PMG Moderatie Feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36
Achter de schermen zijn de HW-mods altijd druk bezig om alles zo soepel en goed mogelijk te laten verlopen binnen de HW-fora.

Nu zijn wij echter benieuwd naar jullie mening als forumbezoekers van PMG.
Tijd voor enige feedback dus :)

In dit topic kun je jouw onderbouwde kritiek, complimenten, verbeterpunten en op- of aanmerkingen kwijt.

Dingen die we graag willen weten zijn bijvoorbeeld:

- Wat vind je de moderators in PMG
- Wat kan er verbeterd worden aan de moderatie in PMG
- Wat vind je van de FAQ's en het beleid

Verder zijn we ook wel benieuwd naar je mening over de sfeer binnen PMG, de omgang met beginnende GoT'ers, de inhoud en het niveau van PMG

Ook een puntje van aandacht is het aantal en de inhoud van de grote topics hier.

Als je nog opmerkingen hebt over de gehele hoofdgroep Harde Waren kun je deze natuurlijk ook in dit topic kwijt.

Nog even voor de volledigheid de PMG-mods in alfabetische volgorde:

Abbadon
BalusC
dion_b
W3ird_N3rd

Alvast bedankt, namens de gehele HW crew :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 12:16

talin

ES-MA

kan dr een beetje kort over zijn : niet veranderen !

enige waar ik soms moeite mee heb is om een duidelijke goede topictitel verzinnen .
denk dat daar nog wel een paar regels voor mogen komen : in de trend van : mobo's = [MB] proc = [PRC] en dan een soort opsomming en dan een type nummer of fabrikantnaam .

modjes zijn allert en kan daar nix op aan merken .
ook de interesse van de moderators in PMG gaat uit naar de gerelateerde onderwerpen en soms lees ik zelfs dat ze er zelf nog wat van leren i.p.v. alleen machthebbende functie uit te voeren .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik vind het echt helemaal compleet ruk :+

Abbadon weet wel hoe ie dit moet interpreteren :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
talin: kan me voorstellen dat topictitle's soms moeilijk zijn te bedenken. Zo nu en dan moet ik er eentje aanpassen omdat er zoiets staat als "pc doet gek". Tja, dan moet ik ook ff nadenken over een redelijk ladingdekkende title welke toch íéts meer zegt dan het origineel :P

Exirion: Da's niet onderbouwd, check zo je mail >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:45
Allereerst mijn complimenten voor deze zet _o_ Zo laat je zien dat er geen dictatuur heerst (niet dat ik vind dat er hier een dictatuur heerst ;)) en dat users ook nog wat in te brengen/op te merken (mogen/kunnen) hebben.

Waar ik me soms aan stoor in HW is dat moderators vaak érg kortaf zijn met slotjes, in PMG heb ik niet zoveel op te merken aan de slotjes, maar bijvoorbeeld in OH zijn slotjes al snel erg kort of gewoon een copy/paste van een ander slotje.

Verder heb ik nog wat kleinere dingetjes die wat persoonlijker zijn, dus dat doe ik even zo:
  • [b]Abbadon:[/] Niet veel op aan te merken. Is vrijwel altijd duidelijk met z'n startposts zonder dat het te kortaf is of een ellenlang verhaal. Geeft ook vaak het antwoord in z'n sluitpost, iets wat sommigen vertikken om te doen omdat ze vinden dat de user zelf maar moet zoeken (?). [b]BalusC:[/] Verzet veel werk, is vaak ook vrij duidelijk, maar ik vind 'm soms toch wat te kortaf. Iets anders waar ik me ook een beetje aan kan ergeren soms is dat BalusC vaak achteraf nog komt met een edit met daarin bijvoorbeeld de mededeling dat de user nog een mail krijgt vanwege z'n posthistory. Dit is ten eerste iets wat de normale user niet hoeft te weten en ten tweede gebeurt dit zo vaak dat het in mijn ogen een beetje geforceerd zoeken naar foute punten bij users is geworden. [b]dion_b:[/] Heeft vaak lange sluitposts met ook regelmatig het antwoord waar de topicstarter iets aan heeft, waarvoor mijn complimenten. Nog een mierenneukerig dingetje van mijn kant is dat dion_b topics altijd moet afsluiten met bijvoorbeeld /dicht. Als je een duidelijk verhaal hebt geschreven vind ik het onnodig om erbovenop nog eens [i]/zelfwerkzaamheid - slotje[/] te gooien, want dat was hopelijk al wel duidelijk. Het zal vast alleen mij irriteren, maar het is in mijn ogen een beetje een tik. [b]W3ird_N3rd:[/] Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Abbadon :) Pluspuntje van W3ird_N3rd vind ik ook dat ie bij mij altijd vriendelijk over komt, iets wat ik beter vind werken dan met ' :/ ' of 'zoek!' te gaan gooien.
Moderaties: Mijn 'conclusie' van hierboven is dus eigenlijk dat een moderatie duidelijk, doch vriendelijk moet/mag zijn en ook een beetje persoonlijk. Een sluitpost die je al 18x gezien hebt bij andere topics slaat niet aan, een vriendelijke duidelijke sluitpost waarin je ook daadwerkelijk geholpen wordt wel.

Wat losser modereren zonder altijd gelijk de hele policy erbij te halen en mensen echt helpen met een glimlach is mijn motto dus :)

FAQ & Beleid: Niks op aan te merken. De FAQ van PMG is één van de duidelijkste die ik ken. Mooi ingedeeld, duidelijk en informatierijk, vrijwel perfect dus :P
Het beleid zou wat meer informatie over andere punten kunnen bevatten, maar aangezien ik niet zo snel kan bedenken wat voor punten is dat niet echt broodnodig.
  • [i][b]Disclaimer:[/] Dit is uiteraard mijn eigen mening en ik wil er niemand mee beledigen of wat dan ook. Ik kan heel erg mierenneukerig zijn, wat ook wel zal blijken uit het bovenstaande, maar dat gelieve met een knipoog te bekijken :)[/]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 13:08
talin schreef op 21 november 2003 @ 14:57:
ook de interesse van de moderators in PMG gaat uit naar de gerelateerde onderwerpen
Helemaal mee eens.. Wat dat betreft denk ik dat de kennis van de pmg-modjes heel erg uitgebreid is, voornamelijk ook door de interesse in dit gebied :)
Hele nette reply. Met dit soort feedback kunnen we echt wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Disclaimer mag je gerust weglaten hoor :P We zijn hier mod dus lopen we in de kijker dus mogen we ook kritiek verwachten. Heck, we vragen er zelfs om :) Iig bedankt voor je uitgebreide bijdrage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artix
  • Laatst online: 22-03-2020

Artix

Whatever

Ik heb wel eens aanvaringen gehad met een modje hier en daar over in mij mening een onrechtmatig slotje.

BUT, een beleid met strakke hand is nodig op forums met veel leden, komt de overzichtelijkheid en frustraties ten goede.

Nederland zou hier nog es een voorbeeld aan kunnen nemen, Meer blauw op straat!!! :P

ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium mag geen commentaar leveren op mods.

Aan de andere kant: hierzo zitten enkele vakbekwame, wakkere en geduldige mods. Geen problemen, geen uitlokking enz enz. Keurig opgeruimde hoek hierzo (maar ook DOC, V&B enz).

* Delerium denkt dat oa Abbadon toch wel de juiste mensen op de juiste plaatsen zijn.

Vraag me eigenlijk meer af of jullie zelf wel plezier hebben hierzo?
* Delerium anticipeert een 'ja'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 07-06 13:08
Ecteinascidin schreef op 21 november 2003 @ 16:12:
* Twynn mag geen commentaar leveren op mods.
Hier wel hoor :)
(we vragen er zelfs om ;))

BTW, het originele idee komt van jou af.. (tenminste, neem ik aan: EVALUATIE Harde Waren modjes... :-) ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

MaRc0 schreef op 21 november 2003 @ 15:20:
BalusC: Iets anders waar ik me ook een beetje aan kan ergeren soms is dat BalusC vaak achteraf nog komt met een edit met daarin bijvoorbeeld de mededeling dat de user nog een mail krijgt vanwege z'n posthistory.
Dit doe ik alleen voor de zekerheid dat de user zijn mail checkt en/of in ieder geval contact met mij opneemt, mocht hij niks te hebben ontvangen. Hiermee voorkom ik dat bijvoorbeeld de gebande users gaan klagen in de trant van "Hé, al die 5 mailtjes heb ik nog nooit eerder ontvangen, hoe had ik het dan moeten weten??" of iig iets in deze richting :)
FAQ & Beleid: Niks op aan te merken. De FAQ van PMG is één van de duidelijkste die ik ken. Mooi ingedeeld, duidelijk en informatierijk, vrijwel perfect dus :P
Dank je wel :*

[ Voor 13% gewijzigd door BalusC op 21-11-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:45
BalusC schreef op 21 november 2003 @ 16:16:
[...]
Dit doe ik alleen voor de zekerheid dat de user zijn mail checkt en/of in ieder geval contact met mij opneemt, mocht hij niks te hebben ontvangen. Hiermee voorkom ik dat bijvoorbeeld de gebande users gaan klagen in de trant van "Hé, al die 5 mailtjes heb ik nog nooit eerder ontvangen, hoe had ik het dan moeten weten??" of iig iets in deze richting :)
Dat snap ik ook best, maar het lijkt me een stuk beter/fijner als je via een PushMessage aan die persoon vermeld dat er een mail verstuurd is naar hem. Ten eerste omdat anderen het dan niet te zien krijgen, ten tweede kan je niet om een PM heen en moet hij het dus wel gelezen hebben, ten derde heb je nog steeds het bewijs dat er een mail naar diegene is gestuurd.

[ Voor 2% gewijzigd door Hahn op 21-11-2003 16:36 . Reden: Zin was beetje te lang ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Laatst online: 08-06 01:32

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

BalusC schreef op 21 november 2003 @ 16:16:
[...]
[...]
Dank je wel :*
Ook eerst van mij complimenten voor iedereen, ook voor de zeer heldere FAQ's Later zal ik nog een keer uitgebreider reageren, alleen nu wil ik even inhaken op jouw opmerking BalusC. Als je zeker wilt weten dat die user die mail leest, daar heb je toch Pusmessages voor? Zoals MaRcO al heel terecht zei, dat is iets tussen jou en die user, en daar heeft de rest niet echt iets mee te maken.

Edit: 2 users, 1 gedachte, en 1 slome slak met tikken :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Sparhawk op 21-11-2003 16:25 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Daarnaast deed ik het ook min of meer om het psychologische effect op de user, omdat de andere users ook ervan weten. Maar jullie hebben wel gelijk dat het eigenlijk bot is en dat dit puur mod-user communicatie is, waarvoor PM's bij uitstek geschikt zijn. Daar zal ik de volgende keer wel aan denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13308

Hi guys ;)

Over het algemeen gaat het wel aardig.

Toch heb ik wel een puntje van aandacht. En ik wil het als bijdrage ter verdere verbetering geven, niet als gemopper... :+

Soms als je een topicstarter probeert te helpen, leidt het onvermijdelijk tot een discussie. Waar ik wel tegen aan loop, is dat de mod de boel afkapt, juist omdat er een discussie ontstaat.

Dan voel ik mij een beetje als een Fransman die de Amerikanen probeert te laten nadenken over de konsekwenties van militaire interventie... ;)

Maar ik wil dit echt algemeen houden en niet persoonlijk.

Dus -> verzoekje om een en ander wat losser en vrolijker te houden, vooral als er buiten het bekende en vertrouwde kader wordt gediscussieerd over technische problemen en de zoektocht naar het oplossen daarvan.
(PS - Natuurlijk zolang het maar on-topic blijft..)

Exirion ->
Hee, hallo :) Hoe staat het er mee..?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 13308 op 21-11-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Hooi, ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik vind het als mod ook een v.d. moeilijkste punten om mee om te gaan; ik wil 't graag leuk en gezellig hebben maar het moet niet teveel tegen de policy ingaan. Vaak neem ik de inzet en openingspost v.d. TopicStarter als handvat om over zo'n topic te beslissen; dat er interessante discussies ontstaan is natuurlijk een pluspunt :) maar soms ontstaan ze n.a.v. basic vragen of totaal geen inzet v.d. TS en dan is het lastig te beslissen wat ik zal doen. Met openlaten geef ik het verkeerde signaal af richting TS en evt. anderen maar met dichtgooien ben ik weer bot richting discussie (wat jammer genoeg de motivatie bij deze en gene kan verkleinen/ontnemen een volgende keer weer actief mee te doen). M'n ervaring is dat je als mod er dan snel bij moet zijn, loopt 't topic door dan kan er idd een discussie ontstaan waarvan 't zonde is de botte bijl er in te zetten, maar het zal altijd wel eens gebeuren. Iig sta ik er wel bij stil maar 't blijft lastig vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13308

Ik snap je Abaddon. ;)
Ik denk dat vermaningen en terechtwijzigen vaak beter werken als beheers middel, en ook voorkomen dat er gemokt en gemopperd wordt.

Zoiets als " Joh, ik zit hier vastgebonden aan m'n stoel en ik kan niet weg, PLEASE blijf bij de les.." in plaats van "Offtopic gezemel, deze gaat dicht!" lijkt me wel een goede MOD strategie...

:)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 13308 op 21-11-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

Vindt het een prima idee dat er nu in een paar subforums deze Feedback wordt gevraagd, lijkt me een prima idee als dat één of twee keer per jaar terugkeert.
Ben namelijk van mening dat users zo actiever met 'hun' forum bezig zijn en dat kan de kwaliteit alleen maar ten goede komen. Goed nu mijn commentaar op het zakie hier ;)

FAQ
Naar mijn mening de beste van GoT, vooral de hangen en opstartproblemen troubleshooter is geweldig, daar heb ik al vaak een oplossing voor een bij mij voorkomend probleem gevonden. Ook de gelinkte info van de BalusC server is prima, er is genoeg info te vinden om 90-95% van alle problemen op te lossen

de modjes:

BalusC
Kan zijn stijl van modereren heel erg waarderen, waar anderen hem misschien iets te nadrukkelijk 'bot' naar users zijn die een slotje krijgen vind ik het juist heel erg goed dat als een user een aantal kansloze topics opent een openbare waarschuwing krijgt of iig een openbaar mailtje. Hierdoor lijkt het mij minder voor de hand liggend dat er 'kansloze' topics geopend worden. Voor de rest beschikt hij over een enorme kennis, iets wat ik nog wel eens ontbeer ;)

dion_b
Valt me op dat hij nogal vaak in het begin van de nacht heel PMG afstruint naar topics en dan veel replies post, maar dat komt omdat ik dan nog vaak actief ben en me dat dan opvalt. Ook voorzien van een ruime kennis, zeker over de wat minder jonge hardware (eind PII en begin Piii) waar veel dat niet hebben. Ach en over dat 'zelfwerkzaamheid/ niet gezocht/ slotje' dat zie ik dan graag door de vingers.

Abbadon
Kan me niet één twee drie herinneren dat me iets aan jouw modereren is bijgebleven en dat kan je het best positief opvatten, aangezien ik me dan dus niet aan je erger. Ik ben alleen voorstander van discussies als ze bijdragen in een bijzonder inzicht of een toevoeging aan het forum. De meeste discussies eindigen naar mijn mening toch in een partij modder gooien en dat hoeft van mij echt niet.

W3ird_n3rd(of hoe je het ook schrijft :p
Vind ik een zeer geschikte gozer die niet echt veel op de voorgrond treedt en dus ook niet echt iemand tegen de schenen schopt (ook al staat er in je sig dat je soms een botte lul bent ) Vaak ook best wel grappig (sluit)messages en ruim voldoende kennis voor PMG

Al met al vind ik PMG een prima forum en is er ontzettend veel kennis bij de users en modjes voorhanden. Als we met z'n allen gewoon zorgen dat het zo blijft, kan het wat mij betreft nog jaren vooruit :Y)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91421

Feedback? ik vind GoT PMG (en VB) een van de meest leerzame en meest aansprekende onderwerpen dus daar beweeg ik me ook veel in....

ik ben best tevreden over de moderators.

abbandon niets om op aan te merken

balusc had me toen ik net nieuw was (voor mijn gevoel he) keihard aangepakt en was kortaf en niets wilde uitleggen. (erg maar waar; ik opende als 1e topic: welk videokaart is het beste voor mijn systeem, ja wist ik veel :D ) ik werd door hem tegen de muur gezet en kreeg te horen zoek!!, pref, TS, gebruik google!! tiktak en nog meer mooie woorden die me echt niets zeiden op google na dat ik vroeger zelden gebruikte. Na 3 slots vroeg iemand of we dit ook via mail konden uitvechten, kon ik via via zijn @tweakers.net krijgen en hem gemaild waar de pref dan te vinden is en waar moest ik zoeken!!? en wat is een TS dan? en kreeg ik botweg een blanco mail terug en daarna een mail met: sorrie hoor maar op zulke knullige vragen ga ik niet op in! ik kreeg een officiele waarschuwing voor die 3 slots en bezwaar maken hielp niets. niet leuk maar ja het heeft wel voor gezorgd dat ik op een snelle (rot)manier nu weet wat van mij wordt verwacht.... Het is NIET zo dat ik alleen maar kritiek op hem heb, hij is wel alert en volgens mij ontgaat werkenlijk niets hem. hij weet veel en is bereid (moet je hem wel ff porren he :+ ) om ingewikkelde zaken uit te leggen op computergebied. verder vind ik zijn FAQ echt zeer goed geschreven!!

ik snap dat een willekeurig moderator dat al jaren werkt aan GoT mij ziet als een lulletje rozewater dat niet eens weet hoe ie moet zoeken, en misschien ben ik wel de zoveelste die dat vraagt dat je gwoon weg wat botter wordt, aan de andere kant.... als ik mijn 1e posts van toen ik nieuw was herlees dat denk ik al snel: sjezus.... en zit het schaamrood op me kaken.

Overigens heb ik balusc net gemaild met een vraag en stuurde hij netjes een mail terug met ideeen en uitleg. Daar ben ik blij mee :)

daarna kreeg ik per toeval kontakt met Cutebritney (ook een moderator op GoT ), zij heeft mij wegwijs gemaakt en de juiste dingen aangewezen en was altijd vriendelijk en dankzij haar kan ik me nu prima uit de voeten in PMG en VB

Dion_b: waarschuwde me al 2 keren voor me toon openlijk in posts. dat vond ik irritant omdat ik echt niet begreep wat ie nou precies bedoelde met "toon"en moest dat zo openlijk? ik vroeg hem wat er was via post en bij de 2e keer lichtte hij het wel toe dat hij mijn vet gedrukte en caps hinderlijk vond terwijl ik ergens nadruk op wilde zetten. Ik vind dat ie overdrijft maar ja..... verder komt hij op me over in andere posts als een zeer redelijke moderator.

W3ird_n3rd heb ik ook niets op aan te merke....

alles moet blijven zoals het nu is, wel stel ik het volgende voor: kort en krachtig: een mail met duidelijke korte uitleg wat de bedoeling is van GoT aan alle nieuwe leden die zich aanmelden. ze krijgen sowiezo een mail met gefeliciteerd u bent lid van GoT. waarom niet uitbreiden met vlot te lezen basisregels van GoT? de rest leren ze aldoende wel. (dus niet zoals de FAQ maar gwoon kort met wat bekende veelzeggende punten zoals: welkom op GoT, we willen je nog ff op wijzen dat je als nieuweling wordt verwacht dit en dat en open vooral geen"welk mobo moet ik nemen?" of "AAAAAAARGH MIJN BENCHMARKSCORE ZO LAAAAAGGG"..... Dus wat de bedoeling is op GoT (PMG). want nu gaat het steeds weer elke week zo dat een nieuweling op GoT komt en een topic opent met bijv welk mobo is het beste? mijn computer doet het niet meer HELP ME DAN TOCH en dat prompt wordt gesloten en uit frustratie een nieuwe opent.... |:(

offtopic:
in alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik toen ik nieuw was echt dacht dat GoT een hulpforum was voor computerproblemen

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 91421 op 21-11-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Anoniem: 91421 schreef op 21 november 2003 @ 19:57:

balusc *feedback over first-time*
Ik had het ook wel wat subtieler kunnen aanpakken, maar wanneer iemand geeneens de huisregels en subforum-FAQ/beleid doorneemt/begrijpt en daarnaast ook op een erg opdringerige manier post (hoofdletters, bold, overload uitroep/vraagtekens, etc), dan hoeft hij/zij inderdaad niet al teveel van mij verwachten .. Maar we zien ook dat je je langzaamaan de goede kant op ontwikkelt. Het komt wel goed :P
daarna kreeg ik per toeval kontakt met Cutebritney (ook een moderator op GoT ), zij heeft mij wegwijs gemaakt en de juiste dingen aangewezen en was altijd vriendelijk en dankzij haar kan ik me nu prima uit de voeten in PMG en VB
:X
alles moet blijven zoals het nu is, wel stel ik het volgende voor: kort en krachtig: een mail met duidelijke korte uitleg wat de bedoeling is van GoT aan alle nieuwe leden die zich aanmelden. ze krijgen sowiezo een mail met gefeliciteerd u bent lid van GoT. waarom niet uitbreiden met vlot te lezen basisregels van GoT? de rest leren ze aldoende wel. (dus niet zoals de FAQ maar gwoon kort met wat bekende veelzeggende punten zoals: welkom op GoT, we willen je nog ff op wijzen dat je als nieuweling wordt verwacht dit en dat en open vooral geen"welk mobo moet ik nemen?" of "AAAAAAARGH MIJN BENCHMARKSCORE ZO LAAAAAGGG"..... Dus wat de bedoeling is op GoT (PMG). want nu gaat het steeds weer elke week zo dat een nieuweling op GoT komt en een topic opent met bijv welk mobo is het beste? mijn computer doet het niet meer HELP ME DAN TOCH en dat prompt wordt gesloten en uit frustratie een nieuwe opent.... |:(
Sja, dat hebben we toch al in vorm van [faq]Registratievoorwaarden[/]/Forumgedrag en natuurlijk dat ene stukje tekst bovenaan wanneer je een nieuw topic opent. Maar dat is iets wat forum-wide geldt en dat kun je beter in Lieve Adjes bediscussiëren, echter dit onderwerp is wel zo ongeveer honderden malen besproken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quote ikkuh: daarna kreeg ik per toeval kontakt met Cutebritney (ook een moderator op GoT ), zij heeft mij wegwijs gemaakt en de juiste dingen aangewezen en was altijd vriendelijk en dankzij haar kan ik me nu prima uit de voeten in PMG en VB

quote balusc: :X

is dat een hint :|, is het een man? of een alias van 1 van jullie? moet ik je ff porren voor wat info? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 14:55

Remy

I usually get 100% accuracy

Cutebritney is, in tegenstelling tot zijn naam suggereert, echt een man jah ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

MaRc0 schreef op 21 november 2003 @ 15:20:
[...]
dion_b: Heeft vaak lange sluitposts met ook regelmatig het antwoord waar de topicstarter iets aan heeft, waarvoor mijn complimenten. Nog een mierenneukerig dingetje van mijn kant is dat dion_b topics altijd moet afsluiten met bijvoorbeeld /dicht. Als je een duidelijk verhaal hebt geschreven vind ik het onnodig om erbovenop nog eens /zelfwerkzaamheid - slotje te gooien, want dat was hopelijk al wel duidelijk. Het zal vast alleen mij irriteren, maar het is in mijn ogen een beetje een tik.
Turkish schreef op 21 november 2003 @ 17:46:
[...]

dion_b
Valt me op dat hij nogal vaak in het begin van de nacht heel PMG afstruint naar topics en dan veel replies post, maar dat komt omdat ik dan nog vaak actief ben en me dat dan opvalt. Ook voorzien van een ruime kennis, zeker over de wat minder jonge hardware (eind PII en begin Piii) waar veel dat niet hebben. Ach en over dat 'zelfwerkzaamheid/ niet gezocht/ slotje' dat zie ik dan graag door de vingers.
Hmm, dat van de '/' tags heb ik als nieuwe litemod destijds van BalusC overgenomen en ben het consequent gaat toepassen omdat ik het mooi duidelijk vond. Maar het is absoluut geen heilig huisje en als blijkt dat de sluitmessages zonder ook duidelijk genoeg zijn en de meesten zich aan de tags ergeren, lijkt het me dat ik ze net zo goed weg zal laten.

* dion_b gaat even 48u zonder modden en kijken hoe dat vergaat :P

Verder ben ik niet meer in de gelegenheid soms meer dan 12u per dag online te zijn, maar ben ik idd met name rond middernacht actief, en dan post ik in alle topics waar ik denk wat bij te dragen te hebben. Als 'gewone' user postte ik lustig in PMG en naast de extra verantwoordelijkheden van een mod blijf ik dat gewoon doen :z
Anoniem: 91421 schreef op 21 november 2003 @ 19:57:
[...]

ik snap dat een willekeurig moderator dat al jaren werkt aan GoT mij ziet als een lulletje rozewater dat niet eens weet hoe ie moet zoeken, en misschien ben ik wel de zoveelste die dat vraagt dat je gwoon weg wat botter wordt, aan de andere kant.... als ik mijn 1e posts van toen ik nieuw was herlees dat denk ik al snel: sjezus.... en zit het schaamrood op me kaken.
Twee heel goede punten hier- allereerst is het inderdaad een val waar je als mod in kan trappen om gefrustreerd te worden met nieuwkomers en zo onredelijk te zijn. Ik denk dat dat (gelukkig) op GoT erg weinig gebeurt, te meer omdat dit een onderwerp dat in crew discussies regelmatig aan bod komt. Uiteindelijk geldt eigenlijk voor crew net zo goed als voor 'gewone' users, namelijk dat als je geen positieve bijdrage te bieden hebt, je gewoon niet moet posten. Het feit dat (tot nu toe in ieder geval) de beoordeling hier positief is, doet me vermoeden dat we dat in ieder geval redelijk ter harte nemen.

Ten tweede geef je datgene aan wat eigenlijk het mooiste is om te zien- je ziet jezelf ontwikkelen :)
Dion_b: waarschuwde me al 2 keren voor me toon openlijk in posts. dat vond ik irritant omdat ik echt niet begreep wat ie nou precies bedoelde met "toon"en moest dat zo openlijk? ik vroeg hem wat er was via post en bij de 2e keer lichtte hij het wel toe dat hij mijn vet gedrukte en caps hinderlijk vond terwijl ik ergens nadruk op wilde zetten. Ik vind dat ie overdrijft maar ja..... verder komt hij op me over in andere posts als een zeer redelijke moderator.
Toon is natuurlijk een lastige. In de topics in kwestie ging het er mij om dat de topicstarter nieuw was en de manier van nadruk leggen mij in ieder geval wat onvriendelijk overkwam. Daar komt nog bij dat in een geval datgene wat benadrukt werd technisch niet klopte, wat natuurlijk ook niet helpt.
Maar goed, ik kan wel begrijpen dat je met 'toon' niet zoveel kon- ik zal proberen wat duidelijker/uitvoeriger te zijn bij dit soort dingen :)
offtopic:
in alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik toen ik nieuw was echt dacht dat GoT een hulpforum was voor computerproblemen
Foei :P

Maar mbt jouw suggestie van een mail als algemene wegwijzer op GoT- we hebben inderdaad een standaardmail die ongeveer de lading dekt waar je op doelt die we versturen in gevallen van mensen die wel goed bedoelen maar in ieder geval niet (voldoende) op sturende tips in (sluit)post van modjes reageren. Op zich sluit ik me aan bij BalusC (FAQ en registratievoorwaarden zouden genoeg moeten zijn), maar er is wel degelijk zoiets voor gevallen waar het echt niet anders gaat.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

dion_b schreef op 21 november 2003 @ 22:11:
[...]
* dion_b gaat even 48u zonder modden en kijken hoe dat vergaat :P
Een forum is zoiets als een dieseltrein geladen met staal: zodra deze rijdt, rijdt deze gewoon door. Of je de motor afzet, er een auto voor plaatst... hij rijdt gewoon door.
Dus, door te kijken of het momentum van een forum de goede richting opgaat, kan je idd besluiten 48 uur oid helemaal niets te doen. Een echt zware trein zal dus na 48 uur slechts enige onvoorziene afwijkingen vertonen indien deze zowiezo de goede richting opging (en dus niet kunstmatig in het gareel bleef).
Het jammere van dit experiment is dat je dus in een geval van goed momentum eigenlijk nooit kan zien wat de zwakke plekken zijn, ook als je graag wilt dat het misgaat. Mocht je na 48 uur depressief worden omdat je aan of afwezigheid geen verschil maakte, heb je blijkbaar in de jaren daarvoor het forum/trein met een juist momentum in de juiste richting gestuurd. Jezelf overbodig voelen staat dus in schril contrast met de objectieve werkelijkheid: de boel loopt echt gesmeerd.

* Delerium ziet namelijk geregeld geen slotjes onderaan.
Dat zijn dus dagen dat er geen slotjes gezet waren.... maar ook dagen dat slotjeszetters echt wel aanwezig waren maar blijkbaar overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Laatst online: 22-04 02:56
Allereerst niets dan lof voor de HW-mods. Vergeleken met sommige mods in andere groepen is het echt een verademing om in HW te mogen verblijven.

Ik weet niet of het mogelijk is, maar zou het niet mogelijk zijn om voor de topic-starter aan te geven dat hij op zijn vraag een antwoord heeft gevonden/gekregen op zijn vraag.
Zelf probeer ik ook altijd even te melden of een probleem opgelost is en zoja hoe ik het opgelost heb of wat de juiste hint was. Natuurlijk kan het niet bij elk topic.

GoT is voor mij ook een soort super naslagwerk. Het zou het zoeken een stuk vergemakkelijken als je gelijk kon zien of iemand het probleem heeft weten op te lossen. Dat zou het zoeken een stuk aangenamer maken als je in een oogslag kan zien of een gelijkend probleem is opgelost.

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Het is idd erg vervelend wanneer je een topic tegenkomt en na 'tig posts blijft de uitkomst onbekend omdat de topicstarter niet meer reageert of het bij een beperkte "Het is opgelost!! :*) " laat. Maar we kunnen natuurlijk moeilijk mensen hiertoe verplichten :+
Ik zie het meer als 'goede manieren' om feed-back te geven aan de mensen die je hebben geholpen maar helaas schiet dat er bij deze en gene wel eens bij in.

Ik weet zo niet of er ergens vermeld staat dat het terugkoppelen van de uitkomst (al is het b.v. een maand na de laatste post) gewaardeerd wordt, indien niet dan kan het idd geen kwaad dit nog eens te vermelden :) (zal eens checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-04 22:52

igg

waar een wil is ben ik weg

Het moderatiebeleid dat in PMG gevoerd wordt bevalt mij prima.

Het is zelfs zo dat ik "Ter leering ende vermaeck" eerst de topics lees die op slot zijn gedaan. De sluitmessages zijn vrijwel altijd helder en het peil van dit forum blijft hierdoor lekker hoog.

Het enige puntje van kritiek zijn/waren mijn slapeloze nachten van abbadons bakspecs... (tegelijkertijd gebouwd: hij 2x 1700, ik een schamele 2x 1600) :+

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

ik moet zeggen ik loop hier nu enige tijd rond, en ben tot nog toe erg tevreden met de modjes hier, en heb eigenlijk niet te klagen (op 1 klein puntje na :X )

toch maar wel, daar is dit topic tenminste voor:

wat me soms opvalt in de slotje is de verwijzing naar 1 (of evt meerdere) users die gepost hebben, en dat daarvan de post niet aansluit bij het topic (en dan niet als in offtopic, maar meer in niet voldoende kennis) en dat daar dan netjes melding van word gemaakt dat dit een onnodige post is.

wat ik ermee wil zeggen is dat deze users (waaronder ikzelf ook een enkele keer) naar mijn idee alleen maar goede bedoelingen hebben en een tip proberen te geven waar de TS misschien wat aan heeft. ik bedoel, niet iedereen die hier wil posten moet toch alles weten over het onderwerp waarop hij wil helpen, als de user een tip weet die de TS misschien kan gebruiken om zijn probleem op te lossen, dan moet dat kunnen naar mijn idee.

Vaak vind ik dat in het slotje dan de helpende user een beetje afgekraakt word, zo van : als je het niet ZEKER weet, post dan maar niets.

weet niet precies wie deze meldingen erin zet, maar dacht dat ik Abbadon of Balusc dit af en toe zag doen.

en verder, ook ik heb vooral in het begin af en toe het idee gekregen dat ik hier niet op mn plek was, en dan ook weer door Balusc en Abbadon (kan ook aan mij liggen, maar in het begin had ik het idee dat je altijd boos bent, kan ook komen omdat je avater nogal kwaadaardig over kan komen :X ), maar net als Mr Dude heb ik hier ook wel van geleerd wat nou van mij verwacht werd hier, dus heeft het uiteindelijk toch nog goed uitgepakt, alleen kan ik me voorstellen, dat er mensen zijn die hier nieuw komen, er dan weer vandoor gaan en nooit meer terugkomen, terwijl dat toch juist zonde is

verder vermaak ik me hier nu toch prima, en post zo nu en dan als ik ergens mee kan helpen, meestal in PMG, V&B en WOS, aangezien daar toch mijn meeste kennis ligt

gewoon doorgaan zo, het is hier iig wel duidelijk wat wel en niet kan, en dat krijg je alleen maar voor elkaar als je hier leidinggevenden hebt met overwicht, zodat users weten dat ze niet te ver moeten gaan. Wat dat betreft krijgen jullie gezamelijk als team een 10 van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DoingK schreef op 26 november 2003 @ 15:51:
Vaak vind ik dat in het slotje dan de helpende user een beetje afgekraakt word, zo van : als je het niet ZEKER weet, post dan maar niets.

weet niet precies wie deze meldingen erin zet, maar dacht dat ik Abbadon of Balusc dit af en toe zag doen.
ik ben het met je eens dat het niet leuk is om zoiets te lezen als je alleen maar wilde helpen met goede bedoelingen, maar heb je je al geprobeerd in BalusC te verplaatsen? hij is het namenlijk die dat post en ik heb Abbandon het nooit zien doen. je bent moderator en elke dag lees je weer iemand die wat beweert en mensen worden dan misleid door die foute info en zullen hoogstwaarschijnlijk enorme fouten maken dan ben je gwoon geneigd als je weer eens dit leest "ik weet het niet zeker hoor maar een hdd kan je zo openschroeven en erin stofzuigen om de stof weg te zuigen" ( |:( )dat je dan zegt: als je iets niet zeker weet post dan NIETS!! eigenlijk is die uitspraak op zich al fout want ik wist laatst ook zeker dat een udma2 en een udma4 op 1 flatcable de snelste gereduceerd werd naar de langzaamste. ok toegegeven deze bewering is deels gebaseerd op ware feiten maar in dit plaatje klopt het niet. mijn kennis hierover is goed maar incompleet... maar als BalusC dat nooit had gepost, wat was er dan gebeurd? dan was de topic vervuilt met onware/misleidende informatie. wel kunnen we vragen of hij het op een andere manier kan zeggen. wij zijn het inmiddels gewend dat BalusC een oude brompot (:X) is maar nieuwe GoTters (nog) niet..... ;)
maar net als Mr Dude heb ik hier ook wel van geleerd wat nou van mij verwacht werd hier
welkom bij de club :Y)

Abbandon: is het niet een idee om bij de posting bovenaan waar staat dat flamen niet toegestaan is 1 regel toe te voegen dat het op prijs gesteld wordt als men verteld hoe en of een probleem is opgelost..... ik denk niet dat men er echt bij stil staat dat ze ehm.... onbeleefd bezig zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 91421 op 26-11-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
kan ook aan mij liggen, maar in het begin had ik het idee dat je altijd boos bent, kan ook komen omdat je avater nogal kwaadaardig over kan komen :X
Whehe :P Zolang je maar niet denkt dat ik irl ook groen ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Zou toch best eens kunnen :+

nieuw topic : wat vind je van de aliens op got :+

even serieus:

Faq :
Zeer netjes gedaan _/-\o_

En voor de modjes :

BalusC:Zeer goede mod heel veel kennis kortom een L33t persoon _/-\o_

En de andere modjes zijn ook L33t personen _/-\o_

Hulde
offtopic:
IK wil ook L33t worden

[ Voor 7% gewijzigd door Timo op 26-11-2003 18:08 ]

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

wat me soms opvalt in de slotje is de verwijzing naar 1 (of evt meerdere) users die gepost hebben, en dat daarvan de post niet aansluit bij het topic (en dan niet als in offtopic, maar meer in niet voldoende kennis) en dat daar dan netjes melding van word gemaakt dat dit een onnodige post is.

wat ik ermee wil zeggen is dat deze users (waaronder ikzelf ook een enkele keer) naar mijn idee alleen maar goede bedoelingen hebben en een tip proberen te geven waar de TS misschien wat aan heeft. ik bedoel, niet iedereen die hier wil posten moet toch alles weten over het onderwerp waarop hij wil helpen, als de user een tip weet die de TS misschien kan gebruiken om zijn probleem op te lossen, dan moet dat kunnen naar mijn idee.
Dat doe ik inderdaad, edoch wel zelden. Dat hangt ook grotendeels van de user itself af; wanneer ik in de notes/posthistory/grijze massa merk dat hij/zij dit wel vaker heeft gedaan, dan zeg ik er wat van. Ook als het een 1-regelige reply is met daarin een antwoord/tip/suggestie welke totaal verkeerd is. Als iedereen vage/verkeerde antwoorden gaat geven, dan kan niemand meer vertrouwen op GoT. Dat is zoiets als V: "Ik kan de motor van mijn auto niet meer starten.", A: "Check de autobanden eens.".

Ergo: we verwachten hier ook echt wel enige basiskennis van de reagerende mensen en dus niet alleen van de topicstarter :)
Abbadon (kan ook aan mij liggen, maar in het begin had ik het idee dat je altijd boos bent, kan ook komen omdat je avater nogal kwaadaardig over kan komen :X )
:D Je moet hem eens IRL zien :P Ik heb hem nog nooit boos gezien (zolang je maar geen stukje hardware bent dat niet naar wens werkt :X :P ).

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 27-11-2003 08:48 ]

• DoingK

DoingK

Ik moet wel zeggen dat het me opvalt dat de slotjes die balusc nu plaatst wel steeds mooier, duidelijker en uitgebreider worden.

ligt dat nou aan dit topic, of is dat spontaan gekomen?

is niet verkeerd bedoeld hoor, zie het als compliment :)

en daarbij vind ik dat topics als deze niet vergeten moeten worden, 32 reacties op PMG beleid vind ik wat aan de magere kant, gezien het aantal users hier.

goede kritiek (en lofbetuigingen natuurlijk) helpen tenslotte iedereen hier om beter samen te werken.

[ Voor 37% gewijzigd door DoingK op 11-12-2003 00:37 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:35

SmartDoDo

Woeptiedoe

DoingK schreef op 11 december 2003 @ 00:35:
Ik moet wel zeggen dat het me opvalt dat de slotjes die balusc nu plaatst wel steeds mooier, duidelijker en uitgebreider worden.

ligt dat nou aan dit topic, of is dat spontaan gekomen?
Ik denk dat BalusC dat daarvoor ook al deed alleen let men er nu wat meer op :) Niet voor niets heeft hij mijn stem gekregen als beste slotenmaker ;)

Om even constructief en inhoudelijk te reageren, voor PMG geldt wat mij betreft hetzelfde als ik in OM heb gezegd namelijk: hier te lezen :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Eigenlijk heb ik weinig tot niets op dit forum en de FAQ's aan te merken. Sterker nog het zou niets zijn geweest als die moderatoren mij tenminste niet zo vaak te snel af zijn met hun slotjes die overigens in een geweldig fraaie toonzetting worden gezet.

De links in de FAQ helpen je bij de meeste vragen écht op weg en in 9 van de 10 gevallen zou een topic daarom direct dicht kunnen. Desondanks laten de 'heren' vaak een topic open. Ik schreef eerder in LA:

[quote]
GuardianAngel schreef op 05 december 2003 @ 22:31:
Mijn ervaringen, met name in PMG, OM en WOS, is dat het slotje door de moderatoren vaak toch wel wordt gezet maar vrij laat. Ik heb weleens het idee dat de mods daar een welwillende TS en hulpvaardige gebruikers een kans geven om i.i.g. wat nuttige zaken op te merken voordat er een slot op komt. Als dat laatste inderdaad zo is (en eigenlijk hoop ik dat een heel klein beetje) dan is een, al of niet nieuwe, user minder geneigd boos te worden op én de moderator én het forum als geheel terwijl een welwillende gebruiker blij is hulp te hebben geboden. Het resultaat; iedereen tevreden, en dat is toch mooi meegenomen.
en daar heb ik niets aan toe te voegen. :)

ARME AOW’er

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik vind het wel allemaal prima zo, blij dat ik het niet hoef te doen. :) Vandaar niet echt de nood om te reageren. Maar je hebt gelijk, ze verdienen ook wel lof.

Maar ze hebben allebij een dual, dat zegt genoeg, echte mannen.

offtopic:
-Toekomst Flashback- In 2005 zitten dual eigenaren op alle plekken in de tweakers organisatie, na een langzame voorzichtige infiltratie. Na de coup is het eerste besluit om alle mensen met maar 1 processor in hun computer uit het forum te zetten.

specs

Anoniem: 41851

Abbadon schreef op 26 november 2003 @ 18:00:
[...]

He?! En dat zeg je NU pas?!

Betreffende het beleid in PMG: eigenlijk niks aan toe te voegen, en geen kritiek.

Ik zie echter de laatste tijd W3ird_N3rd weinig, of kijk ik gewoon niet goed?
Fooker zei:

De modjes zijn 1337 personen!

offtopic:
IK wil ook L33t worden
Is dat een erg verkapte sollicitatie? Nu sta je voor altijd op de blacklist, en je gaat gebanned worden, een knokploeg komt aan je deur etc.... etc.... :+
gladiool schreef op 11 december 2003 @ 00:52:
offtopic:
-Toekomst Flashback- In 2005 zitten dual eigenaren op alle plekken in de tweakers organisatie, na een langzame voorzichtige infiltratie. Na de coup is het eerste besluit om alle mensen met maar 1 processor in hun computer uit het forum te zetten.
Dan ben ik met mijn Dual-Xeon die er eind januari gaat aankomen nog net op tijd. :+

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 41851 op 11-12-2003 02:07 ]

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

DoingK schreef op 11 december 2003 @ 00:35:
Dat deed ik altijd al ;) Al is het niet uitgesloten dat ik zo nu en dan een botte slot neerzet, maar da's grotendeels afhankelijk van de topistarter, het topic en mijn gemoedstoestand :)
en daarbij vind ik dat topics als deze niet vergeten moeten worden, 32 reacties op PMG beleid vind ik wat aan de magere kant, gezien het aantal users hier.
Hier in PMG zijn eigenlijk geen vaste groepen gebruikers die 99% van de tijd in PMG rondhangen, zoals je ze wel in DOC en CME zien. Daarnaast is de Moderatie hier gewoon zo goed dat feedback in principe volstrekt overbodig is :+

offtopic:
Over dat Dual gebeuren: sja, het lijkt zich te verschuiven naar Dual Dual :P Abbadon heeft nu een Dual XP en Dual Xeon. Het is dat mijn BP6 begin dit jaar jammerlijk is overleden, anders had ik een Triple Dual. Nu heb ik 'slechts' een Dual Dual: een Dual P166 en Dual Xeon.

[ Voor 19% gewijzigd door BalusC op 11-12-2003 07:29 ]

• DoingK

DoingK

BalusC schreef op 11 december 2003 @ 07:24:
1. Hier in PMG zijn eigenlijk geen vaste groepen gebruikers die 99% van de tijd in PMG rondhangen, zoals je ze wel in DOC en CME zien.

2. Daarnaast is de Moderatie hier gewoon zo goed dat feedback in principe volstrekt overbodig is :+
punt 1:
Toevallig reken ik mijzelf daar wel toe, meeste tijd spendeer ik hier, en af en toe kijk ik nog even bij VB en WOS, maar hoofdzakelijk hier dus :) (zal ik wel een uitzondering zijn misschien)

punt 2:
waarom dan dit topic openen O-)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Geen vaste groep? Ik meen toch echt dat ik ook verreweg de meeste postings hier doe, dan in OM en als laatste WOS.

(ik ben te lui om elk van de fora in een statistiek na te gaan)

ARME AOW’er

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Abbadon schreef op 26 november 2003 @ 18:00:
[...]

Dat was idd een behoorlijke tegenvaller :(

Ik zal ook effe wat feedback geven op de mensjes die hier het modje uithangen :P

Abbadon
Doet goed zijn werk, weet waar hij het overheeft. Is altijd duidelijk in wat hij bedoeld.
heeft eveneens goed werk voor de FAQ verricht.

BalusC
Weet erg veel en is ook veel aanwezig. Heeft een apart soort humor die je moet begrijpen, maar ik vind het geweldig.
Reageert altijd snel op ICQ en topic reports. Altijd duidelijke sluitmessages en links waar users wat aan hebben.

W3ird_N3rd
Zie hem hier niet zo heel vaak modden en is volgens mij minder aanwezig dan de rest van de groep. Dat neemt niet weg dat ik hem nog steeds een goede mod vind en hij net als de andere goed werkt verricht.

dion_b
Weet teveel van oude obscure hardware (Tenzij het een compaq triflex betreft ;).
Heeft ook een aparte soort humor, is duidelijk in zijn sluitmessages (ook al vinden sommige deze kortaf, duidelijk zijn ze).

Wat ik verder IRL van ze vind is niet echt belangrijk. Hoewel ik toch even wil laten weten dat ze eigenlijk allemaal wel maf zijn :P

Over het forum zelf vind ik PMG het op 1 na interessantste forum van de harde waren. Gezien mijn voorliefde voor moederborden kom ik hier best vaak en heb hier nog de nodige info vandaan gehaald.
de FAQs zijn erg goed en uitgebreid, ik denk wel de beste van GoT.

Het beleid vind ik ook goed. Niet te streng maar ook goed genoeg dat het geen zooitje wordt door irritante users. Hier moet wat mij betreft niets aan veranderen.
Pagina: 1