Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Verwijderd
Ik heb bij Conrad een groot koelblok van een kilo besteld. 15x4x10cm is ie. Koelen doet ie perfect. Alleen om de koelbak goed op de cpu te krijgen (ik had ook een slot1 PIII) is lastig. Ik heb er een draadje over gestart waar ik nog eenzaam in ronddwaal:
gathering.tweakers.net/showtopic/80062
Het lijkt wel of ik voor jan lul zit te typen.
Deze draad was iets suv6voller:
gathering.tweakers.net/showtopic/82825
Ik zal het wel melden als het gelukt is. Tot nu toe bevestig ik de koelbak met een houtklem tegen de cpu.
Ik zal het wel melden als het gelukt is. Tot nu toe bevestig ik de koelbak met een houtklem tegen de cpu.
LOL... een kilo. Dat is de zwaarste die ik tot nu toe heb gezien. Je heatsink kom ik niet tegen op hun site (andere afmetingen). Wat vroegen ze daarvoor?Op donderdag 07 december 2000 23:05 schreef MagnaBagger het volgende:
Ik heb bij Conrad een groot koelblok van een kilo besteld. 15x4x10cm is ie. Koelen doet ie perfect. Alleen om de koelbak goed op de cpu te krijgen (ik had ook een slot1 PIII) is lastig. Ik heb er een draadje over gestart waar ik nog eenzaam in ronddwaal:
Ik had 2 oude versterkers maar die hadden geen koelelement. Mijn DUAL heeft wel een groot koelblok maar is niet geschikt omdat deze maar een paar ribben heeft en niet effectief zal koelen, en daar komt bij dat deze nog perfect werkt (zorgt voor mijn computer geluid).
Ik denk dat ik maar een 2dehands Alpha moet kopen ook al wil ik niet veel geld steken in een afstervende slot 1 setup (heb nog een echte slot 1 600E). De FAP3X2B die ze bij Comptechworld hebben lijkt me ook wel wat (60 piek).
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Hoezo afstervend!!! Je hebt een Coppermine man!!!
Goed PC133 geheugen kopen op cas3 zetten. Bij de oc-shop een mooie Alpha/Delta HP setje kopen voor 150 piek en je rost dat ding richting de 900MHz. Dan blaas je alles uit het water wat op standaard snelheid de winkel uitkomt!!!! (zekers de Intels!!, die hogere FSB doet echt wonderen!!)
Goed PC133 geheugen kopen op cas3 zetten. Bij de oc-shop een mooie Alpha/Delta HP setje kopen voor 150 piek en je rost dat ding richting de 900MHz. Dan blaas je alles uit het water wat op standaard snelheid de winkel uitkomt!!!! (zekers de Intels!!, die hogere FSB doet echt wonderen!!)
reserveringshouder Tesla Model 3
Aaaai... volgens mij heb ik met mijn laatste post een tweaker in zijn zak getrapt
. De Coppermine is zeker niet oud of slecht maar ik bedoel het slot 1 geval. Alle nieuwe Coppermines zijn alleen te verkrijgen in socket formaat, zoals ELKE nieuwe processor. Slot 1 vind ik trouwens makkelijker om een heatsink aan te bevestigen dan zo'n socket geval.
Mijn 600E draait al op 900 met 1,8V maar alles daar boven heeft voor elke megahertz meer voltage nodig. Dus met afplakken loopt hij op 155 FSB met 2.1V en een knapperige 60C met mijn huidige Coolermaster. Die paar extra herzen zijn wel leuk maar ik zoek nu wel een grotere heatsink om hem op een stabielere temperatuur te krijgen (zonder er nog al te veel geld aan te besteden natuurlijk).
Mijn 600E draait al op 900 met 1,8V maar alles daar boven heeft voor elke megahertz meer voltage nodig. Dus met afplakken loopt hij op 155 FSB met 2.1V en een knapperige 60C met mijn huidige Coolermaster. Die paar extra herzen zijn wel leuk maar ik zoek nu wel een grotere heatsink om hem op een stabielere temperatuur te krijgen (zonder er nog al te veel geld aan te besteden natuurlijk).
Verwijderd
42 Piek ofzoOp vrijdag 08 december 2000 00:52 schreef Martinus_E het volgende:
[..]
LOL... een kilo. Dat is de zwaarste die ik tot nu toe heb gezien. Je heatsink kom ik niet tegen op hun site (andere afmetingen). Wat vroegen ze daarvoor?
).
Ik heb nog een stuk Brienenoord liggen...... (althans, een deel van de klep)
20mm dik wegdek, met een trog van ongeveer 50cm diep en 40 breed eronder.
Is "over" na wat testjes.....
20mm dik wegdek, met een trog van ongeveer 50cm diep en 40 breed eronder.
Is "over" na wat testjes.....
Pagina: 1