Toon posts:

Jongens... ik heb nu wel lang genoeg gew8!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waarneer komt het OF nou terug?

Maak het gewoon een besloten forum, waar je toegang tot moet krijgen, deze toegang kan gegeven worden door een admin.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel, jullie hadden in 1 avond een oplossing kunnen zoeken voor jullie probleem..

Waar ik overigens niets mee te maken had.

Ik heb nooit geflamed, behalve hier dan. Terecht :P

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, ik mag toch hopen dat het voorgoed verdwenen is. Onzin kan je doen in de Recycle Bin of in /dev/null.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 18:18 schreef wildhagen het volgende:
Nou, ik mag toch hopen dat het voorgoed verdwenen is. Onzin kan je doen in de Recycle Bin of in /dev/null.
wildhagen, wil jij alsjeblieft je mond houden.

Ik heb jouw al veel te vaak gehoord, ik weet jouw mening nou wel.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik hoop dat OF niet meer terugkomt. Het is jammer voor de mensen die zich WEL konden gedragen maar het is gewoon gruwelijk uit de hand gelopen. Mocht het je ontgaan zijn, er zijn al meerder 'onzin-fora' geopend door ex-OF'ers.

Verder wil ik nog even zeggen dat je een 'edit' knopje hebt en dat wildhagen vrij staat om zijn mening te geven zolang die binnen de fatsoensgrenzen valt.

Verwijderd

Topicstarter
Yeah whatever.

Ik vind het lame. Er zijn makkelijk oplossingen te vinden...

Alleen omdat een stelletje GODVERGETEN TERINGHOEREN IK NOEM VERDOMME GEEN NAMEN zich ergert aan wat onzin, komt het niet meer.

:(

DIT IS EEN DEMOCRATIE MENSEN.

Verwijderd

go wildhagen go!!

en ff opmerken, waarom mag wildhagen nix zeggen? alsof iemand jou verhaal meer wil horen dan dat van hem...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 07 december 2000 18:20 schreef MoJo het volgende:

[..]
wildhagen, wil jij alsjeblieft je mond houden.

Ik heb jouw al veel te vaak gehoord, ik weet jouw mening nou wel.
Waarom houd jij je mond dan ook niet ? Jouw mening kennen we nu ook wel...

Trouwens, in dit land hebben we 'vrijheid van meningsuiting' !

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 18:30 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Waarom houd jij je mond dan ook niet ? Jouw mening kennen we nu ook wel...

Trouwens, in dit land hebben we 'vrijheid van meningsuiting' !
Omdat ik nou wel eens wat wil horen van de Adjes...

• IceStorm
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dit is gewoon een 'vrij' stuk van het forum. Als je PERSE alleen maar een adje wil horen zul je toch mail of icq moeten gebruiken...

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 18:28 schreef MoJo het volgende:
Yeah whatever.

Ik vind het lame. Er zijn makkelijk oplossingen te vinden...

Alleen omdat een stelletje GODVERGETEN TERINGHOEREN IK NOEM VERDOMME GEEN NAMEN zich ergert aan wat onzin, komt het niet meer.

:(

DIT IS EEN DEMOCRATIE MENSEN.
aan dit soort reacties te zien verw8 ik dat jij er mede voor verantwoordelijk bent dat OF dicht is. Mij boeit het totaal niet want het niveau ging daar toch heel snel naar beneden.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Hallo!!
Doe eens normaal tegen elkaar. Djeez.
Let op uw taalgebruik allen!

Het OF komt voorlopig nog niet terug omdat we meteen het hele forum willen omgooien. Dit soort topics werken overigens erg averechts, ik krijg een beetje de neiging het een en ander express op te schorten :Y)

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik begin het hier een beetje lame te vinden.

Jullie doen alsof er bij de OF-ers geen Tweakers zitten...

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar erm, ik ben net zo tweaker als jullie...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~daanvanes/maarten/kast.jpg

Zegt genoeg toch?

Verder is mn PC zwaar overgeclocked, en draaitie 24 uur per dag... o.a. als Keyproxy voor DPC.

Dus doe niet alsof er op OF alleen maar lamers zijn.

En dat ik boos word is toch niet gek, of wel soms? Ik floodde nooit, op het OF. Ik had er niets mee te maken dattie dicht werd gegooid... maar ben er wel de dupe van.

En er zijn zat oplossingen! Jullie willen ze gewoon niet zien!

Verwijderd

Topicstarter
floodde = flamede

Verwijderd

Topicstarter
Komop wildhagen? Waar blijft je reactie nu ik serieus ben?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor een vaste GoT bezoeker hoef ik zeker niet de opmerking te maken dat er nu iemand wordt uitgedaagd. Maar voor de zekerheid doe ik het toch: Loop niet zo te trollen/flamen aub. Je zit nu op de man te spelen en persoonlijk vind ik wildhagen voor DPC een stuk interesanter dan Mojo.

Verwijderd

Topicstarter
/me zwijgt uit wijsheid.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ZAG IK DAAR EEN GEMODDE CASE >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 19:45 schreef Wouter17 het volgende:
ZAG IK DAAR EEN GEMODDE CASE >:)
Nee, waar?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
onzin trekt niet tweakers aan, wat niet wil zeggen dat er geen tweakers op OF komen. En er is al zovaak gekloot geweest op het OF dat het nu terecht dicht zit. En aangezien als je OF weer opent er geheid weer een keer gekloot komt kan je het beter sluiten tot in aller eeuwigheid.

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 18:23 schreef IceStorm het volgende:
Ik hoop dat OF niet meer terugkomt. Het is jammer voor de mensen die zich WEL konden gedragen maar het is gewoon gruwelijk uit de hand gelopen. Mocht het je ontgaan zijn, er zijn al meerder 'onzin-fora' geopend door ex-OF'ers.

Verder wil ik nog even zeggen dat je een 'edit' knopje hebt en dat wildhagen vrij staat om zijn mening te geven zolang die binnen de fatsoensgrenzen valt.
Jeez overdrijven is ook een vak zeg!!! :(
Ik was toevallig he he die avond in die thread waar het allemaal om gedraaid heeft.. en er was gewoon een 1 of andere flame over een dame (ik dacht sweet pumkin) die plaatjes posten van een man..... en de jongens gingen daar fel op in en zo ging dat lekker heen en weer :'( Naar (meerdere)waarschuwingen van een adje... (ik dacht Floris) werd het ozninforum geclosed.....

Jammer maar waar...... ;( zet dat ding weer open zeg! heeft GOT btw niet veel minder bezoekers nadat onzin is verwijderd??? aangezien een groot percentage veel op onzin kwam...... En een klein percentage heeft het gewoon verpest.. :(

**zucht** dit was het wel weer ff.. *D

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 19:47 schreef FYA het volgende:

[..]
Jeez overdrijven is ook een vak zeg!!! :(
Ik was toevallig he he die avond in die thread waar het allemaal om gedraaid heeft.. en er was gewoon een 1 of andere flame over een dame (ik dacht sweet pumkin) die plaatjes posten van een man..... en de jongens gingen daar fel op in en zo ging dat lekker heen en weer :'( Naar (meerdere)waarschuwingen van een adje... (ik dacht Floris) werd het ozninforum geclosed.....
Het is niet alleen vanwege die thread dichtgegooid. Het was al een tijdje een enorme kl*tezooi daar :(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Topicstarter
Vette Speech, thnx.

• Mr. B.
  • Niet online
Enne, ff ter verduidelijking:
* Mr. B. B. is wel voor heropening van het OF, maar absoluut niet zoals het de afgelopen tijd is geweest :(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

* EquiNox concurs with Mr. B.

Als men zich kan gedragen is een OF geen probleem. Maar het liep gewoon VET uit de hand. Het sluiten van het OF was een juiste beslissing in mijn ogen.

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 19:52 schreef MoJo het volgende:
Vette Speech, thnx.
tweefijtig voor jou makker....... ;)

• Wouter
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 19:46 schreef MoJo het volgende:

[..]
Nee, waar?
oowh? is ie van zichzelf blauw van binnen en zit de voeding altijd extern :?

• Zeepoog
  • Laatst online: 05-02 10:34
ja wel 'n gemis, nu 't onzinforum weg is!

ik begin zowaar weer 'n sociaal leven op te bouwen! dit gaat fout!

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Booster
  • Laatst online: 18-02 22:56

Booster

Superuser

Ik vind het ook goed dat het onzinforum niet meer terugkomt.

De rede daarvan heb ik al eerder genoemd maar ik zal ze nog een keer herhalen:
1. Dit forum gaat over computers en electronica en de stuph die daar omheen hangt. Dus niet over onzin
2. Het onzinforum trekt teveel onzinners die verder niks met GoT te maken willen hebben
3. Het vreet werkelijk harddisk space, al die threads die daar geopened worden
4. Voor onzin zijn aparte sites te vinden. Dat hoeft niet persee op GoT

Ik vind het jammer dat er veel mensen 'de dupe' van geworden zijn, maar ik vond de plaatsing van een onzin-forum zowiezo niet zo'n goed idee.
Het had een goed idee kunnen zijn als alles streng en strak gemod zou worden misschien, maar hiermee haal je ook weer boze users op je hals.

Oftewel: het is gewoon nooit goed.

Daarom denk ik dat we ons maar beter kunnen beperken tot het kijken naar simpele dingen als het uniek houden van dit forum en niet naar wat de user wil.
Overigens zijn er ondertussen alweer een legio verschillend onzin-fora aangemaakt door GoT'ers en daar moet je jezelf toch genoeg kunnen uitleven.

Tot zover mijn mening iig...

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Wouter
  • Niet online
ik vind het toch niks op andere fora

ik ben hier niet speciaal voor onzin naartoe gekomen, maar ik vond het een leuk forum om rond te hangen (80% van mijn posts daar :) ), al moet ik wel zeggen dat het niveau soms erg laag werd

met die andere onzinforums is het toch niet hetzelfde :(

• Booster

Booster

Superuser

Ik begrijp dat er op andere fora een ander soort sfeer heerst enzo, maar sfeer op GoT-OF was iig ook niet ideaal.

Nu enkele die-hard OF'ers een eigen forum hebben kunnen ze zelf eens kijken wat ze doen als de boel daar uit de hand loopt...

Lijkt me een goeie les voor ze.

Ik vind gewoon dat er hier over computers gelult moet worden, en er mogen best grapjes gemaakt worden, het liefst zelfs wel. Maar een apart forum voor mensen die het liefst over onzin praten hoort hier naar mijn mening niet thuis.

In SG kunnen redelijk-serieuze vragen en topics geplaatst worden die niet met computers te maken hebben, maar onzin is net een stapje te ver van de main-subject van dit forum af.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De andere onzin fora zijn idd niet zo leuk nee ;(

De sfeer mist dan toch.

Verwijderd

Topicstarter
Idd. En FOK! onzin zuigt helemaal.

• Booster

Booster

Superuser

Een goeie oplossing voor de zooi op het onzinforum is nogsteeds niet gevonden.

edit:
Hier stond outdated info

En er zal toch een oplossing moeten komen waarmee iedereen accoord gaat en die is er niet. Dus kom met iets waarmee iedereen kan leven of learn to live with it...

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op donderdag 07 december 2000 23:04 schreef Booster het volgende:

Nou, dat is niet helemaal waar, kijk hier maar. Een oplossing is dichtbij.

Tenminste, het zijn voor jullie misschien wel goede oplossingen, maar volgens alle moderators niet.

Nogmaals, kijk hier.

En er zal toch een oplossing moeten komen waarmee iedereen accoord gaat en die is er niet. Dus kom met iets waarmee iedereen kan leven of learn to live with it...

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik hoop ook, dat mocht het het OF terug komen, jij er ook mee kan 'learn to live'.
Zie voor mijn reacties in de quote.

Verwijderd

Tjonge, wat een onzin allemaal :)

Maarja.. Ik vind het best wel jammer dat GOT onzin niet meer bestaat.. :(

• Booster

Booster

Superuser

Obi schreef:
Nou, dat is niet helemaal waar, kijk hier maar. Een oplossing is dichtbij.
Je zegt het zelf al, hij is dichtbij, maar nog niet gevonden. Er moeten nog een hoop dingen vastgelegd worden, iedereen heeft vragen en heeft weer nieuwe ideeen.

En niet iedereen is het er zowiezo mee eens.

Maar ik doe graag mee in die thread om tot een oplossing te komen.

Verwijderd

[no flame intended mode]

Ja maar ik begin me af te vragen of de Adjes alleen maar de newbies en flamers willen 'weg'zweten, of dat ze echt naar een oplossing zoeken.

Ik snap dat een oplossing moeilijk is, en zeker een oplossing met beperkte toegang, omdat het ontzettend tijdrovend is om iedere onzinner te gaan 'screenen' enzo.

Het lijkt me het makkelijkst om gewoon alleen (ge-automatiseerd) de gebruikers met meer dan 1000 posts, waarvan min. 30% in andere fora, toegang te geven? Dan behouden we een prettige sfeer, met mensen die de regels kennen, en dus weten wat wel, en wat NIET kan. Onzin forum was vroeger de plek bij uitstek voor het posten van gemodde cases, gruwelijke getweakte GUI's screenshots, gewoon gezellige onzin polls etc. en dat is de laatste tijd verandert, mede dankzij newbies, die hier vooral kwamen voor sociaal contact, en dan het liefst met de vrouwelijke tweaksters, de schuld hiervan lag aan 2 kanten, de tweakster die om aandacht riep, en de tweaker/newbie die haar dit gaf :(

De enige oplossing voor zover ik die ken, is een beperkte toegang, voor alleen diegenen die ook echt tweaker zijn. Zo'n screening proces kost natuurlijk veel tijd en moeite, maar bedenk wel dat het ook loont, misschien kunnen jullie zelfs een ge-auomatiseerde screening methode ontwikkelen? doormiddel van vragen over de FAQ, vragen over computers/tweaking, en een min. aantal posts.

Ach ik denk ook alleen maar mee, either your part of the problem, part of the solution, or just part of the scenery.

• Aaargh!
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Wat boeit het nou dat het OF een zooi was en dat er geflamed werd ?
ik snap niet dat mensen daar een probleem van maken, zolang het binnen het OF blijft heeft toch niemand er last van :?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Who cares

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 05:29 schreef Aaargh! het volgende:
Wat boeit het nou dat het OF een zooi was en dat er geflamed werd ?
ik snap niet dat mensen daar een probleem van maken, zolang het binnen het OF blijft heeft toch niemand er last van :?
My thoughts exactly, daarom was het het onzin forum, bovendien werdt er nauwlijks gespammed en al helemaal bijna nooit geflamed (zo wel, dan was dan voor de grap en zonder kwade bedoelingen), en nu na één ruzie over wat pics, die ÉÉN persoon heeft gepost, moest het hele forum dicht.

Ik snap ook niet waarom mensen blij zijn dat het OF dicht is, er zullen (automatisch) mensen hun onzin gaan uitkramen op andere fora, waar de OF-haters WEL komen. OF terug > geen spam/troep/onzin in andere fora.

Zie het OF als de criminele/arme achterbuurt van GoT; Je hoeft er niet naartoe te gaan, en als het weg is dan komen de 'criminelen' naar andere buurten.

Ik zeg niet dat ik nu zelf onzin ben gaan uitkramen op andere fora (ik ben gewoon actief op het Hardware forum, over serieuse zaken ed.), maar er zijn mensen die zich kennelijk niet kunnen inhouden, dat kan ik wel zien aan alle klachten en slotje requests van DSmarty (no flame intended) ;).

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op donderdag 07 december 2000 18:11 schreef MoJo het volgende:
Maak het gewoon een besloten forum, waar je toegang tot moet krijgen, deze toegang kan gegeven worden door een admin.
Vind ik eigenlijk best een goed plan en na 2 misdragingen er meteen weer uit.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

De adjes hebben volgens mij wel wat beters te doen dan mensjes rechtjes geven.

• Aaargh!

Aaargh!

Op donderdag 07 december 2000 18:11 schreef MoJo het volgende:
Dit wil je juist niet.

de bedoeling is juist om de grootst mogelijk zooi naar onzin te krijgen zodat de rest wel normaal leesbaar is.
je zal dus juist iedereen moeten toelaten.
en ook niet moderaten. laat maar mooi aanmodderen, dan zieken ze tenminste niet op de andere fora.

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 23:04 schreef Booster het volgende:

Tenminste, het zijn voor jullie misschien wel goede oplossingen, maar volgens alle moderators niet.

Sorry maar volgens mij was ik toch met een vrij goed voorstel gekomen, ben bereid om er tijd in te steken etc.
Ik begin nu ook best wel pissig te worden! Alleen al door de gasten die elke keer zout in de wonden proberen te strooien door onzinnige opmerkingen...
Ik kan daar gewoon niet tegen, dat mensen de boel lopen te verzieken en te verstieren hier, want onzin is weg, maar dat soort mensen zijn er nog steeds!
Kijk als onzin forum niet terug komt begrijp ik het wel maar dat gesar elke keer wordt ik nu echt flink zat!!!!:(
(de juffrouw is boos)
(En ik heb het niet over jouw hoor booster, ik replyde op je vanwege de voorstellen...)

• Booster

Booster

Superuser

It's ok Llewella :)

Ik weet dat er door verschillende mensen redelijke voorstellen zijn gekomen, maar die voorstellen zijn alleen het begin.

Een concrete oplossing is er dus niet echt, maar er wordt wel hard aan gewerkt.

In deze thread:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/82418
wordt vind ik erg serieus gediscussierd over de nieuwe indeling in het algemeen, waar het OF dus ook bij hoort.

De regel dat de oplossing alleen goed waren volgens jullie en niet volgens de mods neem ik terug... (die ga ik zo editen) want inmiddels is dat dus verleden tijd.

Verwijderd

Ik zou het zeer op prijs stellen van een Adje als de huidige status even duidelijk gemaakt wordt.

Kan trouwens die ene draad die alles heeft veroorzaakt (of iig de druppel was) ontdaan van de zware graphics ergens gepost worden, zodat degene die het tumult hebben gemist tenminste wat inzicht kunnen krijgen in wat er nou eigenlijk mis is gegaan?

Dit is nou al de 2e keer dat ik een avond weg ben, dat ik terug kom, en OF is pleite. Daar word ik toch niet vrolijk van.

Voor de mensen die vinden dat OF weg moet blijven : dat mag je vinden. Iedereen heeft een persoonlijke opvatting daarover. Ik persoonlijk vind dat het gewoon terug mag komen. En ban de lamers. Ik 'mis het thuishonk'. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ik een onzinforummer ben in 1e plaats, zeker niet zelfs, maar het was toch wel de plaats waar je gezellig even bij kon kletsen.

GoT is de laatste tijd enorm gegroeid. Elke groei brengt problemen met zich mee. Daarop anticiperen is niet altijd even makkelijk. Maar de strategie om achteraf een streep te zetten door een deel van het forum waar de 'oude garde' nog nooit voor problemen heeft gezorgd vind ik toch wel cru.

Nederland is een democratie. GoT is dit niet. Dat is te begrijpen, en dat is op zich ook geen probleem. Wat ik wel een probleem vind is dat het zo niet rechtvaardig is. Daarmee doel ik dan op het feit dat vanwege een recente toeloop van 'kleuters' de forumgangers die zich wel degelijk netjes gedragen, als nog altijd ruime meerderheid, zonder pardon ook hun fun wordt ontzegt. Dat steekt me toch wel als ik heel eerlijk mag zijn.

De argumenten van mensen die tegen het OF zijn vind ik matig. Het is niet de 'onzin' wat iedereen tegenstaat, maar dat kleine percentage idioten die het zo nodig vinden de boel te verzieken en die daardoor het gehele onzinforum *onterecht* een slechte naam geven, en daarmee haast volautomatisch eenieder die er wat tijd doorbrengt. Met als gevolg dat 'de gemiddelde GoTTer' het OF als iets negatiefs gaat zien, terwijl dat niet het geval is.

OF is, naar mijn mening, een integraal onderdeel van de community. GoT als geheel is meer dan alleen een vraagbaak. Het is ook een online vriendenkring van gelijkgestemden. Dit komt nog het best tot zijn recht in het OF. Omdat het daar ook kan gaan over je huisdier, of je auto. En zo hoort het ook, vind ik. Klets wat bij en ga dan mensen helpen in de andere fora. Zo doe ik het al zo lang het OF er is. Dat wordt mij, en vele 'volwassenen' (van gedrag dus) nu ontnomen. En dat vind ik echt heel erg jammer.

Ik snap dat jullie (de crew) van die irritante kleuters afwillen. Maar doe dat dan door juist die kleuters aan te pakken, en niet door domweg het hele OF dicht te gooien.
Als in een menigte van 1000 man er 10 onrust aan het stoken zijn, dan verwijder je toch die 10 onruststokers, en verdrijf je niet de hele menigte?

Graag een serieus antwoord :'(

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:56
Totaal mee eens... valt nix meer aan toe te voegen...

en HlpDsk wordt terecht Lite-Modje nr1.. ;)

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 12:52 schreef HlpDsK het volgende:
<SNIP>
AMEN

• Hillie
  • Laatst online: 13:04

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

onzin trekt niet tweakers aan, wat niet wil zeggen dat er geen tweakers op OF komen. En er is al zovaak gekloot geweest op het OF dat het nu terecht dicht zit. En aangezien als je OF weer opent er geheid weer een keer gekloot komt kan je het beter sluiten tot in aller eeuwigheid.
Sluit dan meteen ook de volgende fora maar:

- Stuffis Generalis (ook een hoop onzin)
- Nieuws, Sport en TV (zijn dit tweaker-onderwerpen? Neuhh...)
- Wetenschap en Levensbeschouwing (zie bovenstaande)

Sorry hoor, maar de resultaten van PSV (ofzo) bespreken doe ik dan liever op een echt sportforum, dan op tweakers. Net zoals die immer politiek correcte pseudo-filosofische neuzelpraatjes in Wetenschap en Levensbeschouwing. Als je dan tweakers wilt, heb het dan ook over tweakeronderwerpen. Computer-hardware en -software (allerlei takken mogelijk (mobo's, oc'en, os-en, spelletjes, je weet wel...). Maar dan ook alleen tweaker-onderwerpen!

Ik stem dus (als dat niet duidelijk was...) voor terugkeer van het onzin-forum. Zo niet, rot dan ook allerlei andere fora d'r maar uit.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 19:46 schreef morgoth het volgende:
Morgoth dat vnd ik een hele zielige en ongegronde opmerking, je strijkt ons allemaal over een kam. Ik kan je wel zeggen dat er op OF enorm veel casemods en dergelijke worden gepost, dus ik kan je verzekeren dat je.. onzin uitkraamt.

Ik poste 50/50 in Hardware en OF, heb jou nog nooit in hardware gezien.

• Booster

Booster

Superuser

[up]
Forum regeneration :)

• Mr. B.
  • Niet online
* Mr. B. B. kan niet anders zeggen dan dat ik het eens ben met HlpDsK. Zorg dat de lamers verdwijnen en het OF kan terugkomen :)

StatBar.nl - @GoT

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 12:21 schreef Llewella het volgende:

[..]

Kijk als onzin forum niet terug komt begrijp ik het wel maar dat gesar elke keer wordt ik nu echt flink zat!!!!:(
(de juffrouw is boos)
Schouder nodig Llewella *D
OF komt terug en laten we nu gewoon wachten totdat het zover is.
Als het goed is komen we hier toch regelmatig.
Totdan ammuseer ik me wel even ergens anders:+

(HBM is te vinden op fok en andere onzin fora :+)

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 01:51 schreef George Mimi en Marco het volgende:

[..]
Schouder nodig Llewella *D
Ja dankje :*
OF komt terug en laten we nu gewoon wachten totdat het zover is.
Als het goed is komen we hier toch regelmatig.
Totdan ammuseer ik me wel even ergens anders:+

(HBM is te vinden op fok en andere onzin fora :+)
Ja dat leuke onzin forum van DiSSilusion kan ik niet meer vinden...
Bij Gsmguru kijk ik voor andere dingen dan onzin...
En ik heb al op Fok aangekondigd daar niet meer te komen... (als vaste bezoekster dan)
Maar maakt niet uit, ik overleef het wel...
Tis alleen heel toevallig die tijd van de maand...:(
Ik wordt alleen dat gebler over het OF zo zar...
De een zit van OF moet terugkomen, en dat lokt weer reaktie van een ander uit, zoiets al OF sucks...blablabla...

• Aaargh!

Aaargh!

Op vrijdag 08 december 2000 12:52 schreef HlpDsK het volgende:
-knipperdeknip-
Ugh! (helemaal mee eens)

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

Op zaterdag 09 december 2000 09:28 schreef Aaargh! het volgende:

[..]
Ugh! (helemaal mee eens)
* freddifish ook! ;)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 09:25 schreef Llewella het volgende:
Ja dat leuke onzin forum van DiSSilusion kan ik niet meer vinden...
Klopt, ze hebben wildere plannen... vond het het leukste alternatief eigenlijk (en ik heb wat fora afgeschuimd hoor :))
Tis alleen heel toevallig die tijd van de maand...:(
Niet afschuiven ;) Ik heb er ook zwáár last van (van het sluiten van OF, bedoel ik ;)
Ik wordt alleen dat gebler over het OF zo zar...
De een zit van OF moet terugkomen, en dat lokt weer reaktie van een ander uit, zoiets al OF sucks...blablabla...
En ondertussen weten we nog niks... ik stem dan ook volledig in met HlpDsK. Ik hoop dat er snel inzicht wordt gegeven door de ads hoe het ermee staat.
Ben het ondertussen nog niet helemaal met Minus0ne eens, omdat je dan persé veel in andere fora moet posten. Ik begin een boel te leren ondertussen, maar ben nog steeds semi-tweaker... maar wel eentje met behoefte aan onzin!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
* saviour is t ook met HlpDsk eenz

Mooi gezegd! :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 10:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op zaterdag 09 december 2000 13:54 schreef Andina het volgende:
En ondertussen weten we nog niks... ik stem dan ook volledig in met HlpDsK. Ik hoop dat er snel inzicht wordt gegeven door de ads hoe het ermee staat.
Ben het ondertussen nog niet helemaal met Minus0ne eens, omdat je dan persé veel in andere fora moet posten. Ik begin een boel te leren ondertussen, maar ben nog steeds semi-tweaker... maar wel eentje met behoefte aan onzin!
Oscar sluit zich hier _volledig_ bij aan ! :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1