Toon posts:

9600

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet aan die gast zijn email komen. :S ReemF's dan !

Wordt er ronduit ZIEK van, ik vraag gewoon wat, ik zei dat ik op moment weinig zin had kwam net van werk, dus dan ga ik niet de hele avond zoeken !!!!!!!

OK VRAAG:

Ik heb een 9600pro lite versie van Powercolor.
Ik kan cata 3.6 of hoger installeren, maar als ik opnieuw opstart en ik kijk vervolgens na de beeldscherm instellingen staat er geen videokaart bij en ook geeen drivers specificaties.
Bij de standaart drivers wel, maar die zijn simpelweg te SLOOM!

Ik hoop dat jullie kunnen beantwoorden en meedenken want ik heb wel enige dingen geprobeert:

3.6
3.7
3.8
3.9
DNA drivers
Omega_ 2474

En nog krijg ik um niet aan de gang.....
Die andere 2 topics mag je verwijderen, laat deze AUB staan !!!!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

reemf[@]tweakers.net ;)

Zonder blokhaken dus :P

[ Voor 41% gewijzigd door Atlas op 10-12-2003 15:48 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:43
Die andere 2 topics mag je verwijderen, laat deze AUB staan !!!!
als hij wil mag hij deze ook gewoon verwijderen.

Heb je nu wel al zelf gezocht? Daarom gingen die anderen dicht...

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat zei ik,

Ik heb vandaag al 4 drivers uitgeprobeert, maar krijg het niet aan de praat :? 8)7 |:(

Dus als iemand een idee heeft GRAAG !!!
En kom niet met die strakke plannen van;

Gebruik dan de standaart drivers.....Die zijn te sloom ! 8)

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
ReemF
^Staat gewoon in z'n profiel dus.

ReemF's sluitmsg was redelijk duidelijk lijkt me, en dan meteen weer min of meer hetzelfde topic openen wordt dan niet bepaald gewaardeerd. We zijn hier om elkaar te helpen, maar zorg dan ook zelf wel dat we dit kunnen. Bedenk je wat iemand denkt als hij je topic start leest... Sja, wat moet je daar nou mee?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:12

Duinkonijn

Huh?

lees de FAQ eens na, dan weet je gelijk wat je nog meer moet geven kwa informatie als je een topic opend.

je topic title deugt voor geen kant
je informatie deugt niet

en je gedrag ook niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Duinkonijn op 10-12-2003 15:56 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn gedrag vind ik redelijk normaal hoor....
Ik vroeg me af wat het nog meer kon zijn, Ik had al gezegt dat ik meerdere drivers had geprobeert en toch heb ik te weinig gedaan :S
Wat had ik dan meer moeten doen ?!?
ATI emailen :S

Ik bedoel komop, zoals je zelf al zei, we zijn hier om elkaar te helpen en niet om elkaar af te zeiken etc......doe dat dan ook niet |:(

Vervolgens hoop ik dat iemand dit probleem kent en een oplossing !!!

Met voorbaat dank Simon !

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:19
Anger management course?

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Goh....jij bent zker de slimste van het ForuM.....

Komop mensen ik zit al een tijd te bakkelijen met dit kaartje en het wil gewoon niet lukken, uiteraard dan er dan zo nu en dan een paar Frustratie's ontstaan.
En ik verw8 mede doordat jullie tweakers zijn, een beetje begrijp daarvoor..!!
Ik probeer gewoon simpel wat te vragen en wordt aan meerdere kanten aangevallen, vindt je het gek dat ik beetje kortaf reageer ...Ik niet !

Ik hoop dat iemand gewoon een antwoord heeft voor mijn probleem want ik vind het nu wel tijd worden dat mun kaartje gaat draaien, zoals het hoort dan :)

Mijn vraag is dus: Wie weet een Driver of Drivers die WEL met deze kaart werken...PowerColor 9600pro 400/400 (lite versie dus) 128mb.

Met voorbaat dank, Simon !

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 16:04 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

... Praten we nog over het probleem of over het managment!

Als de kaart weigert herkent te worden, dan is een RMA een goed idee!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Nja dat is het hele punt, bij de standaart drivers pakt ie um wel..

Alleen met de rest van de drivers, die ik al geprobeert hebt(staan bovenaan) daarbij pakt ie de kaart niet :'( :'(

Dus RMA lijkt mij ook meteen zoeen grote stap :)
Maar er zouden toch "bepaalde" drivers moeten zijn die er wel GOED mee draaien ?!?! :?

MvG Simon !

• -ET-
  • Laatst online: 23:24

-ET-

Phone Home

Je zegt zelf al dat de standaard drivers wel goed draaien, wat is dan precies het probleem :?

Heb je de nieuwe drivers van de fabrikant dan al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
de standaart drivers zijn TE sloom.....

Daarom zoek ik naar anders....
Waarom zou ik dit hele gezeik anders hier neerzetten als de standaart drivers goed werkte :)
Zou zinsloos zijn, maar dat is het hele punt.......Ik wil gewoon btere drivers en op de een of andere manier ziet/ondersteund ie ze niet :S

• -ET-
  • Laatst online: 23:24

-ET-

Phone Home

Wat bedoel je met te sloom? Zijn de spellen niet meer speelbaar? of gaat je benchmark alleen maar omlaag?

Verwijderd

Topicstarter
MuN fps van MOhaa: spearhead die ik met een clan speel ligt ineens 20 a 30 fps lager als daarvoor met mijn Ti4200 :|
En ik verw8 toch wel IETS meer als dat van een 9600 :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Weet je SissyBoy, ik ben normaal een heel vriendelijk persoon. Maar jij hebt het dan toch echt voor mekaar gekregen dat ik minder vriendelijk ga doen. Je ontvangt hierbij namelijk een OW wegens het negeren van direct advies en gewoon doorgaan met dergelijke topics te openen, waarvan de topicstart en titel aan alle kanten rammelen :/

Ik heb in je eerste topic al een link gegeven om te zien hoe je op GoT correct een topic opent, en verder tips gegeven hoe met de kaart om te gaan als het echt niet lukt. Jij opende gewoon een tweede topic en ging op dezelfde manier door. Vervolgens dit topic. Als de tips van het proberen van verschillende drivers niet werken, dan valt er gewoon weinig anders te adviseren dan met de kaart terug te gaan. Maar dan is het niet de bedoeling om zomaar weer een nieuw topic te openen!

Ik zou je dringend willen vragen om http://gathering.tweakers.net/forum/faq door te nemen, want met een klein beetje inzet en wat beter geformuleerde topicstarts kom je al heel wat verder hier op GoT, dan op deze manier.

En ja, ook deze gaat dicht.

LinkedIn
Instagram

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
De Banrichtlijnen

Maar zie vooral ook gewoon Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Bij deze heb je een officiele waarschuwing te pakken omdat je stug datgene deed waarvan vorige keer al aangegeven werd dat je het niet mocht. Als je nog maar de halve moeite gedaan had aan zelf een en ander uitzoeken (onder andere hoe crewleden te contacteren, het staat zelfs in de link die ik je gaf |:( ), zou dit al opgelost zijn.

Edit: ReemF was me net voor :o

[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 10-12-2003 16:18 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.