[online] Kings Of Chaos deel 6

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.727 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

Wow, de eerste zware attack, één uur geleden door rtz1x:

• *,434,943 damage, 157 Gold stolen
• *,426,192 damage, 175 Gold stolen
• *,317,600 damage, 122 Gold stolen
• *,237,809 damage, 115 Gold stolen
• *,322,275 damage, 162 Gold stolen

Niet al te effectief :+ Maar wel leuk om een keer mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat is iemand van got wheheh. :P

of is dat de bedoeling ofzoiets :? 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 19:55:
lol dat is iemand van got wheheh. :P

of is dat de bedoeling ofzoiets :? 8)7
is dat zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 13:14:
nog steeds onder het motto van de vorige keer:
4 seconds ago Sir_Blaatalot 16,803 Gold stolen 15 0 0 697 20,875 details
12 seconds ago Sir_Blaatalot 20,216 Gold stolen 15 0 0 704 27,255 details
19 seconds ago Sir_Blaatalot 23,674 Gold stolen 15 1 0 688 24,942 details
26 seconds ago Sir_Blaatalot 15,056 Gold stolen 15 1 0 630 25,214 details
1 minute ago Sir_Blaatalot 27,729 Gold stolen 15 1 0 742 29,418 details
lol 8)7 :7 . Thnx vrinden _/-\o_ , ik heb me echt rot gelachen en hem gelijk weer ff geadd aan m'n msn 8)7. Het leuke is nu dattie zo pissed is dattie me maandag na de vakantie in elkaar gaat slaan ---> just for a game 8)7 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

creative8500 schreef op 24 december 2003 @ 14:56:
bla bla

Trouwens: wat zijn SA's? Ook leuk: er was een user die ik had aangevallen (kankerjood) en die stuurde mij: "revenge is SWEET", toen hij wel 8,000 terug had gestolen :D
ff dimmen graag...

Jood ok, maar dat andere is wel een beetje zielig hoor... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 20:47:
[...]

ff dimmen graag...

Jood ok, maar dat andere is wel een beetje zielig hoor... :(
Eerst wil ik zeggen dat schelden met een ziekte natuurlijk even erg is al schelden met een bevolkingsgroep/geloof

Hij schold de user niet uit voor kankerjood, maar dit was dus de user die hij heeft aangevallen :)

Het verbaast mij dat mensen zich zo noemen :/ Naast kankerjood is er ook een kankerhomo en kankersnol. Waar is dat nou voor nodig -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 21:17:
[...]

Eerst wil ik zeggen dat schelden met een ziekte natuurlijk even erg is al schelden met een bevolkingsgroep/geloof

Hij schold de user niet uit voor kankerjood, maar dit was dus de user die hij heeft aangevallen :)

Het verbaast mij dat mensen zich zo noemen :/ Naast kankerjood is er ook een kankerhomo en kankersnol. Waar is dat nou voor nodig -_-
Ow, was dat z'n username 8)7

Maar, een Jood is imho geen scheldwoord, net als Turk of wat dan ook. O-) , maar dat is een hele andere discussie. Deze discussie is bij deze dus gesloten :X

En dan bedoel ik dus niet de discussie over KoC :)
Zeker niet, omdat ik eindelijk bijna spy proof ben...

Verder valt me het aantal clicks op de GOT click list nogal tegen, ondanks dat ik er nog maar een paar dagen deel van uitmaak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Wat is nou het exacte voordeel van veel officers hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:05
courvoisier schreef op 24 december 2003 @ 21:51:
Wat is nou het exacte voordeel van veel officers hebben :?
als je bijv 2 officers hebt, en je klikt allebei hun linkjes aan, dan krijg jij er ook 1 unit bij, hoe meer officers, hoe meer units jij kan krijgen met hun links klikken :9

ik heb er btw 0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Oeps, toevallig overheen gelezen. Gaat hier af en toe te (!) snel, dat posten. Bedankt in ieder geval. Heb ik voor niets 17 spys opgeoffert om erachter te komen welk type wapen hij heeft (kreeg vraagtekens, en hij had maar 1 type, nu dus niet meer denk ik :P)

En ik heb 1 officer, die rond de 100,000 op de rankings staat. Klik trouw zijn linkje iedere dag, maar voor de rest doet ie weinig. Jammer, want op het begin was ie lekker actief!

Verklaart ook waarom Lordstriker en Orc00 zo goed gaan, die hebben 150+ officers.

Surfin' paradise!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Hmm net weer ff 5 exc. gekocht. Moet echt ff zorgen dat m'n SA omhoog gaat. Moet tocch eigenlijk wl rond 1500 plaats kunnen staan met m'n SA, dus ff goed doorwerken.
En die kliks: Geloof dat dat een beetje dood is :|

[ Voor 3% gewijzigd door BigFast op 25-12-2003 08:19 ]

• SSSF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:49

SSSF

BLAAT !!

Wil iemand, maar dan ook iemand Ledeir [url=http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=620118] Ledeir [\url] Kapot maken, die gast is mij nu echt aan t irriteren, en ik kan m niet aan.

p p p p p p p plz help

• BigFast

BigFast

Cantona.

Under the cover of night, your 1 spies sneak into Ledeir's camp.
As they approach the enemy armory, an alarm is cried out by an alert sentinel. Your spies are quickly rounded up and executed. Ledeir is now aware of your actions. Your Chief of Intelligence recommends preparing your defenses against a retalitory assault by Ledeir.

Dat was een lvl 10 spy. Hmm.. dat gaat niet lukken... Kun je is een attack log van hem posten?? Hoeveel damage hij doet en hoeveel hij kan hebben??

Verwijderd

5 minutes ago Fuzzwuzz 350,229 Gold stolen 15 4 2 1,385,666 *** details
Weer 4 fuzzjes minder en een boel goud rijker :)

Ledeir's forces counter-attack and inflict 7,898,718 damage on your army!
auw.. Ledeir's forces subjugated your army!

Hij heeft wel 2 mannetjes minder nu (ik 4 :() Bummer... 360k goud nodig om mijn damage te repairen... :|

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Your Chief of Intelligence dispatches 2 spies to attempt to sabotage 1 of kankerjood's weapons of type Dragonskin.
Your spies sucessfully enter kankerjood's armory undetected, and destroy every single Dragonskin of the 1 found in kankerjood's armory. Your spies all return safely to your camp.

Your Chief of Intelligence dispatches 1 spies to attempt to sabotage 3 of kankerjood's weapons of type Plate Armor.
Your spies sucessfully enter kankerjood's armory undetected, and destroy every single Plate Armor of the 3 found in kankerjood's armory. Your spies all return safely to your camp.

Your Chief of Intelligence dispatches 1 spies to attempt to sabotage 1 of kankerjood's weapons of type Heavy Shield.
Your spies sucessfully enter kankerjood's armory undetected, and destroy every single Heavy Shield of the 1 found in kankerjood's armory. Your spies all return safely to your camp.

Your Chief of Intelligence dispatches 2 spies to attempt to sabotage 1 of kankerjood's weapons of type Warg.
Your spies sucessfully enter kankerjood's armory undetected, and destroy every single Warg of the 1 found in kankerjood's armory. Your spies all return safely to your camp.

Your Chief of Intelligence dispatches 2 spies to attempt to sabotage 4 of kankerjood's weapons of type Chainmail.
Your spies sucessfully enter kankerjood's armory undetected, and destroy every single Chainmail of the 4 found in kankerjood's armory. Your spies all return safely to your camp.

4 minutes ago kankerjood 76 Gold stolen 1 0 0 72 ***,748,120

Wederom een geslaagde actie uitgevoerd :) Hij is nu bijna alles weer kwijt wat hij vandaag heeft aangeschaft en wat ik gister niet heb vernietigd. Happy hunting...

[ Voor 4% gewijzigd door BigFast op 26-12-2003 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Heb ff een vraag ga voor 5 dagen naar Denemarken, wil iemand zolang voor mij op mijn account passen en 1 of 2x per dag ff m'n geld opmaken voor een DS of een Exc. Zou het erg fijn vinden :+
Ik stuur m'm pass en naam op via de mail.

[ Voor 12% gewijzigd door BigFast op 26-12-2003 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik zou het best willen maar ik denk niet dat je mij vertrouwd aangezien ik redelijk newbie ben hier... Als je niemand anders kan vinden: michielblom@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

oke alvast bedankt... En indd liever iemand van de "oude garde".

[[DJ_Jap]]
Last van deze gozer, z'n commander en nog wat officers en daaronder de subofficers. Of er nog mensen turns over hebben en deze gastjes ff aanvallen :+ Hoop dat het zoden aan de dijk zet. Japp heeft een def van 1.5 miljoen effectief

[ Voor 67% gewijzigd door BigFast op 26-12-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
BigFast schreef op 26 december 2003 @ 11:23:
Heb ff een vraag ga voor 5 dagen naar Denemarken, wil iemand zolang voor mij op mijn account passen en 1 of 2x per dag ff m'n geld opmaken voor een DS of een Exc. Zou het erg fijn vinden :+
ik stel me beschikbaar BigF, als je me vertrouwd, maar dat zal toch wel :P

ik kan per dag 10× je account bezoeken vanaf 8.00 's ochtends tot 10 uur 's avonds :D
dus stuur de gegevens maar of handel het af via een pm-ettje op Stinger :D

19 seconds ago [[DJ_Jap]] 4,871 Gold stolen 1 0 0 663,381 een hele hele hoop details
29 seconds ago [[DJ_Jap]] 4,527 Gold stolen 1 0 0 640,901 een hele hele hoop details
39 seconds ago [[DJ_Jap]] 5,116 Gold stolen 1 0 0 607,688 een hele hele hoop details
54 seconds ago [[DJ_Jap]] 6,020 Gold stolen 1 0 0 678,310 een hele hele hoop details

toen werd de pijn aan mijn sa toch te groot dus een 5e × vond ik niet echt nodig meer >:)

[ Voor 41% gewijzigd door RonaldMade op 26-12-2003 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kliklijst begint een beetje stil te liggen.
Wel blijven klikken he, is beter voor ons allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het geen beter idee om de kliklijst te 'verversen'? Er zijn zat mensen die er nog wel bij willen, maar niet kunnen omdat er al 50 members zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Ok, bedankt... Tjaa ruim 16k per punt doet bij mij ook pijn. komtie aan ronald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500

creative8500

freedom.

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 16:10:
Is het geen beter idee om mensen die niet meer klikken gewoon eruit te gooien? Er zijn zat mensen die er nog wel bij willen, maar niet kunnen omdat er al 50 members zijn.
Doen-doen-doen! :P Ik zou inderdaad wel graag op de kliklijst willen, ik klik sowieso al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
creative8500 schreef op 26 december 2003 @ 17:27:
[...]

Doen-doen-doen! :P Ik zou inderdaad wel graag op de kliklijst willen, ik klik sowieso al. :)
Waar bemoeien jullie je in godsnaam mee, jullie denken dat jullie na 3 dagen spelen al wat te zeggen hebben hier ? I don't think so.....

abel, aai, firmpete, krijn, ik, bigfast lijken me eerder de personen die dit beslissen, niet jullie nieuwelingen....

zo krijg je nooit respect en zal ik je ook nooit helpen wanneer je dat nodig hebt... 3 dagen spelen, en meteen al uitmaken wat jullie willen, geld ook voor jimmymaan oid...

pfff, ik denk eerder dat de 'oude garde' meer macht heeft, en dat het ook verdiend, btw is de kliklijst ook van beowulf en ook hij beslist wat er mee gebeurd, niet jullie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb beetje probleem.
Iemand denkt dat ie stoer is omdat hij meer sa dan mij heeft en mij dus elke dag leegrooft.

Het is dturini en stuurt al dreigende berichten:
Well, that's the attack you asked for.
Now, give me your best ****.
Idiot.

Willen jullie me helpen met hem aanvallen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:52

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
Your troops inflict *************************** damage on the enemy!
The enemy sustains 1 casualties!

dturini's forces counter-attack and inflict 843 damage on your army!
Your army sustains 0 casualties!

Your generals report on your weapon damage:

Battle Axe

All were used
None were found to be sabotaged
Weapon strength went from 2,560 to 2,555

Hammer of Thor

All were used
None were found to be sabotaged
Weapon strength went from 640 to 638

You evicerated the enemy!

As dturini's army runs from the battlefield you examine the collected spoils:
You stole 3,426 gold from dturini!
:/

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over kliklijst....wil alleen melden dat ik nu meer rood/oranje heb dan wit :( wil niet meteen zeggen dat er dan mensen uit moeten....aangezien ook niet alle nieuwe mensen volop klikken bij mij. Da wast :)

En voor allebei:

13 seconds ago dturini 6,684 Gold stolen 1 0 0 912 xxx details
52 seconds ago [[DJ_Jap]] 2,745 Gold stolen 1 0 1 649,575 xxx details
1 minute ago dturini 5,881 Gold stolen 1 2 0 807 xxx details
1 minute ago [[DJ_Jap]] 2,983 Gold stolen 1 0 1 652,440 xxx details
2 minutes ago dturini 6,461 Gold stolen 1 1 0 822 xxx details
2 minutes ago [[DJ_Jap]] 2,767 Gold stolen 1 0 1 693,357 xxx details

Blijft toch eigenlijk wel lastig (lees: jammer) een groot leger hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ok, sorry hoor, your the boss, maar ik bedoelde er gewoon mee dat er bijvoorbeeld een speler in zit die 0% heeft, en toch al langer in de kliklijst staat dan ik.
Natuurlijk heb ik allang een mailtje naar beowulf gestuurd over die gast, alleen ik heb nog steeds geen reply gehad.

edit: Het was trouwens alleen maar een voorstel hoor, en een enthousiaste reactie van creative8500. Hou je niet van enthousiasme, of ben je vergeten hoe het is om jong te zijn ;)
Trouwens, ik zie jou niet in de kliklijst staan.
No hard feelings verder, ik weet natuurlijk wel dat ik nog lang geen respect krijg, maar een beetje enthousiasme is toch nooit slecht? De kliklijst is namelijk behoorlijk dichtgeslibt :Y) .
Prettige feestdagen!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ty kravbo, en die andere wie zijn naam ik ben vergeten. ;)
Zijn da stelt niks voor maar zijn sa is veels te hoog voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Denk dat de kliklijst beetje dood is, klik zelf ook niet (A), en dat is natuurlijk niet goed, maar als age 3 begint moeten we daar maar is enthousiast mee beginnen :D En voor de rest, je komt er wel ook zonder klikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nogsteeds hulp nodig om dturini aan te vallen, dit word oorlog met hem zo te zien, hij wil zich niet terugtrekken en farmt me elke dag.
Please help. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf dat kliklijsten enorm handige dingen zijn. Want het leverde mij tussen de 50 en 60 soldaten per dag op.

Mochten er mensen zijn die in een kliklijst willen . Ik heb er 1 gemaakt :

*spam*

Jullie namen kunnen er nog allemaal bij. Dus als je jouw link er in wil moet je ff je Koc link hier posten of mailen naar *spam* + ff je (user)naam.

Er is geen limiet aan aantal mensen dat er in kan dus je bent altijd welkom.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 01:06:
Ik heb nogsteeds hulp nodig om dturini aan te vallen, dit word oorlog met hem zo te zien, hij wil zich niet terugtrekken en farmt me elke dag.
Please help. :)
Hij is in elk geval Unspyable , want ik heb 450 level 10 spies en ik kan hem niet bespioneren :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 01:23:
Ik vind zelf dat kliklijsten enorm handige dingen zijn. Want het leverde mij tussen de 50 en 60 soldaten per dag op.

Mochten er mensen zijn die in een kliklijst willen . Ik heb er 1 gemaakt :

*spam*

Jullie namen kunnen er nog allemaal bij. Dus als je jouw link er in wil moet je ff je Koc link hier posten of mailen naar *spam* + ff je (user)naam.

Er is geen limiet aan aantal mensen dat er in kan dus je bent altijd welkom.
dat is dus gewoon theclickmaster waar ik (en velen anderen) niet aan mee doen. een eigen kliksysteem mag dan misschien niet zo goed zijn, er zit iig geen spam bij.
Verder ben ik tegen het hele bestaan van theclickmaster omdat bijna alle clans er een "kliksysteem hebben" bah :r

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigFast schreef op 26 december 2003 @ 11:23:
Ik meld me ook aan. Ronald kan vaker overdag checken dan ik dat kan, maar ik ben daarentegen weer vaak om 02.00 / 03.00 actief, dus als je je account aan meerderen wil overdragen, ben je altijd welkom om je pass te droppen :)

Zo niet, dan niet, zo wel, dan hoor ik het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500

creative8500

freedom.

RonaldMade schreef op 26 december 2003 @ 18:14:

Waar bemoeien jullie je in godsnaam mee, jullie denken dat jullie na 3 dagen spelen al wat te zeggen hebben hier ? I don't think so.....

abel, aai, firmpete, krijn, ik, bigfast lijken me eerder de personen die dit beslissen, niet jullie nieuwelingen....

zo krijg je nooit respect en zal ik je ook nooit helpen wanneer je dat nodig hebt... 3 dagen spelen, en meteen al uitmaken wat jullie willen, geld ook voor jimmymaan oid...

pfff, ik denk eerder dat de 'oude garde' meer macht heeft, en dat het ook verdiend, btw is de kliklijst ook van beowulf en ook hij beslist wat er mee gebeurd, niet jullie :(
Wat een verachtelijke reactie zeg. :D Werkelijk waar, dat je op zo'n manier reageert laat ook wel weer zien dat je niet tot de slimste behoort. Wat je niet door hebt is dat juist jij respect verliest door véél te hoog van de toren te blazen. In mijn ogen is het zelfs zielig dat je zo je 'plek' probeert te behouden. :)

Daarbij komt dat je beweringen geen steek houden: dubbel dom. Onder andere: "jullie denken dat jullie na 3 dagen spelen al wat te zeggen hebben hier ? I don't think so....." Wij hebben in elk geval recht van spreken, het recht om ideëen te opperen - daar kun jij nooit op afdingen. :Y)

En nog over je 'plekje': je voelt je heel wat, maar dat je toch niet erg zeker bent van je zaak is overduidelijk (mede doordat je helemaal over de rooie raakt door één idee): :o
I don't think so.....

pfff, ik denk eerder dat de 'oude garde' meer macht heeft.
Mijn devies luidt: behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op 27 december 2003 @ 01:36:
[...]

dat is dus gewoon theclickmaster waar ik (en velen anderen) niet aan mee doen. een eigen kliksysteem mag dan misschien niet zo goed zijn, er zit iig geen spam bij.
Verder ben ik tegen het hele bestaan van theclickmaster omdat bijna alle clans er een "kliksysteem hebben" bah :r
Wat bedoel je met spam :?

En wat maakt het uit dat alle clans er 1 hebben ? Het gaat er toch om dat "wij" veel kliks binnenkrijgen ?

Ik bedoel bij jullie kunnen er maar 50 in de lijst die geklikt kunnen worden . Daarom dacht ik dan is dit mischien makkelijker voor de mensen die ook graag gekliktt willen worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 02:31:
[...]

Wat bedoel je met spam :?

En wat maakt het uit dat alle clans er 1 hebben ? Het gaat er toch om dat "wij" veel kliks binnenkrijgen ?

Ik bedoel bij jullie kunnen er maar 50 in de lijst die geklikt kunnen worden . Daarom dacht ik dan is dit mischien makkelijker voor de mensen die ook graag gekliktt willen worden.
we hebben juist een limiet gezet op 50 omdat het anders teveel om te klikken wordt. aangezien age 3 er aan komt, gaan "we" niet even voor jullie een paar mensen uit de lijst gooien om jullie nog een mannetje of 50 bij te geven. Ik denk dat de meesten weinig zin hebben om nu nog te gaan klikken, in de nieuwe age heb je je ventjes heel hard nodig om goed te beginnen, nu nauwlijks meer.
En natuurlijk vind ik ook dat diegene die hier net nieuw zijn, ook wat te vertellen hebben, maar lees eerst eens de oudere topics door!!! ook al is het veel werk, dan zie je gelijk waarmee onze standpunten worden onderbouwt. Dit idee is al vaak geöpperd, maar er zijn een aantal mensen die niet kunnen klikken, en daarbij <zie eerdere reden>.
Ik geef hierbij de de "oude garde" gelijk, ookal zit ik daarzelf in.
Ik hoop dat beowulf nog iets van zich laat horen en een stukje "verwijder me uit de klicklijst"-code maakt zodat iedereen die niet meer wil klikken uit de lijst kan.
En tegen mij hoef je niet uit te vallen, want ik heb mezelf al uit de lijst gehaald zodat anderen er in konden. bottom-line van dit verhaal, doe rustig en wacht tot age 3.

en daarbij, als je kliks wilt, ga je maar naar een of ander klikkanaal op irc.
edit:
koc.0.9.rar
En hierbij weer een nieuwe versie van KoCss (KingsOfChaos-stats-script) met een changelog ( ;) ) en verscheidenen updates. deze versie is zeer zeker aan te raden, nu is er meer te configureren, maar het kan ook standaard worden gehouden, maar er is o.a. een functie waarmee je kan aangeven of bijv. je "name: " en "commander: " kan worden weergegeven.
En lees aub deze keer WEL de readme ;)
nu is er fucking weer wat mis :/ de rank "verschil" wordt niet goed berekend..
fixt :+
stil fscking error ook fixt
edit:
ik heb geen leven :/ tot 4:51 een mIRC script zitten maken :/

[ Voor 37% gewijzigd door krvabo op 27-12-2003 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op 27 december 2003 @ 03:05:
[...]

we hebben juist een limiet gezet op 50 omdat het anders teveel om te klikken wordt. aangezien age 3 er aan komt, gaan "we" niet even voor jullie een paar mensen uit de lijst gooien om jullie nog een mannetje of 50 bij te geven. Ik denk dat de meesten weinig zin hebben om nu nog te gaan klikken, in de nieuwe age heb je je ventjes heel hard nodig om goed te beginnen, nu nauwlijks meer.
En natuurlijk vind ik ook dat diegene die hier net nieuw zijn, ook wat te vertellen hebben, maar lees eerst eens de oudere topics door!!! ook al is het veel werk, dan zie je gelijk waarmee onze standpunten worden onderbouwt. Dit idee is al vaak geöpperd, maar er zijn een aantal mensen die niet kunnen klikken, en daarbij <zie eerdere reden>.
Ik geef hierbij de de "oude garde" gelijk, ookal zit ik daarzelf in.
Ik hoop dat beowulf nog iets van zich laat horen en een stukje "verwijder me uit de klicklijst"-code maakt zodat iedereen die niet meer wil klikken uit de lijst kan.
En tegen mij hoef je niet uit te vallen, want ik heb mezelf al uit de lijst gehaald zodat anderen er in konden. bottom-line van dit verhaal, doe rustig en wacht tot age 3.

en daarbij, als je kliks wilt, ga je maar naar een of ander klikkanaal op irc.
edit:
koc.0.9.rar
En hierbij weer een nieuwe versie van KoCss (KingsOfChaos-stats-script) met een changelog ( ;) ) en verscheidenen updates. deze versie is zeer zeker aan te raden, nu is er meer te configureren, maar het kan ook standaard worden gehouden, maar er is o.a. een functie waarmee je kan aangeven of bijv. je "name: " en "commander: " kan worden weergegeven.
En lees aub deze keer WEL de readme ;)
nu is er fucking weer wat mis :/ de rank "verschil" wordt niet goed berekend..
fixt :+
stil fscking error ook fixt
edit:
ik heb geen leven :/ tot 4:51 een mIRC script zitten maken :/
tering he >:) Dat progje voor mirc begrijp ik dus mooi egt niet de ballen van O-) DAt gaat me net ff te ver , khheb net een weekie mirc op mn pc , ik weet amper hoe het werkt maarre dit slaat alles LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet grappig:

11 hours ago topcatzzzzz 488,616 Gold stolen 15 1 2 4,942,707 *** details
21 hours ago topcatzzzzz 475,027 Gold stolen 15 1 3 4,769,297 *** details
1 day ago topcatzzzzz 415,942 Gold stolen 15 3 4 4,512,706 *** details

*hint*

Mocht er iemand wat turns over hebben:
http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=977271

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
creative8500 schreef op 27 december 2003 @ 01:59:
[...]

Wat een verachtelijke reactie zeg. :D Werkelijk waar, dat je op zo'n manier reageert laat ook wel weer zien dat je niet tot de slimste behoort. Wat je niet door hebt is dat juist jij respect verliest door véél te hoog van de toren te blazen. In mijn ogen is het zelfs zielig dat je zo je 'plek' probeert te behouden. :)

Daarbij komt dat je beweringen geen steek houden: dubbel dom. Onder andere: "jullie denken dat jullie na 3 dagen spelen al wat te zeggen hebben hier ? I don't think so....." Wij hebben in elk geval recht van spreken, het recht om ideëen te opperen - daar kun jij nooit op afdingen. :Y)

En nog over je 'plekje': je voelt je heel wat, maar dat je toch niet erg zeker bent van je zaak is overduidelijk (mede doordat je helemaal over de rooie raakt door één idee): :o

[...]

Mijn devies luidt: behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden. :)
Ik heb zat gedaan samen met anderen om mijn respect binnenin de groep te verdienen, ik heb ook nieuwelingen opgeleid die mijn respect wel verdiende, deze staan nu ook erg sterk in hun schoenen....

jij dus niet, deze reactie zorgt er alleen maar voor dat jij heel hard zal moeten gaan werken om respect te gaan verdienen. mijn plekje is goed zo, en ik ben ook niet bang om die te verliezen door jou, want dat gebeurt toch niet zo snel...

helaas voor jullie nieuwelingen was die vorige reactie niet een reactie alleen namens mij, ook wat andere van de 'oude garde' waren het met me eens...
Jullie nieuwelingen die zonodig op de kliklijst willen kennen we al langer dan vandaag: heel hard roepen dat erop willen en daarna niets meer van zich laten horen, allemaal hetzelfde... daarom klikt de merendeel ook niet meer en zullen jullie ook nooit klikken.

Voor zover laat ik dan de verstandigste van ons 2 zijn en knok deze nutteloze woordwisseling uit op irc of wat dan ook, dat jullie waarschijnlijk niet op de kliklijst komen staat ook al vast, beowulf heeft meer te doen dan alleen naar jullie gezwets te luisteren.

discussie af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update van berichten van dturini:
For a strong attack.
You know, something that really hurts my army.
Just like I done to you, removing almost 700K money and 8 soldiers would suffice.
Oh, mighty master, show me all your anger!
ROFTLMAO!
You guys are so fun! Are you ****?

LOL!
Don't you understand? Let's explain: they can't hurt me: I am spy imune!
So, the only thing your guys be able to do is attack me. My army is an all-atack army, so there are no defenses to hurt with 5x1 attacks.
I'm a programmer and work in front of my computer for almost 12 hours a day, I log every hour and spend my money. I log from home every 6 hours. So, you'll never see me with more than 200K money.
The bigger the army, the less money they'll be able to get from me.
BTW, until now, I've only seen failed spy missions.
I really don't believe you: I think you're a liar and a cheater, with multiple accounts. There's no clan.

Is that the best you can do?
Two failed missions, 6 lost soldiers and 10K Gold?
You better prepare yourself to be farmed often.
Everytime you go sleep, I'll take all of your gold.
I'll attack often, until I read an "I'm sorry, master."

Wat hij trouwens heeft gedaan is, hij heeft al zijn soldaten omgetraint naar attackspecialist.
Nu kan dus niemand zijn soldiers meer doodmaken door hem aan te vallen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 12:32:

Wat hij trouwens heeft gedaan is, hij heeft al zijn soldaten omgetraint naar attackspecialist.
Nu kan dus niemand zijn soldiers meer doodmaken door hem aan te vallen.
Je kan veel zeggen maar slim is dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Viper dan heb je een probleem denk ik. Zoals ik het zie kan je of je defense zo snel mogelijk opbouwen of je defense helemaal wegdoen of gewoon zorgen dat je nooit zoveel goud hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is mijn probleem. :9
Ik heb net al mijn sa verkocht voor da, en nog kom ik niet in de buurt van de zijne.
Nouja, ik zie wel wat er van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500

creative8500

freedom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 12:58:
dat is mijn probleem. :9
Ik heb net al mijn sa verkocht voor da, en nog kom ik niet in de buurt van de zijne.
Nouja, ik zie wel wat er van komt.
als je iig nog hulp nodig hebt, ik sta ook weer paraat met mijn sa, nu deze bijna weer 100% is, kan ik ook weer wat klappen uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Anders onderbouw je het even of houd je je klep dicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500

creative8500

freedom.

courvoisier: Anders onderbouw je het even of houd je je klep dicht :)
Dat heb ik al gedaan. :)

Maar ik wil het nog wel uitgebreider doen:
53 minutes ago [url=]rtz1x[/url] stole 457 gold. Damage: 5,008,063
Dit was nadat hij bijna al mijn Dragon Skin's en Flaming Arrows gesaboteerde. Zielig hè? :X

[ Voor 34% gewijzigd door creative8500 op 27-12-2003 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
creative8500 schreef op 27 december 2003 @ 18:40:
[...]

Dat heb ik al gedaan. :)

Maar ik wil het nog wel uitgebreider doen:

[...]

Dit was nadat hij bijna al mijn Dragon Skin's en Flaming Arrows gesaboteerde. Zielig hè? :X
hoezo dat ik jouw dragonskins en flaming arrows sabte ? Ik heb niets gesabt.

En attacken mag ik, jij zit niet in dezelfde clan als mij dus, het is een vrij land en ik mag doen wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RonaldMade, heb jij creative8500 bewust aangevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 19:11:
@RonaldMade, heb jij creative8500 bewust aangevallen?
ik heb hem maar 1 keer aangevallen, omdat hij de discussie hier weer voortzette, ik had al gezegd dat ik dat niet wilde omdat ik en de rest geen problemen wil met Terr...

die 1× gelde meer als een waarschuwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Discussie gesloten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Kinders kinders, is er nu weer ruzie? Haha, deze keer ben ik er eens niet in betrokken :P

Waarom zou ronald niemand aan mogen vallen? Creative zit toch niet in onze clan? Net zo domme reactie als toen ik Pluk aanviel (zat ook niet in onze clan), toen dachten een paar figuren ook dat dat niet mocht :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mn officer:

Waarom zou een rank <1000 een rank >50.000 willen spyen? Ik heb geen comm of officers van hem gespied / attacked / gesabt oid...

code:
1
2
3
4
5
6
7
Name: Clepsydra 
Commander: Azaa 
Race: Orcs 
Rank: 914 
Army Size: 2,468 
Treasury: 22,494 
Fortifications: Citadel

Lol, de wegen van de mens zijn ondoorgrondelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze clan == de kliklijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee kliklijst is apart van de clan als je dat bedoelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm wanneer behoor je hier dan tot DE clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500

creative8500

freedom.

RonaldMade schreef op 27 december 2003 @ 19:16:
[...]

ik heb hem maar 1 keer aangevallen, omdat hij de discussie hier weer voortzette, ik had al gezegd dat ik dat niet wilde omdat ik en de rest geen problemen wil met Terr...

die 1× gelde meer als een waarschuwing
Van de 11 keren dat ik ben aangevallen ben jij 6 maal de aanvaller geweest. Val lekker iemand aan die niet bij GoT hoort, zou ik zeggen. Van mij mag je hoor, maar wanneer ik (als KoC'ende GoTter) dagelijks óók op jou klik, lijkt het me niet meer dan redelijk om mij dan niet aan te vallen. :>

En kom dan niet aanzetten met een half-gare reden als: "Van mij hoef je niet te klikken, hoor."

Gun mij ook nog wat lol met dit spelletje, en zorg er dus niet voor dat ik 75% van mijn wapens kwijtraak. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 22:49:
Van mn officer:

Waarom zou een rank <1000 een rank >50.000 willen spyen? Ik heb geen comm of officers van hem gespied / attacked / gesabt oid...

code:
1
2
3
4
5
6
7
Name: Clepsydra 
Commander: Azaa 
Rank: 914 
Army Size: 2,468 
Treasury: 22,494 

zal wel zo'n persoon zijn die lol beleeft om laag gerankt spelers te saboteren ofzo. Helaas ben jij een nogal sterk persoon voor zo'n lage rank, en zijn spy was dus dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500

creative8500

freedom.

nevermind

[ Voor 98% gewijzigd door creative8500 op 28-12-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 22:49:
Van mn officer:

Het zijn toch orks? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 02:08:
Hmmm wanneer behoor je hier dan tot DE clan?
ALs je hier alleen maar zit voor de kliks heb je betere irc-kanalen.

Het idee clan is meer dan op elkaas link klikken. Zoals elkaar helpen als iemand gemolken wordt (sabben, aanvallen, massen), het uitwisselene van goede targets, ervaringen uitwisselen, tips geven en n00bs helpen met beginnen.

Inderdaad is er hier op GoT 1 ding belangrijk en dat is het klikken. Beetje jammer ergens maar ook handig.

edit:
Jullie hebben allemaal weer een ventje!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 14:28:
[...]

ALs je hier alleen maar zit voor de kliks heb je betere irc-kanalen.

Het idee clan is meer dan op elkaas link klikken. Zoals elkaar helpen als iemand gemolken wordt (sabben, aanvallen, massen), het uitwisselene van goede targets, ervaringen uitwisselen, tips geven en n00bs helpen met beginnen.

Inderdaad is er hier op GoT 1 ding belangrijk en dat is het klikken. Beetje jammer ergens maar ook handig.

edit:
Jullie hebben allemaal weer een ventje!
Hmm ben het er niet mee eens dat GoT voor 1 ding belangrijk is....toch aardig wat hulp gezien hier. Misschien gaat het allemaal niet zo heel snel dan eventuele andere gestructureerde clans.

En misschien wordt dit gezien als gezeur maar ikke kan er niet met m'n hoofdje bij waarvoor die waarschuwingsaanval van RonaldMade voor nodig was....hoef het antwoord ook niet perse te weten maar veel gezegde dingen kloppen van geen kant. (ben alleen op dit forum niet op Stinger dus dat kan het eventuele probleem zijn :S)

Neem aan dat deze dingen ook niet weer gebeuren....gewoon weer leuk mass aanvallen en babbelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de hele sterke onder ons:
Name: woofles
Commander: None
Rank: 28,760
Army Size: 2,605
Treasury: 1,126,725

Hij heeft 20 miljoen effectieve deffence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woofles is de commander van dturini. Je bent echt in battle met die mensen he?
Ik heb vanmorgen ook bezoekje gehad van dturini :(

9 hours ago dturini 520,098 Gold stolen 15 3 6 14,693,187 xxx details

Ben nu erg aan m'n da aant werken, count me in met de battle tegen hen! :9

Maja 20 mil effectieve da redt ik net niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al 3 van hun mindere gesabt(waarvan er nu 2 zijn gestopt). >:)

Reken maar dat hij de lul is als age 3 begint :)
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL:

Mellon_at_War 2,813 391 Dwarves 24,617 Gold
Ambulo 2,814 311 Humans 10,419 Gold

eDIT:

Mijn rank gaat dalijk wel diehard naar beneden. Net Cannons EN Spylevel 10 aangeschaft :P.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

muhahaha

As [SaraSpider]'s army runs from the battlefield you examine the collected spoils:
You stole 7,609,261 gold from [SaraSpider]!
You return to camp, your troops elated from your glorious victory.

meteen opgemaakt natuurlijk, nu heb ik meer wapens dan soldiers, maarja, dat trekt wel weer bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1LL3M schreef op 28 december 2003 @ 21:30:
muhahaha

As [SaraSpider]'s army runs from the battlefield you examine the collected spoils:
You stole 7,609,261 gold from [SaraSpider]!
You return to camp, your troops elated from your glorious victory.

meteen opgemaakt natuurlijk, nu heb ik meer wapens dan soldiers, maarja, dat trekt wel weer bij :P
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik moet even melden dat ik eindelijk spyproof ben! (wat me in het verleden een hoop moeilijkheden had kunnen besparen...).

Dank allen voor het vernietigen en op de knieën krijgen van Crimson_Grin, waardoor ik nu weer lekker verder kan bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond allen... Ben ook weer eens thuis aangeland :D

KoC is er goed op vooruitgegaan.. heb nu zo'n 10m def :P slechts 1x is er geld gejat.. heb snel t forumpje gelezen, zag dat er een databeest error was, zal daar dus wel door komen..

Nou eens even wat turns gaan gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:39
Eens lang geleden kocht cardinal808 zijn eerste dorpje in het land van chaos.
Als snel kwam er een groots leger in zijn dorp te wonen en cardinal808 moest maar eens uitbreiden. Zo gezegd zo gedaan en na enkele weken woonde cardinal808 in een groot kasteel.
Aangezien de mannen van cardinal808 meer van sex-en dan van vechten hielden groeide het leger uit tot de twee na grootste van GoT alliantie.
Tot een dag in december, toen zat cardinal808 zich op zijn troon te vervelen. niet beters te doen dan meer wapens kopen, nog meer wapens kopen. meer mensen melken, nog meer mensen melken. De lol was eraf.
Opeens herinnerde cardinal808 "the-good-old-days". De dagen dat je droomde van een dragonskin. niet te betalen die zooi. veel te duur. kon ik er maar een krijgen...
Nu heeft cardinal808 400 dragonskins, wat moet je er nog mee...

offtopic:
moraal van het verhaal

Hee zeg stelletje slome donders schiet eens ff op met age3. Heb niet het hele jaar de tijd. Heb tering veel wapens just like every one else. Heeft er iemand al wel eens naar spy-proof gekeken? Heb 685 spy's das 6.7x zo veel dan nodig is, sta notabene op de 2000e plaats. Wat heb je er nog aan. beetje spy's trainen om hoger in de rankings te komen en een zooitje low-lives in de rangen 50.000 en lager lastig vallen en hun spelletje ruineren.

Dan komen mensen voorbij die roepen "dan moet je maar actief er mee bezig zijn" HALLO, sta in de top 1000 van KoC, hoe bedoel je actief meedoen....
Maar er is zo langzamer hand geen reet meer aan. Ben aan vernieuwing toe, dit is no fun anymore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het behoorlijk met Cardinal eens...

*zucht*

Daarentegen ben ik net met 4 aanvallen van 15 turns wel 2.6 milj rijker geworden, en das mooi aangezien ik NOOIT mensjes tegenkom met goudzakken van 1 milj of meer die ik ook daadwerkelijk aankan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38
is het idd ook wel aardig met cardinal eens, met meer dan 500 battle axen en over de 1300 mannetjes, tijd voor age 3 kep er nou echt geen schik meer van.
(deed eigenlijk niet meer mee omdat ik wel eens van het werkloze leven af wilde maar heb gemerkt dat sollicidinges ook geen zin heeft tegenwoordig)

ach ja, we moeten het nog even uit zitten, hopelijk nieuwe jaar nieuwe kansen. (niet alleen met koc maar ook met werk zoeken :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou jongens, biettie pit d'r in ! :)
Misschien dat een massatack er weer leven inbrengt? Of doet dit alleen maar zeer aan de hoeveelheid armor?

Als er aangevallen wil worden mag deze ut worden: ForestElfLord, heeft me twee maal bestolen 's nachts.
Effectieve da = rond 3M (da was 2 dagen geleden)
Effectieve sa = rond 12M (da was vanacht :( )
Keb 'm geen berichtjes gestuurd om op te houden, hmmm zie net dat ie op rank 990 staat.

Nou ja, goede poging toch wel een beetje om er leven in te brengen? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu geen tijd, zal vanavond eens checken of ik wat uit kan richten, zijn leger is immers groter dan dat van mij, dus jatten zal goed moeten lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
hmz kennen jullie dturini nog, die heb ik toen van 702 gold bestolen :| en nu kwam ie z'n geld terughalen + ventjes van mij doden :| (naja, mercs)

uur geleden: wie? hoeveel gestolen? att. points doden hem/mij zijn SA
4 hours ago dturini 530,253 Gold stolen 15 1 8 15,024,234
4 hours ago dturini 26,895 Gold stolen 1 2 12 15,306,756

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die dtrurini is aardig aan het terug klappen tenminste hij mij ook gehad reeds.....ben bang dat ie nog wel eens langs komt kijken. Hij zou aan mij een redelijk goed koetje hebben aangezien ik nu lekker uitslaap :(

Maja hoe terug te pakken? Hij heeft volgens mij geen da mannekes of wapens meer :|
Ik heb bedacht dat ik maar onzettend veel da ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij krijgt per dag half miljoen effectieve sa erbij:
3 hours ago dturini 117,995 Gold stolen 6 1 4 15,033,240
1 day ago dturini 203,220 Gold stolen 6 2 5 14,628,063
2 days ago dturini 623,124 Gold stolen 15 2 6 14,224,629
3 days ago dturini 13,774 Gold stolen 1 1 3 13,563,489
3 days ago dturini 358,213 Gold stolen 8 1 4 13,594,143
6 days ago dturini 609,301 Gold stolen 15 2 7 12,211,917
2 weeks ago dturini 25,321 Gold stolen 1 1 3 10,000,281

dus goed plan: woofles(zijn commander) heeft veel geld en alleen maar da(20 miljoen effectief).
Zullen we hem bezoeken in een mass op hem?
Dan word het ons got/stinger koetje.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens... stel maar een datum + tijdstip denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmio
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
*toink

DIT zag ik opeens bij de ranking voor mn neus:
Naam:Thulip
Rank: 10,823
Army: 1092
Race: Elves
Money: 16,691,622 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk aaaaaaaaaaanvaaalluuuuuuh,

klik op z'n naam, BOEM ,al naar 8 MILJOEN teruggeknalt, ik denk, doorgaan, 8 mil is ook goed.

resultaat:
4 minutes ago Thulip 4,034,345 Gold stolen 15 4 0 6,111 XXX,629,432 details

hehe, toch moooooi 4 miljoen d'rbij ,dat zijn veeeel excaliburs:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

wow wat is dit spelletje weer sloom :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dit topic loopt lekker soepel zullen we maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boeh...... tis stil hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
omg, ik word er net op gewezen dat er een fout in mijn script zit :(
echt een heel domme ( :X ) maar hij is fixt, bleek juist als hij wél een verschil had, hij altijd _no previous data_ gaf, das nu dus veranderd :+
http://krijn.net/stinger/koc.0.9.rar :)

[ Voor 11% gewijzigd door krvabo op 30-12-2003 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Saaur_ heeft het nieuwe record geclaimt bij het gedeelte: heeeeel veel geld stelen.

[14:14] <Saaur> 2 minutes ago P205GTi 7,079,125 Gold stolen 11 4 0 no info details
[14:14] <Saaur> 2 minutes ago P205GTi 57,684,209 Gold stolen 15 4 0 no info details

dit vind ik knap gedaan van saaur_ hulde!

vorig record van funky_dwarf stond rond de 24 miljoen met 15 turn.

[ Voor 3% gewijzigd door RonaldMade op 30-12-2003 15:41 . Reden: kim zat te zeiken dat zijn naam verkeerd was geschreven :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat!!
Wauw, daar kun je 640/1,67=383 skins van kopen.
echt mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SWEEEEEEEET

Zulke meevallers wil ik ook wel eens hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proficiat Saaur

echt een prachtprestatie en een Waardige opvolger

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
weer nieuws van onze verslaggever, en meesterspy :D
Geplaatst door Ojjorz op dinsdag 30 december 2003 17:35Gelukkig zit ik nu bij de strikerclan: jaja! Ik weet het, het is verraden, maar als ik niet wordt toegelaten op de klik-lijst moet ik wat anders zoeken. Ik haal nu ongeveer 60 mannetjes per dag, zit er nu 4 dagen bij, reken maar uit hoeveel spies dat is MUHAHAHA ik sta 90.000 (heb geen SA) maar ben redelijk spy proof (niet totaal)
Nu dus tijd voor SA en DA...
Hij mag dus dood, want hij is nu een vijand geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 30 december 2003 @ 17:38:
weer nieuws van onze verslaggever, en meesterspy :D

[...]

Hij mag dus dood, want hij is nu een vijand geworden :D
Mooi, kan ik mijn net behaalde spy-proof uittesten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BOE :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
leef jij ook nog, ik ben je topic op Fok, nieuw leven aan het inblazen weet je dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 30 december 2003 @ 18:31:
[...]

leef jij ook nog, ik ben je topic op Fok, nieuw leven aan het inblazen weet je dat :D
owwwz ;) was die open :P
heb em ooit geopend.. ff kijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 18:37:
[...]

owwwz ;) was die open :P
heb em ooit geopend.. ff kijke
we begonnen natuurlijk op fok weer eerst leven in het topic te blazen door wat te rellen, tsja ben ik nogal goed in he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 30 december 2003 @ 18:38:
[...]

we begonnen natuurlijk op fok weer eerst leven in het topic te blazen door wat te rellen, tsja ben ik nogal goed in he :D
heheh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
ja kom je op fok ineens creative8500 en ojjorz tegen, creative had ik een flinke rel mee die is afgelopen (denk ik) en ojjorz bekende dus een verrader te zijn en bij striker te zitten....

dan begint je dag goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 30 december 2003 @ 18:42:
[...]

ja kom je op fok ineens creative8500 en ojjorz tegen, creative had ik een flinke rel mee die is afgelopen (denk ik) en ojjorz bekende dus een verrader te zijn en bij striker te zitten....

dan begint je dag goed :P
hmmz nee niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500

creative8500

freedom.

RonaldMade schreef op 30 december 2003 @ 18:42:
creative had ik een flinke rel mee die is afgelopen (denk ik)
Goed gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
wel zo goed voor je wapens ed he :D
maar nu is mijn relmaatje ojjorz geworden, de laffe streek om over te gaan naar de nog lafhartigere strikerclan moet gewreekt worden :D
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.