Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nee, Dell techies werken niet mee en bij Dell zelf zeggen ze dat ik exact hetzelfde scherm krijg, dus weer en Hitachi... dan wacht ik wel een jaartje totdat alle rotte Hitachi's waarschijnlijk op zijn en dan gaat de mijne het op zijn heupen krijgen.
Als ik ze nu forceer te ruilen kan ik zelfs wat slechters terug krijgen, tot en met dooie pixels aan toe...
Als ik ze nu forceer te ruilen kan ik zelfs wat slechters terug krijgen, tot en met dooie pixels aan toe...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Okay ik heb nu al een probleem. Als ik een netwerk verbinding maak via Bluetooth of een ad-hoc verbinding maak via wlan dan kan ik niet sneller dan 700kbit/s. Bij de Bluetooth verbinding laat hij aan mijn zijde zien dat ik maar met 700kbit/s ben verbonden terwijl er aan de andere zijde 10mbit/s. Met een ad-hoc verbinding laat hij aan beide zijdes zien dat we met 11mbit/s zijn verbonden maar sneller gaat hij niet.
Wat is hier aan de hand? De signaal qualiteit is full btw.
Nog een ding wat mij is opgevallen. De Bluetooth antenne die erin zit bevalt mij tot nu toe helemaal niet. Als ik mijn GSM links naast mijn laptop leg dan kan mijn laptop mijn GSM niet zien, als ik hem dan iets optil dan ziet hij hem wel. Aan de rechter zijde is alles wel goed.
Als ik een Bluetooth netwerk verbinding maak terwijl ik met de achterkant naar de andere computer sta dan werkt alles goed. Maar als ik mijn laptop dan draai dat hij met de linkerzijde naar de andere computer staat dan wordt de verbinding verbroken.
Ik kan me best voorstellen dat dit heelerg irritant kan zijn met Bluetooth muizen als je linkshandig bent.
Wat is hier aan de hand? De signaal qualiteit is full btw.
Nog een ding wat mij is opgevallen. De Bluetooth antenne die erin zit bevalt mij tot nu toe helemaal niet. Als ik mijn GSM links naast mijn laptop leg dan kan mijn laptop mijn GSM niet zien, als ik hem dan iets optil dan ziet hij hem wel. Aan de rechter zijde is alles wel goed.
Als ik een Bluetooth netwerk verbinding maak terwijl ik met de achterkant naar de andere computer sta dan werkt alles goed. Maar als ik mijn laptop dan draai dat hij met de linkerzijde naar de andere computer staat dan wordt de verbinding verbroken.
Ik kan me best voorstellen dat dit heelerg irritant kan zijn met Bluetooth muizen als je linkshandig bent.
Was er niet iets dat 802.11b/g en BT storen qua frequentie? Als je WLAN aan laat staan _kan_ ik me zo voorstellen dat dat met bluetooth stoort en dat BT dus wat minder bandbreedte krijgt. Zelfde geldt andersom voor WLAN 
Maar da's zomaar een gokje van mij
Zo te horen doe ik er goed aan om gewoon mijn kleine USB dongeltje te gebruiken voor BT?
Maar da's zomaar een gokje van mij
Zo te horen doe ik er goed aan om gewoon mijn kleine USB dongeltje te gebruiken voor BT?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
En hier kunnen we verder gaan: [rml][ Ervaringen] Dell Ispiron 8600 deel 2[/rml]
Dit topic is gesloten.