Blur uitzetten, is al vaker vermeld in dit topic.
Verwijderd
nu zag ik een stuk of wat post iemand dit ook al vragen, en ik doe het ook gewoon nog een keer
weet iemand al hoe je de songs van het spel om kan converten naar MP3 bestanden??
weet iemand al hoe je de songs van het spel om kan converten naar MP3 bestanden??
Verwijderd
ik ben er ook nog steeds niet achter turbulence
, zou toch leuk zijn om te weten, anyway, ik vervolg mijn search
Ik zit met een probleem want ik ben bij race 96 maar mijn colors zijn nog nie geunlocked...ik kan alleen nog de eerste kiezen de rest van de kleuren zijn nog gelocked.. Terwijl ze toch al beschikbaar zouden moeten zijn? Wat kan ik hieraan doen
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
ongelooflijk, ik heb race 103 nu geloof ik al een keer of 30 gespeeld en ik krijg het NIET voor elkaar.
op een rechte weg rijden de compucars me gewoon straal voorbij (ZONDER NOS)
je moet gewoon 7 rondes perfect rijden, zonder 1 botsing of schaaf langs de muur want dan verlies je al. en dat op easy
echt een ongeloofelijik graflevel, voor mij is de lol er zo snel af, als je hem zelfs op het makkelijkste niveau niet kan halen.
je moet gewoon 7 rondes perfect rijden, zonder 1 botsing of schaaf langs de muur want dan verlies je al. en dat op easy

echt een ongeloofelijik graflevel, voor mij is de lol er zo snel af, als je hem zelfs op het makkelijkste niveau niet kan halen.
Verwijderd
Ga naar een hokje waar zo'n slotje op zit, druk op enter, en ziedaar, je kan de kleuren kopen, waarna ze allemaal beschikbaar zijn. Dan staat er ook nog ergens gloss (das engels, weet niet het nederlandse woord, maar zal wel iets zijn met glans ofzo) en daar staat een pijltje naar links en een pijltje naar rechts. Als je daar op drukt krijg je Parelmoer en Metallic.-Cargo- schreef op 29 december 2003 @ 23:30:
Ik zit met een probleem want ik ben bij race 96 maar mijn colors zijn nog nie geunlocked...ik kan alleen nog de eerste kiezen de rest van de kleuren zijn nog gelocked.. Terwijl ze toch al beschikbaar zouden moeten zijn? Wat kan ik hieraan doen
Alstublieft
Dat ligt dan toch echt aan je driving skills. Ik heb hem iemand 2 keer zien rijden, en 2 keer zien winnen, no restart whatsoever, en ook hij lag regelmatig 2de of zelfs 3de...so keep on practicing dudeMetro2002 schreef op 29 december 2003 @ 23:36:
ongelooflijk, ik heb race 103 nu geloof ik al een keer of 30 gespeeld en ik krijg het NIET voor elkaar.
je moet gewoon 7 rondes perfect rijden, zonder 1 botsing of schaaf langs de muur want dan verlies je al. en dat op easy![]()
Verwijderd
ik heb dit gevonden;Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 23:28:
ik ben er ook nog steeds niet achter turbulence, zou toch leuk zijn om te weten, anyway, ik vervolg mijn search
try total recorder. It records anything you can hear right from your soundcard
Beetje kitserigVerwijderd schreef op 29 december 2003 @ 22:20:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van me car.
(alleen leuke reactie's aub en dat geldt ook voor jou stef)
Autootje terugtunen zodat hij beter handelbaar is en ervoor zorgen dat ze je niet voorbij komen op een recht stukop een rechte weg rijden de compucars me gewoon straal voorbij (ZONDER NOS)
Oefening baart kunst, succes en anders moet je even vragen om een game save van iemand anders.
[ Voor 49% gewijzigd door Flame17 op 30-12-2003 00:02 ]
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Verwijderd
HELP.
Ik was bij race 96 en heb zojuist mijn pc geformatteerd, en nu is mijn profiel weg
Waar slaat nfsu je saved games op? oftewel je profiel?
Ik was bij race 96 en heb zojuist mijn pc geformatteerd, en nu is mijn profiel weg
Startpost lezenVerwijderd schreef op 30 december 2003 @ 04:55:
HELP.
Waar staan die savegames in Windows XP!?
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
Ergens in die richting in ieder geval.
Het is een verborgen map trouwens.
Verwijderd
Ik dacht dat NFSU wel een leuk spel zou zijn om m'n nieuwe computer te laten schitteren (P4 3.0 met Radeon 9800 Pro). Maar nu heb ik voor de zekerheid ff de demo gedownload om te zien of het echt wel lekker loopt en zo. Maar dat wil niet echt lukken. Zo blijft de demo in 800x600 draaien, ongeacht wat ik instel, en werkt FSAA ook niet: kartels alom. Het ziet er dus niet uit...
Is er een mogelijkheid die demo alsnog zo te laten werken dat 'ie een goede indruk van het spel kan geven? Ik kan het spel kopen voor 39,95 euro maar het heb (gelukkig) nog even gewacht... Werkt FSAA wel bij jullie? Nu ik daar eenmaal aan gewend ben kan ik eigenlijk niet zonder meer...
Trouwens, die demo onthoudt ook niet de controller settings en zo: heel vervelend...
Is er een mogelijkheid die demo alsnog zo te laten werken dat 'ie een goede indruk van het spel kan geven? Ik kan het spel kopen voor 39,95 euro maar het heb (gelukkig) nog even gewacht... Werkt FSAA wel bij jullie? Nu ik daar eenmaal aan gewend ben kan ik eigenlijk niet zonder meer...
Trouwens, die demo onthoudt ook niet de controller settings en zo: heel vervelend...
Over bugs gesproken...

Olympic Square, laatste S-curve

Ik druk op pauze, en alles gaat flippen. Ik kwam per toeval in 't main menu terecht.
Daarnaast is er ook een texture fout bij mij bij Port Royal. Dat er een gebouw staat waarvan een muur half over de weg gaat. Maar zodra je er langs gaat, helemaal verdwijnt.
[edit]
Dit was trouwens niet achter elkaar, zat een dagje of 2 tussen

Olympic Square, laatste S-curve

Ik druk op pauze, en alles gaat flippen. Ik kwam per toeval in 't main menu terecht.
Daarnaast is er ook een texture fout bij mij bij Port Royal. Dat er een gebouw staat waarvan een muur half over de weg gaat. Maar zodra je er langs gaat, helemaal verdwijnt.
[edit]
Dit was trouwens niet achter elkaar, zat een dagje of 2 tussen
[ Voor 9% gewijzigd door Ed. op 30-12-2003 14:11 ]
Verwijderd
1) Rechtermuisknop, eigenschappenVerwijderd schreef op 30 december 2003 @ 14:08:Is er een mogelijkheid die demo alsnog zo te laten werken dat 'ie een goede indruk van het spel kan geven? Ik kan het spel kopen voor 39,95 euro maar het heb (gelukkig) nog even gewacht... Werkt FSAA wel bij jullie? Nu ik daar eenmaal aan gewend ben kan ik eigenlijk niet zonder meer...
2) Instellingen tabblad aanklikken
3) Geavanceerd aanklikken
4) Tabblad 3d aanklikken
5) Schuiver helemaal naar rechts schuiven
6) Et Voila, perfecte kwaliteit
Overigens is het spel wel in de resolutie die je speelt, maar de menuutjes enzo niet, dus
Over die controller settings enzo komt omdat het een demo is en je daarin niet kan saven. Heel vervelend, dus dat word maar de volledige versie installeren he
Verwijderd
Dank je, maar ik bouw al computers sinds de jaren tachtig dus ik weet er wat iets vanaf...Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 16:00:
[...]
1) Rechtermuisknop, eigenschappen
2) Instellingen tabblad aanklikken
3) Geavanceerd aanklikken
4) Tabblad 3d aanklikken
5) Schuiver helemaal naar rechts schuiven
6) Et Voila, perfecte kwaliteit
Overigens is het spel wel in de resolutie die je speelt, maar de menuutjes enzo niet, dus
Over die controller settings enzo komt omdat het een demo is en je daarin niet kan saven. Heel vervelend, dus dat word maar de volledige versie installeren he
Maar... ik ben er al achter wat het is (dankzij die tip over motion blur). Zonder motion blur was het nog steeds ERG slecht: alles was kartelig, maar wel vaag, en de fps was om te janken. Dus heb ik 1 voor 1 alle grafische opties uit- en aangezet. En wat blijkt... LIGHT TRAILS! Als ik die ook uitzet, ziet het er prachtig uit: res van 1280x1024, alles verder aan en op z'n hoogst en het loopt als een zonnetje!
Maar eh... dat wordt dus morgen NFSU kopen!
Verwijderd
He stef je moet nietzo bluffen jij al sinds de jaren tachtig.Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 17:43:
[...]
Dank je, maar ik bouw al computers sinds de jaren tachtig dus ik weet er wat iets vanaf...En dit heb ik natuurlijk al gedaan op het moment dat ik m'n nieuwe Radeon 9800 Pro in gebruik nam.
Maar... ik ben er al achter wat het is (dankzij die tip over motion blur). Zonder motion blur was het nog steeds ERG slecht: alles was kartelig, maar wel vaag, en de fps was om te janken. Dus heb ik 1 voor 1 alle grafische opties uit- en aangezet. En wat blijkt... LIGHT TRAILS! Als ik die ook uitzet, ziet het er prachtig uit: res van 1280x1024, alles verder aan en op z'n hoogst en het loopt als een zonnetje!Ik blij!
Dus het is niet alleen motion blur maar ook light trails die voor gedonder zorgt... Ik dacht al: wat is dit nou? Zo slecht zag het er uit!
Maar eh... dat wordt dus morgen NFSU kopen!Leuk, heb ik wat te doen op 1 januari!
Wat voor auto rijd je en is hij wel max getuned voor waar je nu in het spel bent?Metro2002 schreef op 29 december 2003 @ 23:36:
je moet gewoon 7 rondes perfect rijden, zonder 1 botsing of schaaf langs de muur want dan verlies je al. en dat op easy![]()
Ik heb race 103 in 1 keer gedaan. Het is overigens echt wel goed te doen zonder hard botsen hoor.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Ik heb race 103 ook zo in een keer gehaald zo moeilijk is het ook weer niet je moet gewoon als je bots door gaan en niet opgeven zo heb ik dat met behulp van stef ook gedaan.Dinictus schreef op 30 december 2003 @ 17:59:
[...]
Wat voor auto rijd je en is hij wel max getuned voor waar je nu in het spel bent?
Ik heb race 103 in 1 keer gedaan. Het is overigens echt wel goed te doen zonder hard botsen hoor.
Als je je botst en het is niet de laatste ronde dan haal je ze altijd nog in.
Heb trouwens net die slet van 112 overwonnen en ze ligt nu in mijn bed als ik het goed begrijp.
Verder ben ik wel mijn fantastische gemodde pug206 kwijt. Die kan ik nu helemaal opnieuw maken.
Heb trouwens net die slet van 112 overwonnen en ze ligt nu in mijn bed als ik het goed begrijp.
Verder ben ik wel mijn fantastische gemodde pug206 kwijt. Die kan ik nu helemaal opnieuw maken.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Nerd, leer lezenVerwijderd schreef op 30 december 2003 @ 17:54:
[...]
He stef je moet nietzo bluffen jij al sinds de jaren tachtig.

Ik zei dat niet, maar die kerel die antwoord gaf op mij...damn, doe aub wat slimmer, je komt zo niet super-intelligent over
Verwijderd
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 19:40:
[...]
Nerd, leer lezen![]()
Ik zei dat niet, maar die kerel die antwoord gaf op mij...damn, doe aub wat slimmer, je komt zo niet super-intelligent over
Ik dacht al: tegen wie heeft 'ie 't nou...?
Verwijderd
Ja sorry, hijs niet bepaald de slimste, nietwaar jes? 
Maar hij rijdt wel mooie tijden.
FF ontopic weer.
ik heb net gekeken tussen Unique NOS en Unique drivetrain, en de drivetrain is echt veel beter. Hiermee mijn pr verbroken met exact 20 seconden, terwijl ik met die unique NOS amper vooruit kwam. Dit geld voor de S2000 en de RX-7.
Ik denk, laat het jullie ff weten
Maar hij rijdt wel mooie tijden.
FF ontopic weer.
ik heb net gekeken tussen Unique NOS en Unique drivetrain, en de drivetrain is echt veel beter. Hiermee mijn pr verbroken met exact 20 seconden, terwijl ik met die unique NOS amper vooruit kwam. Dit geld voor de S2000 en de RX-7.
Heb hier het volgende probleem:
Spel crashed naar de desktop op het moment dat je de 1e drift race hebt voltooid. Het lijkt erop dat ie crashed op het moment dat ie de puntentelling weer moet geven.
Geprobeerd om patch 3 te installeren, maar dat helpt niet. Ook nieuwste videodrv etc. Google en EA forum geven ook geen antwoord. Lijkt wel alsof ik de enige ben met dit probleem want hier op GoT kan ik ook niets vinden.
Iemand een idee
Spel crashed naar de desktop op het moment dat je de 1e drift race hebt voltooid. Het lijkt erop dat ie crashed op het moment dat ie de puntentelling weer moet geven.
Geprobeerd om patch 3 te installeren, maar dat helpt niet. Ook nieuwste videodrv etc. Google en EA forum geven ook geen antwoord. Lijkt wel alsof ik de enige ben met dit probleem want hier op GoT kan ik ook niets vinden.
Iemand een idee
ik heb zelf NOS, ECU en engine, en mijn RX-7 blaast aardig moet ik je zeggen..Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 19:57:
zowaar de snelste tijd op OS in de contest tot nog toe..
[ Voor 7% gewijzigd door NewbieNeo op 30-12-2003 20:07 ]
Verwijderd
Rijd je met stuurtje? Das namelijk ook een heel verschil he...ik rijd met toetsenbord, en kan dus geen toeren precies houden waar ze moeten zitten. Jij wel als je pedalen hebt, heb jedat niet, respect dude
Verwijderd
ik heb wat verschillende programmas geprobeerd, maar het blijkt toch niet helemaal echt gemakkelijk te gaan.Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 23:28:
ik ben er ook nog steeds niet achter turbulence, zou toch leuk zijn om te weten, anyway, ik vervolg mijn search
ik heb nu wel al een groot aantal van de songs gevonden, en ook al gedownload.
je zult de alternatieve manier moeten gebruiken ala kazaa, emule, Mirc etc...
daar was iemand die alle songs geconverteerd heeft.
succes, ik ga ze fikken, en dan in de Autoradio

Verwijderd
Is die NFSU demo nou moeilijk of lijkt dat maar zo...? Ik heb de quick race nou TIG keer gespeeld maar win nooit... (Die drag won ik na 3 keer.) Ik kom op z'n best binnen een seconde na de winnaar binnen. Het lijkt net of bij de meeste botsingen de AI voordeel heeft. Wat je ook doet, de AI heeft altijd net ff weer voordeel. Lig je voorop, krijg je een tikje en degene die het doet raast lekker door, zo lijkt het wel.
Is het spel zelf ook zo lastig? Dat je dus echt tachtig keer een race moet overdoen?
Edit:
Ik heb 'm net nog ff gespeeld (de demo) en had (denk ik) andere tegenstanders (Vince, Brad en Carl). Bovendien heb ik de stabilisator uitgezet (ik hou niet zo van dingen die iets voor me regelen). Nu won ik na twee keer
(in een tijd van 1:27.35: is dat wat...). Het is dus mogelijk.
Morgen naar de winkel!
Ik ben er wel blij mee want m'n favoriete arcade racer tot nu toe (Midnight Club II) ziet er afgrijselijk uit op m'n nieuwe computer...
Alhoewel ik dat nog steeds wel een heel lekker spel vind. Maar het oog wil ook wat, nietwaar...?
Is het spel zelf ook zo lastig? Dat je dus echt tachtig keer een race moet overdoen?
Edit:
Ik heb 'm net nog ff gespeeld (de demo) en had (denk ik) andere tegenstanders (Vince, Brad en Carl). Bovendien heb ik de stabilisator uitgezet (ik hou niet zo van dingen die iets voor me regelen). Nu won ik na twee keer
Morgen naar de winkel!
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 23:22 ]
Voor diegene die problemen met donker beeld i.c.m. gebruik van Nos hebben, zet bij de beeldschermopties in het spel "Light Trails" OF "Light Glow" uit en "Motion Blur" aan: je hebt dan, als je NOS gebruikt, weer normaal beeld MET Motion Blur !!
Mijn Eclipse:

Mijn Eclipse:

Mijn wagenpark, niet slecht wel 

Hoe kom je aan die vinyls ???

Oeh, die is erg niceVerwijderd schreef op 29 december 2003 @ 22:20:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van me car.
(alleen leuke reactie's aub en dat geldt ook voor jou stef)
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
heej, niet crossposten met andere forums heVerwijderd schreef op 30 december 2003 @ 22:21:Bla bla bla (heel verhaal weer

Ik zeg dit niet vaak: maar het spel is het echt niet waard om gekocht te worden. Veel te veel bugs en veel te veel missende features.Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 22:21:
Is die NFSU demo nou moeilijk of lijkt dat maar zo...? Ik heb de quick race nou TIG keer gespeeld maar win nooit... (Die drag won ik na 3 keer.) Ik kom op z'n best binnen een seconde na de winnaar binnen. Het lijkt net of bij de meeste botsingen de AI voordeel heeft. Wat je ook doet, de AI heeft altijd net ff weer voordeel. Lig je voorop, krijg je een tikje en degene die het doet raast lekker door, zo lijkt het wel.
Edit:
Ik heb 'm net nog ff gespeeld (de demo) en had (denk ik) andere tegenstanders (Vince, Brad en Carl). Bovendien heb ik de stabilisator uitgezet (ik hou niet zo van dingen die iets voor me regelen). Nu won ik na twee keer(in een tijd van 1:27.35: is dat wat...). Het is dus mogelijk.
Morgen naar de winkel!Ik ben er wel blij mee want m'n favoriete arcade racer tot nu toe (Midnight Club II) ziet er afgrijselijk uit op m'n nieuwe computer...
Alhoewel ik dat nog steeds wel een heel lekker spel vind. Maar het oog wil ook wat, nietwaar...?
Probeer hem eerst eens "bij een vriend" uit ofzo, en als je over de volledige versie dan ook lovend ben, kopen. Maar waarschijnlijk bemerk je tegen die tijd dat dit spel gewoon erg weinig bied op het gebied van wat een racegame standaard zou moeten hebben.
En laten we nog maar zwijgen over de support

Nog iets vreemds. Ik beat 2 gasten van 700k op Olympic (heb d'r nog een screenshot van gemaakt, want 't ging erg goed
)

Krijg ik helemaal geen punten. Volgende ronde, weer 10 laps, andere tegenstanders, win ik weer, weer 43k punten gewonnen, maar de nu in totaal 86k punten heb ik nog steeds niet gekregen? Ik heb geen trainers, cheats of wat dan ook gebruikt... dus ik vind t beetje rot dat ik nu gewoon 86k punten mis

Krijg ik helemaal geen punten. Volgende ronde, weer 10 laps, andere tegenstanders, win ik weer, weer 43k punten gewonnen, maar de nu in totaal 86k punten heb ik nog steeds niet gekregen? Ik heb geen trainers, cheats of wat dan ook gebruikt... dus ik vind t beetje rot dat ik nu gewoon 86k punten mis
Verwijderd
Wel rustig aan, hè?turbulence schreef op 30 december 2003 @ 21:07:
ik ga ze fikken, en dan in de Autoradio![]()
"And if you feel the need for speed, just play Underground!"
nehh, ben zelf ook maar een arme sloeber die op een toetsenbord speelt..Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 20:17:
Rijd je met stuurtje? Das namelijk ook een heel verschil he...ik rijd met toetsenbord, en kan dus geen toeren precies houden waar ze moeten zitten. Jij wel als je pedalen hebt, heb jedat niet, respect dude
maar speelt wel relaxed vind ik hoor, zou alleen wel es willen ondervinden hoe dat nou stuurt met zo'n force-feedback stuurtje. volgens mij best heftig..
damn, dit zijn wel mooie tijden hoor Saegos, zulke haal ik volgens mij zelf niet..Saegos schreef op 31 december 2003 @ 02:53:
Nog iets vreemds. Ik beat 2 gasten van 700k op Olympic (heb d'r nog een screenshot van gemaakt, want 't ging erg goed)
[afbeelding]
Verwijderd
Maar eh... ik zou niet weten waarom dat niet mag! Crossposten op een subforum van hetzelfde forum is niet netjes, maar ik mag toch gerust op een compleet ander forum dezelfde vraag stellen?
Als je ECHT schandalig crossposten wilt zien moet je mijn topic over FSAA in het Videoplanken en Beeldkanonnen forum van GoT lezen: die vraag ging over FSAA maar liep uit op een regelrechte kopie van dat C!T topic...
ff heel wat anders: ik heb NFSU dus net gekocht en geinstalleerd en nu staat er opeens een file 'seed'exe' op m'n bureaublad, met zo'n standaard bureaublad icon. Wat is dat...?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 12:33 ]
Ik heb hier een MOMO stuurtje liggen, maar dat racet zeer beroerd. Je moet in nfs heel hard van links naar rechts switchen, en als je dat met een stuurtje doet, gaat dat te langzaam. De FF werkt ook niet op m'n momo stuurtje, misschien dat met FF het wel goed racet. Als je kijkt naar de meeste topgamers in NFSU rijden de meesten toch het prettigste met een gamepad.
Van een vriend heb ik deze gamepad geleend:

En m'n rondetijden zijn stukken verbeterd en stabieler geworden. Vooral het zacht kunnen nemen van een bocht via de kleine onderste linker pad is erg handig soms. Alhoewel ik liever met de grote pad linksboven 'tappend' een bocht neem wat exact 'tzelfde effect heeft.
In een echte formula1 race game is het voordeel van een stuurtje volgens de kenners erg groot ten opzichte van het TB, maar voor NFS:u maakt het niet zo heel veel uit. Het spel is er echt op gemaakt om goed speelbaar te zijn met een TB.
Van een vriend heb ik deze gamepad geleend:

En m'n rondetijden zijn stukken verbeterd en stabieler geworden. Vooral het zacht kunnen nemen van een bocht via de kleine onderste linker pad is erg handig soms. Alhoewel ik liever met de grote pad linksboven 'tappend' een bocht neem wat exact 'tzelfde effect heeft.
In een echte formula1 race game is het voordeel van een stuurtje volgens de kenners erg groot ten opzichte van het TB, maar voor NFS:u maakt het niet zo heel veel uit. Het spel is er echt op gemaakt om goed speelbaar te zijn met een TB.
ik heb geprobeerd met mijn Gravis Gamepad Pro... maar vind toetsenbord nog steeds het fijnst spelen.
Verwijderd
Vragen na een paar Underground races:
1. Als je voor performance upgrades kiest, krijg je de keuze tussen diverse packs (meestal 3 of 4). Maar behalve de verschillende benamingen van de inhoud heb ik geen idee welke nou beter is... Welke moet je nou kiezen?!?
2. Als je iets terugbrengt naar standaard, krijg je dan ook je geld weer terug?
3. Na een bepaalde race kreeg ik een aanbieding van m'n uitdager. Ik kon kiezen uit drie opties, alleen had ik die drie net daarvoor al gekocht! Het was me niet duidelijk of ik er nou echt op vooruit gegaan was...
4. Zo nu en dan krijg je een extra auto. Is die alleen voor non-underground races? Want in de Underground mode blijf ik met dezelfde auto's zittten.
5. Uh... de telefoon ging en nu ben ik het vergeten... Nou ja, komt later wel...
1. Als je voor performance upgrades kiest, krijg je de keuze tussen diverse packs (meestal 3 of 4). Maar behalve de verschillende benamingen van de inhoud heb ik geen idee welke nou beter is... Welke moet je nou kiezen?!?
2. Als je iets terugbrengt naar standaard, krijg je dan ook je geld weer terug?
3. Na een bepaalde race kreeg ik een aanbieding van m'n uitdager. Ik kon kiezen uit drie opties, alleen had ik die drie net daarvoor al gekocht! Het was me niet duidelijk of ik er nou echt op vooruit gegaan was...
4. Zo nu en dan krijg je een extra auto. Is die alleen voor non-underground races? Want in de Underground mode blijf ik met dezelfde auto's zittten.
5. Uh... de telefoon ging en nu ben ik het vergeten... Nou ja, komt later wel...
Verwijderd
@ HalloTotZiens :
1. Alle packs van hetzelfde upgrade-level hebben dezelfde prestatieverbetering tot gevolg. Alleen de merken van de onderdelen verschillen.
2. Nee, maar als je daarna weer terug upgrade hoef je het niet nog een keer te betalen.
3. Een zogenaamde `Unique` motorkap of whatever levert meer reputatie-sterretjes op dan een onderdeel dat je gewoon kunt kopen. Dus je gaat er wel op vooruit.
4. Sommige geunlockte auto´s zoals bv de `PeteyPablo car`zijn alleen voor de Quick Races, maar als je bijvoorbeeld net een race gewonnen hebt tegen 3 Hyundai Tiburons en daarna zegt hij dat je de Hyundai Tiburon geunlocked hebt, dan is die wagen wel voor de Underground Mode
5. Ja/Nee Doorhalen wat niet van toepassing is
1. Alle packs van hetzelfde upgrade-level hebben dezelfde prestatieverbetering tot gevolg. Alleen de merken van de onderdelen verschillen.
2. Nee, maar als je daarna weer terug upgrade hoef je het niet nog een keer te betalen.
3. Een zogenaamde `Unique` motorkap of whatever levert meer reputatie-sterretjes op dan een onderdeel dat je gewoon kunt kopen. Dus je gaat er wel op vooruit.
4. Sommige geunlockte auto´s zoals bv de `PeteyPablo car`zijn alleen voor de Quick Races, maar als je bijvoorbeeld net een race gewonnen hebt tegen 3 Hyundai Tiburons en daarna zegt hij dat je de Hyundai Tiburon geunlocked hebt, dan is die wagen wel voor de Underground Mode
5. Ja/Nee Doorhalen wat niet van toepassing is
Verwijderd
Bedankt! 
Ik het dikke pret met NFSU, moet ik zeggen. Ik vond de NFS reeks altijd wel leuk en geinig om een beetje mee ronr te rijden, maar ik heb nog nooit zo'n plezier gehad met een NFS game als deze keer! Ik ben mijn fiasco met Midnight Club II/Radeon 9800 Pro al helemaal vergeten...
Ik moest ff wennen aan de besturing en de reactie van de wagens, maar ik scheur er nu lekker op los.
Een van de leuke dingen vind ik overigens dat je voor elke race de moeilijkheidsgraad kunt kiezen! Slim idee! Tot nu toe race ik steeds op medium, maar toch, de optie is leuk.
Edit:
O ja, nog wat anders: na de install staat er een 'speed.exe' op m'n bureaublad. Waar is dat voor...? Heft heeft een algemeen Windows icon...
Ik het dikke pret met NFSU, moet ik zeggen. Ik vond de NFS reeks altijd wel leuk en geinig om een beetje mee ronr te rijden, maar ik heb nog nooit zo'n plezier gehad met een NFS game als deze keer! Ik ben mijn fiasco met Midnight Club II/Radeon 9800 Pro al helemaal vergeten...
Een van de leuke dingen vind ik overigens dat je voor elke race de moeilijkheidsgraad kunt kiezen! Slim idee! Tot nu toe race ik steeds op medium, maar toch, de optie is leuk.
Edit:
O ja, nog wat anders: na de install staat er een 'speed.exe' op m'n bureaublad. Waar is dat voor...? Heft heeft een algemeen Windows icon...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 18:46 ]
Verwijderd
Weet er iemand hoe je taal veranderd van nederlands naar engels.
Startpost lezen jai
-Terr
Startpost lezen jai
-Terr
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 02:32 ]
Ga naar je Need For Speed UndergroundLanguages directory en verwissel bv je english.bin voor je dutch.bin (vergeet niet een backup te maken!).
Maar je kan ook in je register in HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREEA GamesNeed For Speed Underground (Voor Engels: Language = English US, Locale = en_us) en HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREEA GamesNeed For Speed Underground1.0 (LanguageName = English US, Language = 1) wat spelen met de taal instellingen.
[edit]
Ik weet dat de rep die je kan winnen online per tracklengte er hoeveelheid rondes verschillend is. Alleen schijnt er een soort van max te zijn. Bij bijvoorbeeld Olympic 10 laps kan ik altijd maar max 43k punten halen. Van de andere banen weet ik zo de max niet bij 10 laps, maar gaat die 43k bij OS ooit nog omhoog, of is dat het absolute maximum wat je daar aan rep kunt winnen?
Maar je kan ook in je register in HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREEA GamesNeed For Speed Underground (Voor Engels: Language = English US, Locale = en_us) en HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREEA GamesNeed For Speed Underground1.0 (LanguageName = English US, Language = 1) wat spelen met de taal instellingen.
[edit]
Ik weet dat de rep die je kan winnen online per tracklengte er hoeveelheid rondes verschillend is. Alleen schijnt er een soort van max te zijn. Bij bijvoorbeeld Olympic 10 laps kan ik altijd maar max 43k punten halen. Van de andere banen weet ik zo de max niet bij 10 laps, maar gaat die 43k bij OS ooit nog omhoog, of is dat het absolute maximum wat je daar aan rep kunt winnen?
[ Voor 31% gewijzigd door Ed. op 01-01-2004 00:53 ]
Ja, de maximum rep is 43K. Ezvee hier trouwensSaegos schreef op 01 januari 2004 @ 00:49:
Gisteren weer een toptijd gereden met m'n Miata, 39.75
Dit is een andere toptijd, alleen deze was zonder NOS
Dit is trouwens m'n brikkie
alle pics zijn clickable trouwens. Bij de 2e pic zie je mn naam gecovered, om de reden dat ik de savegame van Kreidler gebruik, en niet zijn naam heb
[ Voor 15% gewijzigd door Swandertj op 01-01-2004 12:41 ]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/
nee hoor, max reps dat je kan winnen is stukkie hoger.. 
44000 bij atlantica, en kheb gehoord bij een andere, langere track zelfs 48000...
kermit hier trouwens..
KWAAAK
44000 bij atlantica, en kheb gehoord bij een andere, langere track zelfs 48000...
kermit hier trouwens..
KWAAAK
Ik heb nu al verschillende screens gezien van auto's met het NOS logo groot op de deur. Ik heb NFS:U uitgespeeld maar ik ben deze vinyl nog niet tegen gekomen. Hoe kan ik deze unlocken?
HJDTM gaat zo door met die bak

Broem broem, dit is mijn auto.
Dit is het eerste race-spel dat ik echt speel
De drag mode vind ik verreweg het leuks, en de mode waarbij je maar liefst ZES rondes moet rijden vind ik echt vervelend, ligt je 5 ronden lang ruim voor, ram je 1 keer een auto ofzo, en dan verlies ja, na 10 minuten rijden
[ Voor 58% gewijzigd door jjwa op 01-01-2004 21:34 ]
De NOS sticker (holly) staat bij de venyl stickers, bij de fabrikanten. Ik heb 2 types ervan (NOS Holly en Nitrous Oxide)Sjonny75 schreef op 01 januari 2004 @ 21:09:
Ik heb nu al verschillende screens gezien van auto's met het NOS logo groot op de deur. Ik heb NFS:U uitgespeeld maar ik ben deze vinyl nog niet tegen gekomen. Hoe kan ik deze unlocken?
Zou er tussen moeten staan, en anders moet je nog wat meer styling points scoren
Verwijderd
Ik vind het nogal lastig om te dingen te vinden die je gewonnen hebt... Sommige stcikers en zo zitten op de gekste plekken verborgen, lijkt het wel. Niet echt overzichtelijk vind ik... Soms staat er iets en dan kan ik het HELEMAAL niet vinden!
Maar voor de rest... DIKKE PRET! Heerlijke game! Ik ben nu bij race 49 (gisteren gekocht en begonnen). Die 6 ronde races zijn inderdaad niet zo geslaagd (alhoewel ik er nog maar 2 heb gehad en meteen heb gewonnen). En het ziet er ze lekker uit allemaal!
Ik vind het ook echt te gek dat je races in een kampioenschap gewoon over kunt doen! Dus geen gezeik dat je dan het HELE kampioenschap moet overdoen en zo: nee, gewoon ESC en herstarten maar, zonder gevolgen: precies zoals het hoort in een arcade racer! Het gaat tenslotte om de lol!
Maar voor de rest... DIKKE PRET! Heerlijke game! Ik ben nu bij race 49 (gisteren gekocht en begonnen). Die 6 ronde races zijn inderdaad niet zo geslaagd (alhoewel ik er nog maar 2 heb gehad en meteen heb gewonnen). En het ziet er ze lekker uit allemaal!
Ik vind het ook echt te gek dat je races in een kampioenschap gewoon over kunt doen! Dus geen gezeik dat je dan het HELE kampioenschap moet overdoen en zo: nee, gewoon ESC en herstarten maar, zonder gevolgen: precies zoals het hoort in een arcade racer! Het gaat tenslotte om de lol!
Ik race nogal vaak op internet maar nu heb ik een vraagje. ik race nu met mijn RX-7 en ik deed een drag raceje. mijn top speed was maar 350 Km p/h en daarna blow engine
. maar kijk ik na de race bij stats en zie ik dat die andere met de RX-7 de 374 Km p/h heeft gehaald.
ja ik heb alle special upgrades gedaan. maar mijn vraag is welke specials zijn nu eigenlijk het beste (ik heb exaust, ecu en NOS). en maakt het wat uit welke wagen je op het begin kiest.
ja ik heb alle special upgrades gedaan. maar mijn vraag is welke specials zijn nu eigenlijk het beste (ik heb exaust, ecu en NOS). en maakt het wat uit welke wagen je op het begin kiest.
Ja dat maakt uit. Je moet E.C.U, Engine en Transmission kiezen. Die tesamen geven je de beste resultaten voor circuit. Drag speel ik niet, vraag het eens aan degenen die een hoge ranking hebben.Pellaagarion schreef op 01 januari 2004 @ 22:44:
Ik race nogal vaak op internet maar nu heb ik een vraagje. ik race nu met mijn RX-7 en ik deed een drag raceje. mijn top speed was maar 350 Km p/h en daarna blow engine. maar kijk ik na de race bij stats en zie ik dat die andere met de RX-7 de 374 Km p/h heeft gehaald.
Hoi Ezvee en Kermit

[ Voor 9% gewijzigd door Ed. op 02-01-2004 00:07 ]
Verwijderd
over de RX7 kan ik je niet veel vertellen. wel kan ik vertellen hoe ik te werk ben gegaan (ben nu bij race 103)Pellaagarion schreef op 01 januari 2004 @ 22:44:
Ik race nogal vaak op internet maar nu heb ik een vraagje. ik race nu met mijn RX-7 en ik deed een drag raceje. mijn top speed was maar 350 Km p/h en daarna blow engine. maar kijk ik na de race bij stats en zie ik dat die andere met de RX-7 de 374 Km p/h heeft gehaald.
mijn eerste wagen was de honda civic. met die wagen ben ik blijven rijden en upgraden tot ik de melding kreeg (rond race 46 geloof ik) dat de ACURA RSX unlocked was. daar ik van enkele mensen (een colega op het werk, en diversen personen hier op het forum) te horen kreeg dat de acura rsx de perfecte all round wagen was had ik die gekozen, en ondertussen is ie maxxed out. dus alles level 3 (tuning en uiterlijk). het drag racen is echt superb met deze wagen. zodra ik het verkeer een beetje goed inschat, dan win ik een drag race op mijn sloffen met perfect shift ratio zo rond de 5/6 a 6/6. alleen vanaf de 1e naar 2e versnelling wil nog wel eens mis gaan.
bij de tuning upgrades kan je niets anders kiezen dan dat je hebt unlocked. maar soms krijg je een uitdaging dat men je een gegeven tijd geeft, en dat als je binnen die tijd binnen bent, je een update kan kiezen. ik kies dan voor de chip tuning, of, als ie beschikbaar is, de turbo. deze geven je wagen de brood nodige trek kracht. het rijgedrag van de acura rsx is voor mij zo goed, dat ik geen upgrades kies die de bestuuring beter maakt. snelheid is ook niet het belangrijkste (voor mij), maar trek kracht (acceleratie) het meest. als je dan een stuurfout maakt, dan zit je wagen des te sneller weer op top speed.
ik heb al verschillende wagens geprobeerd, maar zoals ik hier boven beschreven hebt vind ik het spel het makkelijkst te doen. op de xbox heb ik hem nu eindelijk ook gespeeld (de boven beschreven methode heb ik op de pc gespeeld) en ook hier geld dat de rsx hier wonderen verricht. ik ben nog niet zo ver als op mijn pc omdat de xbox versie van een vriend is, maar voor mijn gevoel is de xbox versie makkelijker dan de pc versie.
als je online gaat spelen, merk je wel dat de in het circuit gedeelte de RSX niet tot de top behoort, maar de rx7 en de miata.Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 00:53:
...daar ik van enkele mensen (een colega op het werk, en diversen personen hier op het forum) te horen kreeg dat de acura rsx de perfecte all round wagen was had ik die gekozen,
...snelheid is ook niet het belangrijkste (voor mij), maar trek kracht (acceleratie) het meest. als je dan een stuurfout maakt, dan zit je wagen des te sneller weer op top speed.
de RSX komt helaas teveel snelheid tekort in de bochten, wat de andere 2 wel hebben.
wat betreft het 2e gedeelte: als je online speelt, ga je ervanuit dat je foutloos rijdt, anders heb je bij voorbaat al verloren..
Een goede acceleratie is voor de meeste circuits erg handig. Maar het voordeel van de acceleratie van de RSX legt het af tegen de snelheid van de RX-7 en de Miata.NewbieNeo schreef op 02 januari 2004 @ 01:38:
wat betreft het 2e gedeelte: als je online speelt, ga je ervanuit dat je foutloos rijdt, anders heb je bij voorbaat al verloren..
Daarbij is de RX-7 weer een stukje sneller dan de Miata, alleen heeft de Miata een betere grip. Als ik met m'n RX-7 rijd, slipt m'n achterste wel eens weg, wat me zelden tot nooit overkomt met de Miata.
En om die reden wordt het online gedeelte bepaalt door 3 auto's:
Mazda Miata MX-5:
Voordelen:
- goeie wegligging
- goeie acceleratie
Nadelen:
- niet een supertopspeed
- je moet vroeg sturen
Over de RX-7 en de Skyline kan ik niet veel zeggen, want ik rijd nie in die auto's.
Dus een skyline en een RX-7 driver kunnen wel ff zeggen wat hun voor en nadelen zijn.
Mazda Miata MX-5:
Voordelen:
- goeie wegligging
- goeie acceleratie
Nadelen:
- niet een supertopspeed
- je moet vroeg sturen
Over de RX-7 en de Skyline kan ik niet veel zeggen, want ik rijd nie in die auto's.
Dus een skyline en een RX-7 driver kunnen wel ff zeggen wat hun voor en nadelen zijn.
Klein nadeeltje bij de Miata:
Erg onstabiel bij hobbels in het wegdek of sprongen
Komt omdat ie zo lekker licht.
Blijft toch de beste auto imo
Erg onstabiel bij hobbels in het wegdek of sprongen
Blijft toch de beste auto imo
RX-7 is de beste auto voor de circuits, gemiddeld genomen. Kijk maar naar de toptijden van de circuits, het overgrote gedeelte wordt beheerst door RX-7. En op OS of Atlantica rijd een RX-7 een Miata eruit omdat die tracks voornamelijk op snelheid gaan.
Ik kan met een skyline niet rijden, maar dat komt omdat ik eerst veel met de miata heb gereden en daarna met de RX-7. Die twee zijn hele andere soorte van auto's. Niet alleen qua acceleratie en topsnelheid, maar vooral ook qua wegligging en gewicht. De skyline is mij te log en te traag in de bochten.
Ik kan met een skyline niet rijden, maar dat komt omdat ik eerst veel met de miata heb gereden en daarna met de RX-7. Die twee zijn hele andere soorte van auto's. Niet alleen qua acceleratie en topsnelheid, maar vooral ook qua wegligging en gewicht. De skyline is mij te log en te traag in de bochten.
kan iemand plz ff een savegamepje geven of iig de link ernaar...
heb net me pc opniew geinstalleerd.
nou kan ik zeg maar een baksteen op pijltje naar voren leggen en koffie halen en als ik dan terug kom hoef ik pas te sturen
....
plz help me
nou kan ik zeg maar een baksteen op pijltje naar voren leggen en koffie halen en als ik dan terug kom hoef ik pas te sturen
plz help me

Even niets...
Ik rij zelf een 206. Als ik die wil inruilen dan zie ik voor acceleratie, snelheid en handling precies delzelfde getalen staan, bij andere auto's. Maar zoals ik hier lees, zijn er dus wel verschillen.
PS. Maakt het voor je beloningen uit of je op Easy of Hard speelt?
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 02-01-2004 19:59 ]
Helpen waarmethijs_cramer schreef op 02 januari 2004 @ 17:40:
nou kan ik zeg maar een baksteen op pijltje naar voren leggen en koffie halen en als ik dan terug kom hoef ik pas te sturen....
plz help me
moet je in het scherm nog een keer klikken en dan zie je de verschillen maar er zijn ook auto's die precies dezelfde getallen hebben.PWM schreef op 02 januari 2004 @ 19:58:
Ik rij zelf een 206. Als ik die wil inruilen dan zie ik voor acceleratie, snelheid en handling precies delzelfde getalen staan, bij andere auto's. Maar zoals ik hier lees, zijn er dus wel verschillen.
Gewoon alles op easy uitspelen. Kun je ook meteen je car tunen met de goede unique upgrades voor hoe je 'm op internet wilt hebben.thijs_cramer schreef op 02 januari 2004 @ 17:40:
nou kan ik zeg maar een baksteen op pijltje naar voren leggen en koffie halen en als ik dan terug kom hoef ik pas te sturen....
plz help me
Verwijderd
Begrijp ik het goed dat er geen cheats zijn die tijdens het racen werken? Unlimited 'lachgas' en zo (welke gek dat vertaald heeft...). Ik kan alleen maar unlock cheats vinden...
ze zijn er wel alleen ga ik ze niet geven aangezien ze ook online te gebruiken zijn (en nee ik gebruik ze niet)
Verwijderd
Het is wel degelijk lachgas dat ook gebruikt wordt om mensen mee te verdoven tijdens operaties.Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 22:27:
Begrijp ik het goed dat er geen cheats zijn die tijdens het racen werken? Unlimited 'lachgas' en zo (welke gek dat vertaald heeft...). Ik kan alleen maar unlock cheats vinden...
Online werken de standaard cheats nietM1lamb3r schreef op 02 januari 2004 @ 23:02:
ze zijn er wel alleen ga ik ze niet geven aangezien ze ook online te gebruiken zijn (en nee ik gebruik ze niet)
Waarom wordt NOS vertaald als lachgas:
NOU, omdat NOS ook lachgas is. NOS betekent Nitrous Oxide (duh)
De reden waarom er lachgas wordt gebruikt in streetrace autos is om de reden dat lachgas veel meer zuurstof bevat dan normale lucht. Dit wordt direct in de benzine ingespoten om een snelheidsboost te krijgen. Want de verbranding gaat nou eenmaal beter met meer zuurstof.
Wist je dat?
Je van puur zuurstof knetterhigh wordt
Wist je dat?
ik nou iets te ver ga in m'n scheikundelesje en dat ik beter naar m'n nest kan gaan
NOU, omdat NOS ook lachgas is. NOS betekent Nitrous Oxide (duh)
De reden waarom er lachgas wordt gebruikt in streetrace autos is om de reden dat lachgas veel meer zuurstof bevat dan normale lucht. Dit wordt direct in de benzine ingespoten om een snelheidsboost te krijgen. Want de verbranding gaat nou eenmaal beter met meer zuurstof.
Wist je dat?
Je van puur zuurstof knetterhigh wordt
Wist je dat?
ik nou iets te ver ga in m'n scheikundelesje en dat ik beter naar m'n nest kan gaan
offtopic:
yo Saegos, vandaag helaas niet gezien
jezus wat een paddestoelen spel 
Lig je lekker op kop scheur je met 300 door de straten nummer 1, bochtje nemen met 175 *poef* auto, deze kun je met moeite ontwijken *poef* auto nummer 2 die je met geen mogelijkheid meer kunt ontwijken. Nou maak je dan maar op voor een kwartier vliegen. Daarna rij je soort van door om de opgelopen achterstand in te halen, want je hebt toch 6 rondjes
Nu neem je een bochtje met 300 want het is toch een flauw bochtje, en daar staan opeens een paar auto's klaar die je een doorgang van 1 auto breedte laten, daar doorheen gewurmt en weer naar de kop te hebben gewerkt, zie je de voorste auto vol op een ander rijden en gewoon door rijden en jij zelf kan die ene auto niet meer ontwijken en ramt er vol op, waarna je na een kwartier te hebben gevlogen je weg weer kunt vervolgen, want reset rammen werkt niet bij slomotion vliegen.
Om maar te zwijgen van de kiezels die je kunnen lanceren, of dat een bocht die je 900 keer perfect te hebben gereden opeens een ware uitdaging word. Dit zijn voorvallen die naar mijn zin net iets te veel gebeuren als je een luttele 10 sec voor ligt op het hele veld
Maar voor de rest leuk spel, jammer dat het op het einde eentonig word qua rondjes etc.
p.s. snelheden berusten niet op echte waarde, omdat ik niet de hele tijdop mijn snelheids meter zit te kijken
Lig je lekker op kop scheur je met 300 door de straten nummer 1, bochtje nemen met 175 *poef* auto, deze kun je met moeite ontwijken *poef* auto nummer 2 die je met geen mogelijkheid meer kunt ontwijken. Nou maak je dan maar op voor een kwartier vliegen. Daarna rij je soort van door om de opgelopen achterstand in te halen, want je hebt toch 6 rondjes
Nu neem je een bochtje met 300 want het is toch een flauw bochtje, en daar staan opeens een paar auto's klaar die je een doorgang van 1 auto breedte laten, daar doorheen gewurmt en weer naar de kop te hebben gewerkt, zie je de voorste auto vol op een ander rijden en gewoon door rijden en jij zelf kan die ene auto niet meer ontwijken en ramt er vol op, waarna je na een kwartier te hebben gevlogen je weg weer kunt vervolgen, want reset rammen werkt niet bij slomotion vliegen.
Om maar te zwijgen van de kiezels die je kunnen lanceren, of dat een bocht die je 900 keer perfect te hebben gereden opeens een ware uitdaging word. Dit zijn voorvallen die naar mijn zin net iets te veel gebeuren als je een luttele 10 sec voor ligt op het hele veld

Maar voor de rest leuk spel, jammer dat het op het einde eentonig word qua rondjes etc.
p.s. snelheden berusten niet op echte waarde, omdat ik niet de hele tijdop mijn snelheids meter zit te kijken
[ Voor 6% gewijzigd door joint_me op 02-01-2004 23:44 ]
Hello fellow humans
joint_me schreef op 02 januari 2004 @ 23:41:
jezus wat een paddestoelen spel
Heel herkenbaar
Hoe goed je ook rijdt, 1 klein rotfoutje (vaak verkeer
Ook heel irritant: de koploper loopt relatief veel uit: zit je als 2de te ruziën met nummer 3 en 4, en nummer 1 maar door rossen. Lig IK op 1 liggen ze niet achter, nee dan zijn ze opeens alle drie wel even snel. Erg frustrerend, niet echt realistisch.
Het meest irritante: je MOET alle races doen. Dus dan zit je met een lastige race en kom je niet verder. Zucht...
Maar wel mooi en de snelheidsbeleving is geweldig.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
M'n gamepad wil niet werken
Het is dus wachten op een oplossing of een nieuwe gamepad
Dan doe je 'm toch op easy als het je echt niet meer luktTwhomp schreef op 02 januari 2004 @ 23:50:
Het meest irritante: je MOET alle races doen. Dus dan zit je met een lastige race en kom je niet verder. Zucht...
[ Voor 6% gewijzigd door Ed. op 03-01-2004 00:10 ]
tjah, ik zit goed vast bij 95, nu al tig keer geprobeerd (easy) maar het lukt me gewoon niet, op ronde 5 word ik altijd op de een of andere manier ingehaald. Of het is een crash, of iets anders, maar ik word ingehaald.
daar zat ik ook vast, maar zit nu bij 102 vast, geloof ik. Helaas word vanaf dit punt het spel totaal onrealistisch weergegeven, tis niet dat de driver skills van de openenten zijn verbeterd, maar hun impact is echt finaal naar beneden geschroeft, enigste wat nog effectief helpt is ze in een muur douwen en dat ook maar voor 1 of zelfs minder dan een ronde. Tevens lijken ze wel aan de weg geplakt, af en toe het idee dat ik nu tegen een monorail aan het racen ben, maar jazo dichtbij, nu moet je hem wel uitspelen denk ikSpotter schreef op 03 januari 2004 @ 11:15:
tjah, ik zit goed vast bij 95, nu al tig keer geprobeerd (easy) maar het lukt me gewoon niet, op ronde 5 word ik altijd op de een of andere manier ingehaald. Of het is een crash, of iets anders, maar ik word ingehaald.
Maar gelukkig willen er ook nog wel eens 1 of 2 plotseling 25 sec achterliggen
Hello fellow humans
English-EnglishVerwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 14:21:
Heeft er iemand nou nog cheats behalve die unlock-cheats...?
cheat
n. dishonest person, deceiver; fraud, deception
--------------------------------------------------------------------------------
v. deceive, swindle; betray, be disloyal; break rules; obtain answers or information in a dishonest way (on a test, etc.)
English-Dutch
cheat
n. oplichter; oplichting
--------------------------------------------------------------------------------
v. oplichten; ontrouw zijn; liegen
Dus jij bent d'r zo eentje hè

Verwijderd
Saegos schreef op 03 januari 2004 @ 15:56:
[...]
English-English
cheat
n. dishonest person, deceiver; fraud, deception
v. deceive, swindle; betray, be disloyal; break rules; obtain answers or information in a dishonest way (on a test, etc.)
English-Dutch
cheat
n. oplichter; oplichting
v. oplichten; ontrouw zijn; liegen
Dus jij bent d'r zo eentje hè [afbeelding]
niet teveel poespas, vind dit gewoon mooi
kom alleen niet verder bij die vervloekte race 86

[ Voor 21% gewijzigd door Gekkenhuis op 03-01-2004 16:06 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
Ik heb een Mistical Car geunlocked maar ik kan hem nergens vinden
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 16:31 ]
Verwijderd
Ik denk dat deze vraag ook al zo'n 500+ keer is gevraagd, maar goed. Als je even wat had doorgespit dan had je het zelf ook wel kunnen vinden.Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 16:30:
Ik heb een Mistical Car geunlocked maar ik kan hem nergens vinden
Mystical Car vind je in de Quick Race mode. NIet in de Underground mode.
Verwijderd
Ja daar was ik inmiddels ookal achter, maar daar zie ik 'm ook niet dus.Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 16:41:
[...]
Ik denk dat deze vraag ook al zo'n 500+ keer is gevraagd, maar goed. Als je even wat had doorgespit dan had je het zelf ook wel kunnen vinden.
Mystical Car vind je in de Quick Race mode. NIet in de Underground mode.
dubbol
[ Voor 94% gewijzigd door Gekkenhuis op 03-01-2004 17:07 ]
is de celicaVerwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 17:05:
[...]
Ja daar was ik inmiddels ookal achter, maar daar zie ik 'm ook niet dus.
[ Voor 7% gewijzigd door Gekkenhuis op 03-01-2004 17:07 ]
Verwijderd
Hier niet...
Niw ff ontopic
Kheb mn ouwe sidewinder uit de kast gepakt, en ik moet zeggen dat hij errug lekker speelt
ga bijna helemaal naar rechts toe in de quick race mode, en dan heb je daar een Celica staan met Mystikal op de zijkant en een parelmoer kleur,Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 17:12:
[...]
Hier niet...
Niw ff ontopic
Kheb mn ouwe sidewinder uit de kast gepakt, en ik moet zeggen dat hij errug lekker speelt, beter dan 't toetsenbord iig.
anders heb je hem gewoon niet geunlocked.
http://www.nfscars.net/underground.php?page=cheatsVerwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 14:21:
Heeft er iemand nou nog cheats behalve die unlock-cheats...?
Verwijderd
POTVERDERPOTVER... Wat is dat voor een *@&#)gedonder! Je bent ik weet niet hoe lang bezig om je auto er een beetje leuk te laten uitzien, krijg je na het winnen van een race opeens een special sticker van een of andere trut die je NIET KAN WEIGEREN OF ANNULEREN! Shitzooi! Moet je helemaal een oude savegame laden en kijken hoe en wat en waar je ook al weer al die pokkelagen over elkaar heen had gelegd en in welke kleur en zo...
Zucht...
De lol van het spel is voor een groot deel je EIGEN auto maken... Hoe komen ze er bij om sommige ROMMEL verplicht toe te voegen?!?! Stelletje...
Vor de rest een heerlijke arcade racer, hoor...
Zucht...
De lol van het spel is voor een groot deel je EIGEN auto maken... Hoe komen ze er bij om sommige ROMMEL verplicht toe te voegen?!?! Stelletje...
whahahaha, geweldige reactie op een zogenaamde goedbedoelde 'unique' upgradeVerwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 22:54:
POTVERDERPOTVER... Wat is dat voor een *@&#)gedonder! Je bent ik weet niet hoe lang bezig om je auto er een beetje leuk te laten uitzien, krijg je na het winnen van een race opeens een special sticker van een of andere trut die je NIET KAN WEIGEREN OF ANNULEREN! Shitzooi! Moet je helemaal een oude savegame laden en kijken hoe en wat en waar je ook al weer al die pokkelagen over elkaar heen had gelegd en in welke kleur en zo...
Zucht...
Verwijderd
als je echt snel wil zijn in drag races moet je het hele spel overnieuw spelen en alle unique upgrades op speed en acceleratie doen
Verwijderd
Waar basseer jij dat op?(heb ik het woord basseer wel goed getypt?Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 00:46:
als je echt snel wil zijn in drag races moet je het hele spel overnieuw spelen en alle unique upgrades op speed en acceleratie doen

Tis een beetje Bullshit moet ik zeggen
Dat is dus helemaal niet zo. Ik heb 2 verschillende savegames. 1 savegame met de unieke upgrades: Engine, ECU en NOS en ik heb bij de 2e savegame de unieke upgrades: Tires, Transmission en NOS heb. En met welke savegame rij ik snellere tijden in drag?
Juist, met de 2e savegame haal rij ik dus sneller in de drag dan met de 1e savegame.
Hoe komt dat? De snelste auto in de drag is de RX7. Met deze auto haal ik tijden rond de 19.10. Deze auto kan ook lekker snel accelereren. Het probleem is echter dat als je de Engine, ECU en de NOS upgrade hebt, dat deze auto helemaal wegslipt bij de start. Het is onmogelijk een goede start te hebben met deze auto als je deze upgrades hebt.
Als je de upgrades pakt met de 2e savegame die ik heb, dan blijkt die RX7 ineens helemaal niet meer weg te slippen. De Tires zorgen ervoor dat ik niet wegslip tijden de start, de Transmission zorgt ervoor dat ik wat sneller en makkelijker kan schakelen en de unieke NOS heb ik omdat die ervoor zorgt dat je toch een goede boost krijgt met Acceleratie en Topsnelheid.
Sommige vinden de NOS upgrade niet goed, maar met drag is deze onmisbaar. Met deze upgrade is het ook zo dat je meer NOS krijgt. Of je kan zeggen dat de auto langer met de zelfde hoeveelheid NOS om kan gaan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 01:07 ]
Verwijderd
Is het niveau trouwens waarop je het spel speelt afhankelijk van de (uniq) upgrades die je krijgt?
neeVerwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 12:35:
Is het niveau trouwens waarop je het spel speelt afhankelijk van de (uniq) upgrades die je krijgt?
hmm ik heb het spel dus ook overnieuw uitgespeeld, en heb nu ook die 3 uniques.. maar in de buurt van 19.10 kom ik dus echt niet! sneller dan 19.84 wil niet met 6 perfect shifts en de nos manier van tikjes...Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 01:05:
[...]
Waar basseer jij dat op?(heb ik het woord basseer wel goed getypt?)
Tis een beetje Bullshit moet ik zeggen![]()
![]()
Dat is dus helemaal niet zo. Ik heb 2 verschillende savegames. 1 savegame met de unieke upgrades: Engine, ECU en NOS en ik heb bij de 2e savegame de unieke upgrades: Tires, Transmission en NOS heb. En met welke savegame rij ik snellere tijden in drag?
Juist, met de 2e savegame haal rij ik dus sneller in de drag dan met de 1e savegame.
Klopt zoals eerder gezegd echt nix van, bij bijvoorbeeld de RX7 moet je ook het 1 en ander aan je wegligging doen...Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 00:46: