Het grote (oude/nieuwe) IPod topic - deel II

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.346 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binz schreef op 05 maart 2004 @ 17:26:
[...]

Ik heb die van mij ALTIJD in een stoffen zakje zitten, (zo een die voorheen altijd bij md spelers werd geleverd), ik heb hem nooit ergens neergelegd zonder dat zakje.

Toch komen er krassen op! zowel de voor als achterkant.
Dat wordt na displex en zilver/chroom poetsmiddel waarschijnlijk een iskin
:P
Wat ik gebruik is niet een stoffen zakje maar de riemclip die erbij zat met aan beide kanten versteviging. Daar past hij 'precies' in zonder dat ie uitzichzelf heen en weer gaat bewegen. De binnenkant is zacht, dus het schuurt niet als je 'm eruit haalt en er weer in doet.

Afbeeldingslocatie: http://www.compusa.com/product_images/images/full/79/303679_f.gif

deze :)
Wat zijn jullie ervaringen met krassenverwijderaars voor de voorkant en achterkant op een 2G iPod? (1G lijkt me behoorlijk hetzelfde eigenlijk )

Waar zijn ze makkelijk in nederland te koop?
Ik zou dat spul niet kopen, het is duur en je hebt het waarschijnlijk maar 1x nodig. Ga er gewoon eens mee langs zo'n primafoon winkel of een andere zaak waar ze mobieltjes verkopen. Daar doen ze het wel voor je tegen een kleine vergoeding of gratis (bij mij deden ze het gratis) :)

Ik had toen nog de 5 gig van de 1e generatie, het heeft niks geholpen.. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig ergens in Nederland een winkel waar ik de 15 GB. Ipod kan bestellen. Ben al in Amersfoort, utrecht en Eindhoven geweest maar heb hem nergens kunnen vinden( of alleen de 20 en 40, of ze waren uitverkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
De meeste Apple dealers hebben er veel op voorraad. Als je echt wanhopig bent kan je naar ons komen in Den Haag want daarvan weet ik zeker dat we er minsten 8 op voorraad hebben morgen. Ik denk eigenlijk dat we er morgen extra veel hebben omdat we een iLife demo dag hebben met een bekende DJ.

Kijk voor meer info op www.ljs.nl

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den Haag gaat niet lukken. Woon in de buurt van Amersfoort en moet ook nog werken dus dan kan ik hem morgen niet halen. Maar ik ga misschien naar Rhenen of Woerden. Heb hun gemaild( misschien koopavond) maar ik zal wel niets terugkrijgen vanavond. Weet jij misschien of zij de 15 Gb. op voorraad hebben?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:22
Ik zit met een probleempje. Kheb zelf een 5GB Ipod (1st gen.) en sinds kort wordt hij niet meer door mijn computer/computer van mijn ouders herkent.

Als je de kabel inplugt switcht de ipod wel naar het scherm als hij aangesloten is, maar blijft staan op loskoppelen toegestaan. Ik heb ook al 2 verschillende firewirekabels gebruikt, dus daar kan het vrijwel ook niet aan liggen.

Reset ook al meerdere malen uitgevoerd (play+menu)

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Laatst las ik in het tijdschrift chip een test tussen de verschillende "opvolgers van de mp3", daar kwam AAC plus als winnaar uit de bus (rijm :P), dus ook beter dan OGG Vorbis.
Nu vroeg ik mij af of de ipod ook de plus varaiant van AAC kan afspelen.
Heeft iemand deze kennis of ervaringen bij de hand?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb je 'm niet toevallig op handmatig updaten staan? Rechtsklik eens op de iPod en kies een van de 1e 2 opties :)
OK, bedankt, het is gelukt. Hij update nu gewoon automatisch.
Laatste :P :iTunes noemt mijn iPod nu EphPod, hoe verander ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Is die cd die bij de iPod zit eigenlijk noodzakelijk? Of kan je 'm gewoon in je computer pluggen zonder enige dingen van die cd te hebben geïnstalleerd en de boel bekijken met Ephpod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:10

sjaakaq

It might get loud

Die CD is noodzakelijk ja, die installeert iets op je ipod waardoor ie het doet oid.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 21:55
dat "iets" heet nou drivers, aka stuurprogramma's :P

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
leokennis schreef op 06 maart 2004 @ 21:12:
Die CD is noodzakelijk ja, die installeert iets op je ipod waardoor ie het doet oid.
Die zijn al geïnstalleerd op mijn iPod. Er staat ook al 7 gig aan muziek op 8)
Maar als ik nou naar een vriend ofzo met Ephpod ga, kan ik dan ook muziek van zijn pc op mijn pod zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Neobender schreef op 06 maart 2004 @ 21:35:
[...]

Die zijn al geïnstalleerd op mijn iPod. Er staat ook al 7 gig aan muziek op 8)
Maar als ik nou naar een vriend ofzo met Ephpod ga, kan ik dan ook muziek van zijn pc op mijn pod zetten?
hmm, volgens mij wel..., dat is de hele lol van ehpod, dat dat programma die database structuur kan 'lezen'

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 21:41:
[...]

OK, bedankt, het is gelukt. Hij update nu gewoon automatisch.
Laatste :P :iTunes noemt mijn iPod nu EphPod, hoe verander ik dat?
even op klikken (tekst naast ipod icoon).. ff wachten en naam veranderen :)

op dezelfde manier waarop je een bestand in windows zelf hernoemt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op 07 maart 2004 @ 19:14:
[...]

hmm, volgens mij wel..., dat is de hele lol van ehpod, dat dat programma die database structuur kan 'lezen'
zou 't niet doen als je smart playlists gebruikt met iTunes voor je iPod. Ephpod kent geen smart playlists en als je 1 track toevoegt mbv ephpod wordt het automatisch een gewone.

Kan de boel dus mooi om zeep helpen en volgens mij levert het ook problemen op als je thuis gaat weer gaat synchroniseren met je Bibliotheek.

Als je een track wilt kopieren van iemand die Ephpod gebruikt kun je ze het beste gewoon los op de iPod zetten en thuis in iTunes toevoegen. Weet je iig zeker dat het niks in de war gooit :)

Iets van een iPod afhalen is btw geen probleem met Ephpod omdat je de structuur van je afspeellijsten dan niet verandert.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem:

wanneer ik de iPod aansluit aan de firewire kabel, dan wilt hij 1 op de 4 keer mijn iPod laten vastlopen.

Niet erg denk je... maar als ik de iPod reset, dan blijft hij hangen bij de apple logo. Hierdoor moet ik em steeds leeg laten lopen en dan doet ie et pas weer.

Hoe is dit eigenlijk te verhelpen? Settings bij windows xp?

Ik heb em al geupdate naar v2.1 en het is een 3g iPod. Ook heb ik al een keer een volledige reset gedaan via de iPod updater bij windows.. wilt niet echt vlotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Hmm.. Nix dan lof over de iPod, alleenuhm...

Ik denk dat mijn afstandsbediening btje naar de klote is, als ik aan de kabel in de buurt van de aansluiting met de iPod zit, valt het geluid links weg, denk dus dat er een kabeltje kapot is, bijna kapot is.

Valt de afstandbediening onder de garantie? En hoe gaat dat in zijn werk? Ik wil namelijk niet mijn iPod kwijt zijn als alleen de AB kapot is :P

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roa schreef op 08 maart 2004 @ 15:12:

Ik denk dat mijn afstandsbediening btje naar de klote is, als ik aan de kabel in de buurt van de aansluiting met de iPod zit, valt het geluid links weg, denk dus dat er een kabeltje kapot is, bijna kapot is.

Valt de afstandbediening onder de garantie? En hoe gaat dat in zijn werk? Ik wil namelijk niet mijn iPod kwijt zijn als alleen de AB kapot is :P
vast wel

vraag het eens in de winkel waar je 'm gekocht hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

applecare ff bellen...

en uhh, AB valt wel onder garantie..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een klasgenootje van mij heeft de 3rd gen 40 GB iPod versie. (Zelf heb ik de 15GB versie) Het probleem is dat deze blijft hangen bij een of ander vaag foldertje, na het apple logo. Nu heb ik al de juiste ipod updater software gedownload, maar als ik deze opstart komt er een melding dat de iPod niet geactiveerd kan worden. Weet iemand hoe dit kan en hoe dit te verhelpen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
nou mijn eerste slechte ervaring met ebay. ik kocht een iTrip voor generatie 1&2. 7 weken later en nog steeds niks ontvangen. De verkoper heeft ooit gezegd als ie niet aankwam dan zou hij het geld terug kunnen claimen na 30 dagen omdat hij zijn verzonden goederen verzekerde. maar nu beantwoordt hij mij emails niet meer. shit he

iig, heeft iemand een iTrip voor generatie 1 en 2 iPods te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op 10 maart 2004 @ 10:01:
nou mijn eerste slechte ervaring met ebay. ik kocht een iTrip voor generatie 1&2. 7 weken later en nog steeds niks ontvangen. De verkoper heeft ooit gezegd als ie niet aankwam dan zou hij het geld terug kunnen claimen na 30 dagen omdat hij zijn verzonden goederen verzekerde. maar nu beantwoordt hij mij emails niet meer. shit he

iig, heeft iemand een iTrip voor generatie 1 en 2 iPods te koop?
op marktplaats en tweedehandsmac.nl zag ik ze staan dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
die laatste kende ik nog niet. ga meteen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op 10 maart 2004 @ 14:35:
die laatste kende ik nog niet. ga meteen kijken
Er was ook iemand hier op GoT die zo'n 2e gen iTrip had voor een mooi prijsje. Hij gebruikte em niet en wilde em aan mij verkopen; alleen is ie niet compatible met de 3gen versie.

Kijk es 10 pagina's terug zou ik zegge... suc6

Ik zelf wil ook een iTrip, maar ik ga em gewoon kopen in de zomer. Ik ga dan namelijk naar HongKong en neem er denk ik 5 stuks (3gen) mee ( of versturen ) om ze in NL te verkopen met winst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Zo...Service aanvraag gedaan... Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik itunes gebruik heb ik er last van dat mn ipod nummers overslaat. Hij opent een nummer maar speelt hem niet af en gaat automatisch naar de volgende. Ik weet niet of het aan itunes ligt, maar het is wel sinds ik dat programma gebruik. Wat moet ik doen om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

FF iets anders :)

http://www.liquidgeneration.com/rumormill/ipod_killing.html

>> ;) <<

[ Voor 66% gewijzigd door Deacon op 13-03-2004 11:50 ]

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Police said no motive has been confirmed, although evidence suggested the murder was the result of a domestic dispute after Pulaski erased the contents of Mathers’ iPod.
Ik hou ook van mijn iPod, maar dat iemand zich dit zo erg aantrekt...? :P
“It took him a while to die,” Dr. Klamut said. “She must have stabbed him 40 to 80 times with that iPod. His death was not instantaneous, that’s for sure”
40 tot 80 keer? :X

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Hehehe, right :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
haha en dan staat er midden in de tekst:
RELATED NEWS
Get great deals on the new Apple iPod mini. Starting at under $250
:+ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 22:02:
Sinds ik itunes gebruik heb ik er last van dat mn ipod nummers overslaat. Hij opent een nummer maar speelt hem niet af en gaat automatisch naar de volgende. Ik weet niet of het aan itunes ligt, maar het is wel sinds ik dat programma gebruik. Wat moet ik doen om dit te verhelpen?
Ik heb het al verholpen door mijn iPod te formatteren en daarna weer te updaten via itunes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ik heb nu best wel een probleem. De computer heb ik helemaal geformateerd. Ik heb op de iPod alles muziek gezet en wat andere belangerijke bestanden. De bestanden terug kopieren was natuurlijk geen probleem... maar problemen kwamen er wel :(.

Ik heb net iTunes opnieuw geinstalleerd, maar die denkt dat het andere muziek bibliotheek is, dus nu krijg ik m'n nummers niet meer terug naar de harde schijf :'(. Wie weet hoe ik dit oplos?

edit:
Ehppod heb ik geprobeerd, maar biedt geen soelaas, ie kopieert maar de helft van de nummers (en om nu op te gaan zoeken wat ie wel en wat ie niet kopieert :(

[ Voor 34% gewijzigd door Hoedje op 15-03-2004 09:13 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w-k-pieters schreef op 15 maart 2004 @ 09:10:
Ik heb nu best wel een probleem. De computer heb ik helemaal geformateerd. Ik heb op de iPod alles muziek gezet en wat andere belangerijke bestanden. De bestanden terug kopieren was natuurlijk geen probleem... maar problemen kwamen er wel :(.

Ik heb net iTunes opnieuw geinstalleerd, maar die denkt dat het andere muziek bibliotheek is, dus nu krijg ik m'n nummers niet meer terug naar de harde schijf :'(. Wie weet hoe ik dit oplos?

edit:
Ehppod heb ik geprobeerd, maar biedt geen soelaas, ie kopieert maar de helft van de nummers (en om nu op te gaan zoeken wat ie wel en wat ie niet kopieert :(
Verborgen mappen aanzetten bij de opties en op je iPod naar de music folder browsen. Daar zie je allemaal mapjes staan met een F + nummer en die moet je ff openen en de inhoud ervan kopieren naar je muziekbibliotheek op je HD. Ze staan daarin niet op volgorde, maar als het goed is kan iTunes de iD3tags er wel uitlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm de laatste tijd wil Ephod sommige nummers niet meer op mijn ipod zetten,als ik de nummers dan los erop probeer te zetten krijg ik dit: I/O error 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Dat had ik gisteren ook, ff gereboot en het was verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51

ff melden via de site, binnen 2 dagen komt UPS je een nieuwe brengen :) simpel&snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 18:49

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Hoi!

Ik ben binnenkort van plan om een iPod te kopen. Ik zit echt toch nog te twijfelen, en wel om het volgende. Mensen om me heen raden mij af om NU een iPod te kopen, omdat de speelduur veelste kort zou zijn.
Nou vroeg ik me af hoe jullie dat ervaren. Is het inderdaad te kort? Hoe zit het met de geheugensetting van de batterijen (= het degraderen van de batterijen) ? En als ze naar mijn gevoel te kort zijn, heeft Apple daarvoor een policy? Zijn de batterijen eenvoudig vervangbaar?

Een hoop vragen, ik hoop dat ik tevens een hoop antwoorden krijg.

Groeten!
Michel

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zelf ook een, maar ik vind het niet zo storend. Op school kom ik er makkelijk mee uit, en thuis steek ik m gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eGo2K schreef op 16 maart 2004 @ 02:31:
Hoi!

Ik ben binnenkort van plan om een iPod te kopen. Ik zit echt toch nog te twijfelen, en wel om het volgende. Mensen om me heen raden mij af om NU een iPod te kopen, omdat de speelduur veelste kort zou zijn.
Nou vroeg ik me af hoe jullie dat ervaren. Is het inderdaad te kort? Hoe zit het met de geheugensetting van de batterijen (= het degraderen van de batterijen) ? En als ze naar mijn gevoel te kort zijn, heeft Apple daarvoor een policy? Zijn de batterijen eenvoudig vervangbaar?

Een hoop vragen, ik hoop dat ik tevens een hoop antwoorden krijg.

Groeten!
Michel
Ten eerste wil ik reageren op het feit dat men je NU afraadt om een iPod te kopen.
Waarom zou het niet nu kunnen? Alsof ze over een maand een accu met een langere afspeeltijd instoppen? Het afraden van de iPod omdat een iPod mini een betere keus zou zijn, kan best. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen +10gb aan muziek heeft.

De accu die in je iPod zit is vrijwel niet zelf te vervangen. Na het openmaken van je iPod moet je heel veel kabeltjes enz. goed losmaken enz. Dit kan een normaal mens niet. Dus als de accu kapot is, dan kan je em voor veel geld ( weet ook niet precies hoeveel : 100 euro?! ) laten repareren bij apple.

Apple zelf heeft geen speciale policy voor de batterij. Wel kan je zogenaamde AppleCare Protection Plan kopen om je garantie te verlengen voor een jaar. Dus je hebt 2 garantie voor €79,00 extra. Lijkt mij geen goeie deal, tenzij je iemand bent die niet zuinig met dingen omgaat.

Mijn ervaring:

als ik het vergelijk met 2x 2000mah penlites die ik bezit, dan is het enorm kort. Mijn MD die werkt op 1 AA batterij ging in totaal zeker 2 weken mee.

Nu moet ik om de 3 dagen de iPod opladen omdat ik em best veel gebruik.
-elke ochtend in de badkamer 30-45 min
-heenreis VU 30-45 min
-terugreis VU 30-45 min
-thuis luisteren 30-45 min

In 3 dagen is dit zo'n 6-7 uur luisterplezier. Dat haalt de iPod bij mij zeker. Maar ik laat em volgens de adviezen van apple zelf nooit helemaal leeglopen. Als hij bijna leeg is ( klein streepje ), dan laad ik em 3-4 uur op en is ie weer vol.

De laatste tijd probeer ik wel minder liedjes te skippen door 'on-the-go playlists' elke ochtend te maken. DIt bespaart veel energie.
Ook heb ik de backlite uit staan, omdat dit echt enorm zuipt.

In de iPod zitten li-polymer batterijen. Deze hebben geen memory-effect en het is zelfs schadelijk om zulke batterijen helemaal leeg te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Voor diegene die nog geinteresseerd zijn in een iPod 3G 10GB voor 239,- kan hier terecht! :)

http://www.macned.nl/content/news/813

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Wat betreft die batterij. Je moet hem zo vaak mogelijk opladen wanneer je kunt. Dit is trouwens goed voor alle Lithium-Ion batterijen en bovendien hoef je je dan ook nooit zorgen te maken over het feit dat hij bijna leeg is.
Dus als je thuis bent gewoon in het dock doen of aan de kabel en lekker laten chargen. Dit scheelt echt in de levensduur van de batterij.

[ Voor 12% gewijzigd door Sage op 16-03-2004 17:42 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 16 maart 2004 @ 17:37:
Voor diegene die nog geinteresseerd zijn in een iPod 3G 10GB voor 239,- kan hier terecht! :)

http://www.macned.nl/content/news/813
Hoe zit het met de onderwijskorting? Is dat ook nog van toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neobender schreef op 15 maart 2004 @ 17:33:
Dat had ik gisteren ook, ff gereboot en het was verholpen :)
Nee ik heb het dus zon beetje iedere keer, (heb al een ephod reinstall geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 18:30:
[...]

Hoe zit het met de onderwijskorting? Is dat ook nog van toepassing?
Geen idee, maar dat is 5% he. Dus op een totaal bedrag van 239 euro is dat 11,50. Je zou het kunnen proberen maar dat is dan alleen geldig bij www.ljs.nl. De nieuwe Mac winkel is namelijk geen eduactie store en LJS wel. Je moet dan wel een studenten kaart meenemen of een bewijs dat je student bent.
Wij moeten dat namelijk via Apple terug claimen. Dus dat is wel belangrijk.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:04
Geld dit dan ook voor studenten van 16 jaar?
Ik ben 16 en kan aantonen dat ik student ben.
Op apple.com staat dat je minimaal 18 moet zijn, dit vindt ik nogal treurig aangezien er ook zat studenten zijn onder de 18 jaar. :(

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
student ben je als je op hbo of universiteit zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:04
Belachelijk, MBO zit daar dus niet bij?

[ Voor 3% gewijzigd door Napsju op 16-03-2004 20:19 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, je krijgt ook geen OV he als je onder de 18 op MBO zit terwijl dit wel zo is bij HBO :( helaas wordt MBO nog ondergewaardeerd

Ontopic: vraag een buurtgenoot of vriend of hij het wil bestellen (of waag de gok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 18:49

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Bedankt voor alle reacties betreffende mijn vragen! Nu weet ik zeker dat ik een iPod wil, nu nog kijken of het een Mini wordt of een conventionele :).

Maar is het nou zo dat je zeker studentenkorting krijgt bij LJS? Zoja: Wie wil er aardig zijn voor mij? :)

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:18:
Klopt, je krijgt ook geen OV he als je onder de 18 op MBO zit terwijl dit wel zo is bij HBO :( helaas wordt MBO nog ondergewaardeerd

Ontopic: vraag een buurtgenoot of vriend of hij het wil bestellen (of waag de gok)
Ik wordt 21 augustus 18 jaar en ga 1 september studeren aan de universiteit nijmegen. Vanaf 1 oktober krijg ik pas studiefinanciering en OV omdat je dat pas in 't 1e kwartaal nadat je 18 bent geworden krijgt... :(

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de commercial van IPod3 al gezien.

Daaruit meen ik op te maken dat je er ook film mee kan afspelen...

http://66.216.122.95/_content/_reel/_movies/ispec.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, denk je dat de iPod3 via een of andere zonnebril gaat werken...? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 21:51:
Mja, denk je dat de iPod3 via een of andere zonnebril gaat werken...? :)
zo te zien kunnen daar wel de oortjes inzitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 11:07:
[...]

Verborgen mappen aanzetten bij de opties en op je iPod naar de music folder browsen. Daar zie je allemaal mapjes staan met een F + nummer en die moet je ff openen en de inhoud ervan kopieren naar je muziekbibliotheek op je HD. Ze staan daarin niet op volgorde, maar als het goed is kan iTunes de iD3tags er wel uitlezen.
Thnx, stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. _/-\o_
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 21:12:
Iemand de commercial van IPod3 al gezien.

Daaruit meen ik op te maken dat je er ook film mee kan afspelen...

http://66.216.122.95/_content/_reel/_movies/ispec.htm
Goh, als dat echt de opvolger zou worden, zou wel heel vet zijn. Echt een revolutionair apparaat, zoals de eerste iPod ook was. Een zonnebril om filmpjes te kijken, das een stuk beter dan een 1 inch schermpje op de speler zelf. Eik geloof ik er nix van, het is veel te back-to-the-future-achtig, maar toch :9~

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een idee hoe ik mijn I/O error 32 verhlep met ephod ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zogenaamde iPod3 is nep.

Op een van de ipod-sites die ik in mijn favorieten had staan, werd dit ook laten zien.

Dit is het werk van een groepje hobby-isten die een iPod maken die ook film kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mp3-bestanden heb ik opgeslagen in de vorm [Artiest] - [Titel van het nummer].mp3. Nu was ik benieuwd of er ook een programma bestaat, die de ID3 tags automatisch wijzigt in de bestandsnaam (en dus alles voor de - als artiest neemt en na de - als titel)

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
maar hoe zit het nou met de 5% korting www.ljs.nl.?(Sage?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
zou apple eigenlijk nog prijzen gaan verlagen ofzo in de nabije toekomst? nu de concurrentie toch wel groter wordt enzo

ik weet nog dat 2 maanden nadat ik mijn ipod heb gekocht ze opeens goedkoper werden voor meer gigs

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:59
Phusebox schreef op 17 maart 2004 @ 23:48:
zou apple eigenlijk nog prijzen gaan verlagen ofzo in de nabije toekomst? nu de concurrentie toch wel groter wordt enzo

ik weet nog dat 2 maanden nadat ik mijn ipod heb gekocht ze opeens goedkoper werden voor meer gigs
Ik denk dat apple de prijzen voorlopig niet zal verlagen. De iPod verkoopt op dit moment heel erg goed en heeft apple dus geen reden om de prijs te gaan verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
klo-en dat mijn ipod 2nd gen kapot is, althans het display.. irriteert toch wel

maarja helaas geen geld voor een nieuwe, en garantie was net om

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Straat schreef op 15 maart 2004 @ 19:28:
[...]

ff melden via de site, binnen 2 dagen komt UPS je een nieuwe brengen :) simpel&snel
Kheb et vorige week vrijdag gemeld, maar bij status staat nu nix....

Kheb ook nog nix gezien van UPS oid :'(

Daarnaast denk ik dat et probleem mss ook wel in de iPod zelf zit, ik krijg als ik oordopjes direct heb aangesloten ook wellis een soort storing en soms valt et geluid links weg, of wordt het algemeen zachter, kvind et niet leuk :'(

Kan dat komen omdat ik er iedere dag naar luister als ik op de fiets zit? Kan et me niet voorstellen...

En de iPod3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Roa schreef op 18 maart 2004 @ 12:16:
[...]

Kheb et vorige week vrijdag gemeld, maar bij status staat nu nix....

Kheb ook nog nix gezien van UPS oid :'(

Daarnaast denk ik dat et probleem mss ook wel in de iPod zelf zit, ik krijg als ik oordopjes direct heb aangesloten ook wellis een soort storing en soms valt et geluid links weg, of wordt het algemeen zachter, kvind et niet leuk :'(

Kan dat komen omdat ik er iedere dag naar luister als ik op de fiets zit? Kan et me niet voorstellen...

En de iPod3 _/-\o_
Als je ze nog niet hebt gezien, moet je ze gewoon nog een keertje opbellen, ze willen Apple soms nog wel 's een beetje traag (lees: vergeetachtig) zijn ;) .

Ehm, als ik je verhaal zo lees, dan is niet je AB en niet je iPod kapot, maar zijn je oordopjes kapot :7 . Probeer is andere zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 22:21:
Mijn mp3-bestanden heb ik opgeslagen in de vorm [Artiest] - [Titel van het nummer].mp3. Nu was ik benieuwd of er ook een programma bestaat, die de ID3 tags automatisch wijzigt in de bestandsnaam (en dus alles voor de - als artiest neemt en na de - als titel)

Bedankt
Hier kun je MP3-tagstudio 3 voor gebruiken. Te vinden op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n moeder had mijn 2nd generation 30 GB iPod onder water laten lopen. Ik denk; niet geschoten is altijd mis (nog volle garantie) en heb 'm laten opsturen naar Apple. Blijkt dat een niet nader te noemen grote Nederlandse winkel 'm tijdens het transport naar Apple is kwijtgeraakt, met als gevolg dat ik nu een nieuwe 3rd gen. 40 GB iPod bezit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:24
Heru-ur: bofkont :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 22:21:

Bedankt
Probeer Tag&Rename es

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit programma is ook wel chill als ik de features zo lees:

K-MP3 v5.5.0.53 - Masstagger+AudioToolkit

Features:
Supports : MP3, OGG, MPC, APE, AAC, FLAC and WavPack files.

Automatically Albums Renaming & Tagging (ID3Tag V1 & V2 tags, Vorbis (Ogg) comments and APEv2 tags are supported) Powered by FreeDB.

One-by-one tag editor with queue (for multiple files edition).

Audio files To Audio CD burning capabilities.

Names Normalizer (Case Standardization...)

Mass Tags Remover

Files Organizer (Mass Tag To Name / Move To Folder)

Duplicate Files Finder

Playlist Creator & Analyzer (Supported Formats : m3u, pls, xpl)

Files Lister (Supported Formats : Raw listing, Coma Separated Values, SQL, XML)

Incomplete Tags Finder.

Quality Analyzer.

Internationalization support.

... And much more

http://www.kcsoftwares.com/?kmp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
eGo2K schreef op 16 maart 2004 @ 20:41:
Bedankt voor alle reacties betreffende mijn vragen! Nu weet ik zeker dat ik een iPod wil, nu nog kijken of het een Mini wordt of een conventionele :).

Maar is het nou zo dat je zeker studentenkorting krijgt bij LJS? Zoja: Wie wil er aardig zijn voor mij? :)
Het is 100% zeker dat je studenten korting krijgt bij ons. Zolang het product dus maar wel van Apple zelf is en ja, een iPod valt daar ook onder. :P
En je moet alleen ouder zijn dan 18 en nog in het onderwijs zitten, mbo mag dus ook. ;)

We hebben trouwens tegenwoordig ook de iPod Mini in de showroom als vergelijk materiaal. We verkopen hem dus nog niet. We hebben hem zelfs van een klant gekocht eigenlijk. 8)

Ik lees ook net dat we een paar dames via Apple hebben die op zaterdag en donderdag avond de iPod komen promoten. Kijken wat dat gaat worden.... :P

Voor diegene die de website weer niet kunnen vinden: www.ljs.nl :D

[ Voor 29% gewijzigd door Sage op 19-03-2004 08:33 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sage Hebben jullie die iTrip nog? En wat mag die nu kosten? Ik meen me te herinneren dat het al een keer te sprake is gekomen, maar ik wil graag de actuele prijs en voorraad weten. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
De iTrip is verboden in Nederland, het staat gelijk aan een piratenzender, een officiële apple dealer zal deze dan ook niet meer verkopen, maar als iemand er een te koop aanbiedt, let me know!

Damn die dingen zijn moeilijk aan te komen, via marktplaats heb ik ze btw gezien voor €60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 09:20:
@Sage Hebben jullie die iTrip nog? En wat mag die nu kosten? Ik meen me te herinneren dat het al een keer te sprake is gekomen, maar ik wil graag de actuele prijs en voorraad weten. Alvast bedankt!
We hebben er nog wel wat op voorraad liggen. Laten we zeggen dat ze voorlopig nog niet op zijn. ;)

Ze zijn rond de 40,-

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb een clear iskin. Maar hij is een beetje vies geworden... zou het een slecht idee zijn om hem in de wasmachine te stoppen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 19 maart 2004 @ 10:51:
[...]
We hebben er nog wel wat op voorraad liggen. Laten we zeggen dat ze voorlopig nog niet op zijn. ;)

Ze zijn rond de 40,-
Heb je toevallig het emailadres van ljs.nl? Ik kan het nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 13:34:
[...]

Heb je toevallig het emailadres van ljs.nl? Ik kan het nergens vinden...
Je kan het beste mailen naar micheal at ljs.nl of aram at ljs.nl
Zeg maar dat je via Mark aan het adres komt, ik werk namelijk de komende twee weken niet dus naar mij mailen heeft geen zin. :P

Wat betreft die iSkin's. Je kan ze gewoon in de wasmachine stoppen. Staat ook op de verpakking. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Sage op 19-03-2004 17:25 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 19 maart 2004 @ 17:24:
Je kan het beste mailen naar micheal at ljs.nl of aram at ljs.nl
Zeg maar dat je via Mark aan het adres komt, ik werk namelijk de komende twee weken niet dus naar mij mailen heeft geen zin. :P
Okay, super, dank je! De mail is onderweg... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idioteque
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

idioteque

Citius, Altius, Fortius

Ik heb een vaag probleem en denk dat mijn iPod gestorven is :'(
Mijn scrollwheel doet het niet goed meer mijn iPod loopt vaak vast en er wordt soms ook zo'n mapje aangegeven.

Wat kan ik het beste doen ik heb er nog een maand gerantie op maar krijg ik ook garantie op mijn iPod als ik geen orginele hoofdtelefoon meer heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:22
idioteque schreef op 19 maart 2004 @ 18:06:
Ik heb een vaag probleem en denk dat mijn iPod gestorven is :'(
Mijn scrollwheel doet het niet goed meer mijn iPod loopt vaak vast en er wordt soms ook zo'n mapje aangegeven.

Wat kan ik het beste doen ik heb er nog een maand gerantie op maar krijg ik ook garantie op mijn iPod als ik geen orginele hoofdtelefoon meer heb?
Gewoon bellen naar Apple-Servicecenter voor garantie. Ze komen dan ALLEEN je ipod zelf ophalen, en waarschijnlijk krijg je gewoon een helemaal nieuwe. Het maakt dus helemaal nix uit of je de originele koptelefoon nou wel of niet meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

w-k-pieters schreef op 18 maart 2004 @ 13:42:
[...]

Als je ze nog niet hebt gezien, moet je ze gewoon nog een keertje opbellen, ze willen Apple soms nog wel 's een beetje traag (lees: vergeetachtig) zijn ;) .

Ehm, als ik je verhaal zo lees, dan is niet je AB en niet je iPod kapot, maar zijn je oordopjes kapot :7 . Probeer is andere zou ik zeggen...
Nee, niet m'n oordopjes, daar had ik ook al aangedacht ;)

De status op de site is veranderd: Service Aanvraag Ontvangen...nou..ben benewd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bij mij zijn m'n oordopjes wel kapot (kraakt, dus waarschijnlijk opgeblazen) dit na 2mnd in bezit hebben van een ipod. :?

Ik heb ze pas een paar keer gebruikt omdat ik mijn "grote" Sennheiser koptelefoon er altijd aan hang. Ik neem aan dat dit ook garantie is......

EDIT: sorry deze post is van Binz, niet van Ginz deze compu is aangemeld op zijn account |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Ginz op 20-03-2004 09:38 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 12:14

Suaver

jokecoat

Ginz schreef op 20 maart 2004 @ 09:37:
EDIT: sorry deze post is van Binz, niet van Ginz deze compu is aangemeld op zijn account |:(
whahaha.. binz en ginz.. broertjes?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn m'n oordopjes wel kapot (kraakt, dus waarschijnlijk opgeblazen) dit na 2mnd in bezit hebben van een ipod. :?

Ik heb ze pas een paar keer gebruikt omdat ik mijn "grote" Sennheiser koptelefoon er altijd aan hang. Ik neem aan dat dit ook garantie is......

Ik had dat zelfde probleem ook al na een maand. Ik neem aan dat het gewoon garantie is, maar waarom zou je die dopje opsturen, zo fijn zijn ze niet (vind ik althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 19:46:
[...]

Ik had dat zelfde probleem ook al na een maand. Ik neem aan dat het gewoon garantie is, maar waarom zou je die dopje opsturen, zo fijn zijn ze niet (vind ik althans)
nee, idd.. ik zou nieuwe gaan kopen.

Jammer trouwens dat je oordoppen niet kunt testen voor je ze koopt, ik ben wel tevreden met m'n Sennheiser dopjes maar ik weet zeker dat het nog beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 21:59:
[...]

nee, idd.. ik zou nieuwe gaan kopen.

Jammer trouwens dat je oordoppen niet kunt testen voor je ze koopt, ik ben wel tevreden met m'n Sennheiser dopjes maar ik weet zeker dat het nog beter kan.
Die Senneheisers zijn opzich best wel fijn, alleen ze pleuren gewoon constant uit mijn oren. Ze blijven nooit goed zitten. Als ze dat nou eens veranderen dan zijn in een klap stukken beter.

Ik heb zelf de Sony MDR-EX71 en die zijn best lekker. Valt tenminste niet uit je oor en je hoort de buitenwereld al stukken minder wat soms toch wel fijn is. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Stukken minder of helemaal niet meer?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Stukken minder, als je hard muziek op hebt dan hoor je geluiden van buiten af moeilijk. Bijvoorbeeld als je moeder naar je schreeuwt hoor je dat lastig, kan je leren liplezen. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
he..even een vraagje over een bestelling uit amerika

Vriend van me heeft me 3 ipod mini's opgestuurd via USPS. En de trackingstatus zegt sinds woensdag (dinsdag verstuurd) dat 'your item has left the United States'.

Klopt het dat USPS dan niet meer tracking informatie doorgeeft ?
Ben een beetje bezorgd dat ze ergens zijn 'blijven hangen' :(

edit : ik weet trouwens wel dat zodra ze in nederland aankomen, verscheept worden door GLS

[ Voor 17% gewijzigd door enzoronald op 21-03-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die ervaring hebben met Anapod? Het is Windows software. Het lijkt mij precies wat ik nodig heb, ik irriteer me echt aan iTunes. Ephod vind ik niet fijn in gebruik.

Het volgende staat op de site:

Anapod beats iTunes in:
-General Goodness
-Track Management
-Transfer to iPod
-Synchronization
-Playlist Management
-Streaming PC Playback

Features found only in Anapod:
-Transfer to PC
-Advanced Transfer Management
-AudioMorph
-Xtreamer
-PDA Functions
-AnapodSQL
-Maintenance Utilities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom 0wned Anapod iTunes op de hierboven gegeven punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 19:33:
En waarom 0wned Anapod iTunes op de hierboven gegeven punten?
Alleen al op het feit dat je daarmee je muziek terug op je PC kunt zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Als iemand me kan vertellen waar ik de volledige versie van Anapod (Ipod Mini Edition) van daan kan toveren, wil ik het best eens gaan proberen :) PROBEREN zeg ik, en dan kan ik het best nog wel eens gaan kopen :)

Maar goed..die trial versie heb ik geprobeerd, maar die heeft niet alle functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zou ook wel de volledige versie willen proberen, die trial-versie slaat nergens op want die heeft maar een fractie van alle opties (en juist niet die waarin ik in ben geinteresseerd). Maar ja denk niet dat dit de aangewezen plek is om het daar eens over te gaan hebben :P (over het verkrijgen van die volledige versie dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom word de 10gig helemaal niet meer vermeld op de apple site?
ik wil de ipod 10gig aan gaan schaffen bij http://www.denieuwemacwinkel.nl voor 250 eurie... wat me een mooie prijs lijkt maar is er soms een bepaalde reden dat deze ipod niet vermeld word op de apple site?
is deze speler wel van goede kwaliteit of kan ik toch beter de 20 gig versie of de ipod mini aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
De speler word gewoon niet meer verkocht door Apple zelf. De 10GB is vervangen voor de 15GB, maar daarbij ook het prijskaartje. ;)

Het zijn gewoon nog oude partijen die over zijn, nog wel in nieuwstaat natuurlijk in de verpakking. Zit geen enkel verschil in kwaliteit tussen de 5 versies. :)

Kijk anders even op MacNed.nl. Daar kan je nog een coupon downloaden voor 10,- korting. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Sage op 22-03-2004 13:41 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 13:27:
waarom word de 10gig helemaal niet meer vermeld op de apple site?
ik wil de ipod 10gig aan gaan schaffen bij http://www.denieuwemacwinkel.nl voor 250 eurie... wat me een mooie prijs lijkt maar is er soms een bepaalde reden dat deze ipod niet vermeld word op de apple site?
is deze speler wel van goede kwaliteit of kan ik toch beter de 20 gig versie of de ipod mini aanschaffen?
De 10 gig wordt idd niet meer verkocht, je kunt ook een kijkje nemen op www.tweedehandsmac.nl voor oudere types :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 16-08 08:44
Ik heb zojuist een iPod 10GB reserveerd bij DeNieuweMacWinkel, €249,-
Ook al is de iPod Mini mooier en kleiner, ik heb meer aan 10GB dan 4GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, is toch 6 gigjes meer >:)
bedankt voor de reacties
van de week dat ding ophalen dus :) \o/

heb ik eindelijk wat te luisteren tijdens die trip van Almere naar Utrecht (en terug) iedere dag (2x 1 1/2 uur reizen :p) en sjah, ook op me stage wat muziek erbij als ik gaar word van sky radio (en dat word je, met 10x hetzelfde jank nummer op een dag :p... 3x raden waar ik het over heb :p)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 12:14

Suaver

jokecoat

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 13:56:
Ook op me stage wat muziek erbij als ik gaar word van sky radio (en dat word je, met 10x hetzelfde jank nummer op een dag :p... 3x raden waar ik het over heb :p)
Toxic door die Britney?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intronic schreef op 22 maart 2004 @ 13:50:
Ik heb zojuist een iPod 10GB reserveerd bij DeNieuweMacWinkel, €249,-
Ook al is de iPod Mini mooier en kleiner, ik heb meer aan 10GB dan 4GB :)
Vreemd, ik belde vandaag om 11 uur en die gozer vertelde mij dat het helemaal uitverkocht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 16-08 08:44
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 19:00:
[...]

Vreemd, ik belde vandaag om 11 uur en die gozer vertelde mij dat het helemaal uitverkocht was.
Heb ook een mail ontvangen dat hij uitverkocht was. :'(

Nog een andere shop die hem verkoopt voor €249?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Dat had ik ook, maar ik heb gewoon even gebeld, en oordopjes vallen ook onder garantie -> ze sturen direct een nieuw setje oordopjes op die je de dag daarna thuis hebt, geweldige service (Y) :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.