[keyboard] UltraX

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 6.326 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:03:
[...]

Het zit ook niet mee, ik vol goede moed naar Dynabyte. Na eerst duidelijk te hebben gemaakt welk TB ik bedoelde... (nee meneer, we hebben echt alleen maar de cordless... sure :/). Gelukkig hadden ze een Headstart (oid) PC staan waar een UltraX aanhing, maar ze hadden ze niet op voorraad. Alhoewel ik nog steeds twijfel, die verkopers daar zijn zo vaag. Maar ik daarna weer naar huis. Ik heb volgende week twee tentamens, dus ik moet eigenlijk leren. Ik kon mezelf toch niet inhouden. Ik heb het telefoonboek erbij gepakt en ben maar gaan bellen... Mycom verkoopt ze niet. Dynabyte had ze ook over de telefoon niet :P. ComputerLand krijgt ze volgende week (of over twee weken) pas :? . En Vobis ga ik uit principiele overwegingen (ooit een Escom gehad) liever niet naartoe...

/me Hoedje was echter niet te stuiten, en begaf zich naar de pricewatch... maarja de prijzen in de gewone winkel zijn ongeveer even hoog en dan komen er nog verzendkosten (rembours als je een beetje snel wil) bij. Dan moet Hoedje toch maar ff wachten tot volgende week :'( . Hoedje wil nu hebben hebben hebben!

Dus nu ga ik maar weer verder leren...
Ik heb hem besteld bij www.centralpoint.nl, de USB versie staat er, mja mij maakt het niet uit, morgen krijg ik hem binnen dus dan meld ik wel even welke versie ze leveren :) Ze hebben er iig genoeg op voorraad _/-\o_ :D

En zoals gezegd heeft paradigit ze ook nog op voorraad, iig beide filialen in amsterdam, en eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik wil even mijn gebruikers ervaring over de Logitech Ultra Flat X kwijt.

Hij gamed ontiegelijk lekker, alleen wil ik eigenlijk wel wat meer toetsen per seconden kunnen intikken of te wel meerder toetsen per sec...??

Verder typt hij maximaal!, en is hij best stil!
Ik heb geen flame over Logitech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Dan heb jij dus waarschijnlijk de PS/2 versie en wil jij ook de USB versie hebben. Als het goed is kan je met die meerdere toetsen indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

zimbab schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:26:
Dan heb jij dus waarschijnlijk de PS/2 versie en wil jij ook de USB versie hebben. Als het goed is kan je met die meerdere toetsen indrukken.
Kan iemand dat verifieren? Alleen mijn 12 jaar oude AT IBM keyboard kan 3-4 toetsen tegelijkertijd indrukken, alle andere die ik heb gezien laten het vaak afweten bij 2 :/

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Ik zie net dat het ook aan een BIOS instelling kan liggen --> typematic rate.

Moet je dit topic maar even CRTL+F'en met het woord "meerdere". Dan kom je wel wat posts tegen.

[ Voor 10% gewijzigd door zimbab op 18-12-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em eindelijk binnen, tikt heerlijk :D

Het is de USB versie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Nog even voor de ps/2 versie --> usb converter

Geachte heer xxxxxx,

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw email begrijp ik dat het UltraX toetsenbord niet goed werkt op de
USB poort.

Helaas wordt dit toetsenbord alleen op de PS/2 poort ondersteund. Daarnaast
wordt uw Ps/2 naar USB adapter ook niet ondersteund door Logitech. Dit is
omdat in de meeste gevallen deze voor signaalvervorming zorgen, waardoor
het toetsenbord niet goed werkt.

Ik zou u daarom willen vragen om het toetsenbord op een andere pc aan te
sluiten op de PS/2 poort om te kijken of het toetsenbord hier hetzelfde
probleem vertoont.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende
onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Almar Bulters
Logitech Europe SA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nooit gedacht dat een simpel toetsenbordje zo'n enorme topic zou kunnen veroorzaken :z

Iig zijn we al ruim over de 500 posts, dus gaat deze dicht. Als er behoefte is aan een deel 2 kan dat altijd, maar dan wel met een degelijke topicstart die een samenvatting geeft van de info die hierin staat. Wie voelt zich geroepen? ;)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.