[Multiplatform]Need For Speed Underground Deeltje 6

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
@ Sven: had ik dus ook na een week Malta.. :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week zag ik online weer een S2000 met 7 versnellingen.
Iemand al een idee waar dat vandaan komt die 7de versnelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 21:42:
Van de week zag ik online weer een S2000 met 7 versnellingen.
Iemand al een idee waar dat vandaan komt die 7de versnelling?
Ik kan je wel vertellen waar die vandaan komt. Als je bijvoorbeeld 1 keer terug schakelt en dan weer omhoog, dan wordt dat geregistreerd als een extra versnelling. Als je dus van de 5 weer terug naar de 4 gaat en dan weer omhoog schakelt heb je 1 extra erbij. Als je van de 5 naar de 3 terug schakelt en je schakeld weer omhoog dan heb je bijvoorbeeld 8 versnellingen.

Ik heb namelijk 1 keer een game gehad waarbij ik terugschakelde omdat ik verkeerd geschakelt had en zag aan het einde van de race dat ik ineens 7 versnellingen had.
Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:31
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 22:05:
[...]

Ik kan je wel vertellen waar die vandaan komt. Als je bijvoorbeeld 1 keer terug schakelt en dan weer omhoog, dan wordt dat geregistreerd als een extra versnelling. Als je dus van de 5 weer terug naar de 4 gaat en dan weer omhoog schakelt heb je 1 extra erbij. Als je van de 5 naar de 3 terug schakelt en je schakeld weer omhoog dan heb je bijvoorbeeld 8 versnellingen.

Ik heb namelijk 1 keer een game gehad waarbij ik terugschakelde omdat ik verkeerd geschakelt had en zag aan het einde van de race dat ik ineens 7 versnellingen had.
Snappie?
Nog een leuk idee voor de contest: schakel zo veel mogelijk en zet toch een hoge tijd neer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Vraagje, als ik m'n NITRO gebruik in een online game wordt m'n beeld DONKER/ZWART waarbij ik NIETS meer kan zien.
(ik krijg dus niet het mooie motion blur effect)

Dat ik wel krijg in de normale speelmode!
Ik heb een Radeon 9600 PRO. Catalyst XP 3.10. NFS Underground 1.3.

Iemand hetzelfde probleem gehad? Is er een instelling van m'n videokaart die ik soms moet veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Patvs schreef op 04 januari 2004 @ 23:27:
Vraagje, als ik m'n NITRO gebruik in een online game wordt m'n beeld DONKER/ZWART waarbij ik NIETS meer kan zien.
(ik krijg dus niet het mooie motion blur effect)

Dat ik wel krijg in de normale speelmode!
Ik heb een Radeon 9600 PRO. Catalyst XP 3.10. NFS Underground 1.3.

Iemand hetzelfde probleem gehad? Is er een instelling van m'n videokaart die ik soms moet veranderen?
is volgens mij een prob met de 1.3 patch en de motion blur, zet je motion blur uit en het is weg, volgens mij is dr nog geen andere optie, helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan dit spel (xbox). Ik rij af en toe fantastische ronde, echt alles goed. Blijven ze toch achter je hangen. Rij je veel minder goed.... blijven ze nog achter je hangen. Crash je echt hard, dan kan je ze zo weer bijhouden (je haalt zo 10 seconden in) om vervolgens..... weer niet bij ze weg te kunnen lopen. Gevolg, een foutje net voor het eind, en je ze gaan je voorbij, en je kan weer opnieuw beginnen. Die 6 ronde races zijn onzin, die eerste 5 gebeurd er toch niet, als rij je 10 Km/u. Alles gebeurd in het laatste rondje :(

Verder wordt ik redelijk ziek van het feit dat zij mij wel kunnen laten spinnen, maar dat ze zelf doorrijden als ik met 250 in hun bumper vlieg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff een stomme opmerking uit de lucht halen! nos of lachgas injectie is wel ff wat anders dan medische toepassing van lachgas! bij nos/lachgas injectie word het ingespoten mengsel ijskoud, en zolas je weet krimpt het mengsel dan enorm en kan er dus veel meer in een cilinder worden ingespoten! Vandaar dus die extra boost, er werd eerder gezegd dat er dan meer zuurstof ingespoten word maar dat is niet waarom het dus eigenlijk gaat!

greetz JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
RedXraD schreef op 04 januari 2004 @ 23:32:
[...]

is volgens mij een prob met de 1.3 patch en de motion blur, zet je motion blur uit en het is weg, volgens mij is dr nog geen andere optie, helaas :/
Thanks. Het is inderdaad die patch. Dus ik start het spel nu gewoon weer op met m'n oude speed.exe (1.1), want die Motion Blur vind ik juist het mooiste.

--

Over het CATCH-UP systeem. Dat is eigenlijk heel handig, omdat het crashen niet zoveel uitmaakt. Je kan altijd wel de race winnen zolang je de LAATSTE ronde maar foutloos rijdt. In The Need for Speed (deel 1 ja) kon je de CATCH-UP nog uitzetten. Jammer -voor degenen die er zich nu aan ergeren- dat dat nu niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan behalve Motion Blur ook Light Trails niet aanzetten, want anders werkt FSAA niet, wordt alles vreemd kartelig vaag en is de fps akelig laag. En dat dus de hele tijd, niet alleen bij gebruik van nitro! En het maakt niet uit of ik de patch wel of niet gebruik. Ik heb een Radeon 9800 Pro met Cat 3.10. Toch apart daar jij met een oudere Radeon-kaart die opties wel kunt gebruiken...
Pic_Art schreef op 12 december 2003 @ 15:20:
[...]

ook in Underground, dus gedeelte
"Go Underground"
Dit was een antwoord op de vraag of je de 'catch up' kunt uitzetten. Ik heb het hele topic doorgelezen (ja, het HELE topic: ik had ff tijd over... ;))maar nergens gelezen hoe dat dan dus wel kan.

Ook hebben sommige het over een achteruitkijkspiegel: die heb ik ook niet (nee, ook niet in het options menu uit het pauze menu).

Kan het nou wel of niet?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
"vreemd kartelig vaag"

Dat probleem had ik ook. Is te verhelpen door in de control panel: DISPLAY, bij het tablat "3D" - Direct 3D de Texture Quality te verhogen.

Je moet gewoon een beetje klooien met die instellingen... of Omega drivers installeren.

Achteruitkijk spiegel haal je tevoorschijn door IN EEN RACE op Esc te drukken en de instellingen van je wagen of camera te veranderen. (je hebt de spiegel dan alleen als je rijd met bumper-cam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
delete ?

[ Voor 173% gewijzigd door knights16 op 05-01-2004 21:13 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Als je echt problemen hebt om een bepaalde race te halen(zelfs wanneer je de auto downgrade) probeer dan het volgende: Outcast +9 trainer ( http://megagames.com/cracks/html/t910660_0.htm ). Er zitten verschillende opties op bijv: altijd 1e worden, timer stoppen, jump mode en nog enkele anderen.

LET OP: dit is een singleplayer cheat progje, gebruik geen multiplayer cheats dat is gewoon lame.

[ Voor 5% gewijzigd door Janssen op 05-01-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Laatst online: 20:02

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Janssen schreef op 05 januari 2004 @ 21:29:
Als je echt problemen hebt om een bepaalde race te halen(zelfs wanneer je de auto downgrade) probeer dan het volgende: Outcast +9 trainer ( http://megagames.com/cracks/html/t910660_0.htm ). Er zitten verschillende opties op bijv: altijd 1e worden, timer stoppen, jump mode en nog enkele anderen.

LET OP: dit is een singleplayer cheat progje, gebruik geen multiplayer cheats dat is gewoon lame.
Nou, nou cheaten doe je gewoon niet dat is mijn standpunt iig. Als je een bepaalde ronde niet haalt en je hebt gedowngradede(?) dan kun je beter een ander spel gaan spelen ipv te gaan cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
EXCalibur_EeK schreef op 05 januari 2004 @ 21:41:
[...]

Nou, nou cheaten doe je gewoon niet dat is mijn standpunt iig. Als je een bepaalde ronde niet haalt en je hebt gedowngradede(?) dan kun je beter een ander spel gaan spelen ipv te gaan cheaten.
Achja....ik zeg ook niet dat ik het zelf gebruik. Maar ik zie zoveel mensen klagen hier op GoT en ook op andere boards dat ze al 2 weken op 1 race vast zitten. Ik denk dat dit voor zulke mensen wel een handige oplossing is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! :) Ik heb het gehaald! :)

Ik heb de hele Underground mode uitgereden, enkel en alleen met m'n geliefde Mazda MX5. Ik heb geen een keer een andere auto geprobeerd: was nergens voor nodig. Ik weet precies wat ik er aan heb, dus...

Ik had vandaag dit hele topic gelezen en zag daardoor nogal op tegen de laatste levels... Ik was gebleven bij level dik 80 of zo. En iedereen had het over 86 (of zo) en 96 (of zo) en 103 (die weet ik zeker) en de laatste race, maar het is me helemaal meegevallen.

Maar eh... ik moet wel bekennen dat ik vanaf de 80 (zo ongeveer) het meeste op Easy heb gereden...
Maar dan nog: als ik lees hoeveel lui het hier met Easy ook niet halen ben ik zeer tevreden! Vooral omdat ik vanavond alle races van dik 80 tot en met 112 steeds in 1 of 2 keer heb gewonnen (zonder tussendoor te herstarten).
Alleen (inderdaad) race 103 kostte me 3 pogingen. Die won ik uiteindelijk in 6:12.27 (is dat een beetje okay)? En die lastige race ergens in de 90 won ik met een verschil van 00:02 seconden... :)

Al met al: DIKKE PRET! :)

Als ik nog wat tips mag geven...:

Belangrijkste regel: loop niet te hard van stapel! Alle races vanaf de 90 of zo begon ik zonder m'n gas in te drukken en slippend weg te gieren (behalve de dragraces natuurlijk). Dat is namelijk nergens voor nodig. Het enige wat telt (dankzij de Catch up functie) is de laatste ronde of zelfs de laatste bochten...

Ik begon meestal rustig aan en reed zo ongeveer op de derde plek (zonder me erg druk te maken om botsingen en schuivers). De AI gaat er nooit echt helemaal vandoor. Pas in de een na laatste ronde (of bij sprint als ik merkte dat we ongeveer over de helft waren) begon ik me naar voren te rijden door echt zo perfect mogelijk te sturen. (Alhoewel de AI in sommige races ZO dom is, zelfs in races boven de 100) dat ik ook vaak vanaf het begin zonder moeite voorop lag en kon winnen.)

Als je eenmaal voorop ligt (maar vaak om om voorop te komen) zijn er maar twee dingen om op te letten: dat je geen hele idiote fouten maakt en dat je de nummer twee achter je houdt. Ik heb echt veel (en dan ook veel) races gewonnen door m'n belager (die tegen het eind altijd dichterbij komt) stevig en grof de pas af te snijden. HEEEERLIJK als je een muurtje op je af ziet komen en je kunt die andere auto er recht op af dwingen! :) Dat geluid... En dat stilstaande pijltje op de map... ;) Regelmatig liet ik 'm zelfs bewust naderen om 'm vast te kunnen zetten. Je moet gewoon even de goede plekken weten! :)

Nog wat anders: een stevig ongeluk is pas erg als het vlak voor de finish gebeurt! Druk niet te snel op Esc! Ik heb zelfs in de latere races regelmatig een verschrikkelijke schuiver gemaakt die me dwong op Reset the car (of hoe dat ook heet) te drukken, en zelfs toen, vanaf laatste positie, heb ik nog vaak gewonnen! Lang leve de Catch up (in dit geval dan...).

Ook belangrijk: Gebruik NOOIT de handrem tijdens straatraces. Die remmen je veel te veel af. Je moet gewoon terugschakelen naar een versnelling waarvan je zeker weet dat die je NET door de bocht zal helpen. Bij erg scherpe bochten rem ik vaak ook nog even om zo de bocht door te zeilen. Het is me nooit gebeurt dat de AI veel harder dan mij door de bocht scheurde, zoals ik hier vaak lees.

Maak ALLE bochten ROND! Zelfs de meest scherpe kun je makkelijk rond nemen door de juiste versnelling te kiezen!

Je moet ook PRECIES weten waar je moet insturen. Vooral van die bochten die uitkomen in tunnels... Je moet daar ook regelmatig bochten aan elkaar plakken. Ik weet niet hoe het circuit heet, maar in de laatste of een na laatste race moet je na zo'n opengewerkt wegdek (dat komt na die haarspeldbochten waar je een shortcut hebt met een grijs bruggetje (die je overigens ook moet mijden als de pest!) linksaf een klein stukje snelweg op, waarna je rechtsaf een shorcut kunt nemen naar een tunnel. Die hele bocht rechtsaf is EEN grote bocht, tot en met de ingang van de tunnel.

Okay, okay, ik weet het: ik heb wellicht makkelijk praten omdat ik een groot gedeelte op Easy heb gespeeld, maar zoals ik al zei: er zijn meer dan genoeg mensen die dat alsnog niet voor elkaar kriijgen, dus wie weet heeft men wat aan m'n tips... ;)

Nou, het was heerlijk! :) Nu ga ik eens ff kijken of m'n tijden een beetje in de buurt kunnen komen van die in de GoT contest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 12:19:
nog ff een stomme opmerking uit de lucht halen! nos of lachgas injectie is wel ff wat anders dan medische toepassing van lachgas! bij nos/lachgas injectie word het ingespoten mengsel ijskoud, en zolas je weet krimpt het mengsel dan enorm en kan er dus veel meer in een cilinder worden ingespoten! Vandaar dus die extra boost, er werd eerder gezegd dat er dan meer zuurstof ingespoten word maar dat is niet waarom het dus eigenlijk gaat!

greetz JB
Ik wou alleen maar zeggen dat lachgas ook gebruikt wordt voor medische doeleinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

De eerste keer heb alles op hard uitgespeeld en het meeste in 1x gehaald (ik ben nooit geswitched naar medium of easy).
En toen was m'n car gelocked :( Dus heb ik alles op Easy uitgespeeld (= alsnog 6 uur werk) en ik moet zeggen, het verschil is nauwelijks te merken :/

Eigelijk ging alles veel te soepel, en was het erg storend dat die catch up aan stond. Of dat er geen mogelijkheid was om m uit te zetten. Maar er zijn wel meerdere mankementen aan dit spel :r

Toch is het spel te goed en te leuk gemaakt om t links zo naast je neer te leggen en speel ik het met veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, da's mooi om te horen dat er haast geen verschil is. Nou ja, eigenlijk niet, maar ik bedoel dat iknog trotser op m'n 'prestatie' kan zijn. ;)

Ik heb overigens een aparte savegame gemaakt na de 111e race, zodat ik m'n wagen nog naar hartelust kan ombouwen of verwisselen. Met dank aan de info daarover in dit topic! :)

't Is wel jammer dat je niet alsnog andere unieke upgrades kan kiezen en zo... Ik heb gewoon maar wat gekozen: ik had geen idee wat het beste was. Maar ach, ik heb het alsnog gehaald, dus...

Al met al viel het me dus erg mee. Het was ZEKER WETEN niet zo lastig en moeilijk hier en daar als Midnight Club 2! Daar zitten pas ECHT lastige races in! Maar ik vind het wel lekker zo, hoor, dit moeilijkheidsniveau: ik bedoel, het moet ook wel gewoon een beetje leuk blijven! ;) Ik vind het nooit zo geslaagd als ik een bepaalde race (of level in andersoortige games) meer dan 2 keer moet spelen om het te halen... Dan wordt ik het al gauw spuugzat.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Wat ik me wel goed kan herinneren is dat ik op hard, 3 races heb gehad waar ik echt last had om er door heen te komen. Die zaten tussen de 80-100. Eén circuit race heb ik zeker 6x over moeten doen voordat ik er doorheen kwam. Bij hard heb ik race 103 in 1x gehaald, had nergens last van :). Waarschijnlijk een mazzeltje als ik jullie verhalen zo lees :D. Bij easy merkte ik dat ik het overgrote gedeelte zeer gemakkelijk kon halen. Maar het niveau van easy leek bij sommige races verwisseld te zijn met hard want ook bij easy zitten er best pittige races tussen.

En ik vind een game eigelijk pas leuk als er een uitdaging is en wat langer duurt. Als het je te gemakkelijk gemaakt wordt ben je d'r in no-time doorheen en dat is zonde. Kijk maar naar Max Payne 2, daar vlieg je in een zondagmiddagje zo doorheen. Daar vind ik NFS:U wel in geslaagd. Je doet wel de hele tijd dezelfde tracks en dezelfde soort van routes, alleen zie je wel het niveau stijgen en je ziet precies hoeveel je nog te gaan hebt tot 't einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel lichtelijk jammer vind (ik had hetzelfde met de career van MCII) is dat je de Underground mode de tweede keer weer met zo'n slome auto begint... Logisch natuurlijk, maar het duurt nogal even voordat de auto weer lekker begint te scheuren. Je kan natuurlijk gewoon Quick Races doen, maar zo'n careermode heeft altijd wel wat, vind ik. De MCII career heb ik 4 keer gedaan of zo. Maar ik ga vanavond toch weer opnieuw beginnen met de Underground mode: het is veel te leuk! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je dat php-script kan downloaden voor de usercount en dergeloijke voor servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee of er al nieuwe auto in te plaatsen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens mij komt er helemaal geen downloadable content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 14:11:
iemand een idee of er al nieuwe auto in te plaatsen zijn?
nee, want dan krijg je problemen met de ps2 gebruikers die geen nieuwe autos kunnen downloaden. Misschien komen er wel onofficiele autos, hoewel dat moeilijk zal zijn met alle add ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 15:41:
[...]

nee, want dan krijg je problemen met de ps2 gebruikers die geen nieuwe autos kunnen downloaden. Misschien komen er wel onofficiele autos, hoewel dat moeilijk zal zijn met alle add ons.
Toch zijn ze dr mee bezig hoor, het is geloof ik alleen nog maar mogelijk om de cars te importen, maar gaat dus nog wel komen denk ik :) dr zitten namelijk een heel stel fanatiekelingen tussen op die online communities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:46

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Aaaarrggggg... ;(

Ik zit nu vast in level 71 :(

Tis een straatrace over 6 ronden.. Rijden tegen 2x een S2000 en een Lancer.. maar ik kan de laatste ronde gewoon niet perfect rijden...
Ik gebruik een S2000 maar heb het idee dat het niet de ideale auto is...

Heb hiervoor alles met een Civic gereden en dat ging allemaal lekker..
Zou ik hem terug moeten ruilen voor een civic :?

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je proberen... Ik heb de ALLE races gereden in de Mazda MX5: als je eenmaal een auto gewend bent en 'm helemaal onder knie hebt kan het lastig omschakelen zijn naar een andere. Ik zou zeggen: probeer het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-09 16:53
naar mijn mening is de mx5 ook de beste auto van het hele spel, de rx7 kan ook wel aardig mee, en de skyline ook.

Het is alleen heel jammer aan het spel dat de ai iets te veel cheat :(

ik kom bij een of andere race altijd als eerte tot het laatste knock-out rondje, maar net voor ik de brug moet overspringen, of er net na wordt ik geduuwt en crash ik, bye bye kans op winst :(

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 22:23
AngelDust schreef op 07 januari 2004 @ 16:35:
Aaaarrggggg... ;(

Ik zit nu vast in level 71 :(
Das niks, ik zit vast in level 42 :X Moet toch maar eens de standaard knoppen wijzigen want schakelen (insert) zit te ver van NOS (spatie)...
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 23:12:
[...]

Het is wel degelijk lachgas dat ook gebruikt wordt om mensen mee te verdoven tijdens operaties.
Ik dacht dat hij bedoelde dat "Unlimited lachgas" moest zijn "Ongelimiteerd lachgas" of Unlimited Nitrous Oxide" (niet NL/EN gemengd dus) ;)

FF een vraag: Waarom moet je saven? Als ik niet save onthoudt het spel alles van mijn profile, wat is dan het nut van saven?

Een andere vraag: Wat is jullie drift record (in één drift), die van mij 26 duizend nogwat puntjes. Zal het proberen te verbreken en er een screenie van te maken, tenzij het niets voorstelt... maar ik denk van wel 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Sneaky_Dill op 08-01-2004 00:42 ]

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
ph3n1x schreef op 07 januari 2004 @ 21:12:
naar mijn mening is de mx5 ook de beste auto van het hele spel, de rx7 kan ook wel aardig mee, en de skyline ook.

Het is alleen heel jammer aan het spel dat de ai iets te veel cheat :(

ik kom bij een of andere race altijd als eerte tot het laatste knock-out rondje, maar net voor ik de brug moet overspringen, of er net na wordt ik geduuwt en crash ik, bye bye kans op winst :(
Denk dat het een poging is om het spel een dynamische moeilijksheidsgraad te geven ofzo... dat het moeilijker wordt als je goed bent. Tenminste bij mij cheat de ai als ik 10 seconden voor lig ofzo. Plotseling erg veel verkeer, lekker veel "near misses" scoren :)

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-10 12:56
Sneaky_Dill schreef op 08 januari 2004 @ 00:37:
FF een vraag: Waarom moet je saven? Als ik niet save onthoudt het spel alles van mijn profile, wat is dan het nut van saven?

Een andere vraag: Wat is jullie drift record (in één drift), die van mij 26 duizend nogwat puntjes. Zal het proberen te verbreken en er een screenie van te maken, tenzij het niets voorstelt... maar ik denk van wel 8)7
handig als er met meerdere profiles wordt gegamed, en zowiezo raad ik je aan om na race 111 een savegame te maken, omdat je anders niet meer je auto kunt inruilen wanneer je 't spel hebt uitgespeeld..

die drift record stelt niet zoveel voor als je naar sommigen kijkt die drifts maken van 100K+
probeer de subaru maar es, vind zelf de celica ook niet slecht driften.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneaky_Dill schreef op 08 januari 2004 @ 00:41:
[...]

Denk dat het een poging is om het spel een dynamische moeilijksheidsgraad te geven ofzo... dat het moeilijker wordt als je goed bent. Tenminste bij mij cheat de ai als ik 10 seconden voor lig ofzo. Plotseling erg veel verkeer, lekker veel "near misses" scoren :)
dat is het "catch-up" systeem, dat is al zoveel besproken hier :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 03:03:
[...]

dat is het "catch-up" systeem, dat is al zoveel besproken hier :O
Waarvoor die smiley? Ik ken het "catch-up" systeem, ik dacht alleen dat dat was dat je tegenstanders achter je sneller rijden dan de tegenstanders voor je, niet dat ze je aanvallen met verkeer 8)7

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der is ergens zo'n gek die al alle data van de auto's had gevonden en ze in 3-d schaalmoddellen kon weergeven, ik kan alleen niet meer op die naam komen. Een mod met wat meer europese bakken (audi, porsche, ferrari bmw) zou ik namelijk wel erg leuk vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arushan heet die gast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nfs-planet.de/images/nfs7/edit/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nfs-planet.de/images/nfs7/edit/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nfs-planet.de/images/nfs7/edit/03.jpg

der word dus aangewerkt!!!!

o ja en nog een link om alle unique upgrades te unlocken!!!
http://www.nfsunlimited.n...php?type=NFS7_Utils&id=26

en nog een om geen intro meer te krijgen!!!
http://www.nfsunlimited.n...php?type=NFS7_Utils&id=32

_/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_ _/-o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 12:35:
o ja en nog een link om alle unique upgrades te unlocken!!!
-link-
dacht eerst dat dit een 'echte' cheat was, waarmee je op een auto alle unique upgrades kon zetten, dus ben ik zo aardig geweest om 't ff uit te proberen, voordat ik 't evt. aan een mod zou doorgeven...
(je moet natuurlijk wel weten waarover je praat.. :P en nee, mocht 't een echte cheat blijken, dan zou ik em niet gebruiken online :+)

maar dit blijkt, naar mijn mening, nog best een handig hulpmiddel te zijn.
je kan nl. de 3 unique upgrades die je aan 't end van de rit bij elkaar hebt gespaard switchen voor 3 andere, en niet meer dan 3 gebruiken.. :)
ook kan je niet meer upgrades kiezen dan dat je op dat moment hebt gewonnen. (dus als je net begint, kan je geen 1 activeren)

best handig dus om verschillende instellingen te testen, en niet steeds weer de hele game opnieuw uit te spelen..

maar goed, als een mod dit toch een cheat mocht vinden, kheb mijn quote al zo aangepast dat de link niet zichtbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Is imho geen cheat :) alleen maar handig, omdat je zo op een redelijke manier de snelste combi kan uitvinden ipv 10000 x de game uit te spelen :)

en die editor, dat wisten we, zou je alleen _alsjeblieft_ je plaatjes willen resizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NewbieNeo schreef op 08 januari 2004 @ 13:34:
[...]

dacht eerst dat dit een 'echte' cheat was, waarmee je op een auto alle unique upgrades kon zetten, dus ben ik zo aardig geweest om 't ff uit te proberen, voordat ik 't evt. aan een mod zou doorgeven...
(je moet natuurlijk wel weten waarover je praat.. :P en nee, mocht 't een echte cheat blijken, dan zou ik em niet gebruiken online :+)

je kan nl. de 3 unique upgrades die je aan 't end van de rit bij elkaar hebt gespaard switchen voor 3 andere, en niet meer dan 3 gebruiken.. :)
ook kan je niet meer upgrades kiezen dan dat je op dat moment hebt gewonnen. (dus als je net begint, kan je geen 1 activeren)

best handig dus om verschillende instellingen te testen, en niet steeds weer de hele game opnieuw uit te spelen..

maar goed, als een mod dit toch een cheat mocht vinden, kheb mijn quote al zo aangepast dat de link niet zichtbaar is..
thnx voor t testen zit namelijk hiero op mn stage adres en daar nfs-u instaleren lijkt me beetje aso hahahhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedXraD schreef op 08 januari 2004 @ 13:44:
Is imho geen cheat :) alleen maar handig, omdat je zo op een redelijke manier de snelste combi kan uitvinden ipv 10000 x de game uit te spelen :)

en die editor, dat wisten we, zou je alleen _alsjeblieft_ je plaatjes willen resizen?
is gebeurd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NewbieNeo schreef op 08 januari 2004 @ 13:34:

Hé, da's leuk! Ik heb de Underground mode helemaal uitgespeeld en pas op het laatst kreeg ik door hoe het zat met die unieke upgrades: ik had daarvoor zomaar wat gekozen... Dit is dus erg handig! :) Ik ga ze vanacond meteen uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bah progje werkt niet goed bij mij. Ik zit in "customize ride" zoals het progje zegt als ik 'm opstart en klik dan op "get current settings". Hij ziet dan op 1 of andere manier niet dat ik unique items geinstalleerd heb terwijl ze er toch echt op zitten. Dat wordt dus niet swappen voor mij :(
Baal hier best wel van eigenlijk ;(

Zou het iets met de versie die ik draai te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
.Sachiel schreef op 08 januari 2004 @ 23:32:
Bah progje werkt niet goed bij mij. Ik zit in "customize ride" zoals het progje zegt als ik 'm opstart en klik dan op "get current settings". Hij ziet dan op 1 of andere manier niet dat ik unique items geinstalleerd heb terwijl ze er toch echt op zitten. Dat wordt dus niet swappen voor mij :(
Baal hier best wel van eigenlijk ;(

Zou het iets met de versie die ik draai te maken kunnen hebben?
Kan best, sommige trainers/cheats/whatever werken alleen met bepaalde versies.
khebbut zelf nog niet getest, maar dat komt omdat ik niet echt zin heb in gamen ATM, ben nogal ziekies en racen met een FFB stuur is dan nie echt leuk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die trainer net ook al een beetje onder handen genomen. Ik moet zeggen dat het een zeer handig progje is. Kan je altijd je auto aanpassen als je gaat curcuit racen of gewoon drag.

Ik ben er in ieder geval uit wat de beste combinaties zijn met unieke upgrades als je drag doet. Ik ben erachter te komen dat als je met de snelste mee wil gaan dat je zoiezo de unieke Transmission upgrade moet hebben met de unieke NOS upgrade. Als 3e unieke upgrade maakt het niet zo heel er veel uit. Heb het zelf namelijk getest.

Ik denk dat je als 3e het beste nog de Turbo, ECU of de Tires kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat proggie werkt goed.
Van die site nog een ander proggie gedowned om cheaters te vinden. >:) Dat werkt ook goed. Er rijden er weer heel wat rond met alle unique upgrades. :(
Maar niet allemaal kunnen ze rijden, met drag verliezen ze ook wel met die extra upgrades. Of ik wordt 2de met 0,02 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 23:51:

Ik ben erachter te komen dat als je met de snelste mee wil gaan dat je zoiezo de unieke Transmission upgrade moet hebben met de unieke NOS upgrade. Als 3e unieke upgrade maakt het niet zo heel er veel uit. Heb het zelf namelijk getest.

Ik denk dat je als 3e het beste nog de Turbo, ECU of de Tires kan nemen.
Ik heb als 3de ecu met als snelste tijd een 19,89.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Lamaar ik heb 'm al werkend :D
Ik had nog niet naar 1.3 gepatched en alleen daar werkt dat proggie goed onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 12:15:
Der is ergens zo'n gek die al alle data van de auto's had gevonden en ze in 3-d schaalmoddellen kon weergeven, ik kan alleen niet meer op die naam komen. Een mod met wat meer europese bakken (audi, porsche, ferrari bmw) zou ik namelijk wel erg leuk vinden!
Beetje respect voor Arushan, hij zorgt er waarschijnlijk wel voor dat we binnenkort misschien wel zo'n mod kunnen krjgen! _/-\o_ (No offence :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 00:01:
[...]

Ik heb als 3de ecu met als snelste tijd een 19,89.
Heb online ook al 18.76 gereden, Komt waarschijnlijk wel een beetje door lag, maar een goede race was het zoiezo wel geweest. Heb laatst nog 18.98 gereden offline, maar heb daar helaas geen pic van.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/laggy.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/laggy2.JPG

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje ;) |:( 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-09 11:19
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 23:57:
Nou dat proggie werkt goed.
Van die site nog een ander proggie gedowned om cheaters te vinden. >:) Dat werkt ook goed. Er rijden er weer heel wat rond met alle unique upgrades. :(
Maar niet allemaal kunnen ze rijden, met drag verliezen ze ook wel met die extra upgrades. Of ik wordt 2de met 0,02 sec.
zit bug in dat ding, ik heb hem 1x gebruikt en nu kan ik nog maar 2 TJ's upgrade selecteren :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ikheb NFSU nog niet geinstalleerd maar even een vraagje.. kan je alleen op "public EA servers" spelen of kunnen mensen ook zelf een servertje opzetten?

Ik speel mijn online games (OFP, BHD) meestal op een 'vast' servertje met een klein aantal mensen die elkaar wel 'kennen' en er wordt gewoon niet gecheat. (het gaat om ons gewoon om de lol en om kwalitatief goed te spelen, niet om te winnen door een beetje skilloos gesproei) .

Ik heb weinig trek om op zo'n grote EA-server met allerlei mensen te spelen die ik niet ken. :/

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

No one can be told what NFSU is, you have to see it for yourself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
tazzman schreef op 09 januari 2004 @ 10:56:
Ikheb NFSU nog niet geinstalleerd maar even een vraagje.. kan je alleen op "public EA servers" spelen of kunnen mensen ook zelf een servertje opzetten?

Ik speel mijn online games (OFP, BHD) meestal op een 'vast' servertje met een klein aantal mensen die elkaar wel 'kennen' en er wordt gewoon niet gecheat. (het gaat om ons gewoon om de lol en om kwalitatief goed te spelen, niet om te winnen door een beetje skilloos gesproei) .

Ik heb weinig trek om op zo'n grote EA-server met allerlei mensen te spelen die ik niet ken. :/
je kan eigen room aanmaken en daar gaan zitten met je cluppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Saegos schreef op 09 januari 2004 @ 11:02:
No one can be told what NFSU is, you have to see it for yourself
Ik vraag toch niets over hoe gameplay voelt ofzo, was een simpele vraag.. :?

Straks geef ik 49 euro uit en kom erachter dat MP niet is wat ik er van verwacht. :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

tazzman schreef op 09 januari 2004 @ 11:04:
[...]

Ik vraag toch niets over hoe gameplay voelt ofzo, was een simpele vraag.. :?

Straks geef ik 49 euro uit en kom erachter dat MP niet is wat ik er van verwacht. :P
Je kunt ook de demo proberen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Gutteguttegut schreef op 09 januari 2004 @ 11:34:
[...]
Je kunt ook de demo proberen.
Daar kan je mee online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

aKra

Intentionally left blank.

Ja.

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
Weet iemand waarom hij bij mij geen 3 Tj upgrades wil selecteren. Ik kan er maximaal maar 2 selecteren, terwijl ik er wel 3 heb gehaald :X
heb versie 1.0.3 van nfsu.

[ Voor 11% gewijzigd door TomR op 10-01-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
WE KUNNEN EIGEN VINYLS MAKEN!!!! :9 :9 :9 :9

Bintex 0.3 released!

Posted by Sander Prinsen
Friday January 9, 2004, 12:08

Good news from ND4SPDWorld!

BinTex 0.3 has been released. With this version you are able to import the vinyls into NFS: Underground. I HIGHLY advise people to readme.txt that can be found in the zip next to the bintex tool. The readme explains how to edit the vinyls with Photoshop
For the release of this tool we quickly made a Vinyl section on the site.
You are able to upload your own creations and download the vinyls made by others ofcourse. ONLY upload a file (zip, rar, etc) which contains the .dds files (vinyl and vinyl mask). DO NOT upload the VINYL.BIN files. Since these BIN files are about 15mb in size. And since people can import the .dds files themselfs anyways and make their own choise on what vinyl to replace. Why bother spending alot of time uploading 15mb while you can upload small .dds files much faster.

Lets hope some nice vinyls will be up for download in a couple days.
Links:
- BinTex 0.3 Download
- First released NFS7 Vinyl
- Vinyl Download page
- NFS7 Vinyl Upload page

Head over to http://www.nd4spdworld.com right away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! Ik heb vandaag voor het eerst echt met de bumpercam gereden: GAAF!
Ik heb al een complete career gespeeld met de far view, en ik wilde vandaag helemaal opnieuw beginnen. Maar dan gaat die auto zo sloom... Toen wisselde ik even van view en PLOK da's mooi! Het snelheidsgevoel in de bumpercam vies is TIG keer zo snel! En alles beweegt en schokt ook heerlijk als je over een richeltje rijdt, of bijna zijwaarts de bocht uitvliegt! En je ziet ook VEEL meer van de omgeving! En die andere auto's zie je ook veel meer close up. Maar vooral dat snelheidsgevoel (met een nog onaangepaste slome auto!)

Ik vraag me alleen af of ik het wel vol kan houden tijdens de latere races, want het is wel lastiger: je hebt veel minder overzicht. In de eerste paar drift races leek het me overigens wel beter af te gaan doordat je meer ziet en voelt wat wel en niet kan of zo.

Nadeel is wel dat het racen met de far view nu wel errug langzaam gaat... Dus als ik terugmoet omdat het te moeilijk wordt, is dat wel ff slikken...

Welke view gebruiken jullie het meest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

DeRCT13 schreef op 10 januari 2004 @ 17:42:

Bintex 0.3 released!

Posted by Sander Prinsen
Friday January 9, 2004, 12:08

Good news from ND4SPDWorld!

...

[Lets hope some nice vinyls will be up for download in a couple days.
Links:
- BinTex 0.3 Download
- First released NFS7 Vinyl
- Vinyl Download page
- NFS7 Vinyl Upload page
Kicke!!! :9~
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:36:
Ik heb al een complete career gespeeld met de far view, en ik wilde vandaag helemaal opnieuw beginnen. Maar dan gaat die auto zo sloom... Toen wisselde ik even van view en PLOK da's mooi! Het snelheidsgevoel in de bumpercam vies is TIG keer zo snel! En alles beweegt en schokt ook heerlijk als je over een richeltje rijdt, of bijna zijwaarts de bocht uitvliegt! En je ziet ook VEEL meer van de omgeving! En die andere auto's zie je ook veel meer close up. Maar vooral dat snelheidsgevoel (met een nog onaangepaste slome auto!)

Ik vraag me alleen af of ik het wel vol kan houden tijdens de latere races, want het is wel lastiger: je hebt veel minder overzicht. In de eerste paar drift races leek het me overigens wel beter af te gaan doordat je meer ziet en voelt wat wel en niet kan of zo.

Nadeel is wel dat het racen met de far view nu wel errug langzaam gaat... Dus als ik terugmoet omdat het te moeilijk wordt, is dat wel ff slikken...

Far view cam! Bumpercam vindt ik met een 100% opgefokte car nie meer te doen :X

[ Voor 23% gewijzigd door BioHazard op 10-01-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/driftking.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Woei nice score :|
Driften is nie mijn "thing" :+
Ik haal 20000 nog amper :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
DeRCT13 schreef op 10 januari 2004 @ 17:42:

Bintex 0.3 released!
This program will let you open up Textures.bin, Vinyls.bin, and any other textures and export the texture data as Direct Draw Surface (DDS) files. It also allows you to import DDS files back into the BIN file.
You can only replace an exisiting texture, you CANNOT add a texture!
When playing online, the other players will see the original texture, not your edited texture.
heel leuk en aardig allemaal.. :)

MAAR het punt waar 't in mijn ogen allemaal om gaat, heeft ie helaas niet kunnen realiseren, nl. het patsen met je auto en anderen aftroeven qua looks tijdens 't racen..

toegegeven, je kan offline screenshots maken en online laten zien, maar tis toch niet zo leuk als tegen elkaar online kunnen racen met je eigen vinyls..

ps. vind 't natuurlijk een zeer knappe prestatie van die Arushan dat ie dit al heeft kunnen bewerktstelligen, laat daar geen twijfel over bestaan.. _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door NewbieNeo op 10-01-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Nu nog de screenshot na deze bocht ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
"He's done it again! IH8SKYLINES has released the first public version of his cheat detector. It will detect if somebody is using more than 3 TJ parts or if they are using a set of parts that are not available by completing single player."

goede zaak... :)
mensen die nu via een TJ-cheat alle unique upgrades hebben genomen, kunnen met deze cheat detector makkelijk opgespoord worden..

tis wel zo dat ie 't pas ziet, net voordat de race begint, omdat 't prog waarschijnlijk eerst info van die andere spelers moet binnenkrijgen...
maar niettemin een aanrader om op de achtergrond te laten draaien als je online aant spelen bent, zodat je weet of die mensen die je altijd zo goed achtte wel zo eerlijk zijn als ze lijken.. ;)

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:36:

Vanaf het begin tot het einde bumpercam. Ik merk wel dat toen ik eens een keer de camera op far zette, alles veel makkelijker wordt, of zou dat aan het toetsenbord liggen. Speel namelijk meestal met stuurtje, en dan is bumpercam toch het leukst/handigst.

Van Zeeland dan misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 00:15:
[...]

Heb online ook al 18.76 gereden, Komt waarschijnlijk wel een beetje door lag, maar een goede race was het zoiezo wel geweest. Heb laatst nog 18.98 gereden offline, maar heb daar helaas geen pic van.
ik heb nu 19.60 gehaald, maar hoe krijg je het voor elkaar on onder die 19 te komen?
Welke unique upgrades gebruik je ?
Hoe gebruik je je nos?
Er is trouwens een patch v1.4 daar werkt de motion blur weer normaal.
* Tijd om je mail te checken *

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Das een No-CD.. :|
Al geregeld ;)

[ Voor 38% gewijzigd door DeRCT13 op 12-01-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik ga zoeken naar een update (via de officiele link bij het spel) krijg ik alleen maar een fout... Waardeloos, dat update systeem van EA! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

switchboy schreef op 24 december 2003 @ 14:12:
ik heb hem maar ff op een andere host gezet

www.geocities.com/gta2homepage/needforspeedpatch1.3.0.zip

ff knippen en plakken ;)
Heb je deze ook al in versie 1.4.0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nike
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb ook alles met mijn mx-5 uitgespeeld, alleen de drift heb ik een nissan gebruikt.
En drag race op hard gespeeld,gewoon tijdens het optrekken elke keer een tikkie nos.

-edit-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

NewbieNeo schreef op 11 januari 2004 @ 17:34:
"He's done it again! IH8SKYLINES has released the first public version of his cheat detector. It will detect if somebody is using more than 3 TJ parts or if they are using a set of parts that are not available by completing single player."

goede zaak... :)
mensen die nu via een TJ-cheat alle unique upgrades hebben genomen, kunnen met deze cheat detector makkelijk opgespoord worden..

tis wel zo dat ie 't pas ziet, net voordat de race begint, omdat 't prog waarschijnlijk eerst info van die andere spelers moet binnenkrijgen...
maar niettemin een aanrader om op de achtergrond te laten draaien als je online aant spelen bent, zodat je weet of die mensen die je altijd zo goed achtte wel zo eerlijk zijn als ze lijken.. ;)

link
Thx voor die link. Ik heb trouwens die wav bestandjes snel veranderd naar andere geluidjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Ik weet niet of dit mag hoor anders zet ik de plaatjes morgen wel apart hier op GOT maareh ik heb een overzichtje gemaakt van m'n auto's.

http://www.rondeel.demon.nl/index.html
(modemvriendelijk :))

Zeg maar wat jullie ervan vinden en wat er beter aan kan :)

[ Voor 15% gewijzigd door kutkip op 12-01-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAHHH!! :) Potverdorie, wat een heerlijke adrenaline kick geeft die bumper view! :) Ik heb o.a. net de race gedaan waarin je na die bochtige snelweg door zo'n armetierige buurt raast, om daarna over dieopen brug te springen! KICKEN! Potverdorie, zeg, heb ik een hele career gedaan met die far view! Als ik daar nu naar overschakel is het zo DUF!

Het ziet er echt SCHITTEREND uit allemaal. Echt de PERFECTE arcade racer! Met de bumperview hoor je al die bijgeluiden ook beter. Man, dit is echt een superspel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die bumpercam is in de echt moeilijke races te onoverzichtelijk vind ik! Verder ben ik t met je eens dat t een super racer is! Ik snap dan ook niet echt al die negatieve dingen die maar constant geuit worden op t got forum.

die geluiden met die cam zijn idd erg super vooral als je dicht achter je voorganger gaat rijden

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

met de bumpercam stuur je veel beter in vind ik, plus je hebt echt een race gevoel wat je op de edge van je seat houd zegmaar ;p

en onoverzichtelijk is het niet eigenlijk, als je gewoon goed kijkt.
enne de rx-7 owns bigtime ;p vooral op Inner City track

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xMvZx schreef op 13 januari 2004 @ 13:53:
met de bumpercam stuur je veel beter in vind ik, plus je hebt echt een race gevoel wat je op de edge van je seat houd zegmaar ;p

en onoverzichtelijk is het niet eigenlijk, als je gewoon goed kijkt.
enne de rx-7 owns bigtime ;p vooral op Inner City track
soms wel ja maar als je dwars gaat is t echt niks! vooral als je schuin een tunnel inrijdt en er zit verkeer dan zie je die echt heel erg laat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat er nu allemaal gemaakt kan worden, ala 2f2f 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.nd4spdworld.com/nfsu/downloads/screenshots//matrix.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nd4spdworld.com/nfsu/downloads/screenshots//f&feclipse_vinyl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nd4spdworld.com/nfsu/downloads/screenshots//2f2fevo_vinyl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nd4spdworld.com/nfsu/downloads/screenshots//supra_vinyl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nd4spdworld.com/nfsu/downloads/screenshots//2f2fr34_vinyl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nd4spdworld.com/nfsu/downloads/screenshots//2f2f_skyline_vinyl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nd4spdworld.com/nfsu/downloads/screenshots//2f2f_s2000_vinyl.jpg

Te downloaden op http://www.nd4spdworld.com/?v=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

errug vet! straks wannneer ik thuis ben ff downen >:)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Wooot!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 11:08:
die bumpercam is in de echt moeilijke races te onoverzichtelijk vind ik! Verder ben ik t met je eens dat t een super racer is! Ik snap dan ook niet echt al die negatieve dingen die maar constant geuit worden op t got forum.
Het spel is tof, maar kijk even naar de afwerking: Online gameplay zuigt enorm.
- Het halve van dale wordt gecencureerd,
- Je kan maar max 20 karakters typen in 1 regel,
- Interface van de online room is erg brak, het wordt al heel gauw erg onoverzichtelijk.
- Via IE je game patchen wat dan ook weer bij velen niet werkt :r
- Veel mensen hebben firewall problemen die ze daarvoor met andere games nooit gehad hebben
- Je moet steeds terug naar de room waar je zat als je klaar bent met je race
- Je kan niemand uit je game kicken als je niet wilt dat diegene meedoet. Dit kan alleen door diegene te 'ignoren', maar dat weet 99% niet.
- Heel veel gecheat online en EA heeft als oplossing: we brengen een patch uit en we wissen alle punten. Erg zuur voor de mensen die destijds al 500+ races hadden gespeeld en miljoenen punten verloren zagen gaan waar ze tientallen of zelfs in de honderd aantal uren voor geraced hadden.
- Cheat probleem is nog steeds niet opgelost, dus het probleem blijft en iedereen is wel z'n punten kwijt :r :r :r

En dit is dus nog alleen maar de online kant van het hele verhaal. Dit spel verneukt je monitor aan alle kanten door elke keer van reso te switchen en ga zo maar door.

Het spel an sich is wel erg tof, goed gemaakt en racet héél lekker. Jammer alleen dat daarbuiten het bar en bar slecht gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik ff blij dat ik nooit online race! :)

Van die reso problemen heb ik nog nooit last gehad, trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

switchboy schreef op 24 december 2003 @ 14:12:
ik heb hem maar ff op een andere host gezet

www.geocities.com/gta2homepage/needforspeedpatch1.3.0.zip

ff knippen en plakken ;)
Heb je deze ook al in versie 1.4.0 ? Of iemand anders dan? Het is een versie van de patch zodat je geen internet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de online-gaming dus wel erg geslaagd. Ik maak ook gebruik van een firewall en ook daarmee de updates uitvoeren in i.expl gaat ook prima. Ik denk dat als je niet t origineel hebt je echt niet moet gaan zeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
zow, en ff de startpost geupdeet, kon wel weer es een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik heb net patch 1.3 geinstalleerd. en als ik nou NOS gebruik word mijn beeld zwart op de auto na :X
heb al in de startpost gekeken maar zag er geen oplossing in.
is die bij jullie wel bekent? :/

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
je moet dan motion blur en/of light trails uitzetten heb ik begrepen van velen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NewbieNeo schreef op 14 januari 2004 @ 20:16:
je moet dan motion blur en/of light trails uitzetten heb ik begrepen van velen...
Je moet patch 1.4 installeren dan is het weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

** N00B ALERT! }:O

Even een vraagje, ben dus net begonnen met NFS:U en op aanraden van anderen maar een MX-5je genomen. (Die hardtop kan d'r nie af zeker? :P )

Nu heb ik net een Impreza ge-unlocked in de Underground mode en ik wilde mijn MX5 daarop inruilen. Hoe kan het zijn dat een Impreza langzamer is dan een MX-5? De mods/upgrades worden overgenomen? Ik vind het toch een erg apart verhaal dat die Impreza mindere handeling en acceleration heeft dan mijn MX-5 . of zie ik wat verkeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
wat handig is bij underground mode, is dat je zo vaak als je wilt kunt wisselen van auto's zonder dat het steeds extra geld kost...

ikzelf vind de impreza een superauto om mee te driften, maar de miata of rx7 veel beter op circuit bijv..

dus lekker mee experimenteren zou ik zeggen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hmm dat is inderdaad zo.. maar ik hou het voorlopig wel even bij mijn schatje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eroelofs/private/dump/NewMX5.jpg

Kan niet wachten totdat ik die Eclipse of Celica onder handen mag nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
kheb weer es wat raars meegemaakt tijdens het racen online...

normaal kan je maar max 43.000 winnen als je 10 rondjes OS doet high-rep, maar kheb al 2x hetvolgende gekregen... :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/43001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/43001-2.jpg

edit:
whaha, weer iets geks...
ook als ik 2e wordt dan win ik nog een puntje :D

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/twee1.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door NewbieNeo op 15-01-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
10 rondjes 1e gelegen, hoezo makkelijke race.. :D

[ Voor 3% gewijzigd door DeRCT13 op 15-01-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt me toch wel avker op dat online racen, vooral lange races, erg makkelijk zijn. Je ligt dan gewoon de hele race voorop! Met drag moet je alleen af en toe is je best doen maar als je t eenmaal doorhebt dan win je ook wel bijna altijd! Want of je ligt de hele drag race voorop of je gaat lekker slipstreamen en het laatste stuk er dan zo voorbij! En voor de mensen die altijd op t eind voorbij worden gedragt een tip: gebruik je achteruit cam, dna kan je snellere draggers ff blocken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 11:18:
valt me toch wel avker op dat online racen, vooral lange races, erg makkelijk zijn. Je ligt dan gewoon de hele race voorop! Met drag moet je alleen af en toe is je best doen maar als je t eenmaal doorhebt dan win je ook wel bijna altijd! Want of je ligt de hele drag race voorop of je gaat lekker slipstreamen en het laatste stuk er dan zo voorbij! En voor de mensen die altijd op t eind voorbij worden gedragt een tip: gebruik je achteruit cam, dna kan je snellere draggers ff blocken })
of je spiegel aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 11:18:
En voor de mensen die altijd op t eind voorbij worden gedragt een tip: gebruik je achteruit cam, dna kan je snellere draggers ff blocken })
tja, tis maar de vraag of dit sportief te noemen valt... ;)

ikzelf laat de anderen gewoon erlangs gaan, als ik zelf crash..
wel zo sportief vind ik.. :P

natuurlijk niet als 't een cheater betreft of iemand die MIJ daarvoor een keer expres geprobeerd heeft te crashen, die mensen block ik natuurlijk wel hard.. })
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste