Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 11:21:
[...]

Sennheiser oortelefoon set klinkt ook erg goed met een DAH 1000. Je hebt nu ook een erg goedkope versie de MX 200 maar doet niet onder voor de MX 300.
MX 200 (groene verpakking) is iets minder in de specificaties als de MX 300 maar het verschil hoor je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 18:59:
Weet miss iemand van jullie hoe ik de *.adp bestanden op mn computer kan beluisteren? (mbv van welk programma)

Is die FW geschikt om nu al op je app te laden want ik heb veel negatieve reacties in dit topic gelezen. Wanneer komt de nieuwe FW officieel op de mobiblu dah site?

Ik hoop dat bij de volgende FW update de voiceopnames in een ander extensie gezet worden, gewoon mp3.
Je kan de bestanden omzetten in bijv. mp3 met Cool Edit Pro 2, te vinden op KaZaA met serial en al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja, ik ben er trouwens net achter hoe je je instellingen e.d. kunt behouden (dus ook radio zenders). Op me ouwe pc had ik aanstaan dat alle bestanden, dus ook verborgen bestanden, zichtbaar moesten zijn. Ik kwam er daar dan ook achter dat er een bestandje was wat settings.dat of iets dergelijks heet op je speler staat, gewoon in de hoofdmap.

Ik denk als je dus gaat up- of downgraden en je kopieert deze er vervolgens weer op je je ouwe instellingen nog gewoon hebt _/-\o_ , maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Hoe dit zijn uitwerking zal hebben op mappen weet ik dus niet. Heb nu ook me ouwe firmware er weer opstaan :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Ik heb vandaag eindelijk eens een paar uur naar dit machientje kunnen luisteren, echt :9~ super mooi geluid komt eruit!! Had ook ff mijn eigen sony oorkleppen eraan gehangen, klonk ietsjes mooier maar wel zachter. Maar die oordopkes zijn niet mis, alleen niet echt een uitkomst voor mij (kleine oortjes :+ :Y) gaan ze pijn doen)
Maar ik ga hem waarschijnlijk ook kopen.. ff geld proberen te fixen voor de 512mb versie

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awkwarding schreef op 02 maart 2004 @ 15:21:
Ik heb vandaag eindelijk eens een paar uur naar dit machientje kunnen luisteren, echt :9~ super mooi geluid komt eruit!! Had ook ff mijn eigen sony oorkleppen eraan gehangen, klonk ietsjes mooier maar wel zachter. Maar die oordopkes zijn niet mis, alleen niet echt een uitkomst voor mij (kleine oortjes :+ :Y) gaan ze pijn doen)
Maar ik ga hem waarschijnlijk ook kopen.. ff geld proberen te fixen voor de 512mb versie
Wel aan te raden ja, want die is eigenlijk toch wel goedkoop om te laten liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

Awkwarding schreef op 02 maart 2004 @ 15:21:
Ik gebruik em met een paar mx400 koptelefoontjes en als ik de "oorwatjes" erop zet zijn ze goed geschikt voor mijn oren. Dit terwijl ik regelmatig last heb van gewone dopjes.

Maar voor dat geld is de speler idd een heel leuk apparaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar de firmware die ik nu heb (1.0.0.4) is dus nog niet de definitieve versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:43:
maar de firmware die ik nu heb (1.0.0.4) is dus nog niet de definitieve versie?
Het schijnt wel zo te zijn dacht ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 13:05:
[...]

Ik denk dat r altijd nog updates kunnen komen dat ligt aan de klachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Heb ook vanmiddig mijn spelertje opgehaald en de nieuwe firmware geintstalleerd! Geluid klinkt wel aardig goed. Heb alleen nog een klacht die bij de volgende firmware opgelost zou kunnen worden. Het is erg irri dat je niet door de playlist kan browsen met muziek op de achtergrond. Als je naar de playlist gaat, stopt het liedje met spelen.... Zou dit ook opgelost kunnen worden??? En zijn er al weer meer dingen, dan kan er weer een lijstje gestuurd worden naar die gasten van MOBIBLU.

Greetz J.K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06-2021
ik heb hem gisteren om 15.00 besteld en vanmorgen binnen gekregen :)

even wat korte vraagjes:

- Ik krijg de afstandbediening er niet in gedrukt? of moet je hard doordrukken?

- Hoe maak je dat koortje vast?

- Waar download ik nieuwste firmware en wat zijn de voordelen.

Sorry als deze vragen al gesteld waren, ik kon ze zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

IzoOoo schreef op 05 maart 2004 @ 15:24:

even wat korte vraagjes:

hard doorduwen
ringetje eraan losschroeven

Die staat een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

IzoOoo schreef op 05 maart 2004 @ 15:24:

even wat korte vraagjes:

Hard doordrukken.

Je kan het dopje eraf draaien.

Hier.

Voortaan iets beter kijken.
edit:
Te laat... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Jur op 05-03-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 13:05:
[...]

Nee, eind maart komt pas een firmware, dit is maar een tussenstop (vanwege die folder ondersteuning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallow,

Heeft iemand enig idee wat er bij de officiële firmware nog meer veranderd? Of er bijvoorbeeld Ogg files kunnen worden afgespeeld? Ben ik nou de enige of zijn er meer mensen die het spelertje een beetje plastic vinden?

Nog een vraagje: is de MPIO-FL100 qua geluidskwaliteit te vergelijken met de Mobiblu?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 15:28:
Hallow,

Heeft iemand enig idee wat er bij de officiële firmware nog meer veranderd? Of er bijvoorbeeld Ogg files kunnen worden afgespeeld? Ben ik nou de enige of zijn er meer mensen die het spelertje een beetje plastic vinden?

Nog een vraagje: is de MPIO-FL100 qua geluidskwaliteit te vergelijken met de Mobiblu?

Greetz
Ik heb vandaag deze speler binnengekregen (512mb) en hij bevalt erg goed, wat is hij moooooi! Ik vind hem er helemaal niet plastic uitzien, hij heeft juist erg veel stijl!

Ik heb hem net geupdate en nou had ik een vraag:

de backlight verlichting op always heb ik gezien, maar wat is er veranderd aan de mappen? ik heb nou twee mappen erop staan en ik kan gewoon van de ene overgaan in de andere door van het laatse nummer van de ene map in de andere eerste nummer over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed
  • Laatst online: 08:26

McRed

Tromgeroffel....

Klik eens twee keer snel op de menu knop, dan kom je in een soort index waar je door de mappen kunt bladeren.

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt een perfect apparaatje :*) enige nadeel vond ik dat je niet door de mappen kon scrollen..maar dat kan nu dus wel :)

Zijn er trouwens nog meer van deze verborgen knoppencombinaties?? (zoals dat 2x menu..staat echt nergens!) Alvast bedankt.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 17:26:
Zijn er trouwens nog meer van deze verborgen knoppencombinaties?? (zoals dat 2x menu..staat echt nergens!) Alvast bedankt.. :>
Dat staat gewoon in de changelog van de nieuwe firmware, maar aangezien deze nog niet officieel is is het ook nog niet echt bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

@Richi3: Tuurlijk staat dit niet in de manual, het is namelijk nieuwe firmware en deze firmware is zelfs nog niet oficieel gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :) waar is deze changelog te vinden? GreetZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Mmzzzz, zelfde verhaal de firmware is dus NOG niet gereleased, er is dus ook nog geen changelog bekend gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:55
ondersteunt de nieuwe software nou ID3Tag? kan het nergens vinden namelijk, dus zal wel niet O-)

[ Voor 10% gewijzigd door amokjeeh op 08-03-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
  • Laatst online: 16-09 13:06
amokjeeh schreef op 08 maart 2004 @ 17:36:
ondersteunt de speler nou ID3Tag? kan het nergens vinden namelijk, dus zal wel niet O-)
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Laatst online: 15:55
Bedoelde de nieuwe softwareversie excuus. maar dat zal ook wel niet veranderd zijn he O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

amokjeeh schreef op 08 maart 2004 @ 19:20:
[...]

Bedoelde de nieuwe softwareversie excuus. maar dat zal ook wel niet veranderd zijn he O-)
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel blij met de nieuwe Firmware wat betreft het scrollen in de mappen.

Dat de backlight nu always aan kan blijven, vind ik nou niet echt een verbetering. Je batterij-niveau zal er snel op achteruit gaan. Ik had liever 30 seconden o.i.d. gezien, of nog beter, dat als je hem locked dat dan pas de backlight uit gaat. En bij unlocken weer aan..
Misschien een idee voor de nieuwe versie?

Ik vind de tijd ook te lang duren als je skipped naar een volgend(of vorig) nummer...

Voor de rest ben ik nog steeds zeer tevreden met m'n spelertje!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je eigenlijk aan de playlist? Ik kan er niet veel meer mee dan alleen bekijken welke nummers er op mn app. staan. Kun je bijvoorbeeld ook een echte playlist? zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de playlist functie bedoel ik 2x op menuknop. (mappenfunctie eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:19:
met de playlist functie bedoel ik 2x op menuknop. (mappenfunctie eigenlijk)
Als je je nummers in verschillende mappen zet (bijvoorbeeld op album) kun je daar kiezen uit welke map de speler moet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 09 maart 2004 @ 15:31:
[...]

Yep

Als je je nummers in verschillende mappen zet (bijvoorbeeld op album) kun je daar kiezen uit welke map de speler moet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

mm, nu met die nieuwe update. Zie ik eigelijk geen nadelen meer bij de mobiblu :P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool , ben hele maal in de ban van deze mp3 speler :P.
Ff een vraagje , ik zie nu dat je met de nieuwste firmware mappen kan maken.
Speelt deze mp3 speler ook mp3listen af, die je met progammatjes kan maken (.m3u) ??
Zou wel handig zijn als hij deze zou afspelen :D.
Want hij houdt denk ik niet de zelfde volgorde al de orginele cd ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Laatst online: 07-08 12:14

Suaver

jokecoat

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 21:44:
Speelt deze mp3 speler ook mp3listen af, die je met progammatjes kan maken (.m3u) ??
Dat zou idd wel masterlijk zijn.. ik heb hem vandaag voor het eerst in het echt gezien.. en hij is echt zo super veel kleiner dan ik dacht. Deze wordt het dus zkr. Ik ga de 512 MB bestellen en zodra ik hem binnen heb zal ik er mooie foto's van knippen \o/

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Nu twijfel ik helemaal tusse deze speler of de benq joybee 120
Afbeeldingslocatie: http://www.benq.nl/images/product/mp3_player/joybee120_showcase.jpg,
deze is dan weer kleiner, 57 x 38 x 11,5 mm, damn, ben echt zwaar aan het twijfelen...

Weet er toevallig ook iemand hoe lang het duurt voor het pakketje in België aankomt?

[ Voor 17% gewijzigd door Jellabie op 11-03-2004 00:02 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

jellabie schreef op 11 maart 2004 @ 00:01:
[afbeelding],
deze is dan weer kleiner, 57 x 38 x 11,5 mm, damn, ben echt zwaar aan het twijfelen...
Dude, geef wat info over dat plaatje (mp3-speler) want hij ziet er mooi uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BenQ JoyBee 120
256MB
Drive capaciteit 256MB
Versie 1.1
MP3/WMA/WAV
32Kbps - 256Kbps CBR of VBR
Lezen 900kbSchrijven 650kb
LiIon Typical 450mAh 3.6V
15 uur
57 x 38 x 11,5 mm
24 gr.
Microsoft 98R/98SE/2000/Me/XPMac OS 9.0 or above
MP3/WMA/FM portable audio player and USB Flash DriveWearable Earphone: 1xRechargeable Battery 1xUSB Extention Cord 1xCD DriverQuick Guide

Volgens de site van BenQ

en krijgt een gemiddelde van 8.8 ofzo

een thread over deze BenQ

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:53

St@m

@ Your Service

Een kennis van mij zit op dit moment in Taiwan. Zou het veel geld schelen wanneer hij deze speler daar haalt? Ik kan namelijk nergens prijzen vinden :P
Heeft iemand misschien enig idee hoe dat zit?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29
jellabie schreef op 11 maart 2004 @ 00:01:
[afbeelding],

Weet er toevallig ook iemand hoe lang het duurt voor het pakketje in België aankomt?
Bij mij was het een donderdag verzonden en ik had het maandag. (overschrijving duurde ook nog 1.5 week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"De DAH-1000 is Firmware upgradeable en wordt automatisch herkend als Externe Harde schijf (massaopslag medium) in Windows waardoor er geen software meer hoeft worden geïnstalleerd."

betekent dit dat ik ook .doc er kan gaan zetten, en deze uitlezen op andere comp?
of dat je makelijk .mp3 erop kan zetten, via verkenner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 13:41:
"De DAH-1000 is Firmware upgradeable en wordt automatisch herkend als Externe Harde schijf (massaopslag medium) in Windows waardoor er geen software meer hoeft worden geïnstalleerd."

betekent dit dat ik ook .doc er kan gaan zetten, en deze uitlezen op andere comp?
Dit werkt alleen bij XP trouwens en ja, je kan alles erop gooien, het apparaat ziet alleen mp3tjes om af te spelen of wma, de rest zie je niet op je beeldscherm van je Mobiblu, wel in de verkenner uiteraard. Vervolgens kan je het op een andere pc weer erop gooien met verkenner ja

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 14:21:
[...]

Foutje...

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed

McRed

Tromgeroffel....

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 13:41:

Houd er wel rekening mee dat je een aparte (bijgeleverde) kabel nodig hebt om hem met een pc te verbinden, in tegenstelling tot zo'n mp3 stick speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu bijna een week en alles bevalt perfect, behalve het feit dat h toen ik hem gisterochtend aanzette de display verlicht wel aanging maar er niets op kwam te staan. Hij speelde toen wel gewoon het eerste nummer af dus daar geen probleem mee. Na hem een paar keer aan en uit gezet te hebben en de batterij er even uit had gehaald deed het beeldschermpje het weer. Dit is me gisteren 4 keer gebeurd. Vandaag nog niet...

Iemand die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 15:53:
Ik heb hem nu bijna een week en alles bevalt perfect, behalve het feit dat h toen ik hem gisterochtend aanzette de display verlicht wel aanging maar er niets op kwam te staan. Hij speelde toen wel gewoon het eerste nummer af dus daar geen probleem mee. Na hem een paar keer aan en uit gezet te hebben en de batterij er even uit had gehaald deed het beeldschermpje het weer. Dit is me gisteren 4 keer gebeurd. Vandaag nog niet...

Iemand die dit ook heeft?
Volgens mij wel 1 of 2x gehad, maar dat was na het eruit halen van de Mobiblu uit de USB poort. Batterij eruit, vervolgens er weer in en hij werkte weer. Zal wel een interne bug zijn ffzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:11:
[...]

Volgens mij wel 1 of 2x gehad, maar dat was na het eruit halen van de USB stick. Batterij eruit, vervolgens er weer in en hij werkte weer. Zal wel een interne bug zijn ffzo :/
Ik heb hollandglobal al ingelicht, ik kijk het nog een tijdje aan, anders vrees ik dat hij even terug moet.

Kan hem echt niet missen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:11:
[...]

Volgens mij wel 1 of 2x gehad, maar dat was na het eruit halen van de USB stick. Batterij eruit, vervolgens er weer in en hij werkte weer. Zal wel een interne bug zijn ffzo :/
Ik vind USB-sticks persoonlijk best lelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-GeaR schreef op 12 maart 2004 @ 21:52:
[...]

Ik vind USB-sticks persoonlijk best lelijk :/
O shit, ik bedoelde natuurlijk de Mobiblu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:11:
[...]

Druk ik weer per ongeluk op quote i.p.v. edit 8)7 |:(

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Dat probleem heb ik ook gehad, de backlight was aan maar de text was niet te lezen (otw de grafische display deed het niet) Batterij eruit was de oplossing. Ik heb de nieuwe fw erop gezet en sindsdien heb ik het probleem niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jrutjes schreef op 13 maart 2004 @ 13:28:
Dat probleem heb ik ook gehad, de backlight was aan maar de text was niet te lezen (otw de grafische display deed het niet) Batterij eruit was de oplossing. Ik heb de nieuwe fw erop gezet en sindsdien heb ik het probleem niet meer gehad.
Nieuwste firmware staat er bij mij al een week op en toch gebeurde het, laatste twee dagen is het gelukkig niet meer gebeurd..

Het idee om de backlight aan te laten totdat je hem op hold zet vind ik goed! Zou dat in de nieuwe firmware kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suaver schreef op 10 maart 2004 @ 22:32:
[...]

Dat zou idd wel masterlijk zijn.. ik heb hem vandaag voor het eerst in het echt gezien.. en hij is echt zo super veel kleiner dan ik dacht. Deze wordt het dus zkr. Ik ga de 512 MB bestellen en zodra ik hem binnen heb zal ik er mooie foto's van knippen \o/
Heb je hem nog niet binnen ?
Zit op de foto's te wachten man :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 21:53:
[...]

Heb je hem nog niet binnen ?
Zit op de foto's te wachten man :d
heheh.. nopes.. ik zit te wachten op mijn loon :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

yep, na lang aarzelen heb ik hem (1 minuut geleden) ook besteld.
De 512MB versie :9~ :9~ :9~ Hoop dat ze bij mij ook zo vriendelijk zijn om er een gratis AB bij te doen O-)
Maar ik hoop wel dat hij nog voor zaterdag binnen is, want dan ga ik een week op vakantie :X |:( 8) :+ (neem aan dat ik hem wel heb voor zaterdag ofniet, met vooruitbetalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver

Suaver

jokecoat

Awkwarding schreef op 14 maart 2004 @ 23:01:
yep, na lang aarzelen heb ik hem (1 minuut geleden) ook besteld.
De 512MB versie :9~ :9~ :9~ Hoop dat ze bij mij ook zo vriendelijk zijn om er een gratis AB bij te doen O-)
Maar ik hoop wel dat hij nog voor zaterdag binnen is, want dan ga ik een week op vakantie :X |:( 8) :+ (neem aan dat ik hem wel heb voor zaterdag ofniet, met vooruitbetalen)
nice.. en btw.. smiliespamm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Heb de 512 versie inmiddels al een weekje, en hij bevalt me uitstekend.

Had ook de afstandsbediening erbij besteld, maar die is eigenlijk een beetje overbodig en onhandig, omdat het snoer nu totaal zo'n 2 meter wordt, en dat schiet niet op.

Wie weet er misschien een setje earphones met een kort snoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
ik heb de 512 Mb versie nu ook al een weekje in mijn bezit , misschien iets korter maar ik kan er maar 120 mp3 op kwijt. daarna krijg ik de melding kan bestand niet aanmaken.
alle mp3 staan bij elkaar , geen mappen. hebben jullie dit ook en is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

DaTimMan schreef op 15 maart 2004 @ 21:55:
ik heb de 512 Mb versie nu ook al een weekje in mijn bezit , misschien iets korter maar ik kan er maar 120 mp3 op kwijt. daarna krijg ik de melding kan bestand niet aanmaken.
alle mp3 staan bij elkaar , geen mappen. hebben jullie dit ook en is hier iets aan te doen?
De enige oplossing is volgens mij toch gewoon mappen aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

_knakker_ schreef op 15 maart 2004 @ 21:06:
Heb de 512 versie inmiddels al een weekje, en hij bevalt me uitstekend.

Had ook de afstandsbediening erbij besteld, maar die is eigenlijk een beetje overbodig en onhandig, omdat het snoer nu totaal zo'n 2 meter wordt, en dat schiet niet op.

Wie weet er misschien een setje earphones met een kort snoer?
Vriend van em heeft gewoon die AB open gepield en het snoer zo ingekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Nu online
Thelema schreef op 16 maart 2004 @ 09:44:
[...]

Vriend van em heeft gewoon die AB open gepield en het snoer zo ingekort.
Dat kan ook, maar ik heb liever een setje earphones met een kort snoer, anders kan ik die AB net zo goed niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

_knakker_ schreef op 16 maart 2004 @ 11:43:
[...]

Dat kan ook, maar ik heb liever een setje earphones met een kort snoer, anders kan ik die AB net zo goed niet gebruiken.
klopt, een kortet snoer aan die AB maakt hem wel overbodig natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag bestelt, vooruitbetaalt via Girofoon, maandag mailtje gestuurt 10 min later antwoord terug dat ik hem vandaag of morgen binnen moet krijgen!!!! :D

Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjah, ik heb dus al een tijdje de 256mb versie van die DAH-1000 en heb nu een heeeeel vaag probleem:

als ik de speler aanzet gaat ie ook meteen weer uit...
oke da's op zich niet vaag maar wel als je je het volgende erbij bedenkt:

-batterij vol
-verschillende batterijen geprobeerd
-recovery mode geprobeerd
-ouwe OS terug zetten geprobeerd
-update OS opnieuw geprobeerd
-gaat niet uit als de koptelefoon niet aangesloten is
-als deze dan wel aangesloten wordt gaat ie wel meteen weer uit
-verschillende koptelefoons geprobeerd

conclusie de koptelefoon veroorzaakt de ellende.....heb zelfs gekeken of er niet iets in de jack zit zodat het kortsluiting maakt ofzo...

da's dus heel kut want nu heb ik niets meer dan een hele dure USB stick. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:55

Pater

Terry Tate

Niet aan gedacht om hem terug te sturen? Je hebt namelijk garantie op zo'n dingetje...

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:11:
sjah, ik heb dus al een tijdje de 256mb versie van die DAH-1000 en heb nu een heeeeel vaag probleem:

ik heb het zelfde probleem, alleen als ik hem dan weer opnieuw aanzet doet hij het wel weer gewoon..
dit probleem treedt dus af en toe op, en niet altijd

terugsturen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Nu online
Ik zou hem terugsturen. Je hebt natuurlijk altijd kans dat je een nieuwe krijgt :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:11:

oke da's op zich niet vaag maar wel als je je het volgende erbij bedenkt:

-batterij vol
-verschillende batterijen geprobeerd
-recovery mode geprobeerd
-ouwe OS terug zetten geprobeerd
-update OS opnieuw geprobeerd
-gaat niet uit als de koptelefoon niet aangesloten is
-als deze dan wel aangesloten wordt gaat ie wel meteen weer uit
-verschillende koptelefoons geprobeerd

conclusie de koptelefoon veroorzaakt de ellende.....heb zelfs gekeken of er niet iets in de jack zit zodat het kortsluiting maakt ofzo...

da's dus heel kut want nu heb ik niets meer dan een hele dure USB stick. :(
heb je niet "lock" nog aanstaan?
als ik dat aan heb staan, dan gaat ie eerst aan, dat staat er "hold" ofzo in het scherm en gaat ie weer uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 12:30:
Vrijdag bestelt, vooruitbetaalt via Girofoon, maandag mailtje gestuurt 10 min later antwoord terug dat ik hem vandaag of morgen binnen moet krijgen!!!! :D

Yay!
Ik had hem zondag nacht heel laat besteld, vooruitbetalen, en gister werd ie bezorg maar was helaas niet thuis.
Ik meteen naar postkantoor gefietst maar kan hem vandaag pas ophalen |:( dusja dalijk na school maar ff mijn speeltje ophalen :*)
Maar die nieuwe FW, geven die nou wel of niet problemen? ik hoor verschillende reacties hierzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awkwarding schreef op 17 maart 2004 @ 11:04:
[...]

Ik had hem zondag nacht heel laat besteld, vooruitbetalen, en gister werd ie bezorg maar was helaas niet thuis.
Ik meteen naar postkantoor gefietst maar kan hem vandaag pas ophalen |:( dusja dalijk na school maar ff mijn speeltje ophalen :*)
Maar die nieuwe FW, geven die nou wel of niet problemen? ik hoor verschillende reacties hierzo...
ik ga hem vandaag ook ophalen :)

hij was er gister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Nu online
Awkwarding schreef op 17 maart 2004 @ 11:04:

[...]

Die nieuwe FW (versie 1.004) is nog maar een beta versie. De officiële nieuwe FW zal pas aan het eind van deze maand op de site van Mobiblu komen te staan.

Ik heb btw tot nu toe nog geen problemen met deze beta-FW gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

ehm jongens, help?
ik wasnet mijn mp3's naar de speler aan het doen, loopt hij vast :?
dus ik netjes usb afgesloten via windows eruit gehaald, opnieuw aangemeld bij windows opnieuw aangesloten, connect ik hem weer, vraagt ie om te formateren :X :( :X
wat nu? moet ik dan meteen weer de FW erop zetten? Dit vind ik geen fijn begin :( |:( ;(

(ben nog geen 5 minuten bezig godverd****, kheb zelfs voor het eerst de handleiding gelezen wat ik normaal nooit doe, en nu doet ie dit!@!)

[ Voor 18% gewijzigd door Awkwarding op 17-03-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:53

St@m

@ Your Service

volgens mij hoef je geen nieuwe firmwire erop te zetten als je hebt geformatteerd

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Hoe formateren?
FAT NTFS of FAT32
en gewoon of snel formateren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Awkwarding schreef op 17 maart 2004 @ 19:17:
Hoe formateren?
FAT NTFS of FAT32
en gewoon of snel formateren?
Je moet 'em formatteren met het meegeleverde proggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Via FAt kan ook dat raadde MP3cdspelers mij aan toen ik kuren met de speler had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

gelukkig, hij werkt weer!
had het een stuk minder gevonden wanneer ie trug zou moeten, want kga dit weekend een week naar Denenmarken.. denk je leuk een mp3 speler mee te nemen, issie stuk.
Maar eind goed al goed, hij werkt weer (tot nu toe 8)7 :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook weer es 2 vraagjes:
Wat is AB repeat?
Kan je een beetje goeie bass instellen (in de handleiding staat er namelijk nix over)? Of moet je de bass instellen in de equilizers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

EwoKên schreef op 18 maart 2004 @ 09:40:
Wat is AB repeat?
Je kan dan met een knopje 2 punten in een nummer selecteren terwijl je het luisterd. Daarna speelt hij constant dat stukje tussen die 2 punten af. Heeeeeel nuttig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Kan je een beetje goeie bass instellen (in de handleiding staat er namelijk nix over)? Of moet je de bass instellen in de equilizers?
In het menu kan je 2 custom settings aanmaken.
Maar 'rock' klinkt wel aardig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 10:36:
[...]

heb je niet "lock" nog aanstaan?
als ik dat aan heb staan, dan gaat ie eerst aan, dat staat er "hold" ofzo in het scherm en gaat ie weer uit.
hehe, dat was bij mij het probleem. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jur schreef op 18 maart 2004 @ 09:59:
[...]

In het menu kan je 2 custom settings aanmaken.
Maar 'rock' klinkt wel aardig. ;)
Rock klinkt het beste vind ik...

Ander vraagje...als ik van de radio opneem lijkt ie af en toe over te slaan zeg maar, niet supervaak, maar eens in de 5 minuten toch zeker wel, ligt dit aan de speler of gewoon aan de radio of iets dergelijks. Ontvangst radio is echter gewoon goed en hij doet dit bij alle zenders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo als het goed is krijg ik hem morgen :d
Ik wacht in volle afspanning af haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 11:58:
[...]

hehe, dat was bij mij het probleem. |:(
nee dat was ik nog vergeten te melden:

ook al staat lock uit....dan nog!

sterker nog: hij gaat gewoon over de lock heen uit...dus als ik em op lock zet gaat ie zelfs meteen weer uit......

ik heb al effe contact opgenomen met mp3cdspeler.nl.....maar die zeggen op hun site dat ze minimaal twee keer per dag reageren op mail terwijl het al drie dagen geleden is dat ik de mail heb verzonden en ik heb ze ook al gebeld twee dagen geleden en toen zeiden ze dat ik morgen (Dat was dus gisteren) me een mail terug zouden sturen...

morgen dus snel weer aan de foon hangen....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is AB repeat?
Ja A>B repeat vroeg ik me ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Nu online

Jellabie

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 13:30:
[...]

Ja A>B repeat vroeg ik me ook af
Thelema schreef op 18 maart 2004 @ 09:47:
[...]

Je kan dan met een knopje 2 punten in een nummer selecteren terwijl je het luisterd. Daarna speelt hij constant dat stukje tussen die 2 punten af. Heeeeeel nuttig. ;)
voortaan ff verder leze dan je neus lang is ;)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nou ook paar dagjes ! Gaat best lang mee , heb wel hele tijd display aan staan! Omdat ik dat zelf mooier vind, ik gebruik wel gp 800 batt.
Maar geluid super , mogen nog wel een paar dingentjes veranderen in de nieuwe firmware. Ik heb btw de laatste versie er opstaan! Die hier in dit topic staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
ik ben er achter gekomen dat de speler als je hem aan de usb hangt toch stiekem de batterij ff oplaad. wel handig ( ik gebruik ook gp800) verder is het een super fijn apparaat ,
muziek titels kijk ik niet naar. net als het display aan en go,

de nekstrap vind ik wel ideaal, hang hem gewoon om mijn nek onder het fietsen , kan ie ook niet uit mijn zak vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaTimMan schreef op 21 maart 2004 @ 18:14:
ik ben er achter gekomen dat de speler als je hem aan de usb hangt toch stiekem de batterij ff oplaad. wel handig ( ik gebruik ook gp800) verder is het een super fijn apparaat ,

de nekstrap vind ik wel ideaal, hang hem gewoon om mijn nek onder het fietsen , kan ie ook niet uit mijn zak vallen :)
Ik wacht al meer dan twee weken op een lader met AAA batterijen, speler heb ik al wel. ga maar weer eens mailen. als je die batterijen los moet kopen kosten ze meer dan 5 euro. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Laatst online: 15-09 20:48
Ik heb al verschillende malen gelezen dat deze mp3 speler geen ID3 tags support maar volgens de site van mp3cdspeler.nl ondersteund de speler dat wel.
ik heb dus een mailtje gestuurd over hoe dat precies zit.
of zit er in die firmware een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57
Is iAudio hetzelfde als Meizu?

Afbeeldingslocatie: http://www.meizu.com/images/web/images/35.JPG

http://www.meizu.com/english/PRODUCT.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Na wat rondkijken op de site vond ik dit: http://www.meizu.com/english/index.asp
niet dus.
Wat doet dit trouwens in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaTimMan schreef op 21 maart 2004 @ 18:14:

Die GP 800 dingen zijn echt super, gaan echt lang mee _/-\o_ Ik heb de backligth dan wel op 15 sec staan, kijk toch niet vaak op het venstertje als ik een mp3'tje van meer dan een uur heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed

McRed

Tromgeroffel....

Is het iemand gelukt om die irritante pieptoon van het backlight weg te krijgen? Het begint me namelijk steeds meer te irriteren, zeker als je er eenmaal op gaat letten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Nu online

Jellabie

Ik ben ultra zenuwachtig, volgende week vrijdag heb ik geld en kan ik het bestellen, maar heb een vraagje wat vrij zwaar offtopic is, de post, levert die zaterdags? ik ga namelijk dan die vrijdag bestellen, en laat het bij familie van mij aankomen in Nederland (ik woon in België), dus liefst wil ik het spelertje zaterdag hebben, (is ook mijn verjaardag :) )

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellabie schreef op 24 maart 2004 @ 18:15:
Ik ben ultra zenuwachtig, volgende week vrijdag heb ik geld en kan ik het bestellen, maar heb een vraagje wat vrij zwaar offtopic is, de post, levert die zaterdags? ik ga namelijk dan die vrijdag bestellen, en laat het bij familie van mij aankomen in Nederland (ik woon in België), dus liefst wil ik het spelertje zaterdag hebben, (is ook mijn verjaardag :) )
Ja, levert ook zaterdag :), have fun met je spelertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Niet in België.
Over die pieptoon, ik heb mijn spelertje nu niet. (is weg voor garantie), ik kan me niet herinneren dat die die maakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed

McRed

Tromgeroffel....

Het was me in het begin ook niet opgevallen maar nu hoor ik hem in ieder geval zolang het schermpje aanstaat. Ik zal eens met mp3cdspeler.nl mailen, kijken of zij er meer van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:18
Ik hoor die pieptoon wel, maar alleen als er geen achtergrondgeluid is, en het volume laag (lees: 5 of lager) staat. Heb jij er echt zo'n last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste reactie hierzo, dus welkom! :*)

Sinds drie dagen ook eindelijk een trotse bezitter van de MobiBLU DAH-1000 512 MB.
Het dingetje voldoet aan al mijn wensen.

Toch is de afwerking bij de mijne niet helemaal goed. Het grijze gedeelte aan de zijkant, dus van MIC tot aan de hoofdtelefoon is niet echt lakvast. Het begint te rafelen/af te bladeren. En dat terwijl ik er heel zuinig mee omga, d.w.z. in het doorzichtige hoesje en niet in aanraking geweest met scherpe voorwerpen.

Heb al gemaild met mp3spelers.nl en w8 nog even op hun antwoord.
Zijn er meer mensen met dit euvel?

Verder is het een onwijs lekker ding.
Ik heb uiteindelijk toch niet voor de IPOD gekozen en daar heb ik bij het zien van mn mobi helemaal geen moeite mee.

En idd, de scrolltekst van liedjes gaat net iets te langzaam.

Cya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Nu online
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:10:

En idd, de scrolltekst van liedjes gaat net iets te langzaam.
Vind ik ook. Misschien iets voor een firmware-update? Bijvoorbeeld dat je zelf de scrollsnelheid van de tekst in kunt stellen.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste