[Multiplatform]Need For Speed Underground Deeltje 6

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

switchboy schreef op 24 december 2003 @ 14:12:
ik heb hem maar ff op een andere host gezet

www.geocities.com/gta2homepage/needforspeedpatch1.3.0.zip

ff knippen en plakken ;)
Ik kan WEER niks downloaden :? Data limiet...
Kan iemand 'm mailen ? dan zet ik 'm wel op m'n eigen server

[ Voor 13% gewijzigd door VonAalscht op 24-12-2003 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Heb de pc versie en kan nergens mijn toetsenboord layout vinden!
Iemand die me even wil helpen? zo kan ik bij mijn eerste drag dus niet eens schakelen!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

C:\Program Files\EA GAMES\Need For Speed Underground\Support\readme.txt
;)

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Thnks!

Beter kijken dus in het vervolg!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Dat is trouwens wel even wat anders zeg, ik denk dat er nu zo'n 70% van de mensen die er normaal online waren nu weg zijn, omdat de punten gereset zijn, echt rustig :/
Ik ga vanavond nog wel een keertje kijken, misschien dat dit maar tijdelijk is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennieboy83 schreef op 24 december 2003 @ 15:36:
Dat is trouwens wel even wat anders zeg, ik denk dat er nu zo'n 70% van de mensen die er normaal online waren nu weg zijn, omdat de punten gereset zijn, echt rustig :/
Ik ga vanavond nog wel een keertje kijken, misschien dat dit maar tijdelijk is :?
Waarschijnlijk niet alleen omdat de punten weg zijnmaar omdat niemand er meer opkomt omdat je die patch nodig hebt die niet werkt bij een gekraakte versie :'(

hier hetzelfde porbleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 16:03:
[...]

Waarschijnlijk niet alleen omdat de punten weg zijnmaar omdat niemand er meer opkomt omdat je die patch nodig hebt die niet werkt bij een gekraakte versie :'(

hier hetzelfde porbleem :(
Ik heb de no cd patch erop staan en ik kan gewoon online. ;)
Die 1.3 patch is vervelend moet ik weer die cd erin doe. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 16:18:
[...]

Ik heb de no cd patch erop staan en ik kan gewoon online. ;)
Die 1.3 patch is vervelend moet ik weer die cd erin doe. :(
Waaaaar heb je die vandaan dan !!!! ???? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 16:22:
[...]

Waaaaar heb je die vandaan dan !!!! ???? |:(
* Niet lieve URL *

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Ga de startpost eens doorlezen *

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

UHm .. volgens mij mag die site niet.. ff snel gekeken en zag een NOCD patch staan.

Voor versie 1.3 is trouwens ook al een NOCD patch.. :)

Vanavond maak ik trouwens even een mirror voor de officiele 1.3 patch van hierboven.

edit:

De mirror.

Wel even uitpakken naar de installatiedirectory van Need for Speed Underground en dan pas starten ;).

[ Voor 77% gewijzigd door evaarties op 24-12-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niets van die nieuwe path, ik heb de officiele patch gedownload dan komen er 2 dingen op me desktop bij, de speed.exe en een mapje met de naam "fx" als ik op speed druk gebeurt er niet veel boeiends, alleen even een zwart beeld. en als ik dan het spel gewoon wil gaan spelen staat er nog steeds bij dat het spel maar versie 1.2.5 is.
En als ik ze kopieer op de originele files krijg ik niets meer dan een zweart scherm.
wie weet hoe dit werkt?

edit: laat maar, is al gelukt....

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Shit wat er net weer gebeurde, is dat mn monitor ineens donker werd in het spel (is al eerder genoemd) maar deze keer dus niet door blur volgens mij, want als ik naar de desktop terugkeer toen was het nog steeds donker :?
Volgens mij is dit doordat het spel heel vaak van resolutie verandert echt slecht voor je monitor, snappen doe ik ook niet waarom ze niet gewoon een resolutie gebruiken voor het spel, nu is het menu's 800x600 en 1290x960 als ik speel, menu veranderd dus niet, kent iemand het probleem van zwart wordende monitoren? En wat is hier tegen te doen? (ik ga wel proberen in 800x600 te spelen al ziet dat er niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de music Importer! Wat bedoelen ze met de " output folder" en waar moeten die files heen?

Verwijderd

Ik heb net die nieuwe patch geïnstalleerd zodat ik weer es online kan spelen.. ik vind et een stuk verbeterd moet ik zeggen.. ben nog geen cheater tegengekomen terwijl ik dr eerder echt gewoon superveel zag :)

Verwijderd

Waar kan ik patch 1.3 vinden? als ik de cd erin doe dan kan ik met 1.2 al online verbinden :?

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Zie de link in een eerdere post van mij.

Verwijderd

Dank u. Heb nu patch 1.3 en zowaar kan ik eindelijk winnen _/-\o_

Verwijderd

ben alweer cheaters tegengekomen :( eentje ging er met een topsnelheid van 400kmpu vandoor, en hij vloog letterlijk de horizon voorbij.....

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Yup, ben ook alweer cheaters tegengekomen... Erg jammer.

Trouwens kwam ik ook weer een ene RacingNemo tegen die jammerlijk disconnecte toen ie aan 't verliezen was ;)

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 02:32
Sorry, dit heb ik niet gepost 8)7

[ Voor 151% gewijzigd door kikibu op 27-12-2003 12:25 ]

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Saegos schreef op 25 december 2003 @ 18:52:
[...]

Als je de legale versie hebt, zou je 'm niet nodig hebben :+
Als je met de legale versie zonder CD wilt spelen, zal je toch ook echt een NOCD crack nodig hebben hoor. Kan me het goed voorstellen, gebruik het zelf ook voor mijn legale games. Hoef ik me CD's niet meer te pakken / op te ruimen.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Weer even screenies gemaakt:
Van oud naar nieuw: mijn auto's
Need For Speed: Underground
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17329/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17330/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17331/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17332/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17334/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17335/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/19883/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/19884/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/19885/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/19886/thumb.jpg

• kikibu
  • Laatst online: 07-09 02:32
Saegos schreef op 25 december 2003 @ 18:52:
[...]

Als je de legale versie hebt, zou je 'm niet nodig hebben :+
Tuurlijk de legale versie, wat dacht je dan :9 :*)

Maar weet niemand waar je die crack kan downloaden?

Verwijderd

wat is eigenlijk de beste auto???

Verwijderd

Ik vind de Nissan skyline het beste rijden, beste wegligging, snelste acceleratie, hoogste topsnelheid. dus dat is denk ik wel de beste wagen als je naar de prestaties kijkt

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

kikibu schreef op 25 december 2003 @ 21:10:
[...]

Tuurlijk de legale versie, wat dacht je dan :9 :*)

Maar weet niemand waar je die crack kan downloaden?
Dat zullen er genoeg weten, je mag het hier alleen niet vragen.

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 21:25:
Ik vind de Nissan skyline het beste rijden, beste wegligging, snelste acceleratie, hoogste topsnelheid. dus dat is denk ik wel de beste wagen als je naar de prestaties kijkt
behalve met draggen, tot nu toe online nog niet verloren van een skyline

Verwijderd

evaarties schreef op 25 december 2003 @ 22:09:
[...]

Dat zullen er genoeg weten, je mag het hier alleen niet vragen.
Ik vind aan een no-CD-crack niks illegaals, maar dat is dan mijn persoonlijke mening.
In mijn ogen is zo'n no-CD-crack een stukje bescherming van mijn dure game-CDtjes.
Je wil niet weten hoe de CDtjes van een veelgespeeld spel er na verloop van tijd uitzien (of misschien weet je dat wel, dan begrijp je ook wat ik bedoel), dan heb ik liever dat ik gewoon mijn game kan opstarten en het CDtje veilig in de jewelcase kan laten zitten.

Bovendien schiet je er niets mee op om iemand die om een no-CD-crack vraagt, te vragen of hij de legale of de minder legale versie van het spel heeft, door het gebruiken van een no-CD-crack wordt een illegale versie er niet illegaler op...

Ik heb trouwens een heel fijn schijfje van EAgames gehad...bij race 93 (Chad's new toy, ofzoiets) start hij de race niet op en schakelt ie terug naar Windoos.
Dacht in eerste instantie dat er wat fout gegaan was bij de installatie, maar na een re-install deed hij weer precies hetzelfde toen ik bij race 93 aangeland was.(en ja, ik weet dat ik ook wel de save-game van de eerste installatie had kunnen gebruiken)
Zaterdag ff een ander CDtje halen, denk ik.
<edit>Of heeft iemand nog een savedgame van race 94 ??? eeuwig dank</edit>

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

Is race 95 ook goed?
Kan daar maar niet voorbij komen :(
http://basil.homelinux.net/~harm/Basil0.ugd

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hagar schreef op 26 december 2003 @ 00:01:
Is race 95 ook goed?
Kan daar maar niet voorbij komen :(
http://basil.homelinux.net/~harm/Basil0.ugd
Ik ga meteen ff kijken oftie het doet.
iig heel erg bedankt.

<edit>
Hmm, alleen die *.ugd file is niet voldoende...
Hij heeft volgens mij ook Profiles.usr en de *.opt file nodig.
Zou je die ook ff online willen gooien ?
Asjeblieieieieieieffff ???
:*)
</edit>

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm race 103 is echt irritant al 12 x gedaan! Hier mijn auto

Ford Focus ZX3 (Fok!, beetje scrollen tot je de user Champy2004 (toevallig ;)) tegenkomt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

idd, je moet wel de naam gebruiken die de save heeft gestuurd en je moet ook dezelfde versie hebben( patch)

Race 103, auto ietwat terug tunen, zodat ie minder stuiterend is en je kan met gemak winnen.

Spel nu 3 keer uitgespeeld( 1 maal gemiddeld en 2 maal hard) dus als het mij lukt moet iedereen het kunnen.

Ook me zoontje van 6 is het gelukt op Easy weliswaar!

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds ik de 1.3 patch heb geisntalleerd een heel wreemd probleem ...hoe sneller ik ga hoe donkerder het beeld word...vooral als ik NOS gebruik is mijn beeld pik zwart. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is je motion Blur. Zet hem uit en je hebt er geen last van. Tis naar patch 1.3 heel erg geworden idd. ;(

Ik vond het wel leuk Motion Blur. Maar na patch 1.3 vindt ik het niks meer aan. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
:?

[ Voor 158% gewijzigd door jellywoods op 26-12-2003 19:49 ]

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 02:19:
Dat is je motion Blur. Zet hem uit en je hebt er geen last van. Tis naar patch 1.3 heel erg geworden idd. ;(

Ik vond het wel leuk Motion Blur. Maar na patch 1.3 vindt ik het niks meer aan. :r
jah ik weet dat het motionblur heet maar daar gaat het niet om. Het hoort gewoon te werken ongeacht welke patch ik erop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook patch 1.3.0 en ik vind het 3 keer neits.
Motion Blur ziet er zo idd niet uit...maar hebben we al is stilgestaan bij het idee dat je in het echt ook alleen maar zwart ziet als je hart gaat? Je ziet dat wel is bij discovery channel. Hoe meer G-krachten er op je lichaam vrijkomen, hoe donkerder alles word, misschien een idee van EA om het spel realistischer te maken?

Het valt me overigens wel op dat ik mijn Honda S2000 met maar 2 unique upgrades al 20.50 rijd...ben benieuwd hoe hard dat zal gaan als ik er unique NOS of unique drivetrain bij pleur...iemand ideetje welke het snelste is?

Nog iets wat me trouwens opviel. Na race 110 (of 111) krijg je van Samantha 3 Wide Body Kits, maar als je wilt gaan kiezen zijn er slechts 2 beschikbaar. Heeft iemand enig idee wat hier het probleem is? :?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk niet dat het de bedoeling is om alles donker te laten worden...ga jij maar eens 300 rijden met je wagentje je ziet geen ******* meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 17:42:
Nog iets wat me trouwens opviel. Na race 110 (of 111) krijg je van Samantha 3 Wide Body Kits, maar als je wilt gaan kiezen zijn er slechts 2 beschikbaar. Heeft iemand enig idee wat hier het probleem is? :?
Je hebt 3 plaatjes bovenin. Plaatje 1 is standaard, en de andere 2 is je bodykut.

Dus plaatje 1 is zeg maar je body die je nu op je auto hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 00:22:
[...]

Ik ga meteen ff kijken oftie het doet.
iig heel erg bedankt.

<edit>
Hmm, alleen die *.ugd file is niet voldoende...
Hij heeft volgens mij ook Profiles.usr en de *.opt file nodig.
Zou je die ook ff online willen gooien ?
Asjeblieieieieieieffff ???
:*)
</edit>
oh sorry, bij deze: http://basil.homelinux.net/~harm/nfsu/

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Laatst online: 10-09 22:12
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 21:25:
maar 't belangrijkste element wat je bij 'Circuit' nodig hebt staat er niet bij, namelijk snelheid in de bocht.. :P

kheb zelf 't spel uitgespeeld met een Civic maar kwam er al snel genoeg achter dat deze veel te langzaam is online...
daarna de skyline geprobeerd (ook met de gedachte dat die 't snelste is), maar kwam bij Olympic Square maar niet constant onder de 42 sec.

daarna de miata en de rx-7 geprobeerd, zoww...
de handling is wel iets minder direct dan de skyline; bij de miata eerlijk gezegd ronduit sloom, MAAR in de bochten zijn deze 2 voor mij veruit de snelste..
khaal nu met gemak continue rondjes van rond de 40 hoog, 41 laag op OS en heb er zelfs een persoonlijk record van 39.13 mee gehaald.. :)

ook maar ff mijn mooie auto showen.. :+
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/kermit.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door NewbieNeo op 27-12-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Ik zat net Need For Speed te spelen en ik zag iets heel erg vreemds. Ik heb er maar even een screenshot van gemaakt.
Nu gaat het om de tijd van de 2e en 3e auto. Zoals je ziet is de tijd van de 3e auto lager dan de tijd van 2e auto. Best vreemd toch?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals bedankt Hagar !!
Helaas heb ik hierdoor race 93+94 over moeten slaan, maar nu kan ik tenminste verder.
Heb eerst ff 2x geprobeerd met jouw auto (Eclipse) de race te rijden, maar na 2x heel zielig 4e geeindigd te zijn ben ik maar vlug overgestapt op mijn favo car, namelijk de Acura RSX.
En wat denk je?
Ik rij ze helemaal verloren...meteen de eerste keer met de RSX win ik met een ruime voorsprong.
Dus misschien is het verstandig om het eens te proberen met een andere auto.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Ik snap er geen hol meer van...
Ik rijd met een RX-7, een goeie car voor Olympic, dat is ook de car die ik gebruikte bij underground (met bijbehorende unique upgrades).

Als ik op free ride een lap of 50 rijd op Olympic Square, ben ik er al trots op als ik onder de 41s kom. Nu race ik ook op internet, en daar racen luitjes met een RX-7 laps rond de 40s! Hoe in godsnaam kan je 10 laps constant steeds soms 39'ers en soms kleine 40'ers maken?

De eerste bocht heb ik al op verschillende manieren geprobeert te nemen: door de hele wand mee te nemen, of door hard te remmen en de bocht van buiten naar binnen en weer naar buiten te nemen. Laatste optie, als ik 'm goed uitvoer, gaat beter. En de rest van de lap gewoon normaal van buiten naar binnen racen zonder de wanden aan te raken en zonder 't gas los te hoeven laten...

Iemand die dus weet hoe je toch zulke tijden kunt neerzetten op Olympic? :?

met 1.3 kan ik trouwens nog steeds niet mijn underground car modden terwijl dat wel zou moeten kunnen volgens de nieuwe patch, iemand die daar meer van weet? Anders moet ik alle 111 tracks opnieuw doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
door de 1e bocht via de wand te nemen... ;)
doe ik sinds kort ook, en daarmee ga ik met me rx-7 nu met 250 door die bocht ipv 230 wanneer ik perfect aanrem enzo...

eigenlijk rem ik op OS helemaal niet, ik laat alleen bij de 1e bocht heel ff gas los.
voor de rest alleen maar volgas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Maar rijd jij ook 40'ers?

Want dat lukt mij niet, ook al neem ik die bocht met wand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
yup, meestal rond de 40.80 - 41.20 en een enkele keer (zou me god niet weten hoe) onder de 40...

ik zou zeggen, oefen op 't bochtenwerk, want je kan in principe overal (behalve 1e bocht) volgas gaan..
ook zorgen dat je zo min mogelijk scherpe bochten maakt, dus optimaal gebruik maken van buiten-binnen-buiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

ik heb net weer 30 rondjes gereden en kan die 1e bocht nu beter nemen. Ik rijd nu rond de 40.90-41.40. Ik ga volgas de eerst bocht in, en ram op 65% van de bocht de wand, en schaaf soms wel soms niet 't eindstuk van de wand mee. Direct daarna, bij de shortcut, rijd ik +/- 255 km/h

Alleen hoe ga ik nu NOG een seconde sneller? :?

En de rest van de bochten rijd ik allemaal zeer keurig volgens mij, vlak langs de boompjes en zonder verder 'schaafwerk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avond allemaal

Ik zit met een klein probleempje, ik wil de muziek van nfs exporteren naar mp3's. Nu heb ik de startpost doorgenomen en het geprobeerd met de music importer in de hoop dat dat zou werken maar helaas.

Mijn vraag is of er misschien een programma'tje is waarmee ik dus de muziek files uit de game zou kunnen halen. Dat luistert toch wat makkelijker dan de hele tijd de game te moeten opstarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

of dat kan en/of hoe dat kan weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat er via Zoeken op het Internet ook aan de muziek is te komen.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Pff.. ik kom net terug van een week vakantie, start ik U weer op, en nu vind ik het ineens een fuckspel. :? Neem ik een Eclipse, glijd ik steeds weg, rijdt echt niet leuk..

[ Voor 5% gewijzigd door DeRCT13 op 27-12-2003 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flame17 reed deze tijden in race 103 en wordt daar eerste mee:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/doornvan/race%20103.JPG

Ik rij precies dezelfde race met de volgende tijden en ik wordt vierde !!!!???!!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jaapkip/Race103.jpg

Vervolgens de race maar eens op easy geprobeerd met de volgende uitslag:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jaapkip/Race1033.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 16:06:
Flame17 reed deze tijden in race 103 en wordt daar eerste mee:

[afbeelding]

Ik rij precies dezelfde race met de volgende tijden en ik wordt vierde !!!!???!!

[afbeelding]

Vervolgens de race maar eens op easy geprobeerd met de volgende uitslag:

[afbeelding]
Race 103 is nogal berucht. Heb er zelf ook problemen mee gehad. Het lijkt zo te zijn dat hoe meer je je best doet, hoe moeilijker het wordt. Als het in het begin van de race je niet al te best af gaat, en je terug valt naar de 3de plek, lijken de andere racers er zich aan aan te passen. Als je vervolgens niet meer crashed is de overwinning volgensmij al zo goed als binnen. Dat is in iedergeval mijn ervaring. Ik won toen ik ff ging "trainen", om te kijken hoe je een bocht het beste kon nemen met de nodige crashes tot gevolg :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Hehe, idd ik heb het spel nu 3 keer uitgespeeld en het lijkt inderdaad wel of ze op je wachten als je iets achterblijft.

Beetje duw en trek werk is ook wel op zijn plaats maar wat zeker helpt is het terugtunen van je auto ( motor).

Vandaar die wat mindere tijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een heel groot nadeel van het spel, maar goed. Zal het eens proberen met een hele slechte start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/j.wijnen13/wtf.jpg

Wat een frustrerend spel zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Vertel mij wat zeg.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 02:34:
avond allemaal

Ik zit met een klein probleempje, ik wil de muziek van nfs exporteren naar mp3's. Nu heb ik de startpost doorgenomen en het geprobeerd met de music importer in de hoop dat dat zou werken maar helaas.

Mijn vraag is of er misschien een programma'tje is waarmee ik dus de muziek files uit de game zou kunnen halen. Dat luistert toch wat makkelijker dan de hele tijd de game te moeten opstarten :)
Je wilt de muziek van nfs naar mp3's exporteren ? :D weet je zeker dat je niet andersom wilt

Van Zeeland dan misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, kvind het nummer snapshot wel goed, van fluke, maar helaas kan ik het nummer niet echt vinden op een niet nader te noemen file sharing programma.

Dus kwam ik maar op het idee om het uit het spel te halen :). Als importeren lukt moet exporteren toch ook mogelijk zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van mijn bak ? :P ..........
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/nissan.JPG

nog 1..

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/nissan2.JPG

Ja maar hij gaat ook vies hard ! ;) hahaha

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/nissan3.JPG

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 13-09 22:33
Als ik mijn auto wil inruilen, kost mij dat het aantal geld wat er staat, of hou ik zoveel over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

vies

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

MADG0BLIN schreef op 28 december 2003 @ 19:32:
Als ik mijn auto wil inruilen, kost mij dat het aantal geld wat er staat, of hou ik zoveel over?
Rebate: geld terugkrijgen
Cost: geld betalen

:)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NewbieNeo schreef op 26 december 2003 @ 23:29:
[...]

maar 't belangrijkste element wat je bij 'Circuit' nodig hebt staat er niet bij, namelijk snelheid in de bocht.. :P

kheb zelf 't spel uitgespeeld met een Civic maar kwam er al snel genoeg achter dat deze veel te langzaam is online...
daarna de skyline geprobeerd (ook met de gedachte dat die 't snelste is), maar kwam bij Olympic Square maar niet constant onder de 42 sec.

daarna de miata en de rx-7 geprobeerd, zoww...
de handling is wel iets minder direct dan de skyline; bij de miata eerlijk gezegd ronduit sloom, MAAR in de bochten zijn deze 2 voor mij veruit de snelste..
khaal nu met gemak continue rondjes van rond de 40 hoog, 41 laag op OS en heb er zelfs een persoonlijk record van 39.13 mee gehaald.. :)

ook maar ff mijn mooie auto showen.. :+
[afbeelding]
Kermitkikker? :P
Of nee KermitGROEN was het :p .

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 19:41:
[...]

Kermitkikker? :P
Of nee KermitGROEN was het :p .
of KERMITgreen, of KERMITdeN00B, of KERMITdeAUTO...
allemaal deleted, omdat EA mij kennelijk niet mag en ik op een of andere manier na een tijdje spelen altijd punten verlies, ook wanneer ik 2e of 1e wordt..

gelukkig is er een nieuwe patch, en tot nog toe geen problemen gehad.. :D
krijg nu zelfs rep erbij als je 1e staat en de host disconnect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Rij nog steeds in die pug 206 e daar rijd ik ze allemaal in schijt. Ben nu bij 98/111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarpas nog een bugje tegen gekomen : in race ik weet niet hoeveel (80-90 of zo) tegen KURT waarbij je zo in het slalom deel de berg afkomt. Daar is er ook een shortcut doorheen een wat oosters ogende tuin, Kurt rijdt door die poort die de shortcut afsluit , ik volg even later en de deur hangt nog gewoon in haar hengsels...
wel grappig om zien hoe hij door die poort vlamde zonder dat ze brak
anyway, is een van de eerste bugs die mij opviel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phew , net voor de 1ste keer het spelletje rond gespeeld, (na 3 uur race 103 geprobeerd te hebben :o )

alleen wat mij opviel is dat ik het nu rond heb maar niet alle magazines heb, moet je hiervoor alles op hard spelen of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 23:35:
daarpas nog een bugje tegen gekomen : in race ik weet niet hoeveel (80-90 of zo) tegen KURT waarbij je zo in het slalom deel de berg afkomt. Daar is er ook een shortcut doorheen een wat oosters ogende tuin, Kurt rijdt door die poort die de shortcut afsluit , ik volg even later en de deur hangt nog gewoon in haar hengsels...
wel grappig om zien hoe hij door die poort vlamde zonder dat ze brak
anyway, is een van de eerste bugs die mij opviel
Die Oosterse tuin shortcut gebruik ik nooit, irri bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 03:37:
alleen wat mij opviel is dat ik het nu rond heb maar niet alle magazines heb, moet je hiervoor alles op hard spelen of iets anders?
moet je ook online voor gaan spelen en een rep halen van 10.000 geloof ik.
dan krijg je nog 3 magazines erbij.

en je moet bij een aantal tracks wat records gaan breken voor wat magazines..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

evaarties schreef op 29 december 2003 @ 09:41:
[...]

Die Oosterse tuin shortcut gebruik ik nooit, irri bocht.
hoezo, die bocht die er omheen ligt is irri, die oosterse tuin is gewoon een kwestie van rechtdoor sjezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Die bocht er omheen neem ik onwijs relaxed nu :) misschien toch oefenen op die middenbocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Die andere shortcut daar in dat stuk is kut. Daar slip ik altijd als het gras begint of eindigt.

Die tuin moet je altijd pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Klinkt erg vaag.. kan iemand screens maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 13-09 22:36
Welke wagen stuurt het scherpst/snelst zonder teveel te driften :?

Ik heb nu de MX-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vimana schreef op 29 december 2003 @ 18:37:

Ik heb nu de MX-5.
RX7 en Skyliner zijn de beste daarin denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Vimana schreef op 29 december 2003 @ 18:37:
kijk, en dat zijn 2 eigenschappen die elkaar nou weer tegenspreken he.. ;)

de miata en rx7 zijn zeer aan elkaar gewaagd op circuit-gedeelte, beiden supersnel in bochten (sneller dan skyline), maar verschillen toch wel van elkaar.

de rx7 stuurt vrij scherp en dus snel, maar daarmee heb je wel af en toe dat je dus onbewust te scherp stuur en overstuur creeert, waardoor je slipt.

de miata daarentegen zit echt muurvast aan de weg, no way dat die gaat slippen of je moet heel gek doen. nadeel ervan is dat ie niet zo snel reageert qua sturen en dus (bij wijze van) 100m voor de bocht al moet beginnen met sturen.. :P

tis maar wat je lekkerder vindt rijden, ikzelf prefereer de rx-7..

MAAR ik heb ook een tijdje met skyline gereden, en die stuurt echt fenomenaal, beter dan rx-7 en veel beter dan miata vind ik. helaas gaat dit wel ten koste van de bochtensnelheid...

edit: zowww, dus echt lang geleden dat ik skyline heb gereden. net weer ff gereden, en dat ding rijdt bagger en sloooooom... :z

[ Voor 18% gewijzigd door NewbieNeo op 29-12-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 13-09 22:36
NewbieNeo schreef op 29 december 2003 @ 19:03:
[...]

kijk, en dat zijn 2 eigenschappen die elkaar nou weer tegenspreken he.. ;)

de miata en rx7 zijn zeer aan elkaar gewaagd op circuit-gedeelte, beiden supersnel in bochten (sneller dan skyline), maar verschillen toch wel van elkaar.

de rx7 stuurt vrij scherp en dus snel, maar daarmee heb je wel af en toe dat je dus onbewust te scherp stuur en overstuur creeert, waardoor je slipt.

de miata daarentegen zit echt muurvast aan de weg, no way dat die gaat slippen of je moet heel gek doen. nadeel ervan is dat ie niet zo snel reageert qua sturen en dus (bij wijze van) 100m voor de bocht al moet beginnen met sturen.. :P

tis maar wat je lekkerder vindt rijden, ikzelf prefereer de rx-7..

MAAR ik heb ook een tijdje met skyline gereden, en die stuurt echt fenomenaal, beter dan rx-7 en veel beter dan miata vind ik. helaas gaat dit wel ten koste van de bochtensnelheid...
Thanks!

Net met de RX-7 gereden, en deze overstuurt idd wel wat meer dan de MX-5. Rijdt erg fijn!

De Skyline heb ik ook een tijd mee gereden, maar ik vind hem wat "logger" reageren dan de RX-7 en MX-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: http://www.informat.nl/~bron/needforspeedunderground_morpheus.jpg

Zo. net Underground begonnen. Ben nu bij race 6 of 7 :)

Best wel een tof autootje.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje off topic maar ik heb het volgende probleem:

Ik speel sinds een tijdje NFS underground en ervaar nu opeens een probleem. Ik had dit eerst niet maar nu na een update van 1.1 > 1.3 opeens wel.

Het probleem is dat wanneer ik in underground lachgas gebruik, mijn beeld zwart wordt. Alleen de lampen (lantaren palen en koplampen van tegen liggers) zijn dan nog zichtbaar. Wanneer ik de lachgas knop los laat is het beeld gelijk weer normaal.

Specs pc: P4 2,6Ghz, 512 Mb 400Mhz DDR, hercules ati 9600 pro met hercules catalist 3.10 drivers..

Ik ben benieuwd of iemand anders dit probleem ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik zit nu bij race 84, wat een klote race zeg, kan maar niet winnen, heb de laate gewonnen met een RSX, maar heb van te voren al 10 wagens gekocht om uit te proberen welke nou het lekkerst rijd, en dat is toch de RSX naar mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Mijn 206: [img=600,450][http://www.nfscars.net/phpbb/files/speed_2003-12-29_18-03-02-12.jpg[/img]

[ Voor 143% gewijzigd door DeRCT13 op 29-12-2003 21:18 . Reden: Resized :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Lekker he, die pug:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.visser49/mijn%20pug.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Dinictus208 op 29-12-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/img]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Jessimo 19.91.JPG
[/]

nieuwe dragtijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he ik kan niks op de site zetten weet niet hoe het moet kan iemkand er helpen

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Image niet goed.

jesimo: lees de faq maar voor de verkorte versie:

[img]JOUW PLAATJE[/img]

[ Voor 72% gewijzigd door Dinictus208 op 29-12-2003 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

[img]url[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

By the way: ze zijn wel vet vergeten dat je ook je spiegels kan modden in nfs underground zeg!

Rijd ik rond ik een vetgetunede pug 206 met originele spiegels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Dinictus schreef op 29 december 2003 @ 21:32:
Image niet goed.

jesimo: lees de faq maar voor de verkorte versie:

[[url= JOUW PLAATJE ]afbeelding[/url]]
Beter is nog [img=600]****[/img] omdat de screenshots de layout verneuken als je ze niet aanpast.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Jessimo%2019.91.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f@ck hij doet het nog niet probeer het straks nog wel een keer bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Zo moeilijk is het niet toch?

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Jessimo%2019.91.JPG

code:
1
[img=600]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Jessimo%2019.91.JPG[/img]

[ Voor 31% gewijzigd door Gutteguttegut op 29-12-2003 21:45 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx zal het effe onthouden als het lukt en ik ben er nu pas voor de eerste keer dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
bij die laatste patch zou je je wagen kunnen customizen nadat je hem hebt uitgespeeld, is dit bij iemand mogelijk? bij mij niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Trouwens race 112 is toch we l de laatste he?
Dacht dat ik er was bij 111 moet je er nog 1!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dinictus schreef op 29 december 2003 @ 22:16:
Trouwens race 112 is toch we l de laatste he?
Dacht dat ik er was bij 111 moet je er nog 1!!!
yep maar je moet het niet opslaan na dat laaste race want dan kan je je underground niet meer bijtunen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Skyline.JPG

Wat vinden jullie van me car.

(alleen leuke reactie's aub en dat geldt ook voor jou stef) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik motion blur of light trail aan zet word mijn beeld helemaal zwart.

Ik heb een ati 9600pro xp 2400+.
verder gebruik ik de nieuwste omega drivers.

Ik heb de search gebruikt maar kon niet echt iets vinden.
Wat de oplossing moet brengen.

Weet iemand misschien een oplossing?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste