Persoonlijk zou ik gewoon voor de Gamecube gaan. Ik heb inderdaad deze console ook thuis staan en voor mij was de keus ook erg simpel om hem in huis te halen.
Voordeel:
- Gevarieerd spellen aanbod
- Innovative games
- Betere third party support dan de N64
- Groot aanbod van games, in begin was dit mager maar nu betaal ik me schil aan games.
- De games hebben een magic sparkle waardoor je weer wat jonger voelt
Voor onbekende zullen de games er "kiddie" uitzien maar dit is meer dan onzin. Goed voorbeel is bv zelda, de cellshading brengt de wereld tot leven en of je echt in het spel zit. Het lijkt gewoon een fantastische tekenfilm die je zelf speelt. Kiddie is dus een onzin uitspraak. Zelf zou ik ziek worden van spellen waar alles over de duivel gaat en dat de apocalypse begint als er miljoenen zielen worden verzameld.. En daarnaast Nintendo bied genoeg games aan voor jong en oud, zo zijn er ook genoeg serieuse titels beschikbaar.
- Klein voordeel, Gameboy player voor als je een gba hebt
Een erg leuke gimmick.
- Nintendo Power
- Qua marketing ging het eerst slecht maar persoonlijk vind ik het stukken beter nu gaan, vooral sinds verleden maand. Denk dat dit nog wel een impact gaat krijgen op third party support.
- Geweldige party games!
- Prijs (games en consoles)
Nadeel:
- Klein aanbod RPG's alleen dit veranderd volgend jaar met het prachtige ToS en Baten Kaitos
- FPS en Racegames laten op dit moment ook nog een beetje de wensen over, alleen ik heb daar mijn pc voor en vind dit dus totaal geen probleem.
- Zelda verslaving

- Weinig online...ik zie dit niet als een verlies. Het is tenslotte een console.
Verder weet ik geen nadeel, ik ben er gewoon erg tevreden over en mijn vriendin die speelt er ook erg graag op
Uitspraken zoals deze heeft betere graphics en meer mhz zijn onzin, het gaat erom wat jij belangrijk vindt in games.
Voordeel:
- Gevarieerd spellen aanbod
- Innovative games
- Betere third party support dan de N64
- Groot aanbod van games, in begin was dit mager maar nu betaal ik me schil aan games.
- De games hebben een magic sparkle waardoor je weer wat jonger voelt
- Klein voordeel, Gameboy player voor als je een gba hebt
- Nintendo Power
- Qua marketing ging het eerst slecht maar persoonlijk vind ik het stukken beter nu gaan, vooral sinds verleden maand. Denk dat dit nog wel een impact gaat krijgen op third party support.
- Geweldige party games!
- Prijs (games en consoles)
Nadeel:
- Klein aanbod RPG's alleen dit veranderd volgend jaar met het prachtige ToS en Baten Kaitos
- FPS en Racegames laten op dit moment ook nog een beetje de wensen over, alleen ik heb daar mijn pc voor en vind dit dus totaal geen probleem.
- Zelda verslaving
- Weinig online...ik zie dit niet als een verlies. Het is tenslotte een console.
Verder weet ik geen nadeel, ik ben er gewoon erg tevreden over en mijn vriendin die speelt er ook erg graag op