Het grote (oude/nieuwe) IPod topic - deel II

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.345 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Chillmeister schreef op 19 februari 2004 @ 16:15:
iemand anapod al geprobeert?
het ziet er zeer geil uit en vele malen beter dan iTunes
Anapod
heb je het zelf al geprobeerd?

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 17:11:
[...]

heb je het zelf al geprobeerd?
heb hem net gedownload, dus ik ga hem nu proberen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 20:35:
[...]

Het is logisch dat de nummers niet weggegooid worden als je ze uit een afspeellijst verwijderd. De afspeellijsten bestaan alleen uit snelkoppelingen naar de muziek die je in je iPod root hebt staan. Als je nummers definitief wilt verwijderen zul je dat altijd vanuit de root moeten doen (via het iPod icoon dus).

Het is misschien heel wat werk, maar waarom geef je niet gewoon de nummers van een bepaald jaartal het goeie jaartal mee in de ID3Tags (selecteer de nummers + ctrl -I of apple-I) . Als je dan b.v. een hele groep uit de jaren 80 wilt veranderen selecteer je ze op jaartal in de root en kun je ze zo deleten.

Als je alle ID3Tags goed hebt ingevuld kun je via de slimme afspeellijsten zo de nummers van de jaren '70 , '80 etc eruitfilteren en in 1 afspeellijst zetten met 3 muisklikken :)

Ik neem aan dat je met 2002-02 de hits van februari 2002 bedoelt.

De muziek die je in de afspeellijst had staan zou je weer terug kunnen vinden door het volgende te doen:

1. Kies de eerste playlist
2. Selecteer alle nummers met een shift+muisklik
3. ctrl +i of appletoets + i (nu verschijnt het venster voor waarden veranderen voor meerdere items)
4. voer bij jaartal 2002 in
5. voer bij comments "februari 2002"

Doe dit voor al je afspeellijsten op deze manier en vervolgens kun je in de root heel makkelijk zien welke playlist je weggegooid had door alles op jaartal.. maar nog beter op "comments" te selecteren. De nummers waarbij niks of iets anders staat aangegeven zijn dan waarschijnlijk de nummers die in de oude afspeellijst stonden.

heb je ze mooi op een rijtje ook :)

Kijk wel eerst even na of het daadwerkelijk de nummers zijn die je wilde weggooien ;)

screenshot van een smart playlist met filterfunctie
[afbeelding]

De jaartallen moet ik nog een beetje op orde brengen, maar tot zover heb ik bijna alles wel compleet. Ik hoorde dat er meer mensen zijn die dit gedaan hebben. Als iedereen dat zou doen zouden er op den duur kwalitatief betere mp3's in omloop komen (qua id3 info) ;)
Thnx voor je hulp ik heb nu alle lijsten zo ingevuld zoals jij zei maar hoe kan je op comment selecteren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 21:06:
[...]

Thnx voor je hulp ik heb nu alle lijsten zo ingevuld zoals jij zei maar hoe kan je op comment selecteren?
In je bibliotheek de rechtermuisknop gebruiken op de balk waar je ook song name, artist e.d. ziet staan en dan 'comment' aanvinken :)
Chillmeister schreef op 19 februari 2004 @ 20:39:
[...]

heb hem net gedownload, dus ik ga hem nu proberen
Hoe kun je dan vooraf beweren dat het vele malen beter is? Dat programma was btw niet bedoeld als concurrent voor iTunes maar voor Ephpod en MusicMatch.

Bestond al een tijdje voor iTunes gereleased werd voor Windows :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 21:42 ]

• Chillmeister
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 21:35:
[...]

Hoe kun je dan vooraf beweren dat het vele malen beter is? Dat programma was btw niet bedoeld als concurrent voor iTunes maar voor Ephpod en MusicMatch.

Bestond al een tijdje voor iTunes gereleased werd voor Windows :)
teneerste ik zei:

het ZIET er mooier uit en beter uit. ik beweerde niet dat het zo is. En iemand op werk zei dat er vele voordelen waren met anapod in vergelijking met iTunes, omdat hij het heeft gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Chillmeister schreef op 19 februari 2004 @ 22:52:
[...]

teneerste ik zei:

het ZIET er mooier uit en beter uit. ik beweerde niet dat het zo is. En iemand op werk zei dat er vele voordelen waren met anapod in vergelijking met iTunes, omdat hij het heeft gekocht
Ik wilde het ook gaan proberen, maar destijds werd hij nogal vaak gefixed.
Ik twijfelde toen aan de stabiliteit.

Misschien dat het inmiddels beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Bah, ik baal... er komen al kleine krasjes op mijn iPod... ik wil een skin :(
Maarja, die moet je allemaal bestellen, en dat schiet niet op, aangezien ik ook geen creditcard heb :( waarom verkopen ze dat spul niet gewoon in de winkel :/

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 20 februari 2004 @ 12:04:
Bah, ik baal... er komen al kleine krasjes op mijn iPod... ik wil een skin :(
Maarja, die moet je allemaal bestellen, en dat schiet niet op, aangezien ik ook geen creditcard heb :( waarom verkopen ze dat spul niet gewoon in de winkel :/
welke iPod heb je?
Chillmeister schreef op 19 februari 2004 @ 22:52:
[...]

teneerste ik zei:

Ik zie nooit aan een plaatje dat iets beter is. Mooier is het imho ook helemaal niet, het is gewoon de windows explorer omgeving... en om dat nou 10 punten te geven. Zou je me kunnen vertellen waarom het beter is dan iTunes, wat zijn die voordelen?

Als het 't volgende kan zou ik 't weleens willen proberen

* Filteren op basis van ID3Tags
* Synchroniseren met alle tracks die je op je HD hebt staan en de mogelijkheid om bepaalde lijsten uit te kiezen.
* Een top 40 aanmaken van meest afgespeelde tracks waarbij een bepaalde artiest maar 1 keer in voor mag komen.

Ik waag me nu nog niet aan die demo, toen ik Ephpod laatst eens gebruikt heb waren al m'n smart playlists in iTunes vervangen door gewone dus kon ik alles opnieuw gaan instellen. Ik gebruik eigenlijk nooit meerdere programma's door elkaar voor dezelfde taak om dat soort botsingen te voorkomen.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:32
Ik gebruik de Ipod nu ongeveer 1,5 week, prima apparaat verders, maar ik heb twee problemen met het display.
Ten eerste willen er wel eens vlekken in komen (zelfde effect als je met je vinger over het schermpje van je rekenmachine gaat). Deze vlekken zijn, zodra het backlight aangaat niet meer zichtbaar en gaan ook weer uit zochzelf weg, maar vind het wel wat vaag.
Ten tweede is het contrast.
Nu vond ik het contrast al vrij hoog staan toen de Ipod voor het eerst aanging, dus heb ik het wat lager (zeg donkerder) ingesteld. Maar tot mijn grote verbazing is het contrast weer omhoog(zeg lichter) gegaan de afgelopen 1,5 week. Met als resultaat dat het contrast balkje op zo'n 85% staat en de letters op het display erg licht zijn :(
Zal zometeen eens even nieuwe firmware eropzetten, staat nu nog de standaard software op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:10

sjaakaq

It might get loud

Ten eerste willen er wel eens vlekken in komen (zelfde effect als je met je vinger over het schermpje van je rekenmachine gaat). Deze vlekken zijn, zodra het backlight aangaat niet meer zichtbaar en gaan ook weer uit zochzelf weg, maar vind het wel wat vaag.
Heeft iets met temperatuur te maken. Is normaal, heb ik ook. (Ik heb het over groenblauwrode vlekjes iig..)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
15 GB G3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Wat worden nu in feite de adviesprijzen van de iPod Mini hier en wanneer komen ze uit?

Sorry :X

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 20-02-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 20 februari 2004 @ 15:29:
Wat worden nu in feite de adviesprijzen van de iPod Mini hier en wanneer komen ze uit?
Daar is een betere topic voor om daarover te praten.

Here you go!

Nieuwe iPod Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 21:35:
[...]

In je bibliotheek de rechtermuisknop gebruiken op de balk waar je ook song name, artist e.d. ziet staan en dan 'comment' aanvinken :)
Ok het is gelukt harstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb een wierd probleem met ephod, als ik mijn playlist op mijn Ipod ram, geef hji ze als ik hem loskoppen helemaal niet weer als playlists :| hij werkt niet echt lekker, de nummer staan er wel op maar los:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat daar niet zo'n hoesje met riemclip bij?

Ik hoef er niet perse een skin voor, ik gebruik gewoon dat hoesje en de afstandsbediening die erbij zit. De riemhouder beschermt het iig genoeg tegen krassen aan beide kanten. Er zit nog geen krasje op en ik heb 'm nu bijna een week.

Ik haal 'm er eigenlijk alleen uit als ik van playlist wissel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
nee dus :) anders had ik dat probleem ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 20 februari 2004 @ 18:16:
nee dus :) anders had ik dat probleem ook niet :)
Je zou bij de winkel waar je de iPod gekocht hebt kunnen vragen of ze zo'n hoesje voor je willen bestellen. Ik heb momenteel een bestelling lopen via een apple dealer hier in de buurt (Dock connector -> Usb 2 + firewire kabel om data van andere PC's te...eh.. lenen :P ).

Het scheelt me zelfs 5 euro, als ik 'm zelf direct via de applestore koop komt het uit op een bedrag van 28 euro (15,97 + verzendkosten & BTW) en het kost me nu "maar" 23 euro. En heb iig geen gedonder met overschrijvingen, creditcard etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Ik heb voor zover ik weet geen apple dealer in de buurt... en de iPod is gewoon via de Apple Site besteld... Mischien haal ik wel zon draaghoesje idd... maar ik had liever een echte skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
www.lsj.nl heeft de exo² voor 28,- ongeveer. Ook voor de 40gb versie volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met de dock-connector kabel. Ik wil hem als volgt gaan gebruiken: Fire-wire op de voedingsadapter en USB voor dataverkeer, zodat mijn Ipod dus wordt geladen terwijl ik hem op mijn laptop aan het bewerken ben.

Is dat inderdaad mogelijk? De Apple store durfde daar geen uitspraken over te doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 18:36:
Weet iemand hoe het zit met de dock-connector kabel. Ik wil hem als volgt gaan gebruiken: Fire-wire op de voedingsadapter en USB voor dataverkeer, zodat mijn Ipod dus wordt geladen terwijl ik hem op mijn laptop aan het bewerken ben.

Is dat inderdaad mogelijk? De Apple store durfde daar geen uitspraken over te doen......
Ehm, dat is het hele idee van de kabel, hij levert namelijk geen stroom over USB :X .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, maar nu dan dus zonder tussenkomst van de dockingstation. kijk laten we eerlijk zijn, het leek mij zo logisch als wat, maar als het niet wekt zit ik met een kabel waar ik verder niet veel mee kan....

Heb jij er ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft sinds kort een 20Gb 3G iPod.
Als hij (met iTunes) zijn iPod wil updaten krijgt hij dit bericht "The iPod "Tim's iPod" cannot be updated because one or more of the iTunes playlists selected to update no longer exist."
Ik heb dat nooit gehad en ik weet ook niet wat het probleem is. Hij heeft helemaal geen playlistst in zijn iPod alleen 1 om de nummers naar toetesturen.

Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 20:53:
Een vriend van mij heeft sinds kort een 20Gb 3G iPod.
Als hij (met iTunes) zijn iPod wil updaten krijgt hij dit bericht "The iPod "Tim's iPod" cannot be updated because one or more of the iTunes playlists selected to update no longer exist."
Ik heb dat nooit gehad en ik weet ook niet wat het probleem is. Hij heeft helemaal geen playlistst in zijn iPod alleen 1 om de nummers naar toetesturen.

Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt!
Ik ben de melding nog nooit tegengekomen, afspeellijsten die niet meer bestaan zouden ook automatisch door de iPod weggegooid moeten worden als die verdwijnen in iTunes.

Rechtsklik eens op het icoontje van de iPod en zet de optie "manually manage iTunes playlists" eens aan, of kies voor de bovenste optie om alles automatisch te beheren. Het is maar net wat hijzelf wil. De bovenste optie synchroniseert alles wat in z'n library staat (incl playlists) met de iPod.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 18:43:
Ok, maar nu dan dus zonder tussenkomst van de dockingstation. kijk laten we eerlijk zijn, het leek mij zo logisch als wat, maar als het niet wekt zit ik met een kabel waar ik verder niet veel mee kan....

Heb jij er ervaring mee?
Ik heb zelf ook zo'n kabel i.c.m. een iPod 20 gb. Het werkt met dockingstation en zonder, de aansluiting is namelijk precies hetzelfde. Voor meer info:
http://store.apple.com/Ap...dzs4Q11aCWgO6U/3.3.0.5.10

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
gebruik nu dus de trail versie van Anapod en het bevalt mij zekers, drag en drop funtiionliteit vind ik zeer makkelijk. zit te overwegen om de full versie te kopen want die heeft toch een paar relaxte features zoals van je ipod playlist mp3s naar je pc kopieeren en minder nuttige (maar wel leuke features) zoals een webserver voor je ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag:

Ik draai zelf W98 (don't ask why) en nu vroeg ik me af of de Ipod (mini) daar ook onder wil werken? Volgens de specs op de Apple site niet, maar zou t gewoon niet mogelijk zijn met een driver aangezien andere "mobile" drives ook makkelijk herkend worden onder W98?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wat met mn digitale camera gekloot en heb mn iPod daarvoor als onderwerp van de foto's genomen. Dacht dat het mss wel leuk was om een paar van die pics hier te posten :) (mss voor de mensen die twijfelen of ze nou wel of niet een iPod moeten kopen ;)). Als het niet mag (vanwege offtopic of weet ik het) dan spijt me dat. Either way, enjoy :) (de foto's zijn clickable ;))!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jeroenfiles/iPod/1-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jeroenfiles/iPod/2-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jeroenfiles/iPod/3-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jeroenfiles/iPod/4-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jeroenfiles/iPod/5-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jeroenfiles/iPod/6-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jeroenfiles/iPod/7-klein.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 22:23:
Vraag:

Ik draai zelf W98 (don't ask why) en nu vroeg ik me af of de Ipod (mini) daar ook onder wil werken? Volgens de specs op de Apple site niet, maar zou t gewoon niet mogelijk zijn met een driver aangezien andere "mobile" drives ook makkelijk herkend worden onder W98?
De iPod zelf werkt er wel onder maar iTunes draait er niet op. Daar heb je minimaal Windows 2000 voor nodig. Je kunt een programma als Ephpod gebruiken, maar ik weet niet of het gegarandeerd 100% goed werkt.

Het beste is toch gewoon ff upgraden naar 2000 of XP :)

Heb zelf ook ff een vraag..

Ik zag op de apple site dat er ook een quiz beschikbaar was als spel op de iPod, maar deze kan ik nergens terugvinden in de pagina waarna de link verwijst. Heeft iemand 'm er toevallig opstaan?

update.. volgens de site zit het in de 2.01 software update en die staat erop (windows) alleen ben ik 'm nog niet tegengekomen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 22:23:
Vraag:

Windows 98 ondersteund geen USB2 of FireWire. Wel kan je de iPod mini gebruiken als USB 1.1 device maar dat gaat weer een beetje langzaam. :)

Als je daar en tegen Windows 98 SE hebt dan is er wel ondersteuning voor FireWire en USB2 dmv een patch die je kan downloaden van de site van Microsoft.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:22
Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 22:50:
[...]

Ik zag op de apple site dat er ook een quiz beschikbaar was als spel op de iPod, maar deze kan ik nergens terugvinden in de pagina waarna de link verwijst. Heeft iemand 'm er toevallig opstaan?

update.. volgens de site zit het in de 2.01 software update en die staat erop (windows) alleen ben ik 'm nog niet tegengekomen.
Ik heb ook de nieuwste software (2.1) op me iPod geinstaleerd, en ik heb nu ook een quiz tussen me spellen staan.
Het is leuk dat de spellen erop zitten, maar ik speel het haast nooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjm|IA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-03-2009

jjm|IA

Tijdens het Bijwerken in Itunes, krijg ik het bericht "somige nummers niet naar Ipod gekopieerd, waaronder... omdat ipod ze niet kan afspelen". Begrijp het niet, zijn mp3, 128kbps, werken gewoon in Itunes en winamp? ook handmatig slepen werkt niet voor deze nummers.

Met Ephpod een van de nummers naar ipod gekopieerd en speelt ze idd niet af, maar ipod via Itunes wel? |:(

Iemand een idee? Thx.

[ Voor 26% gewijzigd door jjm|IA op 23-02-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superhuuper schreef op 23 februari 2004 @ 10:56:
[...]

Ik heb ook de nieuwste software (2.1) op me iPod geinstaleerd, en ik heb nu ook een quiz tussen me spellen staan.
Het is leuk dat de spellen erop zitten, maar ik speel het haast nooit :+
heb je de windows of de mac firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51
jjm schreef op 23 februari 2004 @ 14:09:
Tijdens het Bijwerken in Itunes, krijg ik het bericht "somige nummers niet naar Ipod gekopieerd, waaronder... omdat ipod ze niet kan afspelen". Begrijp het niet, zijn mp3, 128kbps, werken gewoon in Itunes en winamp? ook handmatig slepen werkt niet voor deze nummers.

Met Ephpod een van de nummers naar ipod gekopieerd en speelt ze idd niet af, maar ipod via Itunes wel? |:(

Iemand een idee? Thx.
Is het niet stiekum een mpeg1 layer2 file ofzo? Moet je in iTunes eens met rechts op het nummer klikken en dan "Get Info". Dan zie je bij "Format" of het inderdaad echt een mp3'tje is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Na een beetje twijfelen heb ik toch besloten om een Ipod te kopen, mijn gedachten gingen ook uit naar Argos AV320(vanwege de DIVX functie), onder andere omdat de Ipod een stuk dunner is heb ik toch voor de ipod gekozen. Natuurlijk vind ik hem ook veel mooier etc.
Omstreeks deze week zal ik hem maar eens bestellen.
Maar ik had nog een vraagje, ik kreeg laatst het tijdschrift Chip cadeau en daar stond een test in over verschillende audio formaten. In die test kwam AAC Plus als winnaar uit de bus. Nou weet ik dat AAC door de Ipod wordt ondersteund (gepromoot zelfs) maar kan de Ipod ook de AAC plus versie aan???

[ Voor 7% gewijzigd door Painxiom op 24-02-2004 19:18 ]

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mn hd formateren en nu wil ik mn ipod gebruiken voor backups. Is dat mogelijk?
Dus dat ik na mn format gewoon de bestanden er weer af kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 19:23:
Ik ga mn hd formateren en nu wil ik mn ipod gebruiken voor backups. Is dat mogelijk?
Dus dat ik na mn format gewoon de bestanden er weer af kan halen?
Kort maar krachtig: Ja! >:) gewoon naar de schijf kopieren!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeej, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:59
Ik heb een nieuwe openingspost gemaakt die de huidige openingspost waarschijnlijk gaat vervangen :)
Hij is bijna af, iemand nog tips wat er in moet komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:16
Ik heb een raar probleempje. Mijn Ipod (3rd gen) gaat af en toe aan, terwijl hij uit stond met de hold knop aan.
Meer mensen die dit merken? De hold knop staat al helemaal naar de zijkant, en is dus niet half overgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Blue-Bird schreef op 25 februari 2004 @ 18:10:
Ik heb een raar probleempje. Mijn Ipod (3rd gen) gaat af en toe aan, terwijl hij uit stond met de hold knop aan.
Meer mensen die dit merken? De hold knop staat al helemaal naar de zijkant, en is dus niet half overgehaald.
misschien alarm aan?

vraagje of speelduur: ik heb volumeboost gedownload, (zodat ik ook gewoon fatsoenlijk op de fiets kan luisterren >:) ) maar heeft dat veel effect op de batterij? of is de output niet een van de belangrijkste factoren, die uit de accu zuigen?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk over de aanschaf van een iPod 20 GB en heb na wat zoeken op Internet de gunstigste prijs gezien op Schiphol (see, buy, fly) voor Euro 399. Zijn er binnen NL gunstigere manieren te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee denk niet dat je (incl btw) goedkoper uit kunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op 25 februari 2004 @ 18:51:
[...]

misschien alarm aan?

vraagje of speelduur: ik heb volumeboost gedownload, (zodat ik ook gewoon fatsoenlijk op de fiets kan luisterren >:) ) maar heeft dat veel effect op de batterij? of is de output niet een van de belangrijkste factoren, die uit de accu zuigen?
De iPod zelf boost het volume niet, dat doet dat programma voor je. Zolang je alleen maar muziek luistert en niet met backlight aan de hele dag spelletjes loopt te spelen bij wijze van spreken zal het niet veel effect hebben op het energieverbruik. :)
Hij gaat overigens niet helemaal uit als je de playknop ingedrukt houdt, slechts op standby. M'n 1e generatie ging dat wel, tenminste.. als ik 'm aanzette kreeg ik altijd weer het beginscherm ervoor en niet het scherm wat ik ervoor had voordat ik 'm uit had gedaan :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 20:43 ]

Verwijderd

Blue-Bird schreef op 25 februari 2004 @ 18:10:
Ik heb dit probleem een paar dagen geleden ook al ter sprake gebracht in dit topic. Maar naast jou (en mij) heeft blijkbaar niemand er verder last van.
Men zegt dat het ook door de afstandsbediening kan komen, maar die heb ik er niet eens aan.
Blijft een vaag verhaal.

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Waarschijnlijk staat de wekker aan. Dan springt ie dus aan om jou 'wakker te maken'.

leoaq.fm // Jeune Loop

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
hoe zet je de wekker dan eigenlijk aan? en heeft een 2nd gen ipod dit ook?

en begint ie dan ook met afspelen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Extras -> clock-> alarmclock

Je kan dan een playlist kiezen om af te spelen, of een signaal uit de ipod zelf laten komen, mocht je geen aansluiting voor boxjes in de buurt hebben.

Verwijderd

wel via ebay dan he http://www.stores.ebay.co...r=1&col=4&sotimedisplay=2 verzenden naar europa = $5 totaal $34 ongeveer 27 - 28 euro

ik heb zelf de artic versie vandaag gekocht, ben benieuwd hoe lang het duurt met ontvangen van de iskins.
zo mijn iskins is eindelijk binnen, duurt ongeveer 1 week. dat is wel netjes :)

hebt wat foto's gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ronaldo1981/ipod1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ronaldo1981/ipod2.JPG

Verwijderd

Hallo,

Ik heb gelezen, dat je winamp ook in combinatie met de ipod kunt gebruiken. Zijn daar ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eyz, ben nieuw voor iPod (kheb mn eerste nu 2 weken ofzo)

Maar dus, wanneer ik m'n Pod in z'n Dock zet (dat connected is via Firewire naar mn Pc) zegt hij 'Niet Loskoppelen'
Vervolgens launcht iTunes en begint m'n Pod te updaten.
+ Ondertussen, verschijnt de verwisselbare schijf <Caro's iPod (L: )> in Deze Computer

Dan, en ENKEL dan, kan ik m'n Pod in andere progs gebruiken (zoals GoogleGet, Ephod etc...)
Maar zodra iTunes klaar is met het updaten, 'verdwijnt' mijn Pod van de PC, zodat ik er niet meer aankan :(

Hoe kan'k ervoor zorgen dat m'n PC mn Pod ALTIJ herkent wanneer deze is aangesloten, zodat ik'm altij kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Of gewoon in iTunes bij de iPod opties aanvinken dat je hem altijd als je FireWire HD wilt gebruiken. ;)

Ook automatisch updaten vind ik zelf minder fijn aangezien mijn lijsten nog wel eens schelen ivm gemak met iTunes op de comp met opzoeken van nummers. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 20:26:
Hallo,

Ik heb gelezen, dat je winamp ook in combinatie met de ipod kunt gebruiken. Zijn daar ervaringen mee?
Ik denk niet dat MS toys gaan helpen. En al helemaal niet met Winamp ;) .
Maar als je gewoon naar www.winamp.com was gesurft staat op de voorpagina. Bij Plug-ins, hey nee...

ja het is echt een winamp plugin iPod control :+ . En dan nog even een direct link http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=138888 voor de echte luie tweakert :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! 't is gelukt, dikke merci allemaal ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]w-k-pieters schreef op 27 februari 2004 @ 20:51:
[...]

[...]

Maar als je gewoon naar www.winamp.com was gesurft staat op de voorpagina. Bij Plug-ins, hey nee...

Die link had ik gezien; daarom was mijn vraag, ook, of daar ervaringen mee bestaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'n 20GB iPod gekocht, en ik wilde 'm onder Windows98SE laten draaien met 'n Firewire kaart. Die doet het allemaal prima, en ik heb ipv iTunes ephPod geïnstalleerd, omdat iTunes niet draait onder 98. Alles gaat prima, heb 'm geformatteerd in Windows en heb een directory structuur gebouwd binnen dat programmaatje. Alleen als ik mp3'tjes overgepompt heb, en ephPod afsluit krijg ik de volgende melding:

Access violation at address 004023EB in module 'EPHPOD.EXE'. Read of address 01F8EB84

Software updates al uitgevoerd, maar m'n iPod blijft vastlopen, ook als ik 'm netjes afsluit d.m.v. het "Eject hardware" icoontje rechtsonder. Een reset helpt niet, als ik 'm dan weer aanzet krijg ik dat logootje met 'n Foldertje en een uitroepteken.

Oftewel: ik heb 'm nog niet aan de praat gekregen onder windows 98 :(

Edit: Als ik 'm disconnect staat er "OK to disconnect" in het scherm van m'n iPod, alleen blijft dat er dus ook staan, totdat ik 'm reset.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bug in Ephpod zo te zien.

Officieel wordt er ook niet gegarandeerd dat de iPod onder 98 werkt. Heb je geen mogelijkheid om 2000 of XP te installeren? Ik heb Ephpod ook even gebruikt, maar vond het nogal primitief in vergelijking met Music Match en iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik de software heb geïnstalleerd, versie 2.1 (op een andere pc met Windows XP) staat er dat je je iPod moet disconnecten en op de external power supply moet aansluiten. Dat heb ik nu gedaan, maar op het iPod schermpje blijft dit dus staan: "OK to disconnect." met 'n hele grote vink erboven. Wat is daarna de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 15:50:
Nadat ik de software heb geïnstalleerd, versie 2.1 (op een andere pc met Windows XP) staat er dat je je iPod moet disconnecten en op de external power supply moet aansluiten. Dat heb ik nu gedaan, maar op het iPod schermpje blijft dit dus staan: "OK to disconnect." met 'n hele grote vink erboven. Wat is daarna de bedoeling?
Reset 'm eens en kijk bij extra -> info op de iPod eens of de nieuwste firmware update erop staat. Nadat je 'm gereset hebt en 2.1 staat erop zou hij in principe goed moeten werken onder 2000 en XP icm MM of iTunes.

Die external power supply mag ook de verbinding met de PC zijn, de iPod wordt zowel door USB als door Firewire opgeladen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik 'm reset krijg ik dat foldertje in beeld met uitroepteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als ik de Updater installeer (2.1 voor XP) kan ik alleen op "Restore" klikken en NIET op "Update". Ook kan ik dus helemaal niet het menu in omdat ie vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Hij doet het :). Waar was de edit knop net gebleven?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Als alles meezit (en ik de info van apple enzo goed begrepen heb...), krijg ik mijn podje deze week :>
Deze maand dus maar ff naar Den Haag om een iSkin en een afstandsbediening te halen en dan ben ik klaar om te pimpen op school 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
wie heeft er ervaring ermee als je een iPod in amerika koopt? en doen ze moeilijk bij het vliegveld wanneer dat ding nog in de doos zit. weet iemand ook hoe dat zit met de garantie. ik had ook nog gelezen dat de ac adapter ook gewoon in de nederlandse stekkers kan worden aangesloten?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al eens serieus Linux geïnstalleerd op zijn/haar iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:36

luke_otto

pang pang luckyluke

Ik zag laatst op de frontpage een homemade batterypack. heeft iemand hier ervaring mee? of is dit van plan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met de lijsten. Sommige artiesten komen daar meerdere keren op voor. Een voorbeeld: ik heb 1 CD van Type O Negative geript en erop gezet. Maar, ik heb ook een paar losse nummers van hen gedownload en deze ook toegevoegd in iTunes. Ik heb er nog speciaal op gelet om in de tag de artiest-naam exact overeen te laten komen met elkaar (Hoofletter, spaties hetzelfde).
Maar toch zie ik in mijn iPod lijst als ik aan het scrollen ben dan driemaal onder elkaar Type O Negative staan.
Hoe krijg je nu alle nummers bij elkaar in hetzelfde 'mapje'? Dus gewoon 1 keer de artiest en dan daarachter weer opgesplitst per album?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Dit krijg je als een mp3 een ID3v1 én een ID3v2 tag heeft. Een ervan weghalen dus...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Wat is dat nou voor gare zooi, ik heb alle tag info die mogelijk is gevuld met Tag&Rename, speler zoekt zelf uit wat de goeie is (en zo hoort het).... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Toch niet van JOUW ipod? Ik dacht nl. dat je zo anti-ipod was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Mnee hoor, de Ipod biedt gewoon (veel) te weinig voor die prijs. Maar tis geen slecht spelertje hoor, de mensen die hem kopen, die zitten niet helemaal goed in elkaar :7

Maar mijn speler doet het dus wel goed.. En nee, dat is geen Ipod, en als het een Ipod zou zijn, zou het een MiniPod zijn, maar die zou snel weg zijn, als Rio z'n 4GB Nitrus zou introduceren.... :Z

[ Voor 4% gewijzigd door bbbrumbrum op 03-03-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
juist.......ik voel me HELEMAAL niet aangesproken, zullen we de volgende keer de goed bedoelde beledigingen er buiten houden? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand die zijn ipod voor reparatie heeft laten ophalen weleens eens print-out uit ierland gekregen met gegevens over sales tax en vat rate, iets van de douane?
Snap er geen bal van wat het nu precies is.

Krijg een punthoofd van apple, voor degene die het nog herinneren van de 2 ipods verhaal, ben nog steeds bezig met die eikels, kut service zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Ik heb 'm! Ik heb 'm! Ik heb 'm!
Alleen de fuckers hebben 'm niet gegraveerd ¬¬
Nou ja, jammer dan hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 17:58:
heeft iemand die zijn ipod voor reparatie heeft laten ophalen weleens eens print-out uit ierland gekregen met gegevens over sales tax en vat rate, iets van de douane?
Snap er geen bal van wat het nu precies is.

Krijg een punthoofd van apple, voor degene die het nog herinneren van de 2 ipods verhaal, ben nog steeds bezig met die eikels, kut service zeg.
Enigste problemen die ik had was dat om een of andere duistere reden mijn iPod op een financiële "hold" gezet. Daardoor mochten de reparateurs er niks aan doen. Uit eindelijk is na twee maanden mij gewoon een nieuwe iPod gestuurd en zijn ze waarschijnlijk nu nog bezig met het financieel getouwtrek intern. :P

Het beste wat je kan doen als je naar de Apple service belt is gewoon gelijk nummertje 3 te kiezen. Daar heb je bijna nooit een wachtrij i.t.t. de eerste twee mogelijkheden. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbbrumbrum schreef op 03 maart 2004 @ 17:32:
Mnee hoor, de Ipod biedt gewoon (veel) te weinig voor die prijs. Maar tis geen slecht spelertje hoor, de mensen die hem kopen, die zitten niet helemaal goed in elkaar :7

Maar mijn speler doet het dus wel goed.. En nee, dat is geen Ipod, en als het een Ipod zou zijn, zou het een MiniPod zijn, maar die zou snel weg zijn, als Rio z'n 4GB Nitrus zou introduceren.... :Z
bladieblablabla.... alsof er veel goeie vergelijkende spelers zijn in die prijs klasse. en leuk al die functionaliteit, maar heb je er wel eens over nagedacht dat sommige al die zooi niet nodig hebben. ja de iriver is maar iets duurder maar dan krijg je ook meer, maar wat moet je er mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 03 maart 2004 @ 21:54:
[...]

Enigste problemen die ik had was dat om een of andere duistere reden mijn iPod op een financiële "hold" gezet. Daardoor mochten de reparateurs er niks aan doen. Uit eindelijk is na twee maanden mij gewoon een nieuwe iPod gestuurd en zijn ze waarschijnlijk nu nog bezig met het financieel getouwtrek intern. :P

Het beste wat je kan doen als je naar de Apple service belt is gewoon gelijk nummertje 3 te kiezen. Daar heb je bijna nooit een wachtrij i.t.t. de eerste twee mogelijkheden. :)
Ik heb al 12 keer nummer 3 gekozen 8)7
Zoals ik eerder had gezegd hadden ze een 10gb opgestuurd dus ik een 20gb geeist.
Hup opsturen wachten ontvangen, is het weer dezelfde dat volgens de reparatie geen defecten bevat 8)7 tuurlijk niet sukkels.
Vorige week weer streng aan de telefoon, zou die knuppel mij s'middags terugbellen want hij moest het uitzoeken, hele computerbestanden over mij waren verkeerd.
Nooit gedaan dus :r wacht nog deze week of er iets met de post komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ok, de service is niet al te best geloof ik dus. Toch ga ik waarschijnlijk wel een iPod kopen.
Weet er iemand of die zwarte iPod met rood oplichtende knoppen (al) te koop is? Die vind ik namelijk nog een stukje mooier dan de witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Thelema schreef op 04 maart 2004 @ 08:39:
Ok, de service is niet al te best geloof ik dus. Toch ga ik waarschijnlijk wel een iPod kopen.
Weet er iemand of die zwarte iPod met rood oplichtende knoppen (al) te koop is? Die vind ik namelijk nog een stukje mooier dan de witte.
Haha, waar heb je die gezien dan?
Volgens mij is dat gewoon een negatief van het originele plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
Zover ik weet was de zwarte ipod een hoax...
Reken er maar niet op dat ie ook daadwerkelijk bestaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painxiom schreef op 04 maart 2004 @ 11:36:
[...]

hm.. dat is gewoon een demonstratie van hoe hij eruit ziet als je 'm in 't donker gebruikt met backlight aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painxiom schreef op 04 maart 2004 @ 11:36:
[...]

hm.. dat is gewoon een demonstratie van hoe hij eruit ziet als je 'm in 't donker gebruikt met backlight aan. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.macosx.nl/images/articles/iPod3_dark_backlight.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Op IGN heb ik een plaatje zien staan waarop hij overduidelijk zwart, is of het echt is of niet weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Laatst online: 23:22
Je kan wel degelijk gekleurde iPods bestellen, maar niet bij Apple zelf.
Kijk maar eens op deze site: www.colorwarepc.com
Op deze site kun je iPods in verschillende kleuren bestellen, ook zwart (http://www.colorwarepc.co...categoryId=168&optId=1653)
Je kunt ook je witte iPod daar laten overspuiten.
Weet niet zeker of ze ook in NL leveren.
Bij deze versie zijn alleen de knoppen niet meegespoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Sommige zijn wel mooi, maar is me echt veel te duur daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet die hp ipod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
nope die is niet zwart maar licht grijs geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een goed programma waarmee je je muziek kan beheren en over kan zetten naar je ipod? Want MM zuigt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt, k gebruik nu EphPod en dat scheelt al een stuk vergeleken met MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al mn muziek netjes erin gezet, maar ik krijg hem niet gesynchroniseerd met mn ipod :o. Hoe moet dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou iTunes maar nemen als je het makkelijk wilt houden. Niet dat Ephpod slecht is, maar het is lang niet zo uitgebreid.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Tsjonge, ze zijn wel E R G krasgevoelig hoor... ik ben echt SUPERzuinig op dat ding, en ik heb al een paar diepe krassen op het display :? En ik raak dat display niet eens aan! Laat staan dat er ooit iets overheen krast :?

wel een nadeel hoor... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:24
Displex does the trick. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
hmm ja... behalve bij mij dan... ik zie nauwelijks verbetering

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 22:35:
Ik zou iTunes maar nemen als je het makkelijk wilt houden. Niet dat Ephpod slecht is, maar het is lang niet zo uitgebreid.
Waarom kan ik niet op 'update songs on ipod' klikken :S Of moet je op een andere manier synchroniseren?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 05 maart 2004 @ 09:05:
[...]

hmm ja... behalve bij mij dan... ik zie nauwelijks verbetering
Op de eerste en tweede generatie heeft dat spul idd niet veel nut omdat het display achter een dikke laag hard plastic zit. Ik heb 't er weleens op geprobeerd maar het werd er niet minder op.

Bij de 3e generatie is het display een stuk zachter, waarschijnlijk heeft het daar meer effect op. Ik heb 'm overigens altijd in het zwarte hoesje zitten wat er bij geleverd werd en doe 'm daar ook in als ik 'm ergens neerleg dus er zit nog geen enkel krasje op. :)
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 14:15:
[...]

Waarom kan ik niet op 'update songs on ipod' klikken :S Of moet je op een andere manier synchroniseren?
Heb je 'm niet toevallig op handmatig updaten staan? Rechtsklik eens op de iPod en kies een van de 1e 2 opties :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 17:18:
[...]

Op de eerste en tweede generatie heeft dat spul idd niet veel nut omdat het display achter een dikke laag hard plastic zit. Ik heb 't er weleens op geprobeerd maar het werd er niet minder op.

Bij de 3e generatie is het display een stuk zachter, waarschijnlijk heeft het daar meer effect op. Ik heb 'm overigens altijd in het zwarte hoesje zitten wat er bij geleverd werd en doe 'm daar ook in als ik 'm ergens neerleg dus er zit nog geen enkel krasje op. :)
Ik heb die van mij ALTIJD in een stoffen zakje zitten, (zo een die voorheen altijd bij md spelers werd geleverd), ik heb hem nooit ergens neergelegd zonder dat zakje.

Toch komen er krassen op! zowel de voor als achterkant.
Dat wordt na displex en zilver/chroom poetsmiddel waarschijnlijk een iskin
:P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.