Verwijderd
ook ik ben een nieuwe fan van NFSU...te gek spel...alleen word ik er gek van steeds van de baan geknald te worden en mijn achteropkomers niet te zien aankomen. Ik ben als een gek gaan zoeken naar hoe en waar ik die achteruitkijkspiegel kan instellen....deze FAQ gaf er antwoord op zo leek :
Q Why isn't there even a rear-view mirror?!
A There is! But its only available for bumper-cam view. To activate it,
go to car options in the options menu, and set the view to 'bumper-cam'.
Then go to visual options and you will see the option for a rear view mirror.
Alleen zie ik slechts bij Options-->Camera de mogelijkheid te switchen naar bumpercam en vervolgens staat er bij display geen Rear View Mirror optie o.i.d.
Heeft iemand ditzelfde probleem, ik had de spiegel eerst wel, maar na een verse windows en NFSU installatie niet meer.....Help Help ;-)
achteruitkijkspiegel is alleen mogelijk als je in de auto zit, volgens mij is het niet mogelijk om hem op een andere manier tevoorschijn te halen.Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 09:26:
Beste Race Tweakers,
ook ik ben een nieuwe fan van NFSU...te gek spel...alleen word ik er gek van steeds van de baan geknald te worden en mijn achteropkomers niet te zien aankomen. Ik ben als een gek gaan zoeken naar hoe en waar ik die achteruitkijkspiegel kan instellen....deze FAQ gaf er antwoord op zo leek :
Alleen zie ik slechts bij Options-->Camera de mogelijkheid te switchen naar bumpercam en vervolgens staat er bij display geen Rear View Mirror optie o.i.d.
Heeft iemand ditzelfde probleem, ik had de spiegel eerst wel, maar na een verse windows en NFSU installatie niet meer.....Help Help ;-)
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
Bedoel je Bumper Cam? In de auto zitten begrijp ik niet helemaal...Ik heb 3 optie's : Far, Close en BumperCam...Maikeltje schreef op 22 april 2004 @ 09:43:
[...]achteruitkijkspiegel is alleen mogelijk als je in de auto zit, volgens mij is het niet mogelijk om hem op een andere manier tevoorschijn te halen.
Verwijderd
Alleen met bumbercam is het mogelijk een achteruitkijk spiegel te gebruiken..Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 09:50:
[...]
Bedoel je Bumper Cam? In de auto zitten begrijp ik niet helemaal...Ik heb 3 optie's : Far, Close en BumperCam...
Alleen is het jammer dat het een lage resolutie heeft. Maar is zeker nuttig.
Hier mijn nieuwste auto.
Verwijderd
Maar kan ik nog ergens anders die Bumper cam invullen dan? Want ik rij altijd al met bumpercam en ik zie die optie nergens...Dit hielp ook al nietVerwijderd schreef op 22 april 2004 @ 12:27:
[...]
Alleen met bumbercam is het mogelijk een achteruitkijk spiegel te gebruiken..
Verwijderd
-Je moet Bumpercam niet als standaard hebben ingesteld (gewoon Far of CLose kiezen in het eerst Options-->Camera menu
-Vervolgens ga je in een race en druk je voor de start op Esc om vervolgens de Camera optie op BumperCam te zetten. Druk weer 1 keer op Esc
-Kies nu bij de optie Display voor de Rear View Mirror optie
Groetjes Dj
ik kan je plaatjes niet zienVerwijderd schreef op 22 april 2004 @ 12:27:
[...]
Alleen met bumbercam is het mogelijk een achteruitkijk spiegel te gebruiken..
Hier mijn nieuwste auto.
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Wie zegt dat wit lelijk is?

Strak..zoals het hoort.

Tja...

[ Voor 15% gewijzigd door Gutteguttegut op 27-04-2004 18:17 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik..Gutteguttegut schreef op 27 april 2004 @ 18:16:
Wie zegt dat wit lelijk is?
Nee, serieus, ze zijn echt boring....

Zal 'm waarschijnlijk al wel eens gepost hebben, maar dit is die van mij (half jaar oud ofzo)

btw. Het waren er trouwens 3 (?)
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
KermitNewbieNeo, kheb wel weer es zin om een potje olympic tegen je te racen zonder dat we beide vantevoren oefenen, kijken hoe dat gaat
[ Voor 3% gewijzigd door Ed. op 27-04-2004 22:53 ]
Maar wel realistisch
Dit is dus een candybar carZal 'm waarschijnlijk al wel eens gepost hebben, maar dit is die van mij (half jaar oud ofzo)
[afbeelding]
btw. Het waren er trouwens 3 (?)
The birds turned into The Flying Dutchmen!
hihi, lijkt me ook wel lachen ja, kijken wie 't er meest van bakt..Saegos schreef op 27 april 2004 @ 22:52:
Leuk om dit topic steeds in m'n eigen active topics tegen te komen
KermitNewbieNeo, kheb wel weer es zin om een potje olympic tegen je te racen zonder dat we beide vantevoren oefenen, kijken hoe dat gaat
ook al een tijdje niet gespeeld, ik laat zelfs iemand anders met mijn account spelen..
moet wel weer het spel opnieuw installeren...
en dus ook een savegame ergens vandaan regelen.
Ja, en? Dat maakt 'm er toch niet minder grijs en saai op

Idd, niceDit is dus een candybar car
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Hier staat een album van 5 plaatjes. Thank you PS CS
Deze vond ik erg speciaal
http://home.planet.nl/~verm0754/GoT/images/4.png
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Ik moet 't ook weer installen. Trouwens, je kunt mijn savegame wel krijgen, heb 'm hier nog ligggen. Je kunt me trouwens op irc vinden bij #nfsNewbieNeo schreef op 27 april 2004 @ 23:48:
[...]
hihi, lijkt me ook wel lachen ja, kijken wie 't er meest van bakt..![]()
ook al een tijdje niet gespeeld, ik laat zelfs iemand anders met mijn account spelen..
moet wel weer het spel opnieuw installeren...![]()
en dus ook een savegame ergens vandaan regelen.
Ben vanmiddag vanaf 14:00 wel weer thuis.
Kom ff op irc als je er weer bent neo
kheb geen irc, wel
of
msn: hgn81AThotmailDOTcom
alleen zie ik niets bij jouw user profile
of is er een of andere manier om die te cappen?
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional
Verwijderd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 09:26 ]
heb me net een logitech momo stuurtje gekocht, en mn gas wilt het niet doen. Ik moet altijd met knoppen werken. Dat is natuurlijk niet wat ik wil hebben met een stuurtje.
K heb de laatste drivers van logitech.com gedownt en geinstalleert, patch 4 van nfsu, en ik kan nog steend niks met de controller aanvangen
weet iemand raad?
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional
Verwijderd
Verwijderd
Ze zijn allemaal hetzelfde toch?Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 13:59:
Ik vroeg me iets af, bij best veel mensen zie je vaak heel drukke (lees volle) covers, terwijl ik vaak een zwart plaatje heb met daarop mijn auto, hooguit 1 meisje en de naam van het blad...iemand enig idee wat ik eraan kan veranderen om ook de covers bij mij drukker te maken? Alle graphics staan al op hun hoogst...
Verwijderd
Verwijderd
Ai ai ai, dit ziet er zo vet uit...btw, verbeter je vormgeving ff manVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 14:31:
screens van NFSU 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe maar ik thumbnails btw
ziet zeker strakker uit die ss-jes van NFSU2
1
| [url=adres van plaatje][img=300]adres van plaatje[/][/] |
Verwijderd
ik hoop dat er nu ook een renault clio sport inzit
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 15:11 ]
Verwijderd
Ik speelde het vandaag trouwens ook op mijn vaders pc (met een Geforce FX5200 Ultra 256mb) en daar had je ook veel mooiere covers, terwijl ik zelf een ATi Radeon 9500np 64mb @ ATi Radeon 9700pro 64mb heb lopen...Dat is dus net iets beter, iemand enig idee?Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 13:59:
Ik vroeg me iets af, bij best veel mensen zie je vaak heel drukke (lees volle) covers, terwijl ik vaak een zwart plaatje heb met daarop mijn auto, hooguit 1 meisje en de naam van het blad...iemand enig idee wat ik eraan kan veranderen om ook de covers bij mij drukker te maken? Alle graphics staan al op hun hoogst...
Verwijderd
Helaas, ja. En dat terwijl mijn kaart echt een heel stuk krachtiger is. Ok, ik heb er minder geheugen in zitten, minder cpu kracht, en een minder mobo, maar daar heb je toch zo goed als niets aan bij games...ik snap gewoon neit dat ik niet alles op high kan zetten, want dat hoort ie wel te doenSaegos schreef op 30 mei 2004 @ 00:24:
Die covers vind ik er nou niet echt toe doen in zo'n spel als NFSU. Zijn de rest van je graphix ook veel meer bagger dan op je pa's pc?
Majah, zolang de game maar een beetje boeit voor een weekje ofzo. Kn ik weer wat leuke wagentjes in elkaar flansen met vinyls
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
maar uhm... hoe kan je weet die modellen in 3ds max krijgen?
Via de ASCII-plugin voor 3dsmax, en NfsuGeomBin2Ase-0.02 (converteert de .bin bestanden naar ase)...Don3k schreef op 31 mei 2004 @ 15:10:
hmmm.. ik ben lang van de NFSU scene weggeweest
maar uhm... hoe kan je weet die modellen in 3ds max krijgen?
Maar geloof me, je kan er verder weinig mee. Je hebt geen texture, en daarnaast zijn alle onderdelen van de auto apart en in verschillende detail-niveau's.
-edit nog bedankt
[ Voor 14% gewijzigd door Don3k op 31-05-2004 15:55 ]

Config: internet - pc 1 - pc 2
Dus pc 2heeft geen directe internetverbinding, weet niet of dat er toe doet...
De server draait op pc 1, op beide pc's de client.
Iemand een idee?
public void ik()
Verwijderd
ik heb met mijn stomme hoofd geformatteerd met de gedachte dat die savegames wel in de gamemap zouden staan...niet dus
En goede topic btw
Alvast bedankt!!
Barman56@hotmail.com is me mail adres;)
op alle drift wedstrijden en in tunnels heb ik een versnelling van de grapics. Alles gaat dan 2 tot 3 keer zo snel.
Heb mijn drivers veranderd van 45.xx naar 61.xx, maar geen oplossing...
Heb een ti4200 icm met een overklokte AMD XP1800+@2000Mhz. Had ik vorheen, maar nooit problemen met dit spel gehad. Iemand een idee?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
1. Ga ingame naar opties--> car--> en zet stability control op ''off''
2. Ga naar customize ride en neem de Mazda RX-7
3. Ga naar performance en zet de volgende onderdelen op level 3(extreme performance)
- Engine / exhaust package
- Drivetrain package
- ECU en fuel system
- Turbo package
- Nitrous Oxide
Rest moet je stock laten.
Het resultaat is dat de RX-7 een heeeeel stuk leuker rijdt
Het zit zo:
Ik heb al heel wat races gedaan en ik zit nu zo rond race 84. Tot deze race was er niets aan het handje. Leuke races en had er niet veel moeitje mee. Maar nu ben ik dus bij race 84 aangekomen en plotseling is de race niet te winnen. Ik kan kiezen tussen circuit en nock-out en ik kom niet eens in de buurt van de eerste plek. En dat op easy
Ik heb dus alle strategieen uitgeprobeerd, verschillende auto's gebruikt, gecheckt of ik alle upgrades heb uitgevoerd >>> allemaal 0 op het rekest !
Ik snap er geen hole van ... waarom kan het spel ineens zo omslaan van redelijk eenvoudig naar VEEEEEL TE MOEILIJK. Het licht ook echt niet aan mijn driven skills soms rijd ik echt perfecte rondes en nog win ik niet. En echt ik heb al jaren ervaring op racespellen gebied, maar dit is me nog nooit overkomen. Ik ben echt >

Wat doe ik fout ? En hebben jullie dit ook ervaren ?
Auto wat terug tunen zodat je wat beter overal kan sturen en minder vermogen hebt, wegligging zo laten dus alleen het vermogen aanpakken.
Was dit niet met Kurt's vrienden racen?..........vertel anders even welke precies het is.
103 is ook vervelend...........kijk eens even terug bij topic reply's 17,18,19,20, die gaan over het zuigen van dit spel.
[ Voor 15% gewijzigd door Flame17 op 30-09-2004 00:10 ]
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Verwijderd
deze opmerkingen maakte ik hier al meer dan een half jaar geleden. NFSU zuigt gewoon als het op de AI aankomt, een aantal races zijn ineens supermoeilijk en na 20 keer proberen haal je het ineens heel makkelijk. en dan heb ik het nog niet over traffic wat voor je neus gespawned word, en dat klote catch-up systeem.Bertuss schreef op 30 september 2004 @ 00:11:
Nee nee dat is de beruchte race 103 toch ? Nee dit is race 83 dus niet 84 zo ik net zei. Het is voor mijn idee gewoon een doorsnee race. Kan niet echt beschrijven. Maar zowel de nock-out en de streetrace zijn niet te winnen. Zelfs als ik NOS gebruik lopen ze op me uit.
En op easy lukt je dat toch wel?Bertuss schreef op 02 oktober 2004 @ 23:30:
Nou ik snap er geen ruk van maar ik krijg die 2 races niet gewonnen .... lijkt wel een bug man ! 1x was ik bij de trail er heeeeel dicht bij maar in de laatste bocht werd ik weer ingehaaldIk ben het nu zat want dit is echt ondoenlijk ... heeft iemand een savegame voor mij na race 83 ?
Was ondertussen spel weer aan het spelen en ben gevorderd tot in de 60, nog even geduld en ik kan je vertellen hoe ik het doe en de save game!Bertuss schreef op 03 oktober 2004 @ 17:37:
Nee echt niet ik heb de races al zeker 50 keer overgedaan ! (niet overdreven) ik kom gewoon niet verder ... en dan heb ik het echt over easy ... daarom zeg ik ... zou het een fout in het spel zijn ofzo ... want als ik tot nu toe op easy speelde was het ook echt simpel maar nu ...
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ook probelem met 83Bertuss schreef op 03 oktober 2004 @ 17:37:
Nee echt niet ik heb de races al zeker 50 keer overgedaan ! (niet overdreven) ik kom gewoon niet verder ... en dan heb ik het echt over easy ... daarom zeg ik ... zou het een fout in het spel zijn ofzo ... want als ik tot nu toe op easy speelde was het ook echt simpel maar nu ...

Ook al tig keer geprobeerd, zelfs liep ik laatste rond zo ver voor dat ik ze niet zag en zelfs toen haalde er 1 me nog in !! Zo irritant

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 18:30 ]
Ja die en een blauwe golf ... idd of is dat net die andere boeit niet, maar ik denk dat we het over dezelfde hebbenVerwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 18:29:
[...]
Ik heb ook probelem met 83Das toch met Kurt zijn nieuwe auto ofzo? Dan rijd je samen met ene rooi, groen en witte auto
Ook al tig keer geprobeerd, zelfs liep ik laatste rond zo ver voor dat ik ze niet zag en zelfs toen haalde er 1 me nog in !! Zo irritant
[ Voor 9% gewijzigd door Bertuss op 03-10-2004 19:04 ]
Verwijderd
Maar ik zit toch nog met een paar kleine dingetjes.
In underground modus kan je namelijk kiezen voor een aantal unieke upgrades e.d. dat heb ik ook gedaan, maar toch mis ik wat.
Aan het einde kon ik namelijk kiezen tussen 2 bodykits, ik heb ze nu wel alle 2 maar dat komt omdat ik het spel al 3x uitgespeeld heb.
Maar ik mis nog steeds een aantal: velgen, vleugels, wagen upgrades(allemaal unique)
Is er niet een manier om alles te unlocken dmv racen?
Of ik moet ik in de hoek van trainers en cheats gaan zoeken??
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 19:52 ]
In de cheats is alles te vinden
Verwijderd
Zoals ik dus al vertelde heb ik ondertussen voor de 3e keer het spel helemaal uitgespeeld in underground modus.Flame17 schreef op 03 oktober 2004 @ 19:54:
volgens mij moet je alles winnen en genoeg punten en geld halen om alles los te krijgen.
In de cheats is alles te vinden
Alle normale upgrades zitten al op m'n auto.
Maar die unique upgrades kreeg je weer als je een speciaal persoon versloeg dan mocht je kiezen.
Maar ik wil ze allemaal !!
Verwijderd
kan niet. tenzijn een of andere cheat.Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 20:05:
[...]
Zoals ik dus al vertelde heb ik ondertussen voor de 3e keer het spel helemaal uitgespeeld in underground modus.
Alle normale upgrades zitten al op m'n auto.
Maar die unique upgrades kreeg je weer als je een speciaal persoon versloeg dan mocht je kiezen.
Maar ik wil ze allemaal !!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 20:06 ]
Race 84 gehad, ga nu naar 85, game save hiervan is onderweg.
Moest wel weer even zweten
Ah okey ik zie het ... geweldig .... ik ga het ff proberen.Flame17 schreef op 05 oktober 2004 @ 13:51:
Bertuss heeft mail.
Race 84 gehad, ga nu naar 85, game save hiervan is onderweg.
Moest wel weer even zweten
Waar kan ik die savegame map vinden ?
[ Voor 7% gewijzigd door Bertuss op 05-10-2004 15:06 ]
Verwijderd
Zie op onderstaande link.
http://www.nfsunlimited.net/underground/utils/
Dan moet je de laatste Util hebben, de Unique Visual Upgrade Unlocker.
Moet geloof ik op alle versies werken. 1 Tip, je kan wel alle motorkappen, velgen, vinyls etc hebben, maar maar 1 unique spoiler.
Schijnt dat Underground meerdere unique spoilers niet pikt.
Succes!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 15:08 ]
Verwijderd
Ok tooltje werkt prima.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 15:08:
@ Eurotic
Zie op onderstaande link.
http://www.nfsunlimited.net/underground/utils/
Dan moet je de laatste Util hebben, de Unique Visual Upgrade Unlocker.
Moet geloof ik op alle versies werken. 1 Tip, je kan wel alle motorkappen, velgen, vinyls etc hebben, maar maar 1 unique spoiler.
Schijnt dat Underground meerdere unique spoilers niet pikt.
Succes!!
Maar daar gaat me oto jammergenoeg niet harder van
Als ik bij die carretjes online kijk dan zie ik dat ze gewoon meer acceleratie hebben vergeleken met mijn oto.

Ik wil die unique performance upgrades dus ook!!
Is het iemand al gelukt om deze te krijgen dmv racen?
Of moet ik hier ook voor gaan cheaten??
En zelfs al is hier een cheat voor.. dan kan ik m niet vinden

Alles wat ik tegen kom zijn voor visual upgrades
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 15:33 ]
Verders allles Level2 geinstalleerd.... Kheb de race wel 30 keer overgedaan...
wijze woorden
Verwijderd
Daarna kijken in je spiegel en als hij er langs wil je oto ervoor gooien.
Je kan je spiegel alleen aanzetten als je bumpercam gebruikt!
Of je doet rustig aan bij de start en gaat achter hem hangen, dan kan je liften.
En het op het laatst nog even een zooi nos ertegenaan dat je er langs kan
Verwijderd
Als ik bij die carretjes online kijk dan zie ik dat ze gewoon meer acceleratie hebben vergeleken met mijn oto."
@Eurotic
Aha, maar dat werkt ff anders. Als je Underground helemaal uitgespeeld hebt, dan kan je als je nog wel bij je auto komen waar je Underground mee uitgespeeld hebt.
Kies individuele race --> En "blader" dan helemaal naar rechts. Daar staat je Underground karretje MET de Unique upgrades. Kan je alleen niet meer veranderden.
Die kan je ook zo kiezen als je online gaat gamen geloof ik.
Wil je je auto toch nog veranderen, dan zal je de savegame editor van de zelfde site moeten halen, en in een nieuw profiel race 112 niet doen. Dan kan je ten alle tijden bij je wagen, en je Unique upgrades veranderen.
Succes. (oh ja, en de Lancer is zoiezo niet zo snel)
Verwijderd
Ik was er ondertussen ook achter gekomen dat ik hem tussen de andere auto's zag staan.Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 10:41:
"Ok tooltje werkt prima.
Als ik bij die carretjes online kijk dan zie ik dat ze gewoon meer acceleratie hebben vergeleken met mijn oto."
@Eurotic
Aha, maar dat werkt ff anders. Als je Underground helemaal uitgespeeld hebt, dan kan je als je nog wel bij je auto komen waar je Underground mee uitgespeeld hebt.
Kies individuele race --> En "blader" dan helemaal naar rechts. Daar staat je Underground karretje MET de Unique upgrades. Kan je alleen niet meer veranderden.
Die kan je ook zo kiezen als je online gaat gamen geloof ik.
Wil je je auto toch nog veranderen, dan zal je de savegame editor van de zelfde site moeten halen, en in een nieuw profiel race 112 niet doen. Dan kan je ten alle tijden bij je wagen, en je Unique upgrades veranderen.
Succes. (oh ja, en de Lancer is zoiezo niet zo snel)
Via de savegame editor kon ik gewoon aanvinken welke unique upgrades ik me auto wilde geven
Nu is m'n acceleratie balkje ook helemaal VOL !!
b.t.w. lancer was even om te laten zien.
Ik heb het spel iedere keer uitgereden met een rx-7 of skyline !

Mijn skyline is nou best snel
Als ik hem in ga ruilen voor een rx-7 zie ik dat die vet langzamer is.
Had ik me daar ff vet op bekeken.
Thanx voor de tips b.t.w.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 20:43 ]
Verwijderd
En toch denk ik dat ik met mijn RX-7 snellere tijden neer zet dan jij met je Skyline. Heb mijn eerste profiel ook uitgespeeld met de Skyline, ben toen met de RX-7 gaan sturen, en die gaf mij toch betere ronde- & dragrace tijden.
De Skyline lijkt sneller, maar dat is toch vaak net niet. Zitten te weinig rechte stukken in de banen van Underground. En na zijn 5de versnelling is de meeste tempo toch wel verdwenen uit de auto.
Off topic: Ik zou wel eens willen weten of de Skyline dan de auto is voor de Outrun mode in deel 2.
welke versie heb jij? bij werkt hij namelijk niet die savegame editorVerwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 20:12:
[...]
Ik was er ondertussen ook achter gekomen dat ik hem tussen de andere auto's zag staan.
Via de savegame editor kon ik gewoon aanvinken welke unique upgrades ik me auto wilde geven
Nu is m'n acceleratie balkje ook helemaal VOL !!
b.t.w. lancer was even om te laten zien.
Ik heb het spel iedere keer uitgereden met een rx-7 of skyline !
[afbeelding]
Mijn skyline is nou best snel
Als ik hem in ga ruilen voor een rx-7 zie ik dat die vet langzamer is.
Had ik me daar ff vet op bekeken.
Thanx voor de tips b.t.w.
[ Voor 199% gewijzigd door Gekkenhuis op 20-10-2004 17:55 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
Ik weet dat ondertussen 1.4 al uit is, maar omdat iedereen nu op deel 2 aan het wachten is, worden de Utils niet meer aangepast.
Een off topic tip!
Mocht je de laatste race (112)niet gedaan hebben, dan kan je in principe iedere auto uitrusten met 20 inch velgen!
Let op, de S2000, de Skyline en de RX-7 hebben vanaf level 3 standaard 20 inch velgen.
Hoe?, simpel.
1. Selecteer eerst als wagen in Underground. (Bijvoorbeeld de Skyline.)
2. Kies daarna welke velgen je onder bijvoorbeeld de Lancer wil hebben.
3. Ruil nu je Skyline in voor je Lancer en voila, je rijd een Lancer met 20 inch velgen!
Mocht je nog bezig zijn met Underground, en je Skyline (bijvoorbeeld) staat met zijn Unique velgen nog op 19 inch, gewoon ff andere velgen kiezen, en daarna weer de Unique velgen. Zijn ze ineens een inch groter!
Verwijderd
Ik heb versie 1.4 b.t.w omdat ik online speel.. en dan moet je updaten anders kom je niet op de server.
En hij geeft idd een stuk meer vakjes aan bij de skyline maar die rx-7 voelt een stuk sneller!
Verwijderd
En de Skyline is qua vakjes ook sneller dan welke andere auto in de game, maar omdat na de 5de versnelling de meeste vaart er al uit is
@Radeon 9700
Voor de 11de keer? Ik ga nu beginnen met een soort van Underground tour. Met elke auto Underground uitspelen.
Zit de Dodge charger er ook in?
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Nee, helaas zit er geen Dodge Charger in, en eigenlijk geen enkele classic muscle car.
@ McBoom
Euuh ja,
Was ook meer een reactie op de post boven mij, maar die is al aangepastVerwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 08:52:
@ Flame17
Nee, helaas zit er geen Dodge Charger in, en eigenlijk geen enkele classic muscle car.Beetje balen.
@ McBoom
Euuh ja,Al vanaf versie 1.00000.1 ofzo kon je gewoon met 1 knop je hele wagen standaard maken.
Verwijderd
En ze hadden er best in mogen zitten als special cars. Bijvoorbeeld speel een gedeelte van de stad helemaal uit, en dan ontvang je als bonus de Mustang Boss, of de Charger/Challenger etc etc.
Dat had wel weer gaaf geweest.
Verwijderd
En daar ben ik nu bezigVerwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 08:39:
@Radeon 9700
Voor de 11de keer? Ik ga nu beginnen met een soort van Underground tour. Met elke auto Underground uitspelen.
Verwijderd
En heb toch goed gezocht.
Verwijderd
Heb het proggie gezien maar kan niet op ps2 installen
Verwijderd
Verwijderd
na het zien van The Fast and the Furious in het weekend heb ik weer de drang gekregen om te racen. Sinds we een nieuwe computer hebben krijg ik de oude hier op mijn kamer. Ik vroeg me af of en met welke settings NFSU zou draaien op een:
P3 800@900 mhz
512 mb ram
radeon 8500
welke resolutie zou ik moeten nemen om het speelbaar te houden?? Zijn er nog FPS-tips?

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 18-11-2004 10:30 ]
Verwijderd