Klinkt lullig, maar eindelijk wat leven in de brouwerij. Helaas ten koste van Ronald.
Mijn support heb je
Mijn support heb je
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 12:26 ]
nee, het was volgens mij in de nacht gebeurd, toen ik nog wel op mijn account kon (maar dan slaap ik dusTheNazgul schreef op 17 januari 2004 @ 12:11:
Wel lullig Ronald, weet je .. lijkt erop nadat men hier je post heeft gelezen dat men iets op touw heeft gezet. Tenminste dat vermoede heb ik.
Stel ik kan niet meer bij mijn account. En ik post dat op GoT, dan denk ik dat ik ook aardig de lul ben
Eigenlijk best wel laag als men zoiets zou plannen aan de hand van dit![]()
[ Voor 4% gewijzigd door RonaldMade op 17-01-2004 12:34 ]
One for all and all for one !!!Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 12:31:
ja, want we moeten de daders natuurlijk wel aanpakken.![]()
gimmi names and i will fix it.
Verwijderd
Verwijderd
lol --> thnx ghheheVerwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 12:24:
smiley13579 16 details
46 seconds ago Sabotage Success 8 details
1 minute ago Sabotage Success 8 details
1 minute ago Sabotage Success 8 details
2 minutes ago Sabotage Success 8 details
3 minutes ago Sabotage Success 8 details
4 minutes ago Sabotage Success 8 details
4 minutes ago Sabotage Failure 10 details
5 minutes ago Sabotage Success 6 details
5 minutes ago Recon Success 1 details
Verwijderd
Verwijderd
U geeft aan dat u nog steeds de melding 'GPRS niet beschikbaar' krijgt, maar dat u wel gebruik kunt maken van WAP, blablabla
er staat iig non-active, zou kunnen betekenen dat ie is vernietigd, maar ook dat ik ge-heractiveerd moet worden oid.Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 00:56:
Hebben ze je account nou helemaal weggekieperd Ronald
[...]
Non-actief hoogstwaarschijnlijk. Een officer van mij kan hooguit 1 uur in de rankings staan !!! (ongeveer 100 000.) Na dat uur verdwijnt zijn account gewoon weg. Als hij dan weer inlogt komt inderdaad elke keer die melding dat zijn account heractiveerd is.RonaldMade schreef op 18 januari 2004 @ 09:19:
[...]
er staat iig non-active, zou kunnen betekenen dat ie is vernietigd, maar ook dat ik ge-heractiveerd moet worden oid.
Hoop het laatste, bij de admins willen ze me weer niet helpen, en hotmail ook niet
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Windows heeft inderdaad ook een mooie:Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 18:27:
Zo ken ik er ook eentje... Mijn telefoon wilde geen gprs verbinding maken, waardoor ik mijn bestelde beltoon niet kon ophalen. Ik dus een mailtje sturen, duidelijk gezegd wat er is(dat ik NIET kan wappen, omdat ik geen wapverbinding kan maken via gprs), krijg ik dit terug:
[...]
Goh, dat is net zoiets als dat je modem in de prullenbak ligt, maar ze denken dat je nog wel internetverbinding hebt.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 01:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik help meeVerwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 17:30:
Ik kwam erachter dat KoC wel heel smooth liep toennet, en ik heb dus weeer 49 battle axes verkocht, en dit keer met succes.
Helaas krijg ik te weinig turns binnen om hem compleet te sabben, maar elke keer 2 spies sturen voor 2 dragon skins is het max.
16 skins gehad, nog 94 te gaan![]()
Mijn nieuwe levensdoel: aPing afmaken
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 17:50 ]
Dat dacht ik al...Ik help mee
Hammer of Thor ??? 5 640/640
Ik heb spy enzo nog nooit echt eerder gedaan. Mijn lvl 10 non-elf spies, wat kunnen zij doen tegen de spies van aPing? Als ik naar de spy-calculator kijk die in de beginpost van dit topic worden genoemt, dan kan ik "veilig" maar 2 spies sturen en maar 2 dingen kapot maken?Your Chief of Intelligence dispatches 2 spies to attempt to sabotage 2 of aPing's weapons of type Hammer of Thor.
Your spies sucessfully enter aPing's armory undetected, but your spies cannot find a Hammer of Thor anywhere in their armory. Your spies all return safely to your camp.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 17:56 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Infinitive op 19-01-2004 18:07 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Maar daarvoor zijn we hier ook met z'n velen...actie = reactieInfinitive schreef op 19 januari 2004 @ 17:55:
Probleem lijkt me alleen dat als één van je spy attemtps mislukt dat je dan meteen de sjaak bent lijkt me. Dan denkt hij dat jij dat allemaal gedaan hebt... maak er maar trouwens 130 battle axes van
* TheNazgul will give it a try in a few hours!Infinitive schreef op 19 januari 2004 @ 17:55:
Probleem lijkt me alleen dat als één van je spy attemtps mislukt dat je dan meteen de sjaak bent lijkt me. Dan denkt hij dat jij dat allemaal gedaan hebt... maak er maar trouwens 130 battle axes van
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 10 minutes ago Sabotage Success 2 details 12 minutes ago Sabotage Success 2 details 14 minutes ago Sabotage Success 2 details 15 minutes ago Sabotage Success 2 details 15 minutes ago Sabotage Success 2 details 17 minutes ago Sabotage Success 2 details 17 minutes ago Sabotage Success 2 details 18 minutes ago Sabotage Success 2 details 18 minutes ago Sabotage Success 2 details 20 minutes ago Sabotage Success 2 details 20 minutes ago Sabotage Success 2 details 21 minutes ago Sabotage Success 2 details 23 minutes ago Sabotage Success 2 details 24 minutes ago Sabotage Success 2 details 27 minutes ago Sabotage Success 2 details 27 minutes ago Sabotage Success 2 details |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 39 seconds ago Sabotage Success 2 details 1 minute ago Sabotage Success 2 details 1 minute ago Sabotage Success 2 details 2 minutes ago Sabotage Success 2 details 2 minutes ago Sabotage Success 2 details 3 minutes ago Sabotage Success 2 details 4 minutes ago Sabotage Success 2 details 4 minutes ago Sabotage Success 2 details 5 minutes ago Sabotage Success 2 details 6 minutes ago Sabotage Success 2 details 8 minutes ago Sabotage Success 2 details 8 minutes ago Sabotage Success 2 details 10 minutes ago Sabotage Success 2 details 11 minutes ago Sabotage Success 2 details 11 minutes ago Sabotage Success 2 details 12 minutes ago Sabotage Success 2 details |
Your soldiers march onto the battlefield
Your generals report on your army's status:
Your field scouts report on the status of the enemy:
The enemy has all 90 trained soldiers with weapons
The enemy has 7 untrained soldiers with weapons and 34 with no weapons
Both sides charge!
Your army strikes!
Your troops inflict A LOT OFF damage on the enemy!
The enemy sustains 0 casualties!
aPing's forces counter-attack and inflict 995,261 damage on your army!
Your army sustains 0 casualties!
You demolished the enemy!
As aPing's army runs from the battlefield you examine the collected spoils:
You stole 2,563 gold from aPing!
You return to camp, your troops elated from your glorious victory.
[ Voor 23% gewijzigd door TheNazgul op 20-01-2004 10:24 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Infinitive op 19-01-2004 20:02 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 20:54 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Infinitive op 19-01-2004 21:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Nice workDragonskin Defend 19 ???/2,560
ik sta er ook al een tijdje niet meer inVerwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 20:51:
Waarom sta ik niet meer in de statslijst op pagina 1?
Defensive Action 1,650,367
Covert Skill: 8
Covert Operatives: 150
Dragonskin Defend 50
Dragon Attack ???
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 45 seconds ago Sabotage Success 2 details 1 minute ago Sabotage Success 2 details 1 minute ago Sabotage Success 2 details 1 minute ago Sabotage Success 2 details 2 minutes ago Sabotage Success 2 details 2 minutes ago Sabotage Success 2 details 2 minutes ago Sabotage Success 2 details 3 minutes ago Sabotage Success 2 details 3 minutes ago Sabotage Success 2 details 3 minutes ago Sabotage Success 2 details 4 minutes ago Sabotage Success 2 details 4 minutes ago Sabotage Success 2 details 4 minutes ago Sabotage Success 2 details 4 minutes ago Sabotage Failure 3 details 5 minutes ago Sabotage Success 2 details 6 minutes ago Recon Success 1 details |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 16 seconds ago Sabotage Success 2 details 46 seconds ago Sabotage Success 2 details 58 seconds ago Sabotage Success 2 details 1 minute ago Sabotage Success 2 details 1 minute ago Sabotage Success 2 details 2 minutes ago Sabotage Success 2 details 2 minutes ago Sabotage Success 2 details 2 minutes ago Sabotage Success 2 details 3 minutes ago Sabotage Success 2 details 3 minutes ago Sabotage Success 2 details 3 minutes ago Sabotage Success 2 details 3 minutes ago Sabotage Success 2 details 4 minutes ago Sabotage Success 2 details 4 minutes ago Sabotage Success 2 details 5 minutes ago Sabotage Failure 3 details 5 minutes ago Recon Success 2 details |
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 23:53 ]
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 00:18 ]
Verwijderd
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 00:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
| 5 minutes ago Sabotage Success 2 details [knip] 13 minutes ago Sabotage Success 2 details |
1
2
3
| 16 minutes ago Sabotage Success 2 details [knip] 20 minutes ago Sabotage Success 2 details |
Your Mighty Dwarven Lords march onto the battlefield
Both sides charge!
Your army strikes!
Your troops inflict heavenly damage on the enemy!
The enemy sustains 1 casualties!
aWai's forces counter-attack and inflict 58,918 damage on your army!
You evicerated the enemy!
As aWai's army runs from the battlefield you examine the collected spoils:
You stole 5,924 gold from aWai!
You return to camp, your troops elated from your glorious victory.
1
2
3
4
5
6
| 1 minute ago aWai 152,146 Gold stolen 4 minutes ago Sabotage Failure 2 details 5 minutes ago Sabotage Success 2 details ... 9 minutes ago Sabotage Success 2 details |
[ Voor 50% gewijzigd door Infinitive op 20-01-2004 19:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat weten we als hij/zij binnenkort op NON-actief komt te staan...Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 21:20:
Eik ist zo wel genoeg geweest met die aPing toch, jongens?Hij zal zijn lesje wel geleerd hebben.... Ik ga me nu iig concentreren op mijn SA, om straks de eer van Ronald te gaan verdedigen.
Als die aPing nou eens reageerde op mijn berichten.. Dat zou dit alles een stuk leuker maken. Nou lijkt het wel alsof we een gestopte speler zitten af te maken.
Lekker dat iedereen nou weer zo actief bezig is, ik heb nog nooit zoveel posts in zo'n korte tijd gezien(behalve toen in de tijd van de discussie over de kliklijst).
Ik zal aPing wel blijven farmen, tot ik mijn 4 mljn terug heb.
guys
Ik wens ze veel succes om mij te spyen.1 hour ago aWai Recon 1 Failed
Overigens wel begrijpelijk natuurlijk. Ik zou ook best wel pissed zijn als er van mij 50 dragonskins gesabt zouden zijn59 minutes ago aWai Attack defended 15 0 0 879,525 XXX,755 details
[ Voor 25% gewijzigd door TheNazgul op 20-01-2004 23:26 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Infinitive op 21-01-2004 19:45 ]
Verwijderd
Suc6 Ronald, volgende keer heb je iig een tree achter je staan, dat gaat iets snellerYou have been recruited into SirRonald's army!
SirRonald is building an army of Humans and now has 12 soldiers in SirRonald's war machine.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 10:34 ]
Verwijderd
nope, weet bijna zeker van niet,Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 11:05:
Ronald> nog een soldier erbij vanuit hier..
nazgul> Dat had toch niets geholpen.. Z'n hotmail is gehacked, van daaruit koc.. Dus z'n mail adres wisten ze vast wel
T zal gewoon een bekende zijn geweest..
Maar ronald, zit die ook op KoC?
Verwijderd
Het nadeel is, 1 van de mogelijke opties heeft gewoon internet via analoge telefoon lijn (daarbij valt dus never nooit niet te achterhalen wie het precies is) bij de andere die adsl heeft moet het wel te doen zijn, alleen vraag ik me af of hotmail dergelijke informatie wel vrijgeeft.Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 11:26:
Je zou aan de admins van hotmail kunnen vragen welke ip's er op je hotmail account hebben ingelogd. misschien ken je zo (als het domme hackers waren) achterhalen/bewijzen wie het waren.
IIg, je hebt er ook een soldier van mij bij
Verwijderd
mwa heb je gelijk in, maar onthoudt wel ik houd krijn zijn oude account ook altijd nog netjes bij, en help er acider mee, wanneer ik en hij kan.Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:34:
1 week is te doen, maar is wel heel moeilijk, maar als je krvabo's ouwe account mag plunderen is wel een voordeel.
Niet om je af te kraken ofzo maar is het niet een beetje hypocriet, aangezien je laatst begon te bokken over het looten van iemand die stopt, nu doe je iets ongeveer gelijks.
Verwijderd
Strafbaar is hacken zo wie zo.btw is het ook strafbaar om zomaar iemand mailbox te hacken
Daar is hier dus sprake van (tenzij je hotmail account zomaar toegankelijk is). Je zou dit dus aan kunnen geven bij de politie, maar ik denk niet dat zij er onderzoek naar zullen doen. Zelfs als jij zelf de dader weet op te sporen en bewijsstukken aanlevert, zullen ze denk ik geen strafrechtelijke stappen nemen, want daarvoor is het niet ernstig genoeg en zullen ze de manschappen en geld wel niet voor hebben.Wetboek van Strafrecht, art 138a: Met een gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt, als schuldig aan computervredebreuk, gestraft hij die opzettelijk wederrechtelijk binnendringt in een geautomatiseerd werk voor de opslag of verwerking van gegevens, of in een deel daarvan indien hij:
a) daarbij enige beveiliging doorbreekt
b) of, ...
[ Voor 19% gewijzigd door Infinitive op 21-01-2004 19:39 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 16:40 ]
Verwijderd
Gelukkig hoef je alleen maar een aanklacht in te dienen, het maakt verder niet uit wat de politie ermee doet, je kan er zelf een rechtszaak van maken.Infinitive schreef op 21 januari 2004 @ 15:03:
[...]
Strafbaar is hacken zo wie zo.
[...]
Daar is hier dus sprake van (tenzij je hotmail account zomaar toegankelijk is). Je zou dit dus aan kunnen geven bij de politie, maar ik denk niet dat zij er onderzoek naar zullen doen. Zelfs als jij zelf de dader weet op te sporen en bewijsstukken aanlevert, zullen ze denk ik geen strafrechtelijke stappen nemen, want daarvoor is het niet ernstig genoeg en zullen ze de manschappen en geld wel niet voor hebben.
offtopic:
Je hebt er weer één mannetje bij. Jammer dat er geen 'market' functie in het spel zit.
Your soldiers march onto the battlefield
Your field scouts report on the status of the enemy:
The enemy has 83 trained soldiers with weapons and 47 with no weapons
None of the enemy's 25 untrained soldiers have weapons
Both sides charge!
Your army strikes!
Your troops inflict DAAMNN that hurts damage on the enemy!
The enemy sustains 2 casualties!
aWai's forces attack and inflict 889,903 damage on your army!
You demolished the enemy!
As aWai's army runs from the battlefield, you return to camp, your troops elated from your glorious victory.
Verwijderd
nee, als ik dat doe, moet een modje weer opnieuw de iframe in de TS zetten, lijkt me erg vervelend, diegene die de nieuwe lijst begint (over ~100 posts) moet het er maar inzettenVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 16:39:
Goed nieuws, de kliklijst is online![]()
Ik hoop dat Krvabo hem al heeft toegevoegd in de eerste pagina, anders zal ik hem hier posten.
http://void.blisstic.com/koc/
[ Voor 14% gewijzigd door krvabo op 21-01-2004 19:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat komt wel goedVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 20:55:
Heb me ook net aangemeld, ik wacht met spanning, ik hoop btw dat er niet te streng naar klikken wordt gekeken, ik kan maar ongeveer 4x per week klikken. Het leven is druk... Vooral met een lange kliklijst
.
Verwijderd
Verwijderd
Hmm... Weet je het echt zeker? Je id nummer en je klik nummer zijn verschillende dingen he.Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 21:19:
er zit een foutje in de site.
Er staat dat de id uit alleen cijfers kan bestaan, maar da tis bij mij dus niet het geval.
Verwijderd
Op de vorige lijst ben ik tot december nooit onder de 110% geweest, daarna (toen ik de ventjes minder nodig had) ben ik wat minder gaan klikken. Zal nu maar weer ff een boost gaan geven zo voor het einde van age 2, kom ik misschien toch nog eens weg van rond die rank 1900. Beetje jammer dat ik dan binnen 5 dagen alle 5 mn koetjes weg kan doen.Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 21:04:
[...]
Dat komt wel goedZolang je maar minstens een beetje actief blijft.
Leuk voor mij is dat ik niet degene ben die alle inschrijvingen moet gaan checken.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 22:47 ]
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door supakeen op 21-01-2004 23:29 ]
Verwijderd
Volgens mij is dit nog nooit zeker geweest, sinds ongeveer september dat ik speel hoor ik geruchten over wanneer Age 3 zou gaan beginnen maar het is nooit zo. Volgens mij is het gewoon een keer Age 3 als je wilt inloggenzmn schreef op 21 januari 2004 @ 23:21:
Zit ook in de kliklijst beetje rond te klikken
Is het overigens zeker dat Age 3 over 5 dagen begint of iets in die trant
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
was in age 2 toch ook al voor sommige (Asmooh en mijVerwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 08:23:
age 1 ->age 2 was inderdaad echt INEEN keer dat je opnieuw moest inloggen, en dan begon je weer met niks.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Infinitive op 22-01-2004 23:39 ]
Verwijderd
goh dat komt mij ook bekend voor, zet ik de laptop aan om de rest niet wakker te krijgen, is die server down ik haat ditVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 07:27:
Ja ook lekker he. Sta je om 7 uur op om nog snel ff je turns op te maken, met de wind in je rug omdat je dan toch de enige bent die online is.
...........Servers down..........
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq