Idd,
max gewoon uit laten staan. De resultaten worden anders onrealistisch laag.
Ik ben de afgelopen dagen (Ja, je moet toch wat doen met kerst

) bezig geweest met PHP, een DB en de GoT layout. Resultaat:
Aniewees, ik heb nu alle resultaten die in dit topic gepost zijn, toegevoegd. Alles is nu dus netjes op te zoeken, en je kunt sorteren/zoeken op eigenlijk alle mogelijke waarden.
Ja maar, www.dvdrhelp.com heeft al zoiets? 
Ja en nee. Ten eerste is het daar weergegeven zonder Kprobe resultaten, ten tweede is het overgrote deel niet getest met een liteon fikker.
En hoe blijft dit up to date? 
Ik zal proberen om de resultaten die in dit topic gepost worden te blijven toevoegen, maar het makkelijkste is gewoon als je dat zelf ook direct even doet. Dan blijft hij up2date, en goed te gebruiken voor een snelle zoektocht.
Ik wil best helpen updaten, maar das zo'n gedoe 
Dat valt mee. Ik heb geprobeerd alles zo makkelijk mogelijk te maken, door bijvoorbeeld ook een fileupload erin te maken. Je hoeft dus _niet_ zelf de plaatjes te hosten.
Is dit niet gewoon spam 
Mwoa, het is een site van/voor GoT...dus niet echt spam nee. Het heeft voor mij ook zeker geen voordeel om te spammen ofzo.
Wat wel belangrijk is: Zorg ervoor dat er een goede en complete mediacode aanwezig is. want een paar bits verschil in deze code, kan ervoor zorgen dat je disc van perfect naar troep degradeerd
http://cutebrit.crewserver.com/dvd/ dus