Tja wat moet ik er van zeggen........
De moderatie is redelijk en heeft 2 keerzijdes:
1) Een strenge moderatie zorg voor veel slotjes en het afschrikken van bezoekers die met hun handen in hun haar zitten ( beetje moeilijk bij mij

).
De meestal wat snelle reactie....." gebruik de search"......of......." lees de Faq's".....is de gemakkelijke route voor de mods.....en over het algemeen de moeilijk voor de user.....
Doordat de forum groot is geworden heeft de search haar kracht verloren..... en komt er net zoveel BS uit als dat je bij Google " sex" in typt.
Het meerendeel is onbruikbaar doordat er genoeg onzin wordt gepost die de plank totaal mis slaat en waar dus de user niets aan heeft en verward raakt.
Dit is het gevolg van het massale van Tweakers. ( op een grote houseparty is het ook zoeken naar de bar....terwijl je in een kleine club er meestal al voor staat....).
2) een lossere moderatie zorgt er weer voor dat er nog meer nutteloze informatie wordt verspreid, er mensen zijn die het forum misbruiken om er zelf beter van te worden...... dan is het eind zoek..........
what to do what to do????
Het niveau van DOC:
DOC wat is dat????? 95% van wat er hier wordt verspreid heeft daar geen moer mee te maken...... Hoe zou dat nou toch komen....... misschien omdat jan en alleman hier maar wat post over z'n..." hardcore Spire koeler"....die lekker stil is maar toch redelijk koelt.......
Dat zal alleen maar het niveau laten dalen want dan blijven de echte Die-hards met de ruime ervaring weg.....
Zo zou eigenlijk voor DOC het werk van Bill Adams
http://www.thermal-management-testing.com/ verplichte kost moeten zijn.......
Ik heb ook weleens een slotje op een posting van mij gehad....met de opmerking UTS......dat doet me nou echt demotiveren om ook weer anderen te helpen......
Zo hebben er wel meer ervaren overclockers en case modders gemixte gevoelens over GOT. en dat is gewoon niet VET,GAAF,COOL,LAUW,TOF om het maar in een jeugdig taalgebruik uit te drukken.
Het gezemel over leestekens gebruikt of internet taal is nog tot daar aan toe.....
Get a life als je je daarover druk maakt.
Uitrrd zijn er wel grnzen zo@ls het hlml aan elk@@r schrijven van je relaas zodat het nie of nauwelijks leesb@@r is voor ider1 en zo the nodige irri opwekt en dat maakt de search functie weer nog minder nutteloos omdat je wel een dag zo bezig bent met het er uit vissen van de benodigde informatie.
[quote]
petervandamned schreef op 24 november 2003 @ 11:54:
Ik denk dat we wel op de goede weg zijn. Tenslotte kunnen deze kleine ruzies misschien er toe bijdragen dat GOT weer het tweakers gevoel krijgt.
| |
Wat kunnen de bezoekers doen ?
• Goede topics maken en leuk aankleden
• Met verstand op een topic reageren
• Pics maken altijd leuk
• Ideeen uit andere buitenlandse forums halen mits deze een meerwaarde hebben DOC is DOC en geen Xtreme
• Ideeen uit andere buitenlandse forums halen mits deze een meerwaarde hebben zodat het wat meer op het niveau komt als Xtreme of Procooling
• Niet gelijk een nieuweling afbitchen met RTFM of UTS
• Niet te snel verwijzen naar de FAQ, maar meer zelf eerder uitleg geven wat en hoe wel en daarnaast verwijzen naar de FAQ.
• Meer OC competitie!!!!!
• .......
Wat kunnen de mods doen?
• Orde houden
• Nieuwelingen niet afschrikken door hun topics gelijk te sluiten
• ...............
Dit kopieren en aanvullen of weghalen waar je niet mee eens bent. Daarna plakken
|
Al met al prijs ik God op m'n knietjes dat ik geen mod op GOT ben......want om de problemen die er nu heersen op te lossen moet je wel over water kunnen lopen.
Een zondvloed geen goed idee??
succes
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 26-11-2003 01:55
]