Ik zou het zeer op prijs stellen van een Adje als de huidige status even duidelijk gemaakt wordt.
Kan trouwens die ene draad die alles heeft veroorzaakt (of iig de druppel was) ontdaan van de zware graphics ergens gepost worden, zodat degene die het tumult hebben gemist tenminste wat inzicht kunnen krijgen in wat er nou eigenlijk mis is gegaan?
Dit is nou al de 2e keer dat ik een avond weg ben, dat ik terug kom, en OF is pleite. Daar word ik toch niet vrolijk van.
Voor de mensen die vinden dat OF weg moet blijven : dat mag je vinden. Iedereen heeft een persoonlijke opvatting daarover. Ik persoonlijk vind dat het gewoon terug mag komen. En ban de lamers. Ik 'mis het thuishonk'. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ik een onzinforummer ben in 1e plaats, zeker niet zelfs, maar het was toch wel de plaats waar je gezellig even bij kon kletsen.
GoT is de laatste tijd enorm gegroeid. Elke groei brengt problemen met zich mee. Daarop anticiperen is niet altijd even makkelijk. Maar de strategie om achteraf een streep te zetten door een deel van het forum waar de 'oude garde' nog nooit voor problemen heeft gezorgd vind ik toch wel cru.
Nederland is een democratie. GoT is dit niet. Dat is te begrijpen, en dat is op zich ook geen probleem. Wat ik wel een probleem vind is dat het zo niet rechtvaardig is. Daarmee doel ik dan op het feit dat vanwege een recente toeloop van 'kleuters' de forumgangers die zich wel degelijk netjes gedragen, als nog altijd ruime meerderheid, zonder pardon ook hun fun wordt ontzegt. Dat steekt me toch wel als ik heel eerlijk mag zijn.
De argumenten van mensen die tegen het OF zijn vind ik matig. Het is niet de 'onzin' wat iedereen tegenstaat, maar dat kleine percentage idioten die het zo nodig vinden de boel te verzieken en die daardoor het gehele onzinforum *onterecht* een slechte naam geven, en daarmee haast volautomatisch eenieder die er wat tijd doorbrengt. Met als gevolg dat 'de gemiddelde GoTTer' het OF als iets negatiefs gaat zien, terwijl dat niet het geval is.
OF is, naar mijn mening, een integraal onderdeel van de community. GoT als geheel is meer dan alleen een vraagbaak. Het is ook een online vriendenkring van gelijkgestemden. Dit komt nog het best tot zijn recht in het OF. Omdat het daar ook kan gaan over je huisdier, of je auto. En zo hoort het ook, vind ik. Klets wat bij en ga dan mensen helpen in de andere fora. Zo doe ik het al zo lang het OF er is. Dat wordt mij, en vele 'volwassenen' (van gedrag dus) nu ontnomen. En dat vind ik echt heel erg jammer.
Ik snap dat jullie (de crew) van die irritante kleuters afwillen. Maar doe dat dan door juist die kleuters aan te pakken, en niet door domweg het hele OF dicht te gooien.
Als in een menigte van 1000 man er 10 onrust aan het stoken zijn, dan verwijder je toch die 10 onruststokers, en verdrijf je niet de hele menigte?
Graag een serieus antwoord