[Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 4

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.492 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 23:38:
[...]

edit : vraagje trouwens : hoeveel wide body kits zijn er? Ik weet dat je de van Mantis hebt, maar kan je er nog andere winnen?
Ik heb er met mijn 206je 2 gewonnen, de mantis en nog 1

Hoe de hell moet je laden in deze game als je em al hebt uitgespeeld :? Ik had nog wel een savegame van 111 maar volgens mij heeft ie gequick saved over die game heen want hoeveel savegame's ik ook weghaal uit de directorie, het is en blijft uitgespeeld :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 12:08
quality slider in windows ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 23:13:

Ik heb dus nu eundelijk men eigen bakkie om online mee te racen met 3 U mods erop. ik trek nu bij de start constant iedereen eruit omdat ik een U mod op men drivetrain heb. iedereen vraagt steeds of ik NOS gebruik maar ik zeg gewoon had je maar de goeie mods moeten kiezen :) Ervarign van jarenlang Gran Turismo series spelen waar je aan het begin de goede keuzes moet maken met weinig cash? Wie weet...
Jij hebt dus 3 unieke mods? Ik heb er tot nu toe 2, dus wanneer kan ik die 3e ontvangen? Ben nu bij race 95 ofzo. Ik heb tot nu toe al een unieke engine/exhaust mod en een unieke E.C.U. mod en ik race elke race op hard (nou ja, bijna, heb ongeveer 5 races niet op hard gedaan)

Deze twee mods zorgen ervoor dat je al veel sneller kan accelereren en dat je een hogere topsnelheid kan behalen. Als ik dus als 3e die unieke nos kan krijgen dan kan ik nog sneller optrekken. >:) ;)

Op dit moment trek ik al veel mensen eruit met de S2000 bak. Deze auto vind ik toch wel het beste hoor. In drag dan. Heb met deze auto nog geen 1 drag verloren. En zoals een paar posts hierboven staat, lijkt het wel dat als je met een perfect shift begint dat je dan een boost krijgt ofzo.

Maar goed, ik ga nu koesie doen, want ik heb morgen (vandaag) tentames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Klint misschien raar maar het lijkt wel alsof je auto online heel anders rijd dan offline (en dan in een negatieve zin :() Ik kan bochten die ik offline perfect maakte met volle snelheid online gewoon niet maken, vlieg ik de bocht uit en gaat me auto heel erg raar stuiteren enzo, deed ie offline niet zo erg :? Snap er helemaal niks van :X

lol win net 2 races sprint en er gaan gewoon punten af |:( :X

[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 26-11-2003 00:14 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 25 november 2003 @ 23:52:
[...]

Ik heb er met mijn 206je 2 gewonnen, de mantis en nog 1

Hoe de hell moet je laden in deze game als je em al hebt uitgespeeld :? Ik had nog wel een savegame van 111 maar volgens mij heeft ie gequick saved over die game heen want hoeveel savegame's ik ook weghaal uit de directorie, het is en blijft uitgespeeld :?
je kan je game loaden via options, daar heb je 'save/load'
Maar als je opnieuw underground wil gaan moet je een nieuw profiel aanmaken.

De Mantis kit heb ik al, eens zien of ik die andere te pakken kan krijgen :)
Trouwens, als je het hebt uitgespeeld, word dan echt alles unlocked (dus alle upgrades, zowel unique als l1 t/m 3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, 103, de onmogelijke..
Het doel is om hen voor te blijven, lukt me 6 laps na mekaar, en in de laatste halen ze me onmogelijk snel in..
Bij de start schiet ik goed mee met me miata, zelf wat voor en duw de linkse wat.
Die knalt tegen de muur, fijn.
Wat erna, paarse doet ook wat gek, dus die ook al ff weg.
En dan voor die werken of in die werken, duwtje tegen die bruine, en ook ff gerust..

Zolang je ervoor kan blijven en niet te rap gaat geen prob.
Wat je ook doet, ga niet nos'en, zitten ze enorm vlug weer bij jou en dat wil je niet..
Ik had in de 6e lap, 5, 7 en 43 minute voorsprong op de tegenstanders :p
Die laatste was uit controle en bleef in de hoek rijden :+ Haha..
Naja, in de tunnel halen ze me opeens ranzig snel in, en voor het kleinere tunneltje daar zitten ze al voor me..
Hoeveel je ook nos'ed (alles opgespaard), je kan hen niet bijhalen..
Eens ze voor je zijn eb je pech, en aan 320 per uur nemen ze gewoon netjes hun bochten hoor, en nergens tegen knallen..
Fijn is dat :p
Irriterend dat ze me net op het einde ingehaald hebben. Zat nu es zo close..

Iemand nog tips ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 00:13:
Argh, 103, de onmogelijke..
Het doel is om hen voor te blijven, lukt me 6 laps na mekaar, en in de laatste halen ze me onmogelijk snel in..
Bij de start schiet ik goed mee met me miata, zelf wat voor en duw de linkse wat.
Die knalt tegen de muur, fijn.
Wat erna, paarse doet ook wat gek, dus die ook al ff weg.
En dan voor die werken of in die werken, duwtje tegen die bruine, en ook ff gerust..

Zolang je ervoor kan blijven en niet te rap gaat geen prob.
Wat je ook doet, ga niet nos'en, zitten ze enorm vlug weer bij jou en dat wil je niet..
Ik had in de 6e lap, 5, 7 en 43 minute voorsprong op de tegenstanders :p
Die laatste was uit controle en bleef in de hoek rijden :+ Haha..
Naja, in de tunnel halen ze me opeens ranzig snel in, en voor het kleinere tunneltje daar zitten ze al voor me..
Hoeveel je ook nos'ed (alles opgespaard), je kan hen niet bijhalen..
Eens ze voor je zijn eb je pech, en aan 320 per uur nemen ze gewoon netjes hun bochten hoor, en nergens tegen knallen..
Fijn is dat :p
Irriterend dat ze me net op het einde ingehaald hebben. Zat nu es zo close..

Iemand nog tips ofzo?
Er een nachtje over slapen, heb ik ook gedaan (in mijn geval dagje), zal strx weten of het iets uitgehaald heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterkte :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
wat ook helpt is gewoon een keer een andere auto te pakken, bv ipv de skyline de rx7 of de mitia, dat hielp iig bij mij :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Bruggeling I C? :)
Naaste buur dus, wel leuk om te zien hoe een NL forum steeds meer Belgen trekt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een gegeven moment lukt het wel :) zoals je zelf al zei je moet gewoon voor ze blijven. Blijf die 90 graden bochtjes oefenen want de rest van de baan is best easy. Probeer ook een soort routine op te bouwen door bijvoorbeeld die tunnel met palen heen. Als je er kris kras doorheen een mooie lijn in uitzet ben je altijd veel sneller dan de AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clay schreef op 25 november 2003 @ 22:33:
[...]

Ze moeten eens ophouden die games te vernederlandsen. Dat ze op de doos NL meuk zetten is tot daar aan toe, van het spel moet je afblijven. Maare, in hoeverre is die nederlandstalig dan? licht het ff toe oid. :{
als ik nou zeg 'lachgas' ipv. 'nitro', geeft dat een indicatie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 23:13:

...

EN Holy Shit! Ik dacht ik plaats ff mijn high score van een driuft maar die van jouw is net iets hoger :( Ik heb nog wel de langste drift qua seconden :p

[afbeelding]
[afbeelding]

Veel raceplezier! Trouwens ik heb al een paar bekenden gezien van GoT in de Nederland room. Ik ben die Rood/Wit/Blauwe RX-7 met oranje spoiler en velgen ;)
[edit: even piccy!
[afbeelding]
Ik krijg me drift score niet zo hoog ? :( heel vaag.. maar de langste drift is nog steeds die van mij :P

http://home.westbrabant.net/~kwbnl/nfs/drift02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar staan de NFSU savegames? ik kan hem niet meer opstarten, moet dus ff reinstallen, maar wil mn saves graag bewaren... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 00:42:
waar staan de NFSU savegames? ik kan hem niet meer opstarten, moet dus ff reinstallen, maar wil mn saves graag bewaren... :D
D:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude, dat is nog eens een snelle reactie :D thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 00:46:
dude, dat is nog eens een snelle reactie :D thnx!
ja gelukkig is het al 20 keer gevraagd in deze thread :p

and feck! 27 seconden :( Morgen ff verbeteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

level 103. ff geen zin meer.

level 86 en 95 zijn gewoon zwaar k*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 08:38

Stoffel

Engineering the impossible

Zo, alles zonder te cheaten op hard uitgespeeld :)

Weet iemand eigenlijk hoe ik nu nog die andere unique performance upgrades kan krijgen? Ik ga toch zeker niet die hele underground mode opnieuw moeten uitspelen he :?
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 00:38:
[...]

Ik krijg me drift score niet zo hoog ? :( heel vaag.. maar de langste drift is nog steeds die van mij :P

http://home.westbrabant.net/~kwbnl/nfs/drift02.jpg
Mijn hoogste drift score is 180.000 nogwat ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Stoffel op 26-11-2003 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mmelis/ralph/screens/NFS/INSANE_DRIFT2.JPG

Ga je daar maar eens op stukbijten Shadow :p Nu alleen de hoogste score voor 1 drift nog :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 00:25:
[...]

offtopic:
Bruggeling I C? :)
Naaste buur dus, wel leuk om te zien hoe een NL forum steeds meer Belgen trekt >:)
offtopic:
Jaja, zit hier al lang, maar post zelden iets.. Bijna nooit eigenlijk, buiten nu toch wel eens :)
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 01:08:
level 103. ff geen zin meer.

level 86 en 95 zijn gewoon zwaar k*t.
Inderdaad en 103 is nóg erger :(
Anyway, ik ga slapen.
Moet er straks om 6u uit voor school :+

Als iemand btw nog tips heeft voor 103, vuur maar..
Heb iig ondervonden dat het niet meer haalbaar is vanaf het moment dat zij jou voorbijsteken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb iig ondervonden dat het niet meer haalbaar is vanaf het moment dat zij jou voorbijsteken..
Dat is dus de truc, niet voorbij laten gaan :p Doe je spiegel aan en zodra je er eentje langs je ziet komen... BOOM! Stuur om. En kijk uit bij die 90 graden bochten want ze beuken je keihard in je zij. Eeen trucje om daar te doen is of een sneaky handrem bochtje (kom je er wel langzamer uit) of net even iets langer rechtdoor rijden want dan vliegt ie langs je de railing in en met een beetje geluk over de kop.
Op hoge snelheid zijn ze ook makkelijk over de kop te beuken trouwens. Zodra die paarse of goude wagen langs je wil schieten bij die weg werkzaamheden moet je ze in hun zij raken en dan vliegen ze soms ineens over de kop. Je kan ze natuurlijk ook in dat hek douwen })

Suc6 iig. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 00:04:
[...]

Jij hebt dus 3 unieke mods? Ik heb er tot nu toe 2, dus wanneer kan ik die 3e ontvangen? Ben nu bij race 95 ofzo. Ik heb tot nu toe al een unieke engine/exhaust mod en een unieke E.C.U. mod en ik race elke race op hard (nou ja, bijna, heb ongeveer 5 races niet op hard gedaan)
Die 3de krijg je na 95 of 96.
En je kan idd nos kiezen. Leuk als je veel wilt draggen. Anders lijkt me iets voor een betere handling handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Even een vraagje.
Kan je ook met een "geleende" versie online racen? Of heb je een key oid nodig?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 21:00
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 00:27:
[...]

omfg, dit ga je niet menen.. :(
Ik denk dat ik gewoon alles maar ga importeren ofzo, weet ik iig zeker dat er geen nederlands tussen zit :/

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:04

Entity

9000rpm

Lord_Mithril schreef op 26 november 2003 @ 09:19:
[...]

omfg, dit ga je niet menen.. :(
Ik denk dat ik gewoon alles maar ga importeren ofzo, weet ik iig zeker dat er geen nederlands tussen zit :/
Je kunt het spel volgens mij gewoon instellen op Engelstalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

[...]
:( :(

Gelukkig zetten ze het ook op de doos "software in het nederlands/engels, boekies en zut in het nederlands/engels". 'k heb geloof ik mohaa in het nederlands (gelukkig alleen menu's etc.) en bij Alice kon je gewoon het NL pak bestand wegmikken om het op engels te zetten :+ maar ik ga dus echt -geen- nederlandse nfsu kopen. :w :'(
Je kunt het spel volgens mij gewoon instellen op Engelstalig.
Dat zou beter zijn _o_

[ Voor 14% gewijzigd door Clay op 26-11-2003 09:36 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik snap niet dat zelfs na zoveel reakties hier mensen nog steeds niet door hebben hoe je de AI kan foolen....

Iedereen heeft het erover dat de AI te goed is, in de bochten meer grip heeft en je zo ineens voorbij blaast met grof gezegd 1,5x je snelheid..
Gaat er dan bij niemand een belletje rinkelen?

Die AI is zo afgesteld dat ze zich aanpassen aan jou rijstijl (dat weet iedereen wel ja...) dus waarom niet ff een tikkie anders rijden...

Bij de "moeilijke" races die in dit topic genoemd zijn heb ik het niet uber zwaar gehad, iig geen 5x over een race gedaan..
Niet dat ik zo goed ben, maar als je gewoon langzamer gaat rijden (veel remmen) dan gaat de AI ook langzamer rijden.
Dan ga je gewoon de laatste ronde (laatste stukje) het gas erop en ram je de AI aan de kant... AI heeft iets vertraging met sneller rijden en voila, numero uno!

Je moet er natuurlijk wel om denken dat je het remmen en langzamer rijden niet overdrijft want dan lig je zo een flink eind achter.
Beetje afwegen..

[Als iemand al een soortgelijk verhaaltje heeft geplaatst in dit topic dan mag je deze vergeten]

[ Voor 6% gewijzigd door Goingin op 26-11-2003 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Goingin schreef op 26 november 2003 @ 09:37:
Ik snap niet dat zelfs na zoveel reakties hier mensen nog steeds niet door hebben hoe je de AI kan foolen....

Iedereen heeft het erover dat de AI te goed is, in de bochten meer grip heeft en je zo ineens voorbij blaast met grof gezegd 1,5x je snelheid..
Gaat er dan bij niemand een belletje rinkelen?

Die AI is zo afgesteld dat ze zich aanpassen aan jou rijstijl (dat weet iedereen wel ja...) dus waarom niet ff een tikkie anders rijden...

Bij de "moeilijke" races die in dit topic genoemd zijn heb ik het niet uber zwaar gehad, iig geen 5x over een race gedaan..
Niet dat ik zo goed ben, maar als je gewoon langzamer gaat rijden (veel remmen) dan gaat de AI ook langzamer rijden.
Dan ga je gewoon de laatste ronde (laatste stukje) het gas erop en ram je de AI aan de kant... AI heeft iets vertraging met sneller rijden en voila, numero uno!

Je moet er natuurlijk wel om denken dat je het remmen en langzamer rijden niet overdrijft want dan lig je zo een flink eind achter.
Beetje afwegen..

[Als iemand al een soortgelijk verhaaltje heeft geplaatst in dit topic dan mag je deze vergeten]
Hmm, daar heb ik nog niet eens aan gedacht, ik ga het zeker eens proberen :) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Woohoo mag weer lekker overnieuw beginnen ... pc geformateerd en natuurlijk vergeten de savegames op te slaan ... was al lekker ver ( race 78 ) en mag nu vanaf 0 weer beginnen ... :'( :'(

Wat hou ik hier van <-- sarcastisch })

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Timocos schreef op 26 november 2003 @ 09:52:
Woohoo mag weer lekker overnieuw beginnen ... pc geformateerd en natuurlijk vergeten de savegames op te slaan ... was al lekker ver ( race 78 ) en mag nu vanaf 0 weer beginnen ... :'( :'(

Wat hou ik hier van <-- sarcastisch })
Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme vraag....morgen komt hij dus uit op pc???
Wante ik heb het gevoel dat iedereen hem alzowat heeft......
helpus een bitt wante ik kom hier bij na nooit in de forum gedeelte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
ja en je nitro tot het laatst bewaren natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
marteltor schreef op 26 november 2003 @ 10:38:
ja en je nitro tot het laatst bewaren natuurlijk :)
Nou, niet altijd, bijv bij drag is het handig om een deel in z'n 5 al te gebruiken en de rest in z'n 6
Tijdens race kan ff een kort shot al genoeg zijn om voor een AI te blijven (na een kleine aanvaring oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Eerst natuurlijk even showen ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.venema4/wagen/front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.venema4/wagen/side.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.venema4/wagen/back.jpg
En dan de vraag of die Nissan Skyline (de duurste dus) ook meteen de best mogelijke wagen is. Je zou zeggen dat de onderdelen de wagen maken en niet de wagen zelf. Je bouwt er een heleboel nieuwe onderdelen in... maar is die wagen van nature sneller ofzo?

[ Voor 18% gewijzigd door Kaastosti op 26-11-2003 10:53 ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu momenteel @ school en thuis nog wat zitten proberen om race 103, maar die laatste lap is fataal.
T verhaaltje van Goingin herken ik wel, had ik wel al door maar dat afwegen is echter niet zo gemakkelijk.
En als jij in de laatste ronde, gaat nossen en echt snel gaat om hun bij te halen, of als je gewoon gecrasht bent en hen ook weer wilt bijhalen dan versnellen ze enorm vlug. Maakt het inhalen niet meer mogelijk, en het vertragen ook niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

Ik zit nu bij race 103, heb het al een GROOT aantal keren geprobeerd, voorlopig ff niet meer, wordt er behoorlijk moe van, om 'm steeds niet te halen ! :(

Van mij had EA de moeilijkheidsgraad iets gelijkmatiger aan mogen brengen, de races tussen 96 en 103 vond ik nl een stuk makkelijker dan die twee.

Mijn bakkie op dit moment:
Afbeeldingslocatie: http://www.huurmoordenaars.nl/meuk/wagen.jpg
Ik vind die body vinyls wel heel mooi, mooier dan dat ik zelf in elkaar kan knutselen, houd namelijk niet zo van die "zuurstok" wagens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 11-09 09:14
Goingin schreef op 26 november 2003 @ 10:45:
[...]

Nou, niet altijd, bijv bij drag is het handig om een deel in z'n 5 al te gebruiken en de rest in z'n 6
Tijdens race kan ff een kort shot al genoeg zijn om voor een AI te blijven (na een kleine aanvaring oid)
ik bedoel natuurlijk tijdens de levels met zo een reusachtige catch up dat je amper kan winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
Kaastosti schreef op 26 november 2003 @ 10:53:
Eerst natuurlijk even showen ;)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan de vraag of die Nissan Skyline (de duurste dus) ook meteen de best mogelijke wagen is. Je zou zeggen dat de onderdelen de wagen maken en niet de wagen zelf. Je bouwt er een heleboel nieuwe onderdelen in... maar is die wagen van nature sneller ofzo?
Hij is iets sneller, maar dat maakt hem nog geen winnaar, ligt volledig aan de bestuurder..

Zo reed ik gister online tegen een Miata, en dat ding had schijnbaar alle lvl 3 upgrades want hij kon wel meekomen, op lange stukken en bij de start kon ik wel wegrijden met mijn skyline, maar hij zoefde mij zo voorbij toen ik op een truck klapte, snelheid heeft soms ook zijn nadelen.
Ik had daarna het geluk dat hij zijn kar tegen een pilaar parkeerde zodat ik kon winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 23:00:
Even 'stom' vraagje tussen door.
Ik heb nu 5 sterren he, zit aan race 103.
Maar ik vraag me af of het wel nog mogelijk is om nog van die blokjes bij te hebben?
Dus om 5 sterren te hebben, en al die blokjes vol? :)
5 sterrren.. Je krijgt niet meer van die blokjes erbijh

Ik had nog geen antwoordt ervoor gelezen dus doe ik maar
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 21:58:
[...]

Sorry hoor, maar ik vind je maar een beetje een losertje.. Zeiken op iemand omdat hij moeite heeft om 104 te halen, en zelf niet eens de moeite nemen om race 103 voor de zoveelste keer te doen. En dat door iemand anders op te laten knappen, echt sneu }:O .. En dan hierna doodleuk melden dat JIJ, NFSU hebt uitgespeeld, laat me niet lachen.
Lach maar dan is toch waarheid op 1 race na... nou woww.. >:)

[ Voor 39% gewijzigd door R-B op 26-11-2003 12:20 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Weet iemand al of je je eigen vinyls etc kunt maken? Dat lijkt me namelijk wel heel erg gaaf!

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

HyperMan schreef op 26 november 2003 @ 12:12:
Weet iemand al of je je eigen vinyls etc kunt maken? Dat lijkt me namelijk wel heel erg gaaf!
nopez..z ou wel leuk zijn eigenlijk :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
HyperMan schreef op 26 november 2003 @ 12:12:
Dat zou wel heel erg bruut zijn, als daar een mod oid voor uitkwam ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als EA wil dat deze game voorlopig lang gespeeld wordt online, dan moeten ze wel dat soort dingen erin gaan brengen, dat mensen hun eigen vinyls kunnen creëren.

Mods houden online communities in leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Laatst online: 12-09 16:54
Kan je eigenlijk pas aan je auto gaan sleutelen qua performance wanneer je echt Underground gaat doen? Ik doe nu alleen nog even Single Races om aan het spel te wennen (doe nooit racegames). Op dit moment heb ik de Mazda X7 met Reputation x 2.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 12:44:
als EA wil dat deze game voorlopig lang gespeeld wordt online, dan moeten ze wel dat soort dingen erin gaan brengen, dat mensen hun eigen vinyls kunnen creëren.

Mods houden online communities in leven.
Het probleem is dat men PS2 vs. PC wil behouden. Om dit probleemloos te laten werken, moeten beide versies nagenoeg identiek zijn qua mogelijkheden. Als je custom vinyls gaat toelaten, zullen de mensen met een PS2 die niet zien en het spel zal daar waarschijnlijk niet op berekend zijn.

EA heeft zelf ook gezegd dat er geen add-ons komen, dus hoop er ook maar niet op, dan valt het altijd tegen. Volgend jaar moet er weer een nieuwe NFS uitkomen, dus kun je daar je zinnen op zetten mocht je Underground beu zijn... En ze hebben beloofd om serieus te kijken naar mod mogelijkheden in de volgende NFS, omdat ze toch doorhebben dat een spel als NFS4 nog steeds populair is puur vanwege de mods.

[ Voor 5% gewijzigd door Entity op 26-11-2003 13:16 . Reden: overbodig spul weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
hoe kan ik me achteruitkijkspiegel aan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Laatst online: 21-08 08:53

AMD

Life is short. Play more

Ik krijg race 24 maar niet onder de knie. Dan moet je zeg maar tegen die 'sleepers' rijden.
Iemand nog tips hoe je zo'n irritante 90 graden hoek goed neemt? Ik krijg hem niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Phant0m schreef op 26 november 2003 @ 13:25:
Bumpercam nemen-> ESC-> options->...etc.
Dus tijdens het spelen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
AMD schreef op 26 november 2003 @ 13:29:
Ik krijg race 24 maar niet onder de knie. Dan moet je zeg maar tegen die 'sleepers' rijden.
Iemand nog tips hoe je zo'n irritante 90 graden hoek goed neemt? Ik krijg hem niet voor elkaar.
handrem bochtje of , er een slappe bocht van maken, dus bocht naar links, helemaal rechst rijden, kort langs de linker kant en rechts de bocht uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phant0m schreef op 26 november 2003 @ 13:25:
Ja dat wil ik ook wel eens weten. Ik las een paar posts terug dat iemand het daarover had.

En hier weer even wat pics van mijn allerlaatste creatie. Ik noem het de Rasta mobiel :+ omdat het echt van die kleuren bevat en dat was ook mijn doel. Ik weet het, het is een zuurstok bak, maar hij ziet er wel lachen uit of niet soms? ;) >:)
Toch wel geinig om met die verschillende lagen vinyl te klooien.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/GS1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/GS2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/GS3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/GS4.JPG

Ben in het spel zelf nu bij race 100 en heb als unieke mods nu de engine/exhaust, E.C.U en de NOS. Maar ik heb nog een save game van waarbij je race 95 gehaald hebt en de time trail van 96 nog moet doen. Dus kan ik altijd nog switchen van unieke mod. Als ik race neem ik de banden voor extra handling en voor de drag kan ik dan snel weer die NOS nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 13:40:
[...]

Ja dat wil ik ook wel eens weten. Ik las een paar posts terug dat iemand het daarover had.

En hier weer even wat pics van mijn allerlaatste creatie. Ik noem het de Rasta mobiel :+ omdat het echt van die kleuren bevat en dat was ook mijn doel. Ik weet het, het is een zuurstok bak, maar hij ziet er wel lachen uit of niet soms? ;) >:)
Toch wel geinig om met die verschillende lagen vinyl te klooien.
Dat ziet er gaaf uit >:). Ik ben pas bij race 13 :P.

Ik heb trouwens nog 2 vraagjes:
1) Klopt het dat je met een stuurtje (logitech force feedback) een stuk slechter rijdt dan met :? Met een keyboard is het voor mij in ieder geval een stuk makkelijker.
2) Hoe zet ik die filmpjes bij het opstarten van het spel uit. Waarschijnlijk iets met underground.exe -nointro oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFluX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-07-2024

iFluX

.....Pokes Your Eye.....

Iemand die mij kan vertellen hoe die punte met ze'n 4en tegen elkaar worden geteld?
Word er echt ziek van...
Speelde eerst alleen 1v1, maar dacht doe eens gek speel eens met ze'n 4en...
van 6740 punte stond ik binnen 5 game's op 100 8)7
waarvan 1 verloren? :X

Iemand die weet hoe het zit???
please tell me word er gek van!!!

[ Voor 4% gewijzigd door iFluX op 26-11-2003 14:12 ]

...///...\\\...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 13:40:
[...]

Bumpercam nemen-> ESC-> options->...etc.
Dus tijdens het spelen.
Lekker Pimp car :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
jaaaaahhhhhhhhoeeeeeeeeeeeeeeee in nederland is ie geariveerd voor de PC

heb hem net bij Intertoys vandaan
45€

ga hem nu installen

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFluX

iFluX

.....Pokes Your Eye.....

Nog ff m'n bakkie showen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.somswel.nl/mypics/bakkie1.JPG

[ Voor 76% gewijzigd door iFluX op 26-11-2003 14:46 ]

...///...\\\...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Maar kan je nu met de iso-versie wel of niet op internet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze moeten trouwens echt wat aan dat cheaten gaan doen online. Soms zoeft er ineens iemand voorbij en is ie gefinished tewijl jij nog 1 heel rondje moet doen :|

En het afstraffen van disconnecten moet harder worden. Veel rep verlies of zoiets. Als je namelijk eenmal iemand met hoge rep aan het inmaken bent disconnecten er echt veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doppert schreef op 26 november 2003 @ 14:18:

45€

ga hem nu installen
weet je al of het in 't nederlands is of in het engels... of kan je de taal weer op engels zetten ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFluX

iFluX

.....Pokes Your Eye.....

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 14:35:
[...]

weet je al of het in 't nederlands is of in het engels... of kan je de taal weer op engels zetten ?
Zon spel als NFSU zal nooit alleen in een taal uitkomen!
Zal altijd een keuze zijn of .... of engels B)

...///...\\\...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:33
Shiver23 schreef op 26 november 2003 @ 14:32:
Ja dat kan wel met de crack van 1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hmm nu weet ik het helemaal niet meer.

Kan ik misschien beter voor de PS2 een andere game halen en deze op de PC spelen. Scheelt toch weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
[...]

:X
dat meen je toch zeker niet he?
want dan is EA toch wel heel diep gezonken (en dat waren ze al met wat andere slecht (lees: waardeloos) vertaalde games :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 21:00
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Picture%20001.jpg
>:)
De reclame doos heb ik al >:) nu alleen het spel nog legaal.. :X

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Damn...net een drift van 95K tegen de muur.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Gutteguttegut schreef op 26 november 2003 @ 15:35:
Damn...net een drift van 95K tegen de muur.. :(
haha, ja, fijn is dat. Ik raak soms redelijk opgefokt als er weer eens een superdrift in de muur eindigt. Vooral als het maar net een tikje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Sander Prinsen schreef op 26 november 2003 @ 15:40:
[...]

haha, ja, fijn is dat. Ik raak soms redelijk opgefokt als er weer eens een superdrift in de muur eindigt. Vooral als het maar net een tikje is.
Ik word vaak overmoedig...MEER MEEER MEEEEEER ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
Shiver23 schreef op 26 november 2003 @ 14:32:
Ik zeg alleen dat het kan, hoe het kan ga ik niet vertellen.
Gewoon spel kopen, alleen al om de doos op je kast te kunnen zetten :P

* Goingin gaat winkelcheck doen straks :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op 26 november 2003 @ 15:43:
[...]
Ik word vaak overmoedig...MEER MEEER MEEEEEER ;)
HAHA ja. Ik denk dan altijd "nog even dit bochtje erbij.." en dan dam! in de muur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 15:55:
[...]

HAHA ja. Ik denk dan altijd "nog even dit bochtje erbij.." en dan dam! in de muur :(
Maar nu NIET! -> 84,6K !!!
pics volgen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

CyClopSs schreef op 26 november 2003 @ 14:11:
Iemand die mij kan vertellen hoe die punte met ze'n 4en tegen elkaar worden geteld?
Word er echt ziek van...
Speelde eerst alleen 1v1, maar dacht doe eens gek speel eens met ze'n 4en...
van 6740 punte stond ik binnen 5 game's op 100 8)7
waarvan 1 verloren? :X

Iemand die weet hoe het zit???
please tell me word er gek van!!!
Als je met z'n 4en speelt, tel de rep van de overige 3 spelers bij elkaar op, en deel dat door 10. Dat aantal krijg je als je wint.

Als je 2e word, verlies je nooit rep, maar win je ook nix (let op, bij 1on1 ben je LAATSTE, niet 2e)

edit:
(Het is dus niet verstandig als je met 5000 rep tegen mensen van 100 rep gaat spelen, je wint wel makkelijk, maar je krijgt er dan maar 30 rep voor, en als je verliest, verlies je meteen vet veel)

Het verlies dat je oploopt bij 3e of 4e plaats ben ik nog niet 100% achter, kheb er ook nog niet echt de moeite voor gedaan. Ik laat het nog wel weten als ik meer hierover hoor.

Ps. als je tegen me wilt racen, ik ben bij DRAG te vinden in NA Central, ingame name DeathTrailNL :*)

[ Voor 12% gewijzigd door DeathTrail op 26-11-2003 16:04 ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Spelen jullie deze game met een stuurtje of meer met het keyboard.....omdat met stuur je wel eg moet raggen omdat het dikke arcade is.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Goingin schreef op 26 november 2003 @ 15:54:
[...]

Ik zeg alleen dat het kan, hoe het kan ga ik niet vertellen.
Gewoon spel kopen, alleen al om de doos op je kast te kunnen zetten :P

* Goingin gaat winkelcheck doen straks :Y)
Bespaar je de moeite, hij is alleen uit voor consoles nog.. :/

[ Voor 3% gewijzigd door DeRCT13 op 26-11-2003 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
DeRCT13 schreef op 26 november 2003 @ 16:04:
[...]
Volgens Doppert niet
Doppert schreef op 26 november 2003 @ 14:18:

45€

ga hem nu installen
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeRCT13 schreef op 26 november 2003 @ 16:04:
[...]
PC versie is al te verkrijgen in NL. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Ik ben keyboard gewend, en aangezien het spel inderdaad behoorlijk 'arcade' style is, lijkt het me ook een stuk makkelijker om snel te reageren met m'n keyboardje:)

Maar als je naar DRAGrace kijkt, lijkt het me juist zeer fijn. Alleen al als je naar de start kijkt, dan kan je je tellertje netjes rond de 7000 toeren houden voor een perfect shift, en daarna vol planken :*) Altijd perfect shift op het begin dus 8)

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

bijdeze. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.pjf.nl/got/mijnautos/drift84k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pjf.nl/got/mijnautos/drift84k_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz, ik zeg niks

Afbeeldingslocatie: http://rrm.net/nfsu/drift.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gespeeld, duidelijk niet mijn spel iig, jammer.

En OMG wat een afgrijselijke zweterige niggah soundtrack zeg... BAH :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

<zeikmode>Sorry dat ik iets zeg:p Maar jouw 100k is je totale score. PJ's screenshot is 84k alleen al in 1 DRIFT. behoorlijk uberleet als je het mij vraagt. Als je goed kijkt zie je dat pj al meer dan 200k
edit:
Bijna 300k!!!
heeft als eindscore :)</zeikmode>

[ Voor 7% gewijzigd door DeathTrail op 26-11-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeathTrail schreef op 26 november 2003 @ 16:22:
[...]
<zeikmode>Sorry dat ik iets zeg:p Maar jouw 100k is je totale score. PJ's screenshot is 84k alleen al in 1 DRIFT. behoorlijk uberleet als je het mij vraagt. Als je goed kijkt zie je dat pj al meer dan 200k
edit:
Bijna 300k!!!
interpretatie van "ik zeg niks" kan ook zijn, ik hou nederig mijn mond (terwijl ik dacht dat ik het nog wel netjes had gedaan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeathTrail schreef op 26 november 2003 @ 16:22:
[...]

edit:
Bijna 300k!!!
Waar heb jij leren tellen? Die gast heeft bijna 400000 punten :+ :D Mijn hoogste met drift tot nu toe is een schamele 48000. Hoger heb ik nog niet gehad.
Ik heb het spel net ook al uitgespeeld met ongeveer 95% op hard en de rest wat ik niet kon halen heb ik op easy of medium gedaan.

Gelukkig heb ik meerdere savegames gemaakt dus voor mij geen probleem om af en toe van auto te wisselen of de auto te veranderen met alle unieke upgrades erbij ;) Tijd om online te gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

jah 400k jah, kan kloppen. Ik keek naar die andere screenshot, daar was pj met ronde 8/10 bezig, toen had ie nog 300k:) (mijn hoogste drift, 40k, lol)

Sorry, mijn fout :)

[ Voor 10% gewijzigd door DeathTrail op 26-11-2003 16:39 . Reden: Mijn hoogste drift, 40k lol ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een keer 50K+ gehaald met een drift. En toen was daar een muurtje :(

Driften lukt mij trouwens het beste met de RX-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

LOL, ik zal eens mn best doen kijken wat ik als max. totaal kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet je trouwens doen voor een wide-body kit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34

innerchimp

The Finer Things in Life

IceStorm schreef op 26 november 2003 @ 16:20:
Gespeeld, duidelijk niet mijn spel iig, jammer.

En OMG wat een afgrijselijke zweterige niggah soundtrack zeg... BAH :r
Haha, ieder zijn eigen smaak he. :) Ik vind het juist relaxed met een beetje zware bass die op de achtergrond dreund. Ik vind die gietaar "herrie" die er ook bij zit maar niks, maar tijdens het racen is het wel aardig. Ik heb trouwens tijdens het racen het liefste de muziek bijna uit of helemaal uit, want als ik me eenmaal erger aan een nummer gaat het mis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:52

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 16:56:
Wat moet je trouwens doen voor een wide-body kit?
Ik wou dat je een cheat ofzo had die beide body kits gaf en alle unique's van Sam.
Maar je moet tegen TJ racen die Samantha's car heeft ver**** en als je wint mag je kiezen uit twee Bodykits: Vapor en Mantis!

[ Voor 29% gewijzigd door BioHazard op 26-11-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Bi0Hazard schreef op 26 november 2003 @ 16:58:
[...]

Ik wou dat je een cheat ofzo had die beide body kits gaf en alle unique's van Sam.
Maar je moet tegen TJ racen die Samantha's car heeft ver**** en als je wint mag je kiezen uit twee Bodykits: Vapor en Mantis!
Welke race is dat? Ik ben bij 102 ofzo en ik heb die keuze nog niet gehad..
* Demo wil ook zo'n aso bodykit :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~backx065/ikrijvetvoor.JPG
Zie het er bij jullie ook zo wazig uit als je hard rij?
En btw kijk is hoever ik voor rij op de nr 4:D

[ Voor 6% gewijzigd door Dark4ever op 26-11-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:29
dark4ever schreef op 26 november 2003 @ 17:19:
[afbeelding]
Motion blur uitzetten bij grafische opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

KeRsTmAnNeKe schreef op 26 november 2003 @ 17:23:
[...]

Motion blur uitzetten bij grafische opties
thnx :) d8 al waarom zie ik toch niks als ik zo hard rij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innerchimp schreef op 26 november 2003 @ 16:58:
[...]

Haha, ieder zijn eigen smaak he. :) Ik vind het juist relaxed met een beetje zware bass die op de achtergrond dreund. Ik vind die gietaar "herrie" die er ook bij zit maar niks, maar tijdens het racen is het wel aardig. Ik heb trouwens tijdens het racen het liefste de muziek bijna uit of helemaal uit, want als ik me eenmaal erger aan een nummer gaat het mis. :)
gItaar herrie? :? nu beledig je me })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Zo ik show ook maar even mijn bak :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/skyline.jpg

Zit pas bij race 80 trouwens, heb zo weinig tijd om te spelen :( :'(

edit:

Ah het moest van Terr, laat hem dan ook eens langs het Fs2004 topic wandelen...

[ Voor 66% gewijzigd door McFlipp op 26-11-2003 18:29 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

McFlipp schreef op 26 november 2003 @ 17:26:
Zo ik show ook maar even mijn bak :P

[afbeelding]

Zit pas bij race 80 trouwens, heb zo weinig tijd om te spelen :( :'(
Gebruik ff image tags of resize je plaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

dark4ever schreef op 26 november 2003 @ 17:19:
[afbeelding]
Ik kan van je screenshot niet echt bepalen of je wazig beeld hebt, of het ziet er in ieder geval niet echt slecht uit.
Waarschijnlijk heb je motion blur aanstaan, maar dan had ik het misschien nog waziger verwacht. Dit effect zorgt er namelijk voor dat je beeld waziger wordt naarmate je harder gaat, om zo het gevoel van snelheid te geven (aangezien je al 200+ rijdt). Wanneer je NOS gebruikt is dit effect nog vele malen sterker en krijg je echt het tunnel effect. Dus als je het irritant vindt, kan je dat effect uitzetten (staat standaard ook uit)

En niet om je "blijdschap" meteen de grond in te boren, maar je moet in wat latere racen is de Underground Mode wel een wat grotere voorsprong op player 4 weten te krijgen, anders zal het lastig worden op "Hard." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die image tag precies, om de afmetingen goed te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 17:25:
[...]

gItaar herrie? :? nu beledig je me })
_/-\o_ Ja ik had het al tussen haakjes gezet. Laat ik zeggen dat het minder mijn smaak is, maar ligt er ook aan in welke 'toestand' ik ben.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is niet meer leuk online... Dacht bij mezelf rij nu steeds trager of hoe zit dat. Nu ik iedereen hoor over dat cheaten heb ik ook maar die cheat gedownload om te kijken.

Nou dan zie je dus, dat ze continu zitten te burnen :(
Dus TIP aan iedereen CHEAT! want iedereen doet het toch....

( me rep was 17k en nu 10k :( )

Ik ga het in iedergeval niet meer vaak spelen op internet want het is diep diep triest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 17:42:

Dus TIP aan iedereen CHEAT! want iedereen doet het toch....
goede tip :/ |:(
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.