Toon posts:

grafische kaart...

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oké ik had het net al een keer geprobeerd, maar toen werd mijn topic direct gesloten omdat ik een "newby" vraag stelde.
Dat is nou juist de reden dat ik bij jullie kom....toch?

Met de info die ik kreeg heb ik het een en ander op kunnen zoeken

BIOS type : American Megatrends
Super I/O : ITE 8705/SiS 950 rev 2 found at port 2Eh
Chipset : SiS 730 rev 2
CPU : AMD 1200. loopt op 950 MHz

De vraag was wat voor 3D kaart jullie me zouden adviseren en wat voor soort geheugen het beste hierbij past.
Met die tutorial van het MOBO kom ik er niet uit.

Hoop dat iemand me dit keer wel een stapje verder kan helpen.

BVD

AppHoLL

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Vidkaart. GeForce 2 (MX?) van 32 of 64 mb, RAM: 512 MB SDRAM :P Gl

Verwijderd

Topicstarter
okee...je zegt SD RAM.
dat is het soort dat ik moet hebben??? geen DDR dus?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Het is niet zo vreemd dat je topic meteen werd gesloten. Lees de VB FAQ eens door, dan kom je er wel achter waarom je topic een slotje kreeg ;). Goog luck!

Profile

Verwijderd

Je moederbord is van een ouder type, dar past alleen sd-ram op.

Gewoon een reepje 512mb pc133 sdram van een a-merk kopen en je zit altijd goed:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/297

Verwijderd

Topicstarter
jaja I know.

Maar het is toch niet zo vreemd dat ik die vraag hier stel?

je gaat voor een nieuwe wasmachine toch ook niet vragen bij je oma??

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nogmaals: lees eerst de FAQ's en het beleid door eer je een topic opent.

Hier heb je dat overduidelijk wéér niet gedaan. Sorry, maar zo werkt GoT echt niet. Herlees eens de registratievoorwaarden, zoals ik in mijn sluitmessage van jouw vorig topic aangaf. De subforum-FAQ's en -beleid kun je vinden in de bovenste topics van het subforum. Ze zijn vergezeld van dit icon: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif

In de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (26/11/03) staat bijvoorbeeld Welke videokaart moet ik kopen en dít had je dus moeten doornemen in plaats van om een "Welke videokaart moet ik nemen?" - topic te openen.

En wat betreft dat geheugenvraagje: moet ik nu linkjes opnoemen in plaats van om jou ernaar te laten zoeken met enkele op zich vrij duidelijke hints..? RAM FAQ - DIMM keys. Daar staat overduidelijk in dat DDR geheugen één notch heeft in plaats van twee. Kijk dus even op je geheugenslots en klaar is appholl. Verder heb je ook nog gevonden dat je een SiS 730 chipset hebt. Kijk in de PMG FAQ onder "een overzicht van alle chipsets" en daar zul je eveneens vinden welke soorten geheugentypen het chipset ondersteunt. Eveneens kleine moeite, daar hoef je hier op GoT echt geen topics voor te openen.

/FAQ

[ Voor 39% gewijzigd door BalusC op 03-12-2003 12:52 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.