Dan kan de verbinding van jouw of van hem het even niet aan. LAG heet dat dacht ik. Jouw computer krijgt de positie van de auto van de andere speler niet goed door of in ieder geval in horten en stoten en daarom zie jij zijn auto af en toe vooruit vliegen.Stranglem schreef op 03 december 2003 @ 09:09:
ZO
Supercool spel, ik moet ff stuurtje halen, wordt het nog cooler, alleen 3 dingen vraag ik me af:
1. Als je online gaat zijn er altijd mensen die heel strange (raar) spelen.
die rijden supersnel, maar gaan dan de hele tijd heen en weer. Maar dat is echt heel raar. Het is namelijk onmogelijk om van die gasten te winnen. Als je een perfecte race maakt, zit je nog 20 sec. achter die gasten-->explain plz.
Volgens mij kun je gewoon online draggen als ik de berichten hier zo lees. Kan zelf helemaal niet online komen. Iets met een patch2. En zijn er ook mogelijkheden om online anders modi te spelen (drift, drag enz.) ipv. alleen cicuit.
Drag online zou volgens mij wel cool zijn. Als het er niet is, vraag ik me af waarom ze dat niet bij de online opties erin gegooid hebben!
Als je alle vinyls hebt dan valt er weinig meer te halen. Dat is toch heel simpel te controleren?3.
En dan nog iets over die stylepoints:
ik heb nu best wel veel style points, maar ik kan niet ''the next level'' halen''
ik heb nu iets van 6 miljoen ofzo, maar waar zit het maximum? (ik denk dat ik daar allang overheen ben, maar ik weet het niet zeker)
Ltr0z
Grootste gedeelte van het spel heeft die gewoon de beste wegligging. Hij slipt bijna niet in bochten door zijn lage gewicht. Na mijn laatste upgrades (alles level 3 en de motor U is de Skyline een hele fijne wagen.Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:35:
Wat heeft iedereen met die MX5?
[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 03-12-2003 21:46 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.