Toon posts:

[help] 5.1 Home Theatre Set

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik niemand boos maak met mijn topic. Ik ben toch erg geschrokken van bepaalde reacties. Iedereen roept meteen zoek het op maar ik kon nergens een topic vinden wat bij mijn vraag past.

Ik wil een Home Theatre Set aanschaffen. Het moet in ieder geval kwaliteit zijn maar met een zacht prijskaartje. Nu kun je meteen roepen dat het niet samen gaat maar ik hoop juist op reacties van mensen die net als ik denken.

Ik geef als limiet een bedrag van € 400 aan. Ik zoek dus een 5.1 surround set i.c.m. met een versterker (of een dvd-speler met een ingebouwde decoder en versterker). Er moet een optische ingang / uitgang opzitten zodat ik mijn Xbox erop kan aansluiten. Ik wil graag de TV en mijn computer er ook op aansluiten.

De speakers hoeven geen joekels te zijn maar ik verwacht toch nog enige kwaliteit. Een Promedion of een Finlux hoef ik dus niet.

Ik heb mijn vraag voorgelegd aan een aantal verkopers van verschillende winkels, waaronder de It's, BCC en MediaMarkt. Ik kreeg iedere keer iets anders te zien en ik heb problemen met het vertrouwen van verkopers.

Ik hoop echt op de nodige reacties en wil graag voor kerst een zo'n setje aanschaffen. Kan jij mij hiermee helpen?

Alvast vriendelijk bedankt! :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

je zal waarschijnlijk weer dezelfde antwoorden krijgen als bij je vorige vraag ;)

je kan toch het beste gewoon naar de winkel gaan en ff kijken of je sommige mag beluisteren.

dan kijk je of de aansluitingen erop zitten die je wil hebben om alles aan te sluiten.
en dan heb je hem gevonden :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik vind het jammer om achteraf te horen dat ik iets gekocht hebt wat het beste was wat ze daar in de winkel hadden. Dus niet het beste wat er te vinden was! Het is begrijpelijk dat een winkel niet alles heeft wat er op internet te vinden is. Ik wil het liefst dus via jullie een product zoeken en daarna een winkel vinden die het verkoopt :)

Wat vinden jullie van de Sony DAV-S400?
http://www.kieskeurig.nl/...A43946F0BC1256B9C006553C4

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

ga naar een echte winkel.. Je hoeft geen verkopers te vertrouwen, want je kan de spullen zelf horen en zelf bepalen wat je mooi vindt. Daarnaast moet je kopen wat JIJ mooi vindt en niet wat een ander mooi vindt. Sterker nog, iedereen vindt weer wat anders mooi omdat het zo smaak afhankelijk is...

Overigens kom je voor 400 euro niet boven de "surround setjes" uit, die worden meestal niet zo gewaardeerd, maar als je echt zelf iets goed wil weten, moet je gewoon zelf naar winkels gaan en zelf luisteren...

"wat moet ik kopen" is niet de bedoeling, zelfs in de policy staat duidelijk dat je zelf moet luisteren en dat het helemaal smaakafhankelijk is.

Daarnaast zijn er de laattse tijd echt al vele van dit soort topics langsgekomen allemaal met dezelfde antwoorden, het is gewoon niet zinnig om dit hier bij ons te vragen

Vragen over nieuwe home cinema set
Home cinema, muziek en radio voor kleine huiskamer, max €500

[ Voor 32% gewijzigd door JvS op 10-12-2003 18:59 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.