Ik wil binnenkort ook zo'n toetsenbord halen (past mooi bij mijn Iiyama 431-s silver), maar ik had nog even een vraagje met betrekking tot die ledjes. Welke grootte moet je hebben?Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 12:23:
Get real, get smart, get going...
Get blue LED's!!!
[afbeelding]
Voila. Ben geen soldeerheld maar heb het toch voor elkaar gekregen. Vond een aantal sites op internet over de UltraX, niet erg veel. In deze Duitse review kwam de UltraX als erg cool naar voren, maar de reviewer deelde mijn mening mbt de LED's:
[...]
Dus ik aan het sleutelen. Kreeg het ding alleen niet open. Je kan het grijze gedeelte rondom losklikken, maar in het midden blijft het vastzitten. Toen kwam ik na heel veel googlen op dit Franse forum terecht, en met mijn roestige Frans (Babelfish bewees zich weer eens als klote) kreeg ik toch een hint in de goede richting. Onder rubberachtige dopjes zitten nog vier schroeven verbogen.
[afbeelding]
Behalve de tien zichtbare schroeven moet je dus ook die vier dopjes eraf wippen en die verborgen schroeven losdraaien. Daarna is het kinderspel.
[afbeelding]
Bow for me, for I am leet.
Ik heb dit toetsenbord nu zo'n... ff denken... bijna een jaar denk ik en sommige toetsen beginnen wel kuren te krijgen. Zo tikt de spatiebalk tegen de "bodem" van het toetsenbord, waardoor ik een nogal irritante tik heb. Buiten dat is het een geweldig toetsenbord, zeker voor de 29 euro die hij me destijds heeft gekost. Ik denk dat ik binnenkort maar gewoon de nieuwe (USB) variant ga kopen en deze "degradeer" tot mijn server. Ben ik eindelijk van dat veel te grote lelijke MS Internet Standard toetsenbord af. Lellek ding 
Ow en schoonmaken doe je gewoon door de toetsen er met "grof" geweld af te trekken en weer bevestigen door het ijzertje op zijn plaats te zetten en vervolgens de toets weer in het bord te drukken. Piece of cake
Ow en schoonmaken doe je gewoon door de toetsen er met "grof" geweld af te trekken en weer bevestigen door het ijzertje op zijn plaats te zetten en vervolgens de toets weer in het bord te drukken. Piece of cake
[ Voor 20% gewijzigd door Plague op 14-10-2004 11:15 ]
"Plague schreef op 14 oktober 2004 @ 11:14:
Ik heb dit toetsenbord nu zo'n... ff denken... bijna een jaar denk ik en sommige toetsen beginnen wel kuren te krijgen. Zo tikt de spatiebalk tegen de "bodem" van het toetsenbord, waardoor ik een nogal irritante tik heb. Buiten dat is het een geweldig toetsenbord, zeker voor de 29 euro die hij me destijds heeft gekost. Ik denk dat ik binnenkort maar gewoon de nieuwe (USB) variant ga kopen en deze "degradeer" tot mijn server. Ben ik eindelijk van dat veel te grote lelijke MS Internet Standard toetsenbord af. Lellek ding
Je krijgt ze er idd vrij makkelijk af en er ook weer makkelijk op
Zo'n "grof" geweld hoef je niet te gebruiken, je hoeft maar licht de toetsen omhoog te trekken.
Voor de geinteresseerden van de UltraX muis: deze muis is waarschijnlijk binnen nu en [snel] te vinden in enklele Nederlandse shops heb ik gehoord. 
edit:
Hij is al in de pricewatch te vinden zo te zien. [ Voor 28% gewijzigd door Laurent op 18-10-2004 13:10 ]
Is het ook bij anderen zo dat dit toetsenbord zo goed als niet leverbaar is? Want ik wacht er inmiddels al meer als een maand op en word er een beetje simpel van.
JW
JW
Bij Paradigit is het voor zover ik weet wel op voorraad, dus leverbaar is het weljoostingh schreef op 19 oktober 2004 @ 09:59:
Is het ook bij anderen zo dat dit toetsenbord zo goed als niet leverbaar is? Want ik wacht er inmiddels al meer als een maand op en word er een beetje simpel van.
JW
dat er bijna nergens een voorraad is komt doordat er deze week een USB versie van uitkomt.joostingh schreef op 19 oktober 2004 @ 09:59:
JW
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
lezenAikeleer schreef op 18 oktober 2004 @ 13:07:
Voor de geinteresseerden van de UltraX muis: deze muis is waarschijnlijk binnen nu en [snel] te vinden in enklele Nederlandse shops heb ik gehoord.
edit:Hij is al in de pricewatch te vinden zo te zien.
ik heb uhm al een tijdje tis gewoon een iclick muis maar dan andere kleuren ...
This is the Way.
Hey nog een tevreden UltraX gebruiker. Alleen bij mij is C helemaal weggevaagd en andere toesten hebben nog geen last van. Iemand ook zelfde probleem? Valt dit wel onder garantie? 
BTW ik heb iets op de internet gezien. Ken iemand die keyboard van Logitech( Icm MX900 muis) die iets compacter dan deze UltraX maar wel veel mooier. Ik zag hem ergens (niet in europa) voor rond 15 euro (OEM versie) misschien ook leuke idee om een inkoopactie te starten ofzo.
BTW ik heb iets op de internet gezien. Ken iemand die keyboard van Logitech( Icm MX900 muis) die iets compacter dan deze UltraX maar wel veel mooier. Ik zag hem ergens (niet in europa) voor rond 15 euro (OEM versie) misschien ook leuke idee om een inkoopactie te starten ofzo.
Lucky Goldstar
welke is dat dan? linkje/pic?
This is the Way.
Maar ik wil dus eigenlijk de PS2 versie. Of als er een verloopstekker bij zit vind ik het ook goed.
JW
JW
Verwijderd
Dat is de DiNovo Desktop, en die krijg je niet voor 15 euro, normalerwijze. Als je hem voor dat bedrag hebben wilt, zul je hem moeten laten stelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 22:40 ]
Nee dat is niet de echte dinovo hoe wij m kennen. In NL heb je de bluetooth versie(ong190) en de notebook versie (ong 150) Dit is een sjineese versie zo te zien en ook met USB/PS2 aansluiting, ook zonder mediapad en muis zo te zien
Ja het is bijna hetzelfde alleen deze is soort UltraX met Dinovo jasje dus dat vind ik veel beter dan UltraX. Kwaliteit die site is soort T.net daar dus ik vertrouw wel dat ie van goeie kwaliteit is. Ik hoef geen Bluetooth muis ik heb al MX510 dus alleen keyboard voor 15 euro vind ik gewoon niets. Alleen als je hem hierheen wilt opsturen komt 10 euro extra geloof ik.
Lucky Goldstar

de luxemate.
Dat is een genius toestenbord en is wel in duitsland te krijgen dus ik ben nog even aan het zoeken waar hij in Nederland te krijgen is. Alleen heb ik liever Logitech..
Daarnaast is dit een nieuwe serie van Genius en deze zullen snel eraankomen.
Dit is namelijk de het andere type.

De slimstar
[ Voor 21% gewijzigd door joostingh op 20-10-2004 10:33 ]
Hoeveel kosten ze beide in Duitsland weet je het misschien?
Ik zit nu effe contact met die Koreaanse gasten te leggen over eventueel opsturen.
Ik zit nu effe contact met die Koreaanse gasten te leggen over eventueel opsturen.
Lucky Goldstar
Verwijderd
1) Vaag. Komt Logitech met een toetsenbord uit met laptopaanslag, en ook nog eens voor OEM's alleen eigenlijk; rennen "alle" merken er achteraan met de een of andere variant 
2) Ik wist niet dat Genius nog bestond. Cool
Roept herinneringen op aan mijn 1ste muis op de XT, zo'n vierkante 3-knops muis
Sinds mijn 486 tijdperk heb ik op mijn primaire bak altijd alleen maar Logitech muizen en toetsenborden gehad.
2) Ik wist niet dat Genius nog bestond. Cool
Ik heb type nu al een maand ofzo op een Ultra-X bordje, en ja hoor het typt gewoon veel heerlijker als mijn oud microsoft-plankje. Het enige dat ik nog steeds mis zijn de volume-toetsen, dus ik vraag mij af of ze bij Genuis eraan gedacht hebben om dit op hun plankje te zetten ? Want dan is een overstap naar Genuis het mij wel waard.
Kijk maar bovenste plaatje, zie je die vierhoek rechtsonder? Das volume regelaar!
Lucky Goldstar
http://www.geniusnet.com.tw/product/product.asp?pdtno=515
Hier staat het toestenbord (beide ter vergelijking)
In Engeland kost de LuxeMate en de SlimMate £11.75 (inclusief belasting)
In Duitsland kost de LuxeMate €17,90
Dus dat is beetje waar we denk ik op moeten letten.
Damn, strakt toetsenbordje...die luxemate. Heb je misschien een link van van die Duitsers?joostingh schreef op 20 oktober 2004 @ 13:35:
http://www.geniusnet.com.tw/product/product.asp?pdtno=515
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
die luxemate lijkt zo'n vreselijk slijtend ding onder de toetsen te hebben zitten... ik zag bij de mediamarkt een ander toetsenbord dat er vrij mooi uit zag maar dat stukkie rubber onder de toetsen was zo fragiel als wat, je kon er bijna met je vinger in krassen (niet nagel) zegmaar...
ultrax roelt :-)
ultrax roelt :-)
In rotterdam bv. PCL Computers > www.pclcomputers.nl . Ze hebben ook filialen in Den Haag e.d.
In Rdam, iets doorlopen, daar heb je Paradigit. Volgens mij is het daar goedkoper, maar dat scheelt maar enkele €'s. Paradigit heeft ook meerdere fillialen (www.paradigit.nl). Ikzelf heb em gehaald in Rdam (Paradigit). De laatste keer dat ik daar kwam, was het nog op voorraad (stond alleen niet meer in het systeem, maar ze verkochten het wel).aramdin schreef op 23 oktober 2004 @ 01:06:
In rotterdam bv. PCL Computers > www.pclcomputers.nl . Ze hebben ook filialen in Den Haag e.d.
Verwijderd
Het Coolermaster Q alloy keyboard wordt trouwens nu geleverd met blauwe ledjes i.p.v. de groene ledjes die er eerst in zaten. Dus als je geen zin hebt om je toetsenbord te modden is dit ook een optie.
Verwijderd
Kijk op www.tweakers.net in de Pricewatch, en zoek op UltraX. Er zijn zeker 30 shops die het plankje nog leveren. Het is tevens nog niet eens zó lang in de handel. (Misschien haal ik zelfs een 2de, als reserve die ik niet gebruik totdat deze eerste "op" is. Ik maak mijn toetsenborden meestal 1x per 2 maanden schoon; ze gaan wel een jaar of 5 me voordat ik ze vervang.Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 23:26:
heeft iemand enig idee waar de ultrax nog leverbaar is heb me echt al rot gezocht
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 23:50 ]
als ik de toetsjes eruit ga plukken moet ik dan ergens nog speciaal op letten?Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 23:49:
[...]
Kijk op www.tweakers.net in de Pricewatch, en zoek op UltraX. Er zijn zeker 30 shops die het plankje nog leveren. Het is tevens nog niet eens zó lang in de handel. (Misschien haal ik zelfs een 2de, als reserve die ik niet gebruik totdat deze eerste "op" is. Ik maak mijn toetsenborden meestal 1x per 2 maanden schoon; ze gaan wel een jaar of 5 me voordat ik ze vervang.Zelfs dan is het meestal niet vanwege slijtage.
)
(flopsjes die eruit springen, die je er vooral niet zo en zo in terug moet duwen.. forceren enz)
ben beetje freaked nog op dat gebied met zo'n mooi tobo
Heeft iemand al wat vernomen van de UltraX USB versie? Ik heb de PS2-versie en was er echt superblij mee, maar nu heb ik mijn PC weg gedaan en heb ik alleen de laptop nog maar over, maar ik wil echt weer van dat ding gebruik maken. Zo'n convertor is me alleen te prijzig als er toch een USB versie uit komt.
ik heb mijn ultrax vorige week besteld, maar is nog niet binnen bij de winkel, ik zal je snel zeggen of het ps/2 of usb is
Heb 'm vandaag gekocht (bij perfect systems in Oldenzaal). Sinds gister (daar) weer op voorraad maar het is nog steeds de ps2 versie.
[edit, na even wat getikt te hebben] Typt echt fantastisch, en volgens mij tik ik ook sneller (dan op een internet navigator).
Minpuntje vind ik de "media" toetsen die nogal gammel in het "onderstel" hangen. [/edit]
[edit, na even wat getikt te hebben] Typt echt fantastisch, en volgens mij tik ik ook sneller (dan op een internet navigator).
Minpuntje vind ik de "media" toetsen die nogal gammel in het "onderstel" hangen. [/edit]
[ Voor 54% gewijzigd door zepp op 01-11-2004 11:40 ]
OMFG 
Khep 'm vorige week ook maar besteld, want ik hou van typen op mn notebook tobo, maar daarvan krijg ik last van mn polsen (to hoog en te ver naar voren op mn notebook) en goeie dingen gehoord over de UltraX + dat ik de tobo indeling veel fijner vind dan die van de Coolermaster. Ik haat 't als de cursortoetsen tussen andere knoppen verwerkt zit. Dan zit ik tijdens het gamen steeds op de verkeerde knoppen te rammen.
Maar goed, mn notebook heeft dus geen PS/2, maar ik heb nog wel deze...

Maar als ik die er tussen hangt, werkt ie op geen enkele pc/notebook hier thuis (OS: XP Home, 2000 Pro en 2000 Server)
Maar ik heb nog zon tobo/muis ps/2 splitter die ik ooit es gekocht heb, omdat ik dacht dat die nog weleens van pas kon komen. Zon dingetje van Belkin. Maar dies momenteel uitgeleend, dus ff terugvragen en dan kijken offie daar misschien mee kan werken.
En anders maar zon sitecom splitter aanschaffen.

Maaaaaarrrrrrrr GAWD wat ownt dat tobo zeg
Dingetje typt echt grandioos lekker.
Ben echt zeker weten tevreden met dat uber13373 tobo
Prachtig design, heerlijke toetsaanslag.
Top dinkie!
Khep 'm vorige week ook maar besteld, want ik hou van typen op mn notebook tobo, maar daarvan krijg ik last van mn polsen (to hoog en te ver naar voren op mn notebook) en goeie dingen gehoord over de UltraX + dat ik de tobo indeling veel fijner vind dan die van de Coolermaster. Ik haat 't als de cursortoetsen tussen andere knoppen verwerkt zit. Dan zit ik tijdens het gamen steeds op de verkeerde knoppen te rammen.

Maar als ik die er tussen hangt, werkt ie op geen enkele pc/notebook hier thuis (OS: XP Home, 2000 Pro en 2000 Server)
Maar ik heb nog zon tobo/muis ps/2 splitter die ik ooit es gekocht heb, omdat ik dacht dat die nog weleens van pas kon komen. Zon dingetje van Belkin. Maar dies momenteel uitgeleend, dus ff terugvragen en dan kijken offie daar misschien mee kan werken.

Top dinkie!
Powered by ProBNC
Verwijderd
Ik heb de toesten er nooit uit gehad. Ik gebruik een stofzuiger met een fijne borstel om zoveel mogelijk stof eruit te halen. Dat doe ik al tijden met toestenborden, en er is er nooit een doodgegaan...KarmaniaK schreef op 27 oktober 2004 @ 20:56:
als ik de toetsjes eruit ga plukken moet ik dan ergens nog speciaal op letten?
(flopsjes die eruit springen, die je er vooral niet zo en zo in terug moet duwen.. forceren enz)
ben beetje freaked nog op dat gebied met zo'n mooi tobo
Bij mij is zowiezo nog nooit een tobo overleden. Eer ze kunnen overlijden heb ik al lang en breed een nieuwe gekocht
Powered by ProBNC
BTW ik heb hier 3 stukjes PS2-USB converter liggen van mijn Logitech muisjes... kan ik dat niet misschien gebruiken voor mijn UltraX keyboard?
Lucky Goldstar
Ik kreeg problemen met die splitter...na ong een half uur reageerde de tobo niet meer. Unplugging - replugging en hij deed het weer...daarna weer hetzelfde..geen reactie. Als die van jouw wel goed werkt, die converter/splitter, zeg het me plz dan weet ik wat voor converter het dus wel doet. Had nl een mediamarkt ding (Ednet), maar helaas pindakaas...freebee666 schreef op 02 november 2004 @ 00:35:
OMFG
[afbeelding]
[afbeelding]
Top dinkie!
ik meen dat HlpDsK het ook geprobeert had met een converter,DJkim schreef op 02 november 2004 @ 03:26:
BTW ik heb hier 3 stukjes PS2-USB converter liggen van mijn Logitech muisjes... kan ik dat niet misschien gebruiken voor mijn UltraX keyboard?
maar dan word je tobo niet herkend als een USB apparaat
ik kan mijn tobo morgen om 11 uur ophalen
Ik zit nu inmiddels al een tijdje om een ultraX te rammen, ramt opzich wel lekker maar is gewoon ff wennen. ff een paar puntjes op een rij zetten:
1) Is wel ff wennen als je van een normaal tobo komt
2) Is prijzig maar is het zeker waard
3) die groene leds zijn niet zo heel mooi maar daar kijk je toch niet zoveel na
4) Niet alle snelknoppen doen het (maar dat was al vermeld)
5) typt gewoon heerlijk :d
6) ik heb nu nog een beetje last als ik de A toets wil indrukken dat ik dan de capslock indruk...
Aanrader dit !!!
1) Is wel ff wennen als je van een normaal tobo komt
2) Is prijzig maar is het zeker waard
3) die groene leds zijn niet zo heel mooi maar daar kijk je toch niet zoveel na
4) Niet alle snelknoppen doen het (maar dat was al vermeld)
5) typt gewoon heerlijk :d
6) ik heb nu nog een beetje last als ik de A toets wil indrukken dat ik dan de capslock indruk...
Aanrader dit !!!
Dit is een ps2 bordje. Ik heb hem nu een maandje, en het werkt perfect. (aanslagen van 350 p/m naar over de 400). Groene ledjes zijn niet mooi, moeten eigenlijk een keer blauwe in (past beter bij m'n philips tft monitor
).
Bij mij werken alle sneltoetsen (heb echter geen software geïnstalleerd). Wat ik wel mis is de mogelijkheid om een nummer te skippen, maar ach, daar heb ik m'n afstandsbediening voor
(marmitek).
Bij mij werken alle sneltoetsen (heb echter geen software geïnstalleerd). Wat ik wel mis is de mogelijkheid om een nummer te skippen, maar ach, daar heb ik m'n afstandsbediening voor
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Mwah, valt imho nog wel mee. Die Nuovo ofzo, das pas duur
En ik heb nou nog steeds geen USB PS/2 ding gekocht, vergeet steeds om na me werk ff langs de dynabite te gaan

Powered by ProBNC
Ik heb het toetsenbord al langere tijd in bestelling staan op mijn werk. Hier worden de zaken weg gehaald bij Ingram Micro maar deze lukt het niet om ze binnen te krijgen of iets dergelijks want hij is er nog steeds niet...
En ik wil gewoon dat toetsenbord omdat ik een logitech wil en een met laptop toetsen en niet zo gek ben dat ik 250 euro ga ophoesten...
En ik wil gewoon dat toetsenbord omdat ik een logitech wil en een met laptop toetsen en niet zo gek ben dat ik 250 euro ga ophoesten...
Weet iemand welke maat ledjes er in gaan? Ik zou graag blauwe ledjes ipv groene ledjes er in zetten (moet tobo nog kopen trouwens).
Verwijderd
Ik heb zelf deze en mijn broer heeft een ultra-x. Ik vind zelf dat de benq fijner typt. En ook een volwaardig laptoptoetsenbord is
.
die is al niet echt meer een laptop toetsebord, de toetsen zijn alweer te hoog voor een laptop, het is alweer een echt toetsenbord
Verwijderd
Vind je? De toetsen zijn bijna even hoog als die van de ultra-x.Bliep schreef op 04 november 2004 @ 16:16:
die is al niet echt meer een laptop toetsebord, de toetsen zijn alweer te hoog voor een laptop, het is alweer een echt toetsenbord
Verwijderd
Heb em sinds gister binnen, ik was ook niet tevreden over die "lelijke" groene ledjes, ik heb dus blauwe ledjes gekocht...
Ik lekker aan de soldeer, draai het tobo open, wat zie ik daar.....kleinere ledjes dan die ik heb gekocht..
Oftewel als iemand deze wil gaan modden, koop ledjes van 3mm, ik had 1 type groter en die passen dus niet (of je moet een stuk uit de achterkant van je tobo zagen, lijkt me niet verstandig
)
Vandaag maar even nieuwe ledjes halen, vanavond aan de soldeer
Zal kijken of ik een schema kan maken wat hoe je de ledjes moet solderen (anode, kathode verhaal)
Ik lekker aan de soldeer, draai het tobo open, wat zie ik daar.....kleinere ledjes dan die ik heb gekocht..
Oftewel als iemand deze wil gaan modden, koop ledjes van 3mm, ik had 1 type groter en die passen dus niet (of je moet een stuk uit de achterkant van je tobo zagen, lijkt me niet verstandig
Vandaag maar even nieuwe ledjes halen, vanavond aan de soldeer
Zal kijken of ik een schema kan maken wat hoe je de ledjes moet solderen (anode, kathode verhaal)
Jmmr, bij een aantal shops stond dat de USB versie gisteren (22 november) binnen zou komen. Nu is dat weer verschoven naar begin december.
/me Hoedje begint een beetje gefrustreerd te raken
Het is wel positief dat als ik nog veel langer moet wachten er misschien een MX1000 met draadje uit is
.
/me Hoedje begint een beetje gefrustreerd te raken
Het is wel positief dat als ik nog veel langer moet wachten er misschien een MX1000 met draadje uit is
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
hmm, nu net logitech ultraX binnen, ps2 versie, pc opstarten, ledjes lichten op, in windows reageert hele toetsenbord niet?
[Signature]
Driver conflict?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
mwah, vaag 3x rebooten en nu geen probs meer...
edit
play/pause toets doet nog nix in winamp, enig id hoe ik dat kan fixen?
* woest85 . heeft post van aikeleer gezien en search gebruikt, kwam echt niks werkends uit
edit
play/pause toets doet nog nix in winamp, enig id hoe ik dat kan fixen?
* woest85 . heeft post van aikeleer gezien en search gebruikt, kwam echt niks werkends uit

[ Voor 74% gewijzigd door woest85 op 23-11-2004 16:55 ]
[Signature]
Stel winamp eens in als standaard mp3 speler.
Wat je ook kan doen is in winamp de global hotkeys aanzetten en een knop toevoegen voor play/pauze en deze binden aan de knop van je tobo.
Als ik de global hotkeys van winamp uitzet werkt de pauze/play knop hier ook niet meer...
Wat je ook kan doen is in winamp de global hotkeys aanzetten en een knop toevoegen voor play/pauze en deze binden aan de knop van je tobo.
Als ik de global hotkeys van winamp uitzet werkt de pauze/play knop hier ook niet meer...
[ Voor 21% gewijzigd door deleenheir op 23-11-2004 21:34 ]
"If it works, don't fix it"
Global Hotkeys is zalig gewoondeleenheir schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:33:
Stel winamp eens in als standaard mp3 speler.
F9: vorige
F10: next
F11: Play
Play/Pauze: Pauze

Ik heb ze ingesteld op ctrl + Ftoets => geen gezever met andere programmas
Wat is dit toetsenbord ontzettend moeilijk te krijgen... Ik heb hem 2,5 week geleden besteld en ze hebben hem nog niet binnen. Ook alle webshops die hem verkopen, hebben hem niet op voorraad. Denk dat ik maar voor een ander toetsenbord ga, want dit schiet ook niet op...
En voor de belgen:
http://www.forcom.be slechts 22€
[ Voor 3% gewijzigd door deleenheir op 25-11-2004 22:16 ]
Voor de belgen die service willendeleenheir schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:16:
En voor de belgen:
http://www.mpl.be
mpl is bst wel duur 28€ terwijl forcom maar 22€
Verwijderd
Ik heb naar aanleiding van dit topic het bordje ook gekocht, ben er erg blij mee omdat het de problemen die ik had met rsi zo goed als weghaalt (ik heb grote handen en als je dan een hoog toetsenbord hebt dan zit je pols behoorlijk dichtgevouwen, wristpad wil bij mij maar niet lukken)
Verder ziet ie er gewoon sjiek uit.
Maar ik heb 2 problemen:
Ten eerste zit er geen "next" media knop op en ik kan de andere knoppen niet omprogrameren (favorites, email en www kan me gestolen worden), ook niet met de semi functionele logitec software die logitec zelf aanraad, ik gebruik media player en geen winamp. Tipje?
Verder heb ik heel erg veel last van het feit dat je geen 3 toetsen tegelijk kan indrukken. In ut2k4 overleef ik het wel maar in nfsu2 wordt ik bij de X races finaal afgemaakt omdat ik niet een tikje kan bijremmen terwijl ik op een bocht aanrij want dan heb ik OF rem OF sturen maar nooit allebei.
Verder had m'n vriendin in 2 uur tijd al 1 toets gesloopt, de . deed het niet.
Ik heb het toetsje opgelicht, "zit" kant eerst, daarna er verder afgewipt, was een van de 2 plasticjes uit z'n pootjes geschoten. Die er weer terug ingeklikt, dan de 2 plasticjes omhoog houden met iets duns en dan het toetsje er weer opdrukken. Gaat prima, niks overbelasten want het lijkt me best fragiel spul.
Maar over m'n probleempjes: met het eerste probleem kan ik leven maar die 2e stoort me enorm.
Ik heb een msi master k8t moederbord met award bios en kan nergens in de bios iets van typomatic rate vinden. Ik draai winxp sp2, kan ik nog ergens iets in de registry aanpassen? ik zou dit heel graag verhelpen want ik wil echt niet terug naar m'n oude microsoft internet prut plank. (die beide problemen niet heeft maar m'n andere logitec standaard heeft de problemen ook niet)
Verder ziet ie er gewoon sjiek uit.
Maar ik heb 2 problemen:
Ten eerste zit er geen "next" media knop op en ik kan de andere knoppen niet omprogrameren (favorites, email en www kan me gestolen worden), ook niet met de semi functionele logitec software die logitec zelf aanraad, ik gebruik media player en geen winamp. Tipje?
Verder heb ik heel erg veel last van het feit dat je geen 3 toetsen tegelijk kan indrukken. In ut2k4 overleef ik het wel maar in nfsu2 wordt ik bij de X races finaal afgemaakt omdat ik niet een tikje kan bijremmen terwijl ik op een bocht aanrij want dan heb ik OF rem OF sturen maar nooit allebei.
Verder had m'n vriendin in 2 uur tijd al 1 toets gesloopt, de . deed het niet.
Ik heb het toetsje opgelicht, "zit" kant eerst, daarna er verder afgewipt, was een van de 2 plasticjes uit z'n pootjes geschoten. Die er weer terug ingeklikt, dan de 2 plasticjes omhoog houden met iets duns en dan het toetsje er weer opdrukken. Gaat prima, niks overbelasten want het lijkt me best fragiel spul.
Maar over m'n probleempjes: met het eerste probleem kan ik leven maar die 2e stoort me enorm.
Ik heb een msi master k8t moederbord met award bios en kan nergens in de bios iets van typomatic rate vinden. Ik draai winxp sp2, kan ik nog ergens iets in de registry aanpassen? ik zou dit heel graag verhelpen want ik wil echt niet terug naar m'n oude microsoft internet prut plank. (die beide problemen niet heeft maar m'n andere logitec standaard heeft de problemen ook niet)
Verwijderd
weet iemand of je dit toetsenbord maken kan open maken, en of er nog dingen dzijn die ik moet opletten bv toetsen eruit vallen
heb hem nu sinds een weekje, besteld bij JMW.
voor €21,- incl. BTW. mooi prijsje dacht ik zo
voor meer geinteresseerden: http://www.jmw.nl
Wanneer had je hem bestelt? De voorraad staat nu op 0.Maikeltje schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:46:
heb hem nu sinds een weekje, besteld bij JMW.
vorige week dinsdag besteld, en de volgende dag werd ik gebeld dat ik hem kon komen afhalenxzoticate schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:00:
[...]
Wanneer had je hem bestelt? De voorraad staat nu op 0.
Is dat dan de USB versie?Maikeltje schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:42:
[...]
vorige week dinsdag besteld, en de volgende dag werd ik gebeld dat ik hem kon komen afhalen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
nee dat is het niet, maar is ook geen moeten voor mij.
maakt mij niet uit of ik USB of PS/2 heb.
merk het verschil toch niet.
Verwijderd
Kheb hem net binnengekregen, typt lekker man
. USB is handig ivm hotswappability (bestaat dat woord?
)
Is er al informatie over wanneer de usb versie beschikbaar is?
Iemand een idee of hij er ook in het compleet zwart is?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
waar heb je de usb versie gekocht en hoe lang was je levertijd?Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:19:
Kheb hem net binnengekregen, typt lekker man. USB is handig ivm hotswappability (bestaat dat woord?
)
Verwijderd
Ik heb hem nu net ook besteld. Ben erg benieuwd. Heb trouwens ook de muis er bij gekocht:

Verwijderd
Hmm, ik heb hem nu 2,5 week geleden besteld, de levertijd is nog onbekend. Ik heb al verschillende andere webshops gemaild, maar nergens is ie op voorraad, en de levertijd is dus overal onbekend
Ik belde vanochtend op naar paradigit of ze er nog 1 hadden liggen..
ja hoor het schap lag nog vol
dus heb er meteen een gehaald.
bevalt echt perfect..
zie het ressultaat hieronder..

ja hoor het schap lag nog vol
bevalt echt perfect..
zie het ressultaat hieronder..
[ Voor 6% gewijzigd door SmoothVision op 10-12-2004 20:04 ]
Uiteraard kun je met de voet spelen..Pic_Art schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:48:
Allemachtig, wat een setup...Geld teveel?:D:P (@ die samsung, kan die ook lager? Dus dat je die voet wat midner ziet?)
Maar staat idd netjes.
check maar ..
jees jij hebt echt geld te veel
Die spullen die in je pc zitten zijn ook niet de goedkoopste
Huh wat is dat op dat tweede scherm (links) voor programma? Ziet er uit als MSN
[ Voor 59% gewijzigd door Dekay op 10-12-2004 21:21 ]
Dekay schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:19:
jees jij hebt echt geld te veelDie spullen die in je pc zitten zijn ook niet de goedkoopste
offtopic:
euhm trillian http://www.trillian.cc chat programma voor MSN/IRC/ICQ/YAHOO ed maar dit is beetje offtopic :-) volgende x ff pm'n please
euhm trillian http://www.trillian.cc chat programma voor MSN/IRC/ICQ/YAHOO ed maar dit is beetje offtopic :-) volgende x ff pm'n please
Kan iemand mij verder helpen? Ik ben op zoek naar een een keyboard met platte toetsen a la de Ultra-X of de X-Touch alleen dan volledig in het zwart. Is dit te krijgen?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
offtopic:
@ SmoothVision: Je kunt helemaal niet pm-en op GoT :D! Welkom op het forum!
@ SmoothVision: Je kunt helemaal niet pm-en op GoT :D! Welkom op het forum!
Geheel nutteloze post maar het moet er even uit: Jézus wat typt dit plankje lekker en snel zeg, niet normaal meer!
Toch?
nu je het zegt .. ik ook niet lol ^^Dekay schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:47:
ik weet niet eens hoe ik een pm moet sturen lol ik zit vet te zoeken maar kan niks vinden
wel zou ik evnt. je accoutn op tweakers gallery kunnen opzoeken,
mits je daar de zelfde username gebruikt en je mail weergeeft ed..
ik heb gewoon dekay als username.. Ik had zoiezo een vraagje hoe je aan die trillian komt. Kun je me anders toevoegen op MSN ofzo?
En voor de mods: mss is het een idee om een PM functie er in te maken zodat dit soort dingen niet meer voor hoeven te komen
En voor de mods: mss is het een idee om een PM functie er in te maken zodat dit soort dingen niet meer voor hoeven te komen
offtopic:
ik zat dus echt 10 minuten te zoeken naar een PM iets he
Hij heeft 2 schermen dat is alles wat bijzonder is, kijks een naar die speakertjes, cheap ass trust dingenDekay schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:19:
jees jij hebt echt geld te veelDie spullen die in je pc zitten zijn ook niet de goedkoopste
en die kast sorry maar veel premod te veel kleuren en het is veeeel te druk neeh de kast vind ik juist het grootste minpunt.
sorry voor de negatieve reactie maar als je pics post kun je dat verwachten
2 tftjes dat is wel netjes (toetsenbord nu ook uiteraard) maar de rest
maarja geld kan veel blijkbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door _Drake_ op 10-12-2004 23:29 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Ik heb vandaag bij Paradigit ook een UltraX gehaald (ze hadden in Eindhoven nog een aardige voorraad!). Wat tikt dat ontzettend zalig zeg! Een hele lichte aanslag, maar wel een hele duidelijke. Je merkt het meteen als je niet goed aangeslagen hebt. En als enorm groot voordeel heeft het ook nog een standaard toetsenbord-indeling, dus geen rare extra knoppen tussen de normale toetsen o.i.d.
Ik weet nu wat ik op mijn werkplek ook wil
Ik weet nu wat ik op mijn werkplek ook wil
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Ik had het ook niet over zn boxjes, ik had het over zn hardewaren die in zijn pc'tje zitten. Check zn sigDrake schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 23:23:
[...]
Hij heeft 2 schermen dat is alles wat bijzonder is, kijks een naar die speakertjes, cheap ass trust dingen![]()
en die kast sorry maar veel premod te veel kleuren en het is veeeel te druk neeh de kast vind ik juist het grootste minpunt.
sorry voor de negatieve reactie maar als je pics post kun je dat verwachten
2 tftjes dat is wel netjes (toetsenbord nu ook uiteraard) maar de rest
maarja geld kan veel blijkbaar.
Maar goed we gaan best wel een beetje offtopic. Laten we er nu maar mee stoppen voordat een modje ingrijpt
[ Voor 9% gewijzigd door Dekay op 11-12-2004 00:26 ]
Dekay schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 23:11:
ik heb gewoon dekay als username.. Ik had zoiezo een vraagje hoe je aan die trillian komt. Kun je me anders toevoegen op MSN ofzo?
offtopic:
offtopic:
Voeg mij maar toe op msn: chat@smoothvision.net
spreek je daar dan wel weer..
Voeg mij maar toe op msn: chat@smoothvision.net
spreek je daar dan wel weer..
Verwijderd
Ik heb nu een probleem, ik gooide laatst drinken over m'n ultra heen :\ ( dom ik weet het ). Toen wou ik het toetsenboardje schoonmaken, en toen haalde ik gewoon 5 toetsen eruit. Nu heb ik na wat gepriegel 3 toetsen er weer in gekregen, maar de shift en de r zijn kapot ( het omhoogspring mechanisme is van plastic ) Die moet je vast klikken, maar nu ontbreekt er bij die 2 toetsen een klein stukje plastic ( eraf geknapt oid ).
Iemand nog een idee hoe ik m'n tobo kan fixen ?
Iemand nog een idee hoe ik m'n tobo kan fixen ?
@R3CoN
Je zou ze niet kunnen vast lijmen met iets dat het blijft zitten oid?
of werkt het mechanisme ook niet meer omdat die pin oid is afgebroken/afgeknapt
of misschien wisselen met een knop die je niet vaak gebruikt * op numpad oid..
maar ik heb zelf nog nooit drinken over mijn toetsenbord gehad maar je kunt het
(dat deed altans een vriend van mij, ook gewoon schoonmaken/spoelen met water en dat met de
föhn erover en als het echt droog is weer gebruiken.. niets aan de hand, en het werkte nog prima
Je zou ze niet kunnen vast lijmen met iets dat het blijft zitten oid?
of werkt het mechanisme ook niet meer omdat die pin oid is afgebroken/afgeknapt
of misschien wisselen met een knop die je niet vaak gebruikt * op numpad oid..
maar ik heb zelf nog nooit drinken over mijn toetsenbord gehad maar je kunt het
(dat deed altans een vriend van mij, ook gewoon schoonmaken/spoelen met water en dat met de
föhn erover en als het echt droog is weer gebruiken.. niets aan de hand, en het werkte nog prima
Even een *kickje*, ik heb twee vragen met hetzelfde doel:
Wanneer komt de UltraX USB versie op de markt?
Als ik kijk naar de webshops wordt ie steeds verder uitgesteld...
Kun je een PS/2 versie ook met een verloopstekkertje op USB aansluiten?
Ja, ik weet dat daar al een paar keer over gepost is, dat dat soms niet helemaal lekker loopt, vooral met meerdere toetsen tegelijk indrukken. Maar aan de andere kant hebben ook mensen daar last van met de PS/2@PS/2 versie.
Wanneer komt de UltraX USB versie op de markt?
Als ik kijk naar de webshops wordt ie steeds verder uitgesteld...
Kun je een PS/2 versie ook met een verloopstekkertje op USB aansluiten?
Ja, ik weet dat daar al een paar keer over gepost is, dat dat soms niet helemaal lekker loopt, vooral met meerdere toetsen tegelijk indrukken. Maar aan de andere kant hebben ook mensen daar last van met de PS/2@PS/2 versie.
Ik heb op dit moment net vandaag ereen gehaald in lelystad. Met usb aansluiting
, ik weet alleen de naam van de winkel niet meer (was vlak bij lelystad centraal en bij de kijkshop)... zag hem liggen en ik dacht die is voor mij 
USB >> verloop >> PC
ow ja voor 20 euro's
USB >> verloop >> PC
ow ja voor 20 euro's
[ Voor 35% gewijzigd door YscO op 16-12-2004 23:30 ]
Heb je geen bonnetje of iets anders... waar je nog op kan kijken. Ik woon in een beetje te verweg van Lelystad om em daar op te halen, maar wie weten willen ze em ook wel opsturen. Het is wel heel goed nieuws iig, dan zal die waarschijnlijk ook binnenkort bij andere winkels met USB aansluiting te koop zijn!YscO schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:18:
Ik heb op dit moment net vandaag ereen gehaald in lelystad. Met usb aansluiting, ik weet alleen de naam van de winkel niet meer (was vlak bij lelystad centraal en bij de kijkshop)... zag hem liggen en ik dacht die is voor mij
USB >> verloop >> PC
ow ja voor 20 euro's
edit: Sterker nog, ze zijn nu al overal leverbaar, de meeste winkels in de pricewatch hebben ze op voorraad!
[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 17-12-2004 10:07 ]
Dynabyte zit hier in de buurt, kan ik em daar ook ff ophalen. Thnx voor je post trouwensYscO schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:03:
Dynabyte daar heb ik hem vandaan, zal vanmiddag even foto's maken
Het is middag!!!YscO schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:03:
Dynabyte daar heb ik hem vandaan, zal vanmiddag even foto's maken

Sorry, maar ik was echt gesteld op dat toetsenbordje en nu zit ik al maandenlang ofzo met een laptop zonder PS2 aansluiting. Ik wil dus errug snel die Logitech gaan halen (alweer, maar nu dan met USB). Maar ik zil eerst bewijs zien!
Overigens zie ik bij de meeste webshops dat er toch wel een aardig lange levertijd op zit.
Het zit ook niet mee, ik vol goede moed naar Dynabyte. Na eerst duidelijk te hebben gemaakt welk TB ik bedoelde... (nee meneer, we hebben echt alleen maar de cordless... sureHoedje schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:07:
[...]
Dynabyte zit hier in de buurt, kan ik em daar ook ff ophalen. Thnx voor je post trouwens

/me Hoedje was echter niet te stuiten, en begaf zich naar de pricewatch... maarja de prijzen in de gewone winkel zijn ongeveer even hoog en dan komen er nog verzendkosten (rembours als je een beetje snel wil) bij. Dan moet Hoedje toch maar ff wachten tot volgende week
Dus nu ga ik maar weer verder leren...
Dit topic is gesloten.