@ Sven: had ik dus ook na een week Malta..

Verwijderd
Verwijderd
Ik kan je wel vertellen waar die vandaan komt. Als je bijvoorbeeld 1 keer terug schakelt en dan weer omhoog, dan wordt dat geregistreerd als een extra versnelling. Als je dus van de 5 weer terug naar de 4 gaat en dan weer omhoog schakelt heb je 1 extra erbij. Als je van de 5 naar de 3 terug schakelt en je schakeld weer omhoog dan heb je bijvoorbeeld 8 versnellingen.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 21:42:
Van de week zag ik online weer een S2000 met 7 versnellingen.
Iemand al een idee waar dat vandaan komt die 7de versnelling?
Nog een leuk idee voor de contest: schakel zo veel mogelijk en zet toch een hoge tijd neerVerwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 22:05:
[...]
Ik kan je wel vertellen waar die vandaan komt. Als je bijvoorbeeld 1 keer terug schakelt en dan weer omhoog, dan wordt dat geregistreerd als een extra versnelling. Als je dus van de 5 weer terug naar de 4 gaat en dan weer omhoog schakelt heb je 1 extra erbij. Als je van de 5 naar de 3 terug schakelt en je schakeld weer omhoog dan heb je bijvoorbeeld 8 versnellingen.
Ik heb namelijk 1 keer een game gehad waarbij ik terugschakelde omdat ik verkeerd geschakelt had en zag aan het einde van de race dat ik ineens 7 versnellingen had.
Snappie?
is volgens mij een prob met de 1.3 patch en de motion blur, zet je motion blur uit en het is weg, volgens mij is dr nog geen andere optie, helaasPatvs schreef op 04 januari 2004 @ 23:27:
Vraagje, als ik m'n NITRO gebruik in een online game wordt m'n beeld DONKER/ZWART waarbij ik NIETS meer kan zien.
(ik krijg dus niet het mooie motion blur effect)
Dat ik wel krijg in de normale speelmode!
Ik heb een Radeon 9600 PRO. Catalyst XP 3.10. NFS Underground 1.3.
Iemand hetzelfde probleem gehad? Is er een instelling van m'n videokaart die ik soms moet veranderen?
Verwijderd
Thanks. Het is inderdaad die patch. Dus ik start het spel nu gewoon weer op met m'n oude speed.exe (1.1), want die Motion Blur vind ik juist het mooiste.RedXraD schreef op 04 januari 2004 @ 23:32:
[...]
is volgens mij een prob met de 1.3 patch en de motion blur, zet je motion blur uit en het is weg, volgens mij is dr nog geen andere optie, helaas
Verwijderd
Dit was een antwoord op de vraag of je de 'catch up' kunt uitzetten. Ik heb het hele topic doorgelezen (ja, het HELE topic: ik had ff tijd over...Pic_Art schreef op 12 december 2003 @ 15:20:
[...]
ook in Underground, dus gedeelte
"Go Underground"
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 16:17 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Janssen op 05-01-2004 21:30 ]
Nou, nou cheaten doe je gewoon niet dat is mijn standpunt iig. Als je een bepaalde ronde niet haalt en je hebt gedowngradede(?) dan kun je beter een ander spel gaan spelen ipv te gaan cheaten.Janssen schreef op 05 januari 2004 @ 21:29:
Als je echt problemen hebt om een bepaalde race te halen(zelfs wanneer je de auto downgrade) probeer dan het volgende: Outcast +9 trainer ( http://megagames.com/cracks/html/t910660_0.htm ). Er zitten verschillende opties op bijv: altijd 1e worden, timer stoppen, jump mode en nog enkele anderen.
LET OP: dit is een singleplayer cheat progje, gebruik geen multiplayer cheats dat is gewoon lame.
Achja....ik zeg ook niet dat ik het zelf gebruik. Maar ik zie zoveel mensen klagen hier op GoT en ook op andere boards dat ze al 2 weken op 1 race vast zitten. Ik denk dat dit voor zulke mensen wel een handige oplossing is.EXCalibur_EeK schreef op 05 januari 2004 @ 21:41:
[...]
Nou, nou cheaten doe je gewoon niet dat is mijn standpunt iig. Als je een bepaalde ronde niet haalt en je hebt gedowngradede(?) dan kun je beter een ander spel gaan spelen ipv te gaan cheaten.
Verwijderd
Verwijderd
Ik wou alleen maar zeggen dat lachgas ook gebruikt wordt voor medische doeleindenVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 12:19:
nog ff een stomme opmerking uit de lucht halen! nos of lachgas injectie is wel ff wat anders dan medische toepassing van lachgas! bij nos/lachgas injectie word het ingespoten mengsel ijskoud, en zolas je weet krimpt het mengsel dan enorm en kan er dus veel meer in een cilinder worden ingespoten! Vandaar dus die extra boost, er werd eerder gezegd dat er dan meer zuurstof ingespoten word maar dat is niet waarom het dus eigenlijk gaat!
greetz JB
De eerste keer heb alles op hard uitgespeeld en het meeste in 1x gehaald (ik ben nooit geswitched naar medium of easy).Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:34:
Heel verhaal
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 08:17 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 10:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
nee, want dan krijg je problemen met de ps2 gebruikers die geen nieuwe autos kunnen downloaden. Misschien komen er wel onofficiele autos, hoewel dat moeilijk zal zijn met alle add ons.Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 14:11:
iemand een idee of er al nieuwe auto in te plaatsen zijn?
Toch zijn ze dr mee bezig hoor, het is geloof ik alleen nog maar mogelijk om de cars te importen, maar gaat dus nog wel komen denk ikVerwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 15:41:
[...]
nee, want dan krijg je problemen met de ps2 gebruikers die geen nieuwe autos kunnen downloaden. Misschien komen er wel onofficiele autos, hoewel dat moeilijk zal zijn met alle add ons.
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional
Das niks, ik zit vast in level 42
Ik dacht dat hij bedoelde dat "Unlimited lachgas" moest zijn "Ongelimiteerd lachgas" of Unlimited Nitrous Oxide" (niet NL/EN gemengd dus)Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 23:12:
[...]
Het is wel degelijk lachgas dat ook gebruikt wordt om mensen mee te verdoven tijdens operaties.
[ Voor 5% gewijzigd door Sneaky_Dill op 08-01-2004 00:42 ]
Heb een upgrade nodig =/
Denk dat het een poging is om het spel een dynamische moeilijksheidsgraad te geven ofzo... dat het moeilijker wordt als je goed bent. Tenminste bij mij cheat de ai als ik 10 seconden voor lig ofzo. Plotseling erg veel verkeer, lekker veel "near misses" scorenph3n1x schreef op 07 januari 2004 @ 21:12:
naar mijn mening is de mx5 ook de beste auto van het hele spel, de rx7 kan ook wel aardig mee, en de skyline ook.
Het is alleen heel jammer aan het spel dat de ai iets te veel cheat
ik kom bij een of andere race altijd als eerte tot het laatste knock-out rondje, maar net voor ik de brug moet overspringen, of er net na wordt ik geduuwt en crash ik, bye bye kans op winst
Heb een upgrade nodig =/
handig als er met meerdere profiles wordt gegamed, en zowiezo raad ik je aan om na race 111 een savegame te maken, omdat je anders niet meer je auto kunt inruilen wanneer je 't spel hebt uitgespeeld..Sneaky_Dill schreef op 08 januari 2004 @ 00:37:
FF een vraag: Waarom moet je saven? Als ik niet save onthoudt het spel alles van mijn profile, wat is dan het nut van saven?
Een andere vraag: Wat is jullie drift record (in één drift), die van mij 26 duizend nogwat puntjes. Zal het proberen te verbreken en er een screenie van te maken, tenzij het niets voorstelt... maar ik denk van wel
Verwijderd
dat is het "catch-up" systeem, dat is al zoveel besproken hierSneaky_Dill schreef op 08 januari 2004 @ 00:41:
[...]
Denk dat het een poging is om het spel een dynamische moeilijksheidsgraad te geven ofzo... dat het moeilijker wordt als je goed bent. Tenminste bij mij cheat de ai als ik 10 seconden voor lig ofzo. Plotseling erg veel verkeer, lekker veel "near misses" scoren
Waarvoor die smiley? Ik ken het "catch-up" systeem, ik dacht alleen dat dat was dat je tegenstanders achter je sneller rijden dan de tegenstanders voor je, niet dat ze je aanvallen met verkeerVerwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 03:03:
[...]
dat is het "catch-up" systeem, dat is al zoveel besproken hier
Heb een upgrade nodig =/
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 13:49 ]
dacht eerst dat dit een 'echte' cheat was, waarmee je op een auto alle unique upgrades kon zetten, dus ben ik zo aardig geweest om 't ff uit te proberen, voordat ik 't evt. aan een mod zou doorgeven...Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 12:35:
o ja en nog een link om alle unique upgrades te unlocken!!!
-link-
Verwijderd
thnx voor t testen zit namelijk hiero op mn stage adres en daar nfs-u instaleren lijkt me beetje aso hahahhahaNewbieNeo schreef op 08 januari 2004 @ 13:34:
[...]
dacht eerst dat dit een 'echte' cheat was, waarmee je op een auto alle unique upgrades kon zetten, dus ben ik zo aardig geweest om 't ff uit te proberen, voordat ik 't evt. aan een mod zou doorgeven...
(je moet natuurlijk wel weten waarover je praat..en nee, mocht 't een echte cheat blijken, dan zou ik em niet gebruiken online
)
maar dit blijkt, naar mijn mening, nog best een handig hulpmiddel te zijn.
je kan nl. de 3 unique upgrades die je aan 't end van de rit bij elkaar hebt gespaard switchen voor 3 andere, en niet meer dan 3 gebruiken..
ook kan je niet meer upgrades kiezen dan dat je op dat moment hebt gewonnen. (dus als je net begint, kan je geen 1 activeren)
best handig dus om verschillende instellingen te testen, en niet steeds weer de hele game opnieuw uit te spelen..
maar goed, als een mod dit toch een cheat mocht vinden, kheb mijn quote al zo aangepast dat de link niet zichtbaar is..
Verwijderd
is gebeurdRedXraD schreef op 08 januari 2004 @ 13:44:
Is imho geen cheatalleen maar handig, omdat je zo op een redelijke manier de snelste combi kan uitvinden ipv 10000 x de game uit te spelen
en die editor, dat wisten we, zou je alleen _alsjeblieft_ je plaatjes willen resizen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 13:50 ]
Verwijderd
Hé, da's leuk! Ik heb de Underground mode helemaal uitgespeeld en pas op het laatst kreeg ik door hoe het zat met die unieke upgrades: ik had daarvoor zomaar wat gekozen... Dit is dus erg handig!NewbieNeo schreef op 08 januari 2004 @ 13:34:
maar dit blijkt, naar mijn mening, nog best een handig hulpmiddel te zijn.
je kan nl. de 3 unique upgrades die je aan 't end van de rit bij elkaar hebt gespaard switchen voor 3 andere, en niet meer dan 3 gebruiken..
ook kan je niet meer upgrades kiezen dan dat je op dat moment hebt gewonnen. (dus als je net begint, kan je geen 1 activeren)
best handig dus om verschillende instellingen te testen, en niet steeds weer de hele game opnieuw uit te spelen..
Kan best, sommige trainers/cheats/whatever werken alleen met bepaalde versies..Sachiel schreef op 08 januari 2004 @ 23:32:
Bah progje werkt niet goed bij mij. Ik zit in "customize ride" zoals het progje zegt als ik 'm opstart en klik dan op "get current settings". Hij ziet dan op 1 of andere manier niet dat ik unique items geinstalleerd heb terwijl ze er toch echt op zitten. Dat wordt dus niet swappen voor mij
Baal hier best wel van eigenlijk![]()
Zou het iets met de versie die ik draai te maken kunnen hebben?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb als 3de ecu met als snelste tijd een 19,89.Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 23:51:
Ik ben erachter te komen dat als je met de snelste mee wil gaan dat je zoiezo de unieke Transmission upgrade moet hebben met de unieke NOS upgrade. Als 3e unieke upgrade maakt het niet zo heel er veel uit. Heb het zelf namelijk getest.
Ik denk dat je als 3e het beste nog de Turbo, ECU of de Tires kan nemen.
Beetje respect voor Arushan, hij zorgt er waarschijnlijk wel voor dat we binnenkort misschien wel zo'n mod kunnen krjgen!Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 12:15:
Der is ergens zo'n gek die al alle data van de auto's had gevonden en ze in 3-d schaalmoddellen kon weergeven, ik kan alleen niet meer op die naam komen. Een mod met wat meer europese bakken (audi, porsche, ferrari bmw) zou ik namelijk wel erg leuk vinden!
Verwijderd
Heb online ook al 18.76 gereden, Komt waarschijnlijk wel een beetje door lag, maar een goede race was het zoiezo wel geweest. Heb laatst nog 18.98 gereden offline, maar heb daar helaas geen pic van.Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 00:01:
[...]
Ik heb als 3de ecu met als snelste tijd een 19,89.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 00:18 ]
zit bug in dat ding, ik heb hem 1x gebruikt en nu kan ik nog maar 2 TJ's upgrade selecteren :xVerwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 23:57:
Nou dat proggie werkt goed.
Van die site nog een ander proggie gedowned om cheaters te vinden.Dat werkt ook goed. Er rijden er weer heel wat rond met alle unique upgrades.
Maar niet allemaal kunnen ze rijden, met drag verliezen ze ook wel met die extra upgrades. Of ik wordt 2de met 0,02 sec.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
je kan eigen room aanmaken en daar gaan zitten met je cluppietazzman schreef op 09 januari 2004 @ 10:56:
Ikheb NFSU nog niet geinstalleerd maar even een vraagje.. kan je alleen op "public EA servers" spelen of kunnen mensen ook zelf een servertje opzetten?
Ik speel mijn online games (OFP, BHD) meestal op een 'vast' servertje met een klein aantal mensen die elkaar wel 'kennen' en er wordt gewoon niet gecheat. (het gaat om ons gewoon om de lol en om kwalitatief goed te spelen, niet om te winnen door een beetje skilloos gesproei) .
Ik heb weinig trek om op zo'n grote EA-server met allerlei mensen te spelen die ik niet ken.
Ik vraag toch niets over hoe gameplay voelt ofzo, was een simpele vraag..Saegos schreef op 09 januari 2004 @ 11:02:
No one can be told what NFSU is, you have to see it for yourself
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Je kunt ook de demo proberen.tazzman schreef op 09 januari 2004 @ 11:04:
[...]
Ik vraag toch niets over hoe gameplay voelt ofzo, was een simpele vraag..
Straks geef ik 49 euro uit en kom erachter dat MP niet is wat ik er van verwacht.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Daar kan je mee online spelen?
Weet iemand waarom hij bij mij geen 3 Tj upgrades wil selecteren. Ik kan er maximaal maar 2 selecteren, terwijl ik er wel 3 heb gehaaldVerwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 12:35:
o ja en nog een link om alle unique upgrades te unlocken!!!
http://www.nfsunlimited.n...php?type=NFS7_Utils&id=26
[ Voor 11% gewijzigd door TomR op 10-01-2004 12:43 ]
Verwijderd
Kicke!!!DeRCT13 schreef op 10 januari 2004 @ 17:42:
WE KUNNEN EIGEN VINYLS MAKEN!!!!![]()
![]()
![]()
Bintex 0.3 released!
Posted by Sander Prinsen
Friday January 9, 2004, 12:08
Good news from ND4SPDWorld!
...
[Lets hope some nice vinyls will be up for download in a couple days.
Links:
- BinTex 0.3 Download
- First released NFS7 Vinyl
- Vinyl Download page
- NFS7 Vinyl Upload page
Far view cam! Bumpercam vindt ik met een 100% opgefokte car nie meer te doenVerwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:36:
Wow! Ik heb vandaag voor het eerst echt met de bumpercam gereden: GAAF!
Ik heb al een complete career gespeeld met de far view, en ik wilde vandaag helemaal opnieuw beginnen. Maar dan gaat die auto zo sloom... Toen wisselde ik even van view en PLOK da's mooi! Het snelheidsgevoel in de bumpercam vies is TIG keer zo snel! En alles beweegt en schokt ook heerlijk als je over een richeltje rijdt, of bijna zijwaarts de bocht uitvliegt! En je ziet ook VEEL meer van de omgeving! En die andere auto's zie je ook veel meer close up. Maar vooral dat snelheidsgevoel (met een nog onaangepaste slome auto!)
Ik vraag me alleen af of ik het wel vol kan houden tijdens de latere races, want het is wel lastiger: je hebt veel minder overzicht. In de eerste paar drift races leek het me overigens wel beter af te gaan doordat je meer ziet en voelt wat wel en niet kan of zo.
Nadeel is wel dat het racen met de far view nu wel errug langzaam gaat... Dus als ik terugmoet omdat het te moeilijk wordt, is dat wel ff slikken...
Welke view gebruiken jullie het meest?
[ Voor 23% gewijzigd door BioHazard op 10-01-2004 19:23 ]
heel leuk en aardig allemaal..This program will let you open up Textures.bin, Vinyls.bin, and any other textures and export the texture data as Direct Draw Surface (DDS) files. It also allows you to import DDS files back into the BIN file.
You can only replace an exisiting texture, you CANNOT add a texture!
When playing online, the other players will see the original texture, not your edited texture.
[ Voor 45% gewijzigd door NewbieNeo op 10-01-2004 20:12 ]
Nu nog de screenshot na deze bocht
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Vanaf het begin tot het einde bumpercam. Ik merk wel dat toen ik eens een keer de camera op far zette, alles veel makkelijker wordt, of zou dat aan het toetsenbord liggen. Speel namelijk meestal met stuurtje, en dan is bumpercam toch het leukst/handigst.Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:36:
Wow! Ik heb vandaag voor het eerst echt met de bumpercam gereden: GAAF!
Ik heb al een complete career gespeeld met de far view, en ik wilde vandaag helemaal opnieuw beginnen. Maar dan gaat die auto zo sloom... Toen wisselde ik even van view en PLOK da's mooi! Het snelheidsgevoel in de bumpercam vies is TIG keer zo snel! En alles beweegt en schokt ook heerlijk als je over een richeltje rijdt, of bijna zijwaarts de bocht uitvliegt! En je ziet ook VEEL meer van de omgeving! En die andere auto's zie je ook veel meer close up. Maar vooral dat snelheidsgevoel (met een nog onaangepaste slome auto!)
Ik vraag me alleen af of ik het wel vol kan houden tijdens de latere races, want het is wel lastiger: je hebt veel minder overzicht. In de eerste paar drift races leek het me overigens wel beter af te gaan doordat je meer ziet en voelt wat wel en niet kan of zo.
Nadeel is wel dat het racen met de far view nu wel errug langzaam gaat... Dus als ik terugmoet omdat het te moeilijk wordt, is dat wel ff slikken...
Welke view gebruiken jullie het meest?
Van Zeeland dan misschien ??
Verwijderd
ik heb nu 19.60 gehaald, maar hoe krijg je het voor elkaar on onder die 19 te komen?Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 00:15:
[...]
Heb online ook al 18.76 gereden, Komt waarschijnlijk wel een beetje door lag, maar een goede race was het zoiezo wel geweest. Heb laatst nog 18.98 gereden offline, maar heb daar helaas geen pic van.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 23:04 ]
Verwijderd
Heb je deze ook al in versie 1.4.0 ?switchboy schreef op 24 december 2003 @ 14:12:
ik heb hem maar ff op een andere host gezet
www.geocities.com/gta2homepage/needforspeedpatch1.3.0.zip
ff knippen en plakken
-edit-
Thx voor die link. Ik heb trouwens die wav bestandjes snel veranderd naar andere geluidjesNewbieNeo schreef op 11 januari 2004 @ 17:34:
"He's done it again! IH8SKYLINES has released the first public version of his cheat detector. It will detect if somebody is using more than 3 TJ parts or if they are using a set of parts that are not available by completing single player."
goede zaak...
mensen die nu via een TJ-cheat alle unique upgrades hebben genomen, kunnen met deze cheat detector makkelijk opgespoord worden..
tis wel zo dat ie 't pas ziet, net voordat de race begint, omdat 't prog waarschijnlijk eerst info van die andere spelers moet binnenkrijgen...
maar niettemin een aanrader om op de achtergrond te laten draaien als je online aant spelen bent, zodat je weet of die mensen die je altijd zo goed achtte wel zo eerlijk zijn als ze lijken..
link
[ Voor 15% gewijzigd door kutkip op 12-01-2004 22:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 11:10 ]
Verwijderd
soms wel ja maar als je dwars gaat is t echt niks! vooral als je schuin een tunnel inrijdt en er zit verkeer dan zie je die echt heel erg laat!xMvZx schreef op 13 januari 2004 @ 13:53:
met de bumpercam stuur je veel beter in vind ik, plus je hebt echt een race gevoel wat je op de edge van je seat houd zegmaar ;p
en onoverzichtelijk is het niet eigenlijk, als je gewoon goed kijkt.
enne de rx-7 owns bigtime ;p vooral op Inner City track
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Het spel is tof, maar kijk even naar de afwerking: Online gameplay zuigt enorm.Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 11:08:
die bumpercam is in de echt moeilijke races te onoverzichtelijk vind ik! Verder ben ik t met je eens dat t een super racer is! Ik snap dan ook niet echt al die negatieve dingen die maar constant geuit worden op t got forum.
Verwijderd
Heb je deze ook al in versie 1.4.0 ? Of iemand anders dan? Het is een versie van de patch zodat je geen internet nodig hebt.switchboy schreef op 24 december 2003 @ 14:12:
ik heb hem maar ff op een andere host gezet
www.geocities.com/gta2homepage/needforspeedpatch1.3.0.zip
ff knippen en plakken
Verwijderd
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Verwijderd
Je moet patch 1.4 installeren dan is het weer over.NewbieNeo schreef op 14 januari 2004 @ 20:16:
je moet dan motion blur en/of light trails uitzetten heb ik begrepen van velen...
[ Voor 21% gewijzigd door NewbieNeo op 15-01-2004 18:46 ]
[ Voor 3% gewijzigd door DeRCT13 op 15-01-2004 18:18 ]
Verwijderd
of je spiegel aanzettenVerwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 11:18:
valt me toch wel avker op dat online racen, vooral lange races, erg makkelijk zijn. Je ligt dan gewoon de hele race voorop! Met drag moet je alleen af en toe is je best doen maar als je t eenmaal doorhebt dan win je ook wel bijna altijd! Want of je ligt de hele drag race voorop of je gaat lekker slipstreamen en het laatste stuk er dan zo voorbij! En voor de mensen die altijd op t eind voorbij worden gedragt een tip: gebruik je achteruit cam, dna kan je snellere draggers ff blocken
tja, tis maar de vraag of dit sportief te noemen valt...Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 11:18:
En voor de mensen die altijd op t eind voorbij worden gedragt een tip: gebruik je achteruit cam, dna kan je snellere draggers ff blocken
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq