Ik heb hem besteld bij www.centralpoint.nl, de USB versie staat er, mja mij maakt het niet uit, morgen krijg ik hem binnen dus dan meld ik wel even welke versie ze leverenHoedje schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:03:
[...]
Het zit ook niet mee, ik vol goede moed naar Dynabyte. Na eerst duidelijk te hebben gemaakt welk TB ik bedoelde... (nee meneer, we hebben echt alleen maar de cordless... sure). Gelukkig hadden ze een Headstart (oid) PC staan waar een UltraX aanhing, maar ze hadden ze niet op voorraad. Alhoewel ik nog steeds twijfel, die verkopers daar zijn zo vaag. Maar ik daarna weer naar huis. Ik heb volgende week twee tentamens, dus ik moet eigenlijk leren. Ik kon mezelf toch niet inhouden. Ik heb het telefoonboek erbij gepakt en ben maar gaan bellen... Mycom verkoopt ze niet. Dynabyte had ze ook over de telefoon niet
. ComputerLand krijgt ze volgende week (of over twee weken) pas
. En Vobis ga ik uit principiele overwegingen (ooit een Escom gehad) liever niet naartoe...
/me Hoedje was echter niet te stuiten, en begaf zich naar de pricewatch... maarja de prijzen in de gewone winkel zijn ongeveer even hoog en dan komen er nog verzendkosten (rembours als je een beetje snel wil) bij. Dan moet Hoedje toch maar ff wachten tot volgende week. Hoedje wil nu hebben hebben hebben!
Dus nu ga ik maar weer verder leren...
En zoals gezegd heeft paradigit ze ook nog op voorraad, iig beide filialen in amsterdam, en eindhoven.