Dan moet je dus bij mij zijnmarteltor schreef op 09 januari 2004 @ 13:16:
op de frontpage heeft iemand ook een mirror gemaakt: http://www.relex.demon.nl/liteon/DR4FS0H.zip
ik ben niet aansprakelijk als dit toch niet de juiste is, daarvoor moet je bij relex zijn (meuktracker: LiteOn LDW-411S 0H)
http://members.chello.nl/ton.derouw/DR4FS0H.zip
door mij gemaakte mirror
(voor de lite-on LDW-411S)
door mij gemaakte mirror
[ Voor 15% gewijzigd door marteltor op 09-01-2004 14:47 ]
Woei, nieuwe firmwaremarteltor schreef op 09 januari 2004 @ 13:16:
op de frontpage heeft iemand ook een mirror gemaakt: http://www.relex.demon.nl/liteon/DR4FS0H.zip
ik ben niet aansprakelijk als dit toch niet de juiste is, daarvoor moet je bij relex zijn (meuktracker: LiteOn LDW-411S 0H).
Cutebritney, heb jij al wat gevonden om toch in nero die dvd-r's te fikken? Een ander (volgens mij) wel goed brandprogramma is dat van pinnacle (ik bedoel niet instantcopy): instantcd/dvd
Verder alleen geen ervaring mee...
Ik heb nog niets gevonden nee...instant cd/dvd zal ik eens downloaden
En Groot nieuws voor de mensen die media nodig hebben: Cdrwinkel.com rocks !
code:
1
2
3
4
5
| Prodisc Printable 4.7GB DVD-R 2X (25 stuks) Prijs /1 : € 18.50 Prijs /4 : € 18.00 Verpakking : Spindel 25st Prijs /8 : € 17.00 Label : Printable |
code:
1
2
3
4
5
| Prodisc Printable 4.7GB DVD-R 4X (25 stuks) Prijs /1 : € 25.50 Prijs /4 : € 25.00 Verpakking : Cakebox 25st Prijs /8 : € 24.00 Label : Printable |
Deze schijfjes bevallen mij zeer goed (en In_The_Aire volgens mij ook
De 4X versie is wel iets duurder, en daar zijn nog geen testen van. Maar ik ga ervan uit dat ook deze zeer goed zijn
Kprobe score van mijn BulkPaQ met dezelde Dye:
Bestellen mensen, voordat ze weg zijn !
[edit]
Als er iemand in is om samen een setje van bijv 200 te kopen, dan doe ik graag mee
Per 100 kopen betaal je namelijk: 72 euro, plus 5 verzendkosten = 77 euro
Per 200 kopen: 68 euro, geen verzendkosten naar ontvanger, eventueel verzendkosten naar andere persoon als je samen doet: 71 euro
[ Voor 9% gewijzigd door Xandrios op 09-01-2004 15:41 ]
Moet je niet direct vanuitgaan dat 4X even goed is, die zit vast heel anders inelkaar omdat hij ook sneller kan branden...
Maar zal ik het risico nemen?
Maar zal ik het risico nemen?
Intentionally left blank.
omdat je zo aandringt mag jíj van mij het risico nemen!

Maar ik wil wel gewoon met nero kunnen branden, en dvd-r geeft tot nu toe steeds fouten met nero
(misschien opgelost met de nieuwe firmware, maar ik heb geen -r dvdtjes meer)
Maar ik wil wel gewoon met nero kunnen branden, en dvd-r geeft tot nu toe steeds fouten met nero
Alcohol 120% werkt hier echt super vind ik
Anoniem: 42751
En kan je daar ook gewoon de bestanden uit de dir Video_TS mee schrijven? Of moet je eerst een image al hebben?
Want het programma zou dus wel gewoon de .ifo en .vob's en dergelijke moeten kunnen schrijven, zonder er eerst een image van te moeten maken...
Als je alleen vobs wilt fikken gebruik je toch gewoon Copy2DVD... lekker simpel tooltje.
Vind overigens ook na lange tijd irritatie aan Nero 6.x Easy CD/DVD 6 Plat. superrelax. Call it a n00b tool
maar het werkt super...
Vind overigens ook na lange tijd irritatie aan Nero 6.x Easy CD/DVD 6 Plat. superrelax. Call it a n00b tool
Anoniem: 85511
Interesting... ik vind alleen 100 zoveel... Moet ik ff over nadenkenCutebritney schreef op 09 januari 2004 @ 15:18:
[...]
Woei, nieuwe firmware...iemand al geprobeerd? Ik wil wel testen, mits je kunt terugflashen (en dat kan afaik niet?
)
Ik heb nog niets gevonden nee...instant cd/dvd zal ik eens downloaden
En<font size=30> Groot </font>nieuws voor de mensen die media nodig hebben: Cdrwinkel.com rocks !
code:
1 2 3 4 5 Prodisc Printable 4.7GB DVD-R 2X (25 stuks) Prijs /1 : € 18.50 Prijs /4 : € 18.00 Verpakking : Spindel 25st Prijs /8 : € 17.00 Label : Printable
code:
1 2 3 4 5 Prodisc Printable 4.7GB DVD-R 4X (25 stuks) Prijs /1 : € 25.50 Prijs /4 : € 25.00 Verpakking : Cakebox 25st Prijs /8 : € 24.00 Label : Printable
Deze schijfjes bevallen mij zeer goed (en In_The_Aire volgens mij ook)...en nu te koop voor een prijsje vanaf <font color=red><strong>68 cent</strong></font> per 200. Bij 100 stuks zijn ze 72 cent, wat ook nog zeer goed is
De 4X versie is wel iets duurder, en daar zijn nog geen testen van. Maar ik ga ervan uit dat ook deze zeer goed zijn
Kprobe score van mijn BulkPaQ met dezelde Dye:
[afbeelding]
Bestellen mensen, voordat ze weg zijn !
[edit]
Als er iemand in is om samen een setje van bijv 200 te kopen, dan doe ik graag mee
Per 100 kopen betaal je namelijk: 72 euro, plus 5 verzendkosten = 77 euro
Per 200 kopen: 68 euro, geen verzendkosten naar ontvanger, eventueel verzendkosten naar andere persoon als je samen doet: 71 euro
Misschien 50 stuks als er nog meer meedoen? Zijn dit ook exact dezelfde schijfjes als die ene die ik ontvangen heb? Of heb je deze ook getest?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 09-01-2004 16:21 ]
Ik ga die 4x bestellen... Doe mij maar 100 stuks 
Doe ik meteen nog wat RICOH's bij om op 8x te testen dan kom ik aan me 120 €
Jippie, Traxdata 4x -R zijn binnen (besteld bij DDVD.nl).
Zal is eentje schrijven en testen ;-)
Zal is eentje schrijven en testen ;-)
Welke 4x?aKra schreef op 09 januari 2004 @ 16:26:
Ik ga die 4x bestellen... Doe mij maar 100 stuks
Laat maar
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 09-01-2004 16:27 ]
Cutebritney: Je kan naar een vorige firmware versie flashen, maar niet op de normale manier. Onder DOS kan het met mtkflash maar het kan ook makkelijker onder Windows. Als je de binary firmware hebt kan je mtkwinflash gebruiken, of als je de .exe hebt kan je daar flashfix overheen halen zodat hij niet kijkt wat de vorige firmware versie is. Kijk altijd wel goed uit dat je de goede drive selecteerd.
Om een oude firmware er weer op te zetten gebruik ik de Lite On flasher natuurlijk
Zonet een Traxdata -R op 4x geschreven getest:

Ik had deze schijfjes met opzet gekocht, omdat alle resultaten die ervan gepost werden hier, altijd superlage PI en PO-waarden hadden...... En dan heb ik zoiets voor
Hoe kan zoiets nou?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| Media Information Disc Regions are 1,2,3,4,5,6,7,8 Media code/Manufacturer ID RITEKG04 Format Capacity 4.35GB(4.67GB) Book Type DVD-R Media Type DVD-R Media Id Code Speed 4.0x 5540KBps Available Write Descriptor CLV 4.0x 5540KBps Available Write Descriptor CLV 2.0x 2770KBps Write Strategy Speed 4.0x 5540KBps 2x Speed OPC beta 08 2x Speed OPC power 12 2x Write Strategy field 1 11 86 67 80 2x Write Strategy field 2 88 80 00 00 00 00 4x Speed OPC beta 05 4x Speed OPC power 1B 4x Write Strategy field 1 0E 10 08 09 4x Write Strategy field 2 97 06 0D 0B 4x Write Strategy field 3 00 00 00 00 4x Speed OPC beta multi-pulse 04 4x Speed OPC power multi-pulse 1D 4x Write Strategy field 4 18 A8 88 85 4x Write Strategy field 5 89 AC 88 80 00 00 4x Write Strategy field 6 00 00 D0 00 00 Data area starting sector 30000h Data area end sector 22D43Fh Linear Density 0.267um/bit Track Density 0.74um/track Number of Layers 1 |
Ik had deze schijfjes met opzet gekocht, omdat alle resultaten die ervan gepost werden hier, altijd superlage PI en PO-waarden hadden...... En dan heb ik zoiets voor
Hoe kan zoiets nou?
Bij andere schijfjes geen last van hoge waardes? Bij mij hielp een formatAnoniem: 42751 schreef op 09 januari 2004 @ 17:05:
Zonet een Traxdata -R op 4x geschreven getest:
[afbeelding]
Ik had deze schijfjes met opzet gekocht, omdat alle resultaten die ervan gepost werden hier, altijd superlage PI en PO-waarden hadden...... En dan heb ik zoiets voor![]()
![]()
Hoe kan zoiets nou?
Probeer eens de vorige firmware? Want dit is zo te zien de nieuwe ?
Het zijn overigens niet precies dezelfde schijfjes (Dit is geen bulkpaq), maar de Dye (de fabrikant en typenummer) is hetzelfde
Dat is dus inderdaad dezelfde als ik gestuurd had
Dat is vast ook wel mogelijk, maar het wordt dan wel bijna een sort of IA. Aangezien dat niet meer mag op GoT...mischien is het makkelijker dat als er iemand interesse heeft, me ff mailtInteresting... ik vind alleen 100 zoveel... Moet ik ff over nadenken
Misschien 50 stuks als er nog meer meedoen? Zijn dit ook exact dezelfde schijfjes als die ene die ik ontvangen heb? Of heb je deze ook getest?
Het zijn overigens niet precies dezelfde schijfjes (Dit is geen bulkpaq), maar de Dye (de fabrikant en typenummer) is hetzelfde
Thnx, daar ga ik ff naar kijkenSperenvanger schreef op 09 januari 2004 @ 16:31:
Cutebritney: Je kan naar een vorige firmware versie flashen, maar niet op de normale manier. Onder DOS kan het met mtkflash maar het kan ook makkelijker onder Windows. Als je de binary firmware hebt kan je mtkwinflash gebruiken, of als je de .exe hebt kan je daar flashfix overheen halen zodat hij niet kijkt wat de vorige firmware versie is. Kijk altijd wel goed uit dat je de goede drive selecteerd.
[ Voor 115% gewijzigd door Xandrios op 09-01-2004 17:33 ]
Zo, ik heb ook snel de nieuwe firmware voor mijn 811S installed; DR8HS0K 
Ook heb ik na weken van lezen en posten en kijken en vergelijken hier (en weken zonder te branden buiten de 2 bijgeleverde DVDs) eindelijk besteld! De knoop is door, en ik heb bij CDRwinkel.com met mijn creditcard 105 DVD-R's besteld, 50 Prodiscs (2X), 25 Riteks (RITEKG03)(2X) en 30 Traxdata's (RITEKG03)(1X2X). Ik wilde de kosten onder de 100 houden en zoveel mogelijk DVD's bestellen maar wel nog even spreiden om risico te beperken. Ik heb de besten besteld, alhoewel mijn ultieme voorkeur dus naar de RITEKG04 uitgaat maar ik heb het er niet voor over om in de toekomst alleen deze dure discs te gebruiken
Nog 1 vraagje ook; wat is het verschil tussen de 811S en de 851S
Ik zie de firmwares altijd staan maar er staan geen verschillen. Als er een verschil is en dit is positief, is het dan mogelijk de 811S te upgraden naar 851S met die firmware??
Ook heb ik na weken van lezen en posten en kijken en vergelijken hier (en weken zonder te branden buiten de 2 bijgeleverde DVDs) eindelijk besteld! De knoop is door, en ik heb bij CDRwinkel.com met mijn creditcard 105 DVD-R's besteld, 50 Prodiscs (2X), 25 Riteks (RITEKG03)(2X) en 30 Traxdata's (RITEKG03)(1X2X). Ik wilde de kosten onder de 100 houden en zoveel mogelijk DVD's bestellen maar wel nog even spreiden om risico te beperken. Ik heb de besten besteld, alhoewel mijn ultieme voorkeur dus naar de RITEKG04 uitgaat maar ik heb het er niet voor over om in de toekomst alleen deze dure discs te gebruiken
Nog 1 vraagje ook; wat is het verschil tussen de 811S en de 851S
Ik zie de firmwares altijd staan maar er staan geen verschillen. Als er een verschil is en dit is positief, is het dan mogelijk de 811S te upgraden naar 851S met die firmware??
Je kunt toch gewoon terugflashen met de standaard executable van LiteOn? Ik heb pas i.i.g. daarmee terug geflasht van FS0G naar FS0F.Sperenvanger schreef op 09 januari 2004 @ 16:31:
Gadverdamme 
Heb ik net vijf Ricoh-schijfjes gescoord, krijg je dit soort resultaten op de LiteOn 811S HS0K:
Ricoh 4x:
Vanavond maar eens kijken hoe ze het op de Philips 625 doen, maar ik vrees weinig goeds.
Heb ik net vijf Ricoh-schijfjes gescoord, krijg je dit soort resultaten op de LiteOn 811S HS0K:
Ricoh 4x:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Media Information Disc Regions are 1,2,3,4,5,6,7,8 Media code/Manufacturer ID RICOHJPNR01 Format Type UDF 1.02 Volume Name GAAT_JE_NIKS_AAN Application id Implementation id mkisofs Recording Date/Time (mm/dd/yyyy) 10/12/2003 6:23:22 Format Capacity 4.36GB(4.69GB) Book Type DVD+R Media Type DVD+R Media Id Code Speed 4.0x 5540KBps Available Write Descriptor CLV 8.0x 11080KBps Available Write Descriptor CLV 6.0x 8310KBps Available Write Descriptor CLV 4.0x 5540KBps Available Write Descriptor CLV 2.4x 3324KBps Data area starting sector 30000h Data area end sector 22EAFFh Linear Density 0.267um/bit Track Density 0.74um/track Number of Layers 1 |

Vanavond maar eens kijken hoe ze het op de Philips 625 doen, maar ik vrees weinig goeds.
Hé cutebritney , ik wil wel samen met jouw 200 van die schijfjes kopen.Cutebritney schreef op 09 januari 2004 @ 17:27:
Probeer eens de vorige firmware? Want dit is zo te zien de nieuwe ?
[...]
Dat is vast ook wel mogelijk, maar het wordt dan wel bijna een sort of IA. Aangezien dat niet meer mag op GoT...mischien is het makkelijker dat als er iemand interesse heeft, me ff mailt
[...]
Thnx, daar ga ik ff naar kijken
Dan wil ik er wel 100 of misschien zelfs meer ...
En ik woon redelijk dichtbij, jij woont in almelo en ik woon in Haaksbergen. Weet niet of je het kent, ligt een beetje onder enschede en hengelo.
Maar elke maandagavond moet ik naar Enschede, met de auto. Dus dan kan ik na mijn wiskunde-lessen nog naar almelo veuren om de dvd's op te halen en jouw te betalen als jij het besteld ..
Ik wil trouwens ook nog 100 dvd hoesjes halen en misschien nog wat +R media en wat andere media...
Dit wordt bijna een IA joh... Ik heb gewoon 100 stuks besteld samen met een freund, dan heb ik er zelf nog 50... Zat toch?
Er komen toch niet meer zoveel backups uit
En ik wacht overigens nog steeds op die (1ste) IA...
---
Zijn er mensen die de inkoopadresjes weten van bijv. opussuplies/cdrwinkel? Ik wilde namelijk een soort DVD shopje beginnen
(concurrentie is altijd goed!)
Er komen toch niet meer zoveel backups uit
En ik wacht overigens nog steeds op die (1ste) IA...
---
Zijn er mensen die de inkoopadresjes weten van bijv. opussuplies/cdrwinkel? Ik wilde namelijk een soort DVD shopje beginnen
[ Voor 28% gewijzigd door aKra op 09-01-2004 19:06 ]
Anoniem: 55308
Vandaag ook even langsgeweest bij cdrwinkel en paar spindeltjes Traxdata dvd-r (ik geloof er nog steeds in) en toch ook de prodisk gehaald.
Zal later kprobes posten.
Het lijkt of ik hier in dvd-walhalla woon.
cdrwinkel en nierle.de op 20 minuten afstand.......woeiiiii!
W00t, jij hebt deze prodiscs al? Ze staan pas sinds vanochtend op de site namelijkAnoniem: 55308 schreef op 09 januari 2004 @ 19:11:
Vandaag ook even langsgeweest bij cdrwinkel en paar spindeltjes Traxdata dvd-r (ik geloof er nog steeds in) en toch ook de prodisk gehaald.
Een Kprobe zou ik erg waarderen
Ik ga je zsm even mailenBartjuh schreef op 09 januari 2004 @ 18:10:
[...]
Hé cutebritney , ik wil wel samen met jouw 200 van die schijfjes kopen.
Dan wil ik er wel 100 of misschien zelfs meer ...
En ik woon redelijk dichtbij, jij woont in almelo en ik woon in Haaksbergen. Weet niet of je het kent, ligt een beetje onder enschede en hengelo.
Maar elke maandagavond moet ik naar Enschede, met de auto. Dus dan kan ik na mijn wiskunde-lessen nog naar almelo veuren om de dvd's op te halen en jouw te betalen als jij het besteld ..
Ik wil trouwens ook nog 100 dvd hoesjes halen en misschien nog wat +R media en wat andere media...
Anoniem: 102182
Heb in het begin héél wat problemen gehad met Plextor 708a's mediacompatibiliteit en nu twee firmware versies later lijkt-ie toch wel alles te aanvaarden ( vooral het 8x branden van 4x R+ schijfjes was niet bij elk merk evident. Zo had ik Philips DVD+ 4x in jewelcases die vlot 8x gingen-een week later kocht ik EXACT dezelfde in spindle en die gingen "slechts" tot 4x...)
Heeft er al iemand gebrand met de nieuwe firmware, zo ja bevalt het? En kan ik nou terug met FS0F.exe van LiteOn mocht het mij niet bevallen? (Dit kon i.i.g. wel van FS0G»FS0F)
@_CRONOS_ ik ben erg benieuwd naar je probes van prodisc!
Bij mij is het er niet beter op geworden.Anoniem: 85511 schreef op 09 januari 2004 @ 20:12:
Heeft er al iemand gebrand met de nieuwe firmware, zo ja bevalt het? En kan ik nou terug met FS0F.exe van LiteOn mocht het mij niet bevallen? (Dit kon i.i.g. wel van FS0G»FS0F)
Ik weet niet waar aan het ligt. Denk dat ik maar weer terug ga naar de HS0J.
Nadat ik de firmware had geupdate wilde ik mijn in de kast geworpen RICOHJPNR01 schijfjes weleens opnieuw aan een test onderwerpen. Ik had met vorige firmware versies nogal veel problemen wat uiteindelijke resulteerde in 5 onbruikbaar of onleesbare schijfjes. Met veel goede moed begon ik er weer aan, en ditmaal wilde ik het eens met Sonic Recordnow Max Deluxe proberen. Nogal een onhandig programma en dat zorgde ervoor dat de DVD op 8speed werd gebrand, en ja hoor.. read errors en langzaam leesbaar
. Hup, daar gaat de 6e de vuilnisbak in. Dan maar Alcohol 120% pakken voor de verandering, en ditmaal wel op 4 keer gebrand. Ditmaal geen read errors, maar wel heel vaak slowdown. Leessnelheid van onder de 1speed. Daar heb ik dus ook niets aan, want hij bleef dus haperen
. Dat is dus al 7 DVD+R's wasted. Als ik er eentje aan een vriend van me geef (met een NEC ND-1100A) dan word hij standaard met booktype op DVD-ROM gebrand, en met een lage PI/PO waarde en geen slowdown/hickups. Ik voel me dus zwaar een oor aangenaaid met dit ding.
RITEKG04 DVD-R's brand hij altijd wel perfect, daar heb ik nooit read errors mee. En dan komt Liteon ook nog eens met de LDW-851S op de proppen met een andere/betere laser, en binnenkort met een dual format brander die DVD-R ook op 8speed brand. Fijn is dat, ik zit dus al met een verouderd en buggy product (als het om DVD+R gaat) vind ik zelf
.
RITEKG04 DVD-R's brand hij altijd wel perfect, daar heb ik nooit read errors mee. En dan komt Liteon ook nog eens met de LDW-851S op de proppen met een andere/betere laser, en binnenkort met een dual format brander die DVD-R ook op 8speed brand. Fijn is dat, ik zit dus al met een verouderd en buggy product (als het om DVD+R gaat) vind ik zelf
Waar woon je dan? Ik ken die plaats van Nierle.de namelijk niet..Anoniem: 55308 schreef op 09 januari 2004 @ 19:11:
Kprobe van een Platinum (RICOHJPNR01) met de nieuwe firmware FS0H, wel beter

[ Voor 15% gewijzigd door _Richie_ op 09-01-2004 21:47 ]
nou even een vraagje wat vinden jullie van deze score, hij doet het goed in men standalone speler lg 6054. dus mocht deze score erg zijn? wat merk ik daar dan van.
het gaat om de Traxdata dvd+r gebrand op 2.4 speed, op de liteon 4x dvd-+

Heel goed, alleen heb je de test niet helemaal correct uitgevoerd. Hier staat een handleiding hoe het precies moet:agaam schreef op 09 januari 2004 @ 23:23:
nou even een vraagje wat vinden jullie van deze score, hij doet het goed in men standalone speler lg 6054. dus mocht deze score erg zijn? wat merk ik daar dan van.
[afbeelding]
http://cutebrit.crewserver.com/dvd/kprobe_uitleg.php
In ieder geval staat de snelheid niet correct, deze moet op 4X. Verder kun je gewoon alle instellingen vergelijken met die van het voorbeeldplaatje op bovenstaand adres
maar als ik hem dan maar op 2,4 speed gebrand heb. of heeft dat er niet mee te maken, zoniet dan doe ik hem even goed en wordt het plaatje dat nu er staat overschreven. dit bericht mag zometeen weg hoor
Oeh, dit topic is al sinds enkele dagen over de 500 posts.
Let's Part II coming soon!
Maak wel een nette startpost.
Let's Part II coming soon!
[ Voor 16% gewijzigd door BalusC op 10-01-2004 09:51 ]
Dit topic is gesloten.