[online] Kings Of Chaos deel 6

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.726 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ja óf jullie laten wel gewoon nieuwe mensen toe, nu is Age 2 toch bijna afgelopen, dus boeien doet het niet... En daarnaast, veel keus is er niet, striker heeft het goed geregeld en er is altijd plek, sorry jongens, attack me maar, sta 90.000ste, ben je dan effe kick :D

Als jullie me hadden toegelaten had ik jullie wel gejoint, maar de hiearchie staat hier beetje hoog in het vaandel. Het is niet dat ik striker nou veel kicker vind dan stinger: het is gemakzucht

Leuk gesaboteerd, erg knap :D anders val je effe een hogere speler aan, óf laat je me effe toe in de clan, I just luv addicts ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Ojjorz op 30-12-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:52

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
goh nee, anders nodig je je even uit?
btw, wij kunnen er echt niet om treuren hoor, dat jij niet bij ons komt, maar good luck bij striker :) .

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

krvabo schreef op 30 december 2003 @ 19:06:
goh nee, anders nodig je je even uit?
btw, wij kunnen er echt niet om treuren hoor, dat jij niet bij ons komt, maar good luck bij striker :) .
Ow dat was ook zeker niet wat ik verwachtte van een stel harteloze beesten ;) Voor mijn part maak je me kapot, part of the game. Ik vroeg me alleen af of jullie het niet beter konden regelen, zoals striker het heeft geregeld zijn jullie bij voorbaat kansloos. Enige mooie aan jullie is het teamwork gedeelte, maar dat doet de harde kern van de striker clan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja veel geluk Ojjorz.... Denk maar niet dat we verraad vergeten gaan, je zult nooit het daglicht zien in age 3 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ojjorz schreef op 30 december 2003 @ 19:09:
[...]

Ow dat was ook zeker niet wat ik verwachtte van een stel harteloze beesten ;) Voor mijn part maak je me kapot, part of the game. Ik vroeg me alleen af of jullie het niet beter konden regelen, zoals striker het heeft geregeld zijn jullie bij voorbaat kansloos. Enige mooie aan jullie is het teamwork gedeelte, maar dat doet de harde kern van de striker clan ook.
Als Striker volledig z'n zin krijgt zijn we idd kansloos... hij behoort namelijk zelf tot de staff (of heeft daar extreem sterke connecties mee)... daarom dat ik ook niet in Age 3 spelen ga... ik mlaat m'n leven niet zuur maken door een cheater met dictatoristische trekjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:05
Ojjorz schreef op 30 december 2003 @ 19:09:
[...]

ze hebben geen harde kern das nou het leuke, boogie_bear (LS officer) had ooit eens gezegd mij helemaal kapot te maken nadat ik hem had uitgedaagd en voor joker had gezet :D

sinds gisteren klikt ie zelf op mijn linkje, de strikerclan zijn softies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 19:13:
[...]

Als Striker volledig z'n zin krijgt zijn we idd kansloos... hij behoort namelijk zelf tot de staff (of heeft daar extreem sterke connecties mee)... daarom dat ik ook niet in Age 3 spelen ga... ik mlaat m'n leven niet zuur maken door een cheater met dictatoristische trekjes...
Cheater? kan je me dat uitleggen

En daarnaast ga ik ook helemaal niet meer spelen als deze vakantie voorbij is, helemaal geen tijd voor en zin in. Ik speel het nu alleen voor in de vakantie, dus doe je best, jat mijn geld, sab mijn wapens, je ziet hoe erg ik het vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm dus Ojjorz gaat toch daglicht zien dan denk ik ;)

edit: of toch weer niet :(
ik wil nog wel spelen age 3 :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik zeggen dat ik dit allemaal een beeetje overdreven vind? Zonder de kliklijst was ik waarschijnlijk ook nooit begonnen met de tweakers.
Ok, hij is een verrader(tje) maar als dit zijn keuze is, dan kan ik daar geen traan over laten. En dat zal voor mij ook echt geen reden zijn om hem zijn KoC carriere af te nemen!
Iemand als fuzzy helpen inmaken was leuk, en toch ook de bedoeling van tweakers? (ik ben een newby die pas 3 dagen speelt blablabla te jonge onervaren garde blablabla) maar is het nou verveling of hysterie dat we hier een volle pagina over kunnen vollullen met dreigementen?
Dit was mijn extreme standpunt over deze kwestie, ik zou natuurlijk graag wat tegenargumenten willen horen :)

Ik kies dus zeker niet de kant van ojjorz, maar aan de kant van GoT-KoC!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 1 Bronan 6,500 Humans 274 -25 718,530

Wie is dit eigenlijk?
Heb hem nognooit gezien, terwijl hij vet sterk lijkt voor wat ik zie(en is).

Dus bronan, laat is wat van je horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 19:48:
1 1 Bronan 6,500 Humans 274 -25 718,530

Wie is dit eigenlijk?
Heb hem nognooit gezien, terwijl hij vet sterk lijkt voor wat ik zie(en is).

Dus bronan, laat is wat van je horen. :)
was officer van asmooh, en ja die speelt niet meer dus nu is ie gewoon bronan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bronan is een goeie vriend van me en tevens oprichter van de TEB clan (Team Elteor-Borislavj) die vanaf age 3 van start zou gaan :)
Maar hij zal niet gaan antwoorden omdat TEB en Tweakers/Got/DPC in de clinch met elkaar liggen en Ron (Bronan dus) nu weigert zijn digitale voeten nog op enige (gerelateerde) tweakers site te zetten... tja, zijn keuze (maar aan de andere kant: Tweakerbeheerders kunnen idd nogal kinderlijk zijn ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm...nog een andere clan die bestaat uit gotmembers?

Kunnen jullie dan niet wat regelen met stinger zou wel leuk zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:37
Maar hij zal niet gaan antwoorden omdat TEB en Tweakers/Got/DPC in de clinch met elkaar liggen
als hij en GoT in de clich liggen, what the heck doet hij dan in onze lijst? en dan op nadruk de stats die ook op pagina 1 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Hehe, je moet nu je mailadres erbij invullen :) waarschijnlijk zijn er veel hackers in de weer geweest :P

Maargoed, als Age 2 ten einde loopt, heeft LordStriker gewonnen, tenzij Orc00 nog eventjes z'n best doet. Maar als GoT/KoC clan op het begin van Age 3 gewoon flink z'n best doet, een goede teamspirit heeft en trouw blijft aan elkaar hebben we toch zeker een kans...

BTW: ik zou die kliklijst naar 100 uitbreiden, als je kijkt hoeveel animo ervoor is, plus dat er in de bestaande lijst vast wel een aantal minder actieve leden tussen zitten en er GoT'ters zijn die graag flink actief willen zijn maar daar de kans niet voor krijgen... dus ik stem voor 100 :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze de "klikker" die niet klikken harder moeten aanpakken.
zoiets van: onder de 90% of 1 week neit klikken is moven.

Iets van driekwart staat bij mij oranje of rood nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk idee voor age 3... age 2 is toch bijna ten einde ;)
* Q-collective had dat ideetje trouwens zelf al een paar keer voorgesteld maar er werd altijd overheen geluld...

naja, was wel leuk met jullie gespeeld (lees: geklikt, want veel meer hebben we met elkaar toch niet gedaan...) te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Sommige mensen "denken" hier de dienst uit te maken. kan er ook helemaal naast zitten hoor, maar dat moet je dan even zeggen.

De meeste mensen die hier zitten doen dat onder de naam GoT omdat ze hier toch altijd rondhangen en het leuk vinden mensen uit de brand te helpen. maar ik krijg het idee dat dit een soort van Clan pagina wordt. met alle verhitte discussies tussen ruziende partijen. Hiervan ben ik ook van de partij geweest omdat bepaalde mensen ruzie met alles en iedereen zochten en daar alleen maar van geilden en niet met de rest van de groep rekening hielden.

Hieronder een paar mooie quotes
Ik heb zat gedaan samen met anderen om mijn respect binnenin de groep te verdienen
ik ben verward in welke groep, ik hoop dan maar binnen de KoC groep, want al dit soort discussies groeit je respect nou niet echt. mocht je denken dat het wel binnen de GoT groep is, dan stel ik voor je (rol)gordijn open te doen en die wereld maar eens te betreden. en probeer daar maar eens respect te krijgen en kom dan terug (met bewijs)

zo hoor je dit ook van mensen die hier niet thuis horen
maar de hiearchie staat hier beetje hoog in het vaandel
Zijn mijn ideen hierover dan misschien toch niet zo verkeerd?

Een ding weet ik wel onze vijanden zijn erg complimenteus
Ow dat was ook zeker niet wat ik verwachtte van een stel harteloze beesten
:Y)

Wat ik hiermee wil bereiken is een Discussie over het reilen en zeilen van de GoT-clan. we zijn niet gebonden aan een leider en dat is onze zwakte, maar gelijkertijd ook onze sterke kant. wij volgen geen regels die door een willekeurig persoon worden opgesteld.
mocht je denken dat dat jij (die dit leest) de leider bent van dit zooitje ongerelgd, dan denk ik dat je er mooi naast zit. probeer deze mensen maar mee te krijgen in je eigen clan die geheel onafhankelijk opereert van GoT.
Hiermee bedoel ik dus niet de Stinger-clan, maar daar heb ik dus ook geen problemen mee.
ik zie het meer zo dat de GoT-clan meer voor inactievere clan mensen is en Stinger voor de mensen die wat meer actie willen, prima voor ieder wat wils.

voor de mensen die niet snappen wat ik bedoel met "geheel onafhankelijk", neem een eigen forum, ga daar je ruzies en verhitte discussies voeren en laat nooit meer van je horen

Het word eens tijd voor een frisse wind en ik hoop ook gezelligheid, want dat heb ik de laatste erg gemist.

P.S. respect is een mooi woord, maar wordt niet verkregen door het afzeiken van mensen die net om de hoek komen kijken, dus hou je grote waffel en gedraag je naar een persoon die wordt gerespecteerd

[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 30-12-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 23:30:
Ik denk dat ze de "klikker" die niet klikken harder moeten aanpakken.
zoiets van: onder de 90% of 1 week neit klikken is moven.

Iets van driekwart staat bij mij oranje of rood nu.
Ojee, daar gaan we weer... Beware of RonaldsMade! }) *bibber* ;)

Mooi gesproken, cardinal808! :7

[ Voor 8% gewijzigd door creative8500 op 30-12-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal> Eindelijk bewijs dat er nog meer mensen hier zijn met hersens :P (enneh, ik zeg dus niet dat ik ze heb hoor :P, maar er zijn nog wat mensen hier die ze hebben en die dit zeker ook zullen begrijpen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, wat betreft de kliksite:

ik zal ongetwijfeld ook in het rood staan. Dit komt:
1) omdat ik momenteel bizar weinig tijd heb (geen excuus)
2) omdat er van de een op de andere dag gezeik komt van / /tegen / door weet ik wie allemaal
3) er van de een op de andere dag mensen bijkomen waar ik nog nooit van gehoord heb, niet hier en niet op IRC
4) ik minstens net zoveel rooie mensjes in mn lijst heb staan (noemt men een neergaande spiraal, oftewel: jaja)
5) age 2 is zo goed als dood, het heeft nu simpelweg geen zin om tijd in klikken te steken (tijd die dus toch al zo schaars is)

Daarbij ben ik van mening dat het (de lijst dus) ZEKER niet langer moet worden dan 50, iedereen heeft kunnen zien dat het voor velen teveel tijd kost om meer dan 50 kliks te geven, hierdoor komen er al gaten in de klikplanning. Zeggen dat nieuwen dat wel zullen volhouden is imho lulkoek, omdat IEDEREEN als nieuwe klikker is begonnen...

Als laatste ben ik ook van mening dat wanneer je echt alléén afhankelijk zou zijn van kliks @ kliklijst je sowieso niet ver zou komen, zeker in het begin niet.

Maar volgens mij was de discussie waarom zoveel rooien en waarom niet meer dan 50 namen al lang geleden gevoerd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op 30 december 2003 @ 23:40:
Sommige mensen "denken" hier de dienst uit te maken. kan er ook helemaal naast zitten hoor, maar dat moet je dan even zeggen.
Ik ga er niet vanuit dat er mensen zijn die denken de dienst uit te (moeten) maken. Ik denk wel dat er mensen zijn waar anderen zich eens wat meer van aan mogen trekken. Er zijn wel degelijk mensen dusdanig met de GoT-clan bezig dat ze respect verdienen, al is het alleen maar door de tijdsbesteding van de ter discussie gestelde persoon / personen.
De meeste mensen die hier zitten doen dat onder de naam GoT omdat ze hier toch altijd rondhangen en het leuk vinden mensen uit de brand te helpen. maar ik krijg het idee dat dit een soort van Clan pagina wordt. met alle verhitte discussies tussen ruziende partijen. Hiervan ben ik ook van de partij geweest omdat bepaalde mensen ruzie met alles en iedereen zochten en daar alleen maar van geilden en niet met de rest van de groep rekening hielden.
Ja, het is idd uitgegroeid (of afgezakt, hoe je het maar wil zien) naar een vorm van clan-site. Wellicht niet goed, maar wel logisch aangezien het van een grote hoop los zand naar een (voor een bepaalde periode) sterkere constructie is gegroeid. De meest actieven hier waren cq zijn lid van de GoT-clan, waarvoor dan alle discussies mbt de opbouw voor age3?
Hieronder een paar mooie quotes

[...]

ik ben verward in welke groep, ik hoop dan maar binnen de KoC groep, want al dit soort discussies groeit je respect nou niet echt. mocht je denken dat het wel binnen de GoT groep is, dan stel ik voor je (rol)gordijn open te doen en die wereld maar eens te betreden. en probeer daar maar eens respect te krijgen en kom dan terug (met bewijs)
Ik mag toch hopen dat je jezelf niet serieus pijnigt met de vraag 'welke groep zal hij nu bedoelen?' Nutteloze quote in een verder niet onaardig om te lezen verhaal
Zijn mijn ideen hierover dan misschien toch niet zo verkeerd?

Een ding weet ik wel onze vijanden zijn erg complimenteus

[...]

:Y)

Wat ik hiermee wil bereiken is een Discussie over het reilen en zeilen van de GoT-clan. we zijn niet gebonden aan een leider en dat is onze zwakte, maar gelijkertijd ook onze sterke kant. wij volgen geen regels die door een willekeurig persoon worden opgesteld.
mocht je denken dat dat jij (die dit leest) de leider bent van dit zooitje ongerelgd, dan denk ik dat je er mooi naast zit.
Nee, dat denk ik zeker niet (ookal was deze hele liefdesbrief niet aan mij gericht), en ik denk ook nog steeds niet dat er ook maar 1 iemand is die dit wel van zichzelf denkt, maar dat had ik hierboven ook al ergens geschreven...
probeer deze mensen maar mee te krijgen in je eigen clan die geheel onafhankelijk opereert van GoT.
Hiermee bedoel ik dus niet de Stinger-clan, maar daar heb ik dus ook geen problemen mee.
ik zie het meer zo dat de GoT-clan meer voor inactievere clan mensen is en Stinger voor de mensen die wat meer actie willen, prima voor ieder wat wils.
Ben ik het mee eens, maar neemt niet weg dat andere clans (Stinger, maar ook anderen) zich hier wel mogen laten horen, en tsja, het is een oorlogszuchtig spelletje, en daardoor horen de straffe verhalen en discussies er ook bij.
voor de mensen die niet snappen wat ik bedoel met "geheel onafhankelijk", neem een eigen forum, ga daar je ruzies en verhitte discussies voeren en laat nooit meer van je horen

Het word eens tijd voor een frisse wind en ik hoop ook gezelligheid, want dat heb ik de laatste erg gemist.

P.S. respect is een mooi woord, maar wordt niet verkregen door het afzeiken van mensen die net om de hoek komen kijken, dus hou je grote waffel en gedraag je naar een persoon die wordt gerespecteerd
Mja, als laatste wil ik er nog aan toevoegen dat wanneer je zegt een discussie te willen bereiken, je dus niet op de man moet gaan spelen, want dan lijkt me een discussie al vrij snel een onhaalbare kaart, maar ik kan er naast zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk dat nieuwe inlogsysteem :(
gvd kan ik niet meer inloggen en ik weet mijn emailadres nog WEL ja. Ik heb ook al mijn inloggegevens laten emailen maar het komt simpelweg niet aan :( :( :( :(

m.a.w. er is probably wat fout gegaan met mijn emailadres of hotmailadressen worden niet geaccepteerd. Ik hoop dat het nog gaat werken want anders is het dus gewoon over voor mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Nee, dat denk ik zeker niet (ookal was deze hele liefdesbrief niet aan mij gericht), en ik denk ook nog steeds niet dat er ook maar 1 iemand is die dit wel van zichzelf denkt, maar dat had ik hierboven ook al ergens geschreven...
uhm uhm :P je weet dat ik nogal snel in mijn harnas ben gejaagd :D maar ik hoef aan jouw vorige post niets meer toe te voegen.

Mooi gezegd Abel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 10:15:
Heerlijk dat nieuwe inlogsysteem :(
gvd kan ik niet meer inloggen en ik weet mijn emailadres nog WEL ja. Ik heb ook al mijn inloggegevens laten emailen maar het komt simpelweg niet aan :( :( :( :(

m.a.w. er is probably wat fout gegaan met mijn emailadres of hotmailadressen worden niet geaccepteerd. Ik hoop dat het nog gaat werken want anders is het dus gewoon over voor mij :'(
hotmail adressen werken wel, ik heb getest met mijn account en die van BigF die ik tijdelijk onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 31 december 2003 @ 10:19:
[...]
hotmail adressen werken wel, ik heb getest met mijn account en die van BigF die ik tijdelijk onderhoud.
Wel verdraaid... ik kom gewoon niet ingelogd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 10:22:
[...]

Wel verdraaid... ik kom gewoon niet ingelogd :'(
als je me vertrouw kan je het mij laten proberen en daarna je pass wijzigen ? als je dat wilt kan je pm-en via stingerfora...

ik kom er gewoon 2× perfect in met 2 hotmailadressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er niet mensen die vergeten zijn dat ze voor de registratie een @mailinotor adres hebben ingevuld? IPV hun gebruikelijke hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Bedankt ronald :D M'n def is weer aardig up :) Hartstike bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
BigFast schreef op 31 december 2003 @ 13:24:
Bedankt ronald :D M'n def is weer aardig up :) Hartstike bedankt :D
graag gedaan hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

ipv van al het bovenstaande gezeik zou je natuurlijk ook gewoon kings of chaos kunnen spelen :)

ik ben vannacht van 490 naar 590 battle axes gegaan in 8 uur en heb met 250 turns 18 miljoen gejat.

Over de kliklijst, zoals de lijst nu is werkt hij niet.
Wat wel werkt is clickmaster en irc.
Beide zijn redelijk vrij toegankelijke media dus ...

tot zover dit gepruttel van een stinger member

Akita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Iedereen hier een gelukkig 2004 :D

ik begin alvast goed :D

30 seconds ago aragorn_arwensman 989,855 Gold stolen 15 6 2 4,753,317 xxxxdetails
45 seconds ago aragorn_arwensman 65,610 Gold stolen 1 5 1 5,084,709 xxxxdetails
6 minutes ago The_cooler 874,044 Gold stolen 15 3 2 3,904,548 xxxxdetails
6 minutes ago The_cooler 47,205 Gold stolen 1 4 3 3,836,241 xxxxdetails

totaal: 1.976.714 met 32 turns :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMORGENS GEPOST :|

Ik hoop dat jullie nog wakker waren... 1 jan en 11.00 's ochtends...

Wel mooie vangst RM

O JA:

GELUKKIG 2004 EN DE BESTE WENSEN!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goededag allemaal deze tweede dag van het jaar.

Ik ben weer eens gekoeieneert door dturini.... :'(

Wanneer gaan we woofles aanvallen (Viper?), misschien dat het dan is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben altijd in voor een lekker mass. >:)
Over een paar dagen heb ik genoeg sa om hem pijn te kunnen doen, kun je nog even wachten? :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeeeehhaaawww ik kan eindelijk weer inloggen!!!!!!!

bleek dus gewoon dat ik nog een emailadres had en dat ik die gebruikt heb |:(
Maar wel tof dat die aman dat ff stuurde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 13:17:
Over een paar dagen heb ik genoeg sa om hem pijn te kunnen doen, kun je nog even wachten? :)
Wat is voldoende Sa om hem pijn te doen?? Hoeft niet nauwkeurig, maar roep is wat. Is 10 miljoen voldoende ?? Of is 6 miljoen al voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm ik weet niet hoeveel hem schade doet.
Maar ik weet wel dat hij vorige week 20 miljoen effectieve def had. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 14:15:
euhm ik weet niet hoeveel hem schade doet.
Maar ik weet wel dat hij vorige week 20 miljoen effectieve def had. ;)
hmm, dat dan maar voorlopig overhelen naar da dan, want zodra ik daar met mijn wapens tegen aan ga slaan ben je zeker weer 1 miljoen + kwijt aan reparatie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Lang geleden dat ik hier weer eens wat gemeld heb. Over een aantal dagen doe ik weer wat fanatieker mee.
Voorlopig gaat het bij mij niet echt super. Ik blijf constant hangen rond #2000. Alleen door veel spies te trainen lukt het mijn ranking op te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 13:17:
Ja hoor ik w8 nog wel ffkes :O Nee is echt prima :)

Maar ik heb nu ongeveer effectieve sa van 3,5M....is nie zoveel maar daar kan ik toch (heb immers kleiner leger) heb toch wel mee prikken? Of is het juist handiger als ik dezer dagen ook alles wat ik binnen krijg stop in sa?

Ben namelijk da aan het ophogen voor dturini (lukt nog wel redelijk ook nog...gaat nog wel een hele tijd duren maar ben geduldig :) )

edit:
Your troops inflict 3,530,691 damage on the enemy!
The enemy sustains 1 casualties!

woofles's forces counter-attack and inflict 23,047,758 damage on your army!
Your army sustains 6 casualties!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mkay, wie kan er wanneer en vooral; wie wil er meedoen aan een rel in de richting van Vipers Vriendjes?

Ik kan, wil en zal zeker meedoen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier weer een berichtje van mij (Wubmaster in KoC).
Ik ben dus sinds een weekje spyproof en hard aan het werk om m'n SA omhoog te krijgen (nu rond de 2.5M).
Zodra ik weer een beetje op sterkte ben, nodig ik mijzelf van harte uit om mee te doen aan wat mass attacks (sinds jullie enkele weken geleden 'mijn' Crimson_grin naar de andere kant van de wereld hebben geholpen :)).
Verder verzorg ik de meeste mensen van de nodige extra mannetjes, dus ik ben er wanneer dat nodig blijkt te zijn!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11 minutes ago dturini 941,142 Gold stolen 15 2 7 15,526,266 *,967,665 details

Ik dacht nog om 9 uur, zal ik kijken of niet?
HAd ik dat nou maar wel gedaan :'(

Trouwens:
Name: SilentNSly
Commander: Madawc
Race: Humans
Rank: 11,254
Army Size: 3,809
Treasury: 1,097,470
Fortifications: Citadel

6miljoen eff. defence

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
ok, nu ben ik voor een mass:
32 minutes ago dturini 372,064 Gold stolen 10 3 12 15,620,571 * details
1 day ago dturini 472,727 Gold stolen 15 3 11 15,293,685 * details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op 03 januari 2004 @ 14:20:
ok, nu ben ik voor een mass:
32 minutes ago dturini 372,064 Gold stolen 10 3 12 15,620,571 * details
1 day ago dturini 472,727 Gold stolen 15 3 11 15,293,685 * details
Op woofles wel te verstaan toch? Dturini heeft niks om te massen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee het heeft geen zin dturini aan te vallen.
En woofles zal ook niet met een paar aanvallen gevelt zijn, heeft tijd nodig met continu anvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
Prepare yourself for being farmed everytime you accumulate some decent ammount of money. Your alternative is awake some times at night to spend your money :)
What more can I say? You would be shocked if I told you how many times each day people menaces me and don't do nothing.

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe heeft Dturini gelijk, (spreek voor mezelf) ik heb eigenlijk veel te veel geld 's morgens op m'n bankje staan (omdat ik weer eens heb uitgeslapen) tegenover m'n da. Maar school begint weer voor mij zo en dus zullen mijn nachten van slapen niet langer dan 7 uur zijn en dus hoop ik dat hij dat net te weinig vind om te jatten :)
Andere oplossing gaat worden dat ik m'n leger qua grootte net onder dat van hem ga houden. Da's mijn tactiek.....iemand anders nog wat suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DA opkrikken (d'oh, hoezo loze opmerking).

Krijg tegenwoordig ook leuke berichten:
Hi,
I have noticed that you have been attacking me for the past couple of days in a row, so I take it that you have begun farming me. There are a lot of other people to attack, so if you stop farming me it would be greatly appreciated.
Thanks,
ZamuSX
En ik was weer eens in een goede bui (hij heeft opeens minder ventjes :( ), heb ik hem maar opgestuurd dat ik zou stoppen.

1 day ago ZamuSX 428,338 Gold stolen 15 3 0 1,644,222 *** details
1 day ago ZamuSX 36,972 Gold stolen 1 4 0 1,732,080 *** details
2 days ago ZamuSX 442,398 Gold stolen 15 7 1 1,501,227 *** details
3 days ago ZamuSX 508,339 Gold stolen 15 2 0 1,306,146 *** details
3 days ago ZamuSX 33,601 Gold stolen 1 4 0 1,308,858 *** details

Iemand zin in een koetje? Of is dat te gemeen?

edit.
De kliklijst... Ik geef toe ik ben niet de meest actieve klikker allertijden. MAAR ik klik ECHT. En volgens de kliklijst zou ik er dan elke dag ongeveer 10 moeten krijgen. +5 voor mijn unit-upgrade + 4 voor klikken van mensen die IK ken. Dan zijn bijna 20 ventjes de dag. Aangezien ik mercenaries ongeveer gelijk houd klopt het aantal ventjes dat ik per dag zou krijgen met de kliklijst NIET. Een beetje jammer.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Beste wensen iedereen!

Ik heb weinig tijd gehad, en ben dus helemaal niet actief geweest. Gisteren even gaan kijken: 450 turns....mmm niet slecht >:)

Ik heb nu zo'n 3000k meer SA, dus kan ik weer iets meer. Iemand had nog 1000k, en ik vond dat ik dat geld beter kon uitgeven >:)

BTW over die kliklijst: ik klik niet omdat het niet meer de moeite waard is omdat Age 2 bijna is afgelopen. Op het moment dat Age 3 begint, begint mijn bierronde ook >:)

KoC ze!

[ Voor 3% gewijzigd door Oguz286 op 03-01-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beste wensen allemaal,

Als iemand nog me nog 1x zou willen helpen (Bigfast O-) ), want ik heb een klein probleempje. Al een week of 3 zitten er 2 gasten samen me ontiegelijk te farmen en ik wordt er echt ziek van :r . Gister hebben ze al mijn dragons en al mijn dragonskins gemolt. Pls help me, ze heten : Mastordant en Psycholord.

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 12:19:

Als iemand nog me nog 1x zou willen helpen (Bigfast O-) ), want ik heb een klein probleempje. Al een week of 3 zitten er 2 gasten samen me ontiegelijk te farmen en ik wordt er echt ziek van :r . Gister hebben ze al mijn dragons en al mijn dragonskins gemolt. Pls help me, ze heten : Mastordant en Psycholord.

Alvast bedankt _/-\o_
ps. KILL THEM ALL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 12:19:

Alvast bedankt _/-\o_
waarom train je dan niet spionnen en zorg dat je sabproof wordt.
Steek verder je geld in SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verveelde me een beetje dus heb ik bio maar ff geholpen >:)

Psycholord heeft 21 level 6 spies dus piece of cake voor men 1800 level 10 spies

Mastordant heeft zelfs maar 10 level 5 spies :)

maar goed, om een lang verhaal kort te maken, ze zullen je niet meer farmen denk ik, maar zorg nu eerst dat je spyproof wordt.

Men resultaat >:)

Your Chief of Intelligence dispatches 23 spies to attempt to sabotage 26 of Psycholord's weapons of type Flaming Arrow.
Your spies sucessfully enter Psycholord's armory undetected, and destroy every single Flaming Arrow of the 26 found in Psycholord's armory. Your spies all return safely to your camp.

Your Chief of Intelligence dispatches 26 spies to attempt to sabotage 30 of Mastordant's weapons of type Excalibur.
Your spies sucessfully enter Mastordant's armory undetected, and destroy every single Excalibur of the 30 found in Mastordant's armory. Your spies all return safely to your camp.

Your Chief of Intelligence dispatches 18 spies to attempt to sabotage 20 of Mastordant's weapons of type Excalibur.
Your spies sucessfully enter Mastordant's armory undetected, and destroy every single Excalibur of the 1 found in Mastordant's armory. Your spies all return safely to your camp.

ziezo, geen excaliburs en flaming arrows meer over

ik heb de dragonskins maar voor iemand anders over gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Your Chief of Intelligence dispatches 14 spies to attempt to sabotage 4 of Psycholord's weapons of type Dragonskin.
Your spies sucessfully enter Psycholord's armory undetected, and destroy 4 of the specified type of weapon. Your spies all return safely to your camp.

Your Chief of Intelligence dispatches 14 spies to attempt to sabotage 4 of Psycholord's weapons of type Dragonskin.
Your spies sucessfully enter Psycholord's armory undetected, and destroy 4 of the specified type of weapon. Your spies all return safely to your camp.

en toen was ik door mijn turns heen:p
Hij heeft nog 8 dragon skins over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Laatste acht zijn nu ook weg :)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Covert Mission Report
Your Chief of Intelligence dispatches 43 spies to attempt to sabotage 25 of Mastordant's weapons of type Dragonskin.
Your spies sucessfully enter Mastordant's armory undetected, and destroy every single Dragonskin of the 25 found in Mastordant's armory. Your spies all return safely to your camp.

En dat was het, meer heeft hij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal hartstikke bedankt, ik heb ze gelijk ook leeggerooft en ik heb nu spy lvl 9

thnx to all--> God bless you _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

edit: 130 spies nu :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Je moet ook spies trainen alleen spy lvl opkrikken helpt niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
iemand meld zich net aan via mijn link,maar ik zie hem er neit bij als officier :S wat vreemd... meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcIDeR schreef op 04 januari 2004 @ 20:47:
iemand meld zich net aan via mijn link,maar ik zie hem er neit bij als officier :S wat vreemd... meer mensen last van?
Dat duurt eventjes, mijn officer stond pas na 3 uurtjes op mijn Command center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Hij moet eerst in de ranking van koc worden opgenomen. Hij is nu unranked. En dat duurt dus ff :+

* BigFast = spuit 11 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door BigFast op 04-01-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor alle zekerheid;)

code:
1
2
15 seconds ago Psycholord 2,044 Gold stolen 1 1 0 161,370 xxx details 
2 minutes ago Mastordant 7,689 Gold stolen 1 0 0 607 xxx details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Covert Mission Report
Your Chief of Intelligence dispatches 7 spies to attempt to sabotage 2 of Psycholord's weapons of type Dragonskin.
Your spies sucessfully enter Psycholord's armory undetected, and destroy every single Dragonskin of the 2 found in Psycholord's armory. Your spies all return safely to your camp

die DA zal nu wel weer wat minder zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn, er is weer iemand wakker geworden:
Mastordant:
FINE!!!!!!!!!!

I take you all on!
Just Bring it on!!!!!!
Het jachtseizoen is weer geopend, JOEPIE >:) Helaas is zijn armory al cq nog leeg...

[edit]
En wat Psycholord betreft:
at hebben we vandaag gesloopt bij dit heldhaftig ventje:
code:
1
2
3
4
5
6
18 x elvencloak
23 x steel bow
23 x plate armor
3 x flaming arrow
3 x dragon skin
17 x steed

Ben erg benieuwd wanneer deze persoon op 'inactive' staat... :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 12:25:

[edit]
En wat Psycholord betreft:
at hebben we vandaag gesloopt bij dit heldhaftig ventje:
code:
1
2
3
4
5
6
18 x elvencloak
23 x steel bow
23 x plate armor
3 x flaming arrow
3 x dragon skin
17 x steed

Ben erg benieuwd wanneer deze persoon op 'inactive' staat... :P
Je bent mijn 4x4 dragon skins vergeten:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, dit is wat _ik_ vandaag bij hem gesloopt heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 14:22:
Mja, dit is wat _ik_ vandaag bij hem gesloopt heb ;)
Moet je Ik neerzette, en niet we 8)7 maar maakt nie uit.
ik heb mastordant ook maar een message gestuurd waarin ik hem succes wens... dat zal ie nodig hebben.
Zijn armory is trouwens nog steeds niet bijgevuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psycholord is al weg of niet?

Wilde ik ook net m'n steentje bij dragen :(

Heb nog wel een ander steentje bij te dragen:
Voor de mensen die een effectieve sa van 1,8M of hoger een mooi koetje -> tnguyen05
Ik heb op het moment drie koetjes waarvan deze, maar ik krijg gewoon niet zoveel turns dan dat ik kan gaan melken.

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 16:34:
Psycholord is al weg of niet?

Wilde ik ook net m'n steentje bij dragen :(

Heb nog wel een ander steentje bij te dragen:
Voor de mensen die een effectieve sa van 1,8M of hoger een mooi koetje -> tnguyen05
Ik heb op het moment drie koetjes waarvan deze, maar ik krijg gewoon niet zoveel turns dan dat ik kan gaan melken.

Veel plezier :)
3 minutes ago tnguyen05 563,466 Gold stolen 15 2 1 2,087,232
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

7 hours ago LevTrotskii 319,236 Gold stolen 15 2 1 3,283,988 **,158,223 details
7 hours ago LevTrotskii Attack defended 15 3 1 3,223,605 **,288,897 details
8 hours ago LevTrotskii Attack defended 15 4 1 2,950,045 **,169,992 details
3 days ago LevTrotskii 406,348 Gold stolen 15 2 1 2,913,831 **,808,579 details
3 days ago LevTrotskii Attack defended 15 3 1 2,571,755 **,818,323 details
7 days ago LevTrotskii 180,444 Gold stolen 15 1 0 2,258,220 **,225,391 details
1 week ago LevTrotskii 256,253 Gold stolen 15 1 0 2,336,241 **,150,640 details
1 week ago LevTrotskii 12,479 Gold stolen 1 2 1 2,254,171 **,106,321 details
2 weeks ago LevTrotskii 160,433 Gold stolen 15 3 1 1,911,060 **,714,224 details
2 weeks ago LevTrotskii 84,837 Gold stolen 15 2 1 2,110,315 **,604,220 details
2 weeks ago LevTrotskii 231,040 Gold stolen 15 1 1 2,223,151 **,523,841 details
2 weeks ago LevTrotskii 15,900 Gold stolen 1 2 1 2,095,513 **,512,078 details

Zoals wel te zien valt deze lolbroek gebruikt mij als koe :| En ik gebruik hem als koe :P Zit bijna boven zijn SA, maar vanacht zal hij mij nog wel een keer aanvallen en tjaa dan gaat er weer een paar ton naar hem toe :| Dus als iemand zich geroepen voelt om hem ff 5x aan te vallen graag :)

1 day ago LevTrotskii 323,030 Gold stolen 15 3 1 2,566,473 **,148,203 details

Dit is z'n DA, ruim 2.5 miljoen, is te doen. Maar dat zal hem iig pijn doen als hij dat zal moeten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
zijn er trouwens geen makkelijkere manieren om een target te zoeken,ik zoek me eigen de hele tijd een beetje scheel,naar een perfect target met lekker veel gold :p

is daar niks op of iets?

btw....

die Koc-Got kliksysteem... het is vol,maar ik zou er graag bijwillen,dus ik heb een probleem,kan er meschien een plaatsje extra erbij??? ;)

[ Voor 31% gewijzigd door AcIDeR op 05-01-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcIDeR schreef op 05 januari 2004 @ 21:00:
zijn er trouwens geen makkelijkere manieren om een target te zoeken,ik zoek me eigen de hele tijd een beetje scheel,naar een perfect target met lekker veel gold :p

is daar niks op of iets?

btw....

die Koc-Got kliksysteem... het is vol,maar ik zou er graag bijwillen,dus ik heb een probleem,kan er meschien een plaatsje extra erbij??? ;)
naar vernomen is er toch geen hol meer die klikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is daar niks op of iets?

btw....

Ik zal maar wijs zeggen: daarvoor moet je bij Beowulf zijn, en niet bij ons.
Als je farms nodig hebt, moet je me gewoon een ingame message sturen, ik heb er zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:56:
[...]

Ahum? ik zit nu al bijna 4 weken op de Kliklijst, en klik nog braaf elke dag, net als Firmpete, Fatal_femme en nog zo'n 20 anderen. Dat nieuwelingen meteen opgeven ben ik het ook niet mee eens, want Wubmaster (Jackinthebox) begom later als mij, maar heeft me al bijna ingehaald wat betreft het aantal keer klikken op mij als ik op hem. De kliklijst is Halfdood, zullen we maar zeggen, of Half-life (8> als je dat prefereert:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
naar vernomen is er toch geen hol meer die klikt
ik zie jou naam er niet tussen staan, dus hoe zou jij dat nou moeten weten.
lekkere motivatie weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:56:
[...]

Pardon?

btw ik snap de mensen niet die niet meer klikken omdat KoC bijna afgelopen moest zijn (deze geruchten gingen twee maanden geleden ook al), hiernaast lijkt het me nog steeds de beste manier om nieuwe mensen te laten proeven hoe KoC gaat. (als ze wat sneller soldaatjes krijgen kunnen ze meer wennen voor straks?)
Maar hiernaast heb ik het idee dat Beowulf (waarvan naar mijn weten de kliklijst door geadmind wordt) het of druk heeft of niet meer zoveel trek heeft.

Maja het is onderhand een beerput waar niet zoveel over geruzied mag worden geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm boel activiteit hier ineens :D

@Jimmymaan, van de 14 (voor mij de nieuwste) zijn er 5 die redelijk regelmatig klikken. De rest loopt bij mij 10 kliks achter. (Ik stop trouwens zelf bij een verschil van 10, kan ik zelf ook nog eens 10 dagen weg denk ik dan maar ;) )
Vindt ik niet echt dat ik denk "echter volhouders" maar wil absoluut niet generaliseren maar mensen die er langer dan mij inzitten en mij toendertijd vaak hebben geklikt wil ik niet op een of andere manier laten kicken voor KoC3 (als ze daar allemaal weer aan mee willen doen uiteraard)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:07:
[...]

Ahum? ik zit nu al bijna 4 weken op de Kliklijst, en klik nog braaf elke dag, net als Firmpete, Fatal_femme en nog zo'n 20 anderen. Dat nieuwelingen meteen opgeven ben ik het ook niet mee eens, want Wubmaster (Jackinthebox) begom later als mij, maar heeft me al bijna ingehaald wat betreft het aantal keer klikken op mij als ik op hem. De kliklijst is Halfdood, zullen we maar zeggen, of Half-life (8> als je dat prefereert:P
Dank dat je mij er net uitpikt _/-\o_

Maar, die kliklijst... is volgens mij zeker nog geen kliklijkst...
Er staan in de lijst 'slechts' 11 medeKoC'ers die in de afgelopen twee weken nog geen één keer op mij hebben geklikt... dat valt dus reuze mee.
Ik ben na een keer op 5 op hen klikken wel gestopt trouwens, wat de dagelijkse vingerkliktraining wel iets gemakkelijker maakt :)

Maar, ik ben net gewend aan Age 2 en heb eindelijk weer een SA van meer dan 3M, dus het wordt voor mij eindelijk een beetje leuk. Age 3 hoeft van mij dus ook niet zo snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
zolang ik niet op die klik ding sta,klik ik net als afgelopen dagen gewoon zoveel mogenlijk linkjes aan uit de begin pagina(die met die stats)

hopenlijk klikken ze ooit een x terug (hint hint) :9~

maar ik heb al contact opgenomen met diegene die de stats bijhoud,en diegene die dat klik ding beheert,dus hopenlijk kan ik ook klikken binnekort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Hoe zit het btw met de stats... Ze zijn nog niet up to date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apophis4u
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-05 19:45

is daar niks op of iets?

btw....

Ja ik heb een manier om heel eenvoudig alle players te filteren en zo de leuke eruit te pikken. Mijn toprapes waren 11 en 18 miljoen. Beide in 3 keer striken :*).

Mijn probleem is dat ik veels te weinig soldaten krijg om nog te stijgen in rank. Ik ben apoprockz (jaja nummer 8 van de got players), maar heb al wapens onbemand en mn covert action moet dik omhoog :/ Iemand daar nog ff een tip voor?

Een specialist weet veel van weinig en leert steeds meer van steeds minder, tot hij uiteindelijk alles weet van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ik heb tijdens de kerst vakantie een aardige achterstand opgebouwd. die probeer ik nu weer bij te halen. Dat Fatal_Femme ff niet meer op mij klikt is helemaal niet erg. eerlijk is eerlijk.
ik hoop alleen weer snel bij te benen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apophis4u
AcIDeR schreef op 05 januari 2004 @ 22:40:
zolang ik niet op die klik ding sta,klik ik net als afgelopen dagen gewoon zoveel mogenlijk linkjes aan uit de begin pagina(die met die stats)

maar ik heb al contact opgenomen met diegene die de stats bijhoud,en diegene die dat klik ding beheert,dus hopenlijk kan ik ook klikken binnekort :)
Done ;) Als jij nou regelmatig blijft klikken, doe ik dat ook voor jou ;)

Een specialist weet veel van weinig en leert steeds meer van steeds minder, tot hij uiteindelijk alles weet van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apophis4u
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:29:
[...]

Dank dat je mij er net uitpikt _/-\o_

Maar, die kliklijst... is volgens mij zeker nog geen kliklijkst...
Er staan in de lijst 'slechts' 11 medeKoC'ers die in de afgelopen twee weken nog geen één keer op mij hebben geklikt... dat valt dus reuze mee.
Ik ben na een keer op 5 op hen klikken wel gestopt trouwens, wat de dagelijkse vingerkliktraining wel iets gemakkelijker maakt :)

Maar, ik ben net gewend aan Age 2 en heb eindelijk weer een SA van meer dan 3M, dus het wordt voor mij eindelijk een beetje leuk. Age 3 hoeft van mij dus ook niet zo snel :)
Ik klik bijna dagelijks. Heb nou eenmaal niet de tijd om dit echt dagelijks te doen. Er zitten er inderdaad een aantal in de kliklijst die niet/nooit klikken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apophis4u
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gooij008/bijna11miljoen.jpg
Screenshotje van bijna 11 miljoen :*)

-edit- resized

[ Voor 11% gewijzigd door apophis4u op 06-01-2004 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
apophis4u schreef op 05 januari 2004 @ 22:53:
[...]

Ja ik heb een manier om heel eenvoudig alle players te filteren en zo de leuke eruit te pikken. Mijn toprapes waren 11 en 18 miljoen. Beide in 3 keer striken :*).
vertel eens meer hierover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apophis4u
AcIDeR schreef op 05 januari 2004 @ 23:02:
[...]

vertel eens meer hierover :)
Je ziet mijn screenshotje he :*) moet je ook maar naar de rest van die bedragen kijken. Denk dat ik in die strikes bijna 20 miljoen haal wat er op dat scherm staat :9~

Magoed, een vriend van mij, nogal handig met php, heeft een script gemaakt dat koc uitleest. Is dus niet toegestaan volgens de regels O-)
Maja, wie speelt dat spel nou wel eerlijk? :P

Het is dus wel zo aardig als jullie zijn script gaan gebruiken ook voor hem te klikken ;)

Van daaruit heb ik ook een link geplaatst naar zijn script.

Er zitten enkele parameters in die via de url aan te passen zijn:
pages=100&val=100&money=700000&army=
pages; het aantal pagina's dat hij uitleest
val;vanaf waar hij de pagina's gaat uitlezen (rank 1 kan je toch niet van winnen dus na de eerste 100 pagina's 100 verder = rank 5000 - 10.000
Money; vanaf welke hoeveelheid geld hij de spelers moet laten zien :*)
Army; filtert op groter dan het leger (optie die ik niet gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apophis4u
BigFast schreef op 05 januari 2004 @ 20:18:
7 hours ago LevTrotskii 319,236 Gold stolen 15 2 1 3,283,988 **,158,223 details
7 hours ago LevTrotskii Attack defended 15 3 1 3,223,605 **,288,897 details
8 hours ago LevTrotskii Attack defended 15 4 1 2,950,045 **,169,992 details
3 days ago LevTrotskii 406,348 Gold stolen 15 2 1 2,913,831 **,808,579 details
3 days ago LevTrotskii Attack defended 15 3 1 2,571,755 **,818,323 details
7 days ago LevTrotskii 180,444 Gold stolen 15 1 0 2,258,220 **,225,391 details
1 week ago LevTrotskii 256,253 Gold stolen 15 1 0 2,336,241 **,150,640 details
1 week ago LevTrotskii 12,479 Gold stolen 1 2 1 2,254,171 **,106,321 details
2 weeks ago LevTrotskii 160,433 Gold stolen 15 3 1 1,911,060 **,714,224 details
2 weeks ago LevTrotskii 84,837 Gold stolen 15 2 1 2,110,315 **,604,220 details
2 weeks ago LevTrotskii 231,040 Gold stolen 15 1 1 2,223,151 **,523,841 details
2 weeks ago LevTrotskii 15,900 Gold stolen 1 2 1 2,095,513 **,512,078 details

Zoals wel te zien valt deze lolbroek gebruikt mij als koe :| En ik gebruik hem als koe :P Zit bijna boven zijn SA, maar vanacht zal hij mij nog wel een keer aanvallen en tjaa dan gaat er weer een paar ton naar hem toe :| Dus als iemand zich geroepen voelt om hem ff 5x aan te vallen graag :)

1 day ago LevTrotskii 323,030 Gold stolen 15 3 1 2,566,473 **,148,203 details

Dit is z'n DA, ruim 2.5 miljoen, is te doen. Maar dat zal hem iig pijn doen als hij dat zal moeten repareren.
Trieste bedragen trouwens :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcIDeR schreef op 05 januari 2004 @ 22:40:

You have been recruited into AcIDeR's army!

AcIDeR is building an army of Humans and now has 19 soldiers in AcIDeR's war machine.

Is makkelijker als je een link maakt in je sig

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@apophis4u, die TimmioX daaro is toch niet dezelfde als Timmio hiero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apophis4u
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 23:28:
@apophis4u, die TimmioX daaro is toch niet dezelfde als Timmio hiero?
JA klopt, dat is een vriend van me. Die zit ook op de kliklijst van koc. Kzie hem laatste tijd erg weinig online eigenlijk :/
-edit- oh, ik lees verkeerd, dat is wel de zelfde user alleen ander account.

Als je in die lijst kijkt, zie je apophis4u, apoprockz en apophisfd

Dit zijn mijn 3 accounts. Alle 3 verschillende strategieën (maar ze supporten elkaar niet met soldaten)

[ Voor 30% gewijzigd door apophis4u op 05-01-2004 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:07:
[...]

ok ok sorry iets te overdadig |:( maar ik heb de hele topic gevolgt en heb geconcludeert dat het idd half om half is, want echt niet iedereen klikt hoor :Y)

Het gaat er ook niet om dat ik niet in de lijst zit cardinal maar het is een getrokken conclusie dus niet gelijk zo boos reageren --> bah :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
@ apophis4u; zou je ff je screenshot willen resizen, of er ff de code:
[img=600,*]http://plaat[/img] van kunnen maken, dit vern00kt de lay-out een beetje... en gebruik ook alsjeblieft het editknopje :)
(Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif)
ik heb idd van iemand z'n link gekregen en naam e.d. en of je de farmlist mocht kunnen bekijken? ik weet niet HOE je erachter bent gekomen dat ik een farmlist hadgemaakt voor TOL, maar die is allang weer offline... en dan nog, ik vertrouw geen mensen die in een aanmeldingsmailtje "en ik zou ook graag de farmlist willen bekijken"... nofi...

[ Voor 17% gewijzigd door krvabo op 06-01-2004 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippiekajee!!!

Ik heb mn hoogste jatscore verbeterd:
1 minutes ago aecr 1,215,259 Gold stolen
6 minutes ago Evilclown666 2,200,001 Gold stolen
I LOOOOVE THIS GAME >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het scriptje of eerlijk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apophis4u
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 08:02:
Met het scriptje of eerlijk? ;)
Script; dat kan niet anders ;)

En ik kan het weten uiteraard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mogguh allemaal...
ben er eindelijk weer.. Had me pctje geformat.. Maar al me back ups (en nee, die stonden niet op de schijf die werd geformat, zo dom ben ik ook weer niet, stonden op 2e harde schijf, en dat is echt een 2e schijf, geen partitie ofzo) ben ik kwijt.. zo'n 80 gb.... :(

Hoop kan ik wel terug vinden denk op cd's/dvd's/andere pc's, maar voorlopig zal ik denk even wat minder hier zijn dus.. heb ook nog school, n motor en n auto die gefixed moeten worden...

komt er binnenkort eigenlijk weer eens n mass attack ofzo? :P
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.