[online] Kings Of Chaos deel 6

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.724 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald> nog een soldier erbij vanuit hier..

nazgul> Dat had toch niets geholpen.. Z'n hotmail is gehacked, van daaruit koc.. Dus z'n mail adres wisten ze vast wel :(

T zal gewoon een bekende zijn geweest..

Maar ronald, zit die ook op KoC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:05
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 11:05:
Ronald> nog een soldier erbij vanuit hier..

nazgul> Dat had toch niets geholpen.. Z'n hotmail is gehacked, van daaruit koc.. Dus z'n mail adres wisten ze vast wel :(

T zal gewoon een bekende zijn geweest..

Maar ronald, zit die ook op KoC?
nope, weet bijna zeker van niet,
verder wil ik iedereen bedanken voor de units _/-\o_ kan ze hard gebruiken nu.

Maar ik ben nu opzoek naar een methode om de personen terug te pakken die mij hebben gehackt, en ik zal geen genade tonen, btw is het ook strafbaar om zomaar iemand mailbox te hacken ? Het is namelijk een inbreuk op privacy niet ?

Mijn mailbox bevat namelijk niet alleen spam, maar ook erg vertrouwde gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou aan de admins van hotmail kunnen vragen welke ip's er op je hotmail account hebben ingelogd. misschien ken je zo (als het domme hackers waren ;) ) achterhalen/bewijzen wie het waren.

IIg, je hebt er ook een soldier van mij bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 11:26:
Je zou aan de admins van hotmail kunnen vragen welke ip's er op je hotmail account hebben ingelogd. misschien ken je zo (als het domme hackers waren ;) ) achterhalen/bewijzen wie het waren.

IIg, je hebt er ook een soldier van mij bij :)
Het nadeel is, 1 van de mogelijke opties heeft gewoon internet via analoge telefoon lijn (daarbij valt dus never nooit niet te achterhalen wie het precies is) bij de andere die adsl heeft moet het wel te doen zijn, alleen vraag ik me af of hotmail dergelijke informatie wel vrijgeeft.

In ieder geval, ben ik slechts via 2 ip-adressen op mijn hotmail geweest, en die weet ik zowat uit mijn hoofd. Misschien is het ook wel een idee om te vragen welk ip-adres mijn gegevens heeft veranderd toen ik gehackt werd.

Ik ben in ieder geval erg blij dat ik krvabo's oude account mocht lenen, en die ga ik dan vanmiddag ook plunderen, voor een leuk bedragje (die ik heb ongebouwd in de tijd dat ik met zijn account speelde).

Verder doe ik een gigantisch lullige uitspraak nu (als ik het niet waar kan maken):
Geef me 1 week vanaf nu, en ik zal spy-proof zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 week is te doen, maar is wel heel moeilijk, maar als je krvabo's ouwe account mag plunderen is wel een voordeel.

Niet om je af te kraken ofzo maar is het niet een beetje hypocriet, aangezien je laatst begon te bokken over het looten van iemand die stopt, nu doe je iets ongeveer gelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:34:
1 week is te doen, maar is wel heel moeilijk, maar als je krvabo's ouwe account mag plunderen is wel een voordeel.

Niet om je af te kraken ofzo maar is het niet een beetje hypocriet, aangezien je laatst begon te bokken over het looten van iemand die stopt, nu doe je iets ongeveer gelijks.
mwa heb je gelijk in, maar onthoudt wel ik houd krijn zijn oude account ook altijd nog netjes bij, en help er acider mee, wanneer ik en hij kan.

Verder kan ik het geld nu supergoed gebruiken, zeker na die naai streek van die hacker. Maaaaar als jullie willen dat ik me aan me woord hou en ik moet stoppen met plunderen, zeg het maar dan doe ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee van mij mag je plunderen zoveel als je wilt. Vond het een beetje vreemd van jou :) . En na zo'n naaistreek is dat wel een goede opsteker (uhu, kan dat? :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 23:54
Als ik mijn account delete dan gaat ook alles over naar friends...
Beetje zonde om dan 50 ~ 100 milj aan wapens weg te smijten, terwijl je iemand daar mega mee kan helpen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
btw is het ook strafbaar om zomaar iemand mailbox te hacken
Strafbaar is hacken zo wie zo.
Wetboek van Strafrecht, art 138a: Met een gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt, als schuldig aan computervredebreuk, gestraft hij die opzettelijk wederrechtelijk binnendringt in een geautomatiseerd werk voor de opslag of verwerking van gegevens, of in een deel daarvan indien hij:
a) daarbij enige beveiliging doorbreekt
b) of, ...
Daar is hier dus sprake van (tenzij je hotmail account zomaar toegankelijk is). Je zou dit dus aan kunnen geven bij de politie, maar ik denk niet dat zij er onderzoek naar zullen doen. Zelfs als jij zelf de dader weet op te sporen en bewijsstukken aanlevert, zullen ze denk ik geen strafrechtelijke stappen nemen, want daarvoor is het niet ernstig genoeg en zullen ze de manschappen en geld wel niet voor hebben.

offtopic:
Je hebt er weer één mannetje bij. Jammer dat er geen 'market' functie in het spel zit.

[ Voor 19% gewijzigd door Infinitive op 21-01-2004 19:39 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws, de kliklijst is online :)
Ik hoop dat Krvabo hem al heeft toegevoegd in de eerste pagina, anders zal ik hem hier posten.
Eerst ff de regels.
De kliklijst is in eerste instantie ontworpen voor onze eigen mini-clan. Aanvallen van een van onze leden betekent uiteraard onmiddelijke verwijdering uit de kliklijst.
Ook word het niet-klikken aangepakt. De 'afwezig functie' zal binnenkort worden toegevoegd.
Je mag je alleen aanmelden als je een GoT'er bent. Je komt er niet automatisch in, je aanmeldingsmailtje word zo snel mogelijk verwerkt.
Verder wens ik jullie veel succes ermee, ik sta er ook in (eerste plaats qua aantal kliks :P )
Maybe een goede manier voor Ronald om zich snel op te bouwen.
http://void.blisstic.com/koc/register.php

p.s. You have been recruited into SirRonald's army!

SirRonald is building an army of Humans and now has 32 soldiers in SirRonald's war machine.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Ik heb me opgegeven voor de kliklijst, was tijd terug gesaboteerd en ben toen teruggevallen van 10.000 naar 80.000 nu sta ik weer op 38.000 ofzo :)

Mijn nick daar is courvoisier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Nice Jimmymaan,

heb me ook opgegeven, alle klikjes kan ik nu hard gebruiken. Zal zoveel mogelijk klikken als ik kan, ook op de irc-kanalen ed :P

en ook bedankt Infinitive voor het uitzoeken ed, maarja ik denk dat ik er idd erg weinig tegen kan beginnen, overigens was mijn account niet toegankelijk voor iemand behalve mijzelf.

en nogmaals iedereen bedankt voor de klikjes, als ik in de lijst zit zal ik hard mijn best doen iedereen terug te klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op 21 januari 2004 @ 15:03:
[...]

Strafbaar is hacken zo wie zo.

[...]

Daar is hier dus sprake van (tenzij je hotmail account zomaar toegankelijk is). Je zou dit dus aan kunnen geven bij de politie, maar ik denk niet dat zij er onderzoek naar zullen doen. Zelfs als jij zelf de dader weet op te sporen en bewijsstukken aanlevert, zullen ze denk ik geen strafrechtelijke stappen nemen, want daarvoor is het niet ernstig genoeg en zullen ze de manschappen en geld wel niet voor hebben.

offtopic:
Je hebt er weer één mannetje bij. Jammer dat er geen 'market' functie in het spel zit.
Gelukkig hoef je alleen maar een aanklacht in te dienen, het maakt verder niet uit wat de politie ermee doet, je kan er zelf een rechtszaak van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Heb me ook opgegeven op de kliklijst. Heb nog nooit aan zoiets meegedaan, ben benieuwd hoe dit werkt :)

attacklog:

1 hour ago aWai Attack defended 1 2 0 889,903 XXX,738 details
Your soldiers march onto the battlefield

Your generals report on your army's status:

Your field scouts report on the status of the enemy:
The enemy has 83 trained soldiers with weapons and 47 with no weapons
None of the enemy's 25 untrained soldiers have weapons

Both sides charge!
Your army strikes!

Your troops inflict DAAMNN that hurts damage on the enemy!
The enemy sustains 2 casualties!

aWai's forces attack and inflict 889,903 damage on your army!
Your army sustains 0 casualties!

You demolished the enemy!
As aWai's army runs from the battlefield, you return to camp, your troops elated from your glorious victory.
>:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me ook ingeschreven....ik mis het best wel de kliklijst. Alhoewel het wel redelijk met me gaat op KoC, maar Intell level krijg ik nu niet echt meer omhoog.
Hoop dat het helemaal goed gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Er zijn mercs verkrijgbaar!
nog 6000 elk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:52

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 16:39:
Goed nieuws, de kliklijst is online :)
Ik hoop dat Krvabo hem al heeft toegevoegd in de eerste pagina, anders zal ik hem hier posten.
http://void.blisstic.com/koc/
nee, als ik dat doe, moet een modje weer opnieuw de iframe in de TS zetten, lijkt me erg vervelend, diegene die de nieuwe lijst begint (over ~100 posts) moet het er maar inzetten :)
( [rml]krvabo in "[ online] Kings Of Chaos deel 6"[/rml] )
verder echt mooi gemaakt, mijn complimenten
edit:
hijs nu een beetje dood, krijg timeouts, no data of connection refused

[ Voor 14% gewijzigd door krvabo op 21-01-2004 19:18 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me ook aangemeld, wacht nog op mailtje..

en meteen effe +/- 110 mercs gekocht :P (meer mag ik er niet:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook aangemeld.
Ben benieuwd of deze kliklijst me weer aan de nodige mannetjes gaat helpen.. (ik heb nu meer dragons dan mannetjes :()

Ik zal net als bij de oude kliklijst mijn verplichtingen weer proberen te voldoen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me ook net aangemeld, ik wacht met spanning, ik hoop btw dat er niet te streng naar klikken wordt gekeken, ik kan maar ongeveer 4x per week klikken :( . Het leven is druk... Vooral met een lange kliklijst :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 20:55:
Heb me ook net aangemeld, ik wacht met spanning, ik hoop btw dat er niet te streng naar klikken wordt gekeken, ik kan maar ongeveer 4x per week klikken :( . Het leven is druk... Vooral met een lange kliklijst :P .
Dat komt wel goed ;) Zolang je maar minstens een beetje actief blijft.
Leuk voor mij is dat ik niet degene ben die alle inschrijvingen moet gaan checken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit een foutje in de site.
Er staat dat de id uit alleen cijfers kan bestaan, maar da tis bij mij dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 21:19:
er zit een foutje in de site.
Er staat dat de id uit alleen cijfers kan bestaan, maar da tis bij mij dus niet het geval.
Hmm... Weet je het echt zeker? Je id nummer en je klik nummer zijn verschillende dingen he.
Als je overtuigd bent dat je gelijk hebt moet je contact opnemen met de sitebeheerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 21:04:
[...]

Dat komt wel goed ;) Zolang je maar minstens een beetje actief blijft.
Leuk voor mij is dat ik niet degene ben die alle inschrijvingen moet gaan checken. :+
Op de vorige lijst ben ik tot december nooit onder de 110% geweest, daarna (toen ik de ventjes minder nodig had) ben ik wat minder gaan klikken. Zal nu maar weer ff een boost gaan geven zo voor het einde van age 2, kom ik misschien toch nog eens weg van rond die rank 1900. Beetje jammer dat ik dan binnen 5 dagen alle 5 mn koetjes weg kan doen.

edit.
De nieuwe kliklijst geeft ook de mogelijkheid om je stats erbij te zetten. Beetje zinloos, want wat willen we daar nu mee, ze zijn namelijk misschien 16 uur up-to-date.

Verder mooi systeem _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga me pas de volgende age aanmelden op de kliklijst waarschijnlijk, ik hoop dat at dan nog kan. :)

k'heb nu exames en ga dan op vakantie dus heb ik ff geen tijd om te klikken

maar het is zeer leuk dat de kliklijst blijft verder leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Zit ook in de kliklijst beetje rond te klikken :)

Is het overigens zeker dat Age 3 over 5 dagen begint of iets in die trant :?

[ Voor 45% gewijzigd door supakeen op 21-01-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zmn schreef op 21 januari 2004 @ 23:21:
Zit ook in de kliklijst beetje rond te klikken :)

Is het overigens zeker dat Age 3 over 5 dagen begint of iets in die trant :?
Volgens mij is dit nog nooit zeker geweest, sinds ongeveer september dat ik speel hoor ik geruchten over wanneer Age 3 zou gaan beginnen maar het is nooit zo. Volgens mij is het gewoon een keer Age 3 als je wilt inloggen :)

Super complimenten voor de kliklijst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, aangezien ik pas deze age ben ingestapt vraag ik me toch af hoe het einde eruit ziet... Komen er ergens de laatste rankings? Is het echt INEENS age3?

Hoe ging dat van age1 op age2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en lordstriker krijgt een xbox. :(

Als het aan mij ligt niet trouwens, maarja ik kan in mijn eentje niet veel doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

age 1 ->age 2 was inderdaad echt INEEN keer dat je opnieuw moest inloggen, en dan begon je weer met niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 08:23:
age 1 ->age 2 was inderdaad echt INEEN keer dat je opnieuw moest inloggen, en dan begon je weer met niks.
was in age 2 toch ook al voor sommige (Asmooh en mij :P )

ben ook aan het klikken geslagen, heb ondertussen al spylevel 6, vandaag 7 zien te halen, en dan flink spies gaan trainen.

Hoop dat age 3 pas over 1,5 week oid komt, want ik wil zien of ik binnen 1 week tijd spy-proof kan worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 23:07
Heb me aangemeld op de kliklijst.. Commander is: [Verwijderde gebruiker] (don_her op koc)
Heb age 1 wel gespeeld, toen niet verder gegaan met age 2. :/
Maar om me beetje voor te bereiden op Age 3, ga ik toch weer ff kijken hoe het ook alweer zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Age 3 will be on us soon, en dat zeggen ze nu al sinds november.

Kreeg weer een mailtje van The Praetorians over bombermannetje de top 10 in te klikken dmv van een batfile, en ze kennen mij helemaal niet, volgens mij mag dat niet, zou ik ze aangeven of niet :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Ik weet niet of ik mijn vraag in dit topic kan stellen of richten naar de site-admins, maar het gaat over de kliklijst.

Ik kan op meerdere locaties klikken. Moet ik dan elke naam appart aanklikken? Ik krijg namelijk niet de mogelijkheid om via het vinkje iedere speler aan te vinken. (Gaat de kliklijst uit van 1 klik locatie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, helaas telt de kliklijst maar een keer per 24 uur je kliks. Je mag uiteraard gewoon klikken zo vaak je wilt, daarom staat de link ook op de site, maar het word maar 1x per 24 uur geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Moet zeggen momenteel is het echt geen fun om KoC te spelen :X
Die server is echt zo traag als dikke str*nt :X
offtopic:
Zou dat komen dat ze een superhoge load hebben ofzo?? Anders zou ik toch even wat geheugen bijprikken in die Pentium 1 daarzo, misschien dat het scheelt :+

Ik heb 2 a 3 aanvallen geprobeerd op 2 verschillende pagina's. Kost me gewoon 20 minuten !!!

Hoop niet dat het zo blijft, anders hou ik het voorlopig bij klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de eer iemand ff te mogen plunderen. Lekker dan met deze snelheid. waar ik de vorige keer in 3 seconden van mijn 4 miljoen was afgeholpen, heb ik nu dik 2 minuten lang 2.5 miljoen op mijn rekening laten staan ivm trage server.
Toch is alles wel goedgekomen-->Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koc gaat idd weer erg snel op dit moment. doe er gewoon minuten lang over om ff een dragonskin te kopen. en daarbij komen die vervelende 404 errors ook nog eens kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Srry jongens, dit MOET ik ff posten

57 minutes ago pietgerets Attack defended 15 0 0 29 147 details

Ik speel dus Zero defence... en dan word ik aangevallen voor de schamele 5.000 die er op mijn bankrekening staat.. Word de aanval nog afgeslagen ook :P
Lang leve mijn untrained soldiers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
[EvilMode]sabben?[/EvilMode]
Ik zie hier nog iemand met al een tijdje 600K op de rekening staan. Rank http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=951796 (rank 17000).

[ Voor 72% gewijzigd door Infinitive op 22-01-2004 23:39 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ook lekker he. Sta je om 7 uur op om nog snel ff je turns op te maken, met de wind in je rug omdat je dan toch de enige bent die online is.
...........Servers down..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 07:27:
Ja ook lekker he. Sta je om 7 uur op om nog snel ff je turns op te maken, met de wind in je rug omdat je dan toch de enige bent die online is.
...........Servers down..........
goh dat komt mij ook bekend voor, zet ik de laptop aan om de rest niet wakker te krijgen, is die server down ik haat dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan ga je maar wat eerder naar school toe om daar koc te proberen. Uiteraard met risico op een computerverbod van een week. :>
En nog steeds down.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht, en het is weer eens raak. zat er eigenlijk wel aan te komen. gister avond was de koc server al zeer traag. NU maar hopen dat het weer online komt voor ik naar school moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 09:10:
zucht, en het is weer eens raak. zat er eigenlijk wel aan te komen. gister avond was de koc server al zeer traag. NU maar hopen dat het weer online komt voor ik naar school moet.
:P Ik zit al weer op mijn werk en te kijken of ie online komt, en als ie online komt. doe dan maar meteen age3 als het ff ken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 23 januari 2004 @ 09:11:
doe dan maar meteen age3 als het ff ken :D
hehe, dat lopen we allemaal te zeggen bij iedere keer dat koc offline is. :Y)
maar goed, deel die mening wel: Kom op met age 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 09:52:
[...]

hehe, dat lopen we allemaal te zeggen bij iedere keer dat koc offline is. :Y)
maar goed, deel die mening wel: Kom op met age 3 :D
Ik verveel me dood om mijn stageplaats nu :X zal straks maar eens gaan vragen of ik ken gaan thuiswerken, heb nog hoofdpijn ook, en die schreeuwende kinderen hier helpen ook niet...

En dan zijn de nieuwe computers er ook nog niet, wat een puinhoop is de organisatie hier :P

Zit nu zowat elke 10 min naar koc te kijken, hopende dat ie weer online komt, dan kunnen we weer allemaal vanaf 0 beginnen en heb ik geen achterstand meer :/ (tenminste als age 3 zou komen, het wordt ondertussen wel tijd)

[ Voor 5% gewijzigd door RonaldMade op 23-01-2004 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit ook iedere minuut te kijken. moet helaas nu naar school, en ik ben dus bang dat als ik weer de mogelijkheid heb om te kijken (over een uurtje of 2) ik leeg geroofd ben. Moet nu zo'n 1,2 mln gold op mijn rekening hebben staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu paradijs op KoC!
Zoveel mensen met meer dan 1M op hun rekening :)

Jammergenoeg niet superveel turns over ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:16:

Maar nog steeds traag...

edit:
EN DATABSE ERRORS :(

een van mn koetjes heeft 1,1 milj + en ik kan NIET aanvallen :*(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:30:
[...]

Maar nog steeds traag...

edit:
EN DATABSE ERRORS :(

een van mn koetjes heeft 1,1 milj + en ik kan NIET aanvallen :*(
Ja, ik krijg nu ook ineens allemaal database errors...
Toch hiervoor ruim 4M gejat met 60 turns })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:16:

Inderdaad !!! :9

Helaas is mijn gemiddelde iets minder.
zo een 140 turns voor 4,4 milj ...

TIP: niet te snel happen op een miljoentje ... dr zitten er bij van 1,5 tot 2 milj ;)
Naar ik verder keek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
ondanks alle databse errors (koc was sinds vannacht 00:43 [ik kan het weten :P ] offline)
heb ik samen met the_outer_limits:
8 minutes ago Akabane 1,101,323 Gold stolen 15 8 3 15,081,045 details
10 minutes ago cmarquar 784,553 Gold stolen 15 10 11 26,404,275 details
15 minutes ago PeReD 1,559,329 Gold stolen 15 6 7 21,176,877 details
17 minutes ago Po9o 1,620,316 Gold stolen 15 9 7 18,349,734 details
23 minutes ago kaaos01 1,094,535 Gold stolen 15 6 4 17,536,044 details
25 minutes ago Raystar 1,123,065 Gold stolen 15 18 14 29,421,798 details
34 minutes ago XaBaM 882,404 Gold stolen 15 22 15 23,815,557 details
35 minutes ago GillianBoardman 894,826 Gold stolen 15 9 3 9,373,530 details
36 minutes ago tommeke015 1,249,852 Gold stolen 15 20 13 20,522,961 details
mjammie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo'w, kon net pas voor het eerst online komen. Heb gelijk gekeken of ik nog wat geld had.
tot mijn verbazing was in niet bestolen, en had 1,2 mln gold op mijn rekening staan :D
gelijk een paar arrows en Dragonskins gekocht.

nu maar op zoek naar een paar farmpjes, als dat gaat lukken met al die database error's

[edit']
toch nog een paar mooie farms:
2 minutes ago f4i1y0ur 770,957 Gold stolen 15 4 2 8,317,068
2 minutes ago f4i1y0ur 70,321 Gold stolen 1 8 4 8,433,516
4 minutes ago Jord_BloodRaven 1,043,201 Gold stolen 15 6 3 11,252,221
4 minutes ago Jord_BloodRaven 72,191 Gold stolen 1 7 4 11,762,503
7 minutes ago _Xenia 858,457 Gold stolen 15 0 0 2,263,725

btw heb nu meer dan 600 arrows :D

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Tijg, je sa staat er nog :) even weghalen misschien ?

Btw ik zit ook weer op spy-level 8 na 2,5 dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 00:51:
ja en lordstriker krijgt een xbox. :(

Als het aan mij ligt niet trouwens, maarja ik kan in mijn eentje niet veel doen. ;)
Ik help je mee !!!

We gaan die Lordstriker helemaal tot aan de grond afbreken!!

Plan de campagne:

1 tikkie uitdelen en heel hard wegrennen >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol.. denk niet dat je met 2 mensen hem kan vernietigen. bij de laatste geslaagde poging waren er meer dan 500 mensen nodig :p
maar proberen kan nooit kwaad :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe wel mee :7 next age ga ik toch onder een andere naam spelen.
Helaas hebben discussies op dit forum hier geen zin, aangezien er nogal wat striker-naatjes hier weleens op bezoek komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Ik zal nog een 3tal farms toevoegen aan de klikpagina. Deze zijn superinteressant voor beginners. Geen da en vaak 300k gold.

Ikzelf kan ze niet meer gebruiken. Moet echt meer dan 300k hebben voor mn reparatiekosten!

Have fun :7

Edit:

Farmlijst
Kunnen de heren ADMINS eens wat opruimen daarzo ! Ik krijg bij de onderste reeks alleen maar: Invalid userid.
No point keeping those entries!

[ Voor 28% gewijzigd door TheNazgul op 23-01-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb me ook toegevoegt aan die kliklijst, maar ik heb nog geen mail ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apophis4u schreef op 05 januari 2004 @ 23:12:
[...]

Je ziet mijn screenshotje he :*) moet je ook maar naar de rest van die bedragen kijken. Denk dat ik in die strikes bijna 20 miljoen haal wat er op dat scherm staat :9~

Magoed, een vriend van mij, nogal handig met php, heeft een script gemaakt dat koc uitleest. Is dus niet toegestaan volgens de regels O-)
Maja, wie speelt dat spel nou wel eerlijk? :P

Het is dus wel zo aardig als jullie zijn script gaan gebruiken ook voor hem te klikken ;)

Van daaruit heb ik ook een link geplaatst naar zijn script.

Er zitten enkele parameters in die via de url aan te passen zijn:
pages=100&val=100&money=700000&army=
pages; het aantal pagina's dat hij uitleest
val;vanaf waar hij de pagina's gaat uitlezen (rank 1 kan je toch niet van winnen dus na de eerste 100 pagina's 100 verder = rank 5000 - 10.000
Money; vanaf welke hoeveelheid geld hij de spelers moet laten zien :*)
Army; filtert op groter dan het leger (optie die ik niet gebruik)
beetje laten reactie misschien :P maar is dit script nog te gebruiken? en zo ja, wie heeft het voor mij, want de link is down..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. ik zou oppassen dat Ronald dit niet hoort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, dacht dat zulke search scripjes illegaal waren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, dacht dat zulke search scripjes illegaal waren
Zijn ze ook. lees maar een van de eerdere pagina's door waar ook wat staat over dat script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Btw ik zit ook weer op spy-level 8 na 2,5 dag :P
Gaat dat nog lukken, spy-proof worden in 4.5 dag?

offtopic:
Je hebt er weer een mannetje bij :)
\me is nu wel niewsgierig hoe je dat voor elkaar krijgt dus stuurt even een spionnetje langs om wat bij te kletsen... won't touch a thing >:)

Nou, ik moet zeggen dat doe je best snel. Na twee dagen liep ik nog maar rond met wat messen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Infinitive op 24-01-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 21:29:
[...]

beetje laten reactie misschien :P maar is dit script nog te gebruiken? en zo ja, wie heeft het voor mij, want de link is down..
hoi, ik ben Ronald aka moraalridder :P

Hier is met die apophiz gast al een hele discussie overgeweest, waardoor ik heb hem weggejaagd >:)

Je kan beter zelf zoeken of iemand om hulp vragen met het zoeken, daar beleef je namelijk een hele hoop meer lol aan, zo is iedereen begonnen en zo hoort het ook.

En verder over het spy-proof verhaal, ik zit heeeel mooi op schema, dit gaat een klikweekend worden en ik hoop dit weekend minimaal 100 units erbij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op 24 januari 2004 @ 08:48:
[...]

Je kan beter zelf zoeken of iemand om hulp vragen met het zoeken, daar beleef je namelijk een hele hoop meer lol aan, zo is iedereen begonnen en zo hoort het ook.
En verder over het spy-proof verhaal, ik zit heeeel mooi op schema, dit gaat een klikweekend worden en ik hoop dit weekend minimaal 100 units erbij te krijgen.
Jullie horen het: Doorklikken!!!!
ennuh, voor die script-zoeker.. check onze farmlijst ff, en voeg er anders nog een paar toe :)
Zit meestal wel wat tussen hoor. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien dat zoek scriptje illgaal mage r hier NIET die ling gepost worden. Daarnaast is het leuk om iemand te bestelen die net genoeg Dragonskins gespaard heeft om bvd een Moat te kopen?

Enne Ronald t lukt wel :P. Age 3 gaat t dan ook lukken ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zo, na een zeer lange periode van afwezigheid kom ik ook weer eens buurten.
Is het de bedoeling dat het kliksysteem weer online komt of is dat definitief gebeurd? Niemand klikt meer?

De meesten hebben er trouwens een mannetje bij. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bar_en_boos op 24-01-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bar_en_boos schreef op 24 januari 2004 @ 13:12:
Zo, na een zeer lange periode van afwezigheid kom ik ook weer eens buurten.
Is het de bedoeling dat het kliksysteem weer online komt of is dat definitief gebeurd? Niemand klikt meer?

De meesten hebben er trouwens een mannetje bij. :)
We hebben weer een nieuwe kliklijst:
edit.
Ik had gewoon 4 dagen een lege attacklist :| .

3 hours ago FreebirdTHB Attack defended 3 3 3 7,804,950 *** details
3 hours ago PLAHeadHunter Attack defended 15 1 1 9,623,070 *** details
4 hours ago rivero Attack defended 1 1 1 8,927,178 *** details
13 hours ago kingghandi Attack defended 10 7 2 3,446,142 *** details

Dit mag ook, alleen kost zoveel :( .

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de sterkere onder ons:
LLDeathKnight83
1 miljoen op zijn bank en 10 miljoen effectieve defence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ty viper

You stole 956,422 gold from LLDeathKnight83

als je nog zo'n tips hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eey, ik help waar ik kan. ;)
Ik zal te sterke wel voortaan wel hier plaatsen als ze toch wel gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
ik heb ook nog een leuke:
Name: PeReD
Rank: 545
Army Size: 1,963
Treasury: 1,021,869

21,176,877 defense :)

[ Voor 4% gewijzigd door krvabo op 24-01-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok server wéér down :(
Gaat laatste tijd goed zo :(
Dat age3 maar snel mag komen!
Wordt beetje moe van dat gezeik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ER ZIJN MERCS!!!!! SNEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand het spelletje Tuberacer al opgevallen trouwens? Er staat een link naartoe, net onder je stats links in je scherm.
Mijn highscore is nu iets van 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me aub een plezier doen en deze 2 ff compleet afbreken..

http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1535741
http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1187881

de eerste heeft nadat ik ben gesaboteerd door de 2de me compleet leeg gerooft.. ( dont ask me wtf he did with the damn money.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1193337

nog een officier van de 2de.. als we toch bezig zijn he.. en het fucking ergste is nog, dat die k*****lijer bij mij in de klas zit.. gvd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
heb met net ook voor de nieuwe kliklijst aangemeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 21:10:
http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1193337

nog een officier van de 2de.. als we toch bezig zijn he.. en het fucking ergste is nog, dat die k*****lijer bij mij in de klas zit.. gvd..
dan zou ik toch eens met die gast gaan praten, sorry ik kan je neit helpen, ik betaal 107k per puntje (is ie btw spyproof ?)

edit:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

ipv
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/newposting2.gif

[ Voor 9% gewijzigd door krvabo op 24-01-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
de eerste heeft nadat ik ben gesaboteerd door de 2de me compleet leeg gerooft.. ( dont ask me wtf he did with the damn money.. )
Die tweede is denk ik spy-proof. Mijn spionnetje kwam er niet doorheen.
Wat betreft de eerste:
Covert Skill: 0
Siege Technology: Ballistas
Plate Armor Defend 1 160/???
Broadsword Attack 1 159/160
Zoveel geld kan 'ie nu ook weer niet gestolen hebben. Z'n wapens is 'ie in ieder geval kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door Infinitive op 24-01-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Ik heb een behoorlijk grote ruzie met ene missmacht, en hij is te groot voor me geworden. Hij vindt et leuk om we wapens te mollen, want hij er verdient er niks mee (2K per turn).

Als iemand zich geroepen voelt, graag.

OniDarkElf is nu ook weer wat mannetjes kwijt, niet veel, maar toch. Een level 9 elf spy komt er doorheen, 2 niet :(

[ Voor 23% gewijzigd door De Cowboy op 25-01-2004 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
De Cowboy schreef op 25 januari 2004 @ 09:55:
Ik heb een behoorlijk grote ruzie met ene missmacht, en hij is te groot voor me geworden. Hij vindt et leuk om we wapens te mollen, want hij er verdient er niks mee (2K per turn).

Als iemand zich geroepen voelt, graag.

OniDarkElf is nu ook weer wat mannetjes kwijt, niet veel, maar toch. Een level 9 elf spy komt er doorheen, 2 niet :(
heeeeeee, die missmacht ken ik, hij is een op de irc bij ons geweest, nadat ie zat te zeuren en niet klikten ed, had ik hem gekickt en gebanned :P

We zullen je helpen in de strijd tussen jouw en missmacht...

Eerst wel ff spy-proof zien te worden, ga vandaag met geluk level 9 en heel misschien level 10 kunnen bekostingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, was ik maar een paar minuten eerder opgestaan:
30 minutes ago exit912 1,035,488 Gold stolen 15 2 3 17,341,503
Naja, gelukkig heb ik nog genoeg attack turns om meer dan het dubbele terug te verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Covert Mission Report
Under the cover of night, your 1 spies sneak into MissMacht's camp.
As they approach the enemy armory, an alarm is cried out by an alert sentinel. Your spies are quickly rounded up and executed.

beetje logisch ook, een elf speler op rank 9.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
5 minutes ago GauloisesFilter 646,344 Gold stolen 6 0 0 29 details
8 minutes ago GauloisesFilter 16,677,241 Gold stolen 15 0 0 40 details
10 minutes ago Weird_Attack (not active) 446,647 Gold stolen 15 0 0 65 details
10 minutes ago Weird_Attack (not active) 3,421,496 Gold stolen 15 0 0 42 details

Met bijzondere dank aan Mellon en CZF!!!!!!!

heb nu spy-level 10, en vanavond ben ik met geluk spy-proof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Ik heb besloten, dat ik hier maar actief mee ga doen, het begint gevaarlijk te worden bij de 10K rankings. Dus ook opgegeven voor kliklijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, eindelijk heeft viper ook eens geluk:
1 minute ago jellybean259 1,002,946 Gold stolen 15 8 0 435,782
2 minutes ago jellybean259 3,658,787 Gold stolen 15 5 0 7,282

Het had nog veel meer kunnen zijn, toen ik hem zag had hij 33 miljoen, toen ik op hem klikte 8 miljoen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
4 minutes ago Sabotage Success 1 details
...
6 minutes ago Sabotage Success 1 details
6 minutes ago Sabotage Failure 2 details
6 minutes ago Sabotage Success 2 details
7 minutes ago Sabotage Failure 2 details
7 minutes ago Sabotage Success 2 details
7 minutes ago Recon Success 2 details
8 minutes ago Sabotage Success 1 details
10 minutes ago Recon Success 1 details
OniDarkElf's forces counter-attack and inflict 17,935 damage on your army!
OniDarkElf's DA is niets meer. Aan zijn SA zou nog wat gedaan kunnen worden: 2 milj.
Hoewel hij lvl 8 intel heeft met 160 spies, komen 2 van mijn lvl 10 spies er niet makkelijk doorheen. Eentje per keer gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
JImmymaan heb me op Saturday 24 January 2004 21:46 aangemeld voor de kliklijst, maar heb nog geen mail gehad?
Klopt dat en anders hoe lang duurt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je staat er allang in hor :)
k heb al op je geklikt.
maybe heeft je spamfilter oid je bevestigingsmailtje geweigerd?

:9 OniDarkElf :P
Met 2 spies erdoorheen komen lukt mij ook niet echt. De calculator zegt ook dat je er maar 1 mag sturen bij 181 enemy spies.
Stats: 68 Flaming arrows.
1 dragon skin.
Tig sabotage missies later...
Over: 53 axes...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm... ik krijg enorme popups ineens, heb Spybot en Adaware gedraaid maar het komt steeds terug. En ik heb het idee dat het bij de site van KoC gebeurt. Iemand meer dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb hetzelfde sinds gister.
Komt door de koc site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee hoe ik er vanaf kom? M.a.w. ben jij ervan af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 15:27:
Enig idee hoe ik er vanaf kom? M.a.w. ben jij ervan af?
staat op de site zelf, google toolbar houdt meuk tegen.
Als je norton personal firewall 2003 of 2004 hebt, die heeft er ook een ad-blocker inzitten, die houdt echt alles tegen, zelfs die text-ads :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja die google toolbar werkt niet bij mij... komen er heerlijk doorheen :(

Maar euhm ligt de verantwoordelijkheid van die popups niet bij KoC, het komt een beetje bij me over als van naja download dit ff en veel plezier. Hun kunnen er toch iets aan doen? (weet het niet precies hoe dat zit met die popups)

Is mijn kijk daarop zo gek?

edit: google toolbar werkt nu wel.....keb niks verandert zal wel ff moeten wennen aan comp :)
Maar nog steeds is m'n kijk erop niet verandert.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die google toolbar werkt bij mij ook maar gedeeltelijk. Op de ene pagina heb ik geen last meer van de tekst ads, maar op de andere weer wel :?

Heb trouwens mijn gestolen geld alweer dubbel terug verdient, heb alleen 1,3 mln gold damage aan mijn arrows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
En we gaan weer veder met deeltje 7, die is [rml][ online] Kings Of Chaos deel 7[/rml] daar te vinden :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.