Ik vind aan een no-CD-crack niks illegaals, maar dat is dan mijn persoonlijke mening.
In mijn ogen is zo'n no-CD-crack een stukje bescherming van mijn dure game-CDtjes.
Je wil niet weten hoe de CDtjes van een veelgespeeld spel er na verloop van tijd uitzien (of misschien weet je dat wel, dan begrijp je ook wat ik bedoel), dan heb ik liever dat ik gewoon mijn game kan opstarten en het CDtje veilig in de jewelcase kan laten zitten.
Bovendien schiet je er niets mee op om iemand die om een no-CD-crack vraagt, te vragen of hij de legale of de minder legale versie van het spel heeft, door het gebruiken van een no-CD-crack wordt een illegale versie er niet illegaler op...
Ik heb trouwens een heel fijn schijfje van EAgames gehad...bij race 93 (Chad's new toy, ofzoiets) start hij de race niet op en schakelt ie terug naar Windoos.
Dacht in eerste instantie dat er wat fout gegaan was bij de installatie, maar na een re-install deed hij weer precies hetzelfde toen ik bij race 93 aangeland was.(en ja, ik weet dat ik ook wel de save-game van de eerste installatie had kunnen gebruiken)
Zaterdag ff een ander CDtje halen, denk ik.
<edit>Of heeft iemand nog een savedgame van race 94 ??? eeuwig dank</edit>
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 25-12-2003 23:39
]