Toon posts:

9600pro "lite" acceoteerd geen 3.7 etc

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals titel het eig al zegt...
Zodra ik cata 3.7 of hoger wilt installeren kan ik opnieuw opstarten to ik een ONS weeg maar zeggen dat die een 9600pro" lite" heeft zal die niet doen.

Heeft iemand hier toevallig al enige ervaring mee ?!?

betreft de:

PowerColor 9600 pro 400/400

MvG Sissyboy 8)7

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat heb je zoal zelf geprobeerd om het op te lossen (drivers goed verwijderen voor opnieuw installeren bijvoorbeeld)? En wat zijn de specs van je systeem?

Verwijderd

Topicstarter
OK..............

AMD 2600+
TwinMos 512MB DDR 400mhz -= 5-2-2-2 =-
Epox mobo -= Ben ff type nr kwyt, en heb eerlijk gezegt weinig zin om te zoeken, heeft iig de Nforce chipset =-
Draai Win Xp Prof....Nog geen update's what so ever..

Voor de rest heb ik weinig geprobeert....
Zodra een versie niet wil installeren, zou ik eerlijk gezegt niet weten hoe ik dat zou kunnen omzeilen/verhelpen.....

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 22:42 ]

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Waarom wil je zo graag dat ie Pro Lite aan geeft dan? Als je met behulp van Radclock (Omega drivers) of Powerstrip je clock snelheden goed staan maakt het toch niet uit of er Pro of Pro Lite staat. 8)7

Edit
Zo ver ik weet ondersteund ATI de Pro Lite versie niet, dus vandaar dat het klopt dat er geen Pro Lite staat.

Radeon 9600 soorten:
http://www.ati.com/produc...adeon9600pro/compare.html

[ Voor 37% gewijzigd door Kickasz op 09-12-2003 23:36 ]

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-08 17:00
Catalyst zegt toch altijd alleen maar "9600 series" ? :?

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ok, laat ik het zo zeggen;

Zodra ik cata 3.7 of hoger installeer geeft ie GEEN videokaart aan....
gaat my nie specifiek om de lite versie, dat boeid me echt totaal niks :)

Maar het gaat erom dat ie dan geen videokaart ziet,
alsof deze kaart niet wordt ondersteund...Terwyl tijdens de installatie een melding geeft over de niet door win xp ondersteunende drivers van de 9600.

Dus als ik 3.7 of hoger installeer ziet ie mijn vga kaart niet :)

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Welke drivers heb je probeerd? De standaard drivers van Ati of die van Powercolor? Heb je daarnaast ook al eens de Omega drivers geprobeerd?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

SissyBoy schreef: heb eerlijk gezegt weinig zin om te zoeken...Voor de rest heb ik weinig geprobeert....
SissyBoy, dit forum heet Gathering of Tweakers, en van tweakers wordt toch wel enige inzet verwacht om iets uit te zoeken / op te lossen voordat ze een topic hier openen :) Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) hiervoor. Pak gewoon de standaard drivers van Powercolor, aangezien Catalyst drivers blijkbaar geen 9600 Pro Lite kennen. Als het goed is heb je gewoon een drivercd van Powercolor bij die Pro Lite zitten die je kaart prima kan herkennen. Zoniet, ga ermee terug naar je hardwareleverancier.

Ga er dus eerst serieus zelf mee aan de gang, want als men hier tips blijft geven om het op te lossen terwijl jij te weinig inzet toont, schiet het niet op :). Deze gaat iig dicht wegens zelfwerkzaamheid/te weinig eigen inzet.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.