Toon posts:

[Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 5

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.875 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Stranglem schreef op 03 december 2003 @ 09:09:
ZO
Supercool spel, ik moet ff stuurtje halen, wordt het nog cooler, alleen 3 dingen vraag ik me af:

1. Als je online gaat zijn er altijd mensen die heel strange (raar) spelen.
die rijden supersnel, maar gaan dan de hele tijd heen en weer. Maar dat is echt heel raar. Het is namelijk onmogelijk om van die gasten te winnen. Als je een perfecte race maakt, zit je nog 20 sec. achter die gasten-->explain plz.
Dan kan de verbinding van jouw of van hem het even niet aan. LAG heet dat dacht ik. Jouw computer krijgt de positie van de auto van de andere speler niet goed door of in ieder geval in horten en stoten en daarom zie jij zijn auto af en toe vooruit vliegen.
2. En zijn er ook mogelijkheden om online anders modi te spelen (drift, drag enz.) ipv. alleen cicuit.
Drag online zou volgens mij wel cool zijn. Als het er niet is, vraag ik me af waarom ze dat niet bij de online opties erin gegooid hebben!
Volgens mij kun je gewoon online draggen als ik de berichten hier zo lees. Kan zelf helemaal niet online komen. Iets met een patch :P
3.
En dan nog iets over die stylepoints:
ik heb nu best wel veel style points, maar ik kan niet ''the next level'' halen''
ik heb nu iets van 6 miljoen ofzo, maar waar zit het maximum? (ik denk dat ik daar allang overheen ben, maar ik weet het niet zeker)

Ltr0z
Als je alle vinyls hebt dan valt er weinig meer te halen. Dat is toch heel simpel te controleren?
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:35:
Wat heeft iedereen met die MX5?
Grootste gedeelte van het spel heeft die gewoon de beste wegligging. Hij slipt bijna niet in bochten door zijn lage gewicht. Na mijn laatste upgrades (alles level 3 en de motor U is de Skyline een hele fijne wagen.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 03-12-2003 21:46 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Mijn bak is nu af:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.pol11/NFS/tiburongtv6f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.pol11/NFS/tiburongtv6b.jpg

Aleen nu kijken of ik nog wat van die Unique upps kan scoren :P

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 17:13
woei :) eerder vanaaf ff uitgespeeld, en rijd nu in een RX-7.. fijne bak..
in race 111 vloog ik de finish over, 25 in mid-air dankzij de half-pipe.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:14
Blisterin_Bull schreef op 29 november 2003 @ 12:11:
Mijn Bak 7MB filmpje, beetje donker maarja...
Mag ik vragen wat voor muziek daar op de achtergrond draait? Klinkt errug goed, volgens mij hoor ik op 't laatst snoop? Thx alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op 03 december 2003 @ 22:15:
Mijn bak is nu af:

[afbeelding]

[afbeelding]

Aleen nu kijken of ik nog wat van die Unique upps kan scoren :P
Hoelang heeft dat geduurd? Ik ben niet zo ver maar ik speel wel maxi. 6 uur per dag. Kan je ook met je eigen custom car online spelen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 22:50:
[...]

Hoelang heeft dat geduurd? Ik ben niet zo ver maar ik speel wel maxi. 6 uur per dag. Kan je ook met je eigen custom car online spelen? >:)
ja, je kan online ook met je bak scheuren. Hou er wel rekening dat je even andere slots gebruikt als je bij de laatste race gaat saven. Anders zit je voor altijd vast aan de auto zonder dat je er nog iets aan kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

waarom zie ik allemaal lelijke auto's... van de 100% vind ik er maar 10% mooi ofzo... mischien hebben tweakers gewoon geen smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 03 december 2003 @ 23:29:
waarom zie ik allemaal lelijke auto's... van de 100% vind ik er maar 10% mooi ofzo... mischien hebben tweakers gewoon geen smaak :)
Ik hoop dat je het niet over die van mij hebt O-) Maar over het algemeen ben ik het wel met je eens. :P

Hoe zit het trouwens met die auto's die je wint?
De meeste krijg ik wel te zien maar ik heb 1x een Mystical Car oid gewonnen en nog 2x een ander, maar kon ze nergens kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 12:19
ben nu bij de beruchte 103 :'( :+

met deze eclipse

Afbeeldingslocatie: http://slipstream.student.utwente.nl/picserver2003/getimage.php/281F8653/ps_281F8653Afbeeldingslocatie: http://slipstream.student.utwente.nl/picserver2003/getimage.php/E8B9C455/ps_E8B9C455
Afbeeldingslocatie: http://slipstream.student.utwente.nl/picserver2003/getimage.php/E05F9A42/ps_E05F9A42

en een hele foute getweakte Supra :D
Afbeeldingslocatie: http://slipstream.student.utwente.nl/picserver2003/getimage.php/CD269228/ps_CD269228

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 17:13
b3ta schreef op 03 december 2003 @ 23:29:
zie wat je bedoelt ja... vind al dat vinyl er ook nog eens totaal _niet_ uitzien.. vernaggelt het model van de auto... vinnet gewoon niet mooi :P
moet nog ff screen maken, maar mijn bak: Zwarte RX-7, gouden velgen en spoiler, rode remklauwen, op elke deur een extreme-dinges logo, en op de ramen DC Sports :P

* geez is vinyl-loos 4evah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 13:56

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

FF mijn bakkie posten :)
Afbeeldingslocatie: http://colavieux.nl/priv/12.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyyyyy gasten welke "spreuken" krijgen jullie allemaal bij t driften

ikke:

mooie drift
Fantastische drift
(iets met wreed)
Bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Insanne, heb je ook nog, maar ik ben nog niet verder als 87000 drift geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds net heb ik opeens dat mijn stuur een uitwijking naar rechts heeft. Terwijl hij wel goed is ge kalibreert en met andere spellen rijd hij wel gewoon recht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soms is die nederlandse taal wel erg zielig, kicks ass letterlijk vertaald bijvoorbeeld 8)7 das toch wel jammer maar in de menu's en t tunen vind ik t wel handig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh ik heb echt de pest in die lange races van 6 rondes :r , dat is gewoon niet echt leuk meer. Dan doe je op het laatst iets fout en dan mag je weer helemaal opnieuw beginnen :/ . Dit vindt ik dus echt een dik nadeel aan het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 11:55:
argh ik heb echt de pest in die lange races van 6 rondes :r , dat is gewoon niet echt leuk meer. Dan doe je op het laatst iets fout en dan mag je weer helemaal opnieuw beginnen :/ . Dit vindt ik dus echt een dik nadeel aan het spel
weet je wat je moet doen gewoon heel relaxed rijden t begin moeilijke delen gewoon rustig doen je hoeft niet uit te lopen omdat de pc je toch wel weer bijhaald!!!! en in de laatste ronden beuk je je opponent gewoon tegen een paaltje ofzo echt makkelijk dan!!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb er net weer een 'sessie' opzitten van frustratie :(

Ben ook bij die 6 ronde races en je kiest bij start voor makkelijk maar daar hadden ze beter anders kunnen doen, bijna onmogelijk - onmogelijk - niet mogelijk :/ of niet leuk - nog minder leuk - helemaal niet leuk meer...

Ik koop hem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 12:05:
[...]

Ja heb er net weer een 'sessie' opzitten van frustratie :(

Ben ook bij die 6 ronde races en je kiest bij start voor makkelijk maar daar hadden ze beter anders kunnen doen, bijna onmogelijk - onmogelijk - niet mogelijk :/ of niet leuk - nog minder leuk - helemaal niet leuk meer...

Ik koop hem niet :)
precies, het moet wel leuk blijven. En dan zijn er ook al geen cheats om een race te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens wat lopen jullie nou ontzettend te zeiken op die game! wat nou als je t verknalt! dat doe je toch zelf net of alles maar goed moet gaan! je moet gewoon relaxed blijven rijden en vooral in t begin!

nog een vraagje welke wagen is na alle updates nu de snelste (kan je zien bij inruilen!!)??

Volgens mij beste overal is de skyline
best topsnelheis is de acura nsx
En naar mijn mening rijd de rx-7 t beste qua wegligging
En om te driften pak ik altijd de subaru wrx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY

CV_SmileY

Als je bij een F1 wedstrijd in de 60ste ronde tegen een muur aan rijdt heb je ook pech....

Waarom moet een spel nou 'makkelijk' zijn? het moet toch gewoon een uitdaging blijven. Dus zorg gewoon dat je niet in de laatste ronde een fout maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 10:45

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
geenidee ik ben nog steeds niet helemaal klaar met updaten, en ik rij nog steeds met een mx5, die stuurt gewoon het fijnste

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit helemaal geen NSX in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CV_SmileY schreef op 04 december 2003 @ 12:52:
[...]

Als je bij een F1 wedstrijd in de 60ste ronde tegen een muur aan rijdt heb je ook pech....

Waarom moet een spel nou 'makkelijk' zijn? het moet toch gewoon een uitdaging blijven. Dus zorg gewoon dat je niet in de laatste ronde een fout maakt
maar f1 wedstijd moet je niet 1e worden, het mag best moeilijk zijn maar niet dat het op easy al bijna onspeelbaar is. Ze konden de grens best wel wat naar beneden trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ook voor een kruispunt claxoneren.. Dan stoppen de gewone auto tjes :+

Nee maar. Idd. (nou speel ik alles op medium. drifts/drags op easy (soms)

Maar het valt wel op dat precies in de laatste bocht een auto moet rammen :P
En het geeft wel een adreline rush als je ze echt NET! ontwijkt ;)

Majah.. zal ff tegen kurt (lvl.. unknown :))
----

Of de eerste bocht .... for the love of fuck sake... Nog een keer :P
----
Get em ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34

innerchimp

The Finer Things in Life

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 10:34:
eyyyyy gasten welke "spreuken" krijgen jullie allemaal bij t driften

ikke:

mooie drift
Fantastische drift
(iets met wreed)
Bizar
Ik heb in ieder geval de volgende wel zien langskomen:

great
superb
collosal
outrageous
gorgeous (weet ik niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SquatRS schreef op 03 december 2003 @ 23:42:
ben nu bij de beruchte 103 :'( :+

met deze eclipse

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

en een hele foute getweakte Supra :D
[afbeelding]
mooie auto! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 11:28

nnk

Spreek uit: en en kaa

Voor driften gebruik ik juist GEEN wrx, die stomme 4-wielaandrijving geeft veel te veel grip met driften imo. Mx-5 blijft erg lekker, licht bakkie, stuurt verschrikkelijk strak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die met stuurtje racen en niet uit een race komen probeer het eens een keer met pijltjes, wonderbaarlijk genoeg werd ik toen ook eerstes toen ik met pijtjes racede.
Waarschijnlijk omdat je veel sneller kan reageren en dus verkeer sneller kan ontwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik drift met de maita, net een drift gehad van 180k mijn personlijk record.
@maimi vergeet King! niet die is er ook nog :)

[ Voor 25% gewijzigd door darkdesign op 04-12-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 14:10:
voor de mensen die met stuurtje racen en niet uit een race komen probeer het eens een keer met pijltjes, wonderbaarlijk genoeg werd ik toen ook eerstes toen ik met pijtjes racede.
Waarschijnlijk omdat je veel sneller kan reageren en dus verkeer sneller kan ontwijken
Heb zelf geen stuurtje. Maar een maat van me wel (heeft ook nfs:u)
Maar dat stuurt echt zwaar klote ;) tis wel makkelijk voor het gas geven.. (drag races. om snel weg tekomen ;))

Majah. Pijltjes roeleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 14:39:
[...]

Maar dat stuurt echt zwaar klote ;) tis wel makkelijk voor het gas geven.. (drag races. om snel weg tekomen ;))

Right..... :? Ben ik helemaal niet met je eens. Met pijltjes kan je geen kleine correcties uitvoeren, en die heb je zeker wel nodig als je 270 km/u rijdt ofzo :) Als je dan 1 keer op het pijltje links ramt zwiept die auto gelijk meters naar links :(

/me vind gewoon dat er niks ook maar in de buurt komt van een stuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY

CV_SmileY

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 14:39:
[...]

Veel oefenen, pijltjes is een stuk makkelijker in het begin maar een stuk minder leuk :)
Ik kan inmiddels met stuurtje beter rijden dan met t-bord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een plaatje van hoe me MX-5 er nu uitziet :)

Afbeeldingslocatie: http://www.linq.demon.nl/nfsu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CV_SmileY schreef op 04 december 2003 @ 15:09:
[...]

Veel oefenen, pijltjes is een stuk makkelijker in het begin maar een stuk minder leuk :)
Ik kan inmiddels met stuurtje beter rijden dan met t-bord
als je nou recht voor je opeens een auto ziet kan je veel eerder reageren met een pijltje door simpel te drukken. Inplaats van met een stuur waarmee je dat hele ding moet draaien. Maar idd voor het fijne werk is het onhandiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

mijn groene draak:

Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/miata.jpg

inmiddels is de miata overigens vervangen door een rx7

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toetsen bord is beter... Punt (punt punt :P) uit ;)

111/111 in zeg maar.. totaal 6 uur spelen.. alle races op medium (behalfe drags)

Deze gast is wel pittig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 00:31:
hey mensjes zijn jullie hier als is geweeest.

[afbeelding]

Tip: Zo snel mogelijk tegen op rijden :D
Deze bug ben ik ook tegen gekomen... Was toen erg pissed off,
lag namelijk op kop in de laatste ronde :(
Er 'staan' trouwens ook ergens muren op de weg,
(waar je gewoon door heen kunt rijden |:( )
Misschien dat ik nog een screenshot maak, maar speel NFS:U niet meer. Heb het al uitgespeeld en mis nu de 'spanning', enige leuke is nog het modden van je wagen en er dan mee draggen of driften :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 16:03:
Toetsen bord is beter... Punt (punt punt :P) uit ;)

111/111 in zeg maar.. totaal 6 uur spelen.. alle races op medium (behalfe drags)

Deze gast is wel pittig :P
Echt wel wat meer als 6 uur. Ik geloof je niet als je er maar 6 uur op hebt gedaan. Ik heb er 2 dagen op gedaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innerchimp schreef op 04 december 2003 @ 13:52:
[...]

Ik heb in ieder geval de volgende wel zien langskomen:

great
superb
collosal
outrageous
gorgeous (weet ik niet zeker)
Insane zegt ie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hebben de meesten die afgrijselijke carbonnen motorkap genomen?! Ik vind die andere met die twee luchthappers veel mooier... Nu heb je een "mooie" groene bak en een grijze motorkap....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-10 08:56
Heb het ook gewoon in 2 dagen uitgespeelt, meeste gewoon in 1 keer (alles op medium behalve drag en drift, die speel ik op hard :)) gehaalt en anders wel in 2 of 3 keer. Zolang je maar in het begin niet te hard rijdt en alleen ff de laaste 1/2 lapt hard rijdt en zeker NIET crashed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 16:20:
Waarom hebben de meesten die afgrijselijke carbonnen motorkap genomen?! Ik vind die andere met die twee luchthappers veel mooier... Nu heb je een "mooie" groene bak en een grijze motorkap....
ik vind dat carbon juist wel bruut.. niet zo tupperware achtig met van die gare neusgaten erin enzo (zie ook het foute tuning topic ;)) smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 11:03

McBoom

Broem

Ik heb dit spel nu een aantal dagen en ik vind best wel dat het spel heerst _o_ Maar naar die paar dagen zijn toch een aantal puntjes die ik liever anders had gezien....

• Geen bestuurders zichtbaar, terwijl het bij de laatste delen van NfS wel het geval was.
• Het tunen van de auto had van mij wel anders gekunt. Misschien hadden ze het zo kunnen maken dat je in een garage/shop met je auto komt te staan (van TJ?) en vanuit daar je auto aankunt passen. Is misschien ook leuker voor het verhaal...
• Misschien hadden er ook een aantal races overdag kunnen plaatsvinden... Nu lijkt het (vind ik) dat EA de tekortkomingen op grafisch gebied wat probeert te verhullen.
• Op finacieel gebied had het ook wel wat uitdagender gekunt. Je banden slijten niet, je lachgas is bij iedere race weer bijgevuld... Was leuker geweest dat je dat ook opnieuw moest kopen...
• Qua tuning had ik de opzet ook graag wat anders gezien. De verschillende levels van motortunig is wel leuk, maar met de verschillende pakketen hadden ze wel wat meer kunnen doen, per pakket verschillende motorkarakterastieken bijvoorbeeld. Dat is voor iedereen ook wel begrijpelijk te maken.... Één waarmee je snel opkunt trekken, één die de middelmaat is en één die een hoge topsnelheid geeft...
• Je kan nu elke merksticker op je auto plakken die je maar wil, maar misschien was het ook leuk geweest dat als je goed rijdt dat er sponsoring bij komt kijken... Bijv dat Toyo je wel ziet zitten, dat je van hun banden krijgt ipv dat je nieuwe moet kopen (icm met een paar punten terug), maar dat je als tegenprestatie een sticker op je auto moet plakken... Je bent dan misschien wel wat vrijheid kwijt, maar ik denk wel dat het er leuker op wordt.
• Nog 1 ding: Audio. In het intro-filmpje zie je dat er versterkers en subwoofers in de kofferbak geplaatst worden, maar in het spel zie ik daar niets van terug :?
• De respect punten vind ik teveel op de auto zelf gericht.. Mooie auto met veel dure dingen er op --> veel respect. Maar ik had liever gezien dat er ook meer gekeken werd hoe je je races rijdt... Dan kan je nog zo'n mooie auto hebben, maar als je een 'eikel' bent qua racen, krijg je ook niet veel respect.....

Dit was mijn stukje opbouwende kritiek over het spel :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op 04 december 2003 @ 16:19:
[...]

Echt wel wat meer als 6 uur. Ik geloof je niet als je er maar 6 uur op hebt gedaan. Ik heb er 2 dagen op gedaan :|
Majah.. voor uit.. dan 8 uren in totaal.
maar iig.. ik ben klaar met die auto in de underground :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op 04 december 2003 @ 15:56:
mijn groene draak:

[afbeelding]

inmiddels is de miata overigens vervangen door een rx7
De rx-7 is toch helemaal niet beter dan de miata :? Ik had eerst een Miata, daarna de Skyline, toen een eclipse en ben nu weer terug naar de Miata omdat die toch nét iets beter is. (1 streepje meer bij acceleratie) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 21:23
McBoom schreef op 04 december 2003 @ 16:54:
Ik heb dit spel nu een aantal dagen en ik vind best wel dat het spel heerst _o_ Maar naar die paar dagen zijn toch een aantal puntjes die ik liever anders had gezien....

• Geen bestuurders zichtbaar, terwijl het bij de laatste delen van NfS wel het geval was.
• Het tunen van de auto had van mij wel anders gekunt. Misschien hadden ze het zo kunnen maken dat je in een garage/shop met je auto komt te staan (van TJ?) en vanuit daar je auto aankunt passen. Is misschien ook leuker voor het verhaal...
• Misschien hadden er ook een aantal races overdag kunnen plaatsvinden... Nu lijkt het (vind ik) dat EA de tekortkomingen op grafisch gebied wat probeert te verhullen.
• Op finacieel gebied had het ook wel wat uitdagender gekunt. Je banden slijten niet, je lachgas is bij iedere race weer bijgevuld... Was leuker geweest dat je dat ook opnieuw moest kopen...
• Qua tuning had ik de opzet ook graag wat anders gezien. De verschillende levels van motortunig is wel leuk, maar met de verschillende pakketen hadden ze wel wat meer kunnen doen, per pakket verschillende motorkarakterastieken bijvoorbeeld. Dat is voor iedereen ook wel begrijpelijk te maken.... Één waarmee je snel opkunt trekken, één die de middelmaat is en één die een hoge topsnelheid geeft...
• Je kan nu elke merksticker op je auto plakken die je maar wil, maar misschien was het ook leuk geweest dat als je goed rijdt dat er sponsoring bij komt kijken... Bijv dat Toyo je wel ziet zitten, dat je van hun banden krijgt ipv dat je nieuwe moet kopen (icm met een paar punten terug), maar dat je als tegenprestatie een sticker op je auto moet plakken... Je bent dan misschien wel wat vrijheid kwijt, maar ik denk wel dat het er leuker op wordt.
• Nog 1 ding: Audio. In het intro-filmpje zie je dat er versterkers en subwoofers in de kofferbak geplaatst worden, maar in het spel zie ik daar niets van terug :?
• De respect punten vind ik teveel op de auto zelf gericht.. Mooie auto met veel dure dingen er op --> veel respect. Maar ik had liever gezien dat er ook meer gekeken werd hoe je je races rijdt... Dan kan je nog zo'n mooie auto hebben, maar als je een 'eikel' bent qua racen, krijg je ook niet veel respect.....

Dit was mijn stukje opbouwende kritiek over het spel :)
Helemaal mee eens :), alleen 1 puntje heb je mis. Je ziet wel een bestuurder in de auto zitten, maar het is een heel klein beetje zichtbaar ;) *zeik :P*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, kom er nu achter dat het wel een beetje vaag werkt met die style punten. Ik moet verplicht een onwijs gore, foute spoiler op me auto zetten anders zak ik van 5 naar 4 punten. :( En ik moet 20" velgen, maar dat vind ik persoonlijk gewoon te groot :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik had liever gezien dat er ook meer gekeken werd hoe je je races rijdt... Dan kan je nog zo'n mooie auto hebben, maar als je een 'eikel' bent qua racen, krijg je ook niet veel respect
Dat gebeurt ook wel :/ met style points. Knal je tegen een wagen aan, punten eraf. Maak je mooie acties, punten erbij. :)

Die sterren zijn gewoon een reputation multiplier. Krijg je meer style points voor. Dus wat je zegt klopt niet echt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net race 103 gedaan, en ik heb zo'n computer een ronde ingehaalt 8)7
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jurnde/docs/nfsu.JPG
nou zie je ook duidelijk het verschil in de ai's

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Niet online
Mijn kleine broertje vroeg zich af of de programmeurs het spel wel eens zelf gespeeld hebben. Dat verwoordt erg goed de knulligheid van de AI. HET LIJKT NERGENS OP!

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 16:59:
[...]

De rx-7 is toch helemaal niet beter dan de miata :? Ik had eerst een Miata, daarna de Skyline, toen een eclipse en ben nu weer terug naar de Miata omdat die toch nét iets beter is. (1 streepje meer bij acceleratie) :)
mja de topsnelheid van een rx7 ligt veeel hoger dan een miata.. dat was mijn voorname reden.. wil iets meer speling hebben als ik de concurrentie eruit trek op een recht stuk ;)

maar misschien stap ik binnenkort wel weer terug over op een miata hoor :) driften is echt uber met dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik heb iets van 30 miljoen stylepoints, wat kan ik daar mee? Helemaal nix toch? Waarom is dat er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:10

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Stylepoints heeft één doel: Vinyls en kleuren unlocken ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

hmm misschien nog 1 nadeeltje: je krijgt alle upgrades in 1x;
ik kreeg na race 10 opeens 4 technical upgrades (NOS, verlagen enz.) en 10 visual upgrades (spoiler, sideskirt enz.), terwiijl ik nu (race 16) pas 1 ding erbij heb.....

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel jammer dat je alleen decals e.d. op je kap kunt hebben als ie stock is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 18:33:
wel jammer dat je alleen decals e.d. op je kap kunt hebben als ie stock is
Ja anders werd het te lastig voor de programmeurs.

Ze hebben dus ook al de boxen uit de achterklep gemikt.

[ Voor 12% gewijzigd door Spockz op 04-12-2003 19:28 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Heb 'm nou ook :)
Hij is wel bruut, ga zo eens lekker verder met geld verdienen + tunen :P

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 18:15

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Als dat bijvullen/vernieuwen automatisch zou gaan(dus kost je wel geld, maar je hoeft er niet voor rond te klikken) ben ik voor. Anders zie ik er echt geen voordeel in.
Zie bijvoorbeeld bij NFS5 dat je steeds moest repairen als je ergens tegenaan was gereden en als je dat dan vergat startte je de volgende race met een auto die eigenlijk total-loss was, dat vind ik totaal niet bijdragen aan het spelpezier.
Maar een echte financiële uitdaging zit er inderdaad niet in. Ik heb nog geen enkele keer zo krap bij kas gezeten dat ik niet kon kopen wat beschikbaar was.
Best wel mee eens, die verschillende packages verschillen te weinig om ze als apparte spelmogelijkheden te bekijken, of je nu package 1 of 5 neemt, qua prestaties ontlopen ze elkaar niks, enkel het geluid verandert soms wat.
Echte streetracers krijgen volgens mij ook geen gratis banden van Toyo/Yokohama enzo als ze een stickertje plakken. :P
Zou er eerst inzitten maar is er dan weer uitgesloopt door de ontwerpers(gelezen in een interview), de reden weet ik niet direct meer

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Chiron schreef op 04 december 2003 @ 17:36:
[...]

mja de topsnelheid van een rx7 ligt veeel hoger dan een miata.. dat was mijn voorname reden.. wil iets meer speling hebben als ik de concurrentie eruit trek op een recht stuk ;)

maar misschien stap ik binnenkort wel weer terug over op een miata hoor :) driften is echt uber met dat ding
Bedankt voor de tip. Met de hogere topsnelheid van de RX7 heb ik 103 gehaald. Lag zelfs flink voor op de tweede auto (moet wel toegeven dat die tweede auto iedere keer net op een paal of in de vangrail knalde net op het moment dat hij me voorbij wilde gaan (heb hem niet eens geduwd, AI nam gewoon te veel risico op de verkeerde plaatsen)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik heb race 103 in 2x gehaalt met een Miata. En met driften is hij ook goed, ik had met de Miata een score van 180k in 1 drift gehaalt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Zo, een paar races gereden, beetje finetuning, 1ste uitlaatkitjes enzo...
Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/NFSU_Golf.jpg
Heb al wel door dat je idd niet te lang achter elkaar met racen bezig moet zijn, kan heel frustrerend worden volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo heb m ook uitgespeeld! nu kan ik eindelijk weer is op een normale tijd mn bedje in! alhoewel online.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
ben nu bezig met 105/111, tot nu toe alles op Hard en wil ook zo doorgaan :*) maar nu kom ik niet voorbij de circuit race met 7 laps. Ik wordt constant in de 3 of 4e ronde ingehaald als ik geen fouten maak. Over het feit dat de auto's in de laps voor de laatste makkelijk in zijn te halen is niet van waar, zodra ze mij ook maar lichtelijk inhalen (0,05 sec) kom ik er nooit meer voor.
Ik gebruik de 206 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 11:03
Voor mij is de Mazda 5 de beste, die ruleert gewoon, ik haalde er alle laps mee en ook alle reaces, heb alleen bij 90 ongeveer hendige problemen gehad, maar daarna ging het weer super en ook de laatste race ging goed, had die dude gewoon klemgereden in de laatste lap en toen had ik gewonnen in 1 keer, vind het alleen jammer dat je zelf niet aan de wagen kunt sleutelen zodat je hem kunt instellen zoals je hem zelf graag wilt hebben.

En natuurlijk de brakkige AI die zuigt aan alle kanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Voor die race met die 7 laps is de miata een goede auto. Ik had ook eerst een skyline maar die rijd helemaal niet fijn, dus ik gebruikte erna een maita en gelijk won ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
CU2morO schreef op 04 december 2003 @ 21:24:
ben nu bezig met 105/111, tot nu toe alles op Hard en wil ook zo doorgaan :*) maar nu kom ik niet voorbij de circuit race met 7 laps. Ik wordt constant in de 3 of 4e ronde ingehaald als ik geen fouten maak. Over het feit dat de auto's in de laps voor de laatste makkelijk in zijn te halen is niet van waar, zodra ze mij ook maar lichtelijk inhalen (0,05 sec) kom ik er nooit meer voor.
Ik gebruik de 206 :)
Volgens mij is zo'n beetje elke auto beter dan de 206 ;). Kijk voor de grap eens bij "trade car" voor de specificaties van jouw auto, in vergelijking met die van de te ruilen auto. Dan kan je snel beslissen welke auto beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bij race 70 (ofzo) en ondanks dat ik het bericht al heb gekregen dat de level 3 verfsoorten nu geunlocked zouden moeten zijn, zijn zowel de level 2 als de level 3 verf kleuren nog steeds gelocked. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik zou natuurlijk graag mijn opgefokte bakje een mooier kleurtje willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

nou je moet ze kopen. Klik erop en dan wordt gevraagd of je ze wilt kopen.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
eindelijk uitgespeeld... laatste paar races met de RX-7 gedaan, drifts met de RSX
en ja, alles op hard
kom maar met die schouderklopjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Welke auto is een beetje goed in driften (in de hogere regionen).

Ik zit nu bij race 87: een drift race. Ik kan er echt geen fuck van met die skyline. Deze rijdt veel te lekker :P. De bochtjes kan je bijna zonder slippen nemen, wat bij drifting natuurlijk juist de bedoeling is! Dus wie weet er een leuk drift autootje wanneer je al vrij ver bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 18:15

The Bad Seed

Chaotic since 1983

wwillem schreef op 04 december 2003 @ 22:44:

Ik zit nu bij race 87: een drift race. Ik kan er echt geen fuck van met die skyline. Deze rijdt veel te lekker :P. De bochtjes kan je bijna zonder slippen nemen, wat bij drifting natuurlijk juist de bedoeling is! Dus wie weet er een leuk drift autootje wanneer je al vrij ver bent.
mazda mx-5 (de miata), perfecte drift auto: licht en achterwielaandrijving :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je online racen dan zie je toch echt dat de 206 het beste is qua bochten en optrekken. De enige waar ik van verlies is cheaters (unlimited Nos en floating). In top snelheid verschild hij niet zo met de andere wagens, maar die heb je alleen maar nodig met draggen.

Ik wor gek van die disconnect's van mensen. Zie ik dat iemand mij uitdaagd met meer dan 50% dc dan decline ik hem. En wat betreft cheaten EA moet nu heel snel met een patch komen die het cheaten tegen gaat anders gaat het hun nog wel eens heel wat ontevreden klanten opleveren en zullen ze heel wat trouwe gebruikers verliezen (me included) !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

pfff ik heb het nu wel een beetje gehad met die AI hoor
slaat echt totaaaal op niks hoe hun rijden... ben nu bij mapje 101 en de eerste ronden haal je ze makkelijk in maar na een paar rondjes boeken ze je toch voorbij als of je stil staat :/

nog leuk voorbeeld rij ik 1.60 sec achter iemand.. gebruik ik vol me nos op het rechte stuk... nos op... kijkt naar tijd.... ja hoor ! 1.60 :/

nog leuk voorbeeld... botsen ze tegen paaltje... na 30 sec ofzo zie je die teller van die gast toch snel gaan en na 5 sec zit hij weer op je bumper :/

dus vind het een beetje erg jammer

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Het is idd frustrerend, maar het maakt het wel een stuk spannender...
Toetsenbord heeft heel wat te vorduren gehad hier :D.
Als die lui 1x botsen dan is het meteen niet meer leuk want dan wordt het racen saai...

nog 1 vraagje... Hoe kan je in godsnaam allebei de wide body kits installleren/krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik merk ook tamelijk wat gecheat... auto drukte mij constant de berm in, en dan tsjoep, lag ie weer met 250KM/s op kop. en nee, dit was geen lag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
STIMPPYYY schreef op 04 december 2003 @ 23:47:
Het is idd frustrerend, maar het maakt het wel een stuk spannender...
Toetsenbord heeft heel wat te vorduren gehad hier :D.
Als die lui 1x botsen dan is het meteen niet meer leuk want dan wordt het racen saai...

nog 1 vraagje... Hoe kan je in godsnaam allebei de wide body kits installleren/krijgen?
Ik denk dat je hem daarvoor 2 x moet uitspelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pic_Art schreef op 04 december 2003 @ 22:25:
nou je moet ze kopen. Klik erop en dan wordt gevraagd of je ze wilt kopen.
* henkie196 slaat zich voor zijn kop
Duh! Zo voor de hand liggend dat ik er nooit aan heb gedacht 8)7 Bedankt voor de hulp iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Heb hem nu ook uitgespeeld. Underground was wel leuk alleen matig dat na die ene supermoeilijke race de rest tot het einde ineens weer zo makkelijk was.

Ik heb hem net gedeinstalleerd en verwijderd. Denk namelijk niet dat ik nog eens 112 races tegen een cheatende AI ga spelen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

wwillem schreef op 04 december 2003 @ 22:44:

ik ben er nu eindelijk achter hoe je flink kan driften met de skyline, vetter nog dan met de miata.. bij de miata was het gewoon insturen en gas blijven geven totdat ie dwars stond.. en glijden maar

vanaf race 80 wordt het een stuk lastiger omdat je niet meer continue vol gas kan geven omdat je dan in no time andersom staat >:)

bij de skyline moet je de bocht indraaien gas loslaten en dan begint ie uit te breken, en dan is het weer gassen en driften maar.. de truc is dus juist om _geen_ gas te geven bij het begin van zo'n bocht

overigens heb ik het idee dat dit ook te maken heeft met het gewicht van de auto's.. met de miata heb ik af en toen in de latere races gewoon het idee dat het ding elk moment op kan stijgen zo licht is ie.. de skyline ligt wat 'vaster' op de weg voor mijn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Laatst online: 02-07 10:00
De game loopt hier perfect op mijn lappie! 1024x768x32 alles op high :D (Acer Aspire 1604LC) Met het afsluiten van de game uitgezonderd. Als ik de game afsluit zie ik mijn Windows desktop en gebeurd er niks... Mijn systeem loopt gewoon vast als ik de game afsluit! :( Iemand hier ook last van?
Marzman schreef op 05 december 2003 @ 01:16:
Heb hem nu ook uitgespeeld. Underground was wel leuk alleen matig dat na die ene supermoeilijke race de rest tot het einde ineens weer zo makkelijk was.

Ik heb hem net gedeinstalleerd en verwijderd. Denk namelijk niet dat ik nog eens 112 races tegen een cheatende AI ga spelen ;)
Whehe, ben pas bij race 50 en rijd nog steeds met mijn Civic. Ja, ik vraag me ook af wat ik met de game ga doen als ik klaar ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
is het nog geen ene tweaker gelukt om die car files te kraken??? of iets anders te editten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Waarom? Het is toch niet om online te cheaten hé. En indd die AI een beetje slecht is geprogrameert. Ik heb hem nu uitgespeeld en ik ga zeker de underground niet meer spelen, ik doe alleen nog maar online. Ik stond laatst nog 12 sec voor, ik reed flink door zonder ergens tegenaan te botsen, stond ik ineens nog maar 2 sec voor. Maar online is wel leuk, ik heb al weer 500000 punten met drift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Don3k schreef op 05 december 2003 @ 08:56:
is het nog geen ene tweaker gelukt om die car files te kraken??? of iets anders te editten? :(
op www.nfscars.net zijn ze daar mee bezig, maar ik kan niets beloven.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ow ik dacht dat het voor cheaten was, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
DeRCT13 schreef op 05 december 2003 @ 10:54:
[...]
op www.nfscars.net zijn ze daar mee bezig, maar ik kan niets beloven.. :|
ja dat wist ik wel, maar dacht dat de tweakers misschien sneller waren >:)
darkdesign schreef op 05 december 2003 @ 10:56:
Ow ik dacht dat het voor cheaten was, sorry.
neej, daar doe ik het niet voor :) cheaten is lame, helemaal mee eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/NFSU_Golf2.jpg
Woohoo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel van die custom auto's zijn er eigenlijk? Ik bedoel dus die auto's die je krijgt na zoveel style points, zoals de Rob Zombie, lostprophets, neko racing, enz. auto's.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ze wel heel vette muziek hebben in dit spel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 13:56

Nikooos

huizenlol.nl

hier mijn autotje.. ik ben er al redelijk trots over :D... maar ik ben nog niet zover ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nicomart/golf2.JPG

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt het jammer met een van de laatste races dat je niet kan winnen door goed te rijden. Je moet gewoon geluk hebben dat die gast tegen een paal aanrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 11:03
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 13:46:
ik vindt het jammer met een van de laatste races dat je niet kan winnen door goed te rijden. Je moet gewoon geluk hebben dat die gast tegen een paak aanrijd
Helemaal mee eens, ik had geluk dat ik hem net een paar meter voor het einde tegen die tankstation heb kunnen aandrukken, maar het had niet veel gescheeld of ik had verloren, het is maar net geluk hebben of je hem ertegenaan kunt krijgen of niet... Vind ik ook een erg groot nadeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

hmm vaag als ik op een cover sta is het gewoon een zwart vlak met mijn auto erop en de titel...niet in een tunnel oid...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Tijdens de film ( 2fast) lopen ze ook te klooien met die auto's, dus alles is geoorloofd.

Ik ben nu bij 100 aanbeland en in het begin blijf ik in de buurt en daarna probeer ik ze tegen de muur of iets dergelijks te duwen, vlak achter een auto naar links of recht duiken is ook grappig, je hoort dan een hoop gekletter achter je. 8)

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:56
Arno schreef op 05 december 2003 @ 14:05:
Tijdens de film ( 2fast) lopen ze ook te klooien met die auto's, dus alles is geoorloofd.

Ik ben nu bij 100 aanbeland en in het begin blijf ik in de buurt en daarna probeer ik ze tegen de muur of iets dergelijks te duwen, vlak achter een auto naar links of recht duiken is ook grappig, je hoort dan een hoop gekletter achter je. 8)
hehe ja das wel lache. hoor je eerst piepende banden, een knal en vervolgens zie je ze leuk wegzakken op het kaartje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Ik heb een vaag probleem joh :P

Als ik mijn pc opstart en hij is in windows start hij automatisch NSFU op, ik heb al bij msconfig gekeken, maar daar staat niks.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen, het is erg irritant :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn auto eindelijk maar toch na 111 races :)

Afbeeldingslocatie: http://members-2.home.nl/battlefield/nfsu1_2.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://members-2.home.nl/battlefield/nfsu2_2.jpg
Klik

Ik zag dat het verder gaat ofzo na 111 races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:34

Entity

9000rpm

STIMPPYYY schreef op 05 december 2003 @ 15:05:
Ik heb een vaag probleem joh :P

Als ik mijn pc opstart en hij is in windows start hij automatisch NSFU op, ik heb al bij msconfig gekeken, maar daar staat niks.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen, het is erg irritant :|
LOL
Kijk ff in de volgende plekken:
• Start -> Programs (Programma's) -> Startup (Opstarten). Als daar een linkje naar NFSU staat, haal die dan weg.
• Start -> Run (Uitvoeren) -> Regedit[enter] -> Edit -> Find -> speed.exe. Als je een speed.exe waarde vind in een map die "run" heet, haal dan de key weg.

[ Voor 40% gewijzigd door Entity op 05-12-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Een vriend van mij heeft een geforce4 mx440, klopt het dat die kaart geen motion blur ondersteund? Hij kan het niet selecteren. Met mijn videokaart (ti4800SE) lukt het wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 23:06
Mijn bak: Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fmhuizing/Site/Mijnbak.jpg

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Sander Prinsen schreef op 05 december 2003 @ 15:09:
[...]

LOL
Kijk ff in de volgende plekken:
• Start -> Programs (Programma's) -> Startup (Opstarten). Als daar een linkje naar NFSU staat, haal die dan weg.
• Start -> Run (Uitvoeren) -> Regedit[enter] -> Edit -> Find -> speed.exe. Als je een speed.exe waarde vind in een map die "run" heet, haal dan de key weg.
:( staat er niet bij :'(
hehe thnx anyway, moet er denk ik maar mee leven, KUT EA :z O-)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.