OMG, wat is dit klote! Ik was net bezig met race 99 en toen liep het spel opeens vast. Ik heb opnieuw opgestart en toen ik mijn savegame selecteerde bleek dat ik in de underground mode helemaal opnieuw moet beginnen :r Heeft er iemand een savegame voor mij? (niet helemaal uitgespeeld)
Mijn email adres is iceman_85_01@hotmail.com
Ik heb er1 bij rond de race 40 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:40
Die vinyls he, werken die nu zeg maar alleen client-side? of is het zo, dat als ik 'n vinyl aanpas, dat iedereen m zo ziet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
De_Bastaard schreef op 18 januari 2004 @ 19:04:
Die vinyls he, werken die nu zeg maar alleen client-side? of is het zo, dat als ik 'n vinyl aanpas, dat iedereen m zo ziet :?
Jup, jij past een lokaal bestand aan, that's it.

dus als jij een spoeglelijke vinyl mod naar een adembenemend mooie vinyl rij je online toch nog steeds met die spoeglelijke vinyl rond.

Je bent gewaarschauwd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
dat is goed genoeg, stuur hem maar op
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 18:38:
[...]

Ik heb er1 bij rond de race 40 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in uderground nu 2 x het geluk gehad dat ik bij het starten van een toernooi een melding krijg dat mijn auto niet alle upgrades heeft die ik moet hebbe. ik zou terug moeten gaan om ze te halen en te installeren en dan kan ik verder.

Wie weet wat dat het is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 20:31:
Ik heb in uderground nu 2 x het geluk gehad dat ik bij het starten van een toernooi een melding krijg dat mijn auto niet alle upgrades heeft die ik moet hebbe. ik zou terug moeten gaan om ze te halen en te installeren en dan kan ik verder.

Je moet de performance upgrades installeren in het customize car menu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nieuwe upgrades hebt ben je in feite verplicht om ze te gebruiken. Ook al vind je ze niet mooi. Je moet wel anders kom je niet verder. Dus je moet even je auto aanpassen in customize car optie. Zoals hierboven al staat vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Tsja, wat zou er nou zijn :?

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

typisch iemand die t antwoord na zn vraag erbij zet maar t niet doorheeft!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Hele topic doorgelezen maar kon het antwoord niet vinden. Hoe krijg je het voor elkaar om je wagen 2 kleuren te geven, dus motorkap tot de helft de ene kleur en dan de andere helft en kofferbak een andere kleur?

Kan je dit verder in het spel instellen ofzo? Zelf zit ik nu ongeveer bij race 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Black-Hole schreef op 19 januari 2004 @ 12:44:
Hele topic doorgelezen maar kon het antwoord niet vinden. Hoe krijg je het voor elkaar om je wagen 2 kleuren te geven, dus motorkap tot de helft de ene kleur en dan de andere helft en kofferbak een andere kleur?

Kan je dit verder in het spel instellen ofzo? Zelf zit ik nu ongeveer bij race 35.
Dat zij body vinyls... die moet je verkrijgen via stylepoints.

gewoon doorracen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ik ben op een vreemde manier auto's kwijtgeraakt. Had hem al uitgespeeld maar vond het wel leuk om die auto's een beetje aan te passen. Op een 1 of andere manier is er nog maar 1 over. De rest is weer teruggezet naar standaard.

Weet iemand of ik die auto's nog terug kan halen of zijn ze voor eeuwig weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://212.129.170.53/AcuraRSX.jpg

Geweldige Acura RSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-09 16:53
willen alle muziek minnende nfsug spelers die hier op got zitten alsjeblieft stoppen met de musicexporter te downen, ik krijg hier altijd een timeout op de nfsunlimited site :(

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
ph3n1x schreef op 20 januari 2004 @ 16:38:
willen alle muziek minnende nfsug spelers die hier op got zitten alsjeblieft stoppen met de musicexporter te downen, ik krijg hier altijd een timeout op de nfsunlimited site :(
Dat komt echt niet door het downen van de muziek exporter hoor :+

beetje doelloze opmerking trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAA!! Het is niet te geloven!.

Kom ik terecht bij race 95. Dat je Kurt's wagen voor de eerste X moet verslaan. En je raad het nooit als ik het niet vertel. Ik win in 1 x _/-\o_ _/-\o_ Normaal moet ik een stuk of 20x overnieuw beginnen als ik wil winnen. Ik rij in een Peugeot 206.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Als je overschakelt naar een RX-7 heb je kans dat je vaker in 1x wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier met een Radeon 9800 Pro de nieuwe Cat 4.10 al geinstalleerd? Ik wel, maar het lijkt asof NFSU nu een beetje stottert hier en daar... Dat had ik met 3.10 niet. Toen ik het spel speelde na een ander spel (zonder herstart) was het echt erg irritant. Na een herstart was het zowat goed, maar toch... heel lichte schokes, pauzes, zo nu en dan, lijkt het wel... Ben ik de enige...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saegos schreef op 20 januari 2004 @ 22:10:
Als je overschakelt naar een RX-7 heb je kans dat je vaker in 1x wint ;)
Idd, maar heb mijn hele carriere met de Peugeot 206 gedaan en ga het ook mee uitspelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 22:17:
Heeft iemand hier met een Radeon 9800 Pro de nieuwe Cat 4.10 al geinstalleerd? Ik wel, maar het lijkt asof NFSU nu een beetje stottert hier en daar... Dat had ik met 3.10 niet. Toen ik het spel speelde na een ander spel (zonder herstart) was het echt erg irritant. Na een herstart was het zowat goed, maar toch... heel lichte schokes, pauzes, zo nu en dan, lijkt het wel... Ben ik de enige...?
Jij bent de enige, ik heb mijn Radeon 9800 pro vandaag geflashed naar XT, nieuwste Catalysts geinstalleerd en ben NFSU gaan spelen, als een zonnetje :)

en hiervoor gebruikte ik ook al de Catalyst 4.1, op mijn pro. Die zelfs op hogere clockspeeds liep als wat het nu draait, dus daar zal het niet aan liggen. (hoewel de XT wel merkbaar sneller is).
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 23:07:
[...]

Idd, maar heb mijn hele carriere met de Peugeot 206 gedaan en ga het ook mee uitspelen 8)
Hebbik ook gedaan, is idd de moeite waard.

snap alleen niet wrom je zo'n moeite hebt met Kurt, dat zijn dé races die ik altijd met 10sec+ win :P

[ Voor 56% gewijzigd door Henk op 20-01-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 22:17:
Ik heb 9600pro en bij mij begint need for speed ook te schokken.
met de 4.1 drivers.

IK haal ook minder 3dmarks met de 4.1 3100 punten.
En met de nieuwse omega haal 3999 punten dat is wel heel veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zojuist NFS voor de 3e keer uitgespeeld

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1644.jpg

De hele carriere in de Peugeot 206 gereden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Zit vandaag bij een vriend van me, die heeft zo'n force feedback stuurtje staan dus ik ga daar ff mee racen.

Hij had ook trainer op zn compu staan, dus ook die ff proberen O-)
Ik rij iets van 700, ik crash, zie ik dit:

http://www.bigasp.net/aspex/schade.jpg

Ik denken dat schade niet mogelijk was, maar de ruit is toch duidelijk gebroken. Nog een paar keer geprobeert, en het lukte weer (alleen in drag mode)

Iemand verklaring hiervoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
zou kunnen dat ie gedownloade skins/vinyls gebruikt, die soort van active zijn en een gebroken ruit als texture weergeeft als ie crasht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een beetje oplet zie je dat tijdens chrashes je ruit en de zij spiegels kapot kunnen gaan, als enig onderdeel overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik nog steeds niet snap? O-)

Wat bedoelen ze aan het einde van een race met "dagteller"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 12:29:
Weet je wat ik nog steeds niet snap? O-)

Wat bedoelen ze aan het einde van een race met "dagteller"?
Ik weet het niet zeker, (ik heb de engelse versie) maar bij mij kan ik aan het eind van een race zien hoeveel KM ik afgelegd heb in die race. Ik denk dat dat hetzelfde is als jouw dagteller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Klopt, hoeveel KM je hebt gereden. Een odo meter dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens. als jullie een nieuwe lak kleur hebt geunlockt (metallic of Parelmoerlak) dan is het geen bug als je eerst op een kleur moet enteren voordat je een previeuw krijgt.

Je dient de kleuren eerst te moeten kopen. Metallic kost 600 en Parelmoer 1000.

Misschien dat jullie dat nog niet hebben ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Laatst online: 08-09 14:56
bij de paint heb je 3 blokken met blokjes kleur hoe unlock je de onderste 2?
Heb underground tot race 111 gespeeld, wat moe je nog meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

ik ben serieus aan het rijden op internet voor punten en ik heb er al aardig wat maar toch heb ik het gevoel dat ik niet de ideaale combinatie heb van Unique Preformance dingen. Ik heb nu Exaust, ecu en NOS

ik rijd voornamelijk curcuit.

weten jullie misschien wat de ideaale Unique combinatie is ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomR schreef op 26 januari 2004 @ 00:00:
Lees de post boven jouw post. Eerst even op de unlocl slot klikken en enteren. Nu kan je ze kiezen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Pellaagarion schreef op 26 januari 2004 @ 00:08:
ik ben serieus aan het rijden op internet voor punten en ik heb er al aardig wat maar toch heb ik het gevoel dat ik niet de ideaale combinatie heb van Unique Preformance dingen. Ik heb nu Exaust, ecu en NOS

engine, ECU en turbo is een heel goede combi, zoniet de beste, voor circuit...
NOS is voor even leuk, maar heb je niet de hele race...

ik gebruik zelf ook engine, ECU en turbo en kheb 12 miljoen aan rep.. :P
wie wil ze hebben, aangezien ik toch niet zoveel meer zal gaan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Race 112 rijden! :) Dat is de final race. (Een makkie overigens....) Bij de voortgang van de underground mode staat dan wel rechtsboven de hele tijd race zoveel/111, maar er zijn dus uiteindelijk 112 races.

Ik zou wel ff een aparte savegame maken na race 111 voordat je race 112 doet, want anders kan je je wagen niet meer veranderen: die wordt namelijk gelocked na race 112.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

NewbieNeo schreef op 26 januari 2004 @ 01:47:
Ik heb Engine ECU en Transmission en ik versla newbieneo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt er ook aan wat voor races je doet op het internet. De upgrades ie je nu hebt zijn wel goed voor circuit. Voor drag zou je misschien andere kunnen gebruiken.
Voor drag gebruik ik de upgrades: Transmission, engine en NOS. Met deze upgrades haal ik tijden die ongeveer rond de 19.00-19.30 seconden zitten met de track 14th and vine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 09:56:
[...]

Race 112 rijden! :) Dat is de final race. (Een makkie overigens....) Bij de voortgang van de underground mode staat dan wel rechtsboven de hele tijd race zoveel/111, maar er zijn dus uiteindelijk 112 races.

Ik zou wel ff een aparte savegame maken na race 111 voordat je race 112 doet, want anders kan je je wagen niet meer veranderen: die wordt namelijk gelocked na race 112.
t zijn er dus 113!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

NewbieNeo schreef op 26 januari 2004 @ 01:47:

engine, ECU en turbo is een heel goede combi, zoniet de beste, voor circuit...
NOS is voor even leuk, maar heb je niet de hele race...

Saegos schreef op 26 januari 2004 @ 10:28:

Ik heb Engine ECU en Transmission en ik versla newbieneo :Y)
mmmm dan ga ik het spel nog maar een paar keer uitspelen. ik heb het al 3 keer gedaan. ben ik weer ff bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 00:26:
ik kan bij de xbox de cheats voor need for speed underground niet aanzetten..ik heb bij google gezocht voor de cheats maar ze werken niet..

ze zeggen ; at the main menu press A , B , Left ....enz maar ze doen t geen van allen..

heeft iemand een verklaring hiervoor..
hallo niemand?

en hoe kan ik meer geld verdienen in de races?

ik wil m gewoon rondhalen maar lukt niet!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 01:39 . Reden: Vraagteken abuser ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Pellaagarion schreef op 26 januari 2004 @ 17:03:
mmmm dan ga ik het spel nog maar een paar keer uitspelen. ik heb het al 3 keer gedaan. ben ik weer ff bezig :P
er is ook een programmaatje wat je veel tijd kan besparen.. ;)
met TJ-swapper kan je nl. de 3 unique upgrades switchen voor een andere combinatie..

link

[ Voor 4% gewijzigd door NewbieNeo op 27-01-2004 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

NewbieNeo schreef op 27 januari 2004 @ 02:10:
[...]

er is ook een programmaatje wat je veel tijd kan besparen.. ;)
met TJ-swapper kan je nl. de 3 unique upgrades switchen voor een andere combinatie..

link
ooooh relaxt. bedankt ga ik weer lol hebben op internet :D

mmm ik rkijg het niet echt voor elkaar met het programmatje et werkt niet echt

[ Voor 10% gewijzigd door Pellaagarion op 27-01-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 09:12
Ok ik heb nu ook Unique Eng, Ecu, en turbo, maar ik rij op zn snelst bij olympic square 40.60-41.00, terwijl ik andere onder de 40 sec zie rijden.

Hebbe die nou dezelfde en nemen die ene bocht beter (vlak na de start) of hebben ze andere unique's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Als je een miata hebt zijn dat goeie rijden, als je RX-7 rijdt zijn ze wat onder de maat.

Ik heb ondertussen er al een paar duizend laps OS op zitten en laatst heb ik m'n manier van rijden met 0.2 per ronde kunnen verbeteren.

Practise makes perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:42
Ik heb patch 1.4 nodig, heb nu 1.3, krijg je dat zwarte beeld als je sneller gaat, krijg die niet van EA gedownload, kan iemand die ff poste??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Op de PS2 heb je ook nog level 112/111 :? misschien moet je die nog doen :P Op de xbox heb ik hem nog niet uitgespeeld

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Die paint kun je gewoon aanklikken en kopen, wordt dan automatsich geunlockt. Moet je wel ergens bij race 60 al zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooohhh yeah!

Wie is hierover geweest met driftscore _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1838.jpg
* Klikkerdeklik

En ja de auto is :r FOUT. Ik weet het :+ HEEEEL fout :P

[img=640,480,1]]http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1839.jpg[/img]
* Klikkerdeklik [Als je durft]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 14:46:
Oooohhh yeah!

Wie is hierover geweest met driftscore _/-\o_

[afbeelding]
* Klikkerdeklik

En ja de auto is :r FOUT. Ik weet het :+ HEEEEL fout :P

[[url=]http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1839.jpg]afbeelding[/url]]
* Klikkerdeklik [Als je durft]
Er zijn er genoeg geweest met een hogere driftscore hoor. Ook die 10 rondes lang 1 drift hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Hahahaha: PIMPIN'! :9 :D

[ Voor 14% gewijzigd door kutkip op 03-02-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evaarties schreef op 03 februari 2004 @ 15:24:
[...]

Er zijn er genoeg geweest met een hogere driftscore hoor. Ook die 10 rondes lang 1 drift hadden.
Dat was ik ;)

'k ben nogsteeds opzoek naar 167 mb ftp ruimte voor de filmpies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drift modus is zo onwijs vet!! echt.... kan er geen genoeg van krijgen.. driften en de score op laten lopen tot ver over de 30.000.. echt super... alleen geen kantjes raken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 18:32:
[...]

Dat was ik ;)

'k ben nogsteeds opzoek naar 167 mb ftp ruimte voor de filmpies..
zien zien!

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Splits 'm op in delen en gooi 'm op lycos >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe nu een poging om drift track 4 in 1 keer te driften (10 laps dan he :P )

'k ben nog niet verder gekomen tot 4 laps ;) morge maar ff verder proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook kan online spelen met de gebrande cd, heb een kopie voor me verjaardag gekregen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 20:17:
Weet iemand of je ook kan online spelen met de gebrande cd, heb een kopie voor me verjaardag gekregen. :/
das illegaal hoor :)

'k zal dus nie zeggen hoe het moet.. maar * ik heb mail, dus ik ga die even checken *

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 20:17:
Nee dat kan niet. EA logt je IP gegevens en je serial key op echtheid zodra je wilt inloggen. Deze koppelen ze aan je NAW gegevens zodat ze ervan op de hoogte zijn dat je een illegale kopie gebruikt en waar jij woont. Terwijl jij denkt gewoon online te kunnen spelen.

Gewoon de legale versie kopen dus, of * ik ga straks mijn mail even checken, want daar gaat wat in liggen. Misschien was dit toch wel de druppel *

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

*schreeuw sla schop* :(

Start ik net nfs op. Loopt mijn pc vast op het moment dat de profielen tevoorschijn komen. Ik balen, afsluiten, opniew opstart... ja hoort een fout gevonden in mijn nfs profieltje.......................... weg alles...

kwas dus rond race 76 ... alles voor nix :'( *sniff* :'(

Zou iemand die ook rond die race is toevallig zijn profiel willen mailen? Dit is echt te arelex... argggg.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultimateb schreef op 16 februari 2004 @ 05:08:

Start ik net nfs op. Loopt mijn pc vast op het moment dat de profielen tevoorschijn komen. Ik balen, afsluiten, opniew opstart... ja hoort een fout gevonden in mijn nfs profieltje.......................... weg alles...

Zou iemand die ook rond die race is toevallig zijn profiel willen mailen? Dit is echt te arelex... argggg.
Probeer systeem-herstel, van bijvoorbeeld een dag voordat het gebeurde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 22:23:
[...]

Probeer systeem-herstel, van bijvoorbeeld een dag voordat het gebeurde...
En dat zal me leren. Staat uit. 8)7

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Zucht*

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen easy en hard in het spel? Ik word telkens net zo hard ingehaald? En het verkeer lijkt op nog wel veel kloterige plekken te staan met easy?

Ik snap echt niet wat er makkelijker aan moet worden met easy :(.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 21:05:
*Zucht*

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen easy en hard in het spel? Ik word telkens net zo hard ingehaald? En het verkeer lijkt op nog wel veel kloterige plekken te staan met easy?

Ik snap echt niet wat er makkelijker aan moet worden met easy :(.
Bij easy is de catch-up milder ingesteld, betekent dus dat jij sneller langs hun zal komen als je achter ligt en minder moeite zal hebben voor te blijven. Dwz. das mijn ervaring, ook meen ik iets minder verkeer te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:45
Ik ben nu aardig op weg met m'n autotje (lexus), alleen kom ik niet voorbij een drag race. Ik blaas daar standaard m'n motor op, heb nu alle performance op level 2, maar ik kan de rit alleen uitrijden als ik geen NOS gebruik, maar zonder nos kan ik op easy zelfs niet winnen. Ik heb m'n nos dus echt nodig, ik kan op het eind wel gas inhouden, maar dan wordt ik aan alle kanten voorbij gereden.

Hoe kan ik dit oplossen? Een tragere auto nemen?

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maikeltje/frustrerend.JPG

hoezo frustrerend :X 8)7

owja, ik ben dus die nr. 2 :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Gekkenhuis op 26-02-2004 01:20 ]

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Brahman schreef op 23 februari 2004 @ 23:38:
Ik ben nu aardig op weg met m'n autotje (lexus), alleen kom ik niet voorbij een drag race. Ik blaas daar standaard m'n motor op, heb nu alle performance op level 2, maar ik kan de rit alleen uitrijden als ik geen NOS gebruik, maar zonder nos kan ik op easy zelfs niet winnen. Ik heb m'n nos dus echt nodig, ik kan op het eind wel gas inhouden, maar dan wordt ik aan alle kanten voorbij gereden.

Hoe kan ik dit oplossen? Een tragere auto nemen?
Zit er ook al een Lexus in? B) :D

Verwijderd

Maikeltje schreef op 26 februari 2004 @ 01:19:
[afbeelding]

hoezo frustrerend :X 8)7

owja, ik ben dus die nr. 2 :'(
Heb ik ook gehad. Dat is zeker die ene Sprint!?

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:08:
[...]

Heb ik ook gehad. Dat is zeker die ene Sprint!?
ik meen dat het race 95 was.
iig een tournament met 3 van die Eastside wagens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ultimateb schreef op 16 februari 2004 @ 05:08:

Iemand, plz. Ik wil dit spel wel spelen, maar opnieuw beginnen zie ik niet zo zitten :'(

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

NFS slaat mijn snelste tijd niet op bij de Sprint.
kwam erachter bij die langste sprint van 8 km. en dan niet de reverserd.
stond een tijd van 2:20. rij ik een mega race (voor mij dan) en rijd 2:01.
en als ik dan even later weer kijk staat die 2:20 er nog 8)7

meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Kwam dit tegen op een site.

http://213.158.119.9/supr...05%20-%20605k-avi.torrent

Driftje van 604k :o

Bittorrent gebruiken om te downen.

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Laatst online: 27-05 00:30
Als ik anti aliasing gebruik lagt nfsu echt hard , Hebben jullie dat ook ? :S

[Anti-Aliasing @ 4X - AF @ 4X]

Ik heb een p4 3 Ghz , 512 DDR , 9800 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van mijn Civic? Na race 55.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/4444444444.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ziet er goed uit ik hem alleen zo standaard ... hier 2 supra's van mij:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~aw.amahorseya/supra1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~aw.amahorseya/supra2.jpg

Comments please ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 22:13:
Hij ziet er goed uit ik hem alleen zo standaard ... hier 2 supra's van mij:

[afbeelding]
[afbeelding]

Comments please ?
Mooi gedaan Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/on/SaskiaNoteboom/smilies/Smilies/yummiethumbs.gif. Ze zijn niet zo plat en ook weer niet TE extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

wat is jullie snelste tijd op spilway?
die langste track van 8 km.
hier mijnus, kan nog iets sneller wat maakte nog een grote fout :(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maikeltje/jeuj.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:11

Lightah

Strikes Again

Kan je het eigenlijk ook over LAN spelen? Want dat heb ik zo snel niet zien staan in het menu...

lama staat in de startpost |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Lightah op 20-03-2004 15:44 ]

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb t spel nu ook 2 weken en ben sinds een paar dagen online aan t spelen, nu valt het me op dat er online niet geraced word maar dat je gewoon telkens van de baan word gereden ipv ingehaald, ook lagged het vaak enorm en heb ik het gevoel dat er flink gecheat word. Ik vraag me wel af wat andermans ervaringen zijn, want op deze manier vind ik er dus geen bal aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Woah echt supervet spel is dit, en de eerste racegame waarbij ik me niet hoef te ergeren aan "kartels" enzo. Weet iemand de optimale instellingen voor een R9700NP want ik heb zo nu en dan drops tot 16 fps:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/WU80DN2A16BJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Maikeltje schreef op 19 maart 2004 @ 13:06:
wat is jullie snelste tijd op spilway?
die langste track van 8 km.
hier mijnus, kan nog iets sneller wat maakte nog een grote fout :(

[afbeelding]
is dit nou de reverse of de normale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Mensen ik heb een vaag probleem:"

Ik wilde gisteren NFS maar weer eens spelen (stond nog geinstalleerd).
Maar nu zijn alle teksten in de graics heel wazig en onleesbaar.

Daarmee bedoel ik dingen als de menu-items bovenaan, in het menu waar je je auto kunt veranderen. Dus teksten als 'visual' en 'body' enzo zijn niet meer te lezen. Ook als ik rijd heb ik rechtsbovenin beeld altijd de verschillen met de anderen staan, en daar wordt ook aangegeven hoeveel style-points je hebt enzo. Dit is niet meer te lezen.

Met niet meer te lezen bedoel ik zoiets als wat je wel eens op TV ziet als iemand onherkenbaar moet zijn. Erg blurry dus allemaal.

Sorry dat ik het zo vaag uitleg, maar ik hoop dat iemand me snapt.

Ik heb een Ati Radeo 9600SE 128Mb (iets met de instellingen?)

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer hem is te herinstalleren. Werkt altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 13:58:
Probeer hem is te herinstalleren. Werkt altijd!
Ja maar dan ben ik mn save games ook kwijt of niet? Ik was net lekker op weg in underground mode..

Ik bedenk me nu dat ik de Anti-Anialising instellingen voor de videokaart veranderd heb. (staat nu op dat het door de applicatie bepaald moet worden). Kan dat het zijn?
Het vreeemde is dat alle auto's en crowds en gebouwen enzo in het spel er prima uitzien.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je even proberen. Nooit proberen is altijd mis ;)

Maar als je uninstalled moet je de save games uitteraard even bewaren :) Maar dat is niet moeilijk. :)

Maar niet vergeten. Je save game map is als het goed was verborgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Andre21 schreef op 05 april 2004 @ 14:02:
[...]

Ja maar dan ben ik mn save games ook kwijt of niet? Ik was net lekker op weg in underground mode..

Ik bedenk me nu dat ik de Anti-Anialising instellingen voor de videokaart veranderd heb. (staat nu op dat het door de applicatie bepaald moet worden). Kan dat het zijn?
Het vreeemde is dat alle auto's en crowds en gebouwen enzo in het spel er prima uitzien.
Zet eens mipmap-detail op hoogste bij je Direct3d instellingen, dan moet da weggaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

pisart schreef op 05 april 2004 @ 14:10:
[...]

Zet eens mipmap-detail op hoogste bij je Direct3d instellingen, dan moet da weggaan. :)
Je hebt het nu over de instellingen van de Radeon kaart binnen windows neem ik aan? (to be shure :) )

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Yep, waar je ook fsaa en zo kan instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

FlipFlink schreef op 01 april 2004 @ 17:11:
[...]

is dit nou de reverse of de normale?
de normale van Spilway