Home cinema, muziek en radio voor kleine huiskamer, max €500

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Op het moment heb ik in mijn huiskamertje een eenvoudige televisie en een goede dvd speler staan. Ik heb nog geen muziek installatie en op mijn pc gebruik ik momenteel alleen een koptelefoon. Tijd voor goed geluid in huis dus, dacht ik zo.
Ik heb deze week geprobeerd erachter te komen wat er allemaal te krijgen is en al snel kwam ik erachter dat de hoeveelheid op gebied van geluid gigantisch is.
Aangezien ik mezelf een behoorlijk beperkt budget heb opgelegd, was het uiteindelijk gelukkig een stuk makkelijker kiezen.
Tot nu toe is mijn keuze gevallen op het volgende:

Receiver: JVC RX-5032 € 225,-
Speakerset: JVC SP-X 100 € 195,-
Subwoofer: ?

Aangezien ik het liefst niet over mijn budget heen wil gaan, is de vraag dus of er i.c.m. deze receiver een geschikte subwoofer te vinden is voor € 80,-
Zo niet, waar kan ik dan het beste op besparen? Ik heb eigenlijk geen goedkopere receiver kunnen vinden, dus misschien dat mijn budget toch te krap is?

Verwijderd

Misschien dat het verstandig is nog even een stukje door te sparen, en het meteen maar goed te doen.

Ik ken mezelf ook, en ik ben van een Logitech 2 kanaals, naar een DTT2500, naar mijn huidige set gegaan. Als het niet 100% naar je zin is blijf je echt aan het updaten / graden / vervangen.

Tegenwoordig doe ik het gewoon meteen goed, dan maar wat langer wachten. Met andere woorden ga kijken naar wat je bevalt en kijk daarna pas echt naar de prijs (zorg dat je niet meteen op Arcam ofzo afloopt ;) ).

Maar dat ben ik :)

Verwijderd

Ik heb persoonlijk ook de neiging om wat langer door te sparen naar iets goeds. Het budget is wel heel krap. Die speakers zou ik dus nog niet eens kopen voor m'n ma d'r pc, dan kun je net zo goed je geld door de wc spoelen.

Ik zou even sparen todat je een beetje budget hebt voor echte speakers ipv plastic saladebakjes met breedband intercom speakertjes erin van 1 euro.

• Rene59
Is het zo erg? Wat zit er dan bij home cinema setjes? Eierdopjes als speakers?
Ik ben geen audiofiel he, ik wil enkel wel beter geluid dan zo'n standaard setje. Muziek is niet zo'n grote hobby dat ik er enorm veel geld aan uit wil geven, maar er dus graag tussenin wil hangen, om het zo maar te zeggen.
Ik heb voorheen zo'n labtec fps setje gehad en dat vind ik dus niets meer nu.

In de winkel is mij verteld dat die receiver die ik noem, véél beter is dan wat er in de standaard setjes zit en dat als ik er 100 watt rms (?) speakers bij zocht, toch wel zou hebben wat ik wilde.
Zit ik daar zo ver naast dan met dit?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:12

Stewie!

Keen must die!

Denk jij dat je voor die prijs 100 watt rms speakers kan kopen?
Bij elkaar opgeteld misschien ja, en wat voor kwaliteit zal je dan hebben :)

Wil je behalve DVD's ook radio/cd/etc luisteren?
Nee -> neem deze
Ja -> neem fatsoendelijke speakers

En je zit er ver naast, of zijn die speakers die jij erbij koopt niet van die kleine bagger dingen? Als het normale speakers zijn dan is het al stukken beter :7

[ Voor 28% gewijzigd door Stewie! op 18-10-2003 16:27 ]

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Rene59
Afmetingen satelliet (H x B x D) 159x75x107 mm
Afmetingen centerspeaker (H x B x D) 77x158x107 mm

Dat wordt dus doorsparen denk ik?

[ Voor 80% gewijzigd door Rene59 op 18-10-2003 16:35 ]

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
kijk ook is naar merken als marantz, denon, nad (wat duur).
voor velen klinkt dit exotisch maar is wel kwaliteit voor je geld, met name de sr-4300 receiver die je al kunt kopen voor 299 euro (bv. correct rotterdam) heb je echt een top receiver voor het geld.
geluidskwaliteit die de jvc er al uitspeelt, mits je niet van marantz geluid houdt.
Ik prijs veel marantz aan, maar dat doe ik niet alleen omdat ik er zelf 1 heb, maar als je kijkt naar de prijs 299 euro voor een sr-4300 is dat echt voor niks!

Als dvd speler is de dv-4100 ose een hele mooie keuze als je ook hiervoor om geluidskwaliteit geeft.
het geluid is in zijn prijsklasse onovertroffen, het is dus een dvd-speler met een goede cd-speler in 1. wat vaak tekort schiet in andere spelers. de dvd-features zijn alleen niet zo heel uitgebreid maar voor de meeste gebruikers genoeg.
beeldskwaliteit kan ook wat beter.
Maar ook goed genoeg in de prijsklasse.
het is wel jammer dat de 4100 ose alleen maar in het zwart te verkrijgen is.

owja :) de speler kost 269 euro :p

Afbeeldingslocatie: http://www.marantz.com/image/products/e_dv4100_ose_med.gif
dv-4100 ose

Afbeeldingslocatie: http://www.marantz.co.jp/ja/marantz/image/h_theater/sr4300/sr4300.jpg
sr-4300 (wel in het zwart verkrijgbaar)

[ Voor 14% gewijzigd door Dnc1n op 18-10-2003 16:48 ]

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

zou je het volgende aanraden:

jbl scs 10 satteliet/woofer combi. krachtige actieve woofer met goede satteliet set erbij. kost bij de gemiddelde mediamarkt zo'n 350 euro. Vervolgens heb je voor minder dan 400 euro al een yamaha 440 reciever of een jvc rx-7032. Ben je in totaal dus zo'n 200 euro meer kwijt dan je huidige budget, maar dan heb je ook iets goeds... Evt kan ik je ook aanraden om te wachten tot er een keer een leuke combo aanbieding is. Mediamarkt heeft vaak wel zelf samengestelde reciever/speaker kitjes...

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

Stap eens bij een audiozaak binnen en kijk wat ze aan occasions hebben. Zo ben ik aan een prima Onkyo receiver gekomen voor 250 euri. Het speakeraanbond is over het algemeen iets minder uitgebreid maar zeker de moeite waard om de optie '2dehands' mee te nemen bij je keuze

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jbl scs 10: € 242,-
Pioneer VSX-D 512: € 250,-
Pioneer DV-360: €124,-

Via kieskeurig even een goedkope internetshop gepakt voor de huidige prijzen, maar het idee is duidelijk :) Als ik voor dat bedrag zou moeten shoppen zou ik hierop uitkomen. Ja, €116,- boven budget, maar dan speelt het een willekeurig alles-in-1 setje er wel uit ;)

Wil je nog goedkoper uit zijn dan kan je nog kijken of de Pioneer DV350 en de VSXD511 te verkrijgen zijn, dit zijn iets oudere modellen maar zeker zo goed:

Pioneer DV350 review
JBL SCS138 review
Pioneer VSXD511 review

Laat je trouwens niet gek maken door al die verschillende meningen, maar ga eens luisteren :)

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:19
Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 16:42:
zeker de moeite waard om de optie '2dehands' mee te nemen bij je keuze
Helemaal mee eens. Als je het écht bij dit budget wilt houden kun je wat mij betreft veel beter gaan rondkijken in de tweedehands markt. Ook op internet is veel te vinden, www.marktplaats.nl, maar ook www.hear.nl.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-08 10:26
sr4300, sr4300, sr4300, sr4300, sr4300, sr4300, sr4300, sr4300, sr4300..

moet ik doorgaan? ;)

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:19
Stel dat hij nou voor een Marantz gaat, wat zou dan een goed model zijn? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Arzie op 18-10-2003 23:01 ]

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Arzie schreef op 18 October 2003 @ 23:01:
Stel dat hij nou voor een Marantz gaat, wat zou dan een goed model zijn? ;)
de sr4400 ..

:Y)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Verwijderd

Arzie schreef op 18 oktober 2003 @ 22:10:
[...]

Helemaal mee eens. Als je het écht bij dit budget wilt houden kun je wat mij betreft veel beter gaan rondkijken in de tweedehands markt. Ook op internet is veel te vinden, www.marktplaats.nl, maar ook www.hear.nl.
Yes ik heb zelf voor mn broertje voor bij de compu een oude marantz 1090 versterker (2*45watt rms: rms betekent trouwens root mean square, dat zegt meer over een versterker dan het piekvermogen wat ie 1 seconde kan leveren), bijbehorende 2050 tuner, en Kef Calinda's gekocht, en nog wat nieuwe bekabeling twv €25,=, en ik was ingesammt voor €200,= euro klaar, en het geluid wat daar af komt is echt fantastisch, zeker omdat het helemaal niks kost.. Als je het maximale uit je budget wilt halen zou ik 2e hands zeker in overweging nemen!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:12

Stewie!

Keen must die!

mwa, wat heeft die beter dan zn voorganger? Is nog steeds 6.1 dacht ik, en stukken duurder :Y)

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 17:29
Misschien is dit iets voor je?

http://www.castle-e.nl/es.../index.asp?product_id=150

Is iets over je budget, maar leuk setje.

En het lijkt me toch dat de TS een setje wil voor rond de 500 Euro, kom dan niet aanzetten met dure merken, maar zoek iets leuks voor rond de 500 Euro!

2e hands zou ik niet doen, je weet niet hoe lang een apparaat nog meegaat en goedkoop kan dan wel eens duurkoop worden.

mcb1

Verwijderd

mcb1 schreef op 19 October 2003 @ 11:53:
Misschien is dit iets voor je?

http://www.castle-e.nl/es.../index.asp?product_id=150

Is iets over je budget, maar leuk setje.

En het lijkt me toch dat de TS een setje wil voor rond de 500 Euro, kom dan niet aanzetten met dure merken, maar zoek iets leuks voor rond de 500 Euro!

2e hands zou ik niet doen, je weet niet hoe lang een apparaat nog meegaat en goedkoop kan dan wel eens duurkoop worden.
Dat is juist ons punt, als je de standaard all-in-one sets neemt dan heb je over het algemeen gewoon crap.

Spaar ietjes door (200 - 300 euro erbij) en koop een goede receiver met een paar boxen. Je kan de center / surrounds er later altijd nog bij hangen wanneer je het geld hebt ( en TS had een center / surroundspeakerset staan geloof ik)

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 17:29
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 12:45:
[...]

Dat is juist ons punt, als je de standaard all-in-one sets neemt dan heb je over het algemeen gewoon crap.

Spaar ietjes door (200 - 300 euro erbij) en koop een goede receiver met een paar boxen. Je kan de center / surrounds er later altijd nog bij hangen wanneer je het geld hebt ( en TS had een center / surroundspeakerset staan geloof ik)
Dat geld heeft ie dus niet!!

Ga dus hem niet gek lullen om veel meer geld uit te geven dan dat ie eigenlijk wil. Vergeet ook niet dat het geen "audiofiel" is en dat hij gewoon leuk een filmpie wil kijken.

En ja, je hebt gelijk de meeste all-in-one setjes zijn idd crap. Kan alleen zeggen dat mijn pa het door mij genoemde setje heeft en dat het zeer goed klinkt voor het geld.

Ik zou dus zeggen adviseer dus rond de 500 euro en laat nu maar eens zien wie met het beste voorstel komt voor dit bedrag.

Dat er voor 300 euro meer beter te krijgen is weten we nu wel!

mcb1

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 13:04

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

DaMorpheus schreef op 19 October 2003 @ 11:33:
[...]

mwa, wat heeft die beter dan zn voorganger? Is nog steeds 6.1 dacht ik, en stukken duurder :Y)
Dude, de SR-4300 wordt gewoonweg niet meer gemaakt :)

www.avpnews.com

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
skullsplitter schreef op 19 oktober 2003 @ 14:39:
[...]

Dude, de SR-4300 wordt gewoonweg niet meer gemaakt :)
als je kijkt naar de prijs van een 4400 vindt ik hem op het moment veel te duur voor wat je er voor krijgt. de 6300 is bv. al goedkoper, daar zou ik dan eerder voor gaan als een sr-4300 met wat extra's!
4300 is voor de topicstarter gewoon de beste overweging ;)
maar zal wel snel zijn als je hem nog voor 299 te pakken wilt krijgen :)

• Rene59
Nou, ik heb dan toch maar wat dieper in de buidel getast. Het is naar jullie advies de Marantz SR4300 geworden.
Ik heb daarbij 4x Sony SS-LA300ED en 1x Sony SS-LAC305ED als speakers uitgezocht.
Alles gekocht bij Correct in R'dam voor 648 euro.
Ik ben er erg blij mee en het klinkt echt prachtig, zowel films als muziek. Bedankt voor het advies :)

Verwijderd

mcb1 schreef op 19 October 2003 @ 13:21:
[...]

Dat geld heeft ie dus niet!!

Ga dus hem niet gek lullen om veel meer geld uit te geven dan dat ie eigenlijk wil. Vergeet ook niet dat het geen "audiofiel" is en dat hij gewoon leuk een filmpie wil kijken.

En ja, je hebt gelijk de meeste all-in-one setjes zijn idd crap. Kan alleen zeggen dat mijn pa het door mij genoemde setje heeft en dat het zeer goed klinkt voor het geld.

Ik zou dus zeggen adviseer dus rond de 500 euro en laat nu maar eens zien wie met het beste voorstel komt voor dit bedrag.

Dat er voor 300 euro meer beter te krijgen is weten we nu wel!
Rene59 schreef op 25 October 2003 @ 18:03:
Nou, ik heb dan toch maar wat dieper in de buidel getast. Het is naar jullie advies de Marantz SR4300 geworden.
Ik heb daarbij 4x Sony SS-LA300ED en 1x Sony SS-LAC305ED als speakers uitgezocht.
Alles gekocht bij Correct in R'dam voor 648 euro.
Ik ben er erg blij mee en het klinkt echt prachtig, zowel films als muziek. Bedankt voor het advies :)
Leuk als je gelijk krijgt ;)

Maar veel plezier ermee, met die Marantz heb je zeker geen verkeerde keuze gemaakt en het gaat _lang_ mee! Have fun with it :)

Ook leuk trouwens dat je even meldt wat het is geworden, anders heb je ook maar het gevoel dat je voor jan met de korte achternaam hebt lopen posten :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 18:22 ]

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:01
heb een grotere kamer gekregen (broer huis uit >:) )
en zit nu nog met een klein tvtje.. hier moet dus verandering in komen!

in een foldertje van de lokale groothandel stond hetvolgende:

Philips 28 PW8608 & (dvd set) LX3600 voor 988.41 (incl btw)
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/28pw8608_l.jpg

tv: http://www.consumer.phili..._SU&productId=28PW8608_12
dvd: http://www.edirectory.co....dID=BCGDJFA&companyid=880

Sony KV 28FX 68 voor 749 (incl. btw)
Afbeeldingslocatie: http://www.diga4u.nl/product_images/02/medium/kv28fx68.jpg

http://www.diga4u.nl/pages/detail.php?artikelnummer=KV28FX68

Samsung WS 28M66VS (594 incl btw)
Afbeeldingslocatie: http://www.netelectrics.biz/_images/products/Samsung_WS28M64VS_Widescreen_Colour_TV.jpg

http://www.bestekeus.nl/s...rs_id/27/products_id/1893

LG rl-28 FX10 (543 incl btw.)

Pioneer DCS515 (689 incl btw)
Afbeeldingslocatie: http://www.homecinemaheaven.com/images/dvdsys/dcs515.gif

http://www.homecinemaheaven.com/prod_info/dvdsys/dcs515.htm

is die philips set een goede keus? of ben ik beter af met bijv een sony+pioneer combo?
wat zou in dit geval de beste keus zijn qua tv en home cinema set?
budget zo rond de 1000 / 1200 euro

[ Voor 9% gewijzigd door Fried op 26-10-2003 20:21 ]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Fried schreef op 26 October 2003 @ 20:20:
<knip>
Philips 28 PW8608 & (dvd set) LX3600 voor 988.41 (incl btw)
<knip>
Pioneer DCS515 (689 incl btw)
<knip>

is die philips set een goede keus? of ben ik beter af met bijv een sony+pioneer combo?
wat zou in dit geval de beste keus zijn qua tv en home cinema set?
budget zo rond de 1000 / 1200 euro
Zit met dezelfde vraag, dus een prettig anwoord zou leuk zijn! _/-\o_
De TV zie ik persoonlijk wel zitten, maar ik kan weinig vinden van de surround-set van Philips. Nog wat extra info daarover: http://www.p4c.philips.co...22/lx3600d_22_pss_nld.pdf

Nomen nescio

• Fried
mijn vader heeft tijdje geleden voor de huiskamer ook een philips breedbeeld gekocht, ziet er wel hetzelfde uit, alleen iets duurder geloof ik (met pixel plus enzo).
maar ben er zeer over te spreken, dus die tv zal het probleem niet zijn...

wat kost ie eigenlijk los. dus zonder die dvd-set erbij?
want wij hebben er ook een pioneer-set bij, en die is ook top (ok, audiofielen zullen me vast tegenspreken, maar voor het huis-en (niet in de) tuin gebruik, doet ie het goed!

Verwijderd

Pixel plus is niet echt aan te raden, ik ben er in ieder geval niet weg van en met mij 95% van de bezoekers van hifi.nl ook niet :)

Ik ga vanmiddag nog eens rondneuzen, bij mij komt er ook een tv half december. Ik denk toch aan een Sony.

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ben vanmiddag even bij de Makro geweest om te kijken/luisteren.

De TV van Philips beviel me prima, ik denk wel dat ik die ga halen. Ben er alleen nog niet uit of het de 28 of de 32 wordt, in verband met de grootte (of liever kleinte :P ) van m'n woonkamer.

Je kunt wel merken dat de LX3600 een budgetsetje is. Stelt echt niet zo veel voor. Het geluid was op zich niet slecht, zeker niet als je een kleine (woon-)kamer hebt, maar spectaculair was het niet. De bas klonk vrij aardig, maar het geluid uit de satellietjes was wat blikkerig. Misschien is dit nog wat bij te regelen met de afstandsbediening, maar die lag er niet bij, dus dat heb ik niet kunnen proberen. Bovendien kwam de set een beetje goedkoop over, plastic en nog meer plastic. De woofer was erg licht, voelde niet erg solide aan. Ik ga 'm in ieder geval NIET halen.

Ik heb gelijk even gekeken naar dat Pioneersetje dat je noemde, Fried. Dat klinkt een heel stuk aardiger, al is het wel erg duur. Blijkt dat mijn ouders toevallig van de week dezelfde set hebben aangeschaft, alleen dan de DCS-313 ipv de 515. Enige verschil is dat die geen draadloze achterspeakers heeft en dattie een kleine 200 euro goedkoper is. Weet niet waar je prioriteiten liggen, maar persoonlijk vind ik een draadloze achterspeaker wat nutteloos, zeker omdat het er maar één is. Heb niet echt het ruimtelijke ervan kunnen testen, maar ik kan me zo voorstellen dat het niet hetzelfde effect heeft als twee "echte" surroundspeakers.
NIW, terug naar de 313: ik ben gelijk maar ff bij paps en mams langsgegaan om ff te testen. Cd'tje van Rammstein mee en knallen maar! >:)
Conclusie: leuk setje!! Ik denk dat dit hem wordt voor mij. Flinke bas, veel instelmogelijkheden, goed geluid (mits je niet de standaard stereo-instelling pakt bij een cd maar de 5-speaker stereo). Heb nog ff een paar stukjes van de dvd's van Star Wars - The Phantom Menace (de Podrade-scene) en Saving Private Ryan (de beginscene op het strand) getest. :9~ :9~ Jammie! Heb zelfs de bas wat terug moeten stellen, zo vol. Errug fraai!

Zo, dat was mijn verhaal. Hoop dat jij (en andere geïnteresseerden) hiermee geholpen zijn. Ikzelf ben er in ieder geval uit. Nu nog ervoor zorgen dat ik zo'n 300 euro extra budget bij mekaar krijg, want voor de 1000 van de Makro-aanbieding heb je deze combi helaas niet...

[ Voor 5% gewijzigd door Bra-Jo op 27-10-2003 21:29 ]

Nomen nescio

• Fried
dit helpt zeker,..!

tot wanneer staat die philips tv er nog? voor mij wordt het dus de kleine variant... en weet je nog wat die los kost? zonder de dvd set erbij?

en wat kostte die dvd set van pioneer zonder draadloze achterspeakers?

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Toen ik er was, was de aanbieding nog niet officieel geldig (is pas vanaf vandaag). Ze wilden me de prijzen niet zeggen, "bel morgen maar of kom maar langs..." |:( Heb ik nog niet gedaan, geen tijd voor gehad.

Gokje op de prijs van de tv: zo'n 700 euro. Prijs was gister een kleine 800, en de surroundset was 290 ongeveer, en de aanbieding is samen voor 1.000, dus is die 700 een educated guess. Ik ben bij Nuth geweest, stonden er op dat moment maar twee, maar volgens hetzelfde heldere licht als waar ik m'n eerste vraag aan stelde "waren er meer dan genoeg."

De 313 (dus zonder draadloze speakers) hadden ze niet staan. M'n pa en ma hebben 'm bij de Mediamarkt gehaald, daar was 'ie 499 euro. Ik ben ff op internet wezen neuzen, en daar is 'ie al te krijgen voor ongeveer 400, kijk maar eens op Marktplaats Kieskeurig natuurlijk, sukkel :X . Moet je alleen wel zaken doen met een webwinkel, en dat moet je dan wel willen...

Als je ze nog gaat halen, post je dan ff wat over hoe ze je bevallen? Ben wel nieuwsgierig naar je ervaringen!

[ Voor 6% gewijzigd door Bra-Jo op 29-10-2003 12:00 ]

Nomen nescio

• Fried
zal ik doen.
weet nog niet zeker of ik hem wel neem hoor. maar lijkt mij wel een goede keus.
heb alleen vrij weinig tijd de aankomende dagen.
die aanbieding geldt tot ... ?

weet je nog de individuele prijs van die tv?

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Zelf zou ik als ik een Home cinema set wil hebben voor de Mordaunt Short Premiere serie gaan:

http://www.mordauntshort.co.uk/products/premiere.asp

De prijs is wel wat hoger dan die standaard setjes, maar ook wel veel betere kwaliteit. En als je dit nog te duur vind, kun je ook altijd nog 2 van die satellites vervangen door MS 902's en dan kun je de subwoofer achterwege laten...

iRacing Profiel

• Fried
ja, maar voor de huis, tuin en keukengebruiker is dat ook niet echt nodig.
je moet daar nog eens extra een dvdspeler en versterker e.d. bij kopen.
en dat is voor mij echt niet nodig.

ik wil gewoon leuk een filmpje kunnen kijken met de nodige effecten, en evt. beetje muziek luisteren...

het is ook maar een kamer van 3.5 bij 2.5 geloof ik.

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:41
StarTAC schreef op 30 oktober 2003 @ 11:47:
Zelf zou ik als ik een Home cinema set wil hebben voor de Mordaunt Short Premiere serie gaan:

http://www.mordauntshort.co.uk/products/premiere.asp

De prijs is wel wat hoger dan die standaard setjes, maar ook wel veel betere kwaliteit. En als je dit nog te duur vind, kun je ook altijd nog 2 van die satellites vervangen door MS 902's en dan kun je de subwoofer achterwege laten...
Ik zou die sub niet erg graag in willen ruilen voor 2 902's :r
Die sub(35Hz) komt toch een stuk lager als die 902's (55Hz)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Fried
denk dat die discussie verder in het grote home cinema-topic kan :)
bij deze staat toch duidelijk max 500,-

dus gaat hier gewoon om HT setjes van sony, pioneer, philips noem maar op..

met losse componenten ga je hier DIK overheen denk ik zo

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Griffin2k schreef op 30 oktober 2003 @ 14:22:
[...]

Ja tuurlijk! Maar ik zei het meer in de trant van dat je die sub er dan later nog kan bij kopen als je meer geld hebt gespaard.

iRacing Profiel

Verwijderd

Griffin2k schreef op 30 oktober 2003 @ 14:22:
[...]

frequentie zegt geen hol over geluidskwaliteit, keep that in mind. Mijn kef's gaan misschien niet lager dan het gemiddelde computersetje maar ze klinken wel 10x beter....

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:26
weet iemand of die philips 3600 ook regiovrij te maken is? kan er niets over vinden....
Pagina: 1